» »

Mali avto in otrok/dojenček

Mali avto in otrok/dojenček

IceIceBaby ::

Po mojem je pa ta dilema (otrok>>večji avto) čisto napačno postavljena.
Izbira avta je povezana z:
- razpoložljivimi financami
- življenjskim stilom


Ko dobiš otroka se ti življenski stil spremeni, pa potrebe po prostoru tudi.

Meni v tamal avto lupinica sploh ne gre za zadnje sedeže, oz. ZELO težko. Spredaj nimam isofixa, kar pomeni več matranja pri pravilnem zapenjanju lupinice. Posledica je manjše udobje in manj varnosti za otroka.

Otrok se bo v obeh avtih enako dobro peljal, za prtljago boš tudi v manjšem avtu našel prostor, samo bolj racionalen boš moral biti.


Jaz sem večji avto kupil zaradi sebe. Kot je nekdo pred mano napisal, dojenčku je itak vseeno kje se pelje, meni pa ni.

Pithlit ::

erkgheoruugh je izjavil:

Otrok se bo v obeh avtih enako dobro peljal, za prtljago boš tudi v manjšem avtu našel prostor, samo bolj racionalen boš moral biti.

To je pa ena taka glupost da mi niti ni treba ugibat da ti nimaš otrok. Če pa že... jih nikoli nisi probal vozit v majhnem ali velikem avtu.

Če imaš otroka v plenicah pride ZELO prav da imaš dejansko prostor kjer otroka lahko previješ (pa so ti že povedal tole). Mnogi avti srednjih velikosti (golf, astra, punto...) načeloma sicer plac imajo. Ampak si boš ob prvem previjanju polomil hrbet. Pa še otroko boš okol premetaval kot igračo. Manjši avti odpadejo. V karavanu pa, če ti na zadnji klopi ni dovolj placa... odpreš prtlažni prostor in previjaš kot lord.

Da ne omenjam tega kako pripraven je prtljažnik v karavanu za prevažanje vseh sort stvari. Ti kar izvoli prevažat 60m² laminata. Ali pa ploščic. Ali pa kak bolj konkreten nakupovalni voziček robe. V Cliotu. Pa sej so že drugi omenjali kolesa. Pa vozičke. Pa dopuste. Zakaj delat kompromise če ni treba.

Karavan ni tolk grozno dražji. Vzdrževanje te stane enako. Parkirat se navadiš. Če ti žena pizdi da ne znaš vozit se ustaviš in ji predlagaš naj je tiho ali pa naj ona vozi naprej. Porabe nimajo dosti večje (sploh ne če primerjaš malega bencinca ali pa dizelskega karavana). Zavarovanje gre itak na prostornino. Prav tako registracija.

It's one of those things... once you try, you'll never go back.

IceIceBaby je izjavil:

dojenčku je itak vseeno kje se pelje, meni pa ni.

To velja samo dokler je dojenček v lupinici. Takoj ko ga presedeš v otroški sedež bo drugače.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

erkgheoruugh ::

balocom je izjavil:

@matajur: preberi si en post nad tvojim:D
Btw. manjši avto ni nujno bolj okreten, tukaj so v prednosti RWD limuzine in karavani.
Kdor kupuje avto glede na otroka, je zame podoben tistim staršem, ki so zidali (ali zidajo) ogromne bajte, da bodo še za njihove otroke. Da ne bo kdo tukaj zapel za kake športne dvosede ali kaj podobnega.

Oprosti, tole je bedarija, večji avto kupiš zaradi svojega udobja, tista uboga štručka itak še ne loči med udobjem cliota, mercedesa, enoprostorca, kombija ali pa dostavnika, edino kar zazna je različen hrup pa še to ni nujno.


Oprostim, ker si napisal isto kot jaz, da je to bedarija. Si pa težko predstavljam kako je en karavan razreda 4,7 in več m okreten bolj kot en clio. Že samo pri pakiranju so težave.

Pithlit ::

Se navadiš. Prekleto hitro. Razen če si čisti antitalent tudi bočno ni nobenega problema.
Life is as complicated as we make it...

IceIceBaby ::

Če imaš težave s parkiranjem 4,7m dolgega avta potem rabiš še kakšno uro v avtošoli :)

erkgheoruugh ::

Pithlit je izjavil:

erkgheoruugh je izjavil:

Otrok se bo v obeh avtih enako dobro peljal, za prtljago boš tudi v manjšem avtu našel prostor, samo bolj racionalen boš moral biti.

To je pa ena taka glupost da mi niti ni treba ugibat da ti nimaš otrok. Če pa že... jih nikoli nisi probal vozit v majhnem ali velikem avtu.

It's one of those things... once you try, you'll never go back.


No ja. Res ti ni treba ugibati, saj bi falil v obeh primerih. A ja. Imam otroke in imam karavana in enga mikenga polota. A sem zdej lahko tvoj prijatelj.
Vse, kar si napisal točno potrjuje to, kar sem napisal sam.
Prvič, finance, drugič življenjski stil.
V življenjski stil sodi tudi to, da imaš otroka ali več njih, ali pa da polagaš laminat, kot v tvojem primeru in rabiš večji avto.
In če nimaš financ... No tle priznam, lahko tudi za malo denarja kupiš velik avto, sam zna biti, da bodo stroški potem večji.

Pa še to. Jaz nisem komentiral izbiro avta kot takega, ampak to, da se ti ob otroku, ki ga sploh še ni, porodi dilema. Jaz z izbiro avta, ko se pojavi potreba nimam nobenih problemov. No, razen finančnih. :(

IceIceBaby je izjavil:

Če imaš težave s parkiranjem 4,7m dolgega avta potem rabiš še kakšno uro v avtošoli :)


Me prideš ti učit, pa me boš še praktično prepričal, da je to lažje kot parkiranje enega 4m dolgega?

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Si pa težko predstavljam kako je en karavan razreda 4,7 in več m okreten bolj kot en clio. Že samo pri pakiranju so težave.


Ko sem pred dobrimi 10 leti kupil nekaj 4.72m dolgega so tudi vsi komentirali "jebote avtobus, kam boš pa to parkiral???".
Pa do zdaj še nisem doživel da bi iz parkplaca odpeljal pejček (126P) ali fičo in da jaz ne bi mogel parkirat na njegovo mesto.
Imajo taki avti lahko zaradi RWD občutno manjši radij obračanja, skupni dolžini navkljub.
Itak pa take stresajo ponavadi pacienti, ki še niso vozili karkoli daljšega od 4m. Clio in polo recimo sta seveda manjši od navedenega...

Ne rečem da niso tudi boksi na parkiriščih butasti, pa je vseeno večja bedastoča imet blesavega kupeja z 2-metrskimi vrati kot pa 4.8m normalen avto na 4 vrata. A to je že druga tema.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pithlit ::

erkgheoruugh je izjavil:

V življenjski stil sodi tudi to, da imaš otroka ali več njih, ali pa da polagaš laminat, kot v tvojem primeru in rabiš večji avto.

Imam otroka. V Aveo-tu se skoz pritožuje da nima placa. V karavanu pa začuda ne. Poleg tega se v karavanu vsi počutimo varneje. To da imam plac za laminat (pa še kaj) prevažat nakol je bonus za takrat ko prideš v tako situacijo pa avta nimaš in moraš naokoli iskati prevoz.

Sicer hodim jaz 2x na mesec po zelenjavo... in imam takrat 'poln kufer' robe.

erkgheoruugh je izjavil:

Pa še to. Jaz nisem komentiral izbiro avta kot takega, ampak to, da se ti ob otroku, ki ga sploh še ni, porodi dilema.

OP sprašuje za nasvet 'ker boš itak imel kmalu otroka'. Takrat pa je dilema popolnoma legitimna. Ko otroka enkrat imaš je malenkost prepozno... oz. zakaj ne bi človek planiral malenkost v naprej? Sicer pa mu vsi govorimo da so srednje veliki avto OK. Ampak da so karavani boljši. Bolši do te mere da je razlika v ceni povsem sprejemljiva.

erkgheoruugh je izjavil:

Me prideš ti učit, pa me boš še praktično prepričal, da je to lažje kot parkiranje enega 4m dolgega?

Ne vem če kdo trdi da je to (po default-u) lažje. Govorimo da ni težje.
Life is as complicated as we make it...

borut_p ::

Vedno se mi zdi zanimivo, kako se najde par kekcev, ki se zmerjajo en čez druzga, kak da je njihovo mnenje najboljše, od drugega pa je totaln podn. Pa poglej si ga zlomka, oba sta s svojim stilom zadovoljna in jima življenje fura. Kdo je potem tu smotan - verjetno oba, ker sta preveč zafrustrirana. Nehejta se že enkrat kregat, ker to ni bil naslov teme!
1. Moja tamala je stara leto in pol in je še nikoli ni bilo treba previt v avtu. Kmalu pa se bliža starost ko je tudi ne bo treba več
2. Če si ti res tak umetnik, da znaš parkirat 4,7m dolg avto tja, kamor je parkiral 3,5m dol avto, pa četudi je tako parkirni plac samo 4m dolg si pa res car. Sam vem, da odkar imam 4,8m dolg avto, pač ne gre povsod kamor je prej clio šel, pa ne nisem nesposoben, saj mi tudi avtomat za bočno parkiranje javi da ni dovolj prostora
3. Avtor teme tudi ni napisal kdaj pričakuje otroka in za koliko časa kupuje vozilo. Največ prtljage imaš takrat, ko je notri kolo, kak napihljiv čoln, ...
4. Razlika vrednosti med malim in velikim avtomobilom (enoprostorec, karavan, velike limuzine) je daleč večja kot med najslabšim in najboljšim vozičkom (govorim v smislu zložljivosti, prilagodljivosti). Če mu finance ne znesejo, naj pač da 100€ več za vozek, ki se zloži v velikost kovčka.
5. Lupinica paše v vsak avto, če ne zadaj pa spredaj, avtosedež se pač kupi tak, da ustreza (ponovno razlika le kakšne 100€)

Manj se kregajte pa dajejte kakšne pametne nasvete ne pa kot, naj si kupi RWD pogon, da bo manjši obračalni krog, wtf je pa to pomembno (na trajektu mogoče)

LP

jype ::

Pri nas nimamo najmanjše težave dveh pamžov, velikega psa in dveh odraslih spravit na morje za en teden v avtomobilu, ki je v velikostnem razredu kliota (če je treba skrbet za dojenčka, se pa lahko za seboj vleče tudi majhno prikolico, v katero gredo vse pande, kladiva, stonoge in ostala šara, brez katere dojenčki ne preživijo).

Tudi z biciklom gre, a traja dalj časa.

Če si hipi, ni nobenih težav pri takšnih potovanjih, dokler imaš v enem žepu računalnik, v drugem pa kreditno kartico.

Vozička na dopustu v resnici ne potrebuješ.

Dr_M ::

v drugem pa kreditno kartico.


Ce nimas kej dol uzet, ti nic ne pomaga :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IceIceBaby ::

jype, seveda se pride na morje tudi tako, kot si ti napisal. Ravno tako bi lahko ti delal na Acerju za 400 eur namesto na Vaiotu za 2 jurja. Končni rezultat bi bil zelo podoben, le pot, po kateri prideš do njega bi bila drugačna.

jype ::

Če nisi vsakih 14 dni kupoval novega avtomobila, ker bi se lahko zgodilo, da bi potreboval nov silos, pa je bil stari avto premajhen za peljat sto kubikov velikega, običajno stanje na kartici omogoča precej udobno življenje.

Vsakdo si sam izbere življenski slog. Jaz sem še vedno globoko hvaležen staršem, da denarja niso zapravljali za avtomobile, temveč ga raje investirali v računalnike in knjige.

Tudi jaz bom zelo verjetno moral otrokom plačat zelo drago kvalitetno izobraževanje, v primerjavi s tem pa me občasna vožnja v "čist premajhnem avtu" ne skrbi.

IceIceBaby> Ravno tako bi lahko ti delal na Acerju za 400 eur namesto na Vaiotu za 2 jurja.

Acer za 400 eur crkne po 40 minutah na bateriji. Lastim si dva taka. Nekaj so delovna sredstva, nekaj pa oprema za prosti čas. Kdor avtomobil dejansko potrebuje, že ve, čemu in kakšnega potrebuje. Kdor se pa sprašuje, kakšen avto si mora kupiti, da bo udobno živel, ko bo dobil otroke, pa naj raje z nakupom še malo počaka, ker očitno še ne potrebuje novega avtomobila (če ga pa lastništvo avtomobila osrečuje, mu pa seveda ne morem reči, da naj ga ne kupuje - tudi jaz v resnici ne potrebujem vseh igrač, ki jih imam).

Sorodnica je kupila Scenica, ko so prišli k hiši dvojčki. Ne prej, potem. Prej jo je osrečeval Clio, potem pa ne več, ker je bil problem v tistem dvojnem vozičku.

Pithlit ::

jype je izjavil:

Kdor se pa sprašuje, kakšen avto si mora kupiti, da bo udobno živel, ko bo dobil otroke, pa naj raje z nakupom še malo počaka, ker očitno še ne potrebuje novega avtomobila.

Absolutno res.

Razen kadar otroka načrtuje v nekem relativno kratkem roku (leto, dve... tudi tri), avto pa potrebuje sedaj (oz. čimprej) in ga nima namena menjat prej kot v treh letih (razlog za to pač ni važen). Ob minimalnih razlikah v ceni (kakih 10%) sem jaz takoj za to da se vzame večji avtomobil. 'Premalo' zna hitro ratat problem... 'preveč' pa bolj težko.
Life is as complicated as we make it...

Robertos664 ::

mislim kakšno brezvezno prepiranje. vsak naj si kupi avto, ki si ga lahko privošči pa magari Q7, da gre 1x na teden po solato na tržnico.
mislim wtf?! pa ne vem zakaj bi mogel mazohistično vozit 2 otroka pa psa na morje v cliotu? pa po možnosti prikolico zadaj vlečt? mislim da to zgleda bolj debilno, kot pa da se vsi peljejo v enem normalnem karavanu. se mi zdi da foušija pa kompleksi kar vrejo na plano. jaz mam 4.8m karavana pa se vsak dan z njim vozim v službo, doma pa v garaži 4m dolg hatchback. pa kaj?

Alec999 ::

primar ::

Vidim da ste me večina narobe razumeli, sicer bom malo skrenil iz teme vendar kaj hočem povedati je slednje.
Sam sem zelo ekološko usmerjen in se trudim da pač čim manj negativno vplivam na naravo z svojim bivanjem in delovanjem na tem svetu in nekako se tudi gibam v krogih podobno mislečih. Ampak če so ti moji kolegi, prijatli, sodelavci itd še nekako gledali na naravo dokler so brez družine, je v trenutku ko pride otrok vse drugače. Takrat v imenu varnosti kupujejo res ogromne avte, ki si jih realno ne morejo privoščiti, v hišah kurijo preko vsake zdrave pameti in se kreditirajo za kurjavo, kupujejo vso možno kitajsko plastično šaro, samo da je otrok srečen. Ampak je res? Mislim da ni potrebno početi vsega tega da pokažeš da imaš otroka rad.
In zaradi te mode modernega starševstva se vrti ta začaran krog, ki je omenjen v enem od postov zgoraj.
In dokler je najbolj produktivna generacija tako misleča, bomo težko naredili kak korak k bolj ekološki in pravični in varnejši družbi.
LP

fosil ::

Sej obstaja tudi clio karavan ;)
Tako je!

Fizikalko ::

Jaz sem imel za svoj prvi avto P206. Zdaj, ko imam otroka, imam Škodo Superb in pa MB Klaso C karavan. In lahko mirno trdim, da niti slučajno ni primerjave v udobju in prostornosti. Nikoli več ne grem na majhen avto, če se bo le dalo.

marvin42 ::

v cliotu se čisto udobno pelje na morje z otrokom in vozičkom.
Mostly Harmless

jype ::

primar> In zaradi te mode modernega starševstva se vrti ta začaran krog, ki je omenjen v enem od postov zgoraj.

No, meni se čisto super obnese dva otroka vzgajat z majhnim avtomobilom, ki si ga delimo še s starimi starši. Včasih (približno dvakrat letno) gremo tudi na daljše potovanje.

Vprašanje je, ali pri svoji vsakodnevni rutini potrebuješ avtomobil in če ja, ali boš moral vsak dan tudi otroke vozit z avtomobilom? V mojem primeru se otroci z avtomobilom vozijo v povprečju manj kot enkrat na mesec, jaz pa dvakrat, zato večji in varnejši avto enostavno ni smiselna naložba.

Veliko pomembnejše kot avtomobil je dejansko biti doma pri mamici in ji pri čimveč rečeh pomagat, da ima čas biti mamica (in priložnost prebrat resno strokovno literaturo na to temo in podobne reči) in da lahko čas najde tudi zase, da ostane vitalna mlada ženska, ne pa da se ubožica kronično utrujena v treh letih postara za 20 let, kar se očitno zgodi mnogim.

Mercier ::

Super Sonic je izjavil:

Bi žena poskrbela, da bi bilo premalo prostora.


Ja, ampak je bistvega razlika, ali ji govoriš, da ni več prostora v tem:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=550...

ali tem:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=547...

ps
kixs -> srečno ;)


Ja, saj se razumeva. Pri prvem avtu poveš iskreno vesel, pri drugem se pa nasmejiš že bolj utrujeno zraven. Pa še razpakirat, spakirat in razpakirat bo treba. :>

IceIceBaby ::

jype, kakšno vezo ima pa velikost avtomobila s tem, koliko časa preživiš doma?

Sicer pa očitno avto uporabljaš precej manj kot je povprečje. Nekateri si kupimo avto zato, da se kam peljemo. Če se dejansko 1x mesečno voziš z avtom potem je res skoraj vseeno kaj imaš.

jype ::

IceIceBaby> jype, kakšno vezo ima pa velikost avtomobila s tem, koliko časa preživiš doma?

Precejšnjo. Če se vsak dan voziš po avtocesti, pa še slovenski, potem si verjetno ne želiš vozit otroka v avtomobilu, ki je namenjen mestni vožnji in avtocesti ni kos.

IceIceBaby> Nekateri si kupimo avto zato, da se kam peljemo. Če se dejansko 1x mesečno voziš z avtom potem je res skoraj vseeno kaj imaš.

Tako je. Jaz se "kam peljem" kar s kolesom, ker imam tako srečo, da živim v državi, kjer je vse čisto blizu.

IceIceBaby ::

Tega glede velikost avtomobila in časa, ki ga preživiš doma še vedno ne štekam :)

Kar se pa kolesa tiče je pa bolj slabo nadomestilo za avto. Oz, sploh ni. Bolj težko napokam na kolo ženo in otroka, da gremo v Ljubljano ali Maribor v shoping, ali na morje ali pa na kak drug izlet. Da bi pa ves čas preživel v domačem kraju mi pa niti slučajno ne diši.

jype ::

Zanimivo, jaz pa komot napokam na kolo ženo in otroka, da gremo v shopping ali pa na izlet. Do morja s pamži še nismo šli, ker so še premajhni.

IceIceBaby> Tega glede velikost avtomobila in časa, ki ga preživiš doma še vedno ne štekam :)

Več časa kot preživiš na cesti, pomembnejša postaneta varnost in udobje na daljših vožnjah, pri čemer so večji avtomobili v prednosti.

blackbfm ::

Kolo in avto se ne izključujeta. Je pa kolo večkrat bolj uporabno, kot si mislimo. Sam spravit se je treba gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

damjan1980 ::

jaz sem bil v podobni dilemi ko sem dobil otroka, pač nisem htel bit tipičen zabit janez ki misli da pri enem frocu nujno potrebuje najmanj 5m karavana. Predvsem pa sem tudi netipičen janez, ker mi avto ne pomeni vse v življenju, se za njega ne zapufam do grla in mi pomeni samo prevozno sredstvo, ki mora bit praktično in z malimi stroški. kupil sem škodo roomsterja. torej avto ranga clio z malimi stroški vzdrževanja, placa pa za izvoz. Zadaj je več placa kot v bmw5 (preverjeno)! Tam moraš dat sedež bolj naprej da otrok ne zabija z nogami v sedež, pri škodi je prostora dovolj. Posamično pomični sedeži so zlata vredni. Tudi visoka streha je zakon za froca not in ven dajat.
Clio in podobne jajce so premale za primarni avto. Čisto resno, brez heca. Sam voziček ni problem, ker so že presneto zložljivi. Mura recimo paše v vsak prtljažnik. Problem nastane ko še greš v nakup ali kaj podobnega, prostora zmanjka.

s51as ::

@l0g1t3ch
Sej ni vse samo v tem da gre voziček v prtlažnik pa da greš 2x na leto na dopust.
Sej greš tudi v trgovino, pa moreš isto isto imet voziček pa pol še fasngo nekam utaknt.
Tisto z IZOFIKSOM je sicer res da ne rabiš pasu ampak samo dokler je otrok v lupinici. Otroke težje od 8kg moreš kljub izofiksu, še vedno pripeti z varnostnim pasom.
Jaz imam Cliota in Zafiro. Če sem tamalo dajal v Cliota, je bil to pravi fitnes, ker je grozno malo prostora, ko je enkrat stol notri. V zafiri je drugače ker je bistveno večja odprtina in bistveno višje tako da lahko stojiš ko štimaš otroka...
Glede truge... ko maš več kot enega otroka in greš na dopust, moreš met kamijon da ne rabiš truge...
Pa ne gledat samo na čas ko je otrok še dokenček, ampak tudi ko je star 2 leti in več...
Brez dvoma se da vse speljat tudi z majhnim avtom, ampak je pa bistveno lažje z velikim. In če si ravno pred nakupom je itak lažje zdaj nekaj večjega vzet.
It's just me myself and I

damjan1980 ::

s51as je izjavil:

@l0g1t3ch

Tisto z IZOFIKSOM je sicer res da ne rabiš pasu ampak samo dokler je otrok v lupinici. Otroke težje od 8kg moreš kljub izofiksu, še vedno pripeti z varnostnim pasom.


ja veš da. za lupinice se uporablja podstavek easyfix, kjer ne rabiš pasu. V nasprotnem primeru rabiš. Za sedeže (1,2,3) uborabljaš ALI pas ALI isofix (odvisno od sedeža). Isofix sedeža (1,2,3) ne moreš privezat z pasom, ker ga nimaš kje. Vtakneš v luknje in je to to. Dodatno ga lahko pritrdiš za zadnjo klop z pasom ki je vgrajen v sedež, če avto podpira ta sistem pritrjevanja. novejši ga

opeter ::

Vprašanje je, zakaj se Slovenčki sploh vozijo na morje? A poleti kaj drugega ne obstaja?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

blackbfm ::

ne

RejZoR ::

Sej v tem je fora ISOFIX-a, varen in standardiziran sistem pripenjanja sedeža. Ker pred tem pa je imel vsak neki po svoje in noben orenk.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

jype ::

damjan1980> Posamično pomični sedeži so zlata vredni. Tudi visoka streha je zakon za froca not in ven dajat.

Vidiš, če pazljivo kupuješ avtomobile, vse to dobiš tudi pri "Cliotu".

damjan1980> Problem nastane ko še greš v nakup ali kaj podobnega, prostora zmanjka.

Zakaj moraš pa otroke vlečt s seboj, ko greš kupit pralni stroj?

Pithlit ::

Ker je mogoče za nekoga problem zrihtat varstvo?

Sicer pa, veliko sreče pri tlačenju pralnega stroja v cliota.

Mimogrede... problem zna ratat tudi pri nakupu špecerije. Če živiš v ljubljani z najboljšim sosedom 50m stran niti ne... ko pa je ta sosd 15km stran greš po nakupih pač 2x na mesec.

Drugi mimogrede... če pazljivo kupuješ dobiš visoko streho tudi pri "cliotu"? Me zanima kako si to predstavljaš :P
Life is as complicated as we make it...

fosil ::

Pralni stroj je seveda stvar ki jo dnevno prevažaš naokrog.
Zato se vsekakor splača prilagodit nakup avtomobila temu opravilu.
Tako je!

jype ::

"Naš" avto se uporablja za vse, od spravila pridelka z njive preko obiskov, nakupovanj in do izletov - pa je še vedno zelo majhen. Ima visoko streho, vse kar je not se da premikat na vse možne načine in čeprav je bilo treba ob nakupu kuhinje vse skupaj trikrat zložit ven in not, da se je lahko reč pripeljalo do doma v eni vožnji, je šlo. Gre za 5 vratni Yaris, ki je seveda že zelo bogi, ker se ga izdatno zlorablja, a ker je plastičen in ni bil kupljen zato, da se ga bo kazalo sosedom (za to potrebuješ velik BMW), se nihče ne sekira. V Yarisu sem peljal domov že hladilnik, pralni stroj in kavč. Enkrat, jasno, ker nisem selitveni servis.

Pithlit> Ker je mogoče za nekoga problem zrihtat varstvo?

Absolutno, a v tem primeru se vsekakor z avtomobilom voziš veliko pogosteje kot jaz, ker druge izbire nimaš, zato moraš kupiti primernejšega.

damjan1980 ::

če te prav razumem, ti hočeš tukaj nasplošno vse prepričat da je kanta tipa yaris in clio ultimativni družinski voz in da je to prek glave dovolj prostora? Sam imaš otroke drugače? Urin, blato, vse ok?

jype ::

damjan1980> če te prav razumem, ti hočeš tukaj nasplošno vse prepričat da je kanta tipa yaris in clio ultimativni družinski voz in da je to prek glave dovolj prostora?

Ne, saj sem že napisal, kaj hočem povedat:

jype> Kdor se pa sprašuje, kakšen avto si mora kupiti, da bo udobno živel, ko bo dobil otroke, pa naj raje z nakupom še malo počaka, ker očitno še ne potrebuje novega avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pithlit ::

Fosil: nisem jaz vlekla pralnega stroja v to. Verjamem pa da je ta, komur je bilo namenjeno, izjavo vzel v tapravem smislu.

jype: da ne bo pomote. Moj stilo je tudi bolj kot ne plastičen. Še manj pa je bil kupljen za kazanje sosedom (je yaris precej boljši za ta namen), sploh glede na vsesplošno negativo nastrojenost proti fiat-u. Je pa karavan. Pa lepo prostoren. Pa ni bil tolk dražji od 3 vratnega bratca.

Verjetno se vozim malenkost več kot ti. Kakih 10k km letno (poraba tam 5.4l/100km). Od tega kakšnih 2.5k km avtoceste... pa 7k km regionalnih cest... ostalo pa mestne vožnje.

Vidim pa razliko z Aveo-tom. Kjer se tamala non stop pritožuje nad pomanjkanjem placa. Še njen sedež komaj paše na zadnjo klop. V kofano gresta mogoče dve gajbici solate. Sem pač navajena prtljažnik čim bolj izkoristit ko grem po nakupih. Mogoče je to bistvena razlika med nama... jaz nakupujem 2x mesečno in takrat pač rabim 'prikolico'.
Life is as complicated as we make it...

Super Sonic ::

Sicer pa, veliko sreče pri tlačenju pralnega stroja v cliota.


Pralni stroj in podobni aparati ne pašejo v vsakdanji nakup, niti v nakup 1x per year, zato ne morejo biti tovrstni aparati relevanten sklic pri nakupu avtomobila. No, lahko so, ampak relevantno pa to zagotovo ni. Sicer je pa moderno, da ti sedaj tovrstne aparate pripeljejo na dom, pa za kakšen cekin ali dva še priključijo.

Vprašanje je, zakaj se Slovenčki sploh vozijo na morje? A poleti kaj drugega ne obstaja?


Pomoje je to čisto naravno -> sej veš, polet je 35 stopinj, pa te fore, pa se je človek že od nekdaj šel v vodo namakat. Aja, pa nismo samo Slovenčki, ko polet hodmo na morje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

s51as ::

Ja dobr, jaz imam otroka v sedežu ROMER kidfix ki ima po moje IZOFIX samo zato da je sedež pritrjen v avtu in nič drugega. Otroka morem še vedno pripet s pasom, če tega ne naredim, otrok ni pripet.
It's just me myself and I

Pithlit ::

Eni zici pridejo s svojimi pasovi. V tem primeru otroka ni potrebno dodatno pripenjat. Večinokrat so to zici za mal manjše otroke.
Life is as complicated as we make it...

fosil ::

Kjer se tamala non stop pritožuje nad pomanjkanjem placa. Še njen sedež komaj paše na zadnjo klop.

Če prav razumem imaš otroški sedež ki ga prestavljaš.
Kako ima torej tamala v istem sedežu enkrat manj in drugič več prostora? Bi rekel da gre bolj za psihološki vpliv mamice, ki jamra kako malo prostora za solato je v prtljažniku ;)
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

BigWhale ::

Torej ISOFIX je izkljucno za pritrjevanje otroskega sedeza v avto. Ce imas isofix je sedez pritrjen direktno na 'karoserijo avtomobila', ce ga nimas, pote je sedes pripet z varnostnim pasom. Ce sedeze pogosto menjujes iz avto v avto (nekaj kar se pri meni precej pogosto dogaja) je ISOFIX dosti bolj udobna in hitra resitev.

Jaz sem dva otroka (obcasno se psico, dokler je bila se ziva) vozil v: P206, Fabia Kombi, Octavia Kombi, Golf Plus, Ford Focus Karavan, Xsara Picasso.

Izmed vseh nastetih avtomobilov se najbolje obnese Xsara Picasso, ki je enoprostorec. Precej se vozim po avtocesti in na relacijah med MB in LJ, vcasih z otroci, vcasih brez otrok. Tudi Octavia Kombi ni slaba vendar je prednost Xsare to, da je visja in je nakladanje in razkladanje otrok v avto precej lazje. Prav tako ima Xsara zadaj tri normalne sedeze in ne deljene klopi. Ce treba v avto zbasati se kaksno babico ali tasco, ima zadaj se prostor. Pri deljeni klopi in dveh otroskih sedezih ni vec prostora se za eno osebo.

Z vsemi zgoraj nastetimi avtomobili sem lahko shajal, najmanj udobja je bilo v P206 in Golfu. Kar se tice prtlaznega prostora je pa P206 katastrofa. Midva sva imela malo vecji in tezji vozicek in ga v P206 nisva mogla zbasati, brez da ga ne bi se dodatno razmontiral.

Pithlit ::

Si kdaj sedel na zadnjo klop malega avteka? Kaj pa velikega? Misliš da otroci ne rabijo prostora za noge? Jap, jap... čista psihologija tole.

Ma sej, če hočeš lahko situacijo tudi poslikam. Sam ne danes. Je noč, je mraz, pa ne da se mi. Jutri, po šihtu.
Life is as complicated as we make it...

RejZoR ::

Ko iščeš avto za frocovje gledaš čist druge faktorje. Npr to da je hrbtišče sprednjih sedežev prevlečeno s plastiko, da nimaš sedežev usranih od blata, ker otroc radi brcajo v sedež zadaj, nizko postavljena stranska linija zadnjih oken, da imajo boljši razgled ven, da je sredinjski sedež dejansko uporaben in da se da noge kam postavit, postavitev zadnjih sedežev, da so malce dvignjeni glede na sprednje (da vidijo naprej in da se jih lažje trpa not). Posledično je fino če je s tem povezano tud podiranje zadnjih sedežev, da padejo povsem flat kadar moraš kaj večjega prevažat.
Pri tem je tud pomembno, da se zadnja vrata odprejo skoraj za 90° in da ima avto dolgo medosno razdaljo čeprav gre za manjšega. Da nima kolotekov nabitih povsem ob vratih ampak so umaknjena stran od njih.

Če upoštevaš to pa si odbiješ cel kup nevšečnosti tud če ne maraš velikih krač al pa enoprostorcev oz enostavno nimaš denarja zanje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

s51as ::

Sedeži za tamale so taki da majo svoje pasove. Ko je pa enkrat sedež za 18+kg (al pa če je otrok pač višje rasti) pa noben sedež nima lastnih pasov (kar je sicer škoda, ker tako veliki otroči tudi tisto rdečo tipko na zaklepu pasu hitro naciljajo)...

Glede prostora pa ne vem kaj sanjate... v Cliotu je otrok do sprednega sedeža in do stropa, v Zafiri pa ne... seveda je ogromno več prostora za otroka v enopostorcu kot v malem avtu, kaj tukaj ni jasno. Miljonkrat lažje je dat otroka notri skozi ogromna zadnja vrata, ki se odpirajo na široko in imajo obliko skoraj pravokotnika, kot pa skozi mala vrata, ki se proti koncu že zelo sputijo...
It's just me myself and I

Martin Krpan ::

Prava stvar je Berlingo, Kangoo, Roomster.
Relativno majhni avti z ogromno prostora, velika vrata, pa še sedeži so visoki.
Kdor pa ima dva avta, pa mora imeti tudi dva otroška sedeža. Katera budala bo pa nenehno prestavljal sedež iz avta v avto.

RejZoR ::

s51as je izjavil:

Sedeži za tamale so taki da majo svoje pasove. Ko je pa enkrat sedež za 18+kg (al pa če je otrok pač višje rasti) pa noben sedež nima lastnih pasov (kar je sicer škoda, ker tako veliki otroči tudi tisto rdečo tipko na zaklepu pasu hitro naciljajo)...

Glede prostora pa ne vem kaj sanjate... v Cliotu je otrok do sprednega sedeža in do stropa, v Zafiri pa ne... seveda je ogromno več prostora za otroka v enopostorcu kot v malem avtu, kaj tukaj ni jasno. Miljonkrat lažje je dat otroka notri skozi ogromna zadnja vrata, ki se odpirajo na široko in imajo obliko skoraj pravokotnika, kot pa skozi mala vrata, ki se proti koncu že zelo sputijo...


Madona od kdaj pa tud extremnih 20cm sedeža na obeh koncih dimenzije tolk poveča otroke, da dosežejo strop in sedeže v navadnem hatchbacku? Razen če v sedeže tlačite desetletnike...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25742952 (25611) GR2
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
588928 (7138) m0LN4r
»

avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5514204 (12393) marsovcek
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337657 (33716) jype
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65737331 (24271) Grey

Več podobnih tem