Forum » Loža » Zimske gume Vredestein Wintrac
Zimske gume Vredestein Wintrac
WarpedGone ::
Za zimo nucam nove gume in sm začel oprezat okol. Prva klasa moje dimenzije (225/45R18 95V) je vsa čez 210 EUR po kosu, kar je mal preveč za moj okus. Nišan mi je padu na Vredestain Wintrac Xtreme, katere so trenutno na gume-direkt za 177 po kosu, vključno z dostavo. Linkani testi kažejo, da zadeva ni ravno zadn krš, me pa vseen zanima, če je kdo že vozu to gumo in kako se kej primerja s kakimi drugimi?
Doslej sm fural GoodYear UG5 in B Blizak LM25. Prioritete: oprijem na mokri mrzli cesti (naše regionalke in ac pozimi), vzdržljivost (vsaj dve zimi, raje tri ie. vsaj 20 če ne 30k km) in čimnižji torni koeficient - i.e. ne maram nadpovprečno mnogo upora. Pa seveda cena, dam tja do 190-200 po komadu, če je res dobr razlog za to.
Čungalunga zadeve odpadejo.
Mnenja, priporočila?
Doslej sm fural GoodYear UG5 in B Blizak LM25. Prioritete: oprijem na mokri mrzli cesti (naše regionalke in ac pozimi), vzdržljivost (vsaj dve zimi, raje tri ie. vsaj 20 če ne 30k km) in čimnižji torni koeficient - i.e. ne maram nadpovprečno mnogo upora. Pa seveda cena, dam tja do 190-200 po komadu, če je res dobr razlog za to.
Čungalunga zadeve odpadejo.
Mnenja, priporočila?
Zbogom in hvala za vse ribe
- spremenilo: WarpedGone ()
RejZoR ::
Glej ADAC teste in zaboga ne šparajte na gumah. Če imaš denar za avto s tolk velikimi feltnami in tako velike feltne (verjetno lite) sklepam, da imaš tud za gume. Ne bom zdej pridigal (kar vbistvu že počnem) ampak ljudje, dobre gume so edino kar te drži na cesti. Ne se zajebavat s tem.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
WarpedGone ::
Na gumah se ne špara in ne šparam ampak to ne pomeni, da moram tiho požret čisto vsako neumno ceno.
Čungalunga košta 100 EUR po komadu, a preveč šparam če dam samo 200 za en komad in ne 300? Jezus ljudje, mal glavo v roke.
Enostavno me zanima a so omenjene vredestein gumbe v praksi "good-enough" oz. odražajo ocene testov.
Guma je 35 EUR po komadu cenejša od Toyo, ki je po oceni na testipnevmatik.com slabša, tut Bridgstone Blizak LM25, ki je 40 € dražja, je po teh testih slabša.
Ja, gledam na ceno - hočem čimveč za "normalen" denar ne pa prazen nateg. Po testih je boljša tut od Kumho, Nokian ali Toyo, ki so le nekaj dražje oz. mal cenejše.
Na cesti me ne bo držal denar, ki ga bom plačal, ampak dejanska guma in njene lastnosti. Bol ko gledam teste, bol mi je jasno da je guma zelo OK, ampak ker je proizvajalec nek čudn tip, je cena tolk nižja.
ADAC testa te gume ni, sploh so rezultati ADAC zelo mehki (zadovoljivo, priporočljivo, ...).
Edit: 18 colske so felge, lahk bi nabavu 17 colske kjer je pa velik problem dobit železne teh dimenzij (in neumna cena). Manjše ne pašejo. Še en komplet lutih 17 colskih felg samo za zimo pa nima smisla. 215 gume niso dost cenješe od 225 da bi pokrile ceno felg v 5ih letih. Oprijema tut nimajo tolk več, da bi se splačalo iz tega vidika.
Čungalunga košta 100 EUR po komadu, a preveč šparam če dam samo 200 za en komad in ne 300? Jezus ljudje, mal glavo v roke.
Enostavno me zanima a so omenjene vredestein gumbe v praksi "good-enough" oz. odražajo ocene testov.
Guma je 35 EUR po komadu cenejša od Toyo, ki je po oceni na testipnevmatik.com slabša, tut Bridgstone Blizak LM25, ki je 40 € dražja, je po teh testih slabša.
Ja, gledam na ceno - hočem čimveč za "normalen" denar ne pa prazen nateg. Po testih je boljša tut od Kumho, Nokian ali Toyo, ki so le nekaj dražje oz. mal cenejše.
Na cesti me ne bo držal denar, ki ga bom plačal, ampak dejanska guma in njene lastnosti. Bol ko gledam teste, bol mi je jasno da je guma zelo OK, ampak ker je proizvajalec nek čudn tip, je cena tolk nižja.
ADAC testa te gume ni, sploh so rezultati ADAC zelo mehki (zadovoljivo, priporočljivo, ...).
Edit: 18 colske so felge, lahk bi nabavu 17 colske kjer je pa velik problem dobit železne teh dimenzij (in neumna cena). Manjše ne pašejo. Še en komplet lutih 17 colskih felg samo za zimo pa nima smisla. 215 gume niso dost cenješe od 225 da bi pokrile ceno felg v 5ih letih. Oprijema tut nimajo tolk več, da bi se splačalo iz tega vidika.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
M-XXXX ::
Zelo zanimivo, malo čekiram omenjene gume po netu in ljudje ne morejo prehvaliti...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vrede...
Sicer letos še ne bo treba menjat, naslednjo leto, bodo pa ravno omenjene prišle še kako prav
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vrede...
Sicer letos še ne bo treba menjat, naslednjo leto, bodo pa ravno omenjene prišle še kako prav
RejZoR ::
Letošnjo letno sezono je imel Vredestein praktično najboljše letne gume s smrekasto strukturo profila (Sportrac 3). Sicer ima zaradi tega rahlo višjo tire roll glasnost ampak ima pa praktično najboljše lastnosti na mokri cesti. Bomo videl kako se bojo obnesle gume v letošnjih testih za zimo. Ponavadi pridejo konec septembra, začetek oktobra, tko da se splača počakat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
TOP ::
Če si mel za tak avto,boš pa tud mel za neko normalno gumo,kakor so Goodyer Ultra grip 8,ki veš da je zelo dobra,ali pa kaj od Dunlopa.
Super Sonic ::
Vredestein Wintrac - brat jih ima in jih ne more prehvalit (vozi pa BMW M3). Je pa res, da vprašanje koliko je relevanten, ker je lani prvič dobil čisto nove zimske gume v njegovem življenju.
Po testih to ni zgledal slabo in jaz bi jih vzel.
ps
Čungalunga so po 60€ :)
Po testih to ni zgledal slabo in jaz bi jih vzel.
ps
Čungalunga so po 60€ :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vikking ::
Še en glas za Verdestein zimske. Sploh pozimi se fenomenalno obnesejo po mokrem cestišču. Pozimi imaš nekaj dni zasnežene ceste, v veliki meri pa so mokre.
WarpedGone ::
Sej to mi je prioriteta - obnašanje na mokrem in hladnem. Sm že poslal kuverto ...
Zbogom in hvala za vse ribe
TOP ::
Na testih se vse piše,saj veš kako gre ena firma mal podmaže pa je takoj na lestvici višje.Uprašanje je koliko časa taka guma zdrži,če samo eno sezono potle je drek.
Super Sonic ::
Samo eno sezono ne drži nobena guma, veliko od tega pa gre celo na račun hranjenja (torej kako se hranijo gume). Slabše gume držijo do dve sezoni, boljše do štiri, kadar gre pa za nov izdelek, pa itak samo (zelo natančno) predvidevamo.
Upam, da boš zadovoljen...
Upam, da boš zadovoljen...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
St235 ::
Kolk zdržijo gume, ni nujno povezano z njihovo kvaliteto. Ker mehkejšo gumo prej pobere, pa ne poemni, da je zato salbša. In obratno, stok gume na mojem avtu so imele po 40k prevoženih kilometrov, skoraj tolk profila kot nove, o legi na cesti ne bi.
Zimskih Vredestein še nisem vozil, ti lahko pa pvoem, da so letne Sportrac 3 fenomenalne gume. Če pa gledaš price/performance pa so brez konkurence. Kako se obnesejo zimske bom pa vedel čez pol leta, ker imam že naročene.
Zimskih Vredestein še nisem vozil, ti lahko pa pvoem, da so letne Sportrac 3 fenomenalne gume. Če pa gledaš price/performance pa so brez konkurence. Kako se obnesejo zimske bom pa vedel čez pol leta, ker imam že naročene.
RejZoR ::
Zelo odvisno je kako jih uporabljaš in hraniš. Če boš zimsko vozil pozimi, nato poleti in spet pozimi jo boš zjebal. Tud če ne požre profila pa se zaradi mraza/vročine struktura gume sprememni in ni več ista. Običajno rata trša kar ni dobro. Če pa jih menjaš vsako sezono in nato vsaj malo primerno hraniš pa znajo kar zdržat.
3-4 sezone če ni krš guma in če si jo hranil vsaj malo pravilno.
3-4 sezone če ni krš guma in če si jo hranil vsaj malo pravilno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
LeXani ::
z vredestein ter toyo nemoreš veliko zgrešit..zelo kvalitetne gume glede na ceno..iz mojih izkušenj.
Čas prve prijave 04.11.2005
Daliborg ::
sem po temle sklenil da bi pa le probal te Vredestein Wintrac Xtreme , sedaj pa se oglasi nek znanec ki naj bi mi montiral gume in mi preferilal dunlop blizak ali goodyear ug8. Ko sem vprasal zakaj ne vredestein mi je odgovoril da nimajo dobrih lastnosti in da so glasne?
Mnenja?
Mnenja?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Vikking ::
Nekako če prebrskaš med nemškimi testi lahko izluščiš da so se zelo dobro obnesle: Goodyear UG8, Continental WinterContact TS 830, Dunlop SP Winter Sport 4D in pa Pirelli Snowcontrol Serie 3. Vse te gume so nekako približno v istem cenovnem razredu. Medtem ko se je med cenejšimi gumami zelo dobro obnesla Semperit Speed Grip2.
WarpedGone ::
Ko sem vprasal zakaj ne vredestein mi je odgovoril da nimajo dobrih lastnosti in da so glasne?
Glej teste v SVOJI DIMENZIJI in pozabi na Rekla-Kazala. Če je nekaj ful dobro v 175 še ne pomeni da je tudi v 225.
Sploh pa si za dober nakup že kak mesec prepozen. Zdaj je že vse pasje drago.
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
WarpedGone ::
Gume, katere morajo reklamirat pred risanko, se nočem niti dotaknit.
Zbogom in hvala za vse ribe
Valvoline ::
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5...
Pokličeš ponudiš 200e za vse 4 pa je. Seveda če te ne moti da so rabljene. Zimske gume se res najbl splača nabavit rabljene(vendar novejšega letnika) itak ju bek vržeš po dveh letih uporabe.
Pokličeš ponudiš 200e za vse 4 pa je. Seveda če te ne moti da so rabljene. Zimske gume se res najbl splača nabavit rabljene(vendar novejšega letnika) itak ju bek vržeš po dveh letih uporabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
;-) ::
Isto sem jaz kupo nokianke WR v dimenziji 215 40 17, sicer še starejše ampak dobro bile so 100€, letos probal že 2x po konkretnem snegu in zmagajo kljub temu da se eni obremenjujete z tistim DOT-om kot kurba z ku****. Po izkušnjah nokianke držijo tud po 5 sezon dobro.
Itak pa ni pričakovat nekih čudes od nizkopresečnih gum, ker guma ki ima 60 višine ima toliko "mumsa" da ima neprimerno boljši oprijem, nizkopresečne pa moraš imeti konkretno napumpane večino časa.
Itak pa ni pričakovat nekih čudes od nizkopresečnih gum, ker guma ki ima 60 višine ima toliko "mumsa" da ima neprimerno boljši oprijem, nizkopresečne pa moraš imeti konkretno napumpane večino časa.
Gwanaroth ::
Poglej si še Dunlop Winter Sport 4D, jst sem zelo zelo zadovoljen...
Lights often keep secret hypnosis..
dvihtelic ::
Isto sem jaz kupo nokianke WR v dimenziji 215 40 17, sicer še starejše ampak dobro bile so 100€, letos probal že 2x po konkretnem snegu in zmagajo kljub temu da se eni obremenjujete z tistim DOT-om kot kurba z ku****. Po izkušnjah nokianke držijo tud po 5 sezon dobro.
Itak pa ni pričakovat nekih čudes od nizkopresečnih gum, ker guma ki ima 60 višine ima toliko "mumsa" da ima neprimerno boljši oprijem, nizkopresečne pa moraš imeti konkretno napumpane večino časa.
+1 tudi jaz jih imam no WR2 in povem da so zelo dobre tako v snegu kot dežju.
WarpedGone ::
Isto sem jaz kupo nokianke WR v dimenziji 215 40 17, sicer še starejše ampak dobro bile so 100€, letos probal že 2x po konkretnem snegu in zmagajo kljub temu da se eni obremenjujete z tistim DOT-om kot kurba z ku****. Po izkušnjah nokianke držijo tud po 5 sezon dobro.
O čem to blebetaš?
Po konkretnem snegu šteje samo ena stvar: profil oz. sposobnost čiščenja profila = da se ti v gumo notr ne zabije sneg in guma/kolo ne rata ko šajba.
Starost gume pride do izraza na "čisti" podlagi, ko je guma v stiku z asfaltom. Tle pa sam profil ne igra tolk vloge kot struktura gume = kolk se ji rata fino usedit na male/mikro neravnine na asfaltu.
Napumpanost gume vpliva na sposobnost čiščenja: švoh napumpana guma se bol deformira med kotaljenjem in se zarad tega lažje/bolje čisti kot pa zelo napumpana guma.
Zbogom in hvala za vse ribe
Daliborg ::
jp, za dimenzijo 225 55 16 gledam ...cist vredu testi...se tudi sam ne nagibam k tem ko nekdo nekaj spljuva in preferira nekaj "standardnega"
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
;-) ::
wo kaj pa sem jaz reko, bolj je spuščena večji je mums, boljše se pelje po snegu. nokianke 5 sezono držijo ko prbite na suhi, mokri in po snegu. tako da jih ne menjam še pa če se pol slovenije na glavo obrne kaki dot mam
WarpedGone ::
Pravim ti, da DOT in oprijem na snegu nimata praktično nič skupnega.
Imata pa precej skupnega na kopni a mrzli, mokri in usrani cesti.
Bridgestone Blizzak LM25, stare 5 let, profila ene 7 mm, v Lj na semforju "komi" speljal - vrtenje v prazno pod prostim tekom. Res da je bilo polno dreka na cesti ampak po spominu je v podobnem dreku mal mlajša (res da tut ožja) GY UG 5 delala brez drame.
Imata pa precej skupnega na kopni a mrzli, mokri in usrani cesti.
Bridgestone Blizzak LM25, stare 5 let, profila ene 7 mm, v Lj na semforju "komi" speljal - vrtenje v prazno pod prostim tekom. Res da je bilo polno dreka na cesti ampak po spominu je v podobnem dreku mal mlajša (res da tut ožja) GY UG 5 delala brez drame.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Prvi report po enem tednu furanja, naredu kakih 500 km.
Zaenkat je guma enako tiha če ne celo tišja od letnih BS Potenza enakih dimenizij, poraba je pa kljub nekaj nižjim temperaturam cca 0,3l/100km NIŽJA od prej. Pelje se bolj udobno (bol elastična) in avto je nasploh nekak bol udoben.
Zaenkrat ZELO zadovoljen. Bomo vidl kako bo, ko se začne dež in drek.
Zaenkat je guma enako tiha če ne celo tišja od letnih BS Potenza enakih dimenizij, poraba je pa kljub nekaj nižjim temperaturam cca 0,3l/100km NIŽJA od prej. Pelje se bolj udobno (bol elastična) in avto je nasploh nekak bol udoben.
Zaenkrat ZELO zadovoljen. Bomo vidl kako bo, ko se začne dež in drek.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Hmm, se veselim naslednjih poročanj. Sicer letos še ne bo treba menjat, drugo leto pa bo vsaka informacija prav prišla!
Steinkauz ::
WarpedGone je izjavil:
poraba je pa kljub nekaj nižjim temperaturam cca 0,3l/100km
Am mraz = gost zrak = more power, torej edino logično da imaš manjšo porabo
WarpedGone ::
Žal so zadeve bol kompleksne - nižja zunanja temperatura = daljše ogrevanje motorja = daljša povišana poraba po štartu.
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Je res, in na tej stalni relaciji ob enakem načinu vožnje je ob edini konkretni spremembi -50 poraba vseeno nižja kot prej.
Sumim, da ni tolk zasluga v teh zimskih, kot je krivda v letnih - ko sm lani šel iz BS zimskih na BS letne sm pričakoval nižjo porabo, katera se ni zgodila - BS Potenza ni ravno šparovna izbira letne gume.
Sumim, da ni tolk zasluga v teh zimskih, kot je krivda v letnih - ko sm lani šel iz BS zimskih na BS letne sm pričakoval nižjo porabo, katera se ni zgodila - BS Potenza ni ravno šparovna izbira letne gume.
Zbogom in hvala za vse ribe
pijavka ::
WarpedGone je izjavil:
Ko sem vprasal zakaj ne vredestein mi je odgovoril da nimajo dobrih lastnosti in da so glasne?
Glej teste v SVOJI DIMENZIJI in pozabi na Rekla-Kazala. Če je nekaj ful dobro v 175 še ne pomeni da je tudi v 225.
Ne vem veliko o teh stvareh in me zanima zakaj je tako? Zakaj pride do teh odstopanj? Če ni gum "naših" dimenzij na testu, se verjetno naše bistveno ne razlikujejo od testiranih znotraj enake velikosti(recimo 14 col)? Test je npr. za 175/65R14, homologirane imam pa 165/70R14. Ali pač?
M-XXXX ::
Ne vem veliko o teh stvareh in me zanima zakaj je tako? Zakaj pride do teh odstopanj? Če ni gum "naših" dimenzij na testu, se verjetno naše bistveno ne razlikujejo od testiranih znotraj enake velikosti(recimo 14 col)? Test je npr. za 175/65R14, homologirane imam pa 165/70R14. Ali pač?
Pri minimalnih odstopanjih ni neke razlike, bo pa razlika če bo na testu R15175 ti pa kupuješ R20/275^^
šernk ::
@W1: a pol si vzel vredestein al ne? ker, kako se obnaša v snegu me kratko malo ne briga, že z letnimi se da lepo vozit. pri vredestein so pa nekako specialisti za mokre ceste in tu mi je pomembno kako se guma obnaša, 70% zime se itak odvozi po mokri/poledeneli cesti, 28% po suhi, ostala 2 % pa po snegu.
torej za po snegu je eskimo S3 zakon guma (prevozil večino klancev na gumah z dobrimi 5mm profila, pa me hudič ni hotel ustavit), samo kaj ko je mal mokro pa malce topleje, pa je kot da imaš slick gume za po snegu. torej če bom v prihodnje še kdaj gledal v smeri zimskih gum, to gotovo ne bodo S3. letne pa že imam vredestein, in sem super zadovoljen z njimi.
torej za po snegu je eskimo S3 zakon guma (prevozil večino klancev na gumah z dobrimi 5mm profila, pa me hudič ni hotel ustavit), samo kaj ko je mal mokro pa malce topleje, pa je kot da imaš slick gume za po snegu. torej če bom v prihodnje še kdaj gledal v smeri zimskih gum, to gotovo ne bodo S3. letne pa že imam vredestein, in sem super zadovoljen z njimi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
pijavka ::
Ne vem veliko o teh stvareh in me zanima zakaj je tako? Zakaj pride do teh odstopanj? Če ni gum "naših" dimenzij na testu, se verjetno naše bistveno ne razlikujejo od testiranih znotraj enake velikosti(recimo 14 col)? Test je npr. za 175/65R14, homologirane imam pa 165/70R14. Ali pač?
Pri minimalnih odstopanjih ni neke razlike, bo pa razlika če bo na testu R15175 ti pa kupuješ R20/275^^
Hvala.
WarpedGone ::
@W1: a pol si vzel vredestein al ne
Da, a ni blo dost očitno? :)
Kako se obnašajo v mokrem mrzlem dreku še ne morm povedat, saj pravih takih razmer še ni blo. Zaenkrat sm zadovoljen 100%, sploh glede na ceno.
Warped, samo iz radovednosti, kateri avto imaš?
Kaksen avto vozite?
Zbogom in hvala za vse ribe
l-note ::
WarpedOne, lahko že kaj več poročaš o izkušnjah s temi gumami na mokrih ali zasneženih cestah - kako se obnesejo?
WarpedGone ::
Do danes so videle samo suho in mokro cesto - občutek je bil da so bolj udobne/tišje kot letne Bridgestone Potenza.
Med vožnjo ni blo občutit kakih šibkosti, enakomeren oprijem, ovinki brez težav. Na gladki podlagi (podzemne garaže) rahlo cvilijo v ovinkih.
Današnji sneg jih je pa zlomil. Ne vem kako bi se obnašale kakšne druge gume a skozi ovinke niso dajale hude samozavesti. 70 skozi ovinke, ki pri suhi cesti komot prenesejo 90, je bil že adrenalinski šport. V tretji mal močneje po gasu in je vrtelo v prazno, sunkovito obračanje volana levo desno je ostalo "neopaženo", se pravi je guma zdrsela.
Nism direkt razočaran nad tem, ker ko sm stopu iz avta bi skoraj padel na ravnem asfaltu, tako je vse skup drselo. Kakšne obrabe še ne kažejo, prevoženih cca 5k km.
Aja, takoj ko sm jih lani obul sm na volanu začutu čudno kovinsko vibracijo, kot da kovina na suho drgne z drugo. To se mi od takrat redno pojavlja, ko obračam volan. Zdele mi je kapnilo, da bi lahko za to bile krive tudi gume. Na serivsu so gledal krmilni mehanizem, najdl zaenkrat niso še nič. V torek mam redni servis, bom zatežil naj še enkrat preverijo. Če bo na letnih ta zadeva izginila, bo jasno da vibracije pridejo od gum.
Tolk znam povedat, kolk je pa to vreden pa ...
Med vožnjo ni blo občutit kakih šibkosti, enakomeren oprijem, ovinki brez težav. Na gladki podlagi (podzemne garaže) rahlo cvilijo v ovinkih.
Današnji sneg jih je pa zlomil. Ne vem kako bi se obnašale kakšne druge gume a skozi ovinke niso dajale hude samozavesti. 70 skozi ovinke, ki pri suhi cesti komot prenesejo 90, je bil že adrenalinski šport. V tretji mal močneje po gasu in je vrtelo v prazno, sunkovito obračanje volana levo desno je ostalo "neopaženo", se pravi je guma zdrsela.
Nism direkt razočaran nad tem, ker ko sm stopu iz avta bi skoraj padel na ravnem asfaltu, tako je vse skup drselo. Kakšne obrabe še ne kažejo, prevoženih cca 5k km.
Aja, takoj ko sm jih lani obul sm na volanu začutu čudno kovinsko vibracijo, kot da kovina na suho drgne z drugo. To se mi od takrat redno pojavlja, ko obračam volan. Zdele mi je kapnilo, da bi lahko za to bile krive tudi gume. Na serivsu so gledal krmilni mehanizem, najdl zaenkrat niso še nič. V torek mam redni servis, bom zatežil naj še enkrat preverijo. Če bo na letnih ta zadeva izginila, bo jasno da vibracije pridejo od gum.
Tolk znam povedat, kolk je pa to vreden pa ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Daliborg ::
..tudi sam sem imel nekako podobne izkusnje kot WarpedOne, s to razliko da se je avto odzival ko sem sunkovito obracal volan, vozil sem se zjutraj ob 7h ko se ni bilo spluzeno, ravnokar sem se tudi vrnil iz daljse vaske poti kjer tudi ponekod ni spluzeno pa glede na to da imam zandji pogon bom rekel da se kar solidno drzijo za te razmere ki so danes na cesti, jutri zna biti bolj ledeno.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
RejZoR ::
Jezst vedno gledam dimenzijo, ki je najbolj podobna moji, če v testu slučajno ni iste dimenzije.
Je pa tko da v določenih razmerah še tko dobre gume enostavno odpovejo in moraš bit previden. Npr zdele par dni mi eno sezono stare Goodyear UltraGrip 7+ v določenih pogojih niso prijele ama nič, medtem ko v drugih tolk, da sploh nisi vedel, da je cesta pomrznjena in da je na njej sneg. Vredestein ima drugače dobre gume ampak spet odvisno. Letne so bile lansko sezono ene najboljših, zimske za trenutno sezono pa bolj tko tko. Skratka mal preglej teste in glej postavke, ki najbolj odražajo tvoje pogoje. Ker ni nujno, da je najbolje ocenjena guma tud najboljša za tvoje pogoje.
Je pa tko da načeloma ne moreš zgrešit če vzameš top rated gumo.
Je pa tko da v določenih razmerah še tko dobre gume enostavno odpovejo in moraš bit previden. Npr zdele par dni mi eno sezono stare Goodyear UltraGrip 7+ v določenih pogojih niso prijele ama nič, medtem ko v drugih tolk, da sploh nisi vedel, da je cesta pomrznjena in da je na njej sneg. Vredestein ima drugače dobre gume ampak spet odvisno. Letne so bile lansko sezono ene najboljših, zimske za trenutno sezono pa bolj tko tko. Skratka mal preglej teste in glej postavke, ki najbolj odražajo tvoje pogoje. Ker ni nujno, da je najbolje ocenjena guma tud najboljša za tvoje pogoje.
Je pa tko da načeloma ne moreš zgrešit če vzameš top rated gumo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
igor0203 ::
Se opravičujem ker obujam staro temo...
WarpedOne, lahko zdaj kaj več poveš o gumah? Počasi bo treba začet razmišljat o zamenjavi letnih gum in tele Vredestein so mi padle v "ožji" izbor.
WarpedOne, lahko zdaj kaj več poveš o gumah? Počasi bo treba začet razmišljat o zamenjavi letnih gum in tele Vredestein so mi padle v "ožji" izbor.
WarpedGone ::
Več lahk rečem le to, da tista "vibracija" ob obračanju volana katero sm opazu na zimskih, se na letnih ni pojavila. Zato upam stavit, da se bo vrnila zdele jeseni ob ponovni montaži teh zimskih. Ni pa to noben poseben minus, le obrv ti mal dvigne ko to začutiš in te mal zaskrbi da je kej narobe z volanskim mehanizmom.
Gume so v hrambi pri vulkanizerju, zdej jih čaka nova sezona, ki pa bo sestavljena večinoma iz kratkih 15 minutnih relacij in občasnih enournih AC/regionalk.
V planu je, da bojo iste gume še naslednjo sezono, če ne bo kakih pretresov vmes.
Gume so v hrambi pri vulkanizerju, zdej jih čaka nova sezona, ki pa bo sestavljena večinoma iz kratkih 15 minutnih relacij in občasnih enournih AC/regionalk.
V planu je, da bojo iste gume še naslednjo sezono, če ne bo kakih pretresov vmes.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 552947 (8002) | Ghost7 |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83135 (53917) | slemarko |
» | 2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 104344 (76757) | gruntfürmich |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36626 (31523) | m0LN4r |