» »

se malo o cpp

se malo o cpp

««
7 / 11
»»

Matev ::

Ne. Peljal sem proti križišču, v katerem sem imel po vseh predpisih prednost pred _vsemi_ vozili, ki bi se utegnila tam znajt, razen vozili na nujni vožnji.


vemo kako ti voziš
kar spomni se kako si v ptiče v parku zapeljal
arogantnež

Gray_Warden ::

lahko bi upočasnil prej in mirno, brez da bi se ustavil obvozil kombi.....kar ti govorim že ves čas. Tako pa si kolo ustavil tako, da je bilo videti res dramatično.

Kaj te briga če imaš popolno prednost? Pač se je nekdo tako postavil pred te, da si imel celih 8 sekund časa da svoje kolo tamo zmanevriraš, da sta oba zadovoljna.

Pač nisi bog, deal with it.
Why so serious?

jype ::

Matev> kar spomni se kako si v ptiče v parku zapeljal

Če bi počasneje, bi s tem tvegal, da se kateri zaplete med napere!

Gray_Warden> lahko bi upočasnil prej in mirno, brez da bi se ustavil obvozil kombi.....kar ti govorim že ves čas.

To drži. Lahko bi tudi ostal doma, ali pa šel ravno tisti dan peš na Storžič.

Gray_Warden> Kaj te briga če imaš popolno prednost? Pač se je nekdo tako postavil pred te, da si imel celih 8 sekund časa da svoje kolo tamo zmanevriraš, da sta oba zadovoljna.

Sem poskušal, pa je bil voznik odločen, da mi bo zaprl pot naprej popolnoma in za vsako ceno (in mi jo tudi je). Njega to itak nič ne stane, pa tudi nič se mu ne more zgoditi, ne glede na to kaj jaz storim.

Gray_Warden> Pač nisi bog, deal with it.

Ja, za razliko od mnogih objestnežev, si jaz ne privoščim tako nevarne vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jernejl ::

Tudi če bi se dejansko zaletel v kombi in bi bil voznik kombija kriv...


Meni se zdi situacija dokaj jasna, sploh če pogledam zadnjo prilepljeno sliko v tej temi. Kombi je zaprl kolesarsko stezo, sprednji del kombija je bil skoraj pri voznem pasu glavne ceste. Kolesar je bil od kombija precej oddaljen.
Zdi se mi jasno, da kolesar tukaj nima kaj manevrirati, ampak se mora po potrebi ustaviti pred oviro na cesti in če se da, jo varno obvoziti, ko se prepriča, da je to mogoče.
Če bi se zapeljal v kombi, bi voznik kombija dobil kazen za oviro na cesti, kolesar pa za neprilagojeno hitrost, krivec bi bil pa seveda kolesar.
Tudi če bi kombi 8 sekund stal sredi voznega pasu in bi se vanj zaletel avtomobil, ki ima sicer prednost, bi bila situacija popolnoma enaka.

ZPrCp, 45. člen:
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

Starodavni ::

daj no Jype, sprijazni se, da se nimaš kaj buniti. Poglej s te perspektive, nisi noben bog, kolesarska proga ni garantirana da bo samo za kolesarje, vmes se vturijo pešci in stoječi avtomobili, ki čakajo, da lahko vključijo v promet itd.

Da ne govorimo o tem, kako si pravi angelček na 20 minut dolgem posnetku, gora prekrškov in zdaj jokaš, ko te en rumeni kombi blokira za 8 sekund. /FACEPALM. Če bi vozil 10 km/h počasneje bi kombi že šel naprej in se ne bi nič poznalo.

Daj, sprijazni se, živi naprej in se prilagaj glede na prometne razmere. Ne pričakuj, da bo vse po tvojem! Jaz tudi ne pričakujem tega, prilagajam se razmeram prometu ali kot pešec ali kolesar ali kot voznik avtomobila. Ne pričakujem, da bo šlo vse lepo gladko in brez težav.

Pa sem še vedno živ in ne jokam na slo-techu ter objavjam youtube filmčke na katerih "delam" prekrške.

Tipično, tipično, braniš se v primeru golobov, ne črhneš pa noben besede za druge prekrške, kot je tale, ko si kar šel čez križišče na drugo stran, da o križiču, kjer smejo vozniki avtomobilov le na desno stran križišča in ne naprej ne govorim.

Sprijazni se, si samo tožibaba in imaš mesijanski kompleks. Prilagaj se, adaptiraj, evolviraj, postani boljši kot drugi.

jype ::

jernejl> Tudi če bi kombi 8 sekund stal sredi voznega pasu in bi se vanj zaletel avtomobil, ki ima sicer prednost, bi bila situacija popolnoma enaka.

Ko sem nazadnje obiskal sodišče kot priča v takšni prometni nesreči, je bil kriv voznik, ki je ustavil sredi prednostne ceste. Poleg tega sem zgoraj natančno opisal situacijo - voznik je namerno, iz gole objestnosti, premaknil vozilo tako, da mi je popolnoma onemogočil vožnjo.

Starodavni> kolesarska proga ni garantirana da bo samo za kolesarje, vmes se vturijo pešci in stoječi avtomobili, ki čakajo, da lahko vključijo v promet itd.

Pravila pa so jasna. Na kolesarski stezi voznik avtomobila ne sme ustaviti, v nobenem primeru.

Starodavni> postani boljši kot drugi.

Sem že, očitno, ker nisem, tako kot voznik kombiniranega vozila, z objestno vožnjo izsilil prednosti še pred nikomer.

Starodavni> Ne pričakujem, da bo šlo vse lepo gladko in brez težav.

Jaz tudi ne, brez slabe vesti pa pokažem na situacije, v katerih vozniki motornih vozil objestno ravnajo, ker se zavedajo, da od kolesarja ne bodo utrpeli nobene škode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

frudi ::

(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

A v kateremkoli trenutku jype ne obvlada vozila ali pa se zaleti v oviro, ker ne bi mogel ustaviti pred njo?

Ponavljam, ker očitno vozniki nimajo niti intuitivne predstave: kakšna je zavorna pot kolesarja pri 30 km/h?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Starodavni ::

Pa že, samo zakaj tega ne storiš potem tudi za kolesarjenje? Jebiga, kombi je rabil malo več preglednosti in časa in je ostal na kolesarski stezi. Ti bi samo lepo upočasnil in začel zavijati proti zadnjem delu kombija. Nobenega problema ne bi imel.

Kot kolesar imam več možnosti, da jo slabo skupim če se zaletim v kombi ali pa me on povozi. Zato v zakup vzamem več previdnosti in manevriranja.

Seveda pa nisem nič dosegel, še naprej se igraš največjo žrtev, tako da odstopam od te teme.

jype ::

Starodavni> Pa že, samo zakaj tega ne storiš potem tudi za kolesarjenje?

Saj storim. Vozim tako, da kar se da zmanjšam možnosti, da bi se mi med vožnjo kaj zgodilo. Dobro mi gre.

Starodavni> Kot kolesar imam več možnosti, da jo slabo skupim če se zaletim v kombi ali pa me on povozi. Zato v zakup vzamem več previdnosti in manevriranja.

Ja, jaz tudi.

Starodavni> Seveda pa nisem nič dosegel, še naprej se igraš največjo žrtev, tako da odstopam od te teme.

And I win the special olympics, al kaj?

Kolesarji so v odnosu do motornih vozil tako in tako lahko le žrtve, nič drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

kot bi rekel Borut Pahor....So what?

:D

Imaš ti malo manjvrednostne komplekse s tem tvojim kolesom a? :D
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Rippy ::

jype je izjavil:

Pravila pa so jasna. Na kolesarski stezi voznik avtomobila ne sme ustaviti, v nobenem primeru.


Si prepričan? Ali si to razlagaš iz "ustavitev in parkiranje (člen 65)"...ker se voznik avtomobila ne sme "ustaviti..." na križišču ali če je 15m pred železniško progo (tudi če gre vlak) med drugim.


Ker enostavno ne najdem zakona, ki bi prepovedal ravnanje voznika kombija.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

frudi ::

2. točka 57. člena:
Voznik ne sme zapeljati na križišče, če bi zaradi gostote prometa, ovire ali drugega vzroka obstal na križišču in oviral ali onemogočil promet vozil z leve ali desne.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

65. člen

(ustavitev in parkiranje)

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

1. na prehodu za pešce, pločniku ali v območju za pešce. Če je s predpisano prometno signalizacijo dovoljeno parkiranje na pločniku, mora biti za pešce zagotovljen najmanj 1,60 m širok del pločnika, ki ne sme mejiti na vozišče;

2. na prehodu za kolesarje;


Tuki to piše. Naj gori duša človeka, ki je vozilo ustavil na kolesarski stezi. :D

prav nikjer pa ne najdem potrditve slavne jypove izjave, da ima na kolesarski stezi absolutno prednost.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

65. člen govori o parkiranju in ustavljanju na, med drugim, kolesarski stezi. Nisem ga posebej omenjal, ker ga je omenil že Rippy. Je pa dobro izpostavit, da za razliko od pločnika, 65. člen za kolesarsko stezo ne omenja nobenih izjem pod katerimi se je dovoljeno ustaviti ali parkirati na pločniku.

57. člen govori o tem, da je prepovedano zapeljati v križišče, če tam obstojiš in s tem oviraš ali celo blokiraš promet ostalih vozil.

Precej jasno, da se na kolesarski stezi in prehodu za kolesarje v nobenem primeru ni dovoljeno ustaviti.

Jype pa nikjer ne trdi, da ima v splošnem absolutno prednost na kolesarski stezi. Je zgolj omenil, da na tisti konkretni kolesarski stezi ima absolutno prednost pred vsemi vozili, ki bi jo želela prečkati.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Rippy ::

Gray Warden;
ampak to ni enako (točka 2), ker potem imaš "6. na križišču in na razdalji manj kot 15 m od najbližjega roba prečnega vozišča pred križiščem", kar bi lahko imelo katastrofalne posledice.

fudi; v primeru jype, gostota prometa ni bila niti približno dovolj "kritična", da bi voznok kombija "obstal" in glede na razdaljo med kolesarjem in križiščem ga ni oviral. Mogoče je edino napačno ocenil previsoko hitrost kolesarja ampak mislim, da ni v prekršku.

solatko ::

jype - mene pa zanima, kaj je sploh point te teme? Kaj bi rad s to temo dosegel? Morda moramo po tvojem, tega voznika rumenega kombija poiskat, fajn prebutat in posut s pirjem ali pa skopat v Ljubljanici, tako kot nekdaj goljufive obrtnike? V čem je point?

Sedaj pa še malo razlage prometnih situacij, ki se dogajajo zaradi neustrezne postavitve voznih pasov (kolesarske steze po Sloveniji so bile večinoma narejene (narisane) v obdobju 15-20 let, tiste, ob nekaterih mestnih dvopasovnicah pa prej, vendar skregane z vsako prometno logiko (avtobusne postaje, kanali, luči, v križišča mnogokrat iz mrtve, za druge udeležence v prometu, nepregledne točke....). Postavil sem ti nekaj strani nazaj vprašanje na katerega tudi slučajno nisi in nikoli ne boš odgovoril (to je samo en primer, jih je pa podobnih v LJ vsaj 50), kako priti po tvoji logiki in razumevanju predpisov in prednosti, iz Vodmatske na Zaloško, brez da stojiš na prehodu za pešce in na kolesarski stezi, da sploh prideš na točko vidljivosti?


Ves čas vseh prometnih tem v tem forumu, se kalimerovsko pritožuješ, da si ogrožen, istočasno pa s filmčki dokazuješ, da s prometno kulturo nisi prav prijatelj. Večina povprečnih voznikov se obnaša enako kot ti, samo na različnih prevoznih sredstvih ali pa celo peš.
Promet je džungla in, če se postaviš v pravo džunglo, boš videl, da so manjši, bolj ogroženi organizmi, našli načine da pred plenilci preživiji vsaj tista kritična masa, da vrsta ostane.
Pri človeku v Sloveniji je situacija skregana z vsako normano preživetveno logiko. Veliko mojih km, sem naredil po tujih cestah v različnih Evropskih državah in samo čudim se, kako samomorilsko egoističen folk smo.
Pri vseh prometno normalno vzgojenih narodih, so tisti, ki se sami posebej pazijo, pešci in vozniki dvokoles. Imajo podobne predpise, vendar nikjer ne boš opazil, da pešec ali kolesar, stopita ali pripeljeta pred avto, ki se prehodu bliža in ne da od sebe vidne reakcije, torej namena zmanjšanja hitrosti. Ni jima težko počakati nekaj sekund, da gre to in še kakšno vozilo mimo, brez prisilnega zaviranja na polno.
Ob turističnem ogledu Rima, je vodič dejal, da se cesta prečka med vozečimi avtomobili, saj nihče ne ustavi. Na šestpasovni cesti, ti avti šibajo spredaj in zadaj, upočasni samo tisti, na katerega pasu se pešec nahaja, noben pa se pred prehodom ne ustavi popolnoma. Prvo in drugo prečkanje, mi je bilo malo čudno, ker pa je šel vodič, smo šli vsi za njim, na tretjem prečkanju, ni nihče niti pomislil več na ostali promet. In začuda je nesreč s poškodovanimi "šibkimi" udeleženci v prometu nekaj krat manj na število prebivalcev, kot pri nas, ko moraš na nasprotnem voznem pasu ustavt pred prehodom za pešce, ko na drugi strani leta stopi na zebro.

Kaj sem hotel s temi primerjavami povedati? Vsi udeleženci v prometu, se zavedamo kje so problemi - v prometni kulturi in vsi udeleženci v prometu, bi nivo te, še kako potrebne kulture, radi izboljšali samo pri voznikih motornih vozil. Vsi udeleženci v prometu se zavedamo, kaj je najbolj nevarno v prometu, kdo je najbolj ogrožen v prometu (tu ne mislim na stare, invalide in otroke), temveč na sredstva in vrsto premikanja po teh naših prometnih površinah. Vsi točno vemo, da je trenutno najbolj ogrožena vrsta kolesar in tega se zavedajo tudi kolesarji sami, pa se še vedno dogaja, da je večina koles brez osnovnih naprav za vidnost in varnost. Še vedno se veliko, preveč kolesarjev vozi v napačno smer. Še vedno se jih preveč vozi prehitro, da bi ga vozniki pravi čas opazili. Še vedno pridivjajo s polno hitrostjo na prehod za pešce, kjer nimajo kaj delat (na kolesu) in jih večina drugih udeležencev, tam ne pričakuje. Še vedno jih preveč misli, da je prednost tisto, kar jih bo ohranilo nepoškodovane (kaj drugi udeleženci v prometu - tudi v 5 tonskih škatlah, so pa po vašem mnenju nezmotljivi).
Torej v čem je point? Najšibkejši členi, MORAJO za svojo varnost storiti čim več ali vse. Ker sem udeleženec v prometu skoraj z vsemi mogočimi in nemogočimi sredstvi, točno vem, kaj govorim. Predvsem samemu sebi se moram zahvalit, da sem v teh letih, pri 10 in več urnemu gibanju v teh naših in tujih razmerah, še vedno brez praske, navkljub včasih malo hitrejši vožnji, kot je dovoljena, pa tudi kakšen prekršek naredim namerno, če s tem ne ogrožam nikogar. Govorim seveda o vseh načinih mojega udejstvovanja v prometu, ne samo vozniškega.
Verjetno sem v mladih letih prekolesaril celo več kot nekateri, ki se imate na tem forumu za super duper bicikliste, če prav nisem še nikogar od vas videl na kakšni pomembnejši ali znani dirki.
Ko bomo prometno kulturo dvignili na skandinavski nivo pri prav vseh udeležencih v prometu, se bomo pribiližali željeni številki prometnih nesreč in seveda posledic, dokler pa bomo nažigali samo po enih, bo v prometu še večji kaos, saj se bodo vsi ostali počutili neogrožene in se tako tudi obnašali (zametke tega prav lepo prikazuje jype s svojimi filmčki)
Delo krepa človeka

frudi ::

Rippy: Kako voznik kombija ni obstal, če je pa moral USTAVITI, ker ni mogel zapustiti križišča, po tem, ko je že zapeljal vanj?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Truga ::

V rimu majo obraten problem. Tam je super bit pesec (verjetno so lokalci navajeni turistov ki letajo sm in tja po cesti, ane, glede na to da jih majo celo leto dost?), nikakor pa se nebi hotu vozt tam z avtom. Ziv kaos, in skoraj noben avto ni brez vdrtin. Verjetno kaos s pesci ki posot hodijo tudi ne pomaga pri vsej zadevi. Tako da nebi zdej rima kle not tlacu, ki je v najboljsem primeru isto slab kot Ljubljana. Mal boljsi za ene, mal slabsi za druge.

Raje primerjaj s kaksno dansko.

Gray_Warden ::

solatko, point je v tem da se je tema o slabih voznikih zaključila in jype ne more več izlivati svojih negativnih čustev do voznikov kakršnih koli dvoslednih vozil na forumu...

in ne more objavljat posnetkov o svoji super vožnji.
Why so serious?

Pyr0Beast ::

>>>Poleg tega sem zgoraj natančno opisal situacijo - voznik je namerno, iz gole objestnosti, premaknil vozilo tako, da mi je popolnoma onemogočil vožnjo.

Kvečjemu iz malomarnosti

>>>Pravila pa so jasna. Na kolesarski stezi voznik avtomobila ne sme ustaviti, v nobenem primeru.
Brez da bi ustavil je nemogoče varno vključevanje v promet.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

St235 ::

Gray_Warden> lahko bi upočasnil prej in mirno, brez da bi se ustavil obvozil kombi.....kar ti govorim že ves čas.

JypeTo> drži. Lahko bi tudi ostal doma, ali pa šel ravno tisti dan peš na Storžič.


ampak nisi, šel si se zaganjat v kombi in namen si imel zapeljat s kolesarske steze na površino ki ni namenjena kolesu in to samo in le zato ker si imel prednost in si zdravil svoj manjvrednostni kompleks, ki ti ga povzročajo vozniki večjih vozil. To te dela enako nesposobnega in arogantnega voznika kot vse ostale, ki te tako neskončno motijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

frudi ::

>>>Pravila pa so jasna. Na kolesarski stezi voznik avtomobila ne sme ustaviti, v nobenem primeru.
Brez da bi ustavil je nemogoče varno vključevanje v promet.

Ustavljanje na kolesarski stezi je samo po sebi NEvarno vključevanje v promet.
Prav grozljivo je, da se skoraj vsem voznikom zdi nekaj čisto normalnega, da se je teslo v kombiju ustavilo na kolesarski stezi, celo ko to dokazano ne bi bilo potrebno. Hkrati je pa ironočno, da se pri tem sklicujejo na varnost.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Rippy ::

frudi je izjavil:

Rippy: Kako voznik kombija ni obstal, če je pa moral USTAVITI, ker ni mogel zapustiti križišča, po tem, ko je že zapeljal vanj?


No danes sem imel priložnost predebatirati situacijo z inštruktorjem za B kategorijo. Člen 65 "ustaviti in parkirati" nima nič skupnega z zapuščanjem križišča/vključevanjem v vozišče. Voznik lahko "ustavi" na prehodu za pešce/kolesarje, če je to potrebno za dobro vidljivost ampak samo do vozišča. Seveda preden to stori mora dovoliti pešcem in kolesarjem, ki so v bližini prehod. Torej se ustavi pred prehodom, če je to potrebno, da gre mimo pešec/kolesar in šele po tem premakne vozilo na točko, ki mu zagotovi dobro vidljivost.

Zdej člen 57, točka 2
Voznik ne sme zapeljati na križišče, če bi zaradi gostote prometa, ovire ali drugega vzroka obstal na križišču in oviral ali onemogočil promet vozil z leve ali desne.


Je ponovno vprašanje kaj si posameznik razlaga, kot "obstal na križišču" in kaj to dejansko pomeni. Ker, če bi si vsi razlagali "obstal", kot 1-10 sekund se promet ne bi premikal nikamor.

Silver ::

Ko je bil kombi že v križišču te je opazil in se ti malce umaknil naprej. Ne vem od kje logika, da bi se peljal mimo njega po levi - delaš samomor iz zasede? Tu obstaja veliko prevelika možnost, da te voznik spregleda in povozi, ko ga prehitebvaš mimo prednjega konca on pa spelje. Zato je tudi zapeljal še malce naprej, da ga lahko obvoziš zadaj, kjer je bolj varno in ima on tudi možnost hitrejšega umika iz križišča, ker te ne rabi čakati.
Drugič uporabi malce več zdrave pameti pa bo boljše za vse udeležence v prometu. :P

Sam bi si "obstal" razlagal kot primer, ko nekdo zavija levo in obstane v križišču ko se drugi strani prižge že zelena luč, on pa še ni speljal iz križišča. Kadar je gužva na cesti se to pogosto dogaja. Vsekakor pa se mi ne zdi, da je do tega prišlo v primeru s kombijem - on se je pomaknil naprej, ter sprostil del ceste za sabo kjer bi lahko vsak kolesar prečkal cestišče. Bil je na točki preglednosti ... veliko prej preden si se ti (za kolesarja) nadpovprečno hitro približal prehodu. Ne bo se ti menda umikal nazaj, sploh zaradi slabe preglednosti vozila nazaj. To si lahko privoščijo samo uvidevni vozniki manjših vozil kadar so sami v križišču.

Skratka po pameti pa bo veliko manj nesreč kakor, da se obešate na zakon za vsako malenkost v stilu "sem imel prednost po tem in tem členu, potem me je pa kar povozil!" Čeprav bi lahko oba predvidevala najslabše in se temu izognila cesta v večini primerov žal ni idealna za vožnjo in je potrebno uporabiti tudi malce dobre presoje in preteklih izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Silver ()

WarpedGone ::

Birokracija in zdrava pamet pač ne greta skupaj.
Nikoli šla in nikoli ne bosta.
Inštruktorji še majo nekaj zdrave pameti, frudiji in jupeti pa mal manj...
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Tebi se zdi zdrava pamet, da namerno zapreš vozni pas, čeprav ti ga ne bi bilo treba? Če to učijo celo inštruktorji, ni čudno, da je prometna kultura toliko v kurcu.
A bi si upal enako zapreti vozni pas za motorna vozila? Ali pa železniški tir? Da vas vidim, prepotentneže, kdo si upa zapreti pot dvema tonama pleha pri 50 km/h, kaj šele čemu težjemu?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

Razumi da ima jajpe prednost pred vsemi saj ima vedno prav no. Kako še nisi doumel tega?

Sicer pa...zanimivo bi bilo videti ta prizor iz kakšnega drugega zornega kota. Kako voznik kombija pripelje počasi v križišče..čaka...čaka...čaka in čez 8 sekund pripelje en zmešan biciklist, zavira na polno in hoče skočit na cesto, da bi kombi obvozil na levi strani.

Me zanima kdo bi izpadel kot bedak, če bi videli tak posnetek.

Voznik kombija je pač mislil da bo lahko zapeljal na cesto preden bi biciklist pripeljal do njega. zmotil se je. če imaš jajca, jajpek, naslednjič stopi do njega in mu to povej v fris ne pa da jočeš po forumu kakšna krivica se ti je zgodila kot majhna punčka.


frudi, če bi bil tovornjak 8 sekund stran, bi upal zapret, saj ima tovornjak več kot dovolj časa da se varno ustavi..ne tako kot se je jajpek.

Za kolesarja se pričakuje da vozi okoli 25 km/h, ne jajpetovih 40. Pač je narobe ocenil hitrost kolesarja. Na mestu kolesarja pa je bilo da le ta pametno odreagira, ne pa kot nek psiholat na polno zavira in poskuša skočiti na cesto da bi prehitel kombi.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Voznik kombija je pač mislil da bo lahko zapeljal na cesto preden bi biciklist pripeljal do njega.
Nima kaj zapeljat na kolesarsko stezo, dokler ni jasno, da bo lahko tudi takoj zapeljal z nje. Konec, basta, tu sploh ni kaj debatirat.

frudi, če bi bil tovornjak 8 sekund stran, bi upal zapret, saj ima tovornjak več kot dovolj časa da se varno ustavi..
Ajde, čakam na youtube video, kako zapelješ na vozni pas pred tovornjak, se ustaviš ter čakaš.

Za kolesarja se pričakuje da vozi okoli 25 km/h
Če ne poznaš pravil ja.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

sori, nimam toliko časa kot jype, da bi na youtube objavil 300 videov o svoji vožnji.

Zakaj bi moral poznati pravila za kolesarje? Pač smatram da bi vsak pameten kolesar upočasnil TAKOJ ko je vide da je kombi zaprl pot... ko bi prispel do križišča, bi kombi že zdavnaj speljal.

Dokler pa jype lahko vozi kjerkoli se mu zljubi...po kolesarski stezi, po cesti in po pločniku, dokler rdeče luči na semaforjih za jajpeta ne veljajo, dokler jajpe lahko nekontrolirano vijuga med pešci po pločniku, toliko časa lahko tudi na kolesarski stezi vstavi vsak voznik kombija ki se mu to zljubi. še posebej če se tam ustavi 8 sekund preden bi jajpe lahko prispel do njega..torej toliko časa da jajp lahko varno odreagira. pešci na pločniku namreč ne morejo, ko jajpe šviga mimo njih.basta.

zakaj zagovarjamo voznika kombija? ker jajpe misli da je nedotakljivi bog na kolesu in lahko dela kar se mu zljubi. ko pa se nek kombi postavi na sredo kolesarske, pa jok in stok po forumu, ker ima premalo jajc da bi potrkal na vrata kombija in to povedal v obraz vozniku kombija. Niti tolk pošten ni bil, da bi zakril obraz voznika, medtem ko svojega nikoli, na nobenem posnetku ne pokaže. Če bi kdorkoli objavil tak video, ko bi jype naredil karkoli narobe, stavim ad bi jype zagnal vik in krik po forumu, kako si drzne nekdo objaviti njegov obraz na kraju prekrška :D:D:D

ste gledali risako Kalimero, ko ste bili majhni? Jajp me izjemno spominja nanj.

šmlk, je bla kriviča, je neumen kombi ustavil na MOJI stezi, kjer imam JAZ prednost. to je krivica!!!!!!!
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

sori, nimam toliko časa kot jype, da bi na youtube objavil 300 videov o svoji vožnji.

Aha, namesto jajc na tnalo raje rep med noge.

Zakaj bi moral poznati pravila za kolesarje?

Debilizem, ki ga izdaja ta izjava, je šokanten. S teboj več nimam kaj za debatirat, ker si očitno brezupen primer...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::

vsak naj pozna svoja pravila frudi. in se jih drži.

Ti veš kakšna pravila ima pilot helikopterja? Ali pa jadralni padalec?

Ne. Pa vendar, če kdorkoli izmed njiju slučajno pristane sredi ceste, ju boš lepo obvil. Predstavljaj si da je kombi helikopter ki se je pač narisal sredi križišča. kulturno ga obvij in se brigaj zase.

kaj pa vše, mogoče se mu je mudilo domov k ženi ki je rojevala? Mogoče mu je umirala babica in je hitel? Mogoče je krvavel? Ali pa se mu je jeb**lo za jajpeta.

Kakorkoli, kaj zaboga te briga kaj je kombi tam počel. časa je imel jajp dovolj da bi varno izpeljal manever. tega ni storil temveč je poganjal kolo na polno, zaviral na polno in potem hotel skočiti na cesto. Za nastalo situacijo sta kriva oba, nihče od njiju ni kulturno odreagiral.

Voznik kombija ni nikogar resno ogrozil. ne delat slona iz amebe.

in zakaj zaboga bi moral jaz zate snemati video? si ti tud nek bog, kot jype?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Ko bi bili vsi tako strpni tudi ko se njim sredi vozišča naserje drugo vozilo.

Tale tema je lep prikaz, zakaj se kolesarji vsakič s strahom vsedemo na kolo in se podamo med primitivce, ki vozijo več kot tonske kupe železa in to smatrajo kot pravico, da izsiljujejo tiste s samo par kilskimi.

In ja, takele stvari, pa še veliko hujše se dnevno dogajajo tudi vsem tistimm, ki ne vozijo več kot 25 km/h in ne plašijo golobov.

Rippy ::

Oprosti frudi ampak na prejšni strani si napisal;

frudi je izjavil:

65. člen govori o parkiranju in ustavljanju na, med drugim, kolesarski stezi. Nisem ga posebej omenjal, ker ga je omenil že Rippy. Je pa dobro izpostavit, da za razliko od pločnika, 65. člen za kolesarsko stezo ne omenja nobenih izjem pod katerimi se je dovoljeno ustaviti ali parkirati na pločniku.

57. člen govori o tem, da je prepovedano zapeljati v križišče, če tam obstojiš in s tem oviraš ali celo blokiraš promet ostalih vozil.

Precej jasno, da se na kolesarski stezi in prehodu za kolesarje v nobenem primeru ni dovoljeno ustaviti.


In ob enem si mi svetoval da vrnem vozniško dovoljenje dokler se naučim predpisov. Ok vredu, vsak lahko dela napake, napačno razume nekaj...pomembno je pa popraviti to. Ampak sedaj je zelo očitno, da si vse skupaj precej po svoje razlagaš in si v glavi ustvarjaš kombinacije, ki podprejo tvoje argumente. Torej vsaj pri meni si veliko kredibilnosti izgubil. Očitno je, da nisi dovolj izobražen v to smer, da bi lahko napisal svoje mnenje, kot dejstvo brez kakšnega vira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rippy ()

Gray_Warden ::


jajp po posnetkih vozi točno tako kot pajac pri 0.20. Je to za vas varno? tako je namreč jype na večih posnetkih prehitel drugega kolesarja in TOČNO TAKO jajp vijuga med pešci in stožci in semaforji.

in potem se ima ravno on pravico pritoževat? dajte no. Žal mi je za tiste kolesarje ki vozijo kulturno vendar vsaj polovica kolesarjev vozi kot neka golazen.
Why so serious?

frudi ::

Rippy, in kaj sem narobe povedal? 65. člen si ti sam privlekel noter, meni je čisto jasno, da nima veze z jypetovo situacijo.
57. člen pa čisto lepo drži, tako za vozne pasove kot za kolesarske steze.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Gray_Warden ::



to kar dela ta biciklist spredaj, prav tako dela jajp na veliko videih.

Tako izgleda jajpova vožnja iz drugega zornega kota. Je še tako varna???? dajte no, zresnite se malo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Gray_Warden je izjavil:

vsak naj pozna svoja pravila frudi. in se jih drži.

Zakaj torej voznik kombija tega ne pocne, ti pa ga vseeno zagovarjas?

Gray_Warden ::

ker bi jajp lahko kaj naredil, da bi se situacija drugače iztekla. Brez problema bi MALENKOST upočasnil ko je vide kombi, pa je prav arogantno gonil tista pedala in hotel skočiti pred kombi ker je bil prepričan da ima on absolutno prednost. Taki kolesarji so zame navadna golazen na cesti, kot golobi saj nikoli ne veš kaj bodo storili.

vsakič ko grem na cesto se mi zgodi da mi nekdo zapre pot. pa naj bo to pešec ki skače čez cesto tam kjer ni prehoda, butast par kolesarjev ki vozi vzporedno, kolesar ki vozi po sredini ceste, ali pa šleper. Take reči se dogajajo in moramo biti pripravljni na njih odreagirati pravilno, varno in kulturno.
jype tega ni storil, temveč je dramatiziral namesto da bi lepo upočasnil vožnjo in šel pač za kombijem ali pa počakal kombija da spelje.

navsezadnje, kot sem rekel, ne vemo kaj je bilo vozniku da je ot storil. mogoče mu je žena rojevala, mogoče mu je hiša gorela...ne moreš vedeti kaj je bilo da je ot storil, zato MORAŠ ODREAGIRATI KULTURNO.

Mi je pa iskreno žal za kolesarje kot je recimo thramos, ki pravi da vozi normalno a vseeno doživi take reči. Sam recimo pazim na kolesarje kolikor lahko, vedno gledam ogledala ko zavijam, da ne bi slučajno zaprl poti kakemu kolesarju. Velikokrat rajši počakam par sekund, kot da bi zaprl pot komu. Samo vsi vemo kakšen je promet v sloveniji.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Zakaj potem ne zagovarjaš jureta? Vse je naredil po pravilih, za razliko od kombija.

Če bi MALENKOST počakal, ne samo kot veleva samo načelo strpne vožnje, ampak kot pravi zakon, pa je prav arogantno silil na vozišče in zaprl pot pravilno vozečemu kolesarju, nato pa še bolj arogantno zapeljal direktno pred njega. So taki vozniki zate navadne golazni, ker na cesti izsiljujejo z pravilom močnejšega (za njih vsaj vemo kaj bodo naredili - izsilili kar se izsilit da)?

Truga ::

Upam da bojo v ljubljani uvedl hmal tramvaj nazaj. Pa da se bo po moznosti pelu po kolesarskih.

Gray_Warden ::

ne vemo zakaj je voznik kombija to storil. vemo pa kako kolo vozi jure.

Voznik kombija je juretu popolnoma zaprl pot že 5 sekund preden je jure prispel do kombija. mogoče se je na koncu želel le umakniti, da bi jure šel mimo njega za kombijem saj je vedel da vzratno ne sme zapeljati?
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Rippy ::

frudi je izjavil:

Rippy, in kaj sem narobe povedal? 65. člen si ti sam privlekel noter, meni je čisto jasno, da nima veze z jypetovo situacijo.
57. člen pa čisto lepo drži, tako za vozne pasove kot za kolesarske steze.


Ta člen sem navedel po tem, ko je Jype trdil, da ni dovoljneno ustaviti na prehodu za kolesarje in moji razlagi je sledil tvoj odgovor;
Rippy: evo, jasni primer voznika, ki nima pojma. Vozni pas in kolesarska steza sta enakovredna! Če po tvoji logiki voznik lahko ustavi na kolesarski stezi, bi po isti logiki lahko ustavil tudi na voznem pasu.
Tudi zate velja nasvet, da se v dobro ostalih udeležencev v prometu odpoveš vozniškemu dovoljenju. Vsaj dokler se ne naučiš česa o prometnih predpisih.


Ker ti je seveda čisto jasno, da govorimo o jypetovi situaciji lahko sklepam, da tudi ti nisi razumel.

St235 ::

Nič kar je naredil rumeni kombi ali kateri koli kombi na tem svetu, ne spremeni dejstva da je Jype aroganten egoističen kolesar, ki ni zrel za udejstvovanje v prometu. Edino kar me tolaži je da nima dve tone pleha okoli sebe in da je potencial za škodo precej manjši. Upam, da je to razložil tudi Hani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gray_Warden ::



tipičen primer arogantnega kolesarja. Ta na videu vozi kolo po levi strani, da ga nihče ne more prehiteti in se nastavlja vsakemu ki ga slučajno poizkuša prehiteti. Ce celo tako aroganten da upa kričati na voznika SUV, ki ga hoče prehiteti, kolesar pa mu tega ne pusti in stalno sili v SUV in se mu nastavlja na pot.

Taki kot je ta na videu so skoraj vsi kolesarji ki vozijo po regionalnih cestah. Postavijo se na sredino ceste da nihče ne more mimo, saj mislijo da imajo absolutno prednost. To ne gre tako. vsak mora poskrbeti za svojo varnost saj nihče drug ne bo tega storil. kolesarji bi morali tako kot pešci, bolje poskrbeti za svojo varnost v prometu. Kako vozi jype, smo videli na mnogih posnetkih, saj ji prilima povsod kjer lahko in nihče me ne bo prepričal da on ve kaj je varna vožnja kolesa. In to je glavni razlog zakaj menim da on nima niti najmanjše pravice se pritoževati nad tem, kako mu nek rumen kombi zapre pot 8 sekund preden jype pride do ovire.

lp, nima smisla izgubljat besed
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

frudi ::

Rippy: še enkrat, kaj sem povedal narobe? Na kolesarski stezi lahko med vožnjo skozi križišče ustaviš ravno toliko, kot na voznem pasu - ne smeš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

jype ::

Lakotnik29> Upam, da je to razložil tudi Hani.

Sem. Bila je zadovoljna, da je ni povozil avto, saj nihče od naju ni utrpel škode, čeprav je bila moja hitrost ob trku več kot 45 kilometrov na uro (od semenarne, kjer sem začel, do karlovških vrat sem običajno potreboval manj kot štiri minute, če sem imel srečo s semaforjema na Rakovniku in Prulah). Takrat (bilo je junija 1997) še nisem imel čelade, bil pa sem tudi precej manj pozoren na početje kolesarjev in pešcev, ker sem po lastni neumnosti pričakoval, da se ravnajo po predpisih.

Bil je lep sončen dan in po sredini desnega pasu Dolenjske ceste sem s cestnim kolesom vozil proti severu, ko sem dohitel kolesarko, ki se je s skrajnega desnega roba cestišča, po katerem je vožnja s kolesom prepovedana s prometnim znakom, odločila zavit preko polne črte na drugo stran Dolenjske ceste. Križišča, ki je na sliki takoj severno, takrat še ni bilo, sredinska črta ni bila prekinjena, postavljen je bil tudi znak, ki prepoveduje zavijanje levo. Nesreča se je pripetila na tem mestu:

http://maps.google.com/maps?q=46.025439...

Od takrat naprej me ne skrbi več niti zase, niti za druge udeležence, ker se je jasno pokazalo, da so ob tako majhni gibalni količini poškodbe zelo redke in bistveno lažje od česarkoli, kar se zgodi ob prometnih nesrečah, v katere so vpletena težja vozila. Dekle sem seveda povprašal o počutju in je nisem ošteval zaradi neprevidnega prečkanja ceste, niti nisem skočil iz avtomobila in dekleta udaril "ker mi je skočila direktno pred nos", kot to radi počnete vozniki motornih vozil (en tak primer je dokumentiran, nihče pa ne ve, koliko tisoč enakih primerov se zgodi vsak dan, za katere nihče ne izve). Ni bila posebej navdušena nad dogodkom, a je normalno odpeljala naprej, s kolesom preko polne črte, brez posledic.

Kolesarske steze, ki bi prebivalcem Rudnika omogočala udobno, hitro in varno pot v mesto, tudi leta 2012 še vedno ne bo, zato pričakujem, da se bodo tam nesreče kolesarjev, ki se vračajo z izletov po dolenjskem koncu, še naprej dogajale.

Še danes mi je žal, da sem se zaletel vanjo, pa ne zato ker sem ob tem jaz poletel po zraku in padel na cesto.

WarpedGone ::

frudi:
Tebi se zdi zdrava pamet, da namerno zapreš vozni pas, čeprav ti ga ne bi bilo treba?

Že ves čas besno vztrajaš, da je na točno tem križišču dovolj preglednosti, da ni bilo potrebe zapeljat naprej. Konkretnega dokaza za to pa nisi podal nobenga.

Ti še nisi nikol zapeljal na prehod za pešce in obstal zaradi prometa, ki ga prej nisi vidu? Zapiranje prehoda za pešce je OK, zapiranje kolesarske pa ne? Kolikor vem imajo tako pešci na prehodu, kot kolesarji ki pridirjajo prednost. Ampak če ni bilo nikjer nobenega ko sem se pripeljal do prehoda imam pravico zapeljat toliko naprej da imam poln pregled na cesto kamor se vključujem.

Če bo ravno takrat plaz prometa, ker se je nekje odprl semafor bom obstal. Ti boš pa na kolesu lepo počakal in točil krokodilje solze ...
Zbogom in hvala za vse ribe

solatko ::

thramos - Lej čudo, jaz se pa z veseljem vsedem na kolo in se popeljem po LJ ulicah, pa me za čuda v 40+ letih še noben ni napadel, sem pa imel nekaj problemov s pešci na avtobusnih postajah. Res pa je, da se vozim po pravilih imam vedno svetlo vsaj jakno, od mraka naprej pa obvezno predpisano razsvetljavo in seveda, vozim po pravi strani.

frudi - Ne vem kje se vi vozite, vendar na Zaloški, med Kajuhovo in Grablovičevo, vsak dan vozni pas v smer proti mestu, vsako uro, za nekaj sekunt, zapre kar nekaj voznikov, ki bi radi šli proti Zalogu (razen na Vodmatski, je zavijanje v levo dovoljeno). Med temi, ki jih navadno ustavijo vozniki osebnih vozil, so tudi nekaj ton težki avtobusi.
Samo nihče ne pizdi, razen kolesarjev tipa jype!!!!!
Delo krepa človeka

garamond ::

frudi je izjavil:


Za kolesarja se pričakuje da vozi okoli 25 km/h
Če ne poznaš pravil ja.

Če smo že filigrantski, je glede na dve interpretaciji zakona možno to troje -- odvisno, po čemu se kolesar ravna:

  • kolesarji, ki lahko s svojim kolesom dosežejo hitrost največ 25 km/h, so omejeni na 25 km/h

  • kolesarji, ki lahko s svojim kolesom dosežejo hitrost, večjo od 25 km/h, so omejeni na hitrost hoje pešča

  • ne glede na zmogljivost je hitrost kolesarja omejena samo na splošno (torej v naselju 50 km/h, če je znak lahko tudi 30 ali 70 km/h).


Zdrava pamet ti pravi, da so po kolesarkih stezah vozijo vsi možni in nemožni kolesarji. Zakon ti sporoča enako, le na malce poseben način.

@jype:
Nadpovprečni vozniki so tisti, ki na (namerne) napake drugih odreagirajo racionalno. Verjamem, da je to za kolesarje še posebej težko, in mogoče bi tudi jaz tako naredil ... ampak vseeno. Ko te je kombi izsilil, bi pač zaviral normalno in ne tako, da je šlo za las (čeprav popolnoma kontrolirano). Dejansko si tudi ti prekršil zakon, ker bi zaviral lahko že prej, a nisi. ("Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti.", 45. člen, 3. ods.)

jype ::

garamond> razen v nevarnosti

There.
««
7 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818321 (6617) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738195 (33066) St235
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
245702 (4959) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18346407 (42360) floyd1

Več podobnih tem