Forum » Loža » Zimske gume Vredestein Wintrac
Zimske gume Vredestein Wintrac
igor0203 ::
Kako se pa obnesejo v mokrem in v snegu? Pozimi je več ali manj mokro, zato me najbolj zanima kako se v mokrem obnesejo.
Sicer pa kolebam med Conti TS830/850, Michelin A4 in GY UG8 ter temi Vredestein. Slednje so sicer še najcenejše in po testih sodeč malenkost slabše od ostalih, a kolikor sem bral reviewe uporabnikov, so jih vsi zelo pohvalili.
Sicer pa kolebam med Conti TS830/850, Michelin A4 in GY UG8 ter temi Vredestein. Slednje so sicer še najcenejše in po testih sodeč malenkost slabše od ostalih, a kolikor sem bral reviewe uporabnikov, so jih vsi zelo pohvalili.
WarpedGone ::
Kako se pa obnesejo v mokrem in v snegu?
Dost dobr, da nism čutu kake posebne pomankjlivosti.
Do danes so videle samo suho in mokro cesto - občutek je bil da so bolj udobne/tišje kot letne Bridgestone Potenza.
Med vožnjo ni blo občutit kakih šibkosti, enakomeren oprijem, ovinki brez težav. Na gladki podlagi (podzemne garaže) rahlo cvilijo v ovinkih.
Današnji sneg jih je pa zlomil. Ne vem kako bi se obnašale kakšne druge gume a skozi ovinke niso dajale hude samozavesti. 70 skozi ovinke, ki pri suhi cesti komot prenesejo 90, je bil že adrenalinski šport. V tretji mal močneje po gasu in je vrtelo v prazno, sunkovito obračanje volana levo desno je ostalo "neopaženo", se pravi je guma zdrsela.
Nism direkt razočaran nad tem, ker ko sm stopu iz avta bi skoraj padel na ravnem asfaltu, tako je vse skup drselo. Kakšne obrabe še ne kažejo, prevoženih cca 5k km.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Ne, to je ostalo do konca prve sezona. Detajl je sam tista odsotnost vibracij na letnih gumah.
Zbogom in hvala za vse ribe
boro10 ::
Pohvalim lahko vredestein sportrac 3, odlične v mokrem. Lanskoletne zimske UG8 se skrijejo v mokrem pred vredestein. Celo raje bi jih vozil pozimi, če ne bi bilo snega po cesti :)
Za zimske Vredestein pa ne bi vedel.
Za zimske Vredestein pa ne bi vedel.
klamfa ::
Kako se pa obnesejo v mokrem in v snegu? Pozimi je več ali manj mokro, zato me najbolj zanima kako se v mokrem obnesejo.
Sicer pa kolebam med Conti TS830/850, Michelin A4 in GY UG8 ter temi Vredestein. Slednje so sicer še najcenejše in po testih sodeč malenkost slabše od ostalih, a kolikor sem bral reviewe uporabnikov, so jih vsi zelo pohvalili.
Ce ti ni odvec nardit par km......http://www.gume-zivic.com/ majo zimske gume zaenkrat najugodneje. Ce jih najdes cenej,se jih da tud mal za ceno stisnt
Invictus ::
Gume direkt so 20% dražje kot lahko dobiš gume direktno pri vulkanizerju. Topolino ima vsaj 10% večje cene.
Tako da se splača poklicat lokalnega vulkanizerja. Sem preverjal za moje gume ...
Tako da se splača poklicat lokalnega vulkanizerja. Sem preverjal za moje gume ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Avenger ::
Z zimskimi gumami ne šparat, ampak IMO je bolje kupiti gumo nižjega cenovnega razreda (ki je po ADAC še OK) in jo menjati sezono prej kot bi menjal gumo višjega cenovnega razreda... Težava je vedno v zadnjem letu - lahko imaš najdražje in najboljše gume, ampak ko so stare 5 let so slabše od cenenih novih, a ni res?
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
WarpedGone ::
Gume direkt so 20% dražje
Narobe. Gume-direkt je praktično kot borza, kjer se cene oblikujejo skorajda dnevno, sigurno pa tedensko.
Vulkanizer zadeve nabavi, ko se njemu zdi, da so cene kul in pol to prodaja, dokler še ma kaj. Zato je vulkanizer na višku navala na gume lahko cenejši, ker si je zalogo nabavu, ko so ble še nižje cene. Če ti kupš, ko so še nižje cene, prideš ceneje skozi kot pri vulaknizerju. Tut on mora neki zaslužit.
Težava je vedno v zadnjem letu - lahko imaš najdražje in najboljše gume, ampak ko so stare 5 let so slabše od cenenih novih, a ni res?
Teorija tako pravi, problem je da v praksi enostavno *ne veš* dokler direkt ne primerjaš praktično sočasno, neko novo gumo srednjega ranga s staro gumo 'premium' ranga. Nihče ne testira učinka staranja na različne gume. Vse kar se še sliši je bajanje "največ 5 let". Nihče me ne bo prepričal, da imajo vse mešanice gume enako krivuljo staranja in isto časovno točko, ko postanejo 'prestare'.
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Gume direkt so 20% dražje
Narobe. Gume-direkt je praktično kot borza, kjer se cene oblikujejo skorajda dnevno, sigurno pa tedensko.
Vulkanizer zadeve nabavi, ko se njemu zdi, da so cene kul in pol to prodaja, dokler še ma kaj. Zato je vulkanizer na višku navala na gume lahko cenejši, ker si je zalogo nabavu, ko so ble še nižje cene. Če ti kupš, ko so še nižje cene, prideš ceneje skozi kot pri vulaknizerju. Tut on mora neki zaslužit.
Za gume ki jih jaz hočem je razlike skoraj 30%.
64 vulkanizer
82 gume-direkt
Preverjeno zdaj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
Evo, zopet zmontiral nazaj te zimske gume. In sm WTF!?!?
Vožnja je bistveno bolj udobna kot prej na BS Potenza RE050A, hkrati je tudi poraba na uč opazno nižja. K višjemu udobju verjetno največ prispeva otrdelost letne gume pri sedanih nižjih temperaturah, k porabi pa morda ultraučinkovit petrolov dizl. Čeprav na tem naj nebi bilo nič. Ne vem kaj si naj mislm ...
Ceste zaenkrat še niso dale pravega izziva a je vseeno po občutku tudi oprijema za kakšno dlako ali dve več kot prej z letnimi. Nasploh je avto bo "suveren", prej se je zdrsovanje gume v ovinkih konkretno občutilo, sedaj pa tega občutka zdrsovanja nekak ni.
Čist takoj po menjavi sm si več udobja razlagal z nižjim tlakom v gumah (vulkanizer je dal 2.4 v vseh štiri) a se zadeva ni spremenila, ko sm nafilal na priporočenih 2.8/2.4.
Resno študiram, da ko bojo tele letne odfurale svoje, nabavim Vredestein letne gume.
Vožnja je bistveno bolj udobna kot prej na BS Potenza RE050A, hkrati je tudi poraba na uč opazno nižja. K višjemu udobju verjetno največ prispeva otrdelost letne gume pri sedanih nižjih temperaturah, k porabi pa morda ultraučinkovit petrolov dizl. Čeprav na tem naj nebi bilo nič. Ne vem kaj si naj mislm ...
Ceste zaenkrat še niso dale pravega izziva a je vseeno po občutku tudi oprijema za kakšno dlako ali dve več kot prej z letnimi. Nasploh je avto bo "suveren", prej se je zdrsovanje gume v ovinkih konkretno občutilo, sedaj pa tega občutka zdrsovanja nekak ni.
Čist takoj po menjavi sm si več udobja razlagal z nižjim tlakom v gumah (vulkanizer je dal 2.4 v vseh štiri) a se zadeva ni spremenila, ko sm nafilal na priporočenih 2.8/2.4.
Resno študiram, da ko bojo tele letne odfurale svoje, nabavim Vredestein letne gume.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Ja sem na vredestein letnih (hi-trac) že tri leta in po 3 letih sem še vedno zadovoljen. Je pa res da niso potovalne gume in zato malce glasnejše, vendar se odkupijo v dežju in še sploh močnejših nalivih ko ostaneš kot pribit na cesti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
WarpedGone ::
Malce glasnejše od česa?
Ker te zimske so enako glasne/tihe kot letne BS.
Ker te zimske so enako glasne/tihe kot letne BS.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Glasnejše so zaradi svoje smrekaste zasnove, malenkost bolj šumijo in precej bolj pogostih obiskov kamenčkov v profilu pa zraven še mal ropotajo če imaš odprto okno. Skoraj nič kar bi navaden človek opazil, vendar kdor malce bolj posluša avto sliši
so pa tudi solidne v snegu, v hrib sicer ne morejo tako kot zimske, vendar za po ravnem držati smer vožnje gre (cca 30% naklon navzdol, so pa doslej kot edine letne preživele brez počez it v ovinku na koncu)
so pa tudi solidne v snegu, v hrib sicer ne morejo tako kot zimske, vendar za po ravnem držati smer vožnje gre (cca 30% naklon navzdol, so pa doslej kot edine letne preživele brez počez it v ovinku na koncu)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Vidm, da gre Hi-Trac 2 sam do 205, v moji dimenziji majo le Ultrac Sessanta, ki pa je 'ornk smreka':
Ha, majo tut prikaz hrupnosti posamezne pnevmatike (pri ustrezni dimenziji klikneš Show). Za moje Wintrac Xtreme 225/45/18 pravjo, da se derejo z 69dB. 205 Hi-Trac 2 pa z 67 dB.
Ha, majo tut prikaz hrupnosti posamezne pnevmatike (pri ustrezni dimenziji klikneš Show). Za moje Wintrac Xtreme 225/45/18 pravjo, da se derejo z 69dB. 205 Hi-Trac 2 pa z 67 dB.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Torej so letne po glasnosti nekje na ravni zimskih, no saj neke panike ni, zadeva pa ne spada ravno med najbolj potovalne gume, so pa sessanta malenkost slabše v dežju od hi-trac, ki pa so po vseh testih zadnjih nekaj let bile vedno v samem vrhu z edino pravo konkurenco v uniroyal rainexpert (samo slednje se radirajo)
pa tudi sportrac ki spadajo po tisti tabeli v C razred v dežju, so v samem vrhu bile po testih zadnje 2 leti. No jaz nad njimi nisem razočaran in mi ni žal niti evra zanje, vse kar je pomembno je da dobiš gume letnik 2011+, ker prej so imeli nek problem z zmesjo in so v suhem bile "le povprečne".
pa tudi sportrac ki spadajo po tisti tabeli v C razred v dežju, so v samem vrhu bile po testih zadnje 2 leti. No jaz nad njimi nisem razočaran in mi ni žal niti evra zanje, vse kar je pomembno je da dobiš gume letnik 2011+, ker prej so imeli nek problem z zmesjo in so v suhem bile "le povprečne".
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
boro10 ::
pa tudi sportrac ki spadajo po tisti tabeli v C razred v dežju, so v samem vrhu bile po testih zadnje 2 leti. No jaz nad njimi nisem razočaran in mi ni žal niti evra zanje, vse kar je pomembno je da dobiš gume letnik 2011+, ker prej so imeli nek problem z zmesjo in so v suhem bile "le povprečne".
Tako, lansko sezono so bile v testih pri vrhu, res so bolj glasne, sam kar se pa dežja tiče pa so odlične.
Pozdrav
Vikking ::
Po 5 letih starosti menjujem zimske Verdestein Wintrac. V glavnem guma je dobro služila, je pa res da po 4 letih zimske uporabe (DOT 08) je zadnjo zimo bila občutno slabša vodljivost in oprijem, kljub temu da je še dovolj profila in je avto 4x4. Je bila kar opazno poslabšanje oprijema (sploh v snegu) in je postala porazna.
Poleti sem jo zdresiru do konca. Material je seveda popolnoma propadel in otrdel. Struktura se je do konca uničila z letno uporabo.
Poleti sem jo zdresiru do konca. Material je seveda popolnoma propadel in otrdel. Struktura se je do konca uničila z letno uporabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Avenger ::
Jaz tudi, v dimenziji 195/65/15 so po ADACu med najboljšimi, čez 3 leta bomo vidl če so res dobre.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
T-Majo ::
T0RN4D0 ::
Tudi sam jih imam nagledane. Naj bi bla solidna guma z izjemno nizko obrabo. (beri, 100k km ob normalni uporabi)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
sloxl8 ::
Fantje, upoštevati je treba fiziko:
- mehka guma -> tišja, boljši oprijem, vendar večja obraba (krajša življenjska doba)
- trda guma -> glasnejša, slabši oprijem, vendar manjša obraba (daljša življenjska doba)
Vedno pa je to stvar kompromisa - ali želiš gumo voziti dlje časa ali te blazno moti glasnost gume.
- mehka guma -> tišja, boljši oprijem, vendar večja obraba (krajša življenjska doba)
- trda guma -> glasnejša, slabši oprijem, vendar manjša obraba (daljša življenjska doba)
Vedno pa je to stvar kompromisa - ali želiš gumo voziti dlje časa ali te blazno moti glasnost gume.
WarpedGone ::
Da bo zgodba imela svoj zaključek:
Tele zimske so po koledarju in kilometrih svoje odfurale zato sm se odloču da jih vozim še čez poletje, zdele jeseni pa nabavim nove zimske.
Pričakoval sm upad prijema ampak to kar se mi dogaja, je že kr shrljivka:
Pod črto?
- OK zimska guma
- glavno negativno opažanje so vibracije ob ostrem (na max) zavijanju
- ena poletna sezona jih fenta
Tele zimske so po koledarju in kilometrih svoje odfurale zato sm se odloču da jih vozim še čez poletje, zdele jeseni pa nabavim nove zimske.
Pričakoval sm upad prijema ampak to kar se mi dogaja, je že kr shrljivka:
Mal me je še mal srbelo, da mogoče bi pa lahko te trenute zimske fural še eno zimo in nasledno jesen kupu druge. Danes večer je ta ideja fasala dokončno smrt.... Vrtenje v prazno v peti!!! prestavi pri cca 70 kmh. Res da je bil razmočen in verjetno precej zlizan asfalt (cestninska postaja vransko v smeri Lj okrog 22:35) ampak vseeno. Tega si guma enostavno ne more privoščit. Ma še neki mehanskega oprijema zaradi b.p. profila, materialni oprijem pa ne obstaja več. Poletje je to gumo uničilo.
Mene postaja strah da ne bom zdržal niti do ponedeljka več :| Danes zjutraj na tomačevem, pospeševanje ven iz rondoja, desni ovinek 4 prestava, nekih ~50km/h, nenadoma rdeča armaturka in avto naravnost namesto v desni ovinek...
Pod črto?
- OK zimska guma
- glavno negativno opažanje so vibracije ob ostrem (na max) zavijanju
- ena poletna sezona jih fenta
Zbogom in hvala za vse ribe
koyotee ::
Je kaj boljšega v dimenziji 225/50/17 98V XL za 140EUR od tega http://www.gume-direkt.com/product/Fuld... ?
Mogoče continental? http://www.gume-direkt.com/product/Cont...
Ne najdem nobenega aktualnega testa gum 17" in več.
Mogoče continental? http://www.gume-direkt.com/product/Cont...
Ne najdem nobenega aktualnega testa gum 17" in več.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
koyotee ::
Hvala!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Miha 333 ::
koyotee ::
Js sm se odloču za Nokian WR A3 v dimenziji 17".
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
hojnikb ::
hmm, potem goodyear ne zgleda slabo.. Kaj pa obraba teh gum ?
Ne gre se mi zdej za top performance (glede na to kaj je zdaj gor, bo karkoli velik upgrade), ampak bolj da guma nebo za proč po enem letu...
Ne gre se mi zdej za top performance (glede na to kaj je zdaj gor, bo karkoli velik upgrade), ampak bolj da guma nebo za proč po enem letu...
#brezpodpisa
koyotee ::
Ja največ po dveh bo verjetno za proč, sploh odvisno od tvojega avtomobila in načina vožnje. Na alfi 156 jih nisem imel niti 2 sezoni, medtem ko na 159ki z lahkoto 2 sezoni, ker je trse podvozje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
hojnikb ::
Recimo michelin ma zgleda kr dost manjšo obrabo (čeprav kaj pomeni 2.0 proti 0.5 nimam pojma) je pa drugje slabš (glasnost, poraba) + dražja je.
Dejansko se bo pa delal cca 5k, maks 10k na leto. avto pa 15 let stara kripa, tko da nekih presežko, ki presegajo samo vrednost avta nebi pokal gor.
Dejansko se bo pa delal cca 5k, maks 10k na leto. avto pa 15 let stara kripa, tko da nekih presežko, ki presegajo samo vrednost avta nebi pokal gor.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
koyotee ::
Michelin ze od nekdaj velja za bolj vzdrzljivo gumo. Oče jih je imel za 35k km na novem hyundai accentu letnik 95, so bile že tovarniško gor. Michelin energy če se pravilno spomnem.
Če delaš malo km razlika pri porabi ne bo nekaj kar bi opazil. Sploh pri majhnih gumah se to ne pozna toliko. Najbolj važno pozimi je meni vožnja po mokrem cestišču, po snegu tako ne pridem daleč :)
Če delaš malo km razlika pri porabi ne bo nekaj kar bi opazil. Sploh pri majhnih gumah se to ne pozna toliko. Najbolj važno pozimi je meni vožnja po mokrem cestišču, po snegu tako ne pridem daleč :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
igor0203 ::
Jaz bi gledal povečini kako je ocenjena na mokri podlagi. Tam je pa Continentalova med najboljšimi.
Continentalko imam na 159ki v 16" dimenziji in sem izredno zadovoljen. Tiha, drži in poraba se ponavadi tudi za deci ali dva zmanjša glede na letne gume. Bo pa tole že 4. sezona ko jo bom gor nataknil, naslednje leto bo treba v nakup novih.
Continentalko imam na 159ki v 16" dimenziji in sem izredno zadovoljen. Tiha, drži in poraba se ponavadi tudi za deci ali dva zmanjša glede na letne gume. Bo pa tole že 4. sezona ko jo bom gor nataknil, naslednje leto bo treba v nakup novih.
koyotee ::
Mogoče par deci razlike, pa še to med najboljšo in najslabšo gumo. Meni se recimo pozna cca 0,5l med letnimi 235/18 in zimskimi 225/17.
Lah teb k maš 1.9 :P
Jaz bi gledal povečini kako je ocenjena na mokri podlagi. Tam je pa Continentalova med najboljšimi.
Continentalko imam na 159ki v 16" dimenziji in sem izredno zadovoljen. Tiha, drži in poraba se ponavadi tudi za deci ali dva zmanjša glede na letne gume. Bo pa tole že 4. sezona ko jo bom gor nataknil, naslednje leto bo treba v nakup novih.
Lah teb k maš 1.9 :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
igor0203 ::
Ti imaš 2.4? :) Sem razmišljal tud o nakupu 17" felten in gum, ampak se mi zdi metanje denarja.
koyotee ::
Ja no, obsojen na 17 ali večje. Sicer sm pa dobu oboje original litke zravn(17 in 18) tko da se nimam kj prtožvat :) izgled odtehta ceno :P sem pa vzel 2.4 zato, ker naj bi bil menjalnik malo boljši.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
igor0203 ::
No ja, jst bi se pritoževal zaradi cene gum. Tko da 16 je win kar se tega tiče. Bi pa pasala 2.4 210KM ja
M32 menjalnik na 1.9JTDm mašinah je pa res poddimenzioniran in kolikor sem spremljal, je kar pogosta težava z uničenimi ležaji.
M32 menjalnik na 1.9JTDm mašinah je pa res poddimenzioniran in kolikor sem spremljal, je kar pogosta težava z uničenimi ležaji.
hojnikb ::
heh, kr težka odločitev, sploh ker ni nwm kakih razlik v ceni....
Če gledam na overall price/performance, zgleda recimo Ultragrip9 najbolj primerna....
Če gledam na overall price/performance, zgleda recimo Ultragrip9 najbolj primerna....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
igor0203 ::
Pozimi so ceste povečini mokre, tako da ko sem jaz iskal gume, sem se najbolj osredotočil na ocene na mokri podlagi.
Spomnim se recimo, da ogromno ljudi ni bilo zadovoljnih z UG8, nekateri so jo pa hvalili.
Z nobeno od top gum pa ne boš zgrešil... letos sem za letne vzel Fulda SportControl in ji nimam kaj oporekati, odlična guma za ponujeni denar. Kaj več bi lahko Conti, Dunlop ponujale na moj stil vožnje, pa ne vem.
Spomnim se recimo, da ogromno ljudi ni bilo zadovoljnih z UG8, nekateri so jo pa hvalili.
Z nobeno od top gum pa ne boš zgrešil... letos sem za letne vzel Fulda SportControl in ji nimam kaj oporekati, odlična guma za ponujeni denar. Kaj več bi lahko Conti, Dunlop ponujale na moj stil vožnje, pa ne vem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 546511 (1566) | Ghost7 |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 82599 (53381) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 103760 (76173) | gruntfürmich |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36370 (31267) | m0LN4r |