The Wall Street Journal - Kitajski proizvajalec računalnikov Lenovo je najavil, da izdelujejo svojo igralno konzolo eBox, ki bo v marsičem podobna Microsoftovemu Xboxu 360. Njihov predstavnik za odnose z javnostmi Jay Chen je dejal, da so igralne konzole področje z veliko potenciala za rast, kar nameravajo izkoristiti.
Skupino 40 inženirjev za razvoj nove konzole so osnovali pred dvema letoma, ta mesec pa so jih premestili v novo podjetje z imenom Beijing eedoo Technology. Razviti prototip ima podoben sistem krmiljenja, kot je Microsoftov Kinect, podpira HDTV in prenos dodatnih vsebin z interneta, druge podrobnosti pa še niso znane. Najprej bo na voljo na Kitajskem, kar naj bi se zgodilo do konca letošnjega leta, kasneje pa še drugod. Okvirna cena bo znašala manj kot300 dolarjev. Več še ni znano.
Novice » Konzole » Lenovo razvija lastno konzolo
nodrim ::
počas bojo konzole ratale kot PC-ji .. če bo tolko različnih platform, bojo itak mogl neki standardizirat in nardit software, ki bo delal na vseh ..
nsignific ::
počas bojo konzole ratale kot PC-ji .. če bo tolko različnih platform, bojo itak mogl neki standardizirat in nardit software, ki bo delal na vseh ..
Neumnost, trenutno je res malo konzol na trziscu, v primerjavi z recimo '90imi, ko smo imeli Sego, Nintendo, Sony, 3DO, Atari, SNK... Govorim seveda o klasicni obliki konzole, ne o ročnih ali kaj podobnega.
BALAST ::
Saj je standard programskega jezika in ustreznosti komponent.
Za prilagodljivost se pa raje razvijajo neodvisne in nelegalne zadeve, ki omogočajo večjo funkcionalnost brez plačevanja patentov.
Po možnosti izgubiš samo garancijo, ampak če je strojna oprema zanesljiva najman 2 leti, potem se še vedno splača.
Kako bi se ti zdelo, da bi moralo podjetje plačat vseh miljon patentov od neke že uveljavljene konzole, samo da bi lahko poganjale igre prirejene tej "že patentirani". Trg konzol se je lepo razporedil, na manj zahtevne (prastari emulatorji), srednje zahtevne (Nintendo Wii) in zelo zahtevne (Xbox 360, PS3).
Po mojem občutku so pri Lenovo zavohali priložnost med manj zahtevnimi in srednje zahtevnimi konzolami, samo da ulovijo težo med ceno (konzole + nakup 10 v življenskem obdobju konzole) in ceno strojne opreme, ki se bo amortizirala čez čas.
Za prilagodljivost se pa raje razvijajo neodvisne in nelegalne zadeve, ki omogočajo večjo funkcionalnost brez plačevanja patentov.
Po možnosti izgubiš samo garancijo, ampak če je strojna oprema zanesljiva najman 2 leti, potem se še vedno splača.
Kako bi se ti zdelo, da bi moralo podjetje plačat vseh miljon patentov od neke že uveljavljene konzole, samo da bi lahko poganjale igre prirejene tej "že patentirani". Trg konzol se je lepo razporedil, na manj zahtevne (prastari emulatorji), srednje zahtevne (Nintendo Wii) in zelo zahtevne (Xbox 360, PS3).
Po mojem občutku so pri Lenovo zavohali priložnost med manj zahtevnimi in srednje zahtevnimi konzolami, samo da ulovijo težo med ceno (konzole + nakup 10 v življenskem obdobju konzole) in ceno strojne opreme, ki se bo amortizirala čez čas.
opeter ::
Ni neumnost. Nodrim ima prav. Zadeva mora postati univerzalen, neodvisen od strojne in programske opreme. Če pa je že razlika, pa mora biti enostavno prenosljiv, če želijo razvijalci in progrmai obstati na trgu. Sicer je Apple zelo proti, ampak čas bo že pokazal.
Le zakaj je SCSI, LPT itn. izginil in zakaj smo dobili USB? Firewire sicer še nekaj miga, a hitrost (vsaj za diske) je primarno prevzel (e)SATA. Ali pa so zna tudi to spremeniti z USB 3.0 in prihajajočimi različicami?
Vem, da želi vsako podjetja, vsak razvijalec svoje uporabnike prikleniti nase, a to bo šlo le toliko časa, dokler jim bodo ti plačevali za storitve. Kaj pa potem?
Le zakaj je SCSI, LPT itn. izginil in zakaj smo dobili USB? Firewire sicer še nekaj miga, a hitrost (vsaj za diske) je primarno prevzel (e)SATA. Ali pa so zna tudi to spremeniti z USB 3.0 in prihajajočimi različicami?
Vem, da želi vsako podjetja, vsak razvijalec svoje uporabnike prikleniti nase, a to bo šlo le toliko časa, dokler jim bodo ti plačevali za storitve. Kaj pa potem?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
nsignific ::
Ni neumnost. Nodrim ima prav. Zadeva mora postati univerzalen, neodvisen od strojne in programske opreme. Če pa je že razlika, pa mora biti enostavno prenosljiv, če želijo razvijalci in progrmai obstati na trgu. Sicer je Apple zelo proti, ampak čas bo že pokazal.
Kolosalna neumnost je, ker predvideva takšno smer razvoja na podlagi velikega števila konzol. Ta predpostavka je napačna, ker imamo trenutno na trgu res majhno število konzol v primerjavi s prej - pa se takrat nihče ni odločil razvijati standardiziranega softvera.
Tako da je to kar lepo in po vseh predpisih ena velikanska neumnost.
Bor H ::
Sej apple ma svojo ročno in tablično konzolo, če se predvidevanja glede iTV uresničijo (bomo vidl čez par dni) pa bo imel še konzolo za v dnevno sobo.
Matako ::
čakamo samo še Apple, da naredi iBox :)
So že probali njega dni:
Apple Bandai Pippin @ Wikipedia
Jasno fail.
Izgleda, da je v devetdesetih res vsak, ki je imel 5 minut časa šel delat konzole.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Bananovec ::
Fail. Če ne že zaradi česar drugega, pa sto procentov zaradi nerazširjenosti. Ne vem, če je kdo tako pameten, da bo kupil konzolo od nekoga, ki se ŠE ni dokazal. Podobno je tudi z avtomobili, elektroniko. Vsak si misli: Kaj za vraga je to za en azijski jajc?! Razen, če podjetje ne ponuja nekaj inovativnega, se mora prej dokazati.
Mnogi poskušajo, a le redkim uspe. Na trgu imaš verjetno preko 100 "konzol" (večina iz Azije) , a le par je omembe vrednih.
Mnogi poskušajo, a le redkim uspe. Na trgu imaš verjetno preko 100 "konzol" (večina iz Azije) , a le par je omembe vrednih.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
marvin42 ::
9000: pozabljaš na en zelo pomemben argument: cena. Kako pa novi izdelki z Mercatorjevih polic pridejo k tebi domov? Reklama+nizka cena. Kar spomni se koliko računalniških podjetij pred 10 leti nisi poznal po imenu, danes pa kupuješ njihove izdelke.
Mostly Harmless
Poldi112 ::
A jih lahko par našteješ. Ker jaz vse, kar se spomnim da imam, ni od firm, ki jih 10 let nazaj ne bi poznal. Ati, AMD, Samsung, LG, Logitech, Philips. IBM, Dell.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
SLO_Matej ::
Kaj znajo Kitajci res samo še kopirati? Nisem si misli, da tudi tako velika in priznana podjetja, kot je Lenovo delajo tako.
matejdro ::
Škoda da se nihče ne spomni narediti malo bolj odprte konzole, da bi si uporabniki lahko gor preko interneta nalagali aplikacije in funkcionalnosti, tako kot to deluje na novejših smartphonih. Neke vrste uraden legalen homebrew.
techfreak :) ::
Škoda da se nihče ne spomni narediti malo bolj odprte konzole, da bi si uporabniki lahko gor preko interneta nalagali aplikacije in funkcionalnosti, tako kot to deluje na novejših smartphonih. Neke vrste uraden legalen homebrew.
Problem je v tem, da se bi malokdo razvijal igre za takšno konzolo, ker ne ponuja dovolj dobre zaščite proti nelegalnemu kopiranju.
matejdro ::
techfreak :) je izjavil:
Škoda da se nihče ne spomni narediti malo bolj odprte konzole, da bi si uporabniki lahko gor preko interneta nalagali aplikacije in funkcionalnosti, tako kot to deluje na novejših smartphonih. Neke vrste uraden legalen homebrew.
Problem je v tem, da se bi malokdo razvijal igre za takšno konzolo, ker ne ponuja dovolj dobre zaščite proti nelegalnemu kopiranju.
Bilo bi enako kot pri trenutnih konzolah (in PC-jih), samo pač da morda ne bi rabil kupiti čipa. Single player bi lahko igral, multiplayer pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matejdro ()
techfreak :) ::
Saj je vse v redu, ampak nekateri bi takšno konzolo izkoriščali za igranje piratskih kopij iger. Poleg tega lahko pri pametnih telefonih vidiš, da so zaprte platforme (iOS) bolj popularne - imajo več aplikacij/iger kot druge.
nodrim ::
Kolosalna neumnost je, ker predvideva takšno smer razvoja na podlagi velikega števila konzol. Ta predpostavka je napačna, ker imamo trenutno na trgu res majhno število konzol v primerjavi s prej - pa se takrat nihče ni odločil razvijati standardiziranega softvera.
Tako da je to kar lepo in po vseh predpisih ena velikanska neumnost.
Ciljal sem bolj na to, da več kot bo platform, več bodo morali delati razvijalci iger, da bodo svoje igre portali na vse sisteme oz. razvijali ločene prirejene različice za različno strojno opremo. Potem boš prišel do tega, da boš kupil cenejšo konzolo, kjer boš igral "slabše" verzije istih iger, kot na dražjih konzolah.
Ostale bodo pa še ekskluzive, ki bodo pač prišle samo na posamezne konzole. V 90-ih je bilo veliko razvijalcev iger, ki so imeli lastne konzole (recimo Sega) in zdaj na dolgi rok so vse propadle. Edina možnost bi bila, da ti novi morebitni proizvajalci konzol dobijo svoje razvijalce ali pač dobijo svoje projekte od obstoječih razvijalcev. V takšen projekt pa močno dvomim, da se bo še kdo spravil kaj kmalu. Mogoče Apple, pa še ta ne kaže nič v tej smeri zaenkrat.
Aggressor ::
To je Kitajska. Tam je milijon kopij vseh mogočih konzol plus gigantski internetni boom. Tale zadeva cilja na domači trg in glede na trenutno klimo ima potencial, da bo tam uspešnica. Ostalo jih pa zaenkrat pomoje bolj malo briga.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aggressor ()
opeter ::
Aggressor, res je. A če bi bila takšna konzola pol cenejša in bi nudila podobno zabavo, bi bila tudi pri nas prodajna uspešnica. Seveda, če bi se dalo le tega uvoziti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
nodrim ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoft stopil korak nazaj, Xbox One z manj omejitvami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 19687 (15468) | Lonsarg |
» | Tretja generacija Xboxa je... One?! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Konzole | 40765 (33980) | LuGi |
» | Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4Oddelek: Novice / Konzole | 12223 (9633) | Jst |
» | Strojne noviceOddelek: Novice / Grafične kartice | 4207 (2993) | Dr_M |
» | Microsoft z milijardnim dobičkomOddelek: Novice / Rezultati | 1895 (1895) | CaqKa |