» »

Mouse acceleration v igrah

Mouse acceleration v igrah

b1lolol ::

Zanima me če uporabljate acceleration. Zakaj, zakaj ne in v katerih igrah?

Bananovec ::

Sam ga imam vedno izklopljenega. Zakaj? Ker sem nekje prebral, da zna povzročati glavobole. Sem pa se zdaj komaj pozanimal kako deluje in moja odločitev ostaja enaka.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Gray_Warden ::

popolnoma neuporabna reč saj z njo miška postane popolnoma nenatančna. Enostavno nimaš več občutka koliko moraš premakniti miško da se bo ta premaknila za določeno razdajo, oziroma da se bo character v igri obrnil za določen kot.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Vesoljc ::

na off, povsod.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

jype ::

Gray_Warden> Enostavno nimaš več občutka koliko moraš premakniti miško da se bo ta premaknila za določeno razdajo, oziroma da se bo character v igri obrnil za določen kot.

To pa ne drži - kot postane odvisen tudi od hitrosti premikanja, ne le od količine, a ko se navadiš moraš z mišjo bistveno manj opletati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

St235 ::

Enako dosežeš z višjo resolucijo miške. Sam se ne morem navadit na idejo, da se miška premika odvisno od hitrosti giba ne pa od površine premika.

Nagi Bator ::

Off! Zmeraj!

Truga ::

jype je izjavil:

Gray_Warden> Enostavno nimaš več občutka koliko moraš premakniti miško da se bo ta premaknila za določeno razdajo, oziroma da se bo character v igri obrnil za določen kot.

To pa ne drži - kot postane odvisen tudi od hitrosti premikanja, ne le od količine, a ko se navadiš moraš z mišjo bistveno manj opletati.

To dela super na desktopih in v strategijah, kaksen quake3 pa z accelerationom hitro postane neigralen. V hitrih igrah rabis natancnost in hitrost ob enem, acceleration pa je ali/ali. Ce hitro premikas mis zgubis natancnost in pogosto zgresis z railom. Preden reloada umres. Ce pocasi premikas mis... umres preden se obrnes.

Se pa strinjam da za 95% dandanasnjih iger ne dela razlike.

def0r ::

Zame je bil mouse accel v quake 3 skoraj obveza.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23337776 (33835) jype
»

Mali avto in otrok/dojenček (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29036032 (29564) Super Sonic
»

Zakaj letalo leti (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
31568975 (64397) seminal
»

Lahko človeškemu življenju določimo denarno vrednost? (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
977793 (5342) LordTado
»

Kateri ventilator z visokim statičnim pritiskom?

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
111507 (1370) akize

Več podobnih tem