Forum » Igre » Gog.com - starejšni naslovi, DRM free
Gog.com - starejšni naslovi, DRM free
SasoS ::
Kako si želim da bi se o tem kaj je T&L oglasil Sentinel.
SasoS, proces, ko pike iz 3d prostora preslikaš na 2d zaslon se imenuje RASTERIZACIJA. In jo je v Quaqe-u, Descent-u in tudi Duke3D, pa tudi v vsakem 2d platformerju izvajal CPU. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, slikico rasteriziral in jo poslal grafični.
Wrong, razterizacija je proces, kjer 2d geometrijski prostor spremeniš v bitno sliko in nima veze s 3d.
Potem so se pojavili 3d pospeševalci. CPU je preveril input, spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev, rasterizacijo pa prepustil grafični. Ta je za dobro mero še gladila teksture in robove. In kar naenkrat najvišja resolucija ni bila več odvisna od CPU-ja.
Ok...kako bi "spremenil lokacije objektov, spremenil osvetlitev" imenoval z eno besedo, ali pa dvema...poskusimo - spremenil, transform? Osvetlitev - lightning? Potem dajmo temu rečt Transform & lightning! Se strinjamo, da je to obstajalo preden je tako enoto imel tudi sam GPU?
In potem se je pojavil T&L. CPU preveri input, grafična pa spreminja lokacije objektov (z uporabo vertex shaderjev), spremeni osvetlitev tekstur (z uporabo pixel shaderjev) in raszerizira. Grafična zna premikati in osvetljevati hitreje, ker je narejena tako da ji matrične operacije ne delajo problemov.
Ne, T&L je bil že prej, to smo ugotovili v prejšnji točki, takrat je GPU začel delat T&L in dobil enoto T&L (ki je kasneje mutirala v vertex shaderje). T&L na GPU-ju je bil, kot si omenil, hitrejši od tistega na CPU-ju.
Od tu Rejzorjeva trditev, da Carmagedon ni uporabljal T&L. Sentinel pa naj me popravi, če kaj nisem prav povedal.
Potem se avti vozijo v temi, monitor pa riše 3D točke po prostoru? Se mi zdi da ne...narediti je potrebno transformacijo v 2D prostor in....osvetlitev! In to je delal CPU. Zato ker Voodoo ni imel T&L enote.
SasoS ::
Wrong, razterizacija je proces, kjer 2d geometrijski prostor spremeniš v bitno sliko in nima veze s 3d.
Preden me napadete, da to ni to kar piše tukaj Rasterization @ Wikipedia bom dal tale link Graphics pipeline @ Wikipedia in pokazal na predzadnjo točko "Scan conversion or rasterization".
vorantz ::
Ne govorim o temu zakaj kupit igro na GOG, ta del mi je logičen.
Ne razumem pa zakaj bi nekomu plačal za piratsko vezijo igre, ki jo je kupil na GOG, če pa jo lahko snamem z torrenta.
Ker ne rabi crackat in je to vseeno original. Verjemi, da marsikdo ne ve crackat iger (ker so preleni, da bi brali NFO ali pa ne razumejo)
Đizs
pejt na torrent strani pa poišči GOG
ti bo jasno kaj hoče povedat
m0f0x ::
Ne govorim o temu zakaj kupit igro na GOG, ta del mi je logičen.
Ne razumem pa zakaj bi nekomu plačal za piratsko vezijo igre, ki jo je kupil na GOG, če pa jo lahko snamem z torrenta.
Ker ne rabi crackat in je to vseeno original. Verjemi, da marsikdo ne ve crackat iger (ker so preleni, da bi brali NFO ali pa ne razumejo)
Đizs
pejt na torrent strani pa poišči GOG
ti bo jasno kaj hoče povedat
Aha. Zdaj pa razumem. Ima prav.
opeter ::
Je kdo tukaj, ki bi rad dobil (brezplačno) kodo za Realms of Arkania 1+2?
Imam eno kodo na zalogi, pa če koga zanima.
Koda je unovčljiva do septembra 2013 ...
Nihče?
Imam eno kodo na zalogi, pa če koga zanima.
Koda je unovčljiva do septembra 2013 ...
Nihče?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
RejZoR ::
Woohoo, končno so dobili Daikatano. Že res da je bil špil blazno skritiziran svoj čas ampak men je bil v določenih segmentih zelo všečna zadeva (sploh kamnita grčija in zasnežena skandinavija). Tud na netu je praktično nemogoče dobit celotni špil, samo nek zjeban RIP, tko da je tole kar fajn.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Točno tako. Sem ga že dal v "seznam želja" in bom investiral, ko bo kakšna dobra akcija.
Zdaj pa je velik Square Enix Weekend:
http://www.gog.com/promo/square_enix_we...
Mmm ... Legacy of Kain serija, Thief serija, Tomb Raider serija, Deus Ex serija in seveda starejše Hitman igre. Plus še curkčki iz starih časov tipa Pandemonium, Startopia, Urban Chaos (GTA predhodnik) ...
Zdaj pa je velik Square Enix Weekend:
http://www.gog.com/promo/square_enix_we...
Mmm ... Legacy of Kain serija, Thief serija, Tomb Raider serija, Deus Ex serija in seveda starejše Hitman igre. Plus še curkčki iz starih časov tipa Pandemonium, Startopia, Urban Chaos (GTA predhodnik) ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
OK ... na DotEmu pa je akcija sledečih Nordic Games iger:
http://www.dotemu.com/en/pc-games/disco...
http://www.dotemu.com/en/pc-games/disco...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Fantje in dekleta!
System Shock 2 bo od jutri (14.2 . 2013 od 12.00 ure) naprej na voljo na GOG.COM!!!
http://www.gog.com/forum/general/system...
Countdown läuft:
http://www.gog.com/
System Shock 2 bo od jutri (14.2 . 2013 od 12.00 ure) naprej na voljo na GOG.COM!!!
http://www.gog.com/forum/general/system...
Countdown läuft:
http://www.gog.com/
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Ja bollocks no:
http://my.opera.com/rejzor/blog/2013/02...
Pa glih pred dvema dnevoma sem objavil novičko na svojem blogu, da se jo da spet poganjat na novih sistemih...
http://my.opera.com/rejzor/blog/2013/02...
Pa glih pred dvema dnevoma sem objavil novičko na svojem blogu, da se jo da spet poganjat na novih sistemih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Mogoče pa bodo uporabili tvoj fix, pa te sploh niso obvestili
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Jezst jo bom vseeno kupil, ker to je ena izmed iger za katero mi ni NIKOLI škoda dat denarja. Nikoli!
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Pod katerim kamnom pa vidva živita? Praktično vse na tem špilu je fenomenalno. Edina slabost je samo in le ta da se igra na žalost enkrat konča. Ker ko sem igral sem si želel, da bi na Von Braun bilo pripetih ene 20 vesoljskih ladij, ne samo Rickenbacker.
Grafika je še dandanes fenomenalna (zapomnite si da govorimo o 14 let stari igri!), zvok je itaq absolutna mojstrovina od dneva ko je prišla ven in zame še vedno velja kot taka. Vsak ovitek čipsa, ki ga vržeš na tla, vsaka steklenica in gedora, zvok je naravnost čudovit z vklopljenim EAX-om. Glasba takisto. Cyberpunk tehnaža, katere nisem slišal nikoli prej in nikoli kasneje, pa sem slišal kar nekaj res dobrih soundtrackov. Gameplay je sicer linearno zastavljen zaradi zgodbe ampak ponuja na poti ogromno izbir, opcij in načinov, da je to še najmanj moteče. In po predmete lahko prosto hodiš po nivojih plovila, si delaš stockpile v dvigalu itd. Iger takega kalibra v tistem času enostavno ni bilo, razen mogoče čistih RPG-jev, ki pa mi tisti čas niso potegnili.
Potem je tukaj sama zgodba in zapleti ter njeno podajanje preko audio logov in e-mailov, najbolj evil protagonist ever, bildanje karakterja, prekladanje orožja v temačnih kotičkih, nadgrajevanje orožja, interakcija s samim svetom, da ne omenjam celotnega pristopa od samega začetka ko izbiraš razred playerja. Kot bi gledal opcijo warrior, wizard in thief pri srednjeveških RPG-jih, tle pa imaš na izbiro marinca, PSI-Ops in mornarico (v istem vrstnem redu kot prej omenjeni srednjeveški). Vsak s svojim pristopom. Sam sem imel vedno najraje mornarico zaradi blenda sposobnosti dela z orožjem in hekanja vsega mogočega, kar ti pride precej prav. Me pa mika da bi enkrat šel PSI-Ops al pa marinca čeprav bi pomoje res pogrešal hekanje.
Deus Ex je duhovni naslednjik System Shock 2, ki mi je tud eden najbolj epskih špilov sploh, ampak SS2 ima še vedno tist cyberpunk X faktor, ki ga zame postavlja pred Deus Ex. Sta pa oba dokaj podobna, tko da če vama je Deus Ex dogajal sem prepričan, da vama bo System Shock 2 tud. Skratka komaj čakam na jutri, da vidim, če bo zadeva kaj boljša kot je s community patchem. Ker glede na to da so se uradno dogovorili za pravice bi rekel, da so dobili dostop do izvorne kode in posledično ne bo samo patch toliko da deluje ampak bo proper fix.
Grafika je še dandanes fenomenalna (zapomnite si da govorimo o 14 let stari igri!), zvok je itaq absolutna mojstrovina od dneva ko je prišla ven in zame še vedno velja kot taka. Vsak ovitek čipsa, ki ga vržeš na tla, vsaka steklenica in gedora, zvok je naravnost čudovit z vklopljenim EAX-om. Glasba takisto. Cyberpunk tehnaža, katere nisem slišal nikoli prej in nikoli kasneje, pa sem slišal kar nekaj res dobrih soundtrackov. Gameplay je sicer linearno zastavljen zaradi zgodbe ampak ponuja na poti ogromno izbir, opcij in načinov, da je to še najmanj moteče. In po predmete lahko prosto hodiš po nivojih plovila, si delaš stockpile v dvigalu itd. Iger takega kalibra v tistem času enostavno ni bilo, razen mogoče čistih RPG-jev, ki pa mi tisti čas niso potegnili.
Potem je tukaj sama zgodba in zapleti ter njeno podajanje preko audio logov in e-mailov, najbolj evil protagonist ever, bildanje karakterja, prekladanje orožja v temačnih kotičkih, nadgrajevanje orožja, interakcija s samim svetom, da ne omenjam celotnega pristopa od samega začetka ko izbiraš razred playerja. Kot bi gledal opcijo warrior, wizard in thief pri srednjeveških RPG-jih, tle pa imaš na izbiro marinca, PSI-Ops in mornarico (v istem vrstnem redu kot prej omenjeni srednjeveški). Vsak s svojim pristopom. Sam sem imel vedno najraje mornarico zaradi blenda sposobnosti dela z orožjem in hekanja vsega mogočega, kar ti pride precej prav. Me pa mika da bi enkrat šel PSI-Ops al pa marinca čeprav bi pomoje res pogrešal hekanje.
Deus Ex je duhovni naslednjik System Shock 2, ki mi je tud eden najbolj epskih špilov sploh, ampak SS2 ima še vedno tist cyberpunk X faktor, ki ga zame postavlja pred Deus Ex. Sta pa oba dokaj podobna, tko da če vama je Deus Ex dogajal sem prepričan, da vama bo System Shock 2 tud. Skratka komaj čakam na jutri, da vidim, če bo zadeva kaj boljša kot je s community patchem. Ker glede na to da so se uradno dogovorili za pravice bi rekel, da so dobili dostop do izvorne kode in posledično ne bo samo patch toliko da deluje ampak bo proper fix.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
vorantz ::
No ja...bolj je treba tu omeniti bioshock
Ta je namreč dokaj direkten naslednik system shock franšize, seveda čisto poneumljena verzija brez take globine kot original :(
Ta je namreč dokaj direkten naslednik system shock franšize, seveda čisto poneumljena verzija brez take globine kot original :(
opeter ::
Tako je. SS je predhodnik Bioshock serije. Dogaja se v vesolju, na ladji/postaji. Potem pa imaš razne pošasti, kibernetične organizme ipd. mešanico. V Bioshocku so se ljudje zadevali z Adamom. No, tu jim pomaga "sistem", da postaneš "popoln".
SS je mogoče celo predhodnik Dead Space-a, hehe. Če že gledaš monstrume ...
To je vse, kar je treba vedeti o tej igri.
SS je mogoče celo predhodnik Dead Space-a, hehe. Če že gledaš monstrume ...
To je vse, kar je treba vedeti o tej igri.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Sicer pa lahko igrate System Shock 2 z izboljšano grafiko, če želite. Spodnji video je zdaj že star in ne preveč aktualen, nekatere zadeve so zamenjalji/popravili:
Za to poskrbi Rebirth mod:
http://www.systemshock.org/index.php?to...
Plus še tole - SHTUP:
http://shtupmod.net/
Za to poskrbi Rebirth mod:
http://www.systemshock.org/index.php?to...
Plus še tole - SHTUP:
http://shtupmod.net/
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Stare igre načeloma ne presegajo 10 dolarjev. Čeprav se nič ne ve glede na kaliber igre. Men je v končni fazi vseeno, ker če je zadeva proper fix me niti ne moti višja cena, ker je špil tolk fenomenalen (vsaj men).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Meni tudi. To bo, kot pravijo "instant buy". Ali pa naj bom Gorenj (čeprav nisem) in počakam na kakšno akcijo? Iger imam sicer ogromno, katere moram počasi prešpilat ...
Bom videl. Odvisno od cene. Če bo 5,99 $ bom kupil takoj, če bo blizu 10 $ pa bom premislil.
Bom videl. Odvisno od cene. Če bo 5,99 $ bom kupil takoj, če bo blizu 10 $ pa bom premislil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
RejZoR ::
Bi kdo lahko rekel, da je tole 14 let star špil če pogledaš screenshote? Edino kar ga izdaja so napisi, ki so rahlo megleni. Drugače pa je sam lighting, shading in iluzija bump mappinga na texturah nekaj neverjetnega kaj so artisti naredili s tem špilom. So špili, ki so izšli leto ali dve za System Shock 2 in dandanes izgledajo naravnost bedno, tole pa se stara kot najfinejše vino.
In tud cena 10 dolarjev je zelo sprejemljiva. 7,5 EUR za to mojstrovino, anytime anywhere. Ko pridem domov jo kupim takoj. Mogoče bi se lahko zmenil za kakšen co-op, ki ga takrat nisem sprobal.
In tud cena 10 dolarjev je zelo sprejemljiva. 7,5 EUR za to mojstrovino, anytime anywhere. Ko pridem domov jo kupim takoj. Mogoče bi se lahko zmenil za kakšen co-op, ki ga takrat nisem sprobal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Jerry000 ::
Kaj je res taka mojstrovina:)? Še nikol nism igral...pa tut nism fan bioshocka pa dead-space, torej pol to ni zame:)? Js čakam Soldier of Fortune 1 da pride na GOG...upam da bo. To je pa zame naj špil ki sem ga preigral kot mulc:)
RejZoR ::
Jah, žanr je dokaj specifičen, tko da vprašanje če ti bo kul. SoF je super, tud men hud špil kjer nagomiliš cele grmade izmaličenih trupel. SS2 ima mal drugačen pristop. Streljanje je, ampak v bistveno manjših količinah in orožja se z uporabo kvarijo, tko da jih moraš s posebnimi "moduli" popravljat sem in tja (vsaj na začetku pištol nisem popravljal ampak sem jih kar menjal, težja orožja pa sem potem popravljal, ker jih je težje dobit. In tud sam poškodbeni model je neobstoječ. Kri je, ampak na modelih ni vidnih poškodb kot pri SoF niti ni važno kam ustreliš. Lahko bi skritiziral ampak ker je bolj kot ne FRP je to dost normalno (v Diablu je tud vseeno kako napadeš sovražnika dokler ga napadeš :D ).
Pa napadanje z melee zahteva predvidevanje zamika zaradi zamaha, kar mi je v demotu leta 1999 delal kar nekaj preglavic, ker se nisem mogu navadit zamika. Ampak ko ga zaobvladaš tud gedora poje svojo kovinsko pesem :D
Pa napadanje z melee zahteva predvidevanje zamika zaradi zamaha, kar mi je v demotu leta 1999 delal kar nekaj preglavic, ker se nisem mogu navadit zamika. Ampak ko ga zaobvladaš tud gedora poje svojo kovinsko pesem :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
morbo ::
Če ti scifi diši, potem je SS2 mojstrovina. SS2 ima verjetno najboljše vzdušje in podajanje zgodbe v igrah, ever.
A tale verzija je čisti original, torej nič izboljšanih modelov in tekstur?
A tale verzija je čisti original, torej nič izboljšanih modelov in tekstur?
opeter ::
To na GOG-u je čisti original. Različne modifikacije (če želiš) si moraš naložit sam .
Tu je en video, ki prikaže različne in zanimive modifikacije za orožja:
Tu je en video, ki prikaže različne in zanimive modifikacije za orožja:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
A je v stilu mass effecta?
Kako to misliš?
Predstavljaj si mešanico Aliena (predvsem prvega dela, ko imaš veliko ladjo, prazne hodnike ...), igre iz serije Bioshock, filmov kot so Screamers (1995), Pandorum (2009), I, Robot (2004) (predvsem zaradi glavnega računalnika), Krvavo obzorje/ Event Horizon (1997), Ghosts of Mars (2001), Virus (1999) pa tudi Odiseja 2001 s ponorelim računalnikom... na koncu pa na vse skupaj dodaj še ščepec Dooma (predvsem trojke in seveda filma, ter njenih "strerilnih laboratorijev). Vse to in še več zaobjema SS.
Ampak to je samo moje mnenje oz. sem napisal, kaj vse se spomnim, ko govorimo o System Shock seriji. System Shock serija je edinstvena, zato so bila tako velika pričakovanja ob najavi Bioshock iger.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
RejZoR ::
Jebemo mater no, presegel limit kartice. Zdej moram pa čakat, da se spet sprosti račun. Grrrrr
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
frudi ::
Jebemo mater no, presegel limit kartice. Zdej moram pa čakat, da se spet sprosti račun. Grrrrr
Če hočeš, ti lahko kupim gift verzijo s svojo kartico, pa mi nakažeš 7.5€ na trr. PM, če si za...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
frudi ::
Meni je na kartici zaračunalo 7.47€, to so pri paypalu verjetno kakšne dodatne provizije?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
morbo ::
A je v stilu mass effecta?
Niti približno. SS2 je survival horror kjer si popolnoma sam na vesoljski ladji polni ponorelih mutacij. Celotno zgodbo izveš iz audio logov preminulih potnikov ladje, ki jih pobiraš tekom napredovanja. Dogajanje tudi ni podano kinematografično v stilu ME, ampak za (tesnobno) vzdušje poskrbi psihološki efekt samote in konstante ogroženosti z neznanim (poleg omejenega števila nabojev in orožja, ki se ti zatakne ravno ko nekdo juriša nate, lol).
Če ti je všeč kombinacija dobre scifi zgodbe + survival horror + RPG razvoj lika + netrivialno upravljanje z orožjem, potem boš v SS2 totalno užival.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
RejZoR ::
Mislim da je tole zdele največje obdobje nostalgije v zadnjih letih. Že zarad tega, ker je bil najbolj requestan game ever na GOG.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Hm, očitno so tole GOG verzijo zrihtali mal bolj kot samo s community patchi. Ker je gibanje dost bolj tekoče, miška ni lagasta in trzajoča istočasno, ni buga z zvokom (hreščanje zvoka na točno določenem delu mal pred stopnicam v UNN stavbo) tam čist na začetku na ulici, kjer na levi stoji oni tovornjak s prižganimi lučmi.
Edino main menu je iz nekega razloga bolj meglen kot pri community patchu, kar je mal čudno ampak ajde, ne bo konc sveta zarad tega. Gor nisem dal nobenega high res patcha in moram rečt da ga niti ne pogrešam. Oglati modeli ljudi so bili skoraj trademark SS2 in rahlo meglene texture niti ne motijo zaradi hudega splošnega shadinga scen.
Skratka opavili so super nalogo in zadevo predelali kot se spodobi.
Edino main menu je iz nekega razloga bolj meglen kot pri community patchu, kar je mal čudno ampak ajde, ne bo konc sveta zarad tega. Gor nisem dal nobenega high res patcha in moram rečt da ga niti ne pogrešam. Oglati modeli ljudi so bili skoraj trademark SS2 in rahlo meglene texture niti ne motijo zaradi hudega splošnega shadinga scen.
Skratka opavili so super nalogo in zadevo predelali kot se spodobi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
medenko ::
If anyone is feeling lazy I have just installed nearly all the updated graphics mods, the updated sound mod and SecMod (which includes the Straylight fixes and additional weapons/crafting options).
I've 7zipped my DataPermMods folder and uploaded it to my website:
The first archive is for first time players. It overhauls the graphics only (no SecMod).
http://linktart.co.uk/DataPermMods_new_...
The second archive is for veteran players. In addition to the above it also includes SecMod. Warning: This is somewhat tougher than the original game.
http://linktart.co.uk/DataPermMods_vete...
This includes:
SS2 Four Hundred - improves various floor/wall/etc textures.
SHTUP - improves an absolute ton of textures in the game.
Rebirth 02 - Updates lots of the enemy models and textures.
Vurt's mods - updates the space backgrounds, water, 'goo' and other objects.
SHMUP - High quality music versions based on the original game sound track.
SecMod - All of the fixes of Straylight's ADaOB mod, plus new weapons, items and crafting/modding. (Veteran players version only)
All credit obviously belongs to the original mod authors.
I really don't recommend this to new players but there's also a very small mod I worked years ago that basically moved around key items and changed the layout of levels slightly. I just found an old file from it that I'm pretty sure works okay. Once again, I don't recommend it to new players but if any veterans want to breath some new life into Hydroponics then feel free to try it out:
http://linktart.co.uk/HYDRO1.MIS
To install, just place it in your SS2 folder, having first backed up your original .MIS file. You should probably backup any saves too.
edit2: not compatible with SecMod. Dizzamn.
I've 7zipped my DataPermMods folder and uploaded it to my website:
The first archive is for first time players. It overhauls the graphics only (no SecMod).
http://linktart.co.uk/DataPermMods_new_...
The second archive is for veteran players. In addition to the above it also includes SecMod. Warning: This is somewhat tougher than the original game.
http://linktart.co.uk/DataPermMods_vete...
This includes:
SS2 Four Hundred - improves various floor/wall/etc textures.
SHTUP - improves an absolute ton of textures in the game.
Rebirth 02 - Updates lots of the enemy models and textures.
Vurt's mods - updates the space backgrounds, water, 'goo' and other objects.
SHMUP - High quality music versions based on the original game sound track.
SecMod - All of the fixes of Straylight's ADaOB mod, plus new weapons, items and crafting/modding. (Veteran players version only)
All credit obviously belongs to the original mod authors.
I really don't recommend this to new players but there's also a very small mod I worked years ago that basically moved around key items and changed the layout of levels slightly. I just found an old file from it that I'm pretty sure works okay. Once again, I don't recommend it to new players but if any veterans want to breath some new life into Hydroponics then feel free to try it out:
http://linktart.co.uk/HYDRO1.MIS
To install, just place it in your SS2 folder, having first backed up your original .MIS file. You should probably backup any saves too.
edit2: not compatible with SecMod. Dizzamn.
opeter ::
Hocus Pocus je na GOG-u. Je kdo igral to igro:)?
Jaz sem. Pred ene 18-19 leti ... hehe ...
Sicer shareware epizodo, ko so še pri Mantisu prodajali ASP Sharewaqre diskete (mesečna naročnina)
Zdaj so v akciji Duke Nukem 1+2, Shadow Warrior, Ternminal Velocity in še druge Apogee igre.
http://www.gog.com/news/weekend_promo_a...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
opeter ::
Akcija D&D iger (80% popust!):
http://www.gog.com/promo/hasbro_stackin...
Baldur`s Gate 2 Complete
Baldur`s Gate: The Original Saga
Icewind Dale 2 Complete
Icewind Dale Complete
Forgotten Realms: Demon Stone
Temple of Elemental Evil, The
Dungeons & Dragons: Dragonshard
Neverwinter Nights 2: Complete
Neverwinter Nights: Diamond Edition
Planescape: Torment
http://www.gog.com/promo/hasbro_stackin...
Baldur`s Gate 2 Complete
Baldur`s Gate: The Original Saga
Icewind Dale 2 Complete
Icewind Dale Complete
Forgotten Realms: Demon Stone
Temple of Elemental Evil, The
Dungeons & Dragons: Dragonshard
Neverwinter Nights 2: Complete
Neverwinter Nights: Diamond Edition
Planescape: Torment
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Brezplačne igre (giveaways) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Igre | 276489 (857) | mtosev |
! | Iščem igro (RPG, MMORPG, FPS, RTS, ...) (strani: 1 2 3 4 … 26 27 28 29 )Oddelek: Igre | 457116 (4110) | matobeli |
! | Igre: podarim kodo (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Igre | 418260 (7887) | yoco |
» | Se še kdo spomni Freespace2?Oddelek: Igre | 4637 (3612) | ]Fusion[ |
» | NajstraŠnejŠa igra za pcOddelek: Igre | 4635 (3260) | Golden eye |