vir: engadget
Novice » Konzole » Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?
r0ker ::
torej vbistvu bi šli na sony just for the heck of it in pač da osvojijo še tista tla ? itak da bo ps3 držal 10 let, če pa nihče ne ZNA dosečt njegovih mej :D
ne razumem kaj sploh misli z maxed out?
ne razumem kaj sploh misli z maxed out?
filip007 ::
PS3 je pozno štartal, XBOX360 pa prehitro in probleme vleče naprej so na netu Falcon elite in ima že rdeče lučke gor...če se pa M$ boji PS3 slim je pa to njegov problem.
http://www.flickr.com/photos/zombdog/29...
http://www.flickr.com/photos/zombdog/29...
Trevor Philips Industries
Mavrik ::
Jao, spet tole. Produkcija Falconov je bila ustavljena že zdavnaj.
Novi Jasperji se kvarijo celo manj kot PS3jke, katerim je začel zdaj v kar zaskrbljujočih količinah crkovat Blu-ray drive (heh, kar je nekam podobno problemom kot so ga imele PS2jke z DVD pogonom... a Sony res ne zna enega normalnega optičnega pogona vgradit?)
Novi Jasperji se kvarijo celo manj kot PS3jke, katerim je začel zdaj v kar zaskrbljujočih količinah crkovat Blu-ray drive (heh, kar je nekam podobno problemom kot so ga imele PS2jke z DVD pogonom... a Sony res ne zna enega normalnega optičnega pogona vgradit?)
The truth is rarely pure and never simple.
Mavrik ::
Microsoft še vedno nima nobenih namenov vgradnje BR pogona, ker se predvsem ostredotočajo na direktno streamanje HD vsebin kar preko Xbox Live servisa (kar jim zelo dobro uspeva... a na žalost nedosegljivo v sloveniji).
The truth is rarely pure and never simple.
dronyx ::
Ja, in EA je pravi naslov za takšne blesave komentarje. Njihov Godfather (1 in 2) izgleda tako grdo, kot bi bil narejen za prvi Xbox ali PS2.
Prospekt ::
Novi Jasperji se kvarijo celo manj kot PS3jke, katerim je začel zdaj v kar zaskrbljujočih količinah crkovat Blu-ray drive (heh, kar je nekam podobno problemom kot so ga imele PS2jke z DVD pogonom... a Sony res ne zna enega normalnega optičnega pogona vgradit?)
Nekako ne moraš pričakovat, da bodo blu-ray pogoni delovali enako zanesljivo kot zdajšnji dvd pogoni.
Vsaj meni je to malo čudno, ker je blu-ray relativno nov.
c3p0 ::
Sony je imel nekaj otročjih napak z DVD pogoni na PS2 (tudi v eni slim verziji), ne pričakujem da so se zdaj že vsega naučili.
PaX_MaN ::
LOL, nov.
Prve naprave so ble v trgovinah že leta 2003!
Če kaj, bi morali z razvojem tehnologije v 15 letih od razvoja DVDja met že use naštudiranov nulo.
Torej, (že) šest let prodajajo škart robo, ki ne dela.
Ja, super, ane?
Prve naprave so ble v trgovinah že leta 2003!
Če kaj, bi morali z razvojem tehnologije v 15 letih od razvoja DVDja met že use naštudiranov nulo.
Torej, (že) šest let prodajajo škart robo, ki ne dela.
Ja, super, ane?
squngy ::
10 let ja, ampak to ne pomeni, da vmes ne pride nič novega.
Če pogledamo sony je ps2 še vedno v prodaji in še vedno pride kak nov naslov na njega (nič gate trgajočega seveda) in je uradno še v življenski dobi.
tako je bilo vsaj ko sem nazadnje preveril, kar nekaj cajta nazaj...
Če pogledamo sony je ps2 še vedno v prodaji in še vedno pride kak nov naslov na njega (nič gate trgajočega seveda) in je uradno še v življenski dobi.
tako je bilo vsaj ko sem nazadnje preveril, kar nekaj cajta nazaj...
filip007 ::
LOL, nov.
Torej, (že) šest let prodajajo škart robo, ki ne dela.
Ja, super, ane?
Ja sej zato se je Sony povezal z NEC ta vsaj zna naredit DVD pogon...do zdaj delajo še vsi.
M$ misli izdati zunanji Blu-ray za svojo gajbico
http://news.cnet.com/microsoft-has-xbox...
Trevor Philips Industries
Zgodovina sprememb…
- spremenil: filip007 ()
Looooooka ::
presegli zmogljivosti?
a v PS3 so skrili neko novo graficno/procesor, ki je bil do sedaj nedosegljiv programerjev?
to je zame...poleg nesposobnosti njihovih programerjev lahko edini nacin za izum tomple vode na starih aparatih...
Ce hoce s tem povedat, da so sele zdej pri njih zacel delat igre tko da izkoriscajo vse kar se da...in da bojo "koncno" to probal se na ps3 izvajat....naj rajs tko pove.
a v PS3 so skrili neko novo graficno/procesor, ki je bil do sedaj nedosegljiv programerjev?
to je zame...poleg nesposobnosti njihovih programerjev lahko edini nacin za izum tomple vode na starih aparatih...
Ce hoce s tem povedat, da so sele zdej pri njih zacel delat igre tko da izkoriscajo vse kar se da...in da bojo "koncno" to probal se na ps3 izvajat....naj rajs tko pove.
bf4ed ::
Ja sej zato se je Sony povezal z NEC ta vsaj zna naredit DVD pogon...do zdaj delajo še vsi.
Maš pa srečo da ti vsi še delajo. Odkar se je NEC povezal s Sony pri optičnih enotah je kvaliteta samo na slabše šla. Odkar pomnim so Sony cd in dvd pogoni bili slabši, težko ali pa sploh ne brali cd/dvd. Pri peki pa ti novi Nec-i sploh ne vejo normalno posnet en pof***ni dvd. Neberljiv v pogonu v katerem je bil pečen in tudi drugje...
filip007 ::
OptiArc so čisto OK...za snemanje pa moraš imet Nero.
Looooooka
PS3 ima odklopljene neke dodatne Cell, ker jih kao software še ne podpira...
Looooooka
PS3 ima odklopljene neke dodatne Cell, ker jih kao software še ne podpira...
Trevor Philips Industries
squngy ::
@Looooooka
Optimizacija za cell je jeba.
Mislim že za večjederne x86 majo eni probleme, kaj majo potem šele za 9 (al kolk) kao jeder na čisto novi tehnologiji...
Optimizacija za cell je jeba.
Mislim že za večjederne x86 majo eni probleme, kaj majo potem šele za 9 (al kolk) kao jeder na čisto novi tehnologiji...
seattle ::
Novi Jasperji se kvarijo celo manj kot PS3jke, katerim je začel zdaj v kar zaskrbljujočih količinah crkovat Blu-ray drive
Spet se buče kotalijo
Go Sonics!
3furious ::
Microsoft bo moral ponuditi Bluray pogon, ko bodo začele izhajati igre za PC na Blurayih. V nasprotnem primeru bo zelo trpela prodaja multiplatform iger na Xboxu360.
Bluray že kaže zobe, Final Fantasy XIII na X360 bo zaradi manjše kapacitete predvidoma samo v angleščini, medtem ko bo na Blurayu na voljo še japonščina.
Bluray že kaže zobe, Final Fantasy XIII na X360 bo zaradi manjše kapacitete predvidoma samo v angleščini, medtem ko bo na Blurayu na voljo še japonščina.
In the age of information, ignorance is a choice.
Azrael ::
Sony je zadnjih 15 let samo še bleda senca stare slave.
Kvalitete izdelave in načrtovanja, kot so jo poznali v preteklosti in so bili eden od stebrov vzpona Made in Japan, danes ni več. Vse kar imajp še dobrega, je dober marketing in edino ta jih še rešuje propada.
Blu-ray in ostala ploščkasta jajčka so propadla stvar, premajhno po kapaciteti, preobčutljivo in predrago zaradi dragih pogonov, ko kitajčki ne znajo več spacati skupaj mehanike.
Tu ima MS povsem prav Live ali pa Read only USB ključki za distribucijo iger.
EA pa gredo po poti Sony-a.
Kvalitete izdelave in načrtovanja, kot so jo poznali v preteklosti in so bili eden od stebrov vzpona Made in Japan, danes ni več. Vse kar imajp še dobrega, je dober marketing in edino ta jih še rešuje propada.
Blu-ray in ostala ploščkasta jajčka so propadla stvar, premajhno po kapaciteti, preobčutljivo in predrago zaradi dragih pogonov, ko kitajčki ne znajo več spacati skupaj mehanike.
Tu ima MS povsem prav Live ali pa Read only USB ključki za distribucijo iger.
EA pa gredo po poti Sony-a.
Nekoč je bil Slo-tech.
mtosev ::
Microsoft bo moral ponuditi Bluray pogon, ko bodo začele izhajati igre za PC na Blurayih. V nasprotnem primeru bo zelo trpela prodaja multiplatform iger na Xboxu360.
Bluray že kaže zobe, Final Fantasy XIII na X360 bo zaradi manjše kapacitete predvidoma samo v angleščini, medtem ko bo na Blurayu na voljo še japonščina.
uh kak pomembno za americane in evropejce.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()
444 ::
Kaj ti pomaga desetletna podpora, če crkne čez pol leta?
Glede na to, kako hitro so odpisali prvi Xbox (dobra štiri leta), bi se daljša življenska doba za 360ico spodobila, ampak deset let so res malo pretirana pričakovanja. Recimo prvi Nintendo (skrajšano NES) je bil podprt okoli devet let (oz. deset, če štejemo še japonsko), PS2 pa je zdaj star priboližno devet let, ampak NES je bil takorekoč brez konkurence, PS2 pa je bil realno podprt samo do lani, saj se je večina razvijalcev preusmerila na PS3. In obe konzoli sta pometli s konkurenco kar se tiče prodaje.
Realno gledano ima najboljše možnosti za desetletno podporo Wii, ki pa je še najbolj nazadnjaški po hardverski plati. Če enkrat izdajo malo posodobljeno verzijo (Wii HD recimo), ne vidim razloga zakaj ne.
Sicer pa sem mnenja, da danes preveč povdarjajo grafiko. Preigrajte še enkrat prvi Half-Life in boste videli kaj mislim.
Glede na to, kako hitro so odpisali prvi Xbox (dobra štiri leta), bi se daljša življenska doba za 360ico spodobila, ampak deset let so res malo pretirana pričakovanja. Recimo prvi Nintendo (skrajšano NES) je bil podprt okoli devet let (oz. deset, če štejemo še japonsko), PS2 pa je zdaj star priboližno devet let, ampak NES je bil takorekoč brez konkurence, PS2 pa je bil realno podprt samo do lani, saj se je večina razvijalcev preusmerila na PS3. In obe konzoli sta pometli s konkurenco kar se tiče prodaje.
Realno gledano ima najboljše možnosti za desetletno podporo Wii, ki pa je še najbolj nazadnjaški po hardverski plati. Če enkrat izdajo malo posodobljeno verzijo (Wii HD recimo), ne vidim razloga zakaj ne.
Sicer pa sem mnenja, da danes preveč povdarjajo grafiko. Preigrajte še enkrat prvi Half-Life in boste videli kaj mislim.
Icematxyz ::
Sam novico razumem nekako takole:
Če sem kupil Xbox leta 2005 se nimam glede iger kaj za bati do leta 2015?
No če sem prav razumel bistvo in če je cikel konzole vsaj 10 let in v tem času izpolnjuje vse strojne zahteve za vse igre ki izidejo potem je za igranje iger res najbolj optimalna izbira nakup konzole.
Če sem kupil Xbox leta 2005 se nimam glede iger kaj za bati do leta 2015?
No če sem prav razumel bistvo in če je cikel konzole vsaj 10 let in v tem času izpolnjuje vse strojne zahteve za vse igre ki izidejo potem je za igranje iger res najbolj optimalna izbira nakup konzole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
opeter ::
Razumem ne, ti povedati kaj da Xbox 360 si želel grafika na PS3 ista je?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jst ::
Jep, leni programerji, z super IDEjem in compilerjem za XBox360 (Power arhitektura), kateri (devi) assemler kode nikoli ne vidijo in niti ne rabijo, potem pridejo na PS3 in jim ni čisto nič jasno.
Dve leti nazaj je bil SDK za Cell za en drek. Vprašanje je koliko so uspeli izkoristili potencial, ki ga ponuja PS3 s svojim hardware-om: Cell z PPE+7xSPEji plus grafična. S tem, da je nekako 256MB za Cell in 256MB za grafično, ampak si ta ram lahko kradejo med seboj.
Če se spomnite splavitev PS2 in kakšne igre so izhajale takrat, po grafični plati mislim. Dandanes je grafika na tej isti konzoli dosti boljša, ker so iz tistega hardware-a, ki ga ima PS2, uspeli izcuzati praktično vsako kapljico moči.
Za PS3 mislim, da se bo tudi nekaj podobnega zgodilo. Sedaj, če naredijo igro za obe konzoli, ter je grafično igra enaka, mislim, da ima PS3 še kar nekaj rezerve.
Res pa je tudi, da nikoli nisem verjel, da je GPU v PS3 sposoben FullHD, torej 1920x1080 resolucije. Ampak z kakšnimi hacki v stilu DMAja za SPEje in direkt v ram od grafične, če je kaj v tej smeri možno, potem se lahko nadejamo čez nekaj let boljše grafike na PS3. Podobno kot pri PS2.
Jaz sicer poznam Cell z PPE+8xSPE, vendar pa nisem grafični dev, tako da sem lahko ustrelil kakšnega kozla (glede SPE + DMA v grafični ram).
Dve leti nazaj je bil SDK za Cell za en drek. Vprašanje je koliko so uspeli izkoristili potencial, ki ga ponuja PS3 s svojim hardware-om: Cell z PPE+7xSPEji plus grafična. S tem, da je nekako 256MB za Cell in 256MB za grafično, ampak si ta ram lahko kradejo med seboj.
Če se spomnite splavitev PS2 in kakšne igre so izhajale takrat, po grafični plati mislim. Dandanes je grafika na tej isti konzoli dosti boljša, ker so iz tistega hardware-a, ki ga ima PS2, uspeli izcuzati praktično vsako kapljico moči.
Za PS3 mislim, da se bo tudi nekaj podobnega zgodilo. Sedaj, če naredijo igro za obe konzoli, ter je grafično igra enaka, mislim, da ima PS3 še kar nekaj rezerve.
Res pa je tudi, da nikoli nisem verjel, da je GPU v PS3 sposoben FullHD, torej 1920x1080 resolucije. Ampak z kakšnimi hacki v stilu DMAja za SPEje in direkt v ram od grafične, če je kaj v tej smeri možno, potem se lahko nadejamo čez nekaj let boljše grafike na PS3. Podobno kot pri PS2.
Jaz sicer poznam Cell z PPE+8xSPE, vendar pa nisem grafični dev, tako da sem lahko ustrelil kakšnega kozla (glede SPE + DMA v grafični ram).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zheegec ::
Kolikor vem in XboX360 in PS3 oba sliko up-scalata, kjer ima XboX360 obvezen 2x Anti-alising, PS3 pa ne (ker dostikrat grafična ne zmore, pač počasnejša kot v X360).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Senitel ::
ALIEn3001,
Igre za konzole so zaklenjene na določeno resulucijo. Lahko se upscale-a (če renderira 720p in je ekran 1080p), lahko pa se tudi downscale-a (če igra renderira na 1080p in je ekran 720p). Klik!
Jst,
Upload iz Cell na RSX je počasen kot hudič, torej da bi Cell pisal direkt v RAM od RSX odpade. Lahko pa RSX bere iz tistih 256MB skupnega rama zelo hitro. Glede trikov kako lahko Cell pomaga RSX-u se pa Cell (SPE-ji) lahko uporabi kot podaljšek vertex shaderjev. Čim RSX ne bi več bil sposoben letet s polnim številom trikotnikov na sekundo lahko developerji ta del boostajo z SPE-ji. Isto sicer lahko počneš na XBox 360, ampak je Cell za tako nalogo prava pošast.
Treba je najt neko pametno razmerje kolk komplicirane pixel shaderje imet in kolk stvari dejansko zapakirat v teksture kot pre-computed podatke. Think Doom 3 vs. Half Life 2.
Igre za konzole so zaklenjene na določeno resulucijo. Lahko se upscale-a (če renderira 720p in je ekran 1080p), lahko pa se tudi downscale-a (če igra renderira na 1080p in je ekran 720p). Klik!
Jst,
Upload iz Cell na RSX je počasen kot hudič, torej da bi Cell pisal direkt v RAM od RSX odpade. Lahko pa RSX bere iz tistih 256MB skupnega rama zelo hitro. Glede trikov kako lahko Cell pomaga RSX-u se pa Cell (SPE-ji) lahko uporabi kot podaljšek vertex shaderjev. Čim RSX ne bi več bil sposoben letet s polnim številom trikotnikov na sekundo lahko developerji ta del boostajo z SPE-ji. Isto sicer lahko počneš na XBox 360, ampak je Cell za tako nalogo prava pošast.
Treba je najt neko pametno razmerje kolk komplicirane pixel shaderje imet in kolk stvari dejansko zapakirat v teksture kot pre-computed podatke. Think Doom 3 vs. Half Life 2.
444 ::
Think Doom 3 vs. Half Life 2.
Doom 3 je bil tehnično superioren H-L 2, a to je bilo tudi vse
Jaz tako ali tako stavim več na art design.
opeter ::
Think Doom 3 vs. Half Life 2.
Doom 3 je bil tehnično superioren H-L 2, a to je bilo tudi vse
Jaz tako ali tako stavim več na art design.
Igralno se Doom 3 ne more primerjat s HL2...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Jst ::
Ja, mislil sem to, kar je Senitel nadaljeval.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naslednika PS3 in Xbox 360 prihajata šele leta 2014? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 26497 (24421) | revvs |
» | Prodanih 50 milijonov PlayStation 3Oddelek: Novice / Konzole | 3757 (3393) | revvs |
» | Bo PS3 prehitel in preživel konkurente?Oddelek: Novice / Rezultati | 7506 (6448) | Berserker |
» | Xbox 360 ni niti na polovici življenjaOddelek: Novice / Konzole | 5519 (3130) | MrStein |
» | Xbox 360 in PlayStation 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 13565 (11128) | korenje_ver2 |