» »

Clio Storia

Clio Storia

davx ::

Zanimajo me vaša mnenja(poraba,okvare itd..) o tem novem avtomobilu,ker resno razmišljam o nakupu le tega.HVALA!

popster ::

Zanimivo se mi zdi da so novi avti vsi tako široki, da na parkirišču težko iztopaš in še butneš z vrati. Delajo sploh kak avto k je ozek?

Blinder ::

malo kantast menjalnik ima. Pa to je že 11 let star avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Kak je pa to kantast menjalnik?
Za ta denar je dober. 4 zvezdice, dost opreme, porabe nima noben nižje. Naš se ni kvaril.

Blinder ::

Premika se glede na stopalko plina :) daš gas ga zamakne v levo al desno, nevem točno. Pa tudi natančnost menjalnika je bolj tako.. Eni avti so dosti boljši za vozit. Sam podvozje je pa vseeno stvar iz 11 let nazaj, oblika tudi(čeprav so ga neki prenavljali..), ko ga prodaš tudi dobiš manj denarja zanj... je pa to tak avto kot bi ga moralo met več ljudi v sloveniji
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

Menjalnik se trese, premika, vse živo, to je stara renojeva fora. O natančnosti pa sploh ni dvoma, da nima noben bolj natančnega v tem razredu, velikostnem in cenovnem. Niti približno. Kolk boš pa dobil za 5 let staro dacio za 8 jurjev? Pa kar poglej si cene 7-8 let starih cliotov. Po moje so nore. Sam ne bi dal pol tolk za to :) Ceno drži odlično.

Blinder ::

Samo kako je s ceno v primerjavi z tem novim sodobnim cliotom?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

AndrejS ::

Nisem še vozil clio storia, vozil pa sem prejšni clio - iz katerega je z manjšimo popravki nastal ta storia.
Menjalnik je res kot pri starem yugotu, ostalo pa je še kar OK.

Utk ::

Morda si vozil cliota, sigurno pa nisi vozil starega yugota, fiate, ople in podobne v tem razredu, ker potem se sigurno ne bi pritoževal nad menjalnikom. Menjalnik je super. Razen da se kdaj zatrese, so what. V meganu se tudi.

Blinder ::

Utk je izjavil:

Morda si vozil cliota, sigurno pa nisi vozil starega yugota, fiate, ople in podobne v tem razredu, ker potem se sigurno ne bi pritoževal nad menjalnikom. Menjalnik je super. Razen da se kdaj zatrese, so what. V meganu se tudi.

Ti pa nisi vozil novega cliota :D tist ma dober menjalnik
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IgorM ::

Clio storia je vredu avtek, sicer se pozna da so že šparali na vsem kar je mmožno, ampak je zadeva hvaležna, pa minimalni stroški vzdrževanja, potrošni material zelo ugoden, res pa je da ne kupujem in ne servisiram na uradnih renojevih servisih. ZA drugi avto oz. mali mestni-primerstni avto je pa superca, sploh ko se na parkigu nasloniš z blatnikom, pa ni nič škode, ker lepo skoči nazaj platika ;)

BCSman ::

Utk ::

Clio je boljši, aveo je večji, po želji :)

Timurlenk ::

za tak denar kupi raje novo dacio

Utk ::

Pa ja da. Thalia je v bistvu clio z ritjo, zmeraj je bila 100 jurjev sit cenejša od cliota z enako opremo, ogromno večji prtljažnik, pa vseeno jih je zelo malo. Le zakaj.

Timurlenk ::

ker je grd, ko svinja :D

Utk ::

Ja clio je pa kao strašno lep :)

Timurlenk ::

veliko lepši, kot thalia

Wisor ::

Se opravičujem za bump, namreč kupujem Clio Storio Trenutno in sem prikrajšan z denarjem. Mislim, da nikjer ni v ponudbi kaj primernega za ceno 10k. Sedaj pa, da malo odgovorim na zgornje poste.

Sam nisem Renault fan #1, ampak od vseh avtov, ki sem jih vozil mislm, da je clio tisti, ki ima najbolj "trpežen" menjalnik in sklopko. V primerjavi s Fiat Grande Puntom in evom ali bravotom (novi in stari) je menjalnik fenomenalen. Res je da vse ropota, se trese je narejeno šlampasto, bremze ima naš Tomo Vinkovič mehkejše, ampak z malo veselja se lahko poštima večino (sem kar lep čas preizkušal na lastni koži -> clio mk2". Podvozje za tako cenovno ugodni avto se mi zdi kar vredu glede na to, da je staro skoraj 15 let in po tem času ti vijaki, kjer je stabilizator magično začnejo odpadat :)). Je pa res, da je malo višji tako, da vožnja po kakem makedamu ni kaj prevec problematična.

Odločam se za nakup sledečega:

http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...


Zanima me pa tudi, kakšno mnenje imate o tempomatu, ali je vredno odšteti se tistih 290EUR ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wisor ()

Boobiz ::

Blinder je izjavil:

Premika se glede na stopalko plina :) daš gas ga zamakne v levo al desno, nevem točno. Pa tudi natančnost menjalnika je bolj tako.. Eni avti so dosti boljši za vozit. Sam podvozje je pa vseeno stvar iz 11 let nazaj, oblika tudi(čeprav so ga neki prenavljali..), ko ga prodaš tudi dobiš manj denarja zanj... je pa to tak avto kot bi ga moralo met več ljudi v sloveniji


Sicer nimam storie, ampak navadnega cliota l.2k, lahko malo ocenim zadevo.
Menjalnik se res trese kar veliko, ampak to je zgolj zaradi tega ker je menjalnik skoraj tako velik kot pri apn4 in je pritrjen direktno na mašino tako da pobere še vse tresljaje mašine zraven. Jaz se vozim na 'frajerski' način, da imam desno roko velikokrat na ročici in me vibriranje niti ne moti (več).
Kar pa se samega prestavljanja tiče pa mislim da je kar na nivoju, tekoči hodi, nič zatikanja, in nikdar se ne zgodi, da namesto v tretjo fukneš v prvo kot pri nekaterih čudnih fordovih menjalnikih.
Podvozje je zadovoljivo za mojo uporabo, kolikor ga pač upam tiščat skoz ovinke je vedno volan tisti k ti ne da daje dost povratnih informacij, ne pa podvozje. Po makedamskih poteh se lepo pelje, še kar dobro so izolirani blatniki, da se slišiš vsakega kamenčka kot pri kii. Zna pa bit problem ko maš 4-5 folka v avtu, takrat pa postane čisto drug avto. Bremze kar naenkrat ne primejo nič, sklopko moreš velikokrat malo zakurit, ni ti pa treba skrbet da v naselju fašeš kazen, ker ga skoraj ne moreš nabit na 50 kmh :D
Večjih težav v vseh teh letih ni blo, okej, 2x me je pustu na cesti, ampak se je težava rešila z menjavo senzorja vžiga. Parkrat se mi je štrom zmedel, ker so se kontakti v zadnjih lučeh zmočili. To je pa tudi vse.
I'm drunk, what's your excuse?

TheHijacker ::

Z ženo sva kupila še ne leto starega Clio Storia s prevoženih samo 9.000km in še v garanciji. Meni je veliko premajhen avto glede na mojo višino za njo je pa perfekten in se že vozi vsak dan z njim v 30km oddaljeno službo.

Želela sva samo naknadno vgradit sprednje meglenke pa je odgovor iz vseh servisov enak. Predrago, nemogoče, se ne splača. Včasih se je dal dobit nek kit za 260€ sedaj pa nič več in je treba kupit po delih kar znese preko 500€. Ima kdo kakšno drugo idejo kako priti ugodno do sprednjih meglenk (3rd party servis ne pride v poštev, ker je avto še v garanciji).
http://www.google.si

Janac ::

če imaš res 10k, dobiš za ta denar seat ibizo sc, ki je sicer trivratna, petvratna pa 500e več. Da ne govorim o popustih

http://www.seat.si/?mid=656

koyotee ::

meglenke za 2x letno? Brezveze. Pol pa vidiš frajerje, ki se v vsakem vremenu vozijo samo z meglenkami.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

-valvoline- ::

Plastik fantastik,francoski tarabant.

Janac ::

saj pravim, kupi ibizo

SkIDiver ::

@memoz jaz imam forda z IB5 menjalnikom (menjalnik nižje serije), ki nima sinhrona za vzvratno prestavo pa se mi še ni zgodilo, da bi zgrešil katero od prestav. Tebi pa je mogoče uspelo, ker je bil razštelan vzvod med ročico in menjalnikom ali pa jeklenice, če je novejši model forda.

@TheHijacker malce se razglej pod vozilom pa za odbijačem, če lahko prideš kako zraven, če se kje nahajajo kakšni konektorji. Včasih imajo vozila puščeno napeljavo za dodatke, ki se niso vgradili v vozilo. Če imaš napeljavo ti morebiti manjka samo rele, stikalo in dve meglenki. Rele se vtakne v svoje mesto v škatli z varovalkami, stikalo se vgradi oz zamenja (ne vem kako se vklaplja meglenke pri cliotu), meglenke pa se namesti na svoje mesto in nanje priključi konektorje.
Sam imam recimo tako puščene pritikline za razne senzorje in stikala avtoalarma po celem vozilu.

Pa še en nasvet pri alternativni izbiri vozila. Malce poglejte kako ima avto rešeno zadnje vzmetenje. Če ima premo bo avto veliko manj udoben kot, če ima posamično vpetje zadnjih koles. Recimo vse serije fieste imajo zadaj premo, fabia, polo, ibiza pa imajo posamično vpetje zadnjih koles kar se pozna na udobju;)

Janac ::

ta npr. skoraj vsa oprema za 10k jo dobiš z popustom, le motorj je mam bol švoh ampak zihr bolš od storie

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=503...

RejZoR ::

Kaj tolk forsirate Seat kot bi bil karkoli posebnega? Kupovat tolk velik avto z 1.2 mašino je čist mimo če mene vprašaš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Janac ::

komot vzame 1.4 če doplača, pa storia je tutt 1.2 in storia se skrije prot ibizi

St235 ::

Zakaj, men armatura v tej ibizi zgleda kot v moji Favoritki pred 20 leti?

Pa 200 kil več se pri 1.2 mašini precej pozna. Edino kar mi pri Cliotu manjka je ESP, ki bi ga tako ali tako moral imet vsak avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

fosil ::

Za 10k dobiš že navadnega Cliota, ne rabiš storie kupovat. Itak bo verjetno drugo leto nov clio, zato je tudi trenutni relativno pocen.
Pa še s kar nekaj malimi avti je tako.
V rangu 10-11k imaš tako ogromno izbire, punto, corsa, fabia, fiesta, ibiza...
Če nisi preveč izbirčen glede opreme in motorja bi marsikaterega od teh dobil tudi za manj kot 10k.
Tako je!

St235 ::

True, jaz sem clio storia menjal za suzuki splash in mi ni žal. pet vrat je ogromna prednost, velika nakladalna površina v kombinaciji z zložljivimi sedeži pa pusti clio daleč zadaj. Izjemno mi je šlo na živce, ker se sedeži niso dali lepo zložit (moral si snemat naslone za glavo). Tudi dodatne opreme v obliki ESP, 6 airbagov, ogrevani zici je v Splashu precej več kot v najbolje opremljenem cliotu. Ibizo sem vozil samo ene dvakrat (prejšni model (2006)) in me je pustila hladnega. Splash me je prišel več kot 1000€ ceneje pri enaki opremi kot primerljivi mali avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

IceIceBaby ::

Zanima me pa tudi, kakšno mnenje imate o tempomatu, ali je vredno odšteti se tistih 290EUR ?


IMHO ne. Jaz ga imam sicer na vseh avtomobilih, ampak v Sloveniji ga res redko uporabljam. Na avtocesti se pri nas ne da voziti normalno z njim. Ljudje očitno ne znajo držati konstantne hitrosti na voznem pasu, na prehitevalnem ti pa pogosto kdo porine ven brez, da bi pogledal. Skratka, jaz osebno nebi doplačal.

Kar se pa avtomobilov tiče pa imaš za 10k kar dosti izbire. Storie so na avto.net od 6500 eur naprej (nove). Za 10k lahko izbiraš med aktualnimi modeli malčkov praktično vseh znamk. Še celo kak Focus ali kaj podobnega bi se mogoče dal dobiti za to ceno.

Lahko pa pogledaš za 1, 2 leti starimi avtomobili z garancijo. Za 10k dobiš en razred večji avto.

True, jaz sem clio storia menjal za suzuki splash in mi ni žal.


Jaz sem imel Cliota in Suzuki Swift, pa mi je bil suzuki veliko bolj všeč. Clio ima svoje prednosti, ampak swift je neprimerno boj zabaven za vozit. Če ti je vsaj malo do vožnje potem je to ogromna prednost.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

St235 je izjavil:

Zakaj, men armatura v tej ibizi zgleda kot v moji Favoritki pred 20 leti?

Pa 200 kil več se pri 1.2 mašini precej pozna. Edino kar mi pri Cliotu manjka je ESP, ki bi ga tako ali tako moral imet vsak avto.


kiri fail od posta. Clio storia 1.2 ima 40 kg manj kot ibiza 1.2.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

St235 ::

vir?

Ker Clio II je tik pod tono, ibiza pa odivsno od modela okol 1100 kg. Torej 100kg razlike, kar ni zanemarljivo pri 1.2 mašini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

patron ::

davx, še nekaj mojih izkušenj s clioti. Storie sicer nisem še nikoli vozil, sem pa vozil vse cliote od letnika 98 dalje. Glede na tvoj cenovni razred, kupi novejši (ne čisto zadnji, predzadnji) model cliota, po možnosti grandtour, dobiš leto, dve starega za 11.000 (tukaj nekje se gibljejo cene). Motor 1.5 DCI, lepo potegne in špara z nafto. Osebno pa nisem zadovoljen z bencinsko različico. Mogoče sem imel smolo vendar novi clio bencinar se tako grdo pelje, da te mine vsaka vožnja z njim. S prvo brzino se sploh ni dalo lepo speljati. Ta je šel od hiše tako hitro kot je prišel... Skratka moje mnenje je da bo najbolje da se odpraviš do nekaj prodajalcev, se vsedeš in pelješ.

Blinder ::

St235 je izjavil:

vir?

Ker Clio II je tik pod tono, ibiza pa odivsno od modela okol 1100 kg. Torej 100kg razlike, kar ni zanemarljivo pri 1.2 mašini.


ja vir revija, katalog, nimam v elektronski obliki, žau.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SLO_Matej ::

http://www.renault.si/nova-vozila/osebn...

In kot kaže gre za 1,2 16V motor s 75 konjskimi močmi. Ta motorček pa je kar poskočen in mu nikakor ne zmanjkuje moči. Vsaj v modusu, ki tehta mislim da okoli 1200kg ne, pa tudi če je 5 ljudi noter. In tudi zavore deluje povsem ok, ker je nekdo omenjal, da niso tako dobre, če je veliko ljudi noter.

Zgodovina sprememb…

BCSman ::

kaj pa fiat panda 1.2 8v Active 6590eur

St235 ::

Pri temu moraš doplačat vse od električnega pomika stekel, centralnega zaklepanja, servo volanam klime, nastavljivega volana in varnostne blazine za sopotnika. sploh nisem vedel, da je legalno tako oskubljen avto prodajat.

Cena z minimalno sprejemljivo poremo za za leto 2011 je takoj 10k €, da o tem da ESP sploh ni možen ne govorimo.

Blinder ::

ta storia je ekstrem. Za ta denar dobiš zastarel avto ki pa je nov. Zdej če ti je pomembna varnost, vozne lastnosti, kvaliteta notranjosti, zvočna izolacija itd, si raje kupiš kaj drugega.
Če pa ti je zelo pomembno, da je avto nov, pol je storia in podobni dobra izbira. Kaki 15 let star audi a8 4.2 pa je glih obratno, veliko kvalitete ampak staro, obrabljeno z dolgo zgodovino.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12015752 (12109) hojnikb
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114957 (11505) krneki0001
»

Velik servis kje dobiti dele

Oddelek: Na cesti
386156 (1321) shintaro
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14626136 (21920) wooted
»

Mal avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12814104 (10318) kreki

Več podobnih tem