» »

se malo o cpp

se malo o cpp

««
6 / 11
»»

Gray_Warden ::

Tudi to sem že rekel, da bi kombi lahko speljal in hitro pospešil...tako pa je čakal godoja.

vseeno pa jype ni naredil ničesar ko je videl da je kombi zapeljal v križišče.

edit: Še enkrat sem pogledal in ugotovil naslednje: voznik kombija je MORAL zapeljati v križišče, da je sploh videl ali ima prosto pot..če bi čakal pred prehodom za pešce, ne bi videl ali ima prosto pot in bi tam čakal 5 let.
Ko je bil enkrat v križišču pa ni mogel in ni smel it vzratno, saj se na videu jasno vidi, da je za njim še eno vozilo.

Voznik kombija tako ni imel druge izbire, kot da stoji tam in čaka na prosto pot.

Jype na drugi strani je imel veliko manevrskega prostora in bi lahko pot speljal tako, da se ne bi niti ustavil.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::



Tule pelje mimo tvoj Godo.
Kot pravim, za splošno dobro se odpovej vozniškemu izpitu...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

Če bi čakal pri dejanskem stop znaku, ne bi videl niti 10 metrov ceste. Moral se je prestaviti naprej. Ko je to storil pa ni mogel ničesar več storiti, saj je bil za njim avto.

Torej, če upoštevamo reakcijski čas..ko je voznik kombija videl kolesarja in ustavil kombi je minila 1 sekunda. v tem času pa je prevozil tiste 3 metre od stop znaka do križišča...ugibam pač.

Jype pa več kot očitno pokaže svojo objestno vožnjo s tem, da je avtomatično zavil pred kombi. Ni upošteval da je na glavni cesti lahko avto..enostavno je hotel zapeljati pred kombi in nadaljevati svojo pot. Prav tako NI upočasnil ko je videl kaj se dogaja. Nič ni storil. Kombi pa se mu ni mogel umakniti ker je imel pred seboj passata, za seboj pa tudi nek avto.


sicer pa frudi..povej kako bi voznik kombija lahko kakorkoli drugače speljal to neumno križišče? za ta dogodek je kriva izključno samo tista živa meja ki omejuje preglednost..zaradi nje voznik MORA zapeljati v križišče, da sploh vidi če ima prosto pot.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Kombi bi lahko ustavil vsaj 2-3 metre prej, pa bi imel popoln pregled nad križiščem in Zaloško cesto. Ko bi videl, da ima prosto pot (torej, ko bi Godo in jype šla mimo), bi šele zapeljal naprej v križišče in zavil.

Tako bi bilo pravilno.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

hvala za razlago..križišča ne poznam, iz posnetka pa je bilo videti, kot da je popolnoma nepregledno križišče.

Vseeno menim da jype ni nedolžen, saj se je po nepotrebnem ogrožal. Kot da bi se z avtom vozil 50 km/h..videl da je nekdo zapeljal pred vozilo in potem toliko časa čakal, da bi na koncu moral na silo zavirati....potem pa bi na vso silo hotel zapeljati pred tistega, za katerega bi smatral da me je izsilil.
To ne gre tako...
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> ko si ti hotel na silo it mimo.

Kako greš pa lahko _mimo_ na silo?

Če greš mimo, ni nobene sile.

Gray_Warden> saj se je po nepotrebnem ogrožal.

Pa nikogar drugega. Tudi če bi se dejansko zaletel v kombi in bi bil voznik kombija kriv, ker mi je v nasprotju s predpisi odvzel prednost, bi glava bolela mene, voznik kombija bi pa verjetno poskušal še fizično obračunat z mano, ker njemu se mudi, jaz sem ga pa zajebal in bo moral čakat policijo.

Gray_Warden ::

Aha..torej če je avtocesta ponoči recimo prazna, lahko mirno vozil 250 km/h..če me policija ustavi pa bom pač rekel "lejte gospod, cesta je prazna. če bi se kaj zgodilo, bi se zgodilo le meni."

Nope, ne gre to tako.

Mimo greš lahko na silo tako kot si ti to prikazal na posnetku, ko si hotel voznika kombija na silo prepričat da imaš ti prednost in si to prednost hotel izsiliti.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Seveda ne gre tako, ker voznik avtomobila _ne more vedeti_ ali je cesta prazna.

Meni pa ni treba vedeti, kako trd je pleh, da se odločim, da se ne bom zaletel vanj.

Gray_Warden ::

Ponoči se več kot dovolj jasno vidi ali je kdo pred tabo na ravni avtocesti.
Why so serious?

jype ::

Gray_Warden> Ponoči se več kot dovolj jasno vidi ali je kdo pred tabo na ravni avtocesti.

Ne, se ne.

Gray_Warden ::

če ne vidiš rdečih pozicijskih luči, predaj izpit za avto saj si slep.

Ali pa zamenjajva situacijo, da ne boš našel izgovora. Se voziš recimo po gorenjski avtocesti mimo odcepa Naklo proti Tržiču. Za tem odcepom je klanec in se vidi daleč naprej, če je kakšno vozilo... Če vidim, da je prazen klanec, po tvoji teoriji lahko pospešim na 250 km/h saj ogrožam le sebe..? :D

verjetno ne...kajne? Voziti moraš vedno tako, da ne ogrožaš niti sebe niti ostalih udeležencev v prometu. Če misliš le nase, pa se mi smili tvoja najdražja, ki bo trpela zaradi tebe, če se ti kdaj kaj naredi v prometu. Vsaj zaradi nje vozi manj agresivno.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Moj vid je še vedno 20/20 in tudi ponoči nadpovprečno dobro vidim, kljub temu pa ponoči zelo slabo vidim v črno obleko oblečene ljudi, ki skačejo po avtocesti - celo pri 100km/h, kaj šele pri 250.

Gray_Warden> Za tem odcepom je klanec in se vidi daleč naprej, če je kakšno vozilo... Če vidim, da je prazen klanec, po tvoji teoriji lahko pospešim na 250 km/h saj ogrožam le sebe..? :D

Ne vidim razloga, zakaj ne bi.

Gray_Warden> Če misliš le nase, pa se mi smili tvoja najdražja, ki bo trpela zaradi tebe, če se ti kdaj kaj naredi v prometu. Vsaj zaradi nje vozi manj agresivno.

Sem že poskusil vozit manj agresivno, pa sem tako pogosto prišel domov krvav, da sem nad sposobnostmi in izobraženostjo ostalih udeležencev obupal in zdaj vedno vozim zgolj tako, da se meni ne zgodi nič.

Starodavni ::

Kako pravilno ravnati v primeru nesreče na avtocesti, video, ki so ga predvajali na slo programih

Matev ::


Sem že poskusil vozit manj agresivno, pa sem tako pogosto prišel domov krvav, da sem nad sposobnostmi in izobraženostjo ostalih udeležencev obupal in zdaj vedno vozim zgolj tako, da se meni ne zgodi nič.


to kako ti voziš smo ugotovili že v eni drugi temi
kjer si s polno hiterostjo (cca 30kmh) zapeljal v jato golobov v parku
kjer niti ne bi smel voziti kolesa

Starodavni ::

Pogledal sem posnetek od Jypeta z rumenim kombijem.

Sam si predpostavljam sledeče situacije iz posnetka, ne me držat 100%.

- Prostor, kjer kombi vozi ima na levi strani živo mejo, kako visoka in moteča je, ne vem. Pomislite mogoče, da je voznik kombija utrujen, ima malo meglen vid, ali pa nosi očala in je zaradi tega previden. Lahko da tudi živa meja moti vidni prostor in mora riniti na prehod za kolesarje in pešce.
- 2-3 metrski pas med glavno cesto in prostorom, kjer se lahko ustavi voznik kobija. Če se ne vidi nič na glavno cesto, moraš nujno naprej.
- počasno vključevanje, takrat vidi, da prihaja avto na njegov pas (uni manjši), ki bi se moral umakniti na drugi pas.
- posledično pride do situacije, ko kombi obtiči, zadaj je vozilo in ne more iti nazaj. Prihaja pa vozilo in zraven še velepametni Jure, ki divja več kot 25 km/h in je imel več kot odličen pregled na teren, tudi širši vidni kot, da o rumeni barvi kombija ne govorimo. Na žalost je bil Jure velepameten, da se je ustavil šele par metrov pred kombijem, ker je mislil, da bo kombi takoj speljal (niti ni pomislil na situacijo na glavni cesti).
- Še več, toliko nespametno je hotel kombi prehiteti na pasu, ki je namenjen za vozila (prekršek!!!!), namesto da bi upočasnil in zavil na desno stran od kombija. STran od voznega pasa avtomobilov.

Moj zaključek je, da sta obe strani naredili prekrške, ampak pazi to, kombi je moral čakat in ni trajalo veliko sekund - govorimo o 5-10 sekundah. Včasih je bolje biti ziher, da ne pride do nesreč in gre promet tekoče.

In na drugem posnetku, datiranem v avgustu tudi sam Jure naredi kup prekrškov, kot tale, ko prehiti na ozkem kolesarskem pasu 2 kolesarki in skoraj zadene v prometni znak.

Sprijazni se, tudi ti nisi kaj boljši, pa ne zastopam nobene strani, ampak racionalnost in upoštevanje situacij tega dne na cesti in stanje voznika ter samega terena, ki vodi v preglednost/nepreglednost.

Najbolje, kar lahko narediš, Jure je, da si najdeš kakšen drug kolesarski prostor, kjer je prometa manj in lahok voziš prek 25 km/h. Ne pozabi, da so v LJubljani tudi pešči, stari, zmedeni, zaposleni in potem lahko skočijo na kolesarsko stezo nevede, da prihaja Jure, ki divja prek 25 km/h - bum, pride do nesreče.

LJubljana ni enako podeželje, na podeželju lahok voziš s kolesom več kot 25 km/h in imaš manj skrbi za pešce ali počasne kolesarje, največja skrb so nevarni vozniki, ki ne počakajo pred kolesarjem, ampak takoj zdivjajo na sredino vozišča in tvegajo nesrečo.



V sami Ljubljani pa ni prostora za kolesarsko divjanje!

To je to, mojih 5. centov

Gray_Warden ::

pozabljaš da jure lahko prehiteva avto po desni, prehiteva kolesarko med njenim kolesom in avtomobilom, kjer je le pol metra prostora...

Lahko celo po levi prehiti avto in takoj pred njim zavije desno kjer cik cak vozi malo po kolesarski stezi in malo po cestišču.

ampak hej to je vse "varno" saj baje ogroža le sebe...če se rumen kombi nastavi na križišče se pač mora na youtubu objavt video z naslovom stupid driver.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Starodavni: še en torej, ki je prepričan, da zaradi pešcev kolesarji po kolesarski stezi ne smejo voziti prehitro, medtem ko je čisto normalno, da avtomobili mimo teh istih pešcev komot vozijo tudi do 90 km/h (izven naselja).
In to kljub temu, da ima kolesar boljši pregled nad okolico, se bolje zaveda svojega položaja v prostoru, ima bistveno krajšo zavorno pot in krajši odzivni čas ter se hkrati zaveda, da se bo eventualni trk tudi zanj zelo slabo končal. Dvojni standardi FTW!

Poleg tega pa tudi ne veš, kako se po predpisih zavija desno v križišču. Kombi se nima kaj 'počasi vključevat' v križišče. Dokler ne more normalno speljati skozi celo križišče, ne da bi tem komurkoli odvzel prednost, se nima kaj 'počasi' premikati naprej.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Starodavni ::

Frudi, jaz samo predvidevam glede na situacijo okrog tega križišča, poglej še enkrat posnetek, bolj počasi in previdno

Bodi pozoren na te spremenljivke:
- avto, ki prihaja in ovira kombiju možnost, da bi šel naprej
- avto, ki je za kombijem in ovira možnost, da bi kombi šel nazaj na mesto, kamor spada
- živa meja, ki morebiti ogroža preglednost in vključitev v glavno cesto

Nimam nobenih dvojnih meril, ampak kaj bi ti storil glede na to situacijo, naprej ne moreš, nazaj ne moreš, in situacija, ki jo je kombi naredil ni dolgotrajna, le 5-10 sekund, kaj je to?

Kolesar Jure pa tudi ni pravilno vozil, da o tem posnetku ne govorim, tonaža prekrškov, vrinjanja na cestišče, prehitevanja kolesarjev, ogrožanje sebe in drugih etc.





Nikogar ne zagovarjam, ampak kombi je glede na situacijo imel malo možnosti in zavezane roke. Dvomim, da bi tudi ti kaj bolje naredil, ker jaz bi verjetno naredil isti šmorn kot je rumeni kombi!

Zgodovina sprememb…

mikic007 ::

Kolesarji so itak najbolj diskriminirani udelezenci prometa, takoj nato pa pesci. S tem, da za pesca ni treba izpita oz. je to cisto vsak, pri avtu pa, kjer bi lahko bilo nekaj selekcije, le-te ni.

V tujini, vsaj kjer poznam malo bolje, se pesce in kolesarje obravnava priviligirano, se posebej v mestih, pri nas pa so kazni iste. Ko to komu povem, se mi smeji kot bedak, se posebej tista o alkotu in kaznih. ne gre jim v glavo, kako imamo lahko tako butaste zakone.

Seveda pa mora tudi kolesar razumeti, da lahko sam stori veliko za lastno varnost in da se ga lahko lazje spregleda kot tovornjak.

frudi ::

Starodavni:


Če bi kombi namesto v točki 1 ustavil v točki 2, bi imel dober pregled nad Zaloško, kolesarjev ne bi oviral, pa še pešcem bi pustil kak del prehoda prostega. Če bi se namesto rinjenja naprej raje sam voznik nekoliko nagnil naprej (premaknil glavo iz rdeče v oranžno točko), bi imel še boljši pregled oz. bi se lahko ustavil še kakega pol metra prej.
In naprej od točke 2 se nima kaj premikat, dokler nima proste poti, da spelje v celoti skozi križišče - torej, vsaj dokler ne odpeljeta mimo jype in Godo v bež octaviji (ali karkoli že je).

'Dvojni standardi' so se pa nanašali na izjavo, da jype nima kaj vozit po mestu hitreje od 25 km/h, češ da ogroža pešce. Ta neumen argument bom vzel resno le od nekoga, ki zraven priloži video, kako tudi sam, ko izven naselja pelje mimo pešcev na cesti, upočasni na 25 km/h ali manj.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Matev ::

kako tudi sam, ko izven naselja pelje mimo pešcev na cesti, upočasni na 25 km/h ali manj.


z avtom je popolnoma drugače, če greš mimo pešča, kot pa s kolesom

frudi ::

Ja, na kolesu imaš boljši pregled, boljši občutek za položaj vozila v prostoru, si tudi sam ogrožen in upravljaš za pešca bistveno manj nevarno vozilo. Za enakovredno primerjavo bi torej z avtom moral upočasniti na manj, kot 25 km/h, ampak ne bodimo preveč pedantni...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Starodavni ::

OK, Frudl, če ti tako trdiš, pa naj bo po tvoje, sam osebno ne poznam tega križišča, poznam pa zafrknjeno situacijo okrog križišč in vključevanja v promet ter točke, ki ovirajo preglednost.

Ponovno poudarim, nikogar ne branim. Si pogledal drugi posnetek, ki sem ti ga priložil, poglej ga še malo dlje kot 5 minut, ko pride Jype v središče mesta. Situacija ni preveč lepa.

Ali ni mar logično, da bi človek v središču mesta, kjer je vsega preveč - vozniki avtomobilov, mopedisti, motoristi, kolesarji, pešci vozil malo bolj počasneje. Ne pa da divja prek 35 km/h in gre čez cesto in ne vozi po pasu za kolesarje (oz gre po prostoru za pešce na drugo stran ceste).

Za sebe vem, da v LJ ne bi s kolesom hitel, ampak bi vozil glede na razmere in ovire in gostoto prometa.

Matev ::

Ja, na kolesu imaš boljši pregled, boljši občutek za položaj vozila v prostoru, si tudi sam ogrožen in upravljaš za pešca bistveno manj nevarno vozilo.


sploh ni res

mnogokrat sem doživel da mi je kolesar pripičil od nikoder

frudi ::

Matev, kateri del točno ni res? Ker tvoja izjava nima nobenega smisla...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Rippy ::


Če bi kombi namesto v točki 1 ustavil v točki 2, bi imel dober pregled nad Zaloško, kolesarjev ne bi oviral, pa še pešcem bi pustil kak del prehoda prostega.


Ampak nikakor ni voznik kombija v prekršku. Ustavitev na "predpisani" lokaciji mu ne bi omogočila varne vključitve v promet torej mora zapeljati tam kjer mu vidno polje to omogoča. Lahko pa zapelje tudi do cestišča (ampak ne na njega) torej točka 1 je pravilna. Tukaj pa je kolesar imel več, kot dovolj časa se varno ustaviti in je bil "dovolj" daleč od prehoda, ko je kombi zapeljal nanj. Še huje kolesar je "nakazal", da bo obvozil vozilo po glavni cesti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

frudi ::

Rippy, po tvoji logiki bi lahko kombi enako zaprl desni vozni pas ceste, ker bi se pač želel vključiti na levega. Ampak ker bi bil levi pas zaseden, bi kombi lepo ustavil na desnem pasu, dokler se levi ne sprosti...

Neumno, a ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Matev ::

kateri del točno ni res?


kolesar se giblje v radijo 1m od pešca
in je zato pešču mnogokrat bolj nevaren od avtomobilov, ki so lepo na cestišču in dovolj umaknjeni

kolo je tudi manjše in tišje in ga lažje preslišiš in spregledaš

Gray_Warden ::

Zakaj taka debata okoli kombija? Frudi, zakaj ne očitaš jajpetu, da recimo na prehodih za pešce, kjer ni posebno označen pas za kolesarje, ne gre dol s kolesa in ga poriva za ušesa? Ali pa da ne upošteva rdeče luči na semaforju? Ali pa da mu je vseeno če obstaja kolesarska steza..on se vozi malo po pločniku in malo po glavni cesti zato ker meni da je to zanj bolj varno....

Jype naredi ogromno prekrškov, toliko bolje če se mu kdo vsake toliko časa nastavi na pot, da vsaj malo upočasni. Če zadane avto bo nastradal samo on, če pa bo zadel pešca, bo pa še tistega reveža poškodoval.

Voznik kombija ni nikogar ogrozil. Časa je bilo dovolj, da bi jype varno zaustavil, torej ga ni niti izsilil. Voznik kombija je povsem varno zapeljal v križišče da je imel pregled na cesto. jype na drugi strani pa je gonil kolikor je šlo in voznik kombija ni pričakoval, da bo kolesar kombi dohitel istočasno kot avto.

Ko 1x pogledaš je res videt kot da je voznik kombija storil prekršek, vendar ko pogledaš večkrat pa vidiš da je dejansko bilo dovolj časa da bi Jure lepo zaustavil kolo, ne pa da je hotel hitro skočiti na cesto pred kombi. Predstavljaj si da nek avto zavija levo in vozniku2 zapre tvoj pas. Voznik2 pripelješ do njega, na hitro zaustavi, tako da gime cvilijo, potem pa hitro zavrti volan v levo, da bi izsilil svojo prednost pred voznikom1.

Povej mi, kdo bi izpadel bedak..voznik avta ki je zaprl pot, ali voznik2 ki bi se obnašal kot nek divjak? Zakaj pa bi bilo na kolesu kaj drugače?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Matev: na kakšni razdalji pa peljejo avti mimo pešca? Kjer ni pločnikov? Ko je še promet iz nasprotne smeri?
V bistvu, pešec na cesti sploh ne rabi narediti nič narobe, pa je kljub temu ogrožen; ravno zato, ker vozniki mimo pešcev vozijo preblizu, ob tem pa se še zelo slabo zavedajo, koliko široka sploh so njihova vozila in koliko daleč navzven štrlijo vzvratna ogledala.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Matev ::

Matev: na kakšni razdalji pa peljejo avti mimo pešca? Kjer ni pločnikov? Ko je še promet iz nasprotne smeri?


avti se peljejo po sredini voznega pasu
medtem ko je kolesar na cesti brez pločnika praktično na enaki poziciji kot pešeč
in se območje kolesarja in pešca prekrivata

Rippy ::

frudi je izjavil:

Rippy, po tvoji logiki bi lahko kombi enako zaprl desni vozni pas ceste, ker bi se pač želel vključiti na levega. Ampak ker bi bil levi pas zaseden, bi kombi lepo ustavil na desnem pasu, dokler se levi ne sprosti...

Neumno, a ne?


Tvoja interpretacija "moje logike" je tisto, kar je neumno. Lahko zapelje do cestišča, torej če bi se po "moji logiki" želel vključiti na levega in čakal na desnem (kot v tvojem primeru) bi se ustavil na cestišču v katerega se želi vključiti.

Gray_Warden ::

frudi, v primeru ki si ga navedel upočasnim in grem varno mimo pešca. jype recimo bi gonil na polno kar pri njem očitno pomeni nekje med 35 in 40 km/h in ob tem še malo vijugal levo/desno, kar pomeni da bi ogrožal sebe saj ne ve če ga zadaj prehiteva kak avto. Nazaj očitno ne gleda pretirano.
Why so serious?

frudi ::

Gray Warden: debata gre o kombiju zato, ker večini voznikov v tej temi očitno niti približno ni jasno, kaj vse je voznik v kombiju storil narobe. In ker vozniki očitno nimate pojma o prometnih predpisih, hkrati pa upravljate hudo nevarna vozila, je toliko bolj kritično, da vas drugi poskusimo izobraziti.

Rippy: evo, jasni primer voznika, ki nima pojma. Vozni pas in kolesarska steza sta enakovredna! Če po tvoji logiki voznik lahko ustavi na kolesarski stezi, bi po isti logiki lahko ustavil tudi na voznem pasu.
Tudi zate velja nasvet, da se v dobro ostalih udeležencev v prometu odpoveš vozniškemu dovoljenju. Vsaj dokler se ne naučiš česa o prometnih predpisih.

Matev: ne me spravljat v smeh, da avtomobili vozijo po sredini voznega pasu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

St235 ::

Bistvena stvar, ki jo pozabljate, da je promet vedno interakcija. Če pogledamo zgornji primer in privzamemo, da je voznik kombija arogantna egoistična svinja, ki je v prekršku in blokira kolesarsko stezo ugotovimo sledeče: če bi voznik, ki pripelje po cestišču imel v glavi kaj drugega poleg: "imam prednost, pred mene že ne boš zapeljal" bi kombi davno odpeljal preden do njega prileti Jype. Ravno tkao, če bi Jype razmišljal o čem drugem kot o svoji vsemogočnosti in uveljavljanju prednosti bi lahko mirno upočasnil ali celo ustavil.

Ne glede na to koliko je bil voznik kombija v prekšku, sta bila tam vsaj še dva voznika, ki bi situacijo lahko rešila brez nepotrebnega dramatiziranja. Pa jo nista, in to je tisto kar te Jype dela za enako nesposobnega šoferja kot vsi tisti, ki jim očita, da ga ogrožajo, ko se vozi na kolesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Matev ::

Ne glede na to koliko je bil voznik kombija v prekšku, sta bila tam vsaj še dva voznika, ki bi situacijo lahko rešila brez nepotrebnega dramatiziranja.


če si na prednostni cesti, se nimaš kaj ustavljati in spuščati kogarkoli predse

ker s tem ogrožaž promet - se ti kdo v rit zabije ker ne pričakuje da si mati terezija

Rippy ::

frudi je izjavil:


Rippy: evo, jasni primer voznika, ki nima pojma. Vozni pas in kolesarska steza sta enakovredna! Če po tvoji logiki voznik lahko ustavi na kolesarski stezi, bi po isti logiki lahko ustavil tudi na voznem pasu.
Tudi zate velja nasvet, da se v dobro ostalih udeležencev v prometu odpoveš vozniškemu dovoljenju. Vsaj dokler se ne naučiš česa o prometnih predpisih.


Imam eno precej "debelo" knjigo (2007) in sem sedaj podrobno pregledal področja v katera to spada (ker se zaradi tvojega odgovora počutim, kot idiot :). Ampak kolesarska steza je omenjena samo enkrat in pod "prepovedano ustavljanje in parkiranje" ampak to ni "aha neumen sem", ker pod to spadajo tudi križišča, takšno "ustavljanje" je definirano drugače. Izven tega ni omenjeno (razen seveda, da imajo kolesarji prednost). Torej tega se nisem naučil, ker gradivo ni tega vsebovalo in verjemi, da sem precej bolj podrobno obdelal cpp, kot večina. Zdej ali se ti motiš ali pa tega ne vključujejo (niso vključili leta 2007) v literaturo.

Gray_Warden ::

vseeno do dogodka ne bi prišlo, če bi jype vozil z normalno hitrostjo saj bi imel kombi več kot preveč časa da se spravi iz križišča.
Why so serious?

jype ::

Starodavni> Na žalost je bil Jure velepameten, da se je ustavil šele par metrov pred kombijem, ker je mislil, da bo kombi takoj speljal (niti ni pomislil na situacijo na glavni cesti).

Napačna predpostavka. Jaz sem bil prepričan, da voznik kombiniranega vozila ne bo zapeljal še dober meter naprej in popolnoma zaprl moje poti. Namen sem ga imel obvoziti, saj je bil od glavne Zaloške ceste oddaljen več kot dva metra, ko se je prvič ustavil (in je zasedal zgolj velik del kolesarske steze, ne pa tudi tisti del, kjer sicer poteka zeleni pas).

Lakotnik29> Pa jo nista, in to je tisto kar te Jype dela za enako nesposobnega šoferja kot vsi tisti, ki jim očita, da ga ogrožajo, ko se vozi na kolesu.

Čakaj, kako prosim? Jaz sem normalno ustavil in odstopil prednost. Nisem upravljal oklepnega vozila, da bi lahko zapeljal skozenj, kajne?

Gray_Warden> vseeno do dogodka ne bi prišlo, če bi jype vozil z normalno hitrostjo saj bi imel kombi več kot preveč časa da se spravi iz križišča.

Če bi vozniki motornih vozil upoštevali omejitve hitrosti, bi bile posledice večine hudih nesreč bistveno blažje.

Gray_Warden> Frudi, zakaj ne očitaš jajpetu, da recimo na prehodih za pešce, kjer ni posebno označen pas za kolesarje, ne gre dol s kolesa in ga poriva za ušesa?

Ker to nič ne zmanjša odgovornosti voznika kombiniranega vozila, ki je storil prekršek izključno zato, ker jaz nisem dovolj nevaren. Bi zapeljal tudi na železniške tire, če bi bili speljani tam? Seveda ne, saj ni nor - je pa objesten.

Lakotnik29> Ravno tkao, če bi Jype razmišljal o čem drugem kot o svoji vsemogočnosti in uveljavljanju prednosti bi lahko mirno upočasnil ali celo ustavil.

Saj sem! Ne razumem, kako lahko rečeš kaj tako bedastega, če je iz posnetka popolnoma jasno, da sem varno in brez vsakega hupanja, zmerjanja ali vsajanja ustavil in vozniku kombiniranega vozila prijazno odstopil prednost. Kaj pa naj bi storil? Se zaletel z glavo v njegovo vozilo?

Rippy> Ampak kolesarska steza je omenjena samo enkrat in pod "prepovedano ustavljanje in parkiranje"

To je zato, ker je tvoja zastarela knjiga pisana za voznike motornih vozil. Kolesarska steza je prometni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

vseeno te ni izsilil. Dejansko je dogodek tak, da če bi ti upočasnil vožnjo, bi kombi že speljal do takrat ko bi ti prišel do njega.

Kar hočem povedat...odgovornost je na obeh straneh. Tudi ti bi lahko malo izboljšal svojo vožnjo, ne le on.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> vseeno do dogodka ne bi prišlo, če bi jype vozil z normalno hitrostjo saj bi imel kombi več kot preveč časa da se spravi iz križišča.

Če bi vozniki motornih vozil upoštevali omejitve hitrosti, bi bile posledice večine hudih nesreč bistveno blažje.



kot si sam že rekel...Če nekdo drug naredi prekršek, to tebi ne da nikakršnega izgovora, da tudi ti narediš napako. Mislim da je skrajen čas da se začneš držat tega kar napišeš in se ne pretvarjaš da si vsevedni bog ki ima vedno prav samo zato da bi imel vedno prav.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

St235 ::

jype ne delaj se neumnega, sam jasno pišeš, da je bil tvoj namen zapeljat prek kombi in si za za zaviranje odločil šele ko ti ni ostalo drugega. Pač tipična slo menatlaiteta na cesti. Kot tale veleum mateva, da ker imaš prednost nimaš koga kaj spuščat pred sebe. Važno da lahko uveljaviš svojo prednost pred drugimi. In ker ti zakon daje prednost ni boga, ki bi si ti jo lahko drznil odvzet.

Kretenov, ki kršijo predpise je dovolj vsepovsod, samo na slovenskih cestah imamo potem še drugo vrsto zakompleksanih udeležencev, ki se jim pred očmi prikazujejo samo njihove prviec in prednosti itd... Matev, predvidevam,d a tu di pri zeleni luči brezpogojno spelješ in daš vsem, ki so zavili v rumeno ali rdeče jasno vedet, da imaš prednosti in da kreteni nimajo kaj delat v krišišču.

jype ::

Lakotnik29> jype ne delaj se neumnega, sam jasno pišeš, da je bil tvoj namen zapeljat prek kombi in si za za zaviranje odločil šele ko ti ni ostalo drugega.

Ja, seveda. _Po predpisih_ bi moral zapeljati _pred njega_, kakor bi tudi vsak avtomobil, ki bi se izogibal trčenju z vozilom, ki je zapeljalo na prednostno cesto!

Lakotnik29> samo na slovenskih cestah imamo potem še drugo vrsto zakompleksanih udeležencev, ki se jim pred očmi prikazujejo samo njihove prviec in prednosti itd...

Mhm, "prikazujejo" se mi prednosti.

Lakotnik29> Matev, predvidevam,d a tu di pri zeleni luči brezpogojno spelješ in daš vsem, ki so zavili v rumeno ali rdeče jasno vedet, da imaš prednosti in da kreteni nimajo kaj delat v krišišču.

A se ustavim jutri zjutraj za par ciklov na križišču Celovške, Gosposvetske in Tivolske in posnamem, kako se vozniki motornih osebnih vozil dejansko trudijo zablokirat križišče? Da boš lažje razumel, čemu za kolesarje predpisi ne veljajo.

Gray_Warden> Če nekdo drug naredi prekršek, to tebi ne da nikakršnega izgovora, da tudi ti narediš napako.

Kakšno napako sem pa naredil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

Smo ti več kot dovolj velikokrat že povedali. Voziš absolutno preveč agresivno. Ti bi lahko mirno in predvsem kulturno upočasnil vožnjo, tako pa si šel s polno hitrostjo proti kombiju. Zavirati si začel pri koncu pločnika, se jasno sliši zvok zavor, ko začneš zavirat. Takoj ko si zapeljal na prehod za pešce si zavil objestno levo, da bi šel mimo kombija...nato ti je končno kapnilo da bi bilo bolj pametno it za kombijem.

To je za moje pojme tipična objestna vožnja kolesarjev ki mislijo da so bogovi ker imajo "prednost".

V avtu je situacija popolnoma ista, mnogokrat doživimo da nas kdo izsili, pa vendar moramo odreagirati mirno, brez nepotrebnih agresivnih manevrov.

Sori, vendar se je kombi videlo dovolj dolgo da bi ti lahko drugače odreagiral. Kot si videl, je kombi štartal takoj ko si se ti ustavil, kar pomeni da če bi upočasnil vožnjo takoj ko si ga videl, do tega dogodka sploh ne bi prišlo!!!!!!!!!!!!

Voznik kombija ni nek neumnež, kot si ti zapisal v naslov na youtubu, saj te ni na nikakršen način resno ogrozil. Ko se posnetek začne, se je kombi dejansko že pripeljal v križišče, kar pomeni da si ga ti gledal vsaj 7-8 sekund. In ves ta čas nisi naredil NIČESAR, razn tega da si gonil kolo kot da te lovi bav bav.

jype je izjavil:

Lakotnik29> jype ne delaj se neumnega, sam jasno pišeš, da je bil tvoj namen zapeljat prek kombi in si za za zaviranje odločil šele ko ti ni ostalo drugega.

Ja, seveda. _Po predpisih_ bi moral zapeljati _pred njega_, kakor bi tudi vsak avtomobil, ki bi se izogibal trčenju z vozilom, ki je zapeljalo na prednostno cesto!


NE. KOMBI SI GLEDAL VSAJ 7-8 SEKUND. VES TA ČAS SI IMEL MOŽNOST PREPREČITI TRČENJE, TI PA SI GONIL KOLO NA POLNO. Na koncu si se skoraj odločil zaviti pred kombi, kar bi pomenilo da bi zapeljal na cesto in se s tem postavil pred kak avto ki bi šel mimo. Kaj zaboga imaš ti za delat na cesti, če imaš kolesarsko stezo?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> Voziš absolutno preveč agresivno.

A dej ga lomt no.

Gray_Warden> Takoj ko si zapeljal na prehod za pešce

Peljal sem po kolesarski stezi, na noben prehod za pešce nisem zapeljal (razen kasneje, ko sem vozilo obvozil po zadnji strani).

Gray_Warden> To je za moje pojme tipična objestna vožnja kolesarjev ki mislijo da so bogovi ker imajo "prednost".

Za moje pojme je to vožnja po predpisih, ti pa eden tistih, ki mislijo, da so kolesarji v prometu namenjeni zabavi voznikom motornih vozil, da jih ti lahko izsiljujejo, ker imajo okoli sebe dovolj zaščitnih elementov, da jih lahko boli kita, kaj bo kolesar storil - zgodit se jim ne more _nič_.

Gray_Warden> Voznik kombija ni nek neumnež, kot si ti zapisal v naslov na youtubu, saj te ni na nikakršen način resno ogrozil.

Ja pa je, kot se vidi iz današnjega posnetka, kjer je voznik bistveno nižjega vozila ustavil tako, da so imeli _vsi_ še vedno prosto pot, medtem ko je čakal, da se prednostna cesta sprosti, da bo lahko zapeljal nanjo.

Gray_Warden> NE. KOMBI SI GLEDAL VSAJ 7-8 SEKUND. VES TA ČAS SI IMEL MOŽNOST PREPREČITI TRČENJE, TI PA SI GONIL KOLO NA POLNO. Na koncu si se skoraj odločil zaviti pred kombi, kar bi pomenilo da bi zapeljal na cesto in se s tem postavil pred kak avto ki bi šel mimo. Kaj zaboga imaš ti za delat na cesti, če imaš kolesarsko stezo?

Ne. Peljal sem proti križišču, v katerem sem imel po vseh predpisih prednost pred _vsemi_ vozili, ki bi se utegnila tam znajt, razen vozili na nujni vožnji. Ob približevanju sem se pripravil na manevriranje, ker je voznik kombiniranega vozila v nasprotju s predpisi z neprednostne ceste speljal v križišče, preden je bil prepričan o tem da to lahko stori, očitno ustavil sredi mojega prometnega pasu, kljub temu pa je bil med mojim prometnim pasom in prometnim pasom na moji levi tudi prost zeleni pas, ki je v križišču asfaltiran in po katerem sem nameraval obvoziti nepravilno ustavljeno vozilo. Ker se je vozilo medtem premaknilo tako, da je zaprlo tudi ta del cestišča, sem seveda moral ustaviti popolnoma, saj na zasedeni prometni pas Zaloške ceste nisem imel namena jit nosit glave naprodaj.

Preberi sedemindevetdesetkrat, če je treba.

Truga ::

Mene zanima predvsem kaj pri "Krizisce ni prazno in kombi nima kaj tam pocet" ni jasno, in pa, zakaj lahko kombi stoji na voznem pasu posrek pri miru brez vseh 4ih zmigovcev? Saj to veste ne, da je kolesarska enakovreden vozni pas? In da ce bi se to zgodilo na voznem pasu za avtomobile bi bilo grozno trobljenje, ki bi se slisalo do maribora, ce ze ne kar karambol.

Seveda se to na tistem pasu ne bo zgodilo, ker voznik pac ne more ignorirat 2 tonskih plocevink ki vozijo 60, 100 kilsko ki vozi 30 pa pac lahko. Ce mu to dovoljuje da se "ustavi sredi krizisca (beri voznega pasu) posrek in caka da se cesta sprazne" si grem jutri kupit ta velzga katerpilerja.

jype ::

Js nism nobena pločevinka.

frudi ::

Gray Warden, pa v bistvu vsi, ki se zgražate nad jypetovo hitrostjo - a se vam sploh kaj sanja, kakšna je zavorna pot biciklista pri recimo 30 km/h? Naj dam namig - je krajša od poti, ki jo pri pravtako 30 km/h prevozi avtomobil v času, potrebnem da voznik sploh pritisne na zavoro...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Gray_Warden ::

jype, peljal si proti oviri na svoji kolesarski stezi. to oviro si gledal cirka 8 sekund in nisi nič naredil da bi preprečil trčenje, razn tega da si na koncu, 1 meter pred kombijem na polno zaviral.

Truga, gre se za to, da če greš ti skozi križišče z avtom in vidiš da nekdo nekam zavija...in ta avto gledaš 8 sekund, boš verjetno hitrost prilagodil, tako da ti ne bo treba pred avtom na polno zavirati kajne? Zakaj pa kolesarjem tega ni treba početi?

frudi, vem kakšna je zavorna pot. vidim pa tudi, kako jype vozi. poglej si malo njegove filmčke...ima ogromno prostega časa in jih stalno objavlja.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Gray_Warden> jype, peljal si proti oviri na svoji kolesarski stezi. to oviro si gledal cirka 8 sekund in nisi nič naredil da bi preprečil trčenje, razn tega da si na koncu, 1 meter pred kombijem na polno zaviral.

Preberi še enkrat:

Ne. Peljal sem proti križišču, v katerem sem imel po vseh predpisih prednost pred _vsemi_ vozili, ki bi se utegnila tam znajt, razen vozili na nujni vožnji. Ob približevanju sem se pripravil na manevriranje, ker je voznik kombiniranega vozila v nasprotju s predpisi z neprednostne ceste speljal v križišče, preden je bil prepričan o tem da to lahko stori, očitno ustavil sredi mojega prometnega pasu, kljub temu pa je bil med mojim prometnim pasom in prometnim pasom na moji levi tudi prost zeleni pas, ki je v križišču asfaltiran in po katerem sem nameraval obvoziti nepravilno ustavljeno vozilo. Ker se je vozilo medtem premaknilo tako, da je zaprlo tudi ta del cestišča, sem seveda moral ustaviti popolnoma, saj na zasedeni prometni pas Zaloške ceste nisem imel namena jit nosit glave naprodaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
««
6 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818545 (6841) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738606 (33477) St235
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
245761 (5018) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18347115 (43068) floyd1

Več podobnih tem