3D Chipset - Tokrat pa ne cene. Ampak Nvidiin GPU, ki naj bi ležal v prihajajočem X-boxu. Ko je Microsoft naznanil X-box, so rekli, da bo GPU deloval pri (uau) 300MHz! Potem je prišlo do nekih problemov, komplikacij in kar naenkrat so rekli, da bo GPU deloval pri 250MHz. To je veljalo do včeraj...
Danes pa si lahko tu preberete nove specifikacije GPU-a in sami boste videli, da je padel na 233MHz. Kakšne probleme ima Nvidia si lahko le predstavljamo... Sploh je z razvojem X-boxa povezano več problemov kot z razvojem drugih igralnih konzol, se vam ne zdi? Si je Microsoft zastavil cilje svoje igralne konzole malo preagresivno? Ali pa so te le močni porodni krči konzole, ki bo pokončala PC-je, oziroma vsaj igre na njih (I think NOT!)?
Novice » Igre » Vedno nižje
Senitel ::
Ha, ha, ha,...
Kolk folk pada na glupe "rumorse" ... Ej sej to ni res .
Po teh "specifikacijah" bo XBox mel 233 grafični čip in naredil 4G pixlov/sec, in kam naj NVidia spravi 18 pipeline-ov, ki bi bli potrebni zato, če smem bit mal skeptičen do teh specifikacij??
Clock: 250MHz
Pixel fillrate: 1G pixel/sec
Texel fillrate: 2G texel/sec
100M trikotnikov/sec
Kolk folk pada na glupe "rumorse" ... Ej sej to ni res .
Po teh "specifikacijah" bo XBox mel 233 grafični čip in naredil 4G pixlov/sec, in kam naj NVidia spravi 18 pipeline-ov, ki bi bli potrebni zato, če smem bit mal skeptičen do teh specifikacij??
Clock: 250MHz
Pixel fillrate: 1G pixel/sec
Texel fillrate: 2G texel/sec
100M trikotnikov/sec
Pretorijanec ::
Senitel: ne vem. Jst se niti pribljižno ne spoznam na računalniško grafiko in kartice tako kot ti. Vse kar vem je, da na strani jasno piše, da bo frekvenca GPU-ja 233MHz. Ker so to odkrile tudi druge priznane strani (3dChipset) bo verjetno držalo.
Senitel ::
Na strani piše, da bo core 233 MHz, da bo kartica zmogla narediti 4G pixlov/sec (brez tekstur), 4G pixlov/sec (z dvema teksturama) in 125M trikotnikov.
Za take pixel fill rate bi rabil 18 pipeline-ov. Vsak pipeline ti da en pixel/clock. Se prav pixels/sec=clock*pipelines. 4G pixlov / sec = 233MHz * 4 pipeline-i? I don't think so...
Za take pixel fill rate bi rabil 18 pipeline-ov. Vsak pipeline ti da en pixel/clock. Se prav pixels/sec=clock*pipelines. 4G pixlov / sec = 233MHz * 4 pipeline-i? I don't think so...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Xbox "ONE" (strani: 1 2 3 )Oddelek: Konzole | 34058 (23491) | greeenmaster |
» | DOOM III le za Xbox ?!?!?! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 10546 (7894) | Fury |
» | Geforce FXOddelek: Strojna oprema | 2157 (1648) | Soni |
» | HALO in Bungie Software (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5212 (4688) | ABX |
» | Ime X-box v rokah MicrosoftaOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 2252 (2252) | element |