» »

Zimske gume Vredestein Wintrac

Zimske gume Vredestein Wintrac

1 2
3
»

koyotee ::

To se pa spomnem, da so pisali, da so UG7 boljše od UG8.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Buggy ::

hojnikb je izjavil:

Kak komentar na Conti TS850 ?

Gledam 175/65/14


Jaz sem jih imel dve sezone v dimenziji 205/55/16, kar je nekako toliko kot mi je zdrzala vsaka zimska guma.
Ker zivim v vukojebini kjer pluzijo takrat ko gremo ze vsi v sluzbe in takrat ko vsi iz sluzb ze pridemo, mi je bistven element oprijem na snezni podlagi kot sekundarno pa na mokrem. Glede na prejsnje zimske, Continental TS830 (P) (P je pomemben, ker je cisto drugi profil kot vanila TS 830, ki je bila na testih) in moram reci da je bila bistveno boljsa tako na snegu kot na mokrem...obraba pa dve sezone (cca 30Kkm) pol pa v kos.
Letos pa bom naredil spet en test za moj firbec tako, da bom sel v drugo cenovno skrajnost in sicer bom vzel Nexen Winguard Snow’G WH2 (WH2 je pomemben saj gre za model zimske gume predstavljen letos , ki se bo kot prvavgradnja dodajal na kar veliko vozil). Ce pogledas profil je zelo podoben TS850.
Imam namrec zelo dobre izkusnje z letno Nexen N Fera Su4 (Su4 pomemben - tudi letosnji model) in je za polovicno ceno premium znamke noro dobra na mokrem kakor tudi v ovinkih kjer se zaradi trdih bocnic zelo lepo odziva. Od letnih je po zadovoljstvu takoj za GY F1 Eagle Assymetric2, kjer se na zadnjem mestu (testirane se Pirelli P6, ContiSport, Sava UHP, Fulda SportControl) na mojem avto, nacinu voznje ter cestiscu pojavijo Michelin HP Primacy...vse v dimenziji 225/45/17, ki je bila na koncu zivljenske dobe nevarna na mokrem, navkljub zadosti profila...za razliko od drugih ki so bile ze skoraj na 2mm pa so v mokrem se vedno grabile.

Cena zgornje zimske Nexen pa pride ravno pol cene Michelinke ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

theBill ::

koyotee je izjavil:

To se pa spomnem, da so pisali, da so UG7 boljše od UG8.


Za dež je bila Goodyear Ultra Grip 7+ boljša od UG8, ki je imela profil bolj namenjen za snežno podlago. Zato so se pri dizajnu za UG9 ponovno vrnili na obliko UG7+.

SuperVeloce ::

Meni so bile UG8 po dežju vsaj toliko dobre, če ne boljše kot UG7+ (195-65-15), vsekakor pa bolj stabilna zadeva po avtocesti ali čez ovinke. Zato nikoli nisem razumel tega usajanja čez UG8. Mogoče so bile malenkost slabše pri splavanju ali mokrem snegu, to je pa tudi vse.

TS850 imamo sicer sedaj na 2 avtih, ampak na enem so še čisto nove. Na 205-55-16 se super obnesejo, čez prelaz na jurja višine nobenega problema po snegu ali spolzkem. Po prvi sezoni je tudi zelo mala obraba robov in nasploh profila, kar je glede na način in relacijo vožnje bolje od konkurence, katero se je prej preizkušalo (zimske nese pri tem avtu povprečno v 2 sezonah).
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158487589 (18886) Leko
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28777915 (48697) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297842 (70255) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833895 (28792) m0LN4r

Več podobnih tem