Forum » Loža » Mali avto in otrok/dojenček
Mali avto in otrok/dojenček
l0g1t3ch ::
Gledam za avte in mi vsi pravijo kupi karavana ali neko podobno kravo, ker boš itak imel kmalu otroka.
Meni pa se zdi neumno kupit 4,5m in več dolgo kravo, če se bom v avtu večinoma vozil sam. Pač večino kilometrov bo avto naredil, ko bom z njim hodil na delo, skupnih voženj z punco in otrokom pa bo bistveno manj.
Realni pomislek je samo ali v prtljažnik lahko spraviš voziček in pa kam s prtljago ko greš na dopust z družino. Za to slednje se mi zdi povsem OK rešitev "truga" na strehi, ki jo daš gor tiste dvakrat na leto.
V mislih pa imam avtomobile kot so novi Clio, Polo Kia Rio, ... Seveda imam v mislih pet vratne modele.
Meni pa se zdi neumno kupit 4,5m in več dolgo kravo, če se bom v avtu večinoma vozil sam. Pač večino kilometrov bo avto naredil, ko bom z njim hodil na delo, skupnih voženj z punco in otrokom pa bo bistveno manj.
Realni pomislek je samo ali v prtljažnik lahko spraviš voziček in pa kam s prtljago ko greš na dopust z družino. Za to slednje se mi zdi povsem OK rešitev "truga" na strehi, ki jo daš gor tiste dvakrat na leto.
V mislih pa imam avtomobile kot so novi Clio, Polo Kia Rio, ... Seveda imam v mislih pet vratne modele.
mastah ::
karavana ali pa limuzino, te tamali ala clio, polo odpadejo. V cliota komaj daš kak voziček v prtljažnik, potem pa še kaka košara za na voziček, pa prtljaga...se hitr nabere..
Super Sonic ::
Glede vozička bom rekel tako, da se zložijo vsako leto malo bolje (vsaka generacija je bolj zložljiva) in da gre vse v razne Riote, CLiote, ipd.
Je pa tko:
- majhen avto pomeni ponavadi kompromis; se pravi kupiš voziček, ki gre v avto in mogoče ne tistega, ki ti je všeč ali cenovno ugoden,
- majhen avto pomeni, da boš konkretno testiral svoj hrbet, v kolikor se veliko voziš okoli otrokom. Precej bolj so prijazni do hrbtenice višji avtomobili, ko se otroka lahkotno zapne, za razliko od majhnih, po možnosti še celo 3-vratnih kant, ko lezeš zadaj,
- v kolikor boš dobil dvojčke (ali več) boš menjal avto.
Pa obstaja še nekaj. Evropski proizvajalci vozil (ciljam - PSA konceren, Fiat, VW) imajo praviloma dovolj dolge pasove, da se zapne v sedež vsaka lupinca. Med tem ko sem videl, da obstajajo konkretne težave z japonci in korejci, ko pas enostavno ni dovolj dolg, da zapne lupino. TOrej moraš spet v trgovino in poiskat lupinico, ki potrebuje najmanj pasu, da se zapne, ali it na Isofix, ki je pa drag + lupina.
Skratka, zna biti vseskupaj zelo zakomplicirano in rešitev v večjem avtomobilu je praviloma bolj elegantna, da se pa vse, tudi s Cliotom preživet. Odvisno, kdo si in kaj hočeš.
p.s.
Glede truge je pa tako - ko imaš trikolesnika in bi rad, da ga mulc vozi na morju oz. bi rad ti mulca vozil v trikolesniku zvečer po obali, odmisli to početje s Cliotom in trugo. Enako se prtlaga realno nalaga in jo je vsako leto več, tko ta tisto kar vidiš na cesti ob malo večji družini v poletju, je enoprostorec s trugo. Še vedno greš pa lahko z eno kanglo igrač in enim šlaufom na morje, it's up to you, anyway.
Je pa tko:
- majhen avto pomeni ponavadi kompromis; se pravi kupiš voziček, ki gre v avto in mogoče ne tistega, ki ti je všeč ali cenovno ugoden,
- majhen avto pomeni, da boš konkretno testiral svoj hrbet, v kolikor se veliko voziš okoli otrokom. Precej bolj so prijazni do hrbtenice višji avtomobili, ko se otroka lahkotno zapne, za razliko od majhnih, po možnosti še celo 3-vratnih kant, ko lezeš zadaj,
- v kolikor boš dobil dvojčke (ali več) boš menjal avto.
Pa obstaja še nekaj. Evropski proizvajalci vozil (ciljam - PSA konceren, Fiat, VW) imajo praviloma dovolj dolge pasove, da se zapne v sedež vsaka lupinca. Med tem ko sem videl, da obstajajo konkretne težave z japonci in korejci, ko pas enostavno ni dovolj dolg, da zapne lupino. TOrej moraš spet v trgovino in poiskat lupinico, ki potrebuje najmanj pasu, da se zapne, ali it na Isofix, ki je pa drag + lupina.
Skratka, zna biti vseskupaj zelo zakomplicirano in rešitev v večjem avtomobilu je praviloma bolj elegantna, da se pa vse, tudi s Cliotom preživet. Odvisno, kdo si in kaj hočeš.
p.s.
Glede truge je pa tako - ko imaš trikolesnika in bi rad, da ga mulc vozi na morju oz. bi rad ti mulca vozil v trikolesniku zvečer po obali, odmisli to početje s Cliotom in trugo. Enako se prtlaga realno nalaga in jo je vsako leto več, tko ta tisto kar vidiš na cesti ob malo večji družini v poletju, je enoprostorec s trugo. Še vedno greš pa lahko z eno kanglo igrač in enim šlaufom na morje, it's up to you, anyway.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Skrat2510 ::
V kolkor ti niso všeč karavani si omisli kakšnega Berlingota, Kangoo... ki so za te namene zelo priročni avtomobili. Če pa želiš malo več luksuza pa vzami enoprostorca. Kot je že omenu Super Sonic so priročni ker so višji in ti bo hrbtenica zelo hvaležna in še prostora boš imel dovol za vso opremo, ki jo potrebuješ s sabo.
l0g1t3ch ::
Pri kolegih in zancih vidim, da imajo tisti z golf like avti ravno toliko dela z prtljago kot pa tisti ki imajo s-maxa, zafiro ali pasata karavan.
Enostavo, večji kot imaš avto več (nepotrebne) krame boš peljav s sabo.
Pa kar se tiče dostopa do otroškega sedeža je v primeru petih vrat ista figa ali gre za nekega karavana al pa za manjši avto. Vrata imaš, višina pa je ista.
Enostavo, večji kot imaš avto več (nepotrebne) krame boš peljav s sabo.
Pa kar se tiče dostopa do otroškega sedeža je v primeru petih vrat ista figa ali gre za nekega karavana al pa za manjši avto. Vrata imaš, višina pa je ista.
Super Sonic ::
Enostavo, večji kot imaš avto več (nepotrebne) krame boš peljav s sabo.
Odvisno je, kako gledaš na življenje. Eni nimajo nepotrebne prtlage in vozijo na morje vse in večino koristijo. Eni gredo pa tja s kufrom in kanglo. V tem primeru je celo motor dovolj.
Pa kar se tiče dostopa do otroškega sedeža je v primeru petih vrat ista figa ali gre za nekega karavana al pa za manjši avto. Vrata imaš, višina pa je ista.
To je sedaj odvisno glede na serijo karavana. Kakšni C5, Monedoti, ipd., so mnogo bolj prostorni od kakšnih karavanov, ki so zrasli ven iz Fokusa. Govorim predvsem o širini, ko lahko nekdo zadaj dobro sedi, kljub dvema otroškima sedežema. V teh malih ropotuljcah je prostor zelo omejen, se pravi, lahko zapneš dve lupini, sedel pa zadaj ne bo nihče več. Višina je pa jasno ista, zato so pa te nove generacije Kangujev in Berlingotov tako zelo "in", ker gre za prostorna uporabna vozila, ki niso dolga 5 metrov, sediš malo višje, otrok pa notri kar sam spleza.
Vse je odvisno od tega, kako živiš, koliko ti pomeni avtomobil za vsakdanjik in koliko misliš otroka prevažat okoli, čeprav ga kaj kmalu tudi moraš (vsaj vrtec). Pa tudi odvisno je, kako lesen pogled ima posameznik na avtomobil. Nekateri še vedno kupujejo enega za 20 let, med tem ko se nekaterim to ne zdi problem in avtomobil hitro zamenjajo in ga prilagodijo trenutnemu stanju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
btree ::
Pri enem otroku še ni problem, če se vozite trije, imaš še en plac frej v avtu za prtljago, vozičke se pa itak dobi zložljive, ki jih spraviš v vsak avto, ko otrok malce zraste pa kupiš voziček marelo.
RejZoR ::
Sam zakaj bi imel 3 froce, če al nimaš financ al pa želje da se s tem ubadaš? Tak folk ponavad pol joka na TV-ju kako jim je težko... Nas so spravli pokonc v fičotih in jugotih, pa nam je kaj falilo za tisti čas? Če dandanes ne spraviš v normalnega hatchbacka pol pa bog pomagej. Že res da so vozički bolje opremljeni in bolj glomazni ampak vseeno. Sam nisem načrtoval otrok, pa sem vsaj za začetek vzel 5 door hatchbacka, tolk da je vsaj malo future proof, ker ga ima namen uporabljat precej let, če bo že slučajno naneslo, da bi imel vmes froce.
Sem pa skor ziher, da se da dobit tud bolj minimalistične vozičke in ne samo tiste glomazne krače za katere rabiš že mini transporterje ala Berlingo in Kangoo. Sam verjetno moraš mal pogledat okol. Take bi pa komot spravil v vsakega Hyundai i30 al pa VW Polo/Golf imo
Sem pa skor ziher, da se da dobit tud bolj minimalistične vozičke in ne samo tiste glomazne krače za katere rabiš že mini transporterje ala Berlingo in Kangoo. Sam verjetno moraš mal pogledat okol. Take bi pa komot spravil v vsakega Hyundai i30 al pa VW Polo/Golf imo
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
Super Sonic ::
Sam zakaj bi imel 3 froce, če al nimaš financ al pa želje da se s tem ubadaš?
Lahko fašeš dvojčke, trojčke, lahko pa enostavno pride do preskoka v mislenosti in si zaželiš še kakšnega otroka. Ne bi bilo prvič in tudi zadnjič verjetno ne. Ne pozabit, da smo pod kožo vsi krvavi.
Nas so spravli pokonc v fičotih in jugotih, pa nam je kaj falilo za tisti čas?
Časi se spreminjajo in če bi tako gledal, bi nas to verjetno pripeljajo nazaj v jamo, ker pred fičoti so bili še eni drugi časi, pa so tudi lahko vse nardil (ali pa niso, so pa preživeli). Čas je, kakršn je, lupina in otroški sedež sta obvezna, kaznivo je če ju nimaš. Imaš možnost nakupa kitajskega izdelka, ki ni naredil nobenega testa in stane 20€ in top firme, ko lahko za sedeže plačaš tudi po 500€/kos.
Sem pa skor ziher, da se da dobit tud bolj minimalistične vozičke in ne samo tiste glomazne krače za katere rabiš že mini transporterje ala Berlingo in Kangoo. Sam verjetno moraš mal pogledat okol.
Voz lahko kupiš rabljen, lahko cenovno zelo ugodnega, ampak si bil škrtica in kupil raje avtomobil, ki v osnovni ni namenjen mladi družini in sedaj tega voza ne morš kupit, ker ne gre v prtlažnik, ampak boš lepo odštel denarce za kakšen MaxiCosi Mura izdelek, ki se nahaja nad 700€, ker je ta edini, ki gre v avtomobil. Malo karikiram, ampak tako v osnovi je, če si omejen s prostorom. Gledaš tisto, kar lahko spraviš v kufer.
Lahko kupiš komplet v vozičku, se pravi z vsemi pripadajočimi stvarmi, ampak če si bil škrtica in nimaš dovolj pasu zadaj, rabiš isofix pritrdev,kar pomeni, da moraš kupiti isofix nastavek in tako lupinico, ki pa ni del kompleta v vozičku, poleg tega je pa zaradi svojega nastavka težka čez 5kg (med tem ko dobiš že zelo dobre lupnce za pol te teže), ipd.
Seveda se vse to bere kot neko kompliciranje, ampak, fantje, otroka ne boste imeli sami.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
l0g1t3ch ::
No sem preveril še glede isofix-a in le tega uporabljajo vsi znanci katerih avto ga podpira. Glede pasu so bili bolj odzivi, wtf ker debil bi uporablju pas, če imaš isofix.
Pač jest primerjam te dva vidika
a) Velik avto
zanj daš več denarja, imaš potem v povprečju dražje vzdrževanje, večjo porabo, več sitnosti z parkiranjem, sitnosti z punco ki noče vozi tega avta,...
b)Manjši avto
namesto zgoraj naštetih sitnosti daš nekaj več za voziček ter lupinico in kupiš bolj kompatno/optimalno opremo, ki paše v tvoj avto
Pač jest primerjam te dva vidika
a) Velik avto
zanj daš več denarja, imaš potem v povprečju dražje vzdrževanje, večjo porabo, več sitnosti z parkiranjem, sitnosti z punco ki noče vozi tega avta,...
b)Manjši avto
namesto zgoraj naštetih sitnosti daš nekaj več za voziček ter lupinico in kupiš bolj kompatno/optimalno opremo, ki paše v tvoj avto
para! ::
Razlika v prostornosti med razredoma polo in golf ni zanemarljiva, poleg tega golf ne spada pod velike avtomobile.
lp
lp
Death before dishonor!
Dr_M ::
Lej, jest sm sam, pa se vozim s skoraj 5m dolgim karavanom.
Avto ni zato nic drzaji, in tudi vzdrzevanje ne. Se je pa lepo peljet udobno in varno.
Je pa res mal overkill zame, ampak ko sem ga kupoval, je bila situacija malo drugacna.
Recimo svabi so najbl skrt avtomobili s prostorom. Tm ce nimas vsaj passata, A6 in podobnih krav, nimas nic placa not. Z golfi, A4 in podobnimi sranji bos mel samo probleme zaradi placa.
Avto ni zato nic drzaji, in tudi vzdrzevanje ne. Se je pa lepo peljet udobno in varno.
Je pa res mal overkill zame, ampak ko sem ga kupoval, je bila situacija malo drugacna.
Recimo svabi so najbl skrt avtomobili s prostorom. Tm ce nimas vsaj passata, A6 in podobnih krav, nimas nic placa not. Z golfi, A4 in podobnimi sranji bos mel samo probleme zaradi placa.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
balocom ::
A avtor teme je upošteval da imajo 4.5 m dolge "ladje" boljšo zvočno izolacijo, ki ti na AC ali pa vsaj na poti na morje nekaj pomeni, razen če si že gluh?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Super Sonic ::
Glede pasu so bili bolj odzivi, wtf ker debil bi uporablju pas, če imaš isofix.
Obstajajo testi lupinic, ki pravijo tako, da isofix je bolj varen od pasa, ampak le in samo malenkost. Slabost isofix pritrditve je v tem, ker lupinico naredi težjo (cca 2 kg) in v tem, da rabiš poseben isofix nastavek. In praviloma večina folka še vedno uporablja pas kot tisto kar šteje. V tem primeru se tudi jasno vidi boluzoa, zakrita za pojmom varnosti - namreč isofix ti prav nič ne pomaga v isti majhni škatli, če pride od trka zadaj ali s strani. Če bi resnično varnost štela, bi bil edini pogoj 1,8t težak enoprostorec, ne pa nek isofix.
Še test, kjer se vidi razlika v varnosti isofix vs pas:
Vzdrževanje vozil, da je dražje pri večjih? Mogoče, ampak le zaradi več dodatne opreme, ki le ta crkuje čez leta. Ali pa ne, odvisno. To je nek lari-fari, načeloma.
Kaj daš v vozilo? Ponavadi tisto, za kar imaš prostor. Potem je pa ta korelacija kaj reče žena, ti in pa okolica.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Glede pasu so bili bolj odzivi, wtf ker debil bi uporablju pas, če imaš isofix.
Obstajajo testi lupinic, ki pravijo tako, da isofix je bolj varen od pasa, ampak le in samo malenkost. Slabost isofix pritrditve je v tem, ker lupinico naredi težjo (cca 2 kg) in v tem, da rabiš poseben isofix nastavek. In praviloma večina folka še vedno uporablja pas kot tisto kar šteje. V tem primeru se tudi jasno vidi boluzoa, zakrita za pojmom varnosti - namreč isofix ti prav nič ne pomaga v isti majhni škatli, če pride od trka zadaj ali s strani. Če bi resnično varnost štela, bi bil edini pogoj 1,8t težak enoprostorec, ne pa nek isofix.
Še test, kjer se vidi razlika v varnosti isofix vs pas:
Vzdrževanje vozil, da je dražje pri večjih? Mogoče, ampak le zaradi več dodatne opreme, ki le ta crkuje čez leta. Ali pa ne, odvisno. To je nek lari-fari, načeloma.
Kaj daš v vozilo? Ponavadi tisto, za kar imaš prostor. Potem je pa ta korelacija kaj reče žena, ti in pa okolica.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
RejZoR ::
Govorim, da če se je včasih dalo vse zbasat v Yugota, zaboga da boš tud danes v spodobno velikega hatchbacka.
Sorodniki imajo Hyundai Getz-a pa so pokonc spravli dva otroka. Pa je Getz precej manjši od casual hatchbacka.
Če pravi, da mu velike gare od avta ne sedejo, bi imo gledal hatchbacka z ogromnim prtljažnikom in veliko prostora na zadnjih sedežih zaradi otroškega sedeža. ISOFIX pa imajo itaq vsi novejši avti. Voziček bi vzel temu primeren, skratka manj glomazen. Če se avto ne more prilagodit na opremo pa pač narediš obratno.
Če bi blo to tolk težavno bi nas v preteklosti transportiral na strehi avta al pa v prikolcah, familije dandanes pa bi vse imele karavane in poltovornjake. Kar pa je mal mimo.
Sorodniki imajo Hyundai Getz-a pa so pokonc spravli dva otroka. Pa je Getz precej manjši od casual hatchbacka.
Če pravi, da mu velike gare od avta ne sedejo, bi imo gledal hatchbacka z ogromnim prtljažnikom in veliko prostora na zadnjih sedežih zaradi otroškega sedeža. ISOFIX pa imajo itaq vsi novejši avti. Voziček bi vzel temu primeren, skratka manj glomazen. Če se avto ne more prilagodit na opremo pa pač narediš obratno.
Če bi blo to tolk težavno bi nas v preteklosti transportiral na strehi avta al pa v prikolcah, familije dandanes pa bi vse imele karavane in poltovornjake. Kar pa je mal mimo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bzp ::
Razlika ni nujno tako velika. Clio in podobni majhni avtomobilo pri nas držijo nerealne cene (rabljeni). Punca pa po treh vožnjah ne bo več hotela slišati o cliotu, potem si šele pečen :) Varnost je pa sploh poglavje zase, ko že omenjaš družino, otroka ... Če ti karavan ne diši pa vzemi limuzino ali pa enoprostorca.
Super Sonic ::
Govorim, da če se je včasih dalo vse zbasat v Yugota, zaboga da boš tud danes v spodobno velikega hatchbacka.
Odvisno. Če tvoja draga želi Stokke reči oz. neke xyz vozičke in dodatno opremo, to ni več nujno, da bo šlo v prtlažnik, npr., nekega i30. Pa tudi če gre, se ti kaj hitro zgodi, da bi včasih še kaj drugega zadaj peljal, ne samo voziček. Lahko je s teboj nekdo, lahko ni. Lahko se voziš v trgovino po mleko, ali pa si tako odročno doma, da moraš vedno v avto.
Skratka, ni vse tako zelo jasno in enostavno, predvsem pa je treba zadeve premisliti, predno se nekdo odloči za nakup (ali kot je rekel Stepni Volk nekje pred leti v eni iz med tem -> včasih se bolj splača vozit avto, ki ti ni všeč, pa je doma mir).
Sorodniki imajo Hyundai Getz-a pa so pokonc spravli dva otroka. Pa je Getz precej manjši od casual hatchbacka.
Saj jaz to vem in nisem nikjer rekel, da se ne da. Da se. Vprašanje je samo za kakšno ceno (tudi hrbtenice). Nekateri težav ne vidijo, nekateri jih vidijo. Nekateriji težave tudi dejansko imajo, nekateri pa ne. Nismo vsi enaki in ne živimo vsi na enak način. Trenutno pa nam svet ponuja toliko, da je za vsakega nekaj in če nekdo rad vozi večji avto in v njem otroke, ni noben debil. In obratno, kadar govorimo o manjših avtomobiih.
Jaz sem vedno razmišljal praktično in vedno skušal biti ne ujet v svoj avtomobil, ne biti njegov suženj, ampak obratno. Ne bo me zaradi enega nepomembnega avtomobila bolela hrbtenica. Pa se bo sedaj kdo nasmehnil, ampak, sam imam dvojčka, pa si zračujante kolikokrat bi se bilo potrebno pripogniti, ko ju peljem v vrtec oz. tam poberem; vsak dan. Potem so tu še izleti, trgovine, obiski,... nismo ravno veliko doma in zato se mi zdi super, da nisem lomil hrbta za ceno svojega avtomobila. Kolegi pa ga, ampak jih zato čisto nič manj ne obsojam. Pač njihov problem.
ISOFIX pa imajo itaq vsi novejši avti.
Isofix je nastavek, ki se ga mora fiksirati v avtomobil. Kar pomeni, da če imaš 1 avto, je to še ok, če imaš pri hiši dva (in večina bolj ima dva), je treba pa to premikati oz. nekje zapenjati na pas, če pas je dovolj dolg. ;P
http://b2c.baby-center.si/article.asp?A...
Če bi blo to tolk težavno bi nas v preteklosti transportiral na strehi avta al pa v prikolcah, familije dandanes pa bi vse imele karavane in poltovornjake. Kar pa je mal mimo.
Ni to nič mimo. Če je tebi, ok. Ampak to prav nič ne pomeni, v širšem smislu. Enoprostorci so poceni, vzdrževanje je dokaj enostavno in relativno poceni, poraba goriva je malo večja, je pa zato varnost toliko boljša. In če gre nekdo lahko na obisk k dediju in babici s kolesom v prtlažniku, zraven pa pelješ še voz od novorejenca in vsa darila za širšo družino... hvala bogu. Enako velja za počitnice, katerekoli že pač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Mercier ::
Jaz vozim dete v Mitsubishijevem Space Starju in mi je čisto komot. Občasno se vozi tudi v Cliu, pa ni panike. Isofixa nimam nikjer. Na družinski dopust pa gremo z večjim avtom in je panika. Pa ne bi bilo nič drugače, če bi bil Clio ali avtobus s prikolico. Bi žena poskrbela, da bi bilo premalo prostora.
RejZoR ::
Drugače so evropski hatchbacki eni najbolj varnih avtomobilov. Renault je bil recimo eden izmed prvih če ne celo prvi, ki je dosegal 5 zvezdic na EURO NCAP. Problem limuzin je, da so vglavnem 4 vratna in kar se zelo pozna pri prtljažniku. V ene ne moreš postavit niti gajbe pira, ker imajo tolk ozko odprtino, kako boš pol v to spravil voziček pa ne vem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Groove ::
kixs ::
Js sem si prav zaradi blizajocega narascaja nabavil rabljenega karavana, 6 let staro Opel Astro CDTI. Upam, da bo v redu in dovolj prostora tudi pri sovozniku, ko bo zadaj sedez. Punca vozi Fiat Punto MK3. Prakticne zadeve pa lahko sporocim cez cca 1 mesec
Prostora pa nikoli ni dovolj. Ko sem kupoval karavana, so vec ali manj vsi prodajalci ze kupili ali pa bili v kupovanju ali vecjega karavana ali vecjega enoprostorca. Zato upam, da bo, vsaj za zacetek, tale Astra dovolj.
lp
Prostora pa nikoli ni dovolj. Ko sem kupoval karavana, so vec ali manj vsi prodajalci ze kupili ali pa bili v kupovanju ali vecjega karavana ali vecjega enoprostorca. Zato upam, da bo, vsaj za zacetek, tale Astra dovolj.
lp
Super Sonic ::
Bi žena poskrbela, da bi bilo premalo prostora.
Ja, ampak je bistvega razlika, ali ji govoriš, da ni več prostora v tem:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=550...
ali tem:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=547...
ps
kixs -> srečno ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
ZaphodBB ::
Sam sem imel prej Kangooja, sedaj pa imam Partnerja.
Stari Kangoo je bil res bolj transportno vozilo, novi Partner je pa že prav fajn avto, tako da me enoprostorci sploh ne zanimajo (preveč so natrpani z opremo in posledično ponujajo premalo prostora glede na velikost).
Enostavno pri bajti mora bit en avto v katerega lahko naložiš pralni stroj. Nekateri ste bolj fini, pa za vsako stvar iščete/plačujete druge. Če je pa človek bolj sam svoj mojster, tedaj je pa kar fino da ima prostoren avto. Pazi - prostoren ne velik. Ameriške pošasti tipa Dodge RAM me pač ne zanimajo.
Stari Kangoo je bil res bolj transportno vozilo, novi Partner je pa že prav fajn avto, tako da me enoprostorci sploh ne zanimajo (preveč so natrpani z opremo in posledično ponujajo premalo prostora glede na velikost).
Enostavno pri bajti mora bit en avto v katerega lahko naložiš pralni stroj. Nekateri ste bolj fini, pa za vsako stvar iščete/plačujete druge. Če je pa človek bolj sam svoj mojster, tedaj je pa kar fino da ima prostoren avto. Pazi - prostoren ne velik. Ameriške pošasti tipa Dodge RAM me pač ne zanimajo.
borut_p ::
Moj nasvet:
1. koliko se misliš z novim avtom sam vozit?
2. kolikokrat misliš jit na dopust s celotno familijo in celotno kramo?
To so bistvena vprašanja, ki se jih moraš vprašati. Kolikor sem v že odgovorjenih postih zasledil, nihče ne razmišlja o najetju avtomobila za časa dopusta, ko greš na morje s celotno familijo in vso kramo. Zakaj? Izbira manjšega vozila, če ga potrebuješ le za kratke razdalje je čisto racionalna, vozički se po večini zložijo v fazo, da gredo v prtljažnik cliota. Moj kolega ima sicer enega otroka, pa so šli še vedno vsi trije na dopust s cliotom za 10dni, vozičkom ter lupinico. Samo vožnja ni bila ravno prijetna:). Najet avto pa podraži dopust za cca 300€, če je to enkrat na leto, je to 1.500€ v predvidenih 5 letih menjave vozila (če lahko zato prišparaš 10.000€ pri nakupu manjšega vozila namesto velikega, se to zelo pozna)
Po drugi strani pa, če se nameravaš veliko voziti v službenem času, ti majhnih avtov ne priporočam. V takem primeru vzami enoprostorca ali karavana, spet pa velja za karavane dejstvo, da ti avtomobili nimajo nekaj veliko prtljažnika, saj če jih ne naložiš do strehe, imajo prtljažnika enako kot limuzine.
Sam sem se dve leti nazaj ukvarjal z enako težavo. Vsak dan sem prevozil v povprečju 200km in čas je bil, da se znebim starega cliota, saj sem bil po taki vožnji popoloma zlomljen. Zato sem potreboval večji avto, z mislijo na otroka pa sem razmišljal o karavanih. Na koncu sem se odločil za škodo superb, rabljeno, še s tovarniško garancijo, skoraj polno opremo za 24.000€. Zadeva ima takšen prtljažnik (4,82 dolg avto), da voziček zlagam le po višini, nazadnje ko smo šli na morje vsi trije, sem zložil vse v prtljažnik, v kabini je bila le hladilna torba. Avtu se poderejo sedeži, odstrani se zadnja polica, v glavnem prostora več kot v običajnem karavanu. Kaj avto ponuja za tako ceno je noro, še sploh če primerjam z novim golfom s podobno opremo, je cena enaka?!
Torej - malo letnih kilometrov - mali avto do 15.000€ ter za dopuste rent'a car
- veliko letnih kilometrov - večji avto z dostojnim prtljažnikom do 25.000€
LP
1. koliko se misliš z novim avtom sam vozit?
2. kolikokrat misliš jit na dopust s celotno familijo in celotno kramo?
To so bistvena vprašanja, ki se jih moraš vprašati. Kolikor sem v že odgovorjenih postih zasledil, nihče ne razmišlja o najetju avtomobila za časa dopusta, ko greš na morje s celotno familijo in vso kramo. Zakaj? Izbira manjšega vozila, če ga potrebuješ le za kratke razdalje je čisto racionalna, vozički se po večini zložijo v fazo, da gredo v prtljažnik cliota. Moj kolega ima sicer enega otroka, pa so šli še vedno vsi trije na dopust s cliotom za 10dni, vozičkom ter lupinico. Samo vožnja ni bila ravno prijetna:). Najet avto pa podraži dopust za cca 300€, če je to enkrat na leto, je to 1.500€ v predvidenih 5 letih menjave vozila (če lahko zato prišparaš 10.000€ pri nakupu manjšega vozila namesto velikega, se to zelo pozna)
Po drugi strani pa, če se nameravaš veliko voziti v službenem času, ti majhnih avtov ne priporočam. V takem primeru vzami enoprostorca ali karavana, spet pa velja za karavane dejstvo, da ti avtomobili nimajo nekaj veliko prtljažnika, saj če jih ne naložiš do strehe, imajo prtljažnika enako kot limuzine.
Sam sem se dve leti nazaj ukvarjal z enako težavo. Vsak dan sem prevozil v povprečju 200km in čas je bil, da se znebim starega cliota, saj sem bil po taki vožnji popoloma zlomljen. Zato sem potreboval večji avto, z mislijo na otroka pa sem razmišljal o karavanih. Na koncu sem se odločil za škodo superb, rabljeno, še s tovarniško garancijo, skoraj polno opremo za 24.000€. Zadeva ima takšen prtljažnik (4,82 dolg avto), da voziček zlagam le po višini, nazadnje ko smo šli na morje vsi trije, sem zložil vse v prtljažnik, v kabini je bila le hladilna torba. Avtu se poderejo sedeži, odstrani se zadnja polica, v glavnem prostora več kot v običajnem karavanu. Kaj avto ponuja za tako ceno je noro, še sploh če primerjam z novim golfom s podobno opremo, je cena enaka?!
Torej - malo letnih kilometrov - mali avto do 15.000€ ter za dopuste rent'a car
- veliko letnih kilometrov - večji avto z dostojnim prtljažnikom do 25.000€
LP
Super Sonic ::
V takem primeru vzami enoprostorca ali karavana, spet pa velja za karavane dejstvo, da ti avtomobili nimajo nekaj veliko prtljažnika, saj če jih ne naložiš do strehe, imajo prtljažnika enako kot limuzine.
Drži napol. Slaba stran limuzine je odprtina, ne prtlažni prostor. V tem segmentu rata karavan miljonkrat bolj uporaben, dasiravno drži, da sam prtlažnik niti ni toliko večji.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ZaphodBB ::
Jaz limuzin sploh ne razumem.
Mi lahko kdo razloži, zakaj bi človek sploh HOTEL kupiti limuzino?
Ker je 300€ cenejša? Še kaj?
Mi lahko kdo razloži, zakaj bi človek sploh HOTEL kupiti limuzino?
Ker je 300€ cenejša? Še kaj?
borut_p ::
Zakaj misliš, da sem se na koncu odločil za škodo superb ;) Dvojno odpiranje prtljažnjih vrat je noro. Če tega nebi bilo, je velik prtljažnik ob mali odprtini popolnoma neuporabna stvar, se strinjam
LP
V primerjavi s čim? karavanom?
LP
Jaz limuzin sploh ne razumem.
Mi lahko kdo razloži, zakaj bi človek sploh HOTEL kupiti limuzino?
Ker je 300€ cenejša? Še kaj?
V primerjavi s čim? karavanom?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borut_p ()
mastah ::
kixs ::
Vse je odvisno od tvojih potreb. Ce mislis, da ti bo Clio dovolj, potem bo moral biti dovolj.
Brat je bolj avanturist (srfanje, mtb...) in mu je bil za vse potrebe dovolj Clio MK2 1.2. Potem je rabil malo vec, je nabavil Astro karavan. Ko je dobil narascaj, je nabavil Trajeta. Glede na potrebe je potem to zamenjal za avtodom. Danes, po nekaj letih in dveh puckah, je to prava stvar S celo familijo precej potujejo in s tem prevoznim sredstvom je se najmanj tezav, tudi, ce gredo samo na obisk k starsem. Res pa vzdrzevanje tega ni poceni!
Vsakem svoje
Brat je bolj avanturist (srfanje, mtb...) in mu je bil za vse potrebe dovolj Clio MK2 1.2. Potem je rabil malo vec, je nabavil Astro karavan. Ko je dobil narascaj, je nabavil Trajeta. Glede na potrebe je potem to zamenjal za avtodom. Danes, po nekaj letih in dveh puckah, je to prava stvar S celo familijo precej potujejo in s tem prevoznim sredstvom je se najmanj tezav, tudi, ce gredo samo na obisk k starsem. Res pa vzdrzevanje tega ni poceni!
Vsakem svoje
Super Sonic ::
Ja, to mi je povedal en prodajalec vozil (prodaja Toyote), da smo Slovenci zlo speficičen narod in da ne maramo limuzin in se jih pri nas zelo težko (oz. težje) proda.
Sam bi rekel, da je v tem segmentu Superb razred boljši od ostalih kar se tiče funkcionalnosti, je pa res, da se jaz pridružujem mnenju, da so ti avtomobili večinoma manj praktični/uporabni od karavanov. Predvsem zaradi parkiranja vzvratno in nalagalnega prostora.
So pa limuzine tudi meni kdaj lepše kot karavan, odvisno od serije in znamke vozila.
Sam bi rekel, da je v tem segmentu Superb razred boljši od ostalih kar se tiče funkcionalnosti, je pa res, da se jaz pridružujem mnenju, da so ti avtomobili večinoma manj praktični/uporabni od karavanov. Predvsem zaradi parkiranja vzvratno in nalagalnega prostora.
So pa limuzine tudi meni kdaj lepše kot karavan, odvisno od serije in znamke vozila.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Manjši je avto, redkeje se voziš z njim (in otroci več pešačijo), kar je v vseh pogledih precej bolje za njihov razvoj.
gendale ::
Manjši je avto, redkeje se voziš z njim (in otroci več pešačijo), kar je v vseh pogledih precej bolje za njihov razvoj.
moram rečt, da je to res
večji avto se splača edino, če greš z avtom na kako daljše potovanje (recimo kak roadtrip po evropi)
ampak verjetno ne boš malega otroka peljal na to?
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
jype ::
Tudi če ga, ni nič narobe, če RV ali velik avto kupiš ali najameš takrat ko ga potrebuješ.
Tudi podmornice ne kupim, čeprav bi verjetno vsako leto prišla prav, mogoče, včasih.
Tudi podmornice ne kupim, čeprav bi verjetno vsako leto prišla prav, mogoče, včasih.
T0RN4D0 ::
Čisto osebna odločitev. Če ti ni do velikega avta (očitno), ga pač ne kupit. As simple as that.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
compaq ::
Kupi Toyoto Verso, malo pije, voziš se kot gospod, prostora je več kot dovolj, ima pet zvezdic za varnost itd.
primar ::
Slovenska klasika...1 otrok=karavan, 2 otroka= enoprostorec, 3 otroci= avtobus..... včasih smo pa z fičotom celo bivšo državo preromali. Pač razvajene riti in premajhna obdačitev velikih avtov.
Dr_M ::
Obdavcitev velikih avtomobilov?
To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker se tebi tako fajn zdi ali ker si ga ne mores privoscit?
To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker se tebi tako fajn zdi ali ker si ga ne mores privoscit?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
flipflop ::
Ste že sitni s to jugoslavijo in fičoti. Še povej da se drugega že ni dalo kupit. 2000 let nazaj, je pa jožef nosečo marijo na oslu okol prevažal, a bomo zarad tega še dons tako okol hodil?
jype ::
Osli danes niso dovolj močni, da bi vse papirje, ki jih potrebuješ, sami nosili.
Dr_M> To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker če mi ne rabmo (al pa nimamo dost soldov), pol tut ti ne boš mel!
Dr_M> To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker če mi ne rabmo (al pa nimamo dost soldov), pol tut ti ne boš mel!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
anko ::
Slovenska klasika...1 otrok=karavan, 2 otroka= enoprostorec, 3 otroci= avtobus..... včasih smo pa z fičotom celo bivšo državo preromali. Pač razvajene riti in premajhna obdačitev velikih avtov.
Nehajte že. Jih je že več povedalo isto. Pred 25imi leti tudi ni bilo nujno imeti vsakega otroka do 12 let v otroškem avtosedežu. Se nas je 5 stiskalo na zadnjem sedežu stoenke pa še en je ležal počez v naročjih. Danes je to kaznivo.
Iz osebnih izkušenj – ko sva kupovala prvi avto, sva kolebala med limuzino in karavanom, pa sva rekla – sedaj si lahko privoščiva karavana, otroke načrtujeva, ko bodo, mogoče ne bova mogla menjati. In sva kupila karavana. Ko sva pričakovala drugega otroka, sva rekla itak načrtujeva tri potomce, enoprostorec bo zadosti velik za naprej, dajva ga kupit, ker je ravno možnost. In sva ga kupila.
Ko je žena ponovno zanosila - šok, dvojčki. In gledava za večjega, ker bo treba nekam vtaknit 80 cm širok voziček za dvojčke, štiri otroke vsakega v svojem sedežu, pa še občasno babico… Tko pač je. In dokler si bova lahko privoščila nov avto, si ga bova, čeprav ne bo imel trikrake zvezde na nosu.
knesz ::
Osli danes niso dovolj močni, da bi vse papirje, ki jih potrebuješ, sami nosili.
Dr_M> To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker če mi ne rabmo (al pa nimamo dost soldov), pol tut ti ne boš mel!
A ti je potrebno vedno trollat, ko je debata o vožnji in avtomobilih?
Dr_M ::
Osli danes niso dovolj močni, da bi vse papirje, ki jih potrebuješ, sami nosili.
Dr_M> To je pa bolno. Zakaj bi obdavcil bolj udoben in varen avto?
Ker če mi ne rabmo (al pa nimamo dost soldov), pol tut ti ne boš mel!
A ti je potrebno vedno trollat, ko je debata o vožnji in avtomobilih?
Trola al pa ne trola, ima prav v tem primeru.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
kixs ::
Slovenska klasika...1 otrok=karavan, 2 otroka= enoprostorec, 3 otroci= avtobus..... včasih smo pa z fičotom celo bivšo državo preromali. Pač razvajene riti in premajhna obdačitev velikih avtov.
Kaj si bos nabavil, ce skoraj vse vikende prezivis s familijo proc od doma?
Kaj si bos nabavil, ce si brezposelen in skoz doma?
Kaj si bos nabavil, ce imas 5 otrok?
Kaj si bos nabavil, ce imas ...
Mislim, da eni res prevec posplosujejo. Kot, da so vcasih vsi s ficotom celo Jugo obkrozil. Pokazi mi 10 takih in verjetno so imeli namesto familije s sabo malo avtomehanicno delavnico Danes se sploh nocem vec spomnit kako je bilo vcasih it na dopust na morje.
Sicer si pa lahko nabavis kaksnega starega ficota in pojdi, ce upas, preromat staro Jugo. Pa vzami si mesecni dopust Aja, ce bos prisel sploh cez tehnicni
Danes imamo vsaj to sreco, da si lahko vsak clovek po svojih zeljah in zmoznostih zmisljuje kaj bo kupil.
lp
IceIceBaby ::
Nisem bral vseh odgovorov, tako, da odgovarjam OP.
Imam pol leta starega otroka. Do nedavnega sem imel majhen avto z 2 vrati. Ko sem gledal kolege, ki so kupovali karavane in enoprostorce takoj, ko so dobili otroka sem bil vedno pameten, da tega ne rabiš. Kupil sem voziček, ki se zloži na minimum in bil prepričan, da je to to. Po 2 mesecih s tamalo nisem več zdržal in sem kupil še en, večji avto.
Ta večji avto je 5 vratna astra (ne karavan, navadna). Če bi kupoval še enkrat bi kupil še en razred večji avto. Niti ni nujno, da je karavan, ampak, če se veliko voziš z otrokom naokoli je super, če je tudi zadnja klop prostorna, za razna previjanja in dojenja "on the go".
2/3 vratni avto resno odsvetujem, ne glede na velikost. Z manjšim 5 vratnim avtomobilom (clio itd.) se da preživeti, ampak se moraš pač malo stisniti. Razni Golfi, Astre, Focusi in podobni so že čisto dovolj veliki, ampak mene občasno res moti relativno malo prostora na zadnji klopi. V karavanu ne vidim pointa, jaz načeloma koristim precej malo prostora v prtljažniku. Kar je večje IMHO ni nujno, škodi pa tudi ne.
Imam pol leta starega otroka. Do nedavnega sem imel majhen avto z 2 vrati. Ko sem gledal kolege, ki so kupovali karavane in enoprostorce takoj, ko so dobili otroka sem bil vedno pameten, da tega ne rabiš. Kupil sem voziček, ki se zloži na minimum in bil prepričan, da je to to. Po 2 mesecih s tamalo nisem več zdržal in sem kupil še en, večji avto.
Ta večji avto je 5 vratna astra (ne karavan, navadna). Če bi kupoval še enkrat bi kupil še en razred večji avto. Niti ni nujno, da je karavan, ampak, če se veliko voziš z otrokom naokoli je super, če je tudi zadnja klop prostorna, za razna previjanja in dojenja "on the go".
2/3 vratni avto resno odsvetujem, ne glede na velikost. Z manjšim 5 vratnim avtomobilom (clio itd.) se da preživeti, ampak se moraš pač malo stisniti. Razni Golfi, Astre, Focusi in podobni so že čisto dovolj veliki, ampak mene občasno res moti relativno malo prostora na zadnji klopi. V karavanu ne vidim pointa, jaz načeloma koristim precej malo prostora v prtljažniku. Kar je večje IMHO ni nujno, škodi pa tudi ne.
erkgheoruugh ::
Kdor kupuje avto glede na otroka, je zame podoben tistim staršem, ki so zidali (ali zidajo) ogromne bajte, da bodo še za njihove otroke. Da ne bo kdo tukaj zapel za kake športne dvosede ali kaj podobnega.
Po mojem je pa ta dilema (otrok>>večji avto) čisto napačno postavljena.
Izbira avta je povezana z:
- razpoložljivimi financami
- življenjskim stilom
Glede prvega je upam jasno, glede drugega pa je povezano s tem, kje živiš in zakaj potrebuješ avto. Če živiš v mestu in je večina tvoje vožnje mestnega značaja, je majhen in bolj okreten avto gotovo bolj priročen, za daljše izvenmestne vožnje pa je potrebno gledeati na udobje/stroške.
Otrok se bo v obeh avtih enako dobro peljal, za prtljago boš tudi v manjšem avtu našel prostor, samo bolj racionalen boš moral biti.
Iz tega sledi:
če imaš denar in so tvoje potrebe zahtevne, si kupi večji avto, če nimaš denarja si kupi, kar si lahko privoščiš ob upoštevanju nadaljnjih stroškov. Če imaš denar in veliko mestne vožnje je po mojem še največja dilema. Mogoče si lahko privoščiš dva. Enega velikega in enega majhnega.
Po mojem je pa ta dilema (otrok>>večji avto) čisto napačno postavljena.
Izbira avta je povezana z:
- razpoložljivimi financami
- življenjskim stilom
Glede prvega je upam jasno, glede drugega pa je povezano s tem, kje živiš in zakaj potrebuješ avto. Če živiš v mestu in je večina tvoje vožnje mestnega značaja, je majhen in bolj okreten avto gotovo bolj priročen, za daljše izvenmestne vožnje pa je potrebno gledeati na udobje/stroške.
Otrok se bo v obeh avtih enako dobro peljal, za prtljago boš tudi v manjšem avtu našel prostor, samo bolj racionalen boš moral biti.
Iz tega sledi:
če imaš denar in so tvoje potrebe zahtevne, si kupi večji avto, če nimaš denarja si kupi, kar si lahko privoščiš ob upoštevanju nadaljnjih stroškov. Če imaš denar in veliko mestne vožnje je po mojem še največja dilema. Mogoče si lahko privoščiš dva. Enega velikega in enega majhnega.
balocom ::
@matajur: preberi si en post nad tvojim
Btw. manjši avto ni nujno bolj okreten, tukaj so v prednosti RWD limuzine in karavani.
Oprosti, tole je bedarija, večji avto kupiš zaradi svojega udobja, tista uboga štručka itak še ne loči med udobjem cliota, mercedesa, enoprostorca, kombija ali pa dostavnika, edino kar zazna je različen hrup pa še to ni nujno.
Btw. manjši avto ni nujno bolj okreten, tukaj so v prednosti RWD limuzine in karavani.
Kdor kupuje avto glede na otroka, je zame podoben tistim staršem, ki so zidali (ali zidajo) ogromne bajte, da bodo še za njihove otroke. Da ne bo kdo tukaj zapel za kake športne dvosede ali kaj podobnega.
Oprosti, tole je bedarija, večji avto kupiš zaradi svojega udobja, tista uboga štručka itak še ne loči med udobjem cliota, mercedesa, enoprostorca, kombija ali pa dostavnika, edino kar zazna je različen hrup pa še to ni nujno.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
RejZoR ::
Ste že sitni s to jugoslavijo in fičoti. Še povej da se drugega že ni dalo kupit. 2000 let nazaj, je pa jožef nosečo marijo na oslu okol prevažal, a bomo zarad tega še dons tako okol hodil?
Vi se pa že navadte ob napisanem tud kej razmišljat in jebeno ne vsega brat striktno dobesedno. Če ne bi gledal kot konji skoz plašnice bi dojel, da za enga froca res ne rabiš enoprostorca niti karavana. Tko pa folk prec ko dobi al pa je še nerojen, pa že mahajo z rokam po luftu in iščejo mega terence in kombije... neumnost.
Kar pa se tiče dodatnih obdavčitev, ja, bi dodatno obdavčil ves folk, ki kupuje terence za vožnjo po mestu. Večja varnost my ass. Če bi se vsi fural v limuzinah in hatchbackih sploh ne bi bil problem. Problem varnosti je nastal ravno zarad teh velikih gar, ki imajo točko udarca bistveno višjo od navadnih avtov in so posledično nevarni za manjše in nižje avtomobile, ker grejo preko ojačitev. In potem se je začela norija, da vsi kupujejo te velike gare, da so bolj varni. Začaran krog.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
Kar pa se tiče dodatnih obdavčitev, ja, bi dodatno obdavčil ves folk, ki kupuje terence za vožnjo po mestu. Večja varnost my ass.
To se pa povsem strinjam.
In pol dajo tipi svojim babam X5/Q7 in podobne kante, ki jih niti ne obvladajo sploh.
Zgleda precej grozno, ko taka kanta leti proti tebi v bok, ker baba ne vidi nizjega avta.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50717 (33376) | GR2 |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10542 (8752) | m0LN4r |
» | avto za vožnjo treh otrok (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15725 (13914) | marsovcek |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40109 (36168) | jype |
» | Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 38913 (25853) | Grey |