» »

Tretja generacija Xboxa je... One?!

1
2
3

nejcpirc ::

Tr0n je izjavil:

Heh, prebirat random komentarje razvajenega in neinformiranega folka je izguba casa. Zadeva je solidna in se bo prodajala za zemljice. Xbox One je v bistvu edina skatla trenutno, ki ti ponuja cel spekter zabave, od hardcore iger, filmov, TVja, glasbe, social medijev, VoIP (skype) in na splosno integracije s cloud servisi.


Po moje se motiš. Gaming je zelo velik biznis in point igralne konzole je igra, potem vse ostalo. Če SONY ponudi konzolo (PS4), ki bo podpirala "oldschool used games" market, potem bo zavladal. Verjetno ni bil namen Microsofta, da ima delež podoben kot Nintendow Wii U in če mene vprašaš, so že zajebali big time.

Ganon ::

opeter je izjavil:

Zakaj misliš, da je Wii U izpadel?


Odgovarjaš človeku, ki ima na S-T že pravo zgodovino pljuvanja po Nintendu, tako da se niti ne trudi. Ni seznanjen z ničemer, važno je samo, da se udriha. Preprosto ignoriraj.

Tr0n ::

Tr0n je izjavil:

Gaming je zelo velik biznis in point igralne konzole je igra, potem vse ostalo.

Konzola izkljucno za igre je bila mogoce aktualna leta 2005 ali se prej, danes pa se marsikaj drugega pocnes zraven. Recimo na PCju poslusas glasbo v ozadju, gledas stream, alt-tabas medtem ko cakas na naslednji match, surfas po internetu, chatas, prebiras twitter etc. Ni razloga, da se bi MS in Sony omejila izkljucno na igre, ce lahko ponudita vec storitev in razsirita ponudbo. Tudi PS4 bo imel marsikateri cloud servis kot dodatek k igram.

plaz21 ::

Tole bo prava škatla, že konzola sama pol pa naj človek še Kinect doda. Nimajo vsi velikih sob, lahko bi mislili malo tudi na velikost. WiiU ima to super urejeno, konzola je majhna, pa še podstavke ma da se jo postavi pokonci. Tale cegu pa ni za nikamor, poleg tega je bolj oglaševano kot multimedijska naprava in ne igralna konzola.

opeter ::

Tr0n je izjavil:

Recimo na PCju poslusas glasbo v ozadju, gledas stream, alt-tabas medtem ko cakas na naslednji match, surfas po internetu, chatas, prebiras twitter etc.


Ko igram, igram, ko delam, delam, ko gledam film, gledam film, ne pa preklapljam med programi ... ker, če bi naenkrat delal deset stvari, ne bi niti eno stvar normalno končal, skratka imaš 0 efekta. Večopravilnost pri človeku je dokazano kontraproduktivno.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Siddh ::

opeter je izjavil:


Ko igram, igram, ko delam, delam, ko gledam film, gledam film, ne pa preklapljam med programi ... ker, če bi naenkrat delal deset stvari, ne bi niti eno stvar normalno končal, skratka imaš 0 efekta. Večopravilnost pri človeku je dokazano kontraproduktivno.


ampak ljudje to vseeno delajo in to še z kakšnim veseljem :D že na telefonu lahko delaš 10 stvari naenkrat, zakaj nebi mogel tega še na 300, 400 ali več € vredni igralni konzoli?
če pa nočeš preklapljat med tvjem, muziko, skypom, browserjem, wordom... pa pač ne preklapljaj ali pač kupi računalnik iz pre-windows era in delaj eno stvar naenkrat


Tr0n ::

Ja, jaz vedno druge stvari pocnem, medtem ko igram. Sploh ce spilas kako igro, kjer je matchmaking dolg (Dota 2, COD,...). :)

roli ::

Marička ste nekateri zelo napadli tole stvar preden je sploh vse znano o njej.

In meni osebno izgleda zelo všečno - preprost minimalističen dizajn.

Kar se pa prodajanja/posojanja/whatever iger tiče:
http://www.engadget.com/2013/05/21/xbox...

Prav tako pa bo live subscription sedaj mogoče deliti med profili na isti konzoli:
http://www.engadget.com/2013/05/22/xbox...
http://www.r00li.com

Pesimist ::

Upam da bodo znalio izkoristit ta novi Kinekt. Ce lahko bere srcni utrip lahko tudi bere oči.
Pri Fifi je najvecji problem izbrati pravega igralca. To bi samo pogledo na njega pa bi bil selektan.

D3m ::

The Xbox One: Hardware Analysis & Comparison to PlayStation 4

Vir: Anandtech

Xbox One je strojno bolj podhranjen, kot PS4.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

enpac ::

Tud xbox 360 je bil procesorko in kaj mu fali :D. In pa po lastnih iskusnjah dvomim, da bo sony spravil skuaj bolso online storitev in pa nasploh uporabniski vmesnik kot ga ima xbox, seveda je to moje mnenje!

Lonsarg ::

Že samo za Kinect(sam brez konzole) bi jaz plačal tudi do 500€. Kak software more ta kinect met da to hendla, bolano.

Pithlit ::

Tr0n je izjavil:

Saj je omenjena v novici.

Pa res... mater sm slepa -_-
Life is as complicated as we make it...

puginho ::

Lonsarg je izjavil:

Že samo za Kinect(sam brez konzole) bi jaz plačal tudi do 500EUR. Kak software more ta kinect met da to hendla, bolano.


Kaj ti pomaga če pol stvari nebo delalo v Evropi. Prezgodaj je za bilokake ocene kaj in kako se bo prodajalo če pa se sploh še nič ne ve prav. PS4 bo multimedijska naprava isto, s tem da ta Gaikai servis bo delal čuda - doma boš igral PS4 igre in jih lahko nadljeval kjerkoli, tudi na tablici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: puginho ()

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

Mandi ::

Grda črna škatla .. zgleda, da jim je zavoljo Sony-jeve earlier-than-expected najave malo zmanjkalo časa :)

Keyser Soze ::

Bolj ko berem, bolj se nagibam k temu, da bo naslednik moje 360 PS4.

Sem dolgoletni MS fan pri konzolah, ampak tile fakti, ki jih trenutno nizajo v novicah... Bo moral MS kar konkretne bonbončke ponudit pri ONE, da grem nazaj v njihov tabor.
OM, F, G!

Mavrik ::

V bistvu je samo vprašanje a bo PS4 OS tudi tako grozno invaliden kot je bil na PS3. Počasen štekajoč OS "okrašen" z dejstvom, da si moral redno čakati tudi po 20+ minut za (obvezno) posodobitev ter inštalacijo iger, je uničil kakršnokoli prednost naprave.

Jaz osebno komot plačam Microsoftu za slabšo konzolo samo zato da mi ni treba prenašati tega sranja - za čakanje na updejte na dragem hardwareu mamo v končni fazi Windows PCje.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Tr0n ::

Jaz bom pa ostal PCjas, edino ce me bodo prepricali z igrami, ki jih ne bo mogoce dobit na PCju. Vso ostalo funcionalnost tako ze imam na PCju. :)

Truga ::

Eh, KSP je itak samo na PCju.

Tr0n ::

Pa Guild Wars 2 in Dota 2. 8-)

opeter ::

Pa razne (realne in potezne) strategije se itak boljše igrajo na PC-ju ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

3furious ::

Mavrik je izjavil:

V bistvu je samo vprašanje a bo PS4 OS tudi tako grozno invaliden kot je bil na PS3. Počasen štekajoč OS "okrašen" z dejstvom, da si moral redno čakati tudi po 20+ minut za (obvezno) posodobitev ter inštalacijo iger, je uničil kakršnokoli prednost naprave.

Jaz osebno komot plačam Microsoftu za slabšo konzolo samo zato da mi ni treba prenašati tega sranja - za čakanje na updejte na dragem hardwareu mamo v končni fazi Windows PCje.


PS4 naj bi imel vse posodobitve v ozadju, imel bo celo namenski čip, ki "zbudi" le potrebno strojno opremo za download in namestitev popravkov. Če imaš PS+, ti že na PS3 samo downloada popravke, treba jih je le ročno namestiti.

Za XBox One pa so napovedali, da bo obvezno treba vse igre inštalirati na disk, tako da bi v tem primeru šel iz dežja pod kap.
In the age of information, ignorance is a choice.

Mavrik ::

3furious je izjavil:


PS4 naj bi imel vse posodobitve v ozadju, imel bo celo namenski čip, ki "zbudi" le potrebno strojno opremo za download in namestitev popravkov. Če imaš PS+, ti že na PS3 samo downloada popravke, treba jih je le ročno namestiti.

Za XBox One pa so napovedali, da bo obvezno treba vse igre inštalirati na disk, tako da bi v tem primeru šel iz dežja pod kap.


Ja, saj to ta pomemben del - od obeh konzol trenutne generacije (ki si ju lastim, Wii-ja nimam, tako da o njem ne govorim) je za uporabo 360ka neprimerno udobnejša. Obenem je to tudi opazna razlika - vse tiste blazne razlike v jedrih in hardwaru se prevajajo v malenkosti, ki se na FullHD TVju na koncu dnevne večinoma ne poznajo. Nekako isto pričakujem tudi za to generacijo - sodeč po Anandtechovem članku bo razlike kakih 10-15% v končni fazi in bomo spet gledali bolj ali manj identične igre (kar je kul - kupovanje dveh konzol zato da lahko izkusiš večino dobrih iger je tečno) in bo o uporabnosti konzol odločalo predvsem to, kako udobno bo zaganjanje in kupovanje iger.

Ni mi sicer jasno zakaj je MS toliko časa zapravil z oglaševanjem ESPN in podobnega crapa, ki ga večina američanov itak že ima preko Comcasta.
The truth is rarely pure and never simple.

Dami ::

Backwards compatibility has been a sore subject for some gamers but Microsoft's Don Mattrick says the company is looking forward, not back. "If you're backwards compatible," he told The Wall Street Journal, "you're really backwards."
The Xbox One's architecture -- equipped with a new x86 CPU -- prevents it from being able to run games designed for the 360's eight year old Xenon processor. Additionally, Mattrick claims that players making use of backwards compatibility were a negligible percentage of their consumer base.

Dokler se bojo ovce pustil stričt pa krave molzt se ne bo nič spremenilo. Mene sicer oblika ne moti razen da bi lahko bil občutno manjši pa tudi povdarek na TV/media center delu ne (navsezadnje bi me bolj motilo da v letu 2013 ne bi blo tega). Itak pa bom always and forever uporabnik PCja :)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

puginho ::

Dami je izjavil:

Backwards compatibility has been a sore subject for some gamers but Microsoft's Don Mattrick says the company is looking forward, not back. "If you're backwards compatible," he told The Wall Street Journal, "you're really backwards."
The Xbox One's architecture -- equipped with a new x86 CPU -- prevents it from being able to run games designed for the 360's eight year old Xenon processor. Additionally, Mattrick claims that players making use of backwards compatibility were a negligible percentage of their consumer base.

Dokler se bojo ovce pustil stričt pa krave molzt se ne bo nič spremenilo. Mene sicer oblika ne moti razen da bi lahko bil občutno manjši pa tudi povdarek na TV/media center delu ne (navsezadnje bi me bolj motilo da v letu 2013 ne bi blo tega). Itak pa bom always and forever uporabnik PCja :)


Ja kaj pa lahko posameznik naredi kot da stvari ne kupi al pa kupi. Kaj ti bi šel protestirat pa prosit miloščino pred Microsoft?!?

BigWhale ::

Mavrik je izjavil:

V bistvu je samo vprašanje a bo PS4 OS tudi tako grozno invaliden kot je bil na PS3. Počasen štekajoč OS "okrašen" z dejstvom, da si moral redno čakati tudi po 20+ minut za (obvezno) posodobitev ter inštalacijo iger, je uničil kakršnokoli prednost naprave.


Posodobitve so bile sicer nadlezna zadeva, drugace pa jaz z OSom na PS3 nisem imel nobenega problema. V bistvu se mi je zdel zlo fajn za uporabljat. Pregleden in stvari so hitro dostopne.

Dami ::

puginho je izjavil:


Ja kaj pa lahko posameznik naredi kot da stvari ne kupi

A to ni dost? Bi rad videl kako bi še vedno zagovarjali svoje, če vsak ki je mislil kupiti to konzolo z namenom igranja in ne zgolj kot media center, tega pač ne stori.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Lonsarg ::

3furious je izjavil:


Za XBox One pa so napovedali, da bo obvezno treba vse igre inštalirati na disk, tako da bi v tem primeru šel iz dežja pod kap.


Jest sploh ne štekam to okoli diska. Leta 2013 niti slučajno ne mislim ob preklopu iz ene na drugo igro vtikat ploščke notri, poganjanje z ploščka je tako velik minus ne plus.

Poleg tega pa bo itak veliko bolj popularna digitalna distribucija in ne ploščki iz trgovin ali po pošti, da bi jaz šel v trgovino kupit igro, a se hecate:D Pri digitalni distribuciji, je pa inštalacija na disk itak samoumevna.

3furious ::

To se je nanašalo na drug post, kjer se je nekdo pritoževal, da ne mara inštaliranja iger. Sicer se načeloma strinjam, da je lažje poganjati iz diska. Zna pa z naraščanjem zbirke iger zmanjkati prostora na disku. Potem bo treba za vsako neinštalirano igro čakati pred igranjem. Ena od prednosti konzol pa naj bi bila ravno enostavnost, vložiš plošček in igraš.
In the age of information, ignorance is a choice.

nekikr ::

Problem je, ker so igre čedalje večje. Posledično ni več tako, da vložiš plošček in igraš ampak se načakaš in naposlušaš brnenja optičnega pogona. Meni je šel moj Xbox 360 pošteno na Q, ker je mlel v nedogled, če igra ni bila inštalirana na disk. Resnično si ne predstavljam, da bi moderna konzola DVD potrebovala za karkoli drugega kot enkratno inštalacijo igre...

Gatsu ::

Tr0n je izjavil:

Heh, prebirat random komentarje razvajenega in neinformiranega folka je izguba casa. Zadeva je solidna in se bo prodajala za zemljice. Xbox One je v bistvu edina skatla trenutno, ki ti ponuja cel spekter zabave, od hardcore iger, filmov, TVja, glasbe, social medijev, VoIP (skype) in na splosno integracije s cloud servisi.

Mogoce ni tako zanimiva za nas PCjase, ki smo tega ze navajeni, ampak za ostalo rajo je pa to kar big deal.

Wii U pa je tokrat cisto izpadel iz dirke. Kje je Wii U software? Tista ena, ali dve 1st party igri na leto je premalo.




Ti morda živiš v Ameriki in nisi nikol igral rabljene igre oz prodal igre naprej? Ker 3/4 stvari ki so jih pokazal na tem šovu v Sloveniji ne bo nikdar delovalo. Blokirat trg rabljenih iger je pa definitivno strel v koleno. Jaz bi kupil manj kot 1/3 iger za konzole kot jih sicer, če nebi bilo možno dobit rabljene oz jo prodat naprej. Poleg tega bo špil delal samo na enem accju na isti konzoli, če boš imel 2 accja boš plačal fee...

Če Sony naredi isto pa pač ne bom imel nobene next gen konzole. Na PCju požrem Steam like DRM samo zato, ker so cene iger za PCje skor pol nižje kot za konzole in ker se jih da zelo zelo hitro dobiti še veliko ceneje. Pa še "zastonj" jih lahko testiraš.

Tr0n ::

Poleg tega bo špil delal samo na enem accju na isti konzoli, če boš imel 2 accja boš plačal fee...

Dokler se bos loginal v account na katerem je igra, bos lahko igral tudi na drugi konzoli. Podobno kot Steam. Accountov na eni konzoli bos lahko imel poljubno. Tudi podpora za rabljene igre bi naj bila, ampak se niso dokoncno dorekli.

"While Phil [Harrison] discussed many potential scenarios around games on Xbox One, today we have only confirmed that we designed Xbox One to enable our customers to trade in and resell games at retail," Microsoft told Polygon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

nekikr ::

Gatsu je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Heh, prebirat random komentarje razvajenega in neinformiranega folka je izguba casa. Zadeva je solidna in se bo prodajala za zemljice. Xbox One je v bistvu edina skatla trenutno, ki ti ponuja cel spekter zabave, od hardcore iger, filmov, TVja, glasbe, social medijev, VoIP (skype) in na splosno integracije s cloud servisi.

Mogoce ni tako zanimiva za nas PCjase, ki smo tega ze navajeni, ampak za ostalo rajo je pa to kar big deal.

Wii U pa je tokrat cisto izpadel iz dirke. Kje je Wii U software? Tista ena, ali dve 1st party igri na leto je premalo.




Ti morda živiš v Ameriki in nisi nikol igral rabljene igre oz prodal igre naprej? Ker 3/4 stvari ki so jih pokazal na tem šovu v Sloveniji ne bo nikdar delovalo. Blokirat trg rabljenih iger je pa definitivno strel v koleno. Jaz bi kupil manj kot 1/3 iger za konzole kot jih sicer, če nebi bilo možno dobit rabljene oz jo prodat naprej. Poleg tega bo špil delal samo na enem accju na isti konzoli, če boš imel 2 accja boš plačal fee...

Če Sony naredi isto pa pač ne bom imel nobene next gen konzole. Na PCju požrem Steam like DRM samo zato, ker so cene iger za PCje skor pol nižje kot za konzole in ker se jih da zelo zelo hitro dobiti še veliko ceneje. Pa še "zastonj" jih lahko testiraš.

Se hecaš ali si res tako bebav.
1. Microsoft pravi, da boš lahko prodajal in kupoval rabljene igre. Kako točno še niso povedali, možno pa bo.
2. Igre na PCju pol cenejše kot na Xboxu? Nigga please!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

LuGi ::



Drugo leto.. :)

Gatsu ::

there will always be fanboys... :)

D3m ::

Če temu tako rečeš. Jaz pravim, da je že religija. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Siddh ::

nekikr je izjavil:

2. Igre na PCju pol cenejše kot na Xboxu? Nigga please!


še nisi slišal za steam?
v času akcije imaš do 75% znižanja, npr. GTA od prvega do zadnjega dela sem kupil za 7.99€

pa PC je tudi nasploh cenejši
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... pc verzija-46€
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... xbox verzija 70€


D3m ::

Bolje, da ni rekel "Igre na PCju pol cenejše kot na PS3? Nigga please!" :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

LuGi ::

Imam X360 in bo pač naslednik One ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

rand ::

Microsoft finally lost it. Na operacijski sistem za namizne računalnike nam nalima gui POS terminala, namesto igralne konzole pa ponudi nadomestek video rekorderja :D
while(1)fork();

Good Guy ::

http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Lonsarg ::

Kar se tiče normalnih iger, torej glavnine, itak razlike med konzolami že pri prejšni generaciji ni bilo in je tudi ne bo med PS4 in Xbox One. Odločitev za nakup bo torej imel marketing, ter razni dodatki, način upravljanje z konzolo, UI konzole, pa take zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

ahac ::

Siddh je izjavil:

nekikr je izjavil:

2. Igre na PCju pol cenejše kot na Xboxu? Nigga please!


še nisi slišal za steam?
v času akcije imaš do 75% znižanja, npr. GTA od prvega do zadnjega dela sem kupil za 7.99€

pa PC je tudi nasploh cenejši
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... pc verzija-46€
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... xbox verzija 70€


Odvisno kje gledaš. Recimo pri največjih US trgovcih:

PS3:
- http://www.walmart.com/ip/BioShock-Infi... $50
- http://www.bestbuy.com/site/BioShock+In... $60
- http://www.gamestop.com/ps3/games/biosh... $40
Xbox:
- http://www.walmart.com/ip/BioShock-Infi... $50
- http://www.bestbuy.com/site/BioShock+In... $60
- http://www.gamestop.com/xbox-360/games/... $40
PC:
- http://www.walmart.com/ip/BioShock-Infi... $60
- http://www.bestbuy.com/site/BioShock+In... $60
- http://www.gamestop.com/pc/games/biosho... (download) $60
- http://www.steamprices.com/us/app/8870/... $60

GTA od prvega do zadnjega dela sem kupil za 7.99€

In zadnji je izšel kdaj? Pred 5 leti?
Če govorimo o novih konzolah in novih igrah, potem primerjajmo tudi cene za nove igre. Stare v akcijah dobiš poceni tudi drugje.
:P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

filip007 ::

Ah to ni še nič, zdaj bodo še miške prodajali s Start gumbom.
http://news.techeye.net/business/micros...
Trevor Philips Industries

Kenpachi ::

ahac je izjavil:

PC:
- http://www.walmart.com/ip/BioShock-Infi... $60
- http://www.bestbuy.com/site/BioShock+In... $60
- http://www.gamestop.com/pc/games/biosho... (download) $60
- http://www.steamprices.com/us/app/8870/... $60


Wut...
Bioshock infinite 24.39$ oz. 18.79€, s kodo "dlcomparebonus" dobiš še 5% popusta na to ceno.
http://www.dlcompare.com/search.php?q=b...
Zaraki Kenpachi.

nekikr ::

Siddh je izjavil:

nekikr je izjavil:

2. Igre na PCju pol cenejše kot na Xboxu? Nigga please!


še nisi slišal za steam?
v času akcije imaš do 75% znižanja, npr. GTA od prvega do zadnjega dela sem kupil za 7.99€

pa PC je tudi nasploh cenejši
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... pc verzija-46€
http://www.bigbang.si/igre/bioshock-inf... xbox verzija 70€

Saj so ti že povedali, da se ne delaj bebca še naprej. V času akcije imaš tudi mnogo Xbox iger v lokalni trgovini ceneje kot na Steamu. Primerjaj novo igro ob izidu in ne 5 let starih v akcijah. Cene iger so enake z miniaturnimi odstopanji sem in tja.

ahac ::

Kenpachi je izjavil:

ahac je izjavil:

PC:
- http://www.walmart.com/ip/BioShock-Infi... $60
- http://www.bestbuy.com/site/BioShock+In... $60
- http://www.gamestop.com/pc/games/biosho... (download) $60
- http://www.steamprices.com/us/app/8870/... $60


Wut...
Bioshock infinite 24.39$ oz. 18.79€, s kodo "dlcomparebonus" dobiš še 5% popusta na to ceno.
http://www.dlcompare.com/search.php?q=b...


Povprečen gamer ne gre iskat cheap cdkeyev iz kitajskih strani, ampak vidi cene v trgovini.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Kenpachi ::

Kitajskih? You drunk or something?

Kaj ma zdej veze tu povprečje, a si povprečen? A na slotehu smo povprečni, pa ne znamo googlat, iskat najboljše ponudbe?

Al kaj bi ti rad pokazal? Ja, kao PC igre niso cenejše, ker average joe (naj) ne (bi) zna(l) poiskat najcenejše ponudbe, EOD.

You're right, you should get a medal.
Zaraki Kenpachi.

roli ::

3furious je izjavil:

To se je nanašalo na drug post, kjer se je nekdo pritoževal, da ne mara inštaliranja iger. Sicer se načeloma strinjam, da je lažje poganjati iz diska. Zna pa z naraščanjem zbirke iger zmanjkati prostora na disku. Potem bo treba za vsako neinštalirano igro čakati pred igranjem. Ena od prednosti konzol pa naj bi bila ravno enostavnost, vložiš plošček in igraš.

To bo še vedno. Igre se bodo namreč inštalirale v backgroundu. Vložiš plošček in igraš medtem pa se igra zadaj lepo inštalira na disk.
http://www.r00li.com
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Xbox One (strani: 1 2 3 424 25 26 27 )

Oddelek: Konzole
1349314331 (14336) filip007
»

Izšel je Xbox One (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
8525504 (11284) Machete
»

Xbox One bo stal pol tisočaka, pride novembra (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Konzole
10323775 (20271) kuglvinkl
»

Tretja generacija Xboxa je... One?! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Konzole
12040534 (33749) LuGi

Več podobnih tem