» »

se malo o cpp

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 11

BALAST ::

To veš, da pešec lahko prečka cesto kjerkoli, kjer je več kot 100 m oddaljen od najbližjega prehoda?

Ja vem da lahko prečkam avtocesto... NOT!

Pešec bo previdno prečkal cestišče in ne bo izrabljal to "pravilo" kot da ima brezpogojno pravico prečkat avtocestro! Medtem ko jype hoče dopovedat da ima on brezpogojno prednost na prednostni cesti, v kateri stoji vozilo ali celo več vozil. Situacija je taka da vozilo lahko počaka na prehodu za pešce/kolesarje dokler je vključevanje v prednostno cesto neovirano za motorna vozila na prednostni cesti (v tem primeru ima kolesarska steza sekundarno funkcijo).
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

jype ::

Saj sem povedal, kaj so mi razložili na MNZ. Da se omejitev nanaša na tista kolesa, ki "so gnana s pomočjo motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h" in da bi bilo nesmiselno omejevati hitrost ponijev, ker le-ti ne potrebujejo indikatorja hitrosti in zato njih uporabniki ne morejo vedeti, kako hitro se lahko premikajo.

BALAST> Medtem ko jype hoče dopovedat da ima on brezpogojno prednost na prednostni cesti, v kateri stoji vozilo ali celo več vozil.

Brezpogojna prednost gor ali dol - voznik kombiniranega vozila je storil prekršek, jaz pa (v tistem trenutku) ne.

Srž teme pa je, da je storil prekršek zgolj zato, ker se zaveda, da mu nihče nič ne more. Po definiciji je torej vozil objestno in neodgovorno.

BALAST> Situacija je taka da vozilo lahko počaka na prehodu za pešce/kolesarje dokler je vključevanje v prednostno cesto neovirano za motorna vozila na prednostni cesti (v tem primeru ima kolesarska steza sekundarno funkcijo).

Ne, ni! Na kolesarski stezi, prehodu za pešce in pločniku je _PREPOVEDANO USTAVLJATI_.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Beli_Zajcek ::

@BALAST

"Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h."

Kaj ti tukaj ni jasno? Pešec sploh ne sme na avtocesto, medtem ko mu hoje ob navadni cesti zakon ne prepoveduje niti v primeru, da ob cesti ni pločnika. In če se ob navadni cesti pešec znajde več kot 100m stran od prehoda lahko prečka cesto kar tam. Seveda se mora prej prepričati, da bo to lahko varno storil.

Si ti sploh kdaj bral CPP?

BALAST ::

OK, recimo da bi se ti zaletel v kombi. 8-O

Očividci bi pričali, da si pripeljal po kolesarski stezi (ob prednostni cesti) z več kot 20km/h in sredi belega dne v 10s stoječ kombi, ki je 5s oviral kolesarski prehod, ker se je hotel previdno vključit v prednostno cesto.

V tem primeru bi bil kriv kolesar, ker vozilo je ustavljalo oz. se ustavilo na prehodu zelo počasi in bi ga kolesar lahko opazil, četudi je kolesarska steza ob prednostni cesti, ker je imel kolesar boljšo vidljivost od trenutka ko se je kombi počasi približeval križišču.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

frudi ::

BALAST, se pravi, ko se gre za interakcijo kolesarjev in pešcev, privzameš, da so pešci brezglave kokoši, ki lahko kadarkoli prekršijo CPP in kar na slepo prečkajo kolesarsko stezo. Ko pa gre za avte in pešce, pa so po tvojem pešci naenkrat popolnoma racionalna bitja, ki nikoli nepričakovano ne prečkajo ceste ali pa recimo skočijo na cestišce, ker se npr. vstrašijo psa za ograjo ali se želijo izogniti luži.
Slabe predpostavke imaš to, ni čudno, da so potem iz njih izpeljani zaključki napačni...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

@Beli_Zajcek, ne nikoli ga nisem bral...
Sam sem po avtocesti rolkal gor in dol vendar to cestišče še ni imelo uporabnega dovoljenja, označbe so pa bile jasno postavljene. :D
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

bili_39a ::

jure: saj si si bolj pameten kot se delaš trenutno:

13. kolo je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki_ga_poganja_voznik_z_lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;

jype ::

BALAST> Očividci bi pričali, da si pripeljal po kolesarski stezi (ob prednostni cesti) z več kot 20km/h in sredi belega dne v 10s stoječ kombi, ki je 5s oviral kolesarski prehod, ker se je hotel previdno vključit v prednostno cesto.

Policisti bi torej morali skleniti, da je voznik kombiniranega vozila v nasprotju s predpisi odvzel prednost kolesarju, ki je pravilno pripeljal po kolesarski stezi.

bili_39a> 13. (kolo je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma), (ki_ga_poganja_voznik_z_lastno močjo) ali (s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h);

BALAST ::

@frudi če bi se potrudil razbrati, bi vedel da nisem tega mnenja. Ampak ker si se ravno spomnil na "ne-racionalna bitja" ti lahko povem da iz jype-ov posnetka dobro videti kako on upočasni ko gre mimo avtobusne postaje, ker ve da je pešec nepredviljiv. Zakaj v primeru kombija tudi ne upočasni prej, ker to vozilo ni robot ampak kontrolirano z "ne-racionalnim bitjem"
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

bili_39a ::

He he, tele oklepaje si ne moreš kar po svoje vstavljati. Prometno so si enakovredni. Nihče jih ne bo preverjal, vendar smejo drugi udeleženci pričakovati, da se promet po kolesarski stezi odvija z (okvirno) hitrostjo do 25 km/h

jype ::

bili_39a> He he, tele oklepaje si ne moreš kar po svoje vstavljati.

Tako jih je vstavilo ministrstvo za notranje zadeve. Svojo interpretacijo so podkrepili z zgoraj omenjenim dejstvom, da kolo med obvezno opremo nima merilnika hitrosti in bi zato bilo nesmiselno zahtevati od kolesarjev, da se držijo hitrostne omejitve.

bili_39a> Nihče jih ne bo preverjal, vendar smejo drugi udeleženci pričakovati, da se promet po kolesarski stezi odvija z (okvirno) hitrostjo do 25 km/h

Jaz sem tudi "drugi udeleženec" in lahko pričakujem, da bo voznik kombiniranega vozila ustavil ob znaku, ki mu odvzame prednost, dokler pot ne bo prosta.

Pa nič od tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bili_39a ::

Jaz sem tudi "drugi udeleženec" in lahko pričakujem, da bo voznik kombiniranega vozila ustavil ob znaku, ki mu odvzame prednost, dokler pot ne bo prosta.

Pa nič od tega.


Tudi sam sem v trojni vlogi (pešec, kolesar in voznik. V vsaki vlogi pričakujem vse in se prilagajam...
Za tistega voznika je jasno, da je naredil prekršek. A se ni vredno sekirat za vsako tako malenkost.

jype ::

Saj jaz se ne sekiram, zanimalo me je le to, koliko voznikov na forumu bo zmerjalo mene (kolesarja), ki se prilagodi močnejšemu udeležencu (vozniku kombiniranega vozila), ki stori prekršek.

McAjvar ::

Moram rect, da je tale tema zelo zabavna, v smislu, kako nekateri skusajo opraviciti prekrsek voznika kombija in krivdo prevaliti na druge udelezence v prometu.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

bili_39a ::

ma, sem pogledal video in se mi je zdelo, da se je dejansko skušal_umakniti_Juretu, ko je zapeljal naprej. Seveda je naredil še večjo neumnost.

Še to: če bi tudi v avtu vedno izsiljeval "svoj prav" bi bil že zdavnaj pokojni. Vsaj dva do trikrat dnevno (pa se ne vozim ravno dosti) prepustim svojo pravico po cpp drugim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bili_39a ()

jype ::

Mogoče se mu je zdelo, da vozi Smarta, v resnici je pa Peugeot Stupid.

bili_39a ::

Glej, tudi kolesarji in pešci so lahko fašisti, kar se tiče isiljevanja. Se ne splača, IMO.

jype ::

Ja, lahko so - ampak oni nosijo naprodaj predvsem _lastno_ glavo, vozniki sodobnih osebnih avtomobilov (še večjih vozil pa še toliko bolj) pa predvsem glave ostalih ljudi.

msjr ::

Neumnost, ki jo je naredil tovornjakar, ne opravičuje jype-ovega ravnanja. Moral bi počakati, da kombi sprazni križanje kolesarske steze in stranske ceste. To da je na kolesu ne opravičuje agresivnosti do drugih udeležencev v prometu.

bili_39a ::

Niti ne vedno. izsiljujejo tam, kjer je promet zelo počasen in bi v primeru kreša lahko lepo pobrali odškodnino...

jype ::

msjr> agresivnosti do drugih udeležencev v prometu.

Ja, ker bi lahko res močno z glavo udaril ob njegovo stransko steklo in bi se šofer, ki je storil prekršek, močno prestrašil!

Zelo agresivno.

bili_39a> Niti ne vedno. izsiljujejo tam, kjer je promet zelo počasen in bi v primeru kreša lahko lepo pobrali odškodnino...

Očitno ne znajo računat s tem, da potencialno lahko srečajo kretena, ki jih bo do smrti povozil.

BALAST ::

Glej to sliko, in videl boš da je znak najmanj 6m stran od prednostne ceste. On je ta znak upošteval in se pred prehodom za pešče ustavil, nakar ni bilo na pločniku, ne na kolesarski stezi nobenega, je peljal po pravilih varnega vključevanja v prednostno cesto. Tisti znak nima več pomena, če se spomnite prej ni bilo znaka Stop in ne znaka, da je prepovedano ustavljanje! Ampak TRIKOTNIK.
In ko je jype videl kombi je bil lociran že na prehodu za pešce (po moji oceni) in ker je pogledal levo in desno in mogoče spregledal hitrega kolesarja 100m stran je imel večino pozornost na levi strani prednostne ceste. Torej on je na počasi na zebro zapeljal, ker pa zebra ni čisto razločna (po mojem mnenju je 3x 1m pasu, razen če gledam 20cm od robu cestišča in sklepa da je to ENA ZEBRA.)

"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

msjr ::

Lej jype ne bit tak kot politiki in spreobračati mojih besed. Videl si ga že sto let prej. Kaj bi te stalo, če bi ustavil? Pač je naredil napako? Ampak zakaj si jo pa moral še ti?

frudi ::

BALAST, v praksi vsak kolesar slejkoprej ugotovi, da je v nekaterih situacijah treba biti bolj pozoren na pešce; recimo ob (zlasti ljubljanskih) avtobusnih postajah, kjer je kolesarska steza speljana preblizu izhodov iz stavb, če vidi pešce, ki se kolesarjev ali kolesarske steze sploh ne zavedajo, ob otrocih ali psih, ipd. Bi si celo upal trditi, da so kolesarji v splošnem precej bolj pozorni na nepredvidljivost pešcev, kot vozniki.
Ni pa razloga, da bi moral kolesar na kolesarski stezi upočasnjevati zgolj zato, ker se na sosednjem pločniku sprehajajo pešci, ki sicer ne izgledajo rizično (v smislu, da bi nepričakovano skočili na kolesarsko stezo). Sploh, če ta kolesar vozi kolo z dobrimi zavorami, hkrati pa še pozorno spremlja dogajanje okrog sebe.

Zakaj pa jype ne upočasni prej, ko vidi kombi? Verjetno zato, ker se kombija zaveda, ima izpravno kolo in torej ve, da se bo lahko v vsakem primeru pravočasno ustavil.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jype ::

msjr> Kaj bi te stalo, če bi ustavil?

Saj sem!

msjr> Ampak zakaj si jo pa moral še ti?

Katero?

BALAST> in mogoče spregledal hitrega kolesarja 100m stran

Čisto verjetno, da me je spregledal, a ko sva se gledala, me je zagotovo videl - namesto da bi ostal pri miru pa je zapeljal še dober meter naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

msjr ::

Jype, nisi ustavil, zmanjšal si hitrost in vozilo obvozil po prehodu za pešce. Na prehodu za pešce na kolesu nimaš kej delat. Če zahtevaš od drugih, da se ravnajo po predpisih se daj še ti in naslednjič ustavi in počakaj.

bili_39a ::

frudi: "Bi si celo upal trditi, da so kolesarji v splošnem precej bolj pozorni na nepredvidljivost pešcev, kot vozniki."

S tem se ne bi strinjal. Dejansko, če se pelješ s kolesom čez mesto, boš sodeloval v dveh treh konfliktih s pešci (ki so seveda minorni). Z avtomobilom se vsem izogneš.

frudi ::

BALAST je izjavil:

bla bla bla...


Če bi imel kombi prosto pot za vključitev na Zaloško, bi že zdavnaj speljal, preden je jype pripeljal do njega. Ker ni speljal, očitno Zaloška ni bila prosta, kar dodatno potrdi avtomobil, ki kakšno sekundo za tem posnetkom pripelje po desnem voznem pasu.
Torej, ker Zaloška ni prosta in kombi nima proste poti za vključitev v promet, nima kaj zapeljati preko prehoda za pešce in kolesarje.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

Bi si celo upal trditi, da so kolesarji v splošnem precej bolj pozorni na nepredvidljivost pešcev, kot vozniki.

Se strinjam , še posebno ker imajo vidno polje pol metra nad avtomobili in kotu najman 180° pri hitrosti 20km/h.

Še vedno pa velja, da previdno vključevanje v križišču ne pomeni ravno izsiljeno prednost, ker ko je pešec na zebri, mora po CPP vozilo ustavit ter dovolit prečkanje. Kolo pa z 25km/h ni deležno tega, ker z refleksi v praksi ni možno uporabit prvega stika kolesarja z zebro pri 25km/h.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

frudi ::

bili_39a je izjavil:

frudi: "Bi si celo upal trditi, da so kolesarji v splošnem precej bolj pozorni na nepredvidljivost pešcev, kot vozniki."

S tem se ne bi strinjal. Dejansko, če se pelješ s kolesom čez mesto, boš sodeloval v dveh treh konfliktih s pešci (ki so seveda minorni). Z avtomobilom se vsem izogneš.

To dokazuje samo to, da TI na kolesu nisi dovolj pozoren na pešce :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

bili_39a ::

Sanjaj. Pešci skačejo na stezo.
Nisem rekel, da pride do kakšnega kontakta. Je pa treba bolj ukrepati, kot je Jure okrog kombija (in prositi, če lahko pelješ dalje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bili_39a ()

frudi ::

bili_39a je izjavil:

Sanjaj. Pešci skačejo na stezo.

In kako je to argument proti temu, da so kolesarji bolj pozorni na pešce od voznikov? Tudi meni skačejo pred kolo, pa se nisem še v nobenega zaletel :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

bili_39a ::

In kako je to argument proti temu, da so kolesarji bolj pozorni na pešce od voznikov? Tudi meni skačejo pred kolo, pa se nisem še v nobenega zaletel :)


Je pa to že konflikt. Z avtomobilom v povprečju tudi tega ni.

Saj se tudi jaz ne zaletim.

frudi ::

Da je več teh konfliktov s kolesom, pa kljub temu malo trkov, je kvečjemu dokaz, da kolesarji SO zelo pozorni na pešce. Vozniki, ki niso toliko v stiku s pešci, so posledično tudi manj pozorni na njihove neumnosti.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BALAST ::

bili tebe je težko dešifrirat v primerjavi šoferja s kolesarjem in kdo je bolj pozoren na pešce. :|
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

bili_39a ::

BALAST je izjavil:

bili tebe je težko dešifrirat v primerjavi šoferja s kolesarjem in kdo je bolj pozoren na pešce. :|


I tebe sine. Karkoli si že hotel povedat.

Mislim, da so v povprečju vozniki bolj pozorni na počasnejše. In popolnoma prav je, da je tako. saj so posledice lahko zelo hude.

Beli_Zajcek ::

bili_39a je izjavil:

frudi: "Bi si celo upal trditi, da so kolesarji v splošnem precej bolj pozorni na nepredvidljivost pešcev, kot vozniki."

S tem se ne bi strinjal. Dejansko, če se pelješ s kolesom čez mesto, boš sodeloval v dveh treh konfliktih s pešci (ki so seveda minorni). Z avtomobilom se vsem izogneš.


Ja res je težko se izogibat se pešcem, ki so fizično ločeni z visokim pločnikom od tebe. Vsekakor so avtomobilisti bolj pozorni na pešce, ki se sprehajajo zraven ceste na dvignjenih pločnikih kot pa kolesarji, ki so V ISTI RAVNINI s temi pešci na svoji kolesarski stezi, ki poteka zraven in NI fizično ločena od površine za pešce. Kar pomeni, da se mnogokrat zgodi da pešec zatava na stezo. Roko na srce tem ekskurzijam po kolesarski pripomore tudi zavedanje, da avtomobilisti in avtomobili ubijajo, kolesa pa pač ne. Tako se zelo redko zgodi, da pešci zatavajo na cesto.

Ampak ja. Avtomobilisti so vsekakor ful zakon in kul ter oh-in-sploh pozorni na pešce. Kolesarji so pa nesposobni papki, ki nimajo za avto in so nesposobni držati pozornost na čemurkoli dlje od povprečne zlate ribice.

Pa še konfliktni so!!!

jype ::

msjr> Jype, nisi ustavil,

Ustavil sem.

msjr> zmanjšal si hitrost

Do nič.

msjr> in vozilo obvozil po prehodu za pešce.

Seveda. Kaj pa naj bi storil? Zapeljal preko Zaloške, ustavil tam in kričal "Če js ne morm po kolesarski, pa tut vi ne boste po cesti!!!!1" ?

msrj> Na prehodu za pešce na kolesu nimaš kej delat. Če zahtevaš od drugih, da se ravnajo po predpisih se daj še ti in naslednjič ustavi in počakaj.

Ne, ne bom. Predpise bom pri nas začel upoštevat šele takrat, ko mi ob njihovem upoštevanju nihče več ne bo stregel po življenju. Ko bo zakon povsem jasen, da morajo udeleženci z nevarnejšimi prometnimi sredstvi vedno odstopiti prednost šibkejšim in nanje tudi ves čas paziti. Ko bo jasno, da so osebni avtomobili v mestnem prometu privilegij, ki s seboj prinaša ogromno odgovornost, ne pa od boga podeljena pravica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bili_39a ::

Roko na srce tem ekskurzijam po kolesarski pripomore tudi zavedanje, da avtomobilisti in avtomobili ubijajo, kolesa pa pač ne


To sem želel poudariti. Tega se zavedaja predvsem vozniki (pustimo butlne, ti so nevarni tudi če ležijo)

Kaj si pa želel z zlato ribico, pa še razloži.

BALAST ::

Ko bo jasno, da so osebni avtomobili v mestnem prometu privilegij, ki s seboj prinaša ogromno odgovornost, ne pa od boga podeljena pravica.


Še vedno trmast, ko pa je vozilo bilo že 10m pret tabo na zebri s hitrostjo blizu 0km/h, ti pa z 20+km/h.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

BALAST> Še vedno trmast, ko pa je vozilo bilo že 10m pret tabo na zebri s hitrostjo blizu 0km/h, ti pa z 20+km/h.

Kar na noben način ne vpliva na dejstvo, da je voznik kombiniranega vozila storil dva prekrška - odvzel mi je prednost v nasprotju s predpisi, potem pa še ustavil na mojem voznem pasu, tudi v nasprotju s predpisi, namesto da bi peljal naprej (da ni imel možnosti peljat naprej, pa je videl že od tam, kjer bi se moral ustavit po predpisih).

bili_39a ::

Jure:
Ne, ne bom. Predpise bom pri nas začel upoštevat šele takrat, ko mi ob njihovem upoštevanju nihče več ne bo stregel po življenju. Ko bo zakon povsem jasen, da morajo udeleženci z nevarnejšimi prometnimi sredstvi vedno odstopiti prednost šibkejšim in nanje tudi ves čas paziti. Ko bo jasno, da so osebni avtomobili v mestnem prometu privilegij, ki s seboj prinaša ogromno odgovornost, ne pa od boga podeljena pravica.


A ne misliš, da je treba:

1. spoštovati predpise _in_ paziti na sebe
2. paziti na druge že sedaj in to obojestransko - hitri na počasne in počasni na hitre (se pravi spet na sebe)

Verjami ali ne, ampak eni se trudimo. Ne pa rad imel zakona, ki bi dovoljeval, da pešec kjerkoli skoči na csto - ker bi eni to z užitkom počili iz zajebancije.

BALAST ::

6m stran od ceste je tabla in ti si prepričan, da je vidljivost šoferja in s tem preračunljivsot hitrosti vozil 200m dovolj da začneš pospeševat z 0kmh brez da bi s tem ogrozil kolesarja 100m stran s hitrostjo nad 25km/h+ ???
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Beli_Zajcek ::

bili_39a je izjavil:

Roko na srce tem ekskurzijam po kolesarski pripomore tudi zavedanje, da avtomobilisti in avtomobili ubijajo, kolesa pa pač ne


To sem želel poudariti. Tega se zavedaja predvsem vozniki (pustimo butlne, ti so nevarni tudi če ležijo)

Kaj si pa želel z zlato ribico, pa še razloži.


Glede na tvoje pisanje je razlaganje tebi sicer sizifovo delo.

Vseeno samo nekaj - Avtomobilisti niso bolj pozorni na pešce kot kolesarji.

dzinks63 ::

V prometu se ne smeš držati svojih prednostnih pravil, kot pijanec plota. Če vidiš, da ga je nekdo pred tako pobiksal, moraš sam popraviti njegovo napako, ne pa na vrat na nos riniti v nesrečo. In takšnih primerov je v prometu ohoho. Če ti nekdo prehiteva v škarje, pač ne boš še naprej tiščal ali celo še dodatno pritiskal na plin, ampak boš pribremzal kolikor boš mogel in se umaknil skrajno desno, da še zlezejo trije avtomobili vzporedno skozi. V tem primeru pa je kolesar pripeljal kot torpedo in na vsak način hotel uveljaviti svoj prav. Če ga je voznik kombija pobiksal, bi moral kolesar strpno in z umirjeno vožnjo rešiti problem, časa in prostora je imel več kot dovolj.

Drugače je pa tudi ostala vožnja na drugih posnetkih bolj simulacija računalniške igre tipa GTA, kjer vozi povsem virtualno nevarno za vse udeležence v prometu. Do sedaj se mu je še vedno izšlo, toda enkrat bo priletel na mino sebi enakemu vozniku in takrat bo hudo (kabum), ko ne bo nihče popustil in vsak uveljavljal svoj prav. V prometu in tudi v življenju se ne dela tako, vedno je potrebno imeti neko rezervo tolerance za izogibanje katastrofalnim posledicam in konfliktov.

jype ::

dzinks63> toda enkrat bo priletel na mino sebi enakemu vozniku in takrat bo hudo

Zakaj to misliš?

dzinks63> ko ne bo nihče popustil in vsak uveljavljal svoj prav.

Hočeš reči - oba bova zavrla, čeprav bi lahko samo eden? To se mi tudi redno dogaja. Včasih me kdo napizdi, da imam itak prednost, pa ga poučim, da ne morem staviti lastne glave, da se on tega zaveda - kar običajno sprejmejo.

dzinks63> V prometu in tudi v življenju se ne dela tako, vedno je potrebno imeti neko rezervo tolerance za izogibanje katastrofalnim posledicam in konfliktov.

Saj bi pokazal posnetek vožnje brez toleranc, pa ga nimam - ker nikoli ne vozim tako.

BALAST ::


Verjetno iščeš ta posnetek?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jype ::

Ne. Že dolgo časa se vozim po Ljubljani in s časom sem pridobil izkušnje, ki mi preprečujejo, da bi določena križišča prevozil z najvišjo možno hitrostjo, čeprav so semaforizirana in pregledna, ker niso dovolj pregledna in so semaforji samo luči, ne pa betonske pregrade, ki bi me zavarovale pred norci, ki tam mimo nepravilno pridrvijo.

Žal še nekaj mesecev ne bom utegnil zbrati vseh posnetkov in jih povezati v zanimivo celoto kolesarske vožnje po Ljubljani.

bili_39a ::

Beli_Z: Vseeno samo nekaj - Avtomobilisti niso bolj pozorni na pešce kot kolesarji.

Potem pač živiva v precej drugačnem svetu. Govorim seveda o primerih, kjer lahko pride do konfliktne situacije. Tam so vozniki v povprečju mnogo bolj pazljivi.

Če ne bi bili, bi bilo še mnogo več poškodb. Pazi: v povprečju. Žal se vedno najde kak kreten.

Beli_Zajcek ::

bili_39a je izjavil:

Beli_Z: Vseeno samo nekaj - Avtomobilisti niso bolj pozorni na pešce kot kolesarji.

Potem pač živiva v precej drugačnem svetu. Govorim seveda o primerih, kjer lahko pride do konfliktne situacije. Tam so vozniki v povprečju mnogo bolj pazljivi.

Če ne bi bili, bi bilo še mnogo več poškodb. Pazi: v povprečju. Žal se vedno najde kak kreten.


V primerih kjer lahko pride do konfliktne situacije??? Zakaj bi bili pa v takih primerih vozniki pazljivejši? Jaz sam sem voznik avtomobila, vendar sem pri potencialnih konfliktnih situacijah 100% pozoren tako v avtu kot na kolesu. Imaš še kako pametno prepričanje iz tega posebnega sveta v katerem očitno živiš?
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motor po Kolesarski stezi

Oddelek: Šport
183528 (2878) energetik
»

Obvezna čelada za vse kolesarje... (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Šport
29315854 (10152) LeQuack
»

pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11510592 (5988) bluefish
»

Presenetljivo : Ljubljana najnevarnejša EU prestolnica (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
934186 (1667) Tear_DR0P
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764026 (2677) jype

Več podobnih tem