Forum » Loža » kazen za rumeno luč
kazen za rumeno luč
janmikec ::
Živjo,
Danes sem šel pri nami skozi rumeno luč, ki se je ravnokar prižgala. Če bi zabremzal se ne bi mogel varno ustaviti. Pred mano so bila še 3 vozila ki so šla čez zeleno luč, ravno ko sem prišel do semaforja pa se je prižgala rumena. Ker je prehod za peščce pri nami kar dolg, me je na koncu počakala policistka, ki me je ustavila in mi najprej rekla da gre za kontrolo prometa, nato je odšla do vozila, nekaj preverjala, se vrnila in me vprašala če vem zakaj me je ustavila. Seveda sem rekel da ne, na kar mi reče da sem šel skozi RDEČO luč???, kar seveda sploh ni res, je pa seveda bila rdeča do takrat ko sem prevozil prehod za pešce. Torej zanima me kaj lahko v takem primeru storim. Kazen mi je sicer dala za rumeno luč, vendar se mi to ne zdi fer, ker se nebi varno ustavil, kar sem policistki tudi povedal.
Sedaj me zanima če mi lahko svetujete kaj naj v tem primeru storim.
Danes sem šel pri nami skozi rumeno luč, ki se je ravnokar prižgala. Če bi zabremzal se ne bi mogel varno ustaviti. Pred mano so bila še 3 vozila ki so šla čez zeleno luč, ravno ko sem prišel do semaforja pa se je prižgala rumena. Ker je prehod za peščce pri nami kar dolg, me je na koncu počakala policistka, ki me je ustavila in mi najprej rekla da gre za kontrolo prometa, nato je odšla do vozila, nekaj preverjala, se vrnila in me vprašala če vem zakaj me je ustavila. Seveda sem rekel da ne, na kar mi reče da sem šel skozi RDEČO luč???, kar seveda sploh ni res, je pa seveda bila rdeča do takrat ko sem prevozil prehod za pešce. Torej zanima me kaj lahko v takem primeru storim. Kazen mi je sicer dala za rumeno luč, vendar se mi to ne zdi fer, ker se nebi varno ustavil, kar sem policistki tudi povedal.
Sedaj me zanima če mi lahko svetujete kaj naj v tem primeru storim.
ttommy ::
Najbolje zmeraj ustaviti pri zeleni luči, potem čakati, da se prižge rdeča in ko rdeča ugasne, ter se prižge zelena spelješ.
Pritoži se- povej, da če se ti 5 metrov pred semaforju prižge oranžna luč, se ne moreš varno ustaviti.
Pritoži se- povej, da če se ti 5 metrov pred semaforju prižge oranžna luč, se ne moreš varno ustaviti.
Gamer
janmikec ::
Ja o pritožbi/ugovoru razmišljam, samo nevem niti kako naj se lotim zadeve :), kam moram sploh to pritožbo poslati, kako naj jo napišem itd... :S
turkx90 ::
Edino pazi, preveri če se splača pritozit, ker če pritozba ne uspe, boš moral verjetno plačati celotno vsoto kazni.
Mare3 ::
Osebno ti priporočam da najprej plačaš kazen in se nato pritožiš ker če boš zavlačeval s plačilom in ne boš dokazal v svojo korist bo do konca sojenja kazen 5x če ne celo večkrat višja. Zato po izkušnjah prijateljev to priporočam. Naj pa še kdo pove kakšno drugačno boljšo rešitev če obstaja. LP
BlueRunner ::
Osebno ti priporočam da najprej plačaš kazen in se nato pritožiš ker če boš zavlačeval s plačilom in ne boš dokazal v svojo korist bo do konca sojenja kazen 5x če ne celo večkrat višja.
Ko plačaš kazen za prekršek izgubiš kakršno koli možnost pritožbe, ker si s plačilom implicitno priznal svojo krivdo.
Kazen "do konca sojenja" ne bo 5x višja, temveč bo samo takšna, kot je zapisana v zakonu. Odpade polovička. Boš pa utrpel stroške postopka in plačilo odvetnika, ki/če te bo zastopal.
WarpedGone ::
Plačilo je prizanje krivde. Morebitna pritožba bo zavržena kot brezpredmetna - kaj se pa buniš, če si že priznal krivdo?
Če ne plačaš in se pritožiš je pa tvoja beseda proti njeni. Praktično nimaš šans da uspeš. Plačaj in pozabi.
V teh postopkih si po defaultu kriv in moraš svojo nedolžnost dokazovat - v praksi nemogoče če nisi Janković.
Če ne plačaš in se pritožiš je pa tvoja beseda proti njeni. Praktično nimaš šans da uspeš. Plačaj in pozabi.
V teh postopkih si po defaultu kriv in moraš svojo nedolžnost dokazovat - v praksi nemogoče če nisi Janković.
Zbogom in hvala za vse ribe
BALAST ::
v praksi nemogoče če nisi Janković.a
A njemu je pa dovoljeno?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
dronyx ::
S policistkami ni varno češenj zobat, tako da malo dvomim v uspeh. Sicer celo Policija na svoji strani uči dobesedno takole:
Rdeča luč prepoveduje vožnjo, enako tudi rumena luč, razen v primeru, ko je vozilo v trenutku, ko se rumena luč prižge, tako blizu semaforja, da voznik ne bi mogel varno ustaviti. Vedeti pa je treba, da velja ta zakonska izjema le za tiste voznike, ki vozijo z dovoljeno hitrostjo. To pomeni, da bo prehiter voznik v takem primeru odgovarjal zaradi prehitre vožnje in vožnje v rumeno luč.
Za lažjo orientacijo navajamo nekaj informativnih podatkov o poti ustavljanja pri različnih hitrostih, ki jih je mogoče uporabiti pri ocenjevanju upravičenosti vožnje v rumeno luč. Ob upoštevanju povprečnega reakcijskega časa in ob predpostavki, da je koeficient trenja površine vozišča 0,70 do 0,80 (dober suh asfalt), je pot ustavljanja (reakcijska pot + zavorna pot) približno:
13 (8 + 5) m pri hitrosti 30 km/h,
19 (11 + 8) m pri hitrosti 40 km/h,
27 (14 + 13) m pri hitrosti 50 km/h,
36 (17 + 19) m pri hitrosti 60 km/h,
45 (19 + 26) m pri hitrosti 70 km/h.
Ker se zavorna pot na mokri cesti podaljša tudi do dvakrat, se temu ustrezno podaljša tudi pot ustavljanja, ki znaša približno:
18 (8 + 10) m pri hitrosti 30 km/h,
27 (11 + 16) m pri hitrosti 40 km/h,
40 (14 + 26) m pri hitrosti 50 km/h,
55 (17 + 38) m pri hitrosti 60 km/h,
71 (19 + 52) m pri hitrosti 70 km/h.
Seveda pa ne smemo pozabiti, da se pot ustavljanja lahko podaljša tudi zaradi podaljšane reakcijske poti, kar se največkrat zgodi zaradi nezbranosti (na slovenskih cestah temu največkrat botruje telefoniranje med vožnjo), alkoholiziranosti in vpliva prepovedanih drog ali drugih psihoaktivnih snovi na voznika.
Ne vem pa na kom je v takem primeru dokazno breme? Če je na tebi, potem je po moje skoraj nemogoče dokazati, da si bil znotraj teh meja in da se ne bi mogel varno ustaviti. Lahko jih pa poskušaš prepričati, da si bil tako mrtvo pijan, da se je reakcijski čas bistveno podaljšal in da bi morali policistko kaznovati, ker ni uvedla proti tebi postopka zaradi vožnje pod vplivom alkohola. Mogoče jo celo suspendirajo.
Rdeča luč prepoveduje vožnjo, enako tudi rumena luč, razen v primeru, ko je vozilo v trenutku, ko se rumena luč prižge, tako blizu semaforja, da voznik ne bi mogel varno ustaviti. Vedeti pa je treba, da velja ta zakonska izjema le za tiste voznike, ki vozijo z dovoljeno hitrostjo. To pomeni, da bo prehiter voznik v takem primeru odgovarjal zaradi prehitre vožnje in vožnje v rumeno luč.
Za lažjo orientacijo navajamo nekaj informativnih podatkov o poti ustavljanja pri različnih hitrostih, ki jih je mogoče uporabiti pri ocenjevanju upravičenosti vožnje v rumeno luč. Ob upoštevanju povprečnega reakcijskega časa in ob predpostavki, da je koeficient trenja površine vozišča 0,70 do 0,80 (dober suh asfalt), je pot ustavljanja (reakcijska pot + zavorna pot) približno:
13 (8 + 5) m pri hitrosti 30 km/h,
19 (11 + 8) m pri hitrosti 40 km/h,
27 (14 + 13) m pri hitrosti 50 km/h,
36 (17 + 19) m pri hitrosti 60 km/h,
45 (19 + 26) m pri hitrosti 70 km/h.
Ker se zavorna pot na mokri cesti podaljša tudi do dvakrat, se temu ustrezno podaljša tudi pot ustavljanja, ki znaša približno:
18 (8 + 10) m pri hitrosti 30 km/h,
27 (11 + 16) m pri hitrosti 40 km/h,
40 (14 + 26) m pri hitrosti 50 km/h,
55 (17 + 38) m pri hitrosti 60 km/h,
71 (19 + 52) m pri hitrosti 70 km/h.
Seveda pa ne smemo pozabiti, da se pot ustavljanja lahko podaljša tudi zaradi podaljšane reakcijske poti, kar se največkrat zgodi zaradi nezbranosti (na slovenskih cestah temu največkrat botruje telefoniranje med vožnjo), alkoholiziranosti in vpliva prepovedanih drog ali drugih psihoaktivnih snovi na voznika.
Ne vem pa na kom je v takem primeru dokazno breme? Če je na tebi, potem je po moje skoraj nemogoče dokazati, da si bil znotraj teh meja in da se ne bi mogel varno ustaviti. Lahko jih pa poskušaš prepričati, da si bil tako mrtvo pijan, da se je reakcijski čas bistveno podaljšal in da bi morali policistko kaznovati, ker ni uvedla proti tebi postopka zaradi vožnje pod vplivom alkohola. Mogoče jo celo suspendirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Če me spomin ne vara, je na konkretnem semaforju jasno viden števec, ki odšteva do konca zelene/rdeče. Če je res, potem je tudi vožnja v rumeno že precej akhem.
Utripajoča zelena pa je sicer imela tudi žalosten efekt, da so nekateri proti križišču še posebej pospešili, namesto upočasnili. Da bi se to rešilo, bi moral postati prekršek tudi vožnja v utripajočo zeleno. Če pa bi to postalo prekršek, pa utripajoča več ne bi imela smisla. Torej še en primer dobre ideje, ki jo je splošna vozniška kultura preprosto pokopala. Upam, da bodo imele ure, ki odštevajo, boljši efekt...
Utripajoča zelena pa je sicer imela tudi žalosten efekt, da so nekateri proti križišču še posebej pospešili, namesto upočasnili. Da bi se to rešilo, bi moral postati prekršek tudi vožnja v utripajočo zeleno. Če pa bi to postalo prekršek, pa utripajoča več ne bi imela smisla. Torej še en primer dobre ideje, ki jo je splošna vozniška kultura preprosto pokopala. Upam, da bodo imele ure, ki odštevajo, boljši efekt...
MadMicka ::
WarpedOne, praviš, če plačaš polovičko, s tem priznaš krivdo in ti morebitno pritožbo zavržejo kot brezpredmetno?
Ali si to prebral v kakem zakonu? Ali pa nemara samo ugibaš in misliš, da bi po tvoji najboljši pameti tako moralo biti?
Ali si to prebral v kakem zakonu? Ali pa nemara samo ugibaš in misliš, da bi po tvoji najboljši pameti tako moralo biti?
WarpedGone ::
Mici, splezaj nazaj v svojo luknjo...
@bluerunner:
Ja, utripajoča zelena je mela tak efekt. Precej enak efekt ma tut odštevanje... še 2 sekundi bo zelena - gas!
Kakorkoli obrneš je problem semafor sam po sebi in njegova stalna grožnja po zapovedi ustavljanja, ki gre proti celemu smislu tega, da se kdorkoli sploh usedel v avto - da bi kam prišel.
Je samo ena prava možna izboljšava semaforjev: pospravit te dinozavre na smetišče kamor spadajo in križišča "ukinit" - ukinit direktno križanje prometnih poti: rondoji, nadvozi/podvozi, ...
@bluerunner:
Ja, utripajoča zelena je mela tak efekt. Precej enak efekt ma tut odštevanje... še 2 sekundi bo zelena - gas!
Kakorkoli obrneš je problem semafor sam po sebi in njegova stalna grožnja po zapovedi ustavljanja, ki gre proti celemu smislu tega, da se kdorkoli sploh usedel v avto - da bi kam prišel.
Je samo ena prava možna izboljšava semaforjev: pospravit te dinozavre na smetišče kamor spadajo in križišča "ukinit" - ukinit direktno križanje prometnih poti: rondoji, nadvozi/podvozi, ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Sba ::
Koliko pa znaša kazen? Dvomim namreč, da boš s pritožbo kaj dosegel. Sploh pa je tam res odštevalnik časa, tako da je krivda povsem na tvoji strani.
Me pa zanima kaj se smatra pod varno ustavljanje. Včasih grem čez samo zato, ker se bojim tistega za sabo. Primer, ko se mi je tovornjak nalepil na rit in preprosto nisem upal ustaviti. Tovornjakar se potem je, ampak #$%&/!!!
Kot je že BlueRunner omenil je pri nas problem sama mentaliteta, oz. vozniška kultura. Kombinacija mečkačev in "dinamičnih" voznikov ni ravno najboljša.
WarpedOne: v Kopru imajo ogromno krožišč. Me prav zanima kako zadeva funkcionira v praksi.
Me pa zanima kaj se smatra pod varno ustavljanje. Včasih grem čez samo zato, ker se bojim tistega za sabo. Primer, ko se mi je tovornjak nalepil na rit in preprosto nisem upal ustaviti. Tovornjakar se potem je, ampak #$%&/!!!
Kot je že BlueRunner omenil je pri nas problem sama mentaliteta, oz. vozniška kultura. Kombinacija mečkačev in "dinamičnih" voznikov ni ravno najboljša.
WarpedOne: v Kopru imajo ogromno krožišč. Me prav zanima kako zadeva funkcionira v praksi.
Those that claim that they're not showing off are drowning in denial!
MadMicka ::
WapredOne, ali lahko poveš, zakaj si žaljiv? Je pač zanimivo vprašanje, če plačaš polovičko ali to avtomatično pomeni priznanje krivde.
p.s.: zdej, če se ti ne znaš pogovarjat normalno in če bi jaz uporabil tvoj jezik, bi reku, da lahko ostaneš v luknji, kjer tako ali tako že si.
p.s.: zdej, če se ti ne znaš pogovarjat normalno in če bi jaz uporabil tvoj jezik, bi reku, da lahko ostaneš v luknji, kjer tako ali tako že si.
Reycis ::
Tiste zaviralne poti od onyx so v primeru, da skocis na zavoro do ABS. Tako zaviranje je neudobno, skoduje vozilu in povzroca nevarnost, da ga dobis v ritko. Vcasih se naleti tudi na situacijo, ko zaradi eksternih dejavnikov ni mozno spremljati zelenega semaforja neprekinjeno in se lahko spremeni ravno tisto sekundo, ko nisi pozoren. To lahko hitro poveca reakcijski cas. Osebno v izogib grobemu zaviranju (in trpincenju sopotnikov) ko me preseneti rumena luc dostikrat ustavim tudi cez crto. SItuacija z rumeno lucjo ni popolna ampak se da normalno zvozit. Meni gre malo na zivce samo, ce se mi mudi.
WarpedGone ::
MadMicka:
Ker mam izkušnjo, da s tabo normalen pogovor ni mogoč in se mi ne da več.
Je ja. Na tem forumu je bil kak mesec nazaj primer, ko je človek že plačal polovičko in se hotu pritožit. IIRC so ga gladko odpikali.
IIRC-2 je bil BlueRunner bol udeležen v debati in bo znal kej več povedat. Če si morda opazil, je tut on potrdil napisano.
Neki je zakon, neki pa praksa. Žal.
WapredOne, ali lahko poveš, zakaj si žaljiv?
Ker mam izkušnjo, da s tabo normalen pogovor ni mogoč in se mi ne da več.
Je pač zanimivo vprašanje, če plačaš polovičko ali to avtomatično pomeni priznanje krivde.
Je ja. Na tem forumu je bil kak mesec nazaj primer, ko je človek že plačal polovičko in se hotu pritožit. IIRC so ga gladko odpikali.
IIRC-2 je bil BlueRunner bol udeležen v debati in bo znal kej več povedat. Če si morda opazil, je tut on potrdil napisano.
Neki je zakon, neki pa praksa. Žal.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlueRunner ::
Plačilo globe za prekršek ima za posledico, da se postopek z izvršitvijo zaključi, odločba pa tako postane dokončna. Ne vem, kako bi lahko šel nazaj v času, da bi dokončno odločbo od-izvršil. Posledica pa je, da obvelja vse, kar je v odločbi navedeno - torej tvoja krivda obvelja tako, kot je tam zapisano.
Če tega nočeš, potem moraš vložiti ugovor oziroma zahtevo za sodno varstvo, kar bo izvršitev odločbe zadržalo do pravnomočnosti sklepa sodišča.
Po Zakonu o prekrških, pa imaš pravico do plačila polovičke samo, če sta izpolnjena dva pogoja: plačaš v roku in ne vložiš zahteve za sodno varstvo. Če zamudiš rok, plačaš polno globo, ravno tako izgubiš pravico do polovičke tisti trenutek, ko vložiš zahtevo za sodno varstvo.
Če sodišče na koncu odloči, da nisi kriv prekrška, ne plačaš nič. Če sodišče odloči, da si kriv in ta odločba (tudi po morebitnih pritožbah do Ustavnega sodišča) zdrži in postane pravnomočna, potem plačaš polno globo in vse stroške postopka.
Če tega nočeš, potem moraš vložiti ugovor oziroma zahtevo za sodno varstvo, kar bo izvršitev odločbe zadržalo do pravnomočnosti sklepa sodišča.
Po Zakonu o prekrških, pa imaš pravico do plačila polovičke samo, če sta izpolnjena dva pogoja: plačaš v roku in ne vložiš zahteve za sodno varstvo. Če zamudiš rok, plačaš polno globo, ravno tako izgubiš pravico do polovičke tisti trenutek, ko vložiš zahtevo za sodno varstvo.
Če sodišče na koncu odloči, da nisi kriv prekrška, ne plačaš nič. Če sodišče odloči, da si kriv in ta odločba (tudi po morebitnih pritožbah do Ustavnega sodišča) zdrži in postane pravnomočna, potem plačaš polno globo in vse stroške postopka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
kokos25 ::
Mare3 :: danes, 21:05:44
citiraj
#
Osebno ti priporočam da najprej plačaš kazen in se nato pritožiš ker če boš zavlačeval s plačilom in ne boš dokazal v svojo korist bo do konca sojenja kazen 5x če ne celo večkrat višja. Zato po izkušnjah prijateljev to priporočam. Naj pa še kdo pove kakšno drugačno boljšo rešitev če obstaja. LP
In s tem avtomatično priznaš krivdo....
citiraj
#
Osebno ti priporočam da najprej plačaš kazen in se nato pritožiš ker če boš zavlačeval s plačilom in ne boš dokazal v svojo korist bo do konca sojenja kazen 5x če ne celo večkrat višja. Zato po izkušnjah prijateljev to priporočam. Naj pa še kdo pove kakšno drugačno boljšo rešitev če obstaja. LP
In s tem avtomatično priznaš krivdo....
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
amigo_no1 ::
Drugič če vidiš inkasante kje blizu raje vozi pred semaforjem max 15 kmh in pred semaforjem preventivno stopi na zavoro (zaradi varnosti seveda, ker bi se lahko vsak hip prižgala rumena) in ko te bo nekdo zadaj nasadil boš spoznal kaj pomeni peljati po zakonu o cestnem prometu v Zlovenijastanu.
V obeh primerih boš najebal , al te "drapne" inkasant ali imaš zadaj razbit avto in nategnjen vrat, mogoče tudi totalko in poškodovanega potnika zadaj, če bo za tabo ravno tovornjak.
V obeh primerih boš najebal , al te "drapne" inkasant ali imaš zadaj razbit avto in nategnjen vrat, mogoče tudi totalko in poškodovanega potnika zadaj, če bo za tabo ravno tovornjak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Matko ::
si kriv, ali ne, plačaj polovičko
Lahko se sicer pritožiš (napišeš zahtevo za sodno varstvo),
potem pa imaš dve možnosti:
a) v 95% = polna kazen + 150 EUR sodnih stroškov
b) v 5% = oprostitev.
Lahko se sicer pritožiš (napišeš zahtevo za sodno varstvo),
potem pa imaš dve možnosti:
a) v 95% = polna kazen + 150 EUR sodnih stroškov
b) v 5% = oprostitev.
Pyr0Beast ::
WarpedGone je izjavil:
MadMicka:
Je pač zanimivo vprašanje, če plačaš polovičko ali to avtomatično pomeni priznanje krivde.
Je ja. Na tem forumu je bil kak mesec nazaj primer, ko je človek že plačal polovičko in se hotu pritožit. IIRC so ga gladko odpikali.
IIRC-2 je bil BlueRunner bol udeležen v debati in bo znal kej več povedat. Če si morda opazil, je tut on potrdil napisano.
Neki je zakon, neki pa praksa. Žal.
Wth. Poslal sem pritožbo in plačal polovičko (100€) za parkiranje.
Torej, glede na to da je od tega že 2 meseca = Ignored ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
AndrejS ::
Jaz sem čakal 4 mesece na odgovor ko sem napisal pritožbo... tak da lahko traja tudi do 6 mescev.
Ne vem v čem je fora da moreš pritožbo oddati v 8 dneh, potem pa čakaš njihov odgovor 4 mesce.
Ne vem v čem je fora da moreš pritožbo oddati v 8 dneh, potem pa čakaš njihov odgovor 4 mesce.
šernk ::
WarpedOne: v Kopru imajo ogromno krožišč. Me prav zanima kako zadeva funkcionira v praksi.
sicer se hitro ušteješ pri izbiri izhodov, vendar zadeva deluje neverjetno fantastično. Na isti sistem se prehaja počasi tudi v Novi in (še počasnjeje) v stari Gorici. popolnih kolapsov prometa je vse manj, pa še te povzročijo le velepametni vozniki (ala po zunanjem pasu na 4 izhod, ali pa odvzem nekomu prednosti...pol pride do začasnega kolapsa, vendar se v cca 5-10ih sekundah ponovno vzpostavi počasi se premikajoča kolona).
lahko pa že v naprej povem, da v LJ takšen sistem ne bo deloval...ne zaradi velikosti, temveč zaradi voznikov (če želi nekdo zamenjati pas, ga je treba obvozit čez pločnik, da ja ne pride predte, rumena...pohodi gas, rdeča...ah pojdimo skozi, 5 sekund rdeča, križišče zabasano...ok počakajmo, na drugi strani zelena, križišče zabasano...gremo v križišče in kriljenje z rokami, rezultat vsega tega je pa prometni kolaps, ki ga ne reši nihče na tem svetu).
skratka, v kolikor gre za semafor kjer je gor odštevanje, se nimaš kaj izgovarjat na zadnjo sekundo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
noraguta ::
Jaz sem čakal 4 mesece na odgovor ko sem napisal pritožbo... tak da lahko traja tudi do 6 mescev.
Ne vem v čem je fora da moreš pritožbo oddati v 8 dneh, potem pa čakaš njihov odgovor 4 mesce.
premal sodnikov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
ABX ::
BlueRunner je izjavil:
Če me spomin ne vara, je na konkretnem semaforju jasno viden števec, ki odšteva do konca zelene/rdeče. Če je res, potem je tudi vožnja v rumeno že precej akhem.
Utripajoča zelena pa je sicer imela tudi žalosten efekt, da so nekateri proti križišču še posebej pospešili, namesto upočasnili. Da bi se to rešilo, bi moral postati prekršek tudi vožnja v utripajočo zeleno. Če pa bi to postalo prekršek, pa utripajoča več ne bi imela smisla. Torej še en primer dobre ideje, ki jo je splošna vozniška kultura preprosto pokopala. Upam, da bodo imele ure, ki odštevajo, boljši efekt...
Utripajoča zelena luč ima kvečjemu isti efekt kot odštevanje številk. Če je kdo pospešil pri utripajoči zeleni lahko to komot dela ko se števec bliža 0.
Če je ta semafor imel odštevanje in si šel čez rumeno, potem se nimaš kaj pritoževat, si vedel kaj delaš in si šel nalašč čez rumeno. ČE
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
turkx90 ::
Odkar so v kopru krožišča ni več nikjer za čakat in skoraj nikjer ni kolon. Probleme včasih povzročajo edino tujci in starejsi ljudje, ki menjujejo pase kar na sredi krožišča, vendar se nikoli nisem zasledil da bi zaradi tega nastala nesreča.
Pithlit ::
Krožišča so zakon ko se jih ljudje navadijo. Drugače so pa mala nočna mora... V Novi Gorici je dokaj pogosto zastoj v krožišču zs kromberk... samo zato ker je zabasano krožišče pri qlandiji. Imho sta si malenkost preblizu. Pa še en glup semafor je vmes.
O vozniški kulturi pa tole. Grem zadnjič s fotrom v Lj (vozila sem njegov avto). Pa najprej začne on živce zgubljat zaradi gužve... mene pa pač gužva ne moti. OK, ignoriram njegovo pizdenje vsepovprek. Pol se pa en odloči menjat pas pred mano (s sosednjega na moj pas - gužva za znoret pred in za mano)... in se jaz ustavim pa mu požmigam tolk da pač ve da ga vidim. In foter totalno ponori v avtu da kaj se jaz grem pa da se moram naučiti izsiljevati (dobesedno).
Pa a res ne mormo prikazat malenkost kulture? Kaj je pa narobe s tem da nekoga prijazno pustim predse namesto da ga pustim v tri dni čakat na nekoga drugega ki se počuti ravno dovolj prijaznega?
In seveda je bilo spet vse narobe 2 minuti za tem ko sem pač jaz morala na podoben način menjat pas... ("prekleta mona a ne znaš po pravem pasu vozit?!?"). In zaradi takih ljudi je mene strah opletat z avtom po mestih. Ker mislijo da na svojem pasu lahko počnejo karkoli... tudi blokirajo vse ostale (kdo pa je že za kako zadrgo slišal... kje pa).
O vozniški kulturi pa tole. Grem zadnjič s fotrom v Lj (vozila sem njegov avto). Pa najprej začne on živce zgubljat zaradi gužve... mene pa pač gužva ne moti. OK, ignoriram njegovo pizdenje vsepovprek. Pol se pa en odloči menjat pas pred mano (s sosednjega na moj pas - gužva za znoret pred in za mano)... in se jaz ustavim pa mu požmigam tolk da pač ve da ga vidim. In foter totalno ponori v avtu da kaj se jaz grem pa da se moram naučiti izsiljevati (dobesedno).
Pa a res ne mormo prikazat malenkost kulture? Kaj je pa narobe s tem da nekoga prijazno pustim predse namesto da ga pustim v tri dni čakat na nekoga drugega ki se počuti ravno dovolj prijaznega?
In seveda je bilo spet vse narobe 2 minuti za tem ko sem pač jaz morala na podoben način menjat pas... ("prekleta mona a ne znaš po pravem pasu vozit?!?"). In zaradi takih ljudi je mene strah opletat z avtom po mestih. Ker mislijo da na svojem pasu lahko počnejo karkoli... tudi blokirajo vse ostale (kdo pa je že za kako zadrgo slišal... kje pa).
Life is as complicated as we make it...
sverde21 ::
@Pithlit: ah kje pa, če neb izsiljeval bi bli na cilju 2 minutke kasnej. Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.
Drugače pa kar se tiče rumene luči... mislim da to še ni takšen problem, vožnja čez njo je "semi-legal", bolj problem je konkretno v LJ, da folk vozi še v rdečo in to vidiš vsak dan kup takih, tako da ne vem zakaj raje policaji ne kasirajo takšnih, ker so veliko bolj nevarni, kot pa tisti ki gredo čez rumeno.
Ravno včeraj sem imel primer; na križišču iz Šišenske na Celovško sem zavijal desno in en Punto pripizdi v globoko rdečo, saj sem jaz malce "zaspal" pred zeleno, ker sem telefoniral (z bluetooth slušalko, da ne bo kakšnih obsojanj ), tako da se je to zgodilo mogoče sekundo ali dve po tem, ko se je meni prižgala zelena, če bi speljal prej... bi me nabasu z ene 90-100km/h bočno, o posledicah pa nočem niti razmišljati.
Drugače pa kar se tiče rumene luči... mislim da to še ni takšen problem, vožnja čez njo je "semi-legal", bolj problem je konkretno v LJ, da folk vozi še v rdečo in to vidiš vsak dan kup takih, tako da ne vem zakaj raje policaji ne kasirajo takšnih, ker so veliko bolj nevarni, kot pa tisti ki gredo čez rumeno.
Ravno včeraj sem imel primer; na križišču iz Šišenske na Celovško sem zavijal desno in en Punto pripizdi v globoko rdečo, saj sem jaz malce "zaspal" pred zeleno, ker sem telefoniral (z bluetooth slušalko, da ne bo kakšnih obsojanj ), tako da se je to zgodilo mogoče sekundo ali dve po tem, ko se je meni prižgala zelena, če bi speljal prej... bi me nabasu z ene 90-100km/h bočno, o posledicah pa nočem niti razmišljati.
<?php echo `w`; ?>
Gray_Warden ::
("prekleta mona a ne znaš po pravem pasu vozit?!?")
Reči očetu da naj se nauči lepše govoriti s tabo, ker tole je na nivoju neandertalca. Če tako govori s svojo hčerko ni čudno da kre*en tako pizdi vsepovprek.
Reči očetu da naj se nauči lepše govoriti s tabo, ker tole je na nivoju neandertalca. Če tako govori s svojo hčerko ni čudno da kre*en tako pizdi vsepovprek.
Why so serious?
RejZoR ::
Največji problem je, ker se policaji samo obešajo na lokacije, ki prinašajo cekine, dejanskih prekrškarjev pa ne jebejo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
AndrejS ::
Najbolj žalostno pri nas je , da če policaj reče da si peljal skozi rdečo luč , to pomeni da si res peljal čez rdečo, čeprav v križišču sploh ni semaforjev.
amigo_no1 ::
Te je videl na prejšnjem križišču, on ima nadnaravne sposobnosti !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Senitel ::
@Pithlit: ah kje pa, če neb izsiljeval bi bli na cilju 2 minutke kasnej. Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.
Jah fino bi bilo tudi, ko bi si folk že enkrat na hlačah pogledal kako deluje zadrga... Ne pa da se vključujejo na "pravi" pas nekje naključno med 0mm in 10km od zožanja in ne delajo drugega kot kaos.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
BlueRunner ::
sverde21 ::
S policajem lahko na licu mesta pogledaš posnetek in mu dokažeš da si šou čez rumeno, ko je le-ta svetila točno 1 sekundo in xyz milisekund, kar je premalo, da se varno ustaviš?
<?php echo `w`; ?>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sverde21 ()
jype ::
WarpedOne> Da te še štrafa za nepooblaščeno snemanje?
To sme storiti? Po katerem členu katerega zakona?
To sme storiti? Po katerem členu katerega zakona?
WarpedGone ::
V tej državi, kjer je kazen za nevklop smernika pri zapuščanju rondoja 300 EUR, nam ostane samo še sakrazem...
Ker so baje nesreče, ki nastanjejo zarad tega, ker te je nekdo brezveze čakal, ful hude ...
Ker so baje nesreče, ki nastanjejo zarad tega, ker te je nekdo brezveze čakal, ful hude ...
Zbogom in hvala za vse ribe
fosil ::
Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.
To je dejansko pravilen način vključevanja po sistemu zadrge.
Tako je!
jype ::
WarpedOne> Ker so baje nesreče, ki nastanjejo zarad tega, ker te je nekdo brezveze čakal, ful hude ...
Še ena avtomobilocentrična neumnost. Kolesar, ki ima v rondoju itak ves čas absolutno prednost pred vsemi udeleženci, ki niso pešci, jo lahko, če je tako naiven, da se zanaša na upoštevanje predpisov drugih, pošteno izkupi, ko vozilo kar brez smernika in ne da bi se voznik prepričal, da so prometni pasovi desno od njega prosti, zapusti rondo kar skozenj, oziroma mu nepričakovano odvzame prednost.
Še ena avtomobilocentrična neumnost. Kolesar, ki ima v rondoju itak ves čas absolutno prednost pred vsemi udeleženci, ki niso pešci, jo lahko, če je tako naiven, da se zanaša na upoštevanje predpisov drugih, pošteno izkupi, ko vozilo kar brez smernika in ne da bi se voznik prepričal, da so prometni pasovi desno od njega prosti, zapusti rondo kar skozenj, oziroma mu nepričakovano odvzame prednost.
sverde21 ::
@fosil: bi se mogoče strinjal s tabo v kolikor bi bila hitrost "BMW-ja" plusminus 5 do 10km/h od tistih, ki so že na pravem pasu, tako je pa hitrost cca +50 ali še celo več km/h.
<?php echo `w`; ?>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sverde21 ()
šernk ::
Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.
To je dejansko pravilen način vključevanja po sistemu zadrge.
pravilen način že, vendar pri nas se vključuje ne zadnji meter, temveč če se le da 5m po zadnjem metru, pol pa seveda še nekdo ne odstopi prednosti in si že 10m prepozen = naslednjih 50 avtov na zavori.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Če si na "pravem" pasu bi itak moral vnaprej sprazniti prostor za eno vozilo pred seboj, če v vzvratnem ogledalu vidiš, da po "napačnem" kdo vozi.
Ko sem to storil nazadnje, bilo je na južni ljubljanski obvoznici, se je voznik avtomobila za menoj nenadoma zavedel, da je bil pred kratkim na poroki in pričel z veselim običajem ekscesne uporabe zvočnih signalov.
Ko sem to storil nazadnje, bilo je na južni ljubljanski obvoznici, se je voznik avtomobila za menoj nenadoma zavedel, da je bil pred kratkim na poroki in pričel z veselim običajem ekscesne uporabe zvočnih signalov.
RejZoR ::
Meni osebno so zanimivi kakšni modeli v BMWjih, ki recimo na avtocesti pri zožanju prpizdijo direkt do stožcev in se vključijo na drug pas, tako da skorajda pokosijo stožce, poleg tega pa tistega na pravem pasu zrinejo oz. mora bremzat.
To je dejansko pravilen način vključevanja po sistemu zadrge.
Ne. Eno je, da se vključiš normalno že malo pred zožanjem, ko se kolona načeloma še nekako premika. Drugo pa da pripizdiš do konca zožanja in se pol na silo vrineš v vozni pas. Na take budale sem alergičen in čist zastopim folk, ki jih noče spustit not.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Pithlit ::
WarpedGone je izjavil:
V tej državi, kjer je kazen za nevklop smernika pri zapuščanju rondoja 300 EUR, nam ostane samo še sakrazem...
Ker so baje nesreče, ki nastanjejo zarad tega, ker te je nekdo brezveze čakal, ful hude ...
Ti se zajebavaš... ampak jaz sem dejansko imela nesrečo zaradi tega ker kekec ni vklopil smernika in sem se jaz pač počasi vključila v krožišče... pol je bil pa kekec kar naenkrat skoraj dobesedno zavit okrog mojega avta (razbita oba blatnika pa oboje vrat... jaz pa malo bolj odrsano luč). "Kriva" sem bila pa jaz... zaradi izsiljevanja. Ker on je vklopil smernik (pa mu dokaži drugače, če moreš) in se nikakor ni mogel izogniti nesreči (ker je težko priznati napako in se odpeljat še en krog).
Nesreča sicer res ni bila "huda" ampak tista fiestica je bila pa v res žalostnem stanju.
Life is as complicated as we make it...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48683 (42577) | GrimReaper |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40783 (35654) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49993 (45946) | floyd1 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19457 (16864) | BlueRunner |
» | Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 26148 (22537) | ThinkPad |