» »

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

prejel sem poškodovan artikel na mimovrste!

1 2 3
4
5

RejZoR ::

Aja še to za vse ki omenjajo Amazon. Mimovrste deluje samo pri nas. Izjemno majhen trg. Mimovrste nima nobenega vpliva na proizvajalce. Amazon po drugi strani obratuje po celem svetu in je ena največjih spletnih trgovin na svetu. Če oni rečejo proizvajalcu, naredil bomo tko in tko je velika verjetnost, da bojo proizvajalci pokleknili. Nekako tako kot pri nas veliki trgovci domačim malim proizvajalcem dajejo ultimate glede cen in dobavnih pogojev. Al bojo delali tko kot hoče trgovec al pa jih bojo odjebali in dobavitelj/proizvajalec s tem razkira propad. Zato lahko Amazon brez vsake težave menja vse živo, ker vejo, da jih bo dobavitelj oz proizvajalec podprl in jim izdelek popravil (refurb) oz zamenjal. Mimovrste mogoče nima takega luksuza in bi morali v vseh takih primerih sami požret strošek.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Furbo ::

Pa tele zgodbice niso nič strašnega, raje ne bom opisal svojih izkušenj z nekaterimi drugimi našimi spletnimi trgovinami.
Se pa da tukaj prebrati precej tem, kako določene trgovine ne priznavajo garancij, imajo sive uvoze itd itd.
Kljub manjšim napakicam, je mimovrste še vseeno nekaj razredov pred nekaterimi drugimi pri nas. No saj se vidi po tem, da morate za primerjavo dajati Amazon, ne pa kaj slovenskega.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

rejven ::

Mimovrste mogoče nima takega luksuza in bi morali v vseh takih primerih sami požret strošek.

Če je to plata, ki jo je nekdo vrnil in so jo dali naprej sigurno. Ne veš kako jo je en študent "pregledal" ko je dobil vrnjeno. Sploh pa pri stranki, ki ti v dobrem letu poti par k EUR.

Jaz osebno pri mimovrste ne kupim nič več, ker mi nobena štrcuna nebo zaračunavala osebnega prevzema. Kot, da bi ti Mercator na blagajni za vsak kupljen izdelek zaračunal 1EUR, ker so mogl zložit na police. Ne hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rejven ()

Furbo ::

Misliš da zlaganja na police ni v ceni?

Zanimivo, kako ljudje ne marajo transparentnosti in raje živijo v iluzijah.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

ZaphodBB ::

RejZoR: Amazon dejansko sam prodaja precej manj robe kot si ti misliš, večinoma na Amazonovi strani kupuješ od množice rezličnih (majhnih) prodajalcev, ki za svojo dejavnost uporabljajo enoten trgovinski vmesnik.

Amazon je bolj spletna tržnica kot spletna trgovina. Torej tvoje hipoteza o tem kako si "Amazon" lažje privošči customer service, je bullshit. Je pa res, da Amazon zahteva odličen CS od svojih partnerjev in da njihovo osebje preverja reševanje reklamacijskih zahtevkov, tako da je trgovce strah (neupoštevanje navodil pomeni ban ali kazen) in rajši grešijo na strani prijaznosti.

Dejte že nehat iskat izgovore za neprimerna dejanja slovenskih podjetij.

rejven ::

Furbo je izjavil:

Misliš da zlaganja na police ni v ceni?

Zanimivo, kako ljudje ne marajo transparentnosti in raje živijo v iluzijah.



Jasno, da je. Vse kar hočem je, da mi za ceno, ki jo objavljajo izdelek dejansko prodajo. Naj oni svoje stroške, ki jih imajo pri obdelavi blaga vnesejo v ceno in mir. Ne, da za oglaševan denar izdelka ne morem kupiti. Velika razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rejven ()

nesmrten ::

Furbo je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

@Furbo: Eni smo sočutni s strankami, ti si pa očitno s trgovcem.

Ni moja poanta, da bodo zaradi tega propadli. Je pa moja poanta, da bodo zaradi sodelovanja v tej temi in rezultata tega sodelovanja, več izgubili kot so pa prihranili s takšno storitvijo. In za to bom poskrbel jaz osebno in še par drugih tu gori.

Še enkrat, razumem da pri reklamacijah so lahko okoliščine nenavadne, ampak pameten človek požre tudi morebitna izsiljevanja nekaterih strank, zato da naredi dober vtis.

Zidarju in SCTju je tudi tako dobro šlo, da niso jebal žive sile. Vse dokler jim enkrat ni šlo več tako dobro.


Ja saj to je problem večine tukaj, vživite se samo v eno stran.

Jaz povsem razumem tudi trgovca, da če nazaj dobi zadevo polomljeno, da težko verjame, da je tako prišlo že iz tovarne.

Kako lepo je govoriti, kako naj trgovec požre ta strošek, pa oni strošek, pa da še kaj zastonj, v isti sapi, pa jamrate, da je predrag. To ne gre skupaj.


Nikoli nisem rekel, da je mimovrste predrag, saj sem kot vip kupec imel zastonj poštnino... Sem pa pričakoval od komponent (tudi po 20€ dražje na izdelek, kot kot pri dinokomp.si) , da bom dobil brezhibno! ne pa iz druge roke!!! saj bi potem raje na bolho.com šel in rabljeno vzel!!!

Sims ::

Ok, pričakujemo vedno brezhibno. Pizdarije se dogajajo ... Kako se rešijo je, drugo in glavno vprašanje.

leiito ::

Okapi je izjavil:

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče. In je čisto vseeno, tudi če so povsem prepričani, da je pine skrivil nerodni kupec (ker tega pač ne morejo dokazati).

Celo če bi vse skupaj potekalo izven dosega javnosti, bi se jim čisto ekonomsko gledano splačalo brez besed požreti tistih 30 evrov, ker je to, da ohranijo kupca, vredno več.

O.


Drži kot pribito, ampak mimovrste očitno razmišlja drugače,kaj bomo pa naslednjič, a bomo vsakič, ko se bo nekdo na forumu pritožil za to ali ono, takoj počepnili? Kar vsekakor moti je njihov odnos, "mi smo nezmotljivi, naši dobavitelji pa še bolj". Lahko bi gospoda poklicali in vse skupaj elegantno uredili v osebnem razgovoru, požegnal menjavo artikla in vrgli not še uno smrekco za v avto, because they care.

nesmrten ::

leiito je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če bi si nekdo pri Mimovrste vzel minutko časa in preračunal, koliko je vredno spletno oglaševanje, bi hitro ugotovil, da je reklama, ki bi si jo na dobro obiskanem forumu naredili s hitro ugodno rešitvijo reklamacije in opravičilom stranki, vredna več kot tistih 30 evrov, kolikor bi jih stala zamenjava matične plošče. In je čisto vseeno, tudi če so povsem prepričani, da je pine skrivil nerodni kupec (ker tega pač ne morejo dokazati).

Celo če bi vse skupaj potekalo izven dosega javnosti, bi se jim čisto ekonomsko gledano splačalo brez besed požreti tistih 30 evrov, ker je to, da ohranijo kupca, vredno več.

O.


Drži kot pribito, ampak mimovrste očitno razmišlja drugače,kaj bomo pa naslednjič, a bomo vsakič, ko se bo nekdo na forumu pritožil za to ali ono, takoj počepnili? Kar vsekakor moti je njihov odnos, "mi smo nezmotljivi, naši dobavitelji pa še bolj". Lahko bi gospoda poklicali in vse skupaj elegantno uredili v osebnem razgovoru, požegnal menjavo artikla in vrgli not še uno smrekco za v avto, because they care.


Jaz sem njih klical najmanj 5x! oni mene niti 1x... pa so rekli, da bodo poklicali...

leiito ::

to je pa že nesramno, customer service je ključen. Res preseneča, da se start-up leta ali kaj so že, takole javno blamira za €35 in to pri VIP stranki. Konkurenca si pa mane roke, nič jim ni bilo treba narest, da dobijo top stranko.

zmaugy ::

RejZoR je izjavil:

Aja še to za vse ki omenjajo Amazon. Mimovrste deluje samo pri nas. Izjemno majhen trg. Mimovrste nima nobenega vpliva na proizvajalce. Amazon po drugi strani obratuje po celem svetu in je ena največjih spletnih trgovin na svetu. Če oni rečejo proizvajalcu, naredil bomo tko in tko je velika verjetnost, da bojo proizvajalci pokleknili. Nekako tako kot pri nas veliki trgovci domačim malim proizvajalcem dajejo ultimate glede cen in dobavnih pogojev. Al bojo delali tko kot hoče trgovec al pa jih bojo odjebali in dobavitelj/proizvajalec s tem razkira propad. Zato lahko Amazon brez vsake težave menja vse živo, ker vejo, da jih bo dobavitelj oz proizvajalec podprl in jim izdelek popravil (refurb) oz zamenjal. Mimovrste mogoče nima takega luksuza in bi morali v vseh takih primerih sami požret strošek.


In kaj potem? V Sloveniji imamo pa nižje plače, a bi morali zato na mimovrste imeti nižje cene?
Njihovi pogoji poslovanja so njihova stvar, če se jim ne splača, naj zaprejo trgovino. Mi bomo kupovali tam, kjer je najbolj ugodno in kvalitetno, ozadje mene ne zanima, kot očitno tudi trgovcev ne, da so plače v Sloveniji nižje kot v Nemčiji.

Sicer pa če je avtor teme nabavil za 3200 EUR in reklamira ploščo za 40 EUR je to malo več kot 1 %. Očitno zaradi tega ne bi propadli in so z njim zaslužili več kot jih stane.

MasterKiD ::

Meni še niso nikoli ""nategnili"" na mimovrste,vedno prišlo vse prav - tudi enkrat niso imeli USB-ja in Playstation Move na zalogi pa sem jim pisal pa so zrihtali! :)

RejZoR ::

Seveda, vas nikoli nič ne briga. Zadnjega dela ne bom zanikal, če je pri njih pustil za 3k denarja ampak ozadje firme je še kako pomemben dejavnik. Ko boš enkrat delal v prodajnem segmentu boš razumel. Dokler pa boš zgolj stranka pa tega enostavno ne boš razumel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

s51as ::

Stranka tega nikoli in nikdar ne rabi, mogoče pa celo ne sme razumet...
Stranko more zanimat samo, kje dobi stvar, ki jo rabi, pod najboljšimi pogoji za stranko.
Keri pa so ti pogoji, pa je odvisno od stranke.
Prodajalc pa se more odločit, katerim strankam se bo najbolj približal.
Mimovrste zgleda ne cilja na tiste, ki iščejo najnižjo ceno. Če ciljajo na tiste, ki si želijo dobro poprodajno storitev, potem so v tem primeru falili, mogoče pa cilajo na kakšne čist tretje stranke, kaj pa vem, top shop varjanta, kupi in če ne dela, si pač nategnjen - z nasmehom :D
It's just me myself and I

ZaphodBB ::

Tukaj gre na prvi uč čisto samo za zgrešene vpzpodbude.

Reklamacijski oddelek je zadolžen, da zmanjša število reklamacij (ker so strošek) in bonus šefa reklamacijskega oddelka je vezan na zmanjšanje števila reklamacij.

Če zadeve opredeliš na tak način potem je racionalno, da začne reklamacijski oddelek zavrašat tudi upravičene reklamacije, saj sedaj njihovo poslanstvo ni več customer support temveč izpodbijanje zahtevkov uporabnikov.

Tega vidim polno povsod, pametne ljudi ki vestno izpolnjujejo svoje poslanstvo, rezultat je pa kurac. Samo zato, ker ponavadi merimo napačne stvari in za povrh se pa niti ne zavedamo, kakšne stranske učinke imajo lahko naša navodila oz. dejanja.

Gregor P ::

Vsekakor se vsi zavedamo, da ni problem samo pri MV, samo da imamo potrošniki z našimi prodajalci problem, da ti sploh kaj prodajo (kar smo premlevali v drugi temi), kaj šele upoštevajo reklamacijo in kaj zamenjajo. In večkrat je celo tako kot v našem zdravstvu, da če plačaš takoj za servis je naprava nemudoma popravljena, če pa karkoli uveljavljaš, se pa lahko kar dolgo načakaš, tudi če si upravičen do zamenjave, popravila ipd.:(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nesmrten ::

Če bi takšen izdelek, kupil v kakšni TRGOVINI in opravil oseben prevzem, se to ne bi zgodilo... saj bi zadevo pogledal pred prodajalcem.

kuglvinkl ::

Deh nehi... šel bi gledat socket? Nazadnje sem šaktlo odprl, ko se mi je zdelo, da plata nima DVI izhoda (ker je bila drug model, kot sem ga naročil). Da bi šel pa gledat socket, če je kakšen zvit pin. A pol bi tudi pogledal, če so kondiji napihnjeni? Dej no...

edit: typo.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Hvala bogu temu ni tako in smo potrošniki pred tem zaščiteni (ne pa toliko podjetja).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kuglvinkl ::

Tako je. Ta predpostavka pa dela, če se reklamacijskem squadu normalno obnašajo. Tist predlog, da bi moral snemat od poštarja do unboxinga, potem ni čist brez veze. Kaj to naredi biznisu, je pa verjetno tut tistim brez enkonomskega faksa jasno.

Tilen ::

Mimovrste se osredotoča na podjetja in so jim rezidenčni uporabniki v tej fazi le še nujno zlo. Takrat, ko smo bili pomembni, smo imeli tudi ugodnejše cene in prijaznejše postopke ter več ugodnosti. Trenutno je pa tako kot je. Ni prva tema o negodovanju glede Mimovrste v zadnjem času in tudi ne bo zadnja. Pri njih ne kupujem že vsaj leto ali dve. Ne samo, da precej preplačaš izdelek, še ko se zalomi, imaš nemalo težav. Veliko več kot 3 leta nazaj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

kuglvinkl ::

To je torej novi Mlacom?

tado6 ::

Jaz sem z mimovrste.si zelo zadovoljen. Prvovrstna podpora in dobra uporabniška izkušnja. :)

zmaugy ::

RejZoR je izjavil:

Seveda, vas nikoli nič ne briga. Zadnjega dela ne bom zanikal, če je pri njih pustil za 3k denarja ampak ozadje firme je še kako pomemben dejavnik. Ko boš enkrat delal v prodajnem segmentu boš razumel. Dokler pa boš zgolj stranka pa tega enostavno ne boš razumel.


Sem v prodaji. Kupcev v osnovi problemi prodajalcev ne zanimajo. Če s storitvijo/ceno/kakovostjo niso zadovoljni, gredo h konkurenci, kjer stvari delujejo boljše.
Naloga ponudnikov je, da stvari v podjetju uredijo tako, da so oni tisti, kjer stvari delujejo boljše kot pri konkurenci.


PS: Pepčkanje za 40 EUR pri 3200 EUR neproblematične prodaje ni preveč pametno početje. Posebej pa še reagiranje na forumih po sistemu "pri nas smo 100 procentni, da nikoli ne naredimo nobene napake". Pa kdo verjame takšni samohvali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

kuglvinkl ::

Vsi tisti, ki bodo danes poklikali pri MV nakup in se v primeru uveljavljanja garancijskega zahteva čudili, da niso uspešni.

3man ::

Gregor P je izjavil:

Hvala bogu temu ni tako in smo potrošniki pred tem zaščiteni (ne pa toliko podjetja).

Ne ga biksat. Glej ZVPot-UPB2 21. člen.

Gregor P ::

3man je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Hvala bogu temu ni tako in smo potrošniki pred tem zaščiteni (ne pa toliko podjetja).

Ne ga biksat. Glej ZVPot-UPB2 21. člen.

... beri bolj pozorno 21. člen velja le za poglavje "IV. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE STVARI";)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

leiito ::

Še dobro, da je vlada v zadnjem momentu iz klobuka potegnila pravno podlago, da bo Zveza potrošnikov brez finančnih težav vsaj do 2013. Vladni urad za varstvo potrošnikov se itak še išče, ZPS te pa zaščiti, samo moraš plačati. Lepote javnozasebnega, denar za plače iz budžeta, potem pa se šele tržiš

3man ::

Gregor P je izjavil:

3man je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Hvala bogu temu ni tako in smo potrošniki pred tem zaščiteni (ne pa toliko podjetja).

Ne ga biksat. Glej ZVPot-UPB2 21. člen.

... beri bolj pozorno 21. člen velja le za poglavje "IV. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE STVARI";)

Ali ni govora o uveljavljanju garancije?

Gregor P ::

Govora je o vsem, tudi uveljavljanju stvarne napake (zato tudi piše "delno" v mojem komentarju).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Furbo ::

A v osebka, ki je vrnil plato s skrivljenimi pini se ne bo pa nihče vtaknil, vse je kriv MV ane?

Jasno da je kriv tudi MV, ker niso dobro pogledali artikla, ko se je vrnil, ampak oni bolj gledajo, da je zraven vse kar sodi zraven, verjetno si niso mislili, da bo kdo taka p...., da bo kaj takega naredil.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Sims ::

Ko bodo stranke množično trgovce nategovale in bodo le ti zapirali trgovine zaradi tega, se bomo obregnili na "osebka". Dokler pa te bo vsaka druga trgovina, kaj šele servis skušal nategni, bomo pač prvenstveno dvomili v te ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

kreki ::

Če bi se to zgodilo meni bi lepo pine poravnal vgradil procesor in "fertik delo" ne pa, da delate takšno paniko zaradi par zvitih pinov na podnožju. Če kakšen ne verjame da se to da naj mi prinese v servis. ;)
Priklopljen na šštrom.

globoko grlo ::

res si brihta

Torej te ne moti, če ti prodajo en rabljen in vrnjen izdelek kot nov?
Verjetn si v življenju še nič nisi sam kupil, ane.
ata&mama.press
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Timurlenk ::

RejZoR je izjavil:

Seveda, vas nikoli nič ne briga. Zadnjega dela ne bom zanikal, če je pri njih pustil za 3k denarja ampak ozadje firme je še kako pomemben dejavnik. Ko boš enkrat delal v prodajnem segmentu boš razumel. Dokler pa boš zgolj stranka pa tega enostavno ne boš razumel.

spizdi človek


MI damo NJIM svoj LASTEN denar, s tem se preživljajO, Z NAŠIM DENARJEM


in tega naj se zavedajo, SAJ MENI ALI PA KOMURKOLI TUKAJ NIHČE NE DA NIČESAR ZASTONJ


če se ne bojo mogli prilagoditi, pa naj crknejo, kupovali bomo pa pri bolj prijaznih in kompetentnih

3man ::

:) Timurlenk, kaj pa če bil ti malo bolj prijazen? Ali to komu kaj (stvari) daješ zastojn?

Brias ::

globoko grlo je izjavil:

res si brihta

Torej te ne moti, če ti prodajo en rabljen in vrnjen izdelek kot nov?
Verjetn si v življenju še nič nisi sam kupil, ane.
ata&mama.press


vse bi bilo lepo in prav ko bi spletna trgovina imela pravico ti v primeru da ti izdelek ne odgovarja vrniti samo 80% prvotne kupnine .... in slednji izdelek prodati po 80%-ih polne cene ....

pa je zal nima ...

tako da kaj kaj kaj .... moralno lahko vrnes ce ti ne odgovarja ampak hkrati noces da dobis nekaj kar je nekdo ze vrnil ....

W T F ....?

se pravi ....

to mimovrste.si
02.11.2011
from zelod@wood.si

narocujem LCD monitor 24" XY za 350 eur, IZDELEK MORA BITI ORIGINALNO ZAPAKIRAN IN NERABLJEN DRUGACE NE KUPIM !!!



to mimovrste.si
04.11.2011
from zelod@wood.si

hvala, prejel sem izdelek, izgleda super ...

LP


to mimovrste.si
07.11.2011
from zelod@wood.si

izdelek vam bom danes vrnil ker ni barvno usklajen z novo vazo ki jo je kupila punca. Tako da hkrati narocujem enak izdelek le v barvi kostanja.
IZDELEK MORA BITI ORIGINALNO ZAPAKIRAN IN NERABLJEN DRUGACE NE KUPIM !!!

LP




this is... somehow right?

Timurlenk ::

3man je izjavil:

:) Timurlenk, kaj pa če bil ti malo bolj prijazen? Ali to komu kaj (stvari) daješ zastojn?

jaz dam denar

jaz pričakujem, da kupljeno deluje brezhibno in takoj


če temu ni tako, hočem novo stvar ali pa vrnjen ves denar



to je to, če tega niso sposobni skapirat, naj crknejo

Furbo ::

Oh ja, kakšna nadutost nekaterih.

Vsak nakup je nek poslovni odnos, za katerega sta potrebna dva. Meni sistem MV ustreza in ravno danes sem si spet kupil par malenkosti.

Tisto kričanje, kako naj crknejo, se mi zdi pa en tak ostanek socialističnega razmišljanja. Tako lahko razmišlja le nekdo, ki bo vedno delal v fabriki in še nikoli ni povohal obrti ali podjetništva.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

imagodei ::

"Naročujem" FTW, res.
- Hoc est qui sumus -

thramos ::

Brias je izjavil:

this is... somehow right?


Em ja. Kje je problem? A kdo sili prodajalca, da prodaja (prodajuje?) pod takšnimi pogoji? Morda tega ni vedel preden je prodal, al kaj?

Furbo ::

In ker imamo to pravico, se dajmo zdaj izživljati nad prodajalci, si kupiti danes to, jutri ono, potem vračati, samo da bomo frajerji (v svojih glavah)?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Timurlenk ::

ne

vračati zato, ker ne dela

thramos ::

Ne da bomo frajerji, ampak da bo monitor barvno usklajen z vazo. Še vedno ne vidim kje je problem? Če se prodajalcu zdi da pravila igre niso fer, naj se preprosto iz nje umakne (ali lobira pri državi za spremembo zakona). Da bomo potrošniki uveljavljali svoje pravice pa ni preveč neverjetno pričakovat, mar ne?

Timurlenk ::

očitno moramo biti tiho in jest ves drek, kar nam ga kdo kje ponudi

mihec87 ::

kreki je izjavil:

Če bi se to zgodilo meni bi lepo pine poravnal vgradil procesor in "fertik delo" ne pa, da delate takšno paniko zaradi par zvitih pinov na podnožju. Če kakšen ne verjame da se to da naj mi prinese v servis. ;)


Med tem pametovanjem ti pin odpade in boš kaj?

V tej temi na zadnji strani je lepo viden flamewar med kupci in prodajalci..
Po prodajalčevo bi morali biti kupci nadvse hvaležni da sploh lahko kupimo njegov izdelek,pri kupcu pa podobno-sam zadeve so na strani kupca,prodajalec brez kupca bo bolj švoh, medtem ko obratno bo šlo saj ni nikjer samo eden prodajalec..

Zanimivo opažanje ki sem ga zasledil v tujini sploh čez lužo, redki prodajalci se v imenu firme pojavljajo na forumih ter udeležujejo debat o tem podjetju->enostavno zaradi tega ker predno se zaveš se napol prepiraš, napišeš kaj kar drugače nebi ipd..in se samo še bolj tiščiš v drek...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Dr_M ::

Kaksen kup dreka je v tej temi.

Mel bi cene kot v nemciji, vracal bi izdelke, ker se vam kurac ni dvignil ob njih, hocete pa vedno originalno zapakirano. Potem pa kupujte v tujini.

Ja, izdelek, ki ga prodajo kot novega, mora bit brezhiben, tukaj ni debate. Ce ni brezhiben, vrnes. Ce je brezhiben, ne spili budale in ne vracaj izdelka jebote, samo zato, ker ti to zakonodaja omogoca.
Zaradi takih kretenskih idiotov so potem trgovci na slabem glasu in velikokrat nekdo cisto nedolzen najebe. Porihtajte si najprej glavo, ce imate kaj not, potem pa kupujte robo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Duhec ::

kreki je izjavil:

Če bi se to zgodilo meni bi lepo pine poravnal vgradil procesor in "fertik delo" ne pa, da delate takšno paniko zaradi par zvitih pinov na podnožju. Če kakšen ne verjame da se to da naj mi prinese v servis. ;)

In če si ti kot "serviser" tako površen kot pri branju te teme, bi ugotovil, da v odgovoru MV lepo piše:
"Opaziti je bilo tudi staljene pine in ne samo fizično poškodovane pine".
Staljene bi malce težje popravil, a ?
Če pa si tudi to sposoben se ti odpira tržna niša.

driver_x ::

Dr_M je izjavil:

Kaksen kup dreka je v tej temi.

Mel bi cene kot v nemciji, vracal bi izdelke, ker se vam kurac ni dvignil ob njih, hocete pa vedno originalno zapakirano. Potem pa kupujte v tujini.

Ja, izdelek, ki ga prodajo kot novega, mora bit brezhiben, tukaj ni debate. Ce ni brezhiben, vrnes. Ce je brezhiben, ne spili budale in ne vracaj izdelka jebote, samo zato, ker ti to zakonodaja omogoca.
Zaradi takih kretenskih idiotov so potem trgovci na slabem glasu in velikokrat nekdo cisto nedolzen najebe. Porihtajte si najprej glavo, ce imate kaj not, potem pa kupujte robo.


Tudi kupci nismo vedno "fer", delež je sigurno tak, da vrača izdeke nazaj. Konec koncev tudi zakonodaja to omogoča. Trgovci imajo pač to že všteto v ceno, tako da na koncu to možnost itak plačamo kupci sami. Kot sem pa že prej omenil, Amazon s kupci, ki imajo takih menjav več od povprečja, enostavno prekine sodelovanje.

Ko smo ravno pri Mimovrste: a se še komu zdi cena te torbe malo pretirana?
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 487 88 89 90 )

Oddelek: Kaj kupiti
4452851678 (185) srus
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756827 (5014) Groot
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8029320 (20646) technolog
»

EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6217880 (16051) bauci

Več podobnih tem