Forum » Loža » Mehankar ?
Mehankar ?
power12 ::
Pozdravljeni,
Mene zanima, če poznate kakšnega privat mehankarja iz okolice Domžal, s katerim imate dobre izkušnje ?
Po internetu sem malo iskal, pa ne vem kateri so zaupanja vredni in kateri ne ?
Skratka vsaki predlogi so dobrodošli
Mene zanima, če poznate kakšnega privat mehankarja iz okolice Domžal, s katerim imate dobre izkušnje ?
Po internetu sem malo iskal, pa ne vem kateri so zaupanja vredni in kateri ne ?
Skratka vsaki predlogi so dobrodošli
power12 ::
Ja enga popoldanca, ki po šihtu doma privat servisira, popravlja avtomobile ( ki ima tudi računalnik, ki se priključ na avto itd...)
Ampak sej morjo bit tud kakšni, ki imajo privat firmo, ki se ukvarja z servisi avtomobilov ?
Avto bi pelu k " original " servisu, sam kaj ko ti nabijajo cene 2 krat dražje kot privat mehankarji !
Tako da če poznate kaj, bi bil zelo vesel !
Ampak sej morjo bit tud kakšni, ki imajo privat firmo, ki se ukvarja z servisi avtomobilov ?
Avto bi pelu k " original " servisu, sam kaj ko ti nabijajo cene 2 krat dražje kot privat mehankarji !
Tako da če poznate kaj, bi bil zelo vesel !
BALAST ::
Lahko potrdim da uradni servisi nabijajo cene za najman 2x.
Sem na Golfu 1 moral pobrusit batne obročke ter zamenjat tesnilo za glavo motorja pa mi je lokalec računal 260€, medtem ko so na uradnem servisu zahtevali 800€, ter nikakor niso hotli brusit obročke ampak samo prodat originalne dele.
Sem na Golfu 1 moral pobrusit batne obročke ter zamenjat tesnilo za glavo motorja pa mi je lokalec računal 260€, medtem ko so na uradnem servisu zahtevali 800€, ter nikakor niso hotli brusit obročke ampak samo prodat originalne dele.
#000000 ::
Ti si verjetno narobe razumel, brušenje-ravnanje glave in brušenje sedežev ventilov z brušenjem cilindrov.
Če ti je samo poravnal glavo in menjal tesnilo in teflone na glavi potem je 260 super cena.
edit: aja tist ki ima računalnik ima ponavadi tudi firmo in niti pod razno ti ne bo hotu šravfat na fuš. Lahko pa pelješ k takemu na računalnik in ti da izpisek ki ga pokažeš fušarju, ker fušarji ponavad nimajo računalnika, vsaj jest nobenga ne poznam.
Kakšen avto imaš ?
Če ti je samo poravnal glavo in menjal tesnilo in teflone na glavi potem je 260 super cena.
edit: aja tist ki ima računalnik ima ponavadi tudi firmo in niti pod razno ti ne bo hotu šravfat na fuš. Lahko pa pelješ k takemu na računalnik in ti da izpisek ki ga pokažeš fušarju, ker fušarji ponavad nimajo računalnika, vsaj jest nobenga ne poznam.
Kakšen avto imaš ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
amigo_no1 ::
#000000 ::
vredno branja:
Uradni servis neuradni servis
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Ma to je tko tko, sem gledal na uradnem servisu kako mulčki na praksi delajo vse, majstri pa se ga zadaj v pisarni ulivajo, mularija pa po dvorišču ročna gas, gume in sklopko žgat do nezavesti, da ne omenjam kaj se dela z avti ki so enaki kot jih imajo te mulci v lasti. Edini avti ki so popedenani so njihovi ostalo je vse teksas varijanta.
blackbfm ::
Mene zanima, če poznate kakšnega privat mehankarja iz okolice Domžal, s katerim imate dobre izkušnje ?
http://www.b-innova.si/lokacija.htm
Dobre izkušnje..hm nevem, pač servis kot servis, lahko rečem da zaenkrat slabih izkušenj nimam.
aja tist ki ima računalnik ima ponavadi tudi firmo in niti pod razno ti ne bo hotu šravfat na fuš. Lahko pa pelješ k takemu na računalnik in ti da izpisek ki ga pokažeš fušarju, ker fušarji ponavad nimajo računalnika, vsaj jest nobenga ne poznam.
Ker računalnik je pa res taka ultra huda nedostopna tehnologija a ne
#000000 ::
Ker računalnik je pa res taka ultra huda nedostopna tehnologija a ne
Ne vem če ti misliš isti računalnik kot jaz in otvoritelj teme, midva imava v glavi računalniuk kamor se priklopi avto in pogleda podatke. Računalnik ni neka fensi zadeva, obični pc ali laptop s IOIO portom je OK, pol treba imet software ki pa že ni spet tako poceni + kabli ki noso za vsak avto isti, včasih so bili te kabli po cca 500 evrov za posamezno znamko + niti vsi avti iste znamke niso imeli istega kabla, se prav da si rabu ene 5000 dem da si lahko reku -imam računalnik, prpel k meni in bomo vidl kaj je- eto vidiš zato fušarji po pravilu nimajo računalnika za diagnostiko.
Kok te kabli stanejo zdej pa nimam pojma, še vedno verjetno niso zastonj.
blackbfm ::
niti vsi avti iste znamke niso imeli istega kabla, se prav da si rabu ene 5000 dem da si lahko reku
Ja za nekoga, ki avto popravlja iz veselja, štekam..sam če pa vsaj približno živiš od tega pa par tisoč eur za opremo ni nek hud strošek.
#000000 ::
Mi govorimo o fušarjih, ki ponavadi delajo v firmah ala avtocommerce, avtomerkur, real ipd. Prideš tja uprašaš kok je menjava sklopke in veliki servis, dobiš cene od oka ene 1300 evrov, vprašaš majstra če pozna koga ki bi to naredu cenej in majster ti pokliče tipa ki je tam zaposlen ampak doma ima delavnico in dela na fuš, ampak to samo prijatlom in stalnim strankam ter če koga sname na šihtu kot v omenjenem primeru. Tak fušar ne rabi nič razen orodja, če nuca tester ga vzame v službi al pa avto pripelje tja če rabi, materijal enako dobi na šihtu, neki kupi neki ukrade in smo tam. Zakaj bi tak tip rabu met za xxxx evrov elektornike če jo iam na šihtu ?
power12 ::
Jaz avto vozim k privat mehankarju, po šihtu doma dela na črno. V garaži ima dvigalo za avto, kokr na servisih, ima računalnik za ugotovaljanje napak ( ABS itd.. priključ ga tja nekam po armaturko itd...) Problem je ta, da prenavlja delavnico oz. odprl bo privat mehanično delavnico, to pomeni nebo več delal na črno. To bo trajal 2-3 tedne, pri meni je pa menjalnik malo fuč, oz. ko premikam ročico, notri nekaj ropota.
Zato me zanima a poznate še kakšnega takega mehankarja, kakršnega sem jaz zdele opisal oz. kokr je napisal tudi #000000.
Na forumu avtomobilizma sem slišal za enega uporabnika Fan, ki popravlja avtomobile ampak je iz Ljubljane ( sem v stiski s časom, kar se teče preko dneva ) ?
Zato me zanima a poznate še kakšnega takega mehankarja, kakršnega sem jaz zdele opisal oz. kokr je napisal tudi #000000.
Na forumu avtomobilizma sem slišal za enega uporabnika Fan, ki popravlja avtomobile ampak je iz Ljubljane ( sem v stiski s časom, kar se teče preko dneva ) ?
#000000 ::
Če ti ni predaleč pelji SEM ni fušar ima pa vsak ponedeljek akcijo -20% na vse storitve, če se vnaprej zmeniš znaš dobit tudi nadomestni avto.
Ales ::
Dobro bi bilo, če bi vsaj napisal o kateri znamki avtomobila je govora. Vsaj približno resni mehaniki ne šrafuajo kar vse, kar ima kolesa, še manj pa imajo diagnostiko kar za vse povprek.
Al iščeš samo kako žrtev za inšpekcijski pregled?
Al iščeš samo kako žrtev za inšpekcijski pregled?
power12 ::
Gre za Mazdo 6, starejša verzija.
Če se gre pa toliko za znamko, bom rekel da bi blo dobro če servisira Japonce, saj imamo doma tudi Nissana, ki tudi potrebuje manjše popravilo.
Inšpektorji pa lih nebi na slo.techu spraševali
Če se gre pa toliko za znamko, bom rekel da bi blo dobro če servisira Japonce, saj imamo doma tudi Nissana, ki tudi potrebuje manjše popravilo.
Inšpektorji pa lih nebi na slo.techu spraševali
blackbfm ::
Dobro bi bilo, če bi vsaj napisal o kateri znamki avtomobila je govora. Vsaj približno resni mehaniki ne šrafuajo kar vse, kar ima kolesa, še manj pa imajo diagnostiko kar za vse povprek.
lol, ok da imaš nek poseben (vreden 100k eur ;) ali kakšen performance avto pa da ga ne zaupaš kar vsakmu. Za večino jajčk ki jih vidiš na cesti je pa res skoraj vseeno kdo ti ga popravi, važn samo da te ne nategne.
Ales ::
Važno je, da ve kaj dela. Mehanik, ki se specializira npr. za Mercedesa, ne bo Mazde niti povohal. Če pa jo bi, ne bi k njemu jaz peljal ne eno ne drugo.
Ni važno a je avto vreden par sto, par k EUR ali par 10k EUR... Za več vredne pa itak ne bo noben spraševal tukaj, verjetno.
Ne vem no, avtomobili so v zadnjih letih postali precej zapletene zadeve... ali pa sem samo jaz natančen človek. Kokrkol. Ampak po mojih izkušnjah mehaniki, ki kao "obvladajo" vse, nimajo blage veze z vezo in naredijo več škode kot koristi.
Za mehanika za Mazdo ali Nissana pa žal ne vem...
Ni važno a je avto vreden par sto, par k EUR ali par 10k EUR... Za več vredne pa itak ne bo noben spraševal tukaj, verjetno.
Ne vem no, avtomobili so v zadnjih letih postali precej zapletene zadeve... ali pa sem samo jaz natančen človek. Kokrkol. Ampak po mojih izkušnjah mehaniki, ki kao "obvladajo" vse, nimajo blage veze z vezo in naredijo več škode kot koristi.
Za mehanika za Mazdo ali Nissana pa žal ne vem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
Brane2 ::
Se strinjam.
To ni več stoenka. Je preveč trikov, ki so vezani na določeno serijo ali model in ni variante, da bi jih en mehanik obvladal vse.
Brez tega je pa problem. Lahko pokuri bistveno več ur ali pa delo slabše opravi ali pa ti zaračuna še material, ki ga je poškodoval ob nauspeli zamenjavi.
Največkrat vse skupaj.
To ni več stoenka. Je preveč trikov, ki so vezani na določeno serijo ali model in ni variante, da bi jih en mehanik obvladal vse.
Brez tega je pa problem. Lahko pokuri bistveno več ur ali pa delo slabše opravi ali pa ti zaračuna še material, ki ga je poškodoval ob nauspeli zamenjavi.
Največkrat vse skupaj.
On the journey of life, I chose the psycho path.
#000000 ::
Mah jest pa dokler gre za nek reden servis ne bi kompliciral, ker olje in filtre zamenjat na stojki ali mercedesu je skor ista procedura, če pa gre za neko bolj komplicirano napako, sploh elektronike ti pa tko druzga ne prostane kot uradni servis.
urbybaby ::
še jst. nabavna cena olja je cca 2€/L. Na uradnem servisu ti ga računajo cca > 20€/L. Če gre v avto 5L olja, je kar opazna razlika ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: urbybaby ()
Ales ::
Jaz sem bil v uradnem servisu samo enkrat, ko sem rabil optiko in mi en navaden servis ni znal prav nastavit. Niso zaračunali oz. se jaz nisem dal prepričat, da bi plačal, potem pa sem pač šel na uraden servis in je šlo.
Glede elektronskih zadev - zdaj ima skoraj vsak bolj resen "fušar" diagnostiko. Ma, še mene je mikalo, da bi si jo omislil, zdaj ko so cene padle... kar tako, da lahko malo hackam lasten avto
Samo dobrega fušarja je treba najt... kar ni vedno lahek posel.
Glede elektronskih zadev - zdaj ima skoraj vsak bolj resen "fušar" diagnostiko. Ma, še mene je mikalo, da bi si jo omislil, zdaj ko so cene padle... kar tako, da lahko malo hackam lasten avto
Samo dobrega fušarja je treba najt... kar ni vedno lahek posel.
Samson ::
Za diagnostiko novejsih avtomobilov (od cca 2000 naprej) ni potrebno nic specialnega. Povecini kabel ELM327, racunalo z usb in pa program. Imas univerzalne programe ki osnovno diagnostiko opravijo za skor vse avtomobile. Potem imas pa naprimer tudi zastonj programe. Tukaj dam primer FiatEcuScan za italijanske avte FLAR. Free verzija opravi vecino dela ki potrebujes, registrirana pa se vec. Sama cena ni nic - 50€...Tako da naprimer ce kupis kabel prek ebay-a te pride max 100€ vse, pod predpostavko da se ti valja doma kaksen p4 ali boljsi racunalnik. Torej ni potrebe po nevem kaksnem denarju in si ga vsak "fusar" komot privosci. Sam sem kupil tako kabel kot program. Pa ne fusam, ampak nucam za svoje avtomobile. Fiat in Lancia. Tako ni potrebe po placilu pri kaksnem domacem mehaniku ali pooblascenem servisu. Vsak obisk ti je najmanj 10€...
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
Brane2 ::
To je tko kot da bi reku da windowsev ni treba plačat, saj imaš zastonj alternativo - Wine na Linuxu.
Kdorkoli jo je v življenju vidu, bo umrl od smeha.
Ja, te poceni zadeve so super, niso pa vsemogočne. So zadeve, za katere rabiš točno orodja proizvajalca.
Ta pa niso poceni.
Kdorkoli jo je v življenju vidu, bo umrl od smeha.
Ja, te poceni zadeve so super, niso pa vsemogočne. So zadeve, za katere rabiš točno orodja proizvajalca.
Ta pa niso poceni.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Samson ::
Nisem najpametnejsi, vem pa koliko je FES (fiatecuscan) napredoval v dobrem letu odkar ga posedujem. Konkretno govorim zopet o fiat avtomobilih. Vsak servis ti bo reku da je nemogoce servisne intervale spreminjat, oz. ko porabis 9 kuponov je konec. Pac ne kaze vec servisnega intervala in da se to ne da spreminjat ne z Examinerjem ne kako drugace...No mozakar ki je spisal FES pa je tole postimal - vneses stevilo kuponov, poresetiras dneve in hajdi naprej kot da ni nic. Toliko o temu da diagnostike niso vsemogoce. Lahko tudi injektorje "stelas" oz. umerjas in podobno. Pac z vsako verzijo je vec avtomobilov in vec funkcij. Lahko dostopas do vseh modulov, celo do "body" modula kjer spreminjas celo nastavitve za alarm ce je original noter. In verjetno ni potrebe po pojasnjevanju da ima vse kar imajo veliki, pa se kaksno stvar vec. In predvidevam da bo scasoma imel se vec. Upam, hehe.
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
gulfstream ::
še jst. nabavna cena olja je cca 2€/L. Na uradnem servisu ti ga računajo cca > 20€/L. Če gre v avto 5L olja, je kar opazna razlika ne?
Resno ti odsvetujem da točiš noter olje za 2€ na liter, razen če gre za staro rajnglo in ti je vseeno zanjo. Za 2€ ti podturijo najbrž bazno olje z malo barvila. Kako je kaj odporno na staranje, kako se viskoznost spreminja s časom/temperaturo/staranjem, kako se obnaša mazalni sistem ko je olje hladno/vroče? Verjetno nočeš vedeti.
Dobro sintetično olje je drago, ker so pač dodatki ki so v njem svinjsko dragi. Če ti bo nekdo rekel da ima dobro olje za 2€, te nateguje. Če hočeš dobro olje, pljuni 25€/liter, sploh če imaš avto s sodobnim motorjem ali turbopolnilnikom.
Brane2 ::
Nisem najpametnejsi, vem pa koliko je FES (fiatecuscan) napredoval v dobrem letu odkar ga posedujem. Konkretno govorim zopet o fiat avtomobilih.
Toliko o temu da diagnostike niso vsemogoce. Lahko tudi injektorje "stelas" oz. umerjas in podobno. Pac z vsako verzijo je vec avtomobilov in vec funkcij. Lahko dostopas do vseh modulov, celo do "body" modula kjer spreminjas celo nastavitve za alarm ce je original noter. In verjetno ni potrebe po pojasnjevanju da ima vse kar imajo veliki, pa se kaksno stvar vec. In predvidevam da bo scasoma imel se vec. Upam, hehe.
Kako iz tega, da ima precej lahko VEŠ, da ima VSE, kar imajo veliki ?
Ne pravim, da te stvari niso uporabne, ali da je treba vedno na požegnan servis, ampak za nekatere stvari pa vendarle.
Sploh pa to, kar velja za tvojega fiata, ne velja nujno vedno za vse.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Samson ::
Ce bi videl Examinerja in ga primerjal s tem (kakor sem sam) bi lahko napisal kakor sem sam. In nikjer nisem omenil da velja za vse avtomobile. Poudaril sem da gre za FLAIR avtomobile. In napisal sem tudi da so univerzalni za osnovo za veliko avtomobilov - reset airbega, vpogled delovanja lambd in podobno...
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 35668 (18231) | bbbbbb2015 |
» | Kia Ceed - redni pooblaščeni servis (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 30569 (6825) | LeQuack |
» | Oderuški predračuni za servis vozila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24858 (14334) | KTM_ |
» | servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 11453 (8909) | Mato989 |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 72591 (46535) | D3m |