Forum » Loža » se malo o cpp
se malo o cpp
jype ::
Blazz> V kolikor je voznik, že v križišču (v križišču je v tem primeru tako da se ustavi na prehodu za pešče) velja pravilo, da imajo prednost vozila v križišču, da spraznijo križišče, prednost pred tistimi, ki se vključujejo v križišče (pa tudi če ga samo prečkajo tako kot pešec ali kolesar)
Ne. Voznik, ki se vključuje na prednostno cesto, se mora ustaviti pred črto ali znakom, če pot nanjo ni prosta in tam čakati, dokler pot ni prosta.
V križišče _ne sme_ zapeljati vse dotlej, dokler pot ni prosta. Če je v križišču kakršnakoli ovira, ki mu preprečuje nadaljevati pot skozi križišče, vanj sploh ne sme zapeljati. To pravi zakon (ne govori o nobenih prehodih za pešce, na katere bi bilo dovoljeno zapeljati in na njih ustavljati, "če se slabo vidi" ali karkoli temu podobnega).
BALAST> Tako je in če ga jype opazi že 100m pred tem, še ne pomeni da je on v prekršku ker ovira kolesarski prehod, prednostne ceste!
Ja, točno to pomeni.
Blazz> Ona imajo prednost, da spraznijo križišče, šele nato lahko ti nadaljuješ z vključevanjem v križišče.
Zato voznik kombija _NE BI SMEL ZAPELJATI V KRIŽIŠČE_, ker Zaloška cesta očitno ni bila prosta (sicer bi že daleč pred mano speljal nanjo in meni ne bi bilo treba zavirati).
Ne. Voznik, ki se vključuje na prednostno cesto, se mora ustaviti pred črto ali znakom, če pot nanjo ni prosta in tam čakati, dokler pot ni prosta.
V križišče _ne sme_ zapeljati vse dotlej, dokler pot ni prosta. Če je v križišču kakršnakoli ovira, ki mu preprečuje nadaljevati pot skozi križišče, vanj sploh ne sme zapeljati. To pravi zakon (ne govori o nobenih prehodih za pešce, na katere bi bilo dovoljeno zapeljati in na njih ustavljati, "če se slabo vidi" ali karkoli temu podobnega).
BALAST> Tako je in če ga jype opazi že 100m pred tem, še ne pomeni da je on v prekršku ker ovira kolesarski prehod, prednostne ceste!
Ja, točno to pomeni.
Blazz> Ona imajo prednost, da spraznijo križišče, šele nato lahko ti nadaljuješ z vključevanjem v križišče.
Zato voznik kombija _NE BI SMEL ZAPELJATI V KRIŽIŠČE_, ker Zaloška cesta očitno ni bila prosta (sicer bi že daleč pred mano speljal nanjo in meni ne bi bilo treba zavirati).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Matev ::
jipe
se mi zdi da ti kot udeleženec v prometu nisi ravno med brihtnimi
in če ni cesta 100% prazna pred teboj, se kar nekako ne znajdeš in kot se vidi na posnetku
tudi delaš totalno idiotske poteze
s kolesom hočeš obvoziti in peljatri pred kombijem ki se giblje naprej
še dobro da nisi dejansko zapeljal pred kombi
in bi te ta nabasal na havbo
se mi zdi da ti kot udeleženec v prometu nisi ravno med brihtnimi
in če ni cesta 100% prazna pred teboj, se kar nekako ne znajdeš in kot se vidi na posnetku
tudi delaš totalno idiotske poteze
s kolesom hočeš obvoziti in peljatri pred kombijem ki se giblje naprej
še dobro da nisi dejansko zapeljal pred kombi
in bi te ta nabasal na havbo
BALAST ::
Glej naslednjič ko boš odklepal kolo na pločniku in se hotel usesti nanj, ti bomo poslali sliko prekrška in te kaznovali zaradi vožnje po pločniku za pešče.
End of story!
End of story!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
jype ::
BALAST> End of story!
Za kolesarje predpisi ne veljajo, kar sem utemeljil že v eni drugi temi in o tem se nimam namena še naprej pogovarjat.
Matev> s kolesom hočeš obvoziti in peljatri pred kombijem ki se giblje naprej
Stal je na prehodu za pešce. Šele ko je videl, da se hitro bliža kolesar, je zapeljal še preko kolesarske steze.
Videti je, da je bolje, da se ne preizkušate v kolesarjenju, ker bistveno preslabo opazujete okolico, da bi lahko preživeli.
Za kolesarje predpisi ne veljajo, kar sem utemeljil že v eni drugi temi in o tem se nimam namena še naprej pogovarjat.
Matev> s kolesom hočeš obvoziti in peljatri pred kombijem ki se giblje naprej
Stal je na prehodu za pešce. Šele ko je videl, da se hitro bliža kolesar, je zapeljal še preko kolesarske steze.
Videti je, da je bolje, da se ne preizkušate v kolesarjenju, ker bistveno preslabo opazujete okolico, da bi lahko preživeli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BALAST ::
Mogoče pa bo tvoj nasvet res komu rešil življenje.
Daj mi prosim še napiši en primer pravilnega ustavljanja kolesarja za katerega sumimo, da je oropal bližjo banko?
Daj mi prosim še napiši en primer pravilnega ustavljanja kolesarja za katerega sumimo, da je oropal bližjo banko?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
jype ::
BALAST> Daj mi prosim še napiši en primer pravilnega ustavljanja kolesarja za katerega sumimo, da je oropal bližjo banko?
?
Pravilno ustavljanje kolesarja je vedno tako, da se prepričaš, da z ustavljanjem ne boš nikogar ogrozil. V kolesarskih deželah (Danska, Beneluks) se kot zavorna luč na kolesu uporablja nad glavo dvignjena dlan. V tem primeru sem preveril, če kdo vozi za menoj že takoj, ko se je kombinirano vozilo prikazalo izza žive meje, ker sem v resnici pričakoval, da bom moral zavirati.
?
Pravilno ustavljanje kolesarja je vedno tako, da se prepričaš, da z ustavljanjem ne boš nikogar ogrozil. V kolesarskih deželah (Danska, Beneluks) se kot zavorna luč na kolesu uporablja nad glavo dvignjena dlan. V tem primeru sem preveril, če kdo vozi za menoj že takoj, ko se je kombinirano vozilo prikazalo izza žive meje, ker sem v resnici pričakoval, da bom moral zavirati.
PARTyZAN ::
jype, ti si agresiven voznik.
Jaz v takšni situaciji vedno upočasnim prej, in lepo obkrožim oviro po zadnji strani. Ne vem zakaj bi se spravljal v nevarnost po nepotrebnem.
Jaz v takšni situaciji vedno upočasnim prej, in lepo obkrožim oviro po zadnji strani. Ne vem zakaj bi se spravljal v nevarnost po nepotrebnem.
frudi ::
Prav neverjetno je, kako zavzeto so ljudje pripravljeni braniti napake pri nekom, ki ga sploh ne poznajo, če jih le uspeš spraviti v primitivno plemensko razmišljanje - mi proti njim. 'Mi' v tem primeru vozniki motornih vozil.
Imamo video dokaz, kako je voznik kombija prekršil več prometnih pravil (ustavil na prehodu za pešce; zapeljal v križišče, čeprav je jasno videl, da ni prosto; izsilil prednost in ogrožal kolesarja, ki se je želel izogniti oviri na kolesarski stezi), ampak 'vozniki' bodo kljub vsemu branili 'svojega' in se raje masovno spravili na žrtev. Trop nad vsem, pa kdo jebe logiko in prometne predpise...
Imamo video dokaz, kako je voznik kombija prekršil več prometnih pravil (ustavil na prehodu za pešce; zapeljal v križišče, čeprav je jasno videl, da ni prosto; izsilil prednost in ogrožal kolesarja, ki se je želel izogniti oviri na kolesarski stezi), ampak 'vozniki' bodo kljub vsemu branili 'svojega' in se raje masovno spravili na žrtev. Trop nad vsem, pa kdo jebe logiko in prometne predpise...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
BALAST ::
"ker s tem ni kršil nobenega člena"
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
jype ::
PARTyZAN> jype, ti si agresiven voznik.
Žal gre tako.
Če nisi agresiven, potem si večino časa v nevarnosti:
Žal gre tako.
Če nisi agresiven, potem si večino časa v nevarnosti:
frudi ::
Glede obvoza kombija po zadnji strani, kar je bilo že večkrat omenjeno - očitno ste spregledali, da je kombi v celoti blokiral uvoz na kolesarsko stezo. Še preko robnika na pločnik bi verjetno bilo težko priti, ker je blokiral tudi celoten prehod za pešce.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
BALAST ::
Ja če je on zapeljal prvi v križišče, medtem ko je prednostna kolesarska steza slabše vidna kot pa vozni pas za motorna vozila.
Čiko, kaj bi raje videl da se v 50% zgodi prometna nesreča ker mi moral šofer praktično "preskočit po frudi tvojem in jypovem mnenju" kolesarsko stezo.
Čiko, kaj bi raje videl da se v 50% zgodi prometna nesreča ker mi moral šofer praktično "preskočit po frudi tvojem in jypovem mnenju" kolesarsko stezo.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
ZaphodBB ::
jype: Verjetno sem precej več prekolesaril kot ti, pa tudi z avtom se nekaj prevozim, pa še s kakim drugim prevoznim sredstvom.
V tem primeru, si se obnašal kot kreten. NE glede na to, da so predpisi na tvoji strani, so v tem primeru neživljenski.
V tem primeru, si se obnašal kot kreten. NE glede na to, da so predpisi na tvoji strani, so v tem primeru neživljenski.
jype ::
BALAST> Čiko, kaj bi raje videl da se v 50% zgodi prometna nesreča ker mi moral šofer praktično "preskočit po frudi tvojem in jypovem mnenju" kolesarsko stezo.
Ja. Naj ga boli kurec za šleparje in avtobuse, tako kot ga za kolesarje.
Ker to, kar zdaj počne, je jemanje lizik predšolski mladini.
Če bi bil agresiven kolesar, bi se seveda profesionalno zaletel vanj, občutno poškodoval kombinirano vozilo, razbil stransko steklo in tožil za vsoto, ki bi si jo voznik zagotovo težko privoščil.
ZaphodBB> V tem primeru, si se obnašal kot kreten.
Čemu? Ker sem preprečil nesrečo, kljub temu, da se je voznik kombiniranega vozila izdatno potrudil in zoprno situacijo namenoma še bolj zapletal?
ZaphodBB> NE glede na to, da so predpisi na tvoji strani, so v tem primeru neživljenski.
A, tako se zdaj temu reče. No, odslej ne nameravam več upoštevati prometne signalizacije, kadar mi to ne bo ustrezalo - je namreč neživljenska.
Ja. Naj ga boli kurec za šleparje in avtobuse, tako kot ga za kolesarje.
Ker to, kar zdaj počne, je jemanje lizik predšolski mladini.
Če bi bil agresiven kolesar, bi se seveda profesionalno zaletel vanj, občutno poškodoval kombinirano vozilo, razbil stransko steklo in tožil za vsoto, ki bi si jo voznik zagotovo težko privoščil.
ZaphodBB> V tem primeru, si se obnašal kot kreten.
Čemu? Ker sem preprečil nesrečo, kljub temu, da se je voznik kombiniranega vozila izdatno potrudil in zoprno situacijo namenoma še bolj zapletal?
ZaphodBB> NE glede na to, da so predpisi na tvoji strani, so v tem primeru neživljenski.
A, tako se zdaj temu reče. No, odslej ne nameravam več upoštevati prometne signalizacije, kadar mi to ne bo ustrezalo - je namreč neživljenska.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BALAST ::
A, tako se zdaj temu reče. No, odslej ne nameravam več upoštevati prometne signalizacije, kadar mi to ne bo ustrezalo - je namreč neživljenska.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
jype ::
Kaj tko neumn zjaš?
Če gre karkoli narobe, sem itak vedno jaz tisti, ki se mu lomijo kosti.
Bom pa ja pazil, da bom ostale udeležence v prometu ignoriral zgolj na vse tiste načine, ki mi zagotavljajo preživetje, ane?
Če gre karkoli narobe, sem itak vedno jaz tisti, ki se mu lomijo kosti.
Bom pa ja pazil, da bom ostale udeležence v prometu ignoriral zgolj na vse tiste načine, ki mi zagotavljajo preživetje, ane?
BALAST ::
Jasno, saj imaš ti neomejeno hitrost vožnje po CPP. Boš pa že odgovorno ravnal zaradi hitrejših refleksov...
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Matev ::
Stal je na prehodu za pešce.
matr si lesen
a ne moreš dojeti da je zelo velika verjetnost da zapelje naprej v takem primeru
in ti ko bi pristal na havbi... to bi bilo šele nerganja
joze67 ::
Še moj glas jype-u. Motorna vozila rutinsko blokirajo kolesarski promet, ko se vključujejo v "pravi" promet. V veliki večini primerov sploh ne pomislijo, da utegne pripeljati še kak kolesar.
Se slabo vidi? Nedvomno problem, ampak ali je sam obstoj problema že dovolj, da se ga rešuje na račun drugih?
Potem pa se nekateri (mnogoteri) čudijo, da kak kolesar raje vozi po cesti (btw: ne podpiram), kot da bi (vozil) čakal po vzporedni kolesarski stezi.
Se slabo vidi? Nedvomno problem, ampak ali je sam obstoj problema že dovolj, da se ga rešuje na račun drugih?
Potem pa se nekateri (mnogoteri) čudijo, da kak kolesar raje vozi po cesti (btw: ne podpiram), kot da bi (vozil) čakal po vzporedni kolesarski stezi.
Matev ::
jipe
lepo se vidi kako ti voziš
35kmh mimo kolesarjev
in to po travniku
tebi bi morali spraviti s ceste
lepo se vidi kako ti voziš
35kmh mimo kolesarjev
in to po travniku
tebi bi morali spraviti s ceste
jype ::
BALAST> Jasno, saj imaš ti neomejeno hitrost vožnje po CPP. Boš pa že odgovorno ravnal zaradi hitrejših refleksov...
Po CPP je moja hitrost omejena na enako kot za osebna vozila, seveda pa se hitrost refleksa, gibalna količina, zavorna pot in posledice v primeru kiksa združijo v bistveno in očitno prednost za kolesarja.
Preglednost osebnih vozil, vidno polje, slušna zaznava, premik noge s stopalke za plin na zavorno stopalko in drugi dejavniki, ki vplivajo na to, da se vozniki motornih vozil v primerjavi s kolesarji izkažejo za motorično retardirane ljudi z odzivnimi časi, s katerimi se lahko kosajo celo orjaški lenivci, so me naučili, da moram od voznikov motornih vozil vedno pričakovati le vse najslabše. Le tako si lahko zagotovim preživetje, ne glede na kakršnekoli predpise (ki pa se jim, kadar je to v mojem interesu, brez težav podredim).
Matev> a ne moreš dojeti da je zelo velika verjetnost da zapelje naprej v takem primeru
Mhm, drugič, ko bom šofiral kombinirano vozilo, se bom sredi ceste za vsak slučaj ustavil, ker obstaja možnost, da vozilo, ki čaka na prosto pot na priključku neprednostne ceste nenadoma zapelje naprej.
Matev> in ti ko bi pristal na havbi... to bi bilo šele nerganja
Kriv bi bil vsekakor voznik kombiniranega vozila. Nič me ne bi motilo, če bi ga naučil lekcije, a se mi je mudilo kurit kalorije.
Matev> in to po travniku
Matev> tebi bi morali spraviti s ceste
Videti je, da vam je že uspelo!
Po CPP je moja hitrost omejena na enako kot za osebna vozila, seveda pa se hitrost refleksa, gibalna količina, zavorna pot in posledice v primeru kiksa združijo v bistveno in očitno prednost za kolesarja.
Preglednost osebnih vozil, vidno polje, slušna zaznava, premik noge s stopalke za plin na zavorno stopalko in drugi dejavniki, ki vplivajo na to, da se vozniki motornih vozil v primerjavi s kolesarji izkažejo za motorično retardirane ljudi z odzivnimi časi, s katerimi se lahko kosajo celo orjaški lenivci, so me naučili, da moram od voznikov motornih vozil vedno pričakovati le vse najslabše. Le tako si lahko zagotovim preživetje, ne glede na kakršnekoli predpise (ki pa se jim, kadar je to v mojem interesu, brez težav podredim).
Matev> a ne moreš dojeti da je zelo velika verjetnost da zapelje naprej v takem primeru
Mhm, drugič, ko bom šofiral kombinirano vozilo, se bom sredi ceste za vsak slučaj ustavil, ker obstaja možnost, da vozilo, ki čaka na prosto pot na priključku neprednostne ceste nenadoma zapelje naprej.
Matev> in ti ko bi pristal na havbi... to bi bilo šele nerganja
Kriv bi bil vsekakor voznik kombiniranega vozila. Nič me ne bi motilo, če bi ga naučil lekcije, a se mi je mudilo kurit kalorije.
Matev> in to po travniku
Matev> tebi bi morali spraviti s ceste
Videti je, da vam je že uspelo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
frudi ::
Dajmo to že razčistit dokončno - tisto križišče za voznika kombija ni slabo pregledno. V skrajnem primeru bi moral delno zapeljati na prehod za pešce, nikakor pa ne blokirati celotnega (prehoda za pešce), še manj pa celotnega kolesarskega prehoda zraven.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Beli_Zajcek ::
Voznik v gornjem primeru se je obnašal na žalost popolnoma običajno za naše razmere. Ne bi rabil ravno vzvratno rinit (vsi vemo, da slovenski voznik zaradi enega ali več usranih kolesarjev ali peščcev tega ne počne, saj so si sami krvi ko nimajo za avto/kombi/šlepar) ne bi pa rabit tudi tako zapreti ceste.
Zanima pa me drugo. Ali je dovoljeno takole prehiteti avto v križišču (po desni)?
Edit: Ne vem kako naj prilepim, da bo tista sekunda gor. Pa še brez povezave ne gre, ker ni javen video. Skratka na 15:12 sekundi je primer prehitevanja o katerem govorim.
Zanima pa me drugo. Ali je dovoljeno takole prehiteti avto v križišču (po desni)?
Edit: Ne vem kako naj prilepim, da bo tista sekunda gor. Pa še brez povezave ne gre, ker ni javen video. Skratka na 15:12 sekundi je primer prehitevanja o katerem govorim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
BALAST ::
Če bi šli delat analizo tistih 500 aktivnih kolesarjev po Ljubljani in 100.000 vozil bi verjetno bilo več prekrškov na strani kolesarjev.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Matev ::
jipe
iz posnetka se vidi da ne znaš voziti po mestu
kot tak si nevaren ne samo sebi ampak tudi ostalim udeležencem
kršiš praktično vsa pravila cpp
in pravila zdfrave pameti
rdeča luč ti nič ne pomeni in ljudje na prehodu za pešče tudi ne
si nonšalantno mimo njih vozil
da ne omenjam kako si prehiteval in se rinil med avtomobili na cestišču
ko si imel kolesarsko stezo ob strani
iz posnetka se vidi da ne znaš voziti po mestu
kot tak si nevaren ne samo sebi ampak tudi ostalim udeležencem
kršiš praktično vsa pravila cpp
in pravila zdfrave pameti
rdeča luč ti nič ne pomeni in ljudje na prehodu za pešče tudi ne
si nonšalantno mimo njih vozil
da ne omenjam kako si prehiteval in se rinil med avtomobili na cestišču
ko si imel kolesarsko stezo ob strani
jype ::
Beli_Zajcek> Zanima pa me drugo. Ali je dovoljeno takole prehiteti avto v križišču (po desni)?
Če je ob cesti kolesarska steza, lahko po njej voziš mimo vozil po desni, sicer pa le, če so vozila parkirana (ne čakajo pred križiščem).
BALAST> Če bi šli delat analizo tistih 500 aktivnih kolesarjev po Ljubljani in 100.000 vozil bi verjetno bilo več prekrškov na strani kolesarjev.
Za kolesarje CPP, kot že rečeno, ne veljajo.
Matev> rdeča luč ti nič ne pomeni in ljudje na prehodu za pešče tudi ne
Podobno, torej, kot pri voznikih motornih vozil, le z bistveno krajšo zavorno potjo, gibalno količino in nevarnostjo poškodb zaradi trdih površin prometnega sredstva?
Če je ob cesti kolesarska steza, lahko po njej voziš mimo vozil po desni, sicer pa le, če so vozila parkirana (ne čakajo pred križiščem).
BALAST> Če bi šli delat analizo tistih 500 aktivnih kolesarjev po Ljubljani in 100.000 vozil bi verjetno bilo več prekrškov na strani kolesarjev.
Za kolesarje CPP, kot že rečeno, ne veljajo.
Matev> rdeča luč ti nič ne pomeni in ljudje na prehodu za pešče tudi ne
Podobno, torej, kot pri voznikih motornih vozil, le z bistveno krajšo zavorno potjo, gibalno količino in nevarnostjo poškodb zaradi trdih površin prometnega sredstva?
Matev ::
da o tem kako si med golobe v parku zapeljal niti ne omenjam
v 15 minuti videa se lepo vidi kak voznik si
v 15 minuti videa se lepo vidi kak voznik si
jype ::
Matev> v 15 minuti videa se lepo vidi kak voznik si
Kolesar. Če bi bil tak voznik, bi bil zelo težko še vedno prometno nekaznovan.
Matev> da o tem kako si med golobe v parku zapeljal niti ne omenjam
V tem primeru nisem nobenega niti poškodoval (česar pa žal ne morem trditi za nekatere druge primere, začuda so se vsi zgodili ob izjemno majhnih hitrostih)!
Kolesar. Če bi bil tak voznik, bi bil zelo težko še vedno prometno nekaznovan.
Matev> da o tem kako si med golobe v parku zapeljal niti ne omenjam
V tem primeru nisem nobenega niti poškodoval (česar pa žal ne morem trditi za nekatere druge primere, začuda so se vsi zgodili ob izjemno majhnih hitrostih)!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Matev ::
V tem primeru nisem nobenega niti poškodoval!
kaj po če bi kakega otroka nasadil pri svojem brezglavem divjanju
golobi so se glih kumi umaknil v 15minuti videa
ZaphodBB ::
@jype: Ne to ne pomeni, da bomo ignorirali pravila ampak da bomo popravili signalizacijo, če te ne moremo, bo pa treba dodat izjeme v regulacijo. Zapisano seveda velja na mojem vtisu, da na omenjenem mestu upoštevanje predpisov in varno vključevanje v promet s stranske ulice ni možno, nimam pa točne predstave kako izgleda zadeva v živo.
Recimo tole križišče:
Tukaj ni možno upoštevat predpisov in se varno vključit, če si predpise razlagamo tako kot jih razlaga jype.
@Beli_Zajcek: Po desni je dovoljeno prehitevanje, vkolikor vozilo stoji in je dovolj prostora.
Jaz razumem kaj te jezi jype. Zato ker si moral zaradi ovire na svojem lastnem vozišču ustavit in izgubit hitrost, ter potem spet pospeševat. Že avtomobilisti se jezijo, če zgubijo moment, ne zavedajo se pa kako težko je to za kolesarja.
Tako, da kolesar po sili razmer in fizikalnih zakonov krši cele kupe predpisov, če ni mazohist. A je to prav? Ja zgleda, da ni če so zakoni drugačni. A kršim zakone? Ja, nonstop. In se zavedam, da bom moral sem ter tja zato plačat kako kazen. Če pa pridemo tako daleč, da me bojo klestil po današnjih tarifah za vse prekrške po vrsti - se bom pa odselil nekam kjer ljudje niso taki kreteni.
Recimo tole križišče:
Tukaj ni možno upoštevat predpisov in se varno vključit, če si predpise razlagamo tako kot jih razlaga jype.
@Beli_Zajcek: Po desni je dovoljeno prehitevanje, vkolikor vozilo stoji in je dovolj prostora.
Jaz razumem kaj te jezi jype. Zato ker si moral zaradi ovire na svojem lastnem vozišču ustavit in izgubit hitrost, ter potem spet pospeševat. Že avtomobilisti se jezijo, če zgubijo moment, ne zavedajo se pa kako težko je to za kolesarja.
Tako, da kolesar po sili razmer in fizikalnih zakonov krši cele kupe predpisov, če ni mazohist. A je to prav? Ja zgleda, da ni če so zakoni drugačni. A kršim zakone? Ja, nonstop. In se zavedam, da bom moral sem ter tja zato plačat kako kazen. Če pa pridemo tako daleč, da me bojo klestil po današnjih tarifah za vse prekrške po vrsti - se bom pa odselil nekam kjer ljudje niso taki kreteni.
BALAST ::
Kolegu je kura križala pot, ko se je spuščal po klancu. Veš da ga je skoraj vrglo s kolesa pri 40+ km/h, da ne govorim koliko krvi je imel po sebi.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
jype ::
ZaphodBB> @Beli_Zajcek: Po desni je dovoljeno prehitevanje, vkolikor vozilo stoji in je dovolj prostora.
Ne, če vozila stojijo pred križiščem:
53. člen:
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
ZaphodBB> Jaz razumem kaj te jezi jype. Zato ker si moral zaradi ovire na svojem lastnem vozišču ustavit in izgubit hitrost, ter potem spet pospeševat. Že avtomobilisti se jezijo, če zgubijo moment, ne zavedajo se pa kako težko je to za kolesarja.
V resnici imam od teh zaviranj in pospeševanj izključno korist - fizični trening (kar je bistvo tega, da se sploh vozim s kolesom).
Jezi me zgolj to, da za razliko od nekaterih drugih držav, v katerih sem imel priložnost izkusiti kolesarjenje, pešačenje in vožnjo z osebnimi vozili, pri nas vozniki nevarnejših vozil (težjih, težje obvladljivih, z višjimi hitrostmi in manjšimi možnostmi lastne poškodbe) veliko prepogosto vozijo objestno in zelo slabo pazijo na šibkejše udeležence, pogosto pa jih preprosto ignorirajo, jih zmerjajo, jim grozijo in jih izključno iz objestnosti občasno tudi namerno poškodujejo.
Kot voznik osebnega vozila si sploh predstavljati ne morem, da bi komurkoli poskušal odvzeti prednost, kaj šele zgolj zato, ker mi nič ne more, ne da bi se pri tem bodisi močno poškodoval, bodisi bi si povzročil obilo materialne škode in drugih nevšečnosti - kljub temu pa vsak dan v prometu vidim voznike, ki jih v šoli vožnje niso naučili skrbi za vse, ki jih njihovo vozilo potencialno ogroža.
Ne, če vozila stojijo pred križiščem:
53. člen:
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
ZaphodBB> Jaz razumem kaj te jezi jype. Zato ker si moral zaradi ovire na svojem lastnem vozišču ustavit in izgubit hitrost, ter potem spet pospeševat. Že avtomobilisti se jezijo, če zgubijo moment, ne zavedajo se pa kako težko je to za kolesarja.
V resnici imam od teh zaviranj in pospeševanj izključno korist - fizični trening (kar je bistvo tega, da se sploh vozim s kolesom).
Jezi me zgolj to, da za razliko od nekaterih drugih držav, v katerih sem imel priložnost izkusiti kolesarjenje, pešačenje in vožnjo z osebnimi vozili, pri nas vozniki nevarnejših vozil (težjih, težje obvladljivih, z višjimi hitrostmi in manjšimi možnostmi lastne poškodbe) veliko prepogosto vozijo objestno in zelo slabo pazijo na šibkejše udeležence, pogosto pa jih preprosto ignorirajo, jih zmerjajo, jim grozijo in jih izključno iz objestnosti občasno tudi namerno poškodujejo.
Kot voznik osebnega vozila si sploh predstavljati ne morem, da bi komurkoli poskušal odvzeti prednost, kaj šele zgolj zato, ker mi nič ne more, ne da bi se pri tem bodisi močno poškodoval, bodisi bi si povzročil obilo materialne škode in drugih nevšečnosti - kljub temu pa vsak dan v prometu vidim voznike, ki jih v šoli vožnje niso naučili skrbi za vse, ki jih njihovo vozilo potencialno ogroža.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
garamond ::
Jasno, saj imaš ti neomejeno hitrost vožnje po CPP. Boš pa že odgovorno ravnal zaradi hitrejših refleksov...
Malo za zafrkancijo:
V konkretnem primeru je šlo ali bi lahko šlo vozilo hitreje kot 25 km/h, kar pomeni, da ni klasificirano kot "kolo" po 13. točki 3. člena. (»kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;)
Kako bi ga torej klasificirali? Kot »posebno prevozno sredstvo« po 30. točki istega člena, ker je naprava, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca. (»posebna prevozna sredstva« so invalidski vozički, otroška prevozna sredstva ter športni pripomočki in naprave, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, kot so: skiro, kotalke, rolke, rolerji, smuči, sanke, otroško kolo, monokolo, motorne sani, miniaturna motorna vozila, gokart in po namenu uporabe podobna prevozna sredstva, ki niso vozila po zakonu, ki ureja motorna vozila;)
Ko je kolo tako definirano po zakonu, pa zanj velja 97. člen o posebnih prevoznih sredstvih, ki imajo omejeno hitrost na "največjo hitrost, s kakršno se lahko gibljejo pešci."
"Pešec" pa je definiran kot "oseba, udeležena v cestnem prometu, ki hodi po cesti, pri tem pa lahko vleče ali potiska vozilo, ali se premika z invalidskim vozičkom s hitrostjo pešca ali tak voziček potiska, in oseba, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo;"
Če pešec uporablja za gibanje "drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo", to vozilo ne omogoča gibanja, hitrejšega od hoje pešča - drugače bi bilo po tem zakonu že definirano po 30. točki 1. odstavka 3. člena.
Potemtakem "največjo hitrost, s kakršno se lahko gibljejo pešci." pomeni hojo pešcev.
Iz vsega skupaj pa naredimo tak zaključek: kolesarji ne smejo voziti hitreje od hoje pešcev. :D
Pa če je še kje link za temo, da za kolesarje ne velja CPP, se priporočam ... :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: garamond ()
jype ::
garamond> ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Omejitev hitrosti se nanaša izključno na pomožni motor.
garamond> Pa če je še kje link za temo, da za kolesarje ne velja CPP, se priporočam ... :)
Koliko so krivi počasni vozniki?
Omejitev hitrosti se nanaša izključno na pomožni motor.
garamond> Pa če je še kje link za temo, da za kolesarje ne velja CPP, se priporočam ... :)
Koliko so krivi počasni vozniki?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
frudi ::
jype: nope, 13. točka 3. člena ZPrCP:
Tole z definicijo kolesa je res en velik fail. Čisto po črki zakona, če si sposoben svoje kolo peljati hitreje od 25 km/h, več ne voziš kolesa, ampak, po najbolj smiselni interpretaciji, 'posebno prevozno sredstvo'. In s tem se lahko giblješ le z največ 5 km/h (ali kolikor je že definirana hitrost pešca) in to tako, da pri tem ne oviraš in ne ogrožaš pešcev in, ironično, kolesarjev.
Se pravi, bakica na predvojnem biciklu lahko vozi z max 25 km/h, vsak zdrav človek na sodobnem in izpravnem kolesu pa z največ 5 km/h :)
edit: aja, jype, ti praviš, da se "s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h" nanaša le na "ali s pomočjo pomožnega motorja". Hm, res je, tudi to je možna razlaga. Dvoumnost FTW :)
13. »kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
Tole z definicijo kolesa je res en velik fail. Čisto po črki zakona, če si sposoben svoje kolo peljati hitreje od 25 km/h, več ne voziš kolesa, ampak, po najbolj smiselni interpretaciji, 'posebno prevozno sredstvo'. In s tem se lahko giblješ le z največ 5 km/h (ali kolikor je že definirana hitrost pešca) in to tako, da pri tem ne oviraš in ne ogrožaš pešcev in, ironično, kolesarjev.
Se pravi, bakica na predvojnem biciklu lahko vozi z max 25 km/h, vsak zdrav človek na sodobnem in izpravnem kolesu pa z največ 5 km/h :)
edit: aja, jype, ti praviš, da se "s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h" nanaša le na "ali s pomočjo pomožnega motorja". Hm, res je, tudi to je možna razlaga. Dvoumnost FTW :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
Matev ::
s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
to pomeni da imaš možnost voziti se do 25kmh
ne pa hitreje
jype ::
Če se s pomočjo pomožnega motorja voziš hitreje, postaneš motorno kolo in zate veljajo predpisi za motoriste (in ne smeš voziti po kolesarski stezi).
Za kolesarje posebnih omejitev hitrosti v zakonu ni.
Za kolesarje posebnih omejitev hitrosti v zakonu ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
garamond ::
jype: "Omejitev hitrosti se nanaša izključno na pomožni motor."
Kar je seveda ena razlaga ... samo, možno pa je, da se besedi "s katerim" nanašati na "enosledno ali dvosledno vozilo". Hmm, verjetno je pravilnost odvisna od tega, kaj nam trenutno najbolj koristi :D
Kar je seveda ena razlaga ... samo, možno pa je, da se besedi "s katerim" nanašati na "enosledno ali dvosledno vozilo". Hmm, verjetno je pravilnost odvisna od tega, kaj nam trenutno najbolj koristi :D
jype ::
Vprašal sem pravnike, potem pa še MNZ, oboji so potrdili, da se omejitev nanaša na motorje. Merilnik hitrosti ni del obvezne opreme kolesa, pravijo, zato ni nobenega smisla, da bi kolesarjem predpisali omejitev hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
frudi ::
se pravi:
kolo = (enosledno ALI dvosledno) vozilo IN ((ga poganja voznik z lastno pomočjo) ALI (ga poganja pomožni motor IN ne preseže 25 km/h)). Tako pravi jype.
kolo = (enosledno ALI dvosledno) vozilo IN (ga poganja voznik z lastno pomočjo ALI ga poganja pomožni motor) IN (ne preseže 25 km/h). Tako sem sam razumel besedilo.
Dejansko sta obe razlagi smiselni. Je pa res, da je jypetova bolj konsistentna z besedilom ZVCP-1, tako da se mi ta sedaj zdi bolj smiselna. In po tej razlagi res za kolesa na kolesarski stezi ne velja nobena posebna omejitev hitrosti.
kolo = (enosledno ALI dvosledno) vozilo IN ((ga poganja voznik z lastno pomočjo) ALI (ga poganja pomožni motor IN ne preseže 25 km/h)). Tako pravi jype.
kolo = (enosledno ALI dvosledno) vozilo IN (ga poganja voznik z lastno pomočjo ALI ga poganja pomožni motor) IN (ne preseže 25 km/h). Tako sem sam razumel besedilo.
Dejansko sta obe razlagi smiselni. Je pa res, da je jypetova bolj konsistentna z besedilom ZVCP-1, tako da se mi ta sedaj zdi bolj smiselna. In po tej razlagi res za kolesa na kolesarski stezi ne velja nobena posebna omejitev hitrosti.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Dr_M ::
Seveda pa moras se vedno prilagodit voznjo razmeram na cesti, ne pa da se zaletavas v druga vozila, kolesarje ali pesce.
Tudi po AC se ne bos peljal 130km/h ce bo 20cm snega gor.
Tudi po AC se ne bos peljal 130km/h ce bo 20cm snega gor.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
frudi ::
Jasno, še vedno velja, da moraš hitrost prilagoditi razmeram. Ampak očitno se motijo tisti, ki jypetu očitajo, da dela kaj narobe že s tem, ko vozi s 30+ km/h na ravni, prosti in pregledni kolesarski stezi.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
jype ::
Dr_M> Tudi po AC se ne bos peljal 130km/h ce bo 20cm snega gor.
Pa po kolesarski, ko je gor 3 metre kombijev :)
Pa po kolesarski, ko je gor 3 metre kombijev :)
Matev ::
ko vozi s 30+ km/h na ravni, prosti in pregledni kolesarski stezi.
jipe se s tako hitrostjo zapodi med golobe v parku
da vse frči okoli
jype ::
Ubogi golobi!
Pa sploh ne pogledam, če se za kakšnim ne skriva kakšna palčica!
No, še vedno bolje, kot avtomobilisti, ki ptičev, mačk, otrok in psov do 20kg sploh ne opazijo.
Pa sploh ne pogledam, če se za kakšnim ne skriva kakšna palčica!
No, še vedno bolje, kot avtomobilisti, ki ptičev, mačk, otrok in psov do 20kg sploh ne opazijo.
garamond ::
Vprašal sem pravnike, potem pa še MNZ, oboji so potrdili, da se omejitev nanaša na motorje. Merilnik hitrosti ni del obvezne opreme kolesa, pravijo, zato ni nobenega smisla, da bi kolesarjem predpisali omejitev hitrosti.
Moram rečt, tako podrobno se pa za zakone zanima zanemarljivo število državljanov. Jaz bi sicer mislil, da so argumenti za obe interpretaciji zakona, samo očitno velja samo ena.
frudi ::
Med golobe je itak bolje zapeljati čimhitreje, vsaj odletijo stran. Če pelješ počasi, so zgleda bolj zmedeni in z večjo verjetnostjo poletijo pred prednje kolo, ali celo med špice :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Matev ::
No, še vedno bolje, kot avtomobilisti, ki ptičev, mačk, otrok in psov do 20kg sploh ne opazijo.
verejamem da bi bil tudi do ljudi takšen kot si do živali
vsaj če bi ti dali to možnost
jype ::
frudi> ali celo med špice :)
Oh, yes. Pa parkrat okol, potem pa ven, pa je še znal odletet po zraku.
Matev> vsaj če bi ti dali to možnost
Seveda! Do živali se vedem zelo spoštljivo, kakor tudi do ljudi. Do kupov pleha pa ne.
Poleg tega že imam možnost biti morilec - lastim si vozniško dovoljenje - pa kljub temu nisem, ker vozim počasi in strpno.
Oh, yes. Pa parkrat okol, potem pa ven, pa je še znal odletet po zraku.
Matev> vsaj če bi ti dali to možnost
Seveda! Do živali se vedem zelo spoštljivo, kakor tudi do ljudi. Do kupov pleha pa ne.
Poleg tega že imam možnost biti morilec - lastim si vozniško dovoljenje - pa kljub temu nisem, ker vozim počasi in strpno.
Beli_Zajcek ::
No, še vedno bolje, kot avtomobilisti, ki ptičev, mačk, otrok in psov do 20kg sploh ne opazijo.
verejamem da bi bil tudi do ljudi takšen kot si do živali
vsaj če bi ti dali to možnost
Si lahko še malce bolj slovencelj in se zapičiš v še kako bolj butasto stvar kot so golobi? THINK OF THE CHILDREN!!!!!!!!!!!1111
Včeraj sem 200m pred mano, na poti iz službe domov, na cesti opazil vrano. Cesta je bila navadna, regionalna, vozil sem osebni avto, nahajal pa sem se izven naselja. In sedaj pomisli to. Niti za trenutek nisem upočasnil vožnje pri svojih cca. 85km/h. Glede na tvoje predstave lahko zadevo opišem kot zelo kritično. Vrana ni pokazala niti trohice zanimanja za lastno varnost. Šele ko sem se ji približal na cca. 20 - 25 m je počasi odplahutala stran. Skoraj bi ubil vrano! In to pri neprimerno višjih hitrostih kot jpye in s tono dvesto kilskim oklepljenim ubijalskim strojem. Pomisli kako sprevržen človek moram biti šele jaz. Še eno kost za glodanje ti vržem. To se mi dogaja NENEHOMA! Je pa ta razlika, da se hitrosti vožnje in pa vrsta ptic ter njihovo število spreminjajo iz primera v primer. V nobenem primeru ne zaviram.
Tako sprevržena dejanja je na cesti najbrž počel tudi Fritzl!!! Brez dvoma, da bomo jype in jaz ter vsi, ki počnemo podobno, končali tako. Tako, da se strinjam s tabo, da se iz tega enega videa nazorno vidi, da je jype en psihopat "in the making". Jaz sem pa itak to že sam priznal. Najbolje, da pokličeš policijo in jim v dokaz daš tele zapise. Zagotovo te čaka zlata plaketa za posebne državljanske zasluge pri predsedniku Turku.
(Zanimivo pri vsem je tudi, da pa kužkom in ostalim "peš" živalim dostikrat bremzam, ker se pač sami od sebe ne morejo tako preprosto in hitro umakniti, poleg tega pa se nekako ne bojijo avtomobilov toliko kot ptice, kar jim v primeru srečanja poslabša možnosti za ugoden razplet - mogoče je še upanje zame)
/ On topic. Jaz sem redno kršil prometne predpise s kolesom. Vendar sem vedno gledal, da nisem izsiljeval avtomobilov ali drugih udeležencev. Tudi na križiščih v takih primerih kot je bil gornji sem raje počakal. Je potem dosti lažje kazati s prsti na druge, ker veš, da sam ne kršiš predpisov na tak način, ki bi lahko vodil v ogrožanje varnosti drugih. Kar se pa dogaja na prazni cesti pa je med mano in cesto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19729 (8025) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41028 (35899) | St235 |
» | Republiški testiOddelek: Loža | 6097 (5354) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50297 (46250) | floyd1 |