Forum » Loža » Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?
Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?
KTr1sk ::
Pozdravljeni!
Pred kratkim sem menjal motor na clio1 iz 1.2 na E6J 1.4 energy (oba imata še ročni zaug), nisem pa menjal fergazerja, in menim da ni enak kakor na 1.4 motorju ali pač?
Torej zdaj bi pa rad še menjal fergazer in sem iskal oglase, in sem našel dva različna oglasa,...
...eden prodaja obnovljen fergazer od 1.4RT energy (narejeno samo 800km z njim)...
...drugi pa prodaja dvojni uplinjač z sesalnim konektorjem ter nova tesnila so, in mi bo on zmoniral na licu mesta...
....torej kaj se mi bolj splača??? a pije veliko več če bi imel dvojni uplinjač? in ali bi šel veliko bolj avto??
enojni fergazer je ta mislim
hvala za odgovore
lp
Pred kratkim sem menjal motor na clio1 iz 1.2 na E6J 1.4 energy (oba imata še ročni zaug), nisem pa menjal fergazerja, in menim da ni enak kakor na 1.4 motorju ali pač?
Torej zdaj bi pa rad še menjal fergazer in sem iskal oglase, in sem našel dva različna oglasa,...
...eden prodaja obnovljen fergazer od 1.4RT energy (narejeno samo 800km z njim)...
...drugi pa prodaja dvojni uplinjač z sesalnim konektorjem ter nova tesnila so, in mi bo on zmoniral na licu mesta...
....torej kaj se mi bolj splača??? a pije veliko več če bi imel dvojni uplinjač? in ali bi šel veliko bolj avto??
enojni fergazer je ta mislim
hvala za odgovore
lp
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
- spremenil: KTr1sk ()
Scorpia ::
Raje pejt od mehanika do mehanika pa jih tam upraši ali pa jih pokliči. Boljše da njih uprašaš, ker imajo več izkušenj in na podlagi več odgovorov boš verjetno vse vedu kar rabiš.
kekz ::
Tile dvojni ponavadi niso res dvojni, ampak so stopenjski. Deluje tako, da drugega odpre, če daš več kot 3/4 gasa, sicer dela samo na prvega. To pomeni, da do 3/4 gasa ne porabi čisto nič več, niti moči nima več. Če daš gas do konca, pa zadeva malo bolj znori in popije. Zadeva je zelo v redu.
fabrskd ::
Jah poznal se ti bo zihr, sam sj ni panike. Tud če porabo povečaš za en litr kva pa je to nč. Zdela mam z BMW330Ci poraba tm povprečje 13-16 l/100km. Men verjem splača se požret tist benz:)
Screw you guys i'm going home!!!
pavka ::
To je verjetno originalni uplinjač, zato ni panike.Clio je že tako šparovec in se poraba iz recimo 6 na 6,5 ne pozna.Pri meni se pozna veliko več če le vklopim klimo.Pa se ne obremenjujem s tem....
Več glav več ve!!!
KTr1sk ::
ahaaa zanimivo potem morem tega vprašat in povedat da to je v bistvu dvojno in menim da je originalni takšni, da je dvojni...ja itaq še bom spraševal mahanike, celo pisal sem na renault, pa en domač mehanik mi ni znal povedat oz ni vedel če je na 1.4 drugačen fergazer kakor na 1.2, tak da morem res več mehankov poklicat
thx za infote :)
aja btw stari clioti niso nič varčni moj prejšni 1.2 je pozimi pil slabih 8litrov na 100km
thx za infote :)
aja btw stari clioti niso nič varčni moj prejšni 1.2 je pozimi pil slabih 8litrov na 100km
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KTr1sk ()
KTr1sk ::
cel dan iščem po netu, do zdaj sem veliko izvedel in vem kaj morem iskat, torej Weber 32 TLDR ta ima dvojno loputo in je na original E6J motrjih, spraševal sem pa tukaj click in še na 3 drugih forumih :P
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
KTr1sk ::
hehe jaz budalo se nisem spomnil da imam v avto knjigico od avta in sem našel notri da piše da ima Weber 32 TLDR hehe
še skeniral sem razpredelnico
še skeniral sem razpredelnico
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KTr1sk ()
stromar ::
Če koga zanima poraba Fiat Unota 1.1 60KM s fergazerjem.
Za nekaj dni sem šel z njim v Poreč in naredil skupaj 250km, poleg tega pa stal skupaj 40 minut v koloni s prižganim motorjem in vozil zelo nevarčno, ker se mi je mudilo (110 -120km/h kjer je omejitev 90, 130 v črnokalski klanec, tiščanje gasa do daske v klance, naložen avto itd). Porabil sem 13.7L bencina kar pomeni porabo 5,5L/100km . Najprej sploh nisem mogel verjeti, ker sem glede na vožnjo pričakoval vsaj 7L. Če ne bi bilo čakanja na mejnem prehodu in če bi vozil lepo in po omejitvah, bi jo verjetno spravil na 4.5L. Drugače imam povprečno porabo nekaj pod 6L s tem, da vozim dosti po mestu in ne pazim preveč na porabo.
Ni mi najbolj jasno, kje je potem smisel neke elektronske regulacije motorja, če pa ima 14 let star fiat na fergazer nižjo porabo kot moderna konkurenca. Poleg tega ni možnosti, da bi crknila lambda, katalizator, benz pumpa, računalnik, inektorji itd. Doma imamo še 2 leti starega Citroena C3 s 60KM, ki spije povprečno 0,5L več
Za nekaj dni sem šel z njim v Poreč in naredil skupaj 250km, poleg tega pa stal skupaj 40 minut v koloni s prižganim motorjem in vozil zelo nevarčno, ker se mi je mudilo (110 -120km/h kjer je omejitev 90, 130 v črnokalski klanec, tiščanje gasa do daske v klance, naložen avto itd). Porabil sem 13.7L bencina kar pomeni porabo 5,5L/100km . Najprej sploh nisem mogel verjeti, ker sem glede na vožnjo pričakoval vsaj 7L. Če ne bi bilo čakanja na mejnem prehodu in če bi vozil lepo in po omejitvah, bi jo verjetno spravil na 4.5L. Drugače imam povprečno porabo nekaj pod 6L s tem, da vozim dosti po mestu in ne pazim preveč na porabo.
Ni mi najbolj jasno, kje je potem smisel neke elektronske regulacije motorja, če pa ima 14 let star fiat na fergazer nižjo porabo kot moderna konkurenca. Poleg tega ni možnosti, da bi crknila lambda, katalizator, benz pumpa, računalnik, inektorji itd. Doma imamo še 2 leti starega Citroena C3 s 60KM, ki spije povprečno 0,5L več
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stromar ()
SkIDiver ::
Ja tole na prvi sliki je defentivno fergazer z dvojno loputo. Samo je nekam majhen.
Kakorkoli že. Z malo igranja in zjbancije lahko uštimaš zadevo, da celi čas laufa samo na eno loputo fergazerja. Z vklopom prek stikala pa po prednastavljenem kotu primarne lopute začne z vbrizgom goriva tudi prek druge lopute. Sam sem si na Renault 21TL z 1.4 motorjem zmontiral dvojni fergazer. V prostem teku je bil vbrizg nastavljen samo na primarno loputo. Ko si malo bolj pipnu gas pa je zadeva šopala na obe loputi. Zadeva je pila cca 8 litrov in nenormalno letela. Ko sem drugo loputo odklopu je šla poraba na 6 litrov. Seveda je bil vžig mehanski (rotirajoča vžigalna tuljava oz frotajlar po domače).
Skratka lep šparovček je bil čeprav je imel dvojni fergazer. Zmogljivo pa tudi dovolj samo školjka je bila včasih vseen pretežka.
stromar poštena makina fotr je zjebu motor, ker je po njegovem mnenju avto preveč letu in so ga malo "odštelali" in uničl motor
Kakorkoli že. Z malo igranja in zjbancije lahko uštimaš zadevo, da celi čas laufa samo na eno loputo fergazerja. Z vklopom prek stikala pa po prednastavljenem kotu primarne lopute začne z vbrizgom goriva tudi prek druge lopute. Sam sem si na Renault 21TL z 1.4 motorjem zmontiral dvojni fergazer. V prostem teku je bil vbrizg nastavljen samo na primarno loputo. Ko si malo bolj pipnu gas pa je zadeva šopala na obe loputi. Zadeva je pila cca 8 litrov in nenormalno letela. Ko sem drugo loputo odklopu je šla poraba na 6 litrov. Seveda je bil vžig mehanski (rotirajoča vžigalna tuljava oz frotajlar po domače).
Skratka lep šparovček je bil čeprav je imel dvojni fergazer. Zmogljivo pa tudi dovolj samo školjka je bila včasih vseen pretežka.
stromar poštena makina fotr je zjebu motor, ker je po njegovem mnenju avto preveč letu in so ga malo "odštelali" in uničl motor
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
KTr1sk ::
Tako zdaj pa imam menjan fergazer, trenutno izgledat tako in sem opazil da ni enak kakor tisti na prejšni fotki, ampak sem ugotovil da imam od R19 fergazer ampak zdaj mi pa manjka ta drug lonec, kjer je filter noter, zdaj imam kar cunjo namest filtra kakor vidite, in mislim da namesto cunje lahko tam notr vtaknem en mali filter ampak potem ne bo cevi za topli pa mrzli zrak, in menim da je pozimi boljše da gre v fegazer topli zrak ??
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KTr1sk ()
balocom ::
Pa kako vodo navlivaš Ke renoji nimajo nabenih drugih "lukn" za nalivanje hladilne? (razn če hočš met zračen žep).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Izak ::
Kaki zračni žep? Tisto tam je ekspanzijska posoda in lahko komot nalivaš vodo notr. Če je bil sistem komplet prazen morš še odzračit z čepom na hladilniku.
KTr1sk ::
Ja kam pa naj drugam nalijem vodo lol, drgač pa ta fotka ni moja, moja je tista ki je rdeč avto, ampak jaz sem enako notr nalil vodo, mal pred zimo bom antifriz nalil
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
balocom ::
Vem za da imajo nekatiri avti na cevi prav čep, ki ga odviješ, če sistem napolnitiš iz nule. Če dolivaš je pa to drugo
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
SkIDiver ::
Tomaž topel zrak je redkejši zato je boljši hladnejši zrak. Vendar je tale renaultova pogruntavščina že malo stara. Naprednejša mehanika motorjev pozna povratni vod izpušnih plinov, ki hitreje segrejejo motor vendar zrak vedno prihaja iz istega vira in ta defenitivno ne vodi mimo izpušnega kolektorja.
Ne bo nobena škoda, če ne boš upošteval te pogruntavščine. Za kak liter bo večja poraba v hladnejšem času leta motor pa bo bolj veselo delal.
"Starejšega" renaulta se odzračuje na ceveh. Če je sistem popolnoma prazen odpreš hladilnik in točiš vodo v ekspanzijsko dokler ne priteče voda na hladilniku vn. Ko se to zgodi zapreš čep na hladilniku in vžgeš motor. Potem pa čakaš, da se odpre termostat in medtem odviješ vijake na ceveh. Ko se vklopi ventilator hladilnika je termostat odprt(takrat je tudi debela cev, ki pride na vrh hladilnika pasje vroča-se znaš opečt) in voda lepo teče skozi odzračevalne vijake na ceveh. Dokler ni čistega curka je v hladilnem sistemu prisoten zrak. Ko je curek vode brez zračnih mehurčkov zapreš odzračevalne vijake in to je to. Seveda medtem paziš, da v ekspanzijski posodi ne zmanjka vode.
Tega sistema nimajo vsi avtomobili! Kako ugotovit? Če na vrh ekspanzijske posode pride drobna cevka potem se hladilni sistem samodejno odzračuje. V tem primeru na ceveh ni vijakov za odzračevanje. Pri takem sistemu se samo kadar popolnoma zmanjka vode ali deloma(da je ekspanzijska posoda že brez vode) dolije voda do oznake MAX, vžgeš motor in počakaš na vklop ventilatorja hladilnika motorja. Ko se vklopi preveriš, če je debela cev, ki pride na vrh hladilnika vroča. Če vse štima počakaš cca 10 minut, da se sistem odzrači, doliješ manjkajočo vodo do oznake MAX, zapreš ekspanzijsko posodo in greš na pivo v gostilno na drugem koncu mesta. Hitro spiješ zasluženo pivo, se vrneš domov in preveriš nivo vode. Če je potreba doliješ vodo do oznake MAX. Nato pa po prvi daljši vožnji iz preventive preveriš kako je z nivojem vode. Seveda je nivo vode pri hladnem motorju lahko nižji kot pri segretem! Odvisno kako je zasnovano hlajenje motorja.
Kako zgleda povratni vod vode za samodejno odzračevanje pa se vidi na spodnji sliki. Cevka pride na ekspanzijsko posodo z leve strani zaščitnega pokrova amortizerja. Če malo pogledaš po sliki se vidi kam gre drugi konec cevke. Na ohišje termostata, ki je hkrati tudi najvišje postavljen element na samem motorju v katerem se zadržuje voda za hlajenje motorja.
Pa veselo "šraufanje"
PS: @Tomaž namesto original ohišja lahko gor natakneš konusni filter, če ne najdeš original zračnega ohišja. Vendar v tem primeru poskrbi za dovod hladnega zraka, ker bo topel zrak motor moril, ker je pač redkejši kot hladen zrak.
Ne bo nobena škoda, če ne boš upošteval te pogruntavščine. Za kak liter bo večja poraba v hladnejšem času leta motor pa bo bolj veselo delal.
"Starejšega" renaulta se odzračuje na ceveh. Če je sistem popolnoma prazen odpreš hladilnik in točiš vodo v ekspanzijsko dokler ne priteče voda na hladilniku vn. Ko se to zgodi zapreš čep na hladilniku in vžgeš motor. Potem pa čakaš, da se odpre termostat in medtem odviješ vijake na ceveh. Ko se vklopi ventilator hladilnika je termostat odprt(takrat je tudi debela cev, ki pride na vrh hladilnika pasje vroča-se znaš opečt) in voda lepo teče skozi odzračevalne vijake na ceveh. Dokler ni čistega curka je v hladilnem sistemu prisoten zrak. Ko je curek vode brez zračnih mehurčkov zapreš odzračevalne vijake in to je to. Seveda medtem paziš, da v ekspanzijski posodi ne zmanjka vode.
Tega sistema nimajo vsi avtomobili! Kako ugotovit? Če na vrh ekspanzijske posode pride drobna cevka potem se hladilni sistem samodejno odzračuje. V tem primeru na ceveh ni vijakov za odzračevanje. Pri takem sistemu se samo kadar popolnoma zmanjka vode ali deloma(da je ekspanzijska posoda že brez vode) dolije voda do oznake MAX, vžgeš motor in počakaš na vklop ventilatorja hladilnika motorja. Ko se vklopi preveriš, če je debela cev, ki pride na vrh hladilnika vroča. Če vse štima počakaš cca 10 minut, da se sistem odzrači, doliješ manjkajočo vodo do oznake MAX, zapreš ekspanzijsko posodo in greš na pivo v gostilno na drugem koncu mesta. Hitro spiješ zasluženo pivo, se vrneš domov in preveriš nivo vode. Če je potreba doliješ vodo do oznake MAX. Nato pa po prvi daljši vožnji iz preventive preveriš kako je z nivojem vode. Seveda je nivo vode pri hladnem motorju lahko nižji kot pri segretem! Odvisno kako je zasnovano hlajenje motorja.
Kako zgleda povratni vod vode za samodejno odzračevanje pa se vidi na spodnji sliki. Cevka pride na ekspanzijsko posodo z leve strani zaščitnega pokrova amortizerja. Če malo pogledaš po sliki se vidi kam gre drugi konec cevke. Na ohišje termostata, ki je hkrati tudi najvišje postavljen element na samem motorju v katerem se zadržuje voda za hlajenje motorja.
Pa veselo "šraufanje"
PS: @Tomaž namesto original ohišja lahko gor natakneš konusni filter, če ne najdeš original zračnega ohišja. Vendar v tem primeru poskrbi za dovod hladnega zraka, ker bo topel zrak motor moril, ker je pač redkejši kot hladen zrak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
KTr1sk ::
Hvala ti za tako dobro razlago, najverjetne bom res dal konusni filer gor, tako kakor je na tej sliki moj motor nima samodejnega odzračevanja, je pa seveda bil popolnoma prazen sistem, tako da sem od zgoraj nalival vodo in se lepo vozil in slučajno sem odpiral pokrov motorja (po parih dneh vožnje) in videl da ni skoraj nič vode, ampak avto se ni pregreval, ampak sem nalil in zdaj je zaenkrat ok, drugače pa ne vem kaj je včeraj bilo, sred vožnje mi je avto začel cukat in zelo slabo je vlekel, bil sem blizu doma in sem doma pregledal filter in "coto" ter spihal in šel na probno vožnjo in avto sem teral in je šel normalno, tak da mislim da so samo kakšne smeti notr v fergazer prišle.
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Gamez0r ::
Vsi dvojni uplinjači od Renaulta z Energy motorjem so od Renaulta 19-ke
Poraba je pa tam nekje 3L več Računaj da ima še eno luknjo skozi katero se gorivo sprehaja
Poraba je pa tam nekje 3L več Računaj da ima še eno luknjo skozi katero se gorivo sprehaja
WTF!
KTr1sk ::
Ne verjamem da porabijo 3 litre več,namreč sem od dost folka slišal da močnejši 1.4 porabi manj bencina, ker močnejši motor se ne "matra" tako,pa tudi občutim zdaj kako avto lepo gre v hrib brez problema prej sem ga pa moral tiščat da je šlo, kar zdaj gre lepo...
Aja pa glede motorja Renaulta z Energy sem pravtako sam ugotovil da nima R19 enak fergazer oz. oznaka fergazerja je enaka, ampak filter pa ni enak, ker mi ne paše gor prejšni
Aja pa glede motorja Renaulta z Energy sem pravtako sam ugotovil da nima R19 enak fergazer oz. oznaka fergazerja je enaka, ampak filter pa ni enak, ker mi ne paše gor prejšni
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KTr1sk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Črpalka za črpanje vode iz vrtineOddelek: Loža | 10622 (4982) | marjan_h |
» | Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanikaOddelek: Na cesti | 10665 (10041) | hocevar91 |
» | Obrati motorja v prostem tekuOddelek: Na cesti | 12943 (11684) | menjalnik |
» | Petka Renault 5 (campus)Oddelek: Na cesti | 5456 (1861) | El Barto |
» | Končno prava frizura avta...Oddelek: Loža | 1724 (1429) | billy |