» »

Simobil podražil naročniške pakete

strani: 1 ... 8 9 10 11

Alamar ::

Hehe, to mi je prodajalec za pultom trikrat ponovil, kajti številka bo zamrznjena za 6 mesecev. Ne, imam še Mobitel in T2. Simobil paket mi je bil pretežno neizkoriščen. Itak sem končno spoznal, da imam preveč telefonov.:)) Totalen odklop pa je bil praktično instanten - 2 minuti.

goblinsly ::

Pozdrav,

Trenutno uporabnik simobilovega orto v nulo + 201 minuta. 26 septembra lahko ponovno kupim telefon ( ne vem ali to pomeni, da tudi pogodbo lahko sklenem drugje ? ). Zanima me nekaj stvari. Prvo, kako bi jaz lahko za pretekle mesece pogledal koliko klicev sem imel kam ? Ko sem nazadnje to vprašal mi je ženska na liniji rekla, naj grem ročno seštevati minute in sekunde z tistega izpiska, ki ga dobim po pošti ( ???!!! v letu 2011 naj jaz na roko seštevam, kaj pa jebeni števec ??? ). In pa, ali trenutno obstaja kakšna alternativa orto v nulo ? Sam sicer kličem večinoma simobil. Najprej sem na zamenjavo ponudnika pomislil zaradi slabe ponudbe telefonov pri simobilu, zdaj ko vidim da ponovno nekaj višajo cene, bi pa iz čiste hudobije za nekaj časa presedlal drugam...

Azgard ::

Tuki poglej kaj je zate:
http://www.tarife.si/vnos-mesecne-porab...

Koliko klicev kam pa je Mobitel začel ravno ta mesec pošiljati na izpisku. Pri Tušu in Simobilu mislim da je edina šansa razčlenjeni račun seštevati. Oziroma seštevati iz call loga. Vem, neumno, upam da bodo vsi začeli na računu pisat tako kot Mobitel, ker mislim, da ni sam od sebe tega naredil, ampak mu je kaki Apek to naročil.

Sicer pa, malo lahko tut uganeš, vsaj približne številke. Mal se igrej z unim linkom, ki ti najbolj ugodne pakete da ven. Oziroma lahko ti izračuna tudi paket+ceno telefona, kje je najugodneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azgard ()

Recordman ::

goblinsly je izjavil:

Prvo, kako bi jaz lahko za pretekle mesece pogledal koliko klicev sem imel kam?

Na njihovi spletni strani klikni na Moj Si.mobil

broken/link ::

http://prijava.simobil.net/
tu se prijaviš, potem pa:
računi->stanje porabe->potem pa imaš ali števec porabe ali analiza porabe

djordjevic ::

Na tušmobilu pa preveriš porabo z aplikacijo tuškabina (wap.tuskabina.si).
No grave is deep enough to keep us in chains.

;-) ::

ja to mi je že rekel gospod za šalterjem naj v tuškabini preverjam porabo in vse urejam (polnim tisto sim kartico za internet itd.)... pol pa bo isto kot pri mobitelu z galaxy s-ami da bojo vsi telefoni "mokri".

goblinsly ::

No, tale aplikacija ( če vsaj približno deluje ) izgleda SUPER !!! Glede simobila, vse lepo in prav ( če mi slučajno uspe tisto zabito geslo kje najti ). Ampak če prav vem, je tam samo lista vseh klicev. Logično pa da se mi ne bo izpisalo koliko minut sem klical v simobil, koliko v mobitel, itd. To je za podjetje namreč slabo, njim je še kako super, da sem jaz npr. na Orto v nulo + 201, čeprav je čisto verjetno, da bi brez opcije 201 za klice v druga omrežja plačal 2€ ( zdaj jih pa 5 ). In podobno. Mimogrede, svojo številko lahko obdržim ? Tudi 040 ? Neglede na to kam grem ?

djordjevic ::

Tako je.
No grave is deep enough to keep us in chains.

feryz ::

goblinsly je izjavil:

Ampak če prav vem, je tam samo lista vseh klicev. Logično pa da se mi ne bo izpisalo koliko minut sem klical v simobil, koliko v mobitel, itd.
Matr komplicirate!!!
Šopaj do prvega Simobilovega centra.
Tam zaprosi za novo geslo in se ti ni treba mučiti z iskanjem.
Ko boš že tam, naj ti da še analizo porabe za zadnjih 6 mesecev.
Tabela je narejena po mesecih, stolpci prikažejo posebej klice v simobil, klice v ostala mob. omrežja, klice v stacionarni, SMS, MMS, prenos podatkov, klice v tujino, klice iz tujine, prenos podatkov v tujini in na koncu znesek brez DDV. Kratko in jedrnato.
Saj to ni nobena skrivnost.

goblinsly ::

Evo sem pogledal. Sicer sem imel analizo zadnjih 5 mesecev in sem pri vsaki postavki vzel najvišjo cifro teh 5 mesecev ampak menda je zame najugodnejši orto v nulo + 201, z 2.4EUR dražje sledi nek tuš mobilov paket ( 200 + 1000 ). Pa smo tam... :)

Zgodovina sprememb…

c0ck4m0u53 ::

Za vse tiste, ki ste naročniki Simobila in razmišljate o udeležbi "akcij", ki so organizirane na FB (našel na mn3njalniku)


Postopek za prodajna mesta v primeru zlorabe storitev, ki so zajete kot brezplačne v nadomestilu za upravljanje naročniške številke


Storitve, zajete v strošku nadomestila za upravljanje naročniške številke (pripisana vrednost je po ceniku v veljavi do 5.9.2011):

 Sprememba / menjava telefonske številke (22 €)
 Menjava kartice SIM, menjava za MicroSIM kartico (11 €)
 Ponovna aktivacija telefonske številke v primeru kraje, izgube ali zamrznitve (5 €)
 Menjava obračunskega cikla (6,30 €)
 Prenos lastništva (4,20 €)
 Izdelava razčlenjenega računa po naročilu (5,50 €)

Od 5.9.2011 so uporabniku storitve na voljo brez dodatnih stroškov vedno, kadar jih potrebuje.

Za zlorabo se šteje vsaka očitna prekomerna uporaba ene ali več storitev.
Na prodajnem mestu je najbolj rizična zloraba storitve menjave SIM kartice, kjer uporabnik zaporedoma namerno izgublja, poškoduje ali uničenje SIM kartico. Za zlorabo se šteje 3-kratna menjava SIM v obdobju 5 dni, na kar vas bo opozoril tudi max.

V tem primeru uporabnika prijazno povabite na pogovor v ločen prostor (pisarna ali drug del prodajnega mesta) k nadrejeni osebi ali k sodelavcu, ki je trenutno prost. Le-ta naj se uporabniku predstavi in ga seznani, da se zavedamo, da načrtno izkorišča brezplačno storitev brez vsakršne koristi, kar se v skladu z opozorilom v ceniku šteje za zlorabo. Izvedli mu bomo še zadnjo menjavo SIM kartice, zatem pa naj s svojim početjem preneha. V primeru pete menjave kartice v določenem obdobju, se stranki zaračuna menjava SIM kartice po ceniku, se pravi 11 EUR. Da je storitev plačljiva, se označi v MAXu na obrazcu za zamenjavo SIM.

Če uporabnik kljub temu oporeka, da nimamo pravne podlage za prepoved izkoriščanja storitve, mu
predstavimo razloge za uvedbo nadomestila za upravljanje naročniške številke (FAQ odgovori), znesek tega nadomestila (9,78 EUR na leto) in ga primerja s ceno menjave SIM kartice iz obdobja, ko je bila storitev še plačljiva (11 EUR na menjavo SIM kartice). Torej je vrednost nadomestila »izkoristil« že ob prvi menjavi SIM kartice.

V skrajnem primeru, če uporabnik ne preneha s svojimi namerami, ga lahko pozovemo k prehodu na paket SIMPL na kartice ali k odpovedi naročniškega razmerja.

kmetek ::

Menjati ponudnika pa mir ;)

gdjv ::

pa naj menja vsak 4× krat, dvomim da imajo dovolj kadra in časa, da bodo vabili vsakega na privat pogovor.

V skrajnem primeru, če uporabnik ne preneha s svojimi namerami, ga lahko pozovemo k prehodu na paket SIMPL na kartice ali k odpovedi naročniškega razmerja.


če pride do prekinitve razmerja s strani simobila, kaj se zgodi s subvencioniranim telefonom? glede na to, da enostransko prekine pogodbo simobil (bi moral pogledat splošne pogoje kako je s tem), mislim da nima pravice terjat telefona nazaj ali zahtevat odplačilo telefona, ali pač?

popravljeno:

vidim da piše, da pozovemo uporabnika k prekinitvi. In kako to izgleda?

bi najraje poskusil, da vidim kako daleč jih lahko spravim... ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gdjv ()

Lakotnik29 ::

Še toliko boljše, pač mora it skupaj ene 50 uporabnikov hkrati menjat sim krtico. me zanima, če bodo uspel opravit 50 individualnih intervjujev, predvsem pa vse napisano potrjuje samo eno stvar: Če vsak dan menjaš obračunksi interval/izgubiš kartico ti ne morejo nič, lahko ti samo predlagajo odpoved pogodbe s čimer se seveda ne rabiš stinjat.

CaqKa ::

gdjv je izjavil:

pa naj menja vsak 4× krat, dvomim da imajo dovolj kadra in časa, da bodo vabili vsakega na privat pogovor.

V skrajnem primeru, če uporabnik ne preneha s svojimi namerami, ga lahko pozovemo k prehodu na paket SIMPL na kartice ali k odpovedi naročniškega razmerja.


če pride do prekinitve razmerja s strani simobila, kaj se zgodi s subvencioniranim telefonom? glede na to, da enostransko prekine pogodbo simobil (bi moral pogledat splošne pogoje kako je s tem), mislim da nima pravice terjat telefona nazaj ali zahtevat odplačilo telefona, ali pač?

popravljeno:

vidim da piše, da pozovemo uporabnika k prekinitvi. In kako to izgleda?

bi najraje poskusil, da vidim kako daleč jih lahko spravim... ;)

lahko ti najdejo kršenje pogojev pa ti prekinejo pogodbe, pri tem se verjetno smatra da ti nisi spoštoval njihovih pogojev in so te oni "krivdno" prekinli pogodbo. ergo porihtat boš moral obveznosti do njih.
druga varianta je da te oni tolko psihirajo da se sam odločiš prekinit. spet pride do tega da morš obveznosti porihtat.

v bistvu da oni pogodbo prekinejo in je krivda na njihovi strani lahko pride samo v takem primeru kot je sedaj, ko so pogoje spremenili.

Azgard ::

Mislim da se jim čist jebe, če se kir manijak loti tega, pač dobiš 10EUR več na računu, vsakič, ko ponoviš vajo.

Lakotnik29 ::

ne moreš dobit 10€ več na računu, če pa jasno razglašajo, da ta pavšal to vključuje. Kar tako prekinit pogodbe pa tudi ne morejo, še manj pa lahko pogodbe prekinejo in od tebe zahtevajo da izplačaš aparat ali kaj podobnega.

Azgard ::

Seveda lahko dobiš 10€ na računu, oziroma moraš kar tam na mestu plačati, če hočeš novo SIM. Pod postavko ti bodo pa napisali zloraba brezplačne storitve. Tisti pogovor je pač opozorilo na to, da naslednic ti zaračunajo. No kar pojdi probat, haha.

Mater mate ideje eni, če nekdo podraži,pač podraži. Elektro Ljubljana je tudi podražil, pa ni šel folk rezat kablov zaradi tega, ampak smo zavedni pač šli na konkurenco(Gen-i ali Petrol).

Lakotnik29 ::

Zlorabo kot takšno je treba dokazat. Zgornji sestavek je samo navodilo uslužbencem kako ravnati. Zakaj pa misliš, da te hočejo v končni fazi prepričat da prekini pogodbo? Ker vejo, da ti ne morejo pol kurca zaračunat, ker jasno piše da pavšal to pokriva.

Eno je podražitev, drugo pa je nategovanje in skrivanje stroškov v neke pavšalne storitve.

CaqKa ::

simobil ne bo zaračunaval letnega nadomestila:
http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid...

Manu ::

To je zelo dobra novica.

Pritisk javnosti deluje.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

trnvpeti ::

to dela konkurenca, prehod na drugega operaterja, izguba strank
tus je objavil 200.000 uporabnikov
me zanima, koliko jih je slo dol s simobila ob tej "akciji"

Zeberdee ::

Podvojeno, delete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zeberdee ()

Azgard ::

Čestitke Slo-Tech forumu za 10 strani teženja:D

CaqKa ::

trnvpeti je izjavil:

to dela konkurenca, prehod na drugega operaterja, izguba strank
tus je objavil 200.000 uporabnikov
me zanima, koliko jih je slo dol s simobila ob tej "akciji"

kje so kaj takega objavili?

trnvpeti ::

tezko dam link na tv oglas

CaqKa ::

verjetno je marsikaj prispevala tudi tale fb grupa: https://www.facebook.com/Proti.uvedbi.l...
vsaj sam sem tukaj objavljal noter informacije ki sem jih dobil okrog tega.. se treba žigeju in mathaiju pa drugim ki so prispevali ustrezne pravne informacije zahvalit :)

Mavrik ::

No ne se pretvarjat da so FB grupe kaj spremenile, so sami napisali, da je zato ker je inšpektorat odločil da to ni dovoljeno :)
The truth is rarely pure and never simple.

amigo_no1 ::

CaqKa je izjavil:

trnvpeti je izjavil:

to dela konkurenca, prehod na drugega operaterja, izguba strank
tus je objavil 200.000 uporabnikov
me zanima, koliko jih je slo dol s simobila ob tej "akciji"

kje so kaj takega objavili?

FB
https://www.facebook.com/pages/Tušmobil...

trnvpeti ::

in v pr od simobila to ni omenjeno?
zakaj?

CaqKa ::

Mavrik je izjavil:

No ne se pretvarjat da so FB grupe kaj spremenile, so sami napisali, da je zato ker je inšpektorat odločil da to ni dovoljeno :)

ja samo na zgoraj linkani fb grupi smo nekateri potrošniki ostalim pomagali pri tem kako naj pritožbo napišejo in kam.

fb je bil z mojega stališča eno veliko sredstvo komunikacije s katerim se je dosegla velika masa ljudi ki so napisali in odposlali pritožbo.

trnvpeti ::

kaksno kazen je dobil simobil?

Azgard ::

Simobil bi se vsem težavam in odhodom naročnikov izognil, če bi podražil za 3€ namesto za 2€+nadomestilo. Sam zdej je naredu, kar je naredu, zdaj ne more podražit še za 1€, zdj more bit tiho kako leto, da se lude pomirijo:)
Sej če bi jaz delal pri Simobilu tut ne bi pri odločitvi za to nadomestilo si rpedstavlal, kok bo folk jezen, težko predvidit kaj gre v glavh naročnikov.

amigo_no1 ::

Mavrik je izjavil:

No ne se pretvarjat da so FB grupe kaj spremenile, so sami napisali, da je zato ker je inšpektorat odločil da to ni dovoljeno :)

Če ne bi Tirs nihče gnjavil, potem tudi nadaljne reakcije ne bi sledile.
In če ne veš kako&kaj je z zadevo (pravno-formalno), potem ne gnjaviš oz te odjebejo že na začetku.

CaqKa ::

Ljudje vedno bolj opozarjajo na korupcijo... samo vprašanje časa je kdaj se bodo začeli znašat čez take pohlepne kapitalistične ukrepe... v primeru simobila je to očitno nastopilo.

LuGi ::

Pametni so že odšli drugam kjer ponujajo več za manjši denar >:D

kmetek ::

samo na hitro že primerjate:

XS 7 € 51 minut
TUŠMOBIL 9,90 200 ENOT z telefonom ali 25% ceneje brez....
itd....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Lakotnik29 ::

Ne glede na druge teme je TIRS tokrat odločal hitro in učinkovito. V enem mesecu, kar se simobil začel s tem stranjem, so jih zatolkli preden so dejansko uspel karkoli računat.

Zgodovina sprememb…

trnvpeti ::

tako bi moralo biti vedno

zakaj so vse novice, da simobil ne bo zaracunaval
zakaj vsi ne objavijo, da so dobili prepoved
je to praksa novinarjev?

BlueRunner ::

Lakotnik29 je izjavil:

Ne glede na druge teme je TIRS tokrat odločal hitro in učinkovito. V enem mesecu, kar se simobil začel s tem stranjem, so jih zatolkli preden so dejansko uspel karkoli računat.

No, jaz se moram pa v jezik vgrizniti. A je že kje besedilo odločbe TIRS-a, da ugotovim v čemu sem se motil, da sem mislil, da takšno pavšalno plačilo lahko gre skozi?

Steinkauz ::

10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Lakotnik29 ::

BlueRunner je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Ne glede na druge teme je TIRS tokrat odločal hitro in učinkovito. V enem mesecu, kar se simobil začel s tem stranjem, so jih zatolkli preden so dejansko uspel karkoli računat.

No, jaz se moram pa v jezik vgrizniti. A je že kje besedilo odločbe TIRS-a, da ugotovim v čemu sem se motil, da sem mislil, da takšno pavšalno plačilo lahko gre skozi?


:) Tudi jaz bi zelo rad videl odločbo oziroma utemeljitev, ker zna to še kako priti prav v prihodnje. Moje mnenje je, da so se zajebal, ker so šli obračunavat pavšal za storitve, ki jih boš mogoče rabil. Praktično gleda so ti tako hoteli zaračunat storitev, ki jo nisi naročil niti koristil. To pa je skregano že z obligacijskim zakonikom. Če bi oni zgolj uvedli strošek vodenja računa, kot to počnejo banke na primer bi zadeva verjetno šla skozi. Takoj ko pa so začel razlagat, da storitve vključuje elemente, ki jih ne rabiš niti jih ne želiš pa se je zataknilo.
Tudi banka ne razlaga da plačuješ X€ na mesec za vodenje računa in to vključuje menjavo kartice, ki jo morda boš morda ne boš izgubil. Lahko pa zaračuna vodenje in svojim komitentom neodvisno od tega nudi brezplačno menjavo kartice.

Zgolj moje mnenje lahko se je TIRS obesil na kaj čisto drugega, sam zanimivo je da so blokirali uvedbo nadomestila v celoti (ne, na primer samo za obstoječe naročnike, ker bi to pomenilo preveliko spremembo pogojev)

BlueRunner ::

Moje mnenje je, da so se zajebal, ker so šli obračunavat pavšal za storitve, ki jih boš mogoče rabil. Praktično gleda so ti tako hoteli zaračunat storitev, ki jo nisi naročil niti koristil.


Zgolj moje mnenje lahko se je TIRS obesil na kaj čisto drugega, sam zanimivo je da so blokirali uvedbo nadomestila v celoti


Da, to tudi mene zelo zanima, ker so dve leti nazaj, pri podobnem primeru sprememb, vse skupaj kar lepo "požegnali". Me zanima kaj se je od takrat do sedaj spremenilo, oziroma kje je bistvena razlika.

Lakotnik29 ::

jaz razliko vidim v tem, da tam so šli iz "100" kanalov v paketu za x€ na "50" kanalov za x€ + "50" kanalov za y€.

Torej ekvivalent bi bil, če bi Simobil začel zaračunavat pomoč naročnikom, vodenje računa... Torej neke storitve, ki so bile do sedaj brezplačne in del naročnine.

Simobil pa je storil obratno, razširil je spekter brezplačnih storitev in to poskušal zaračunat.

Najbolj logična se mi zdi razlaga, da je padlo zaradi zaračunavanja storitev,ki jih ne rabiš.

Recimo, da bi siol vsem strankam želel računat uporabo videosnemalnika, to pač ni isto, kot če dvigne naročnino in kot del storitev nudi brezplačni snemalnik.

Moje mnenje je da je zadeva padla predvsem zato, ker se je simobil tega lotil preveč nerodno. Če bi preprosto dvignil naročnino za še en € in ob enem objavil, da je od sedaj naprej za njihove naročnike menjavanje sim kartice/obračunskega obsdobja zastonj, tega problema ni bilo. Tako so pa očitno probal zaračunat storitev, ki jo a. nisi naročil b. ne rabiš.

Ostaja pa odprto vprašanje, ki se ga članek dotakne na koncu:

Namreč uporabniki so zaradi aneksov v precej podrejenem položaj in ne morejo prosto menjavat operaterja.

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Namreč uporabniki so zaradi aneksov v precej podrejenem položaj in ne morejo prosto menjavat operaterja.

Morda bi bil pa čas, da se anekse v tej obliki dokončno nevtralizira (ukine, prepove, ...) in se jih razpozna kot kreditne pogodbe, kar na nek način tudi so. Kar bi veliki večini uporabnikov tudi zagotovilo določene pravice grede predhodne obveščenosti in razrešilo dileme tipa "a se tisto, kar sem plačal upošteva ali ne".

Odprto pa ostaja tudi vprašanje ničnosti členov pogodbe, ki operaterjem omogoča, da enostransko spreminjajo bistvene sestavine pogodbe. Na eni strani jih ZVPot jasno prepoveduje, na drugi strani pa se ZEKom bere tako, kot da je njihov obstoj dopuščen oziroma nesporen, saj posebej ureja pravice uporabnikov v primerih, ko operater enostransko bistveno spremeni pogodbo.

Kaj torej sedaj? Kateri zakon bo v tem primeru "močnejši"? ZVPot ali ZEKom? Tudi to je neka grda anomalija, ki se je ni razčistilo, večina potrošnikov pa (načeloma upravičeno) pričakuje, da se bo tudi pri teh pogodbah držalo enakih pravil, kot se jih drži tudi pri vseh drugih pogodbah.

TARIFE-SI ::

Pri Si.mobilovih paketih smo glede na današnjo objavo iz izračuna na portalu Tarife.si odstranili stroške upravljanja z naročniškim razmerjem. Poleg tega smo v izračun dodali še nove Tušmobilove pakete Free.

Povezava: http://www.tarife.si/vnos-mesecne-porab...
www.tarife.si

GeForce ::

In te free pakete Tušmobil že ponjua? KEr jih na njihovi strani ne najdem :D

Sc0ut ::

Mene moti, ker zveza potrošnikov sedaj tako govori, kot da je pritožba uspela zaradi njih...
Against All Authority

BlueRunner ::

Sc0ut je izjavil:

Mene moti, ker zveza potrošnikov sedaj tako govori, kot da je pritožba uspela zaradi njih...

Si se boril "za slavo" ali "za pravico". Če prvo, potem razumem malo užaljenosti, če drugo, bodi ponosen. Uspelo vam je. Ne glede na to, kdo si lasti zasluge.
strani: 1 ... 8 9 10 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
67463953 (31413) šernk
»

Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
22427452 (19579) nekikr
»

Sklenjeno v pisni obliki

Oddelek: Loža
15871 (503) nevone
»

simobil unlimited

Oddelek: Omrežja in internet
224505 (3003) madmitch

Več podobnih tem