» »

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

Gerbic ::

Vanquish je prav normalno razumel, kaj sem hotel povedati. Seveda je trgovina naredila napako in tudi ni prav, da so težili na tako agresiven način, moj point je bil točno ta, da je Spc mislil, da bo prišel zastonj skozi, kar še vedno NE opravičuje trgovčevega ravnanja.

Sims ::

Da, ljudje smo različni in zato pač plačujemo tudi svoj davek na takšen ali drugačen način. Nekateri so vestni, nekateri opozorijo enkrat, naprej pa s principa ne, ker če ti enkrat rečem je to to, nekateri so sposobni rovarit v nedogled. Nekateri pač reče, vse sem naredil iz svoje strani, sedaj si ti na vrsti.

Vsak se mora pač pol ubadat s posledicami glede na svoj način življenja. Recepta ni.

LP.

Sims

Keyser Soze ::

Gerbic je izjavil:

Vanquish je prav normalno razumel, kaj sem hotel povedati. Seveda je trgovina naredila napako in tudi ni prav, da so težili na tako agresiven način, moj point je bil točno ta, da je Spc mislil, da bo prišel zastonj skozi, kar še vedno NE opravičuje trgovčevega ravnanja.

Kristalna kugla? Danny mentorstvo?

Karkoli kar pojasni tvojo sposobnost branja misli, kaj je mislil avtore te teme?

Resno me zanima, ker vidim, da se trudiš zelo strokovno utemeljit vsako stvar in si tudi dosleden pri zahtevanju odgovorov. Upam, da sebi postavljaš enake standarde?
OM, F, G!

Gerbic ::

Svoje mnenje sem preprosto povedal, ne vem, kaj se toliko spotikaš ob to in delaš neke teorije zarote ven iz tega.

Sims ::

Jaz avtorja ne obsojam. Osebno sem skeptičen do vseh teh transakcij. Plačujem sicer vse s kartico. Na bankanetu pa vedno preverim, če je bilo vse ok. V tem primeri bi jaz zagotovo gnjavil, ampak to je moj problem.

Dejansko bi rad slišal, zakaj začetni papirji ter pogodbe niso prišli do banke oziroma kje se je ustavilo s strani firme. Ker stranka pač vedno prinese to kaj ji je naročeno, da je potrebno, da se posel sklene.

Torej papirji so bili OK. ALi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

5er--> ::

Saj je že napisal, da so bili papirji baje OK, mu pa v trgovini niso hoteli povedat kaj je bilo narobe.

Sims ::

Da, vrašanje je bilo bolj retorično. Odgovora ne bomo verjetno dobili. Papirji so bili TAKRAT ok, Kasneje pa kao ne. Zakaj ne, bi znal verjetno še kdo povedati ne le firma. Saj ti postopki so rutina. In če je izhodišče s strani kupca OK. Kje se lahko zalomi? Razen, da firma namerno ne načrtuje natega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

Poldi112 ::

>spc, kar Gerbic hoce dopovedat je, da prodajas buce, ko govoris da nisi opazil, da ne odtegujejo.

In se moti. Meni se zdi čisto mogoče, da ne opaziš. Sploh v primeru, ko ne gre za tvoj ttr in nimaš spletne banke.

>Svoje mnenje sem preprosto povedal, ne vem, kaj se toliko spotikaš ob to in delaš neke teorije zarote ven iz tega.

Mogoče zato, ker si bil nesramen? Jaz bi se tudi spotaknil, če bi me nekdo označil za barabo preprosto zato, ker ne more dojeti, da ne bdim nad svojim računom 24/7.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

barbarpapa1 ::

Pozdravljeni

Glede trajnikov Vas moram opozoriti, da ni nujno, da Vam ni potrebno skrbeti za odvajanje denarja, če zadeve "furate" preko trajnika. Glede tega imam naslednjo izkušnjo.

Vodo sem dolga leta plačeval preko trajnika. Uradno je bil plačnik moj oče, zadeva pa je šla z mojega TRR. Vmes so na vodovodu spremenili podatke o plačniku, ker je moj oče umrl. S spremembo tega podatka trajnik ni več fukcioniral. Posebnega obvestila s strani vodovoda ni bilo, položnice so prihajale, kot običajno, le da na moje ime in pa na njih ni bilo napisanega obvestila, da je znesek poravnan preko trajnika (To, da tega nisem opazil, je dejansko moja malomarnost!). Zadevo sem opazil šele po enem letu, ko je bila ena položnica nenormalno visoka. Šele tisto sem temeljito pogledal in ugotovil, da me terjajo za nazaj! Na srečo sem si ravno takrat omislil spletno bančništvo in sem preveril promet za celo leto ter ugotovil, da dejansko denar ni bil odvajan! No, ono položnico sem plačal preko spletnega bančništva (in jih plačujem še sedaj...). Skratka, pri teh zadevah je bolje dvakrat preveriti...

LP

Jože

NorrisChuck ::

Kolko poznam zadevo mislim da ni bila glih tako kot je zgoraj opisana, malo je pa res
bilo pretiravanja, pa če že nekje kupuješ se verjetno pozanimaš kakšna je kaj praska v trgovini s
tovrstnimi plačili.

globoko grlo ::

kolk pa poznaš zadevo?
In kako se pozanimaš kako ima trgovina to poštimano v praksi? Delaš ankete na ulci?

Drgač sem kupil že nekaj stvari pri rolanu, pa ni bilo nobenga problema. Je pa bil zadnji nakup pred cca 2 leti. Mogoče dandanes pač krš od štacune.

Delno se strinjam z Gaberc (al kaj si že). Pomoje je spc tut mislil pocen skoz pridt, pa pač ne gre.

ajd

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Hm... Sicer tkole pravim... Če mi v gostinskem lokalu ne zmorejo v doglednem času in na moja tri opozorila, zaračunat, potem očitno nočejo, da bi jim plačal. Vstanem in grem. Enako bi rekel v tem primeru: človek se potrudi preko vseh meja, v trgovino pride večkrat, prinese vse papirje večkrat, zamenja kartico, trgovina potrdi, da je šlo za njihovo napako - pa še vedno niso sposobni pobrati denarja? Ja, očitno ga nočejo.

Po drugi strani pa takole: če bi mene ena štacuna takole nategovala, jim prinesem artikel nazaj, zahtevam povrnitev plačila in zaključim zgodbo. Če bi OP seštel vse stroške, ki so jih imeli zaradi te trgovine (nebroj obiskov, gorivo, izdelava kartice, porabljen čas...) Hej, koliko ceneje pa so prodajali tam tale prenosnik? Je bil več 100 EUR cenejši, kot pri konkurenci? Ne se hecat.

Če ga drugje ni bilo možno dobit: je še vedno manj stroškov, če vzameš kratkoročno posojilo na banki in plačaš trgovini v gotovini, kot pa da čakaš nesposobne prodajalce. Banka gotovo ne bo pozabila trgat obroka za kredit.

Tako da - zgodba je dokaj neverjetna; če ne drugače, bi jo OP (oz. njegovi starši) moral končati bistveno prej z vračilom prenosnika, ali pa s plačilom v gotovini.
- Hoc est qui sumus -

NorrisChuck ::

ne delam anket sem se pozanimal, tudi jaz kupujem tam in do zdaj nisem imel nobenih težav, meni se zdijo kr korektni in prijazni kaj se glede prodaje tiče.

Sicer pa ma vsak svoje mnenje in iskušnje pri nakupih a ne. :D

Brane2 ::

barbarpapa1 je izjavil:

Pozdravljeni

Glede trajnikov Vas moram opozoriti, da ni nujno, da Vam ni potrebno skrbeti za odvajanje denarja, če zadeve "furate" preko trajnika. Glede tega imam naslednjo izkušnjo.

Vodo sem dolga leta plačeval preko trajnika. Uradno je bil plačnik moj oče, zadeva pa je šla z mojega TRR. Vmes so na vodovodu spremenili podatke o plačniku, ker je moj oče umrl. Jože


Že v redu, ampak tvoj slučaj je drugačen. Vodovod ni imel podlage za trganje po trajniku od tebe, zato ti je pošiljal položnice. Oni niso zanemarili ničesar. Poleg tega so te lahko terjali do največ eno leto nazaj AFAIK.

Tu je pa stvar drugačna. Tip jim je dal vse potrebno za trganje po trajniku, kar je bilo prekinjeno po njihovi krivdi in brez obvestila.

Poleg tega si ti obvezen plačevati vodo po porabi mesečno ( in ti lahko težijo za zaostale obveznosti naenkrat), njemu pa so ponuduili ta deal ravno zato, da je plačal prejet prenosnik po obrokih. To je verjetno tudi to, kar jih sedaj žuli- tudi če nadaljujejo s pogodbo, mu lahko pač trgajo N-1 obrok, vsak mesec enega....
On the journey of life, I chose the psycho path.

Tilen ::

NorrisChuck, samo za to si se danes registriral, da pohvališ Rolan?:)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

jureus ::

Tilen je izjavil:

NorrisChuck, samo za to si se danes registriral, da pohvališ Rolan?:)



:D Ta pa je najbolša!

Joze_K ::

pa res, NorrisChuck ala Rolan fun ali celo insider....
:P

globoko grlo ::

aja, mal off
a funtech so tut nategatorji?
že ene 5 let nism tm nč kupu, a ne vem kaj in kako

NorrisChuck ::

eh niste resni ne :D

Nisem se prijavil zarad tega ne.

boogie_xlr ::

Mesečni izpiski pa kao ne obstajajo.

barbarpapa1 ::

Pozdrav

@Brane2, sem se malo nerodno ali ne dovolj eksplicitno izrazil. Nikakor ni namen primerjati moj primer s tem, ki je opisan v tej temi. hotel sem opozoriti na to, da je dobro kdaj pa kdaj pogledati, kaj se dogaja s trajniki. Pri moji izkušnji je zadeva izgledala tako, kot vedno. Dokler je funkcioniral trajnik, so položnice prav tako prihajale, le z dopisom, da je zadeva poravnana preko trajnika. Ko trajnik ni več funkcioniral, so položnice izgledale povsem isto, le brez tistega dopisa in pa naenkrat so se glasile na moje ime. Oboje sem, žal, spregledal in se zanašal, da je itak stvar urejena s trajnikom...

Najverjetneje je s strani vodovoda vse korektno, bi pa lahko jaz, zatradi rutine in prevelikega zanašanja na avtomatizem trajnika, izpadel baraba.

Hočem povedati, da se ne preveč zanašati, da s trajnikom je vse poštimano. Ni vedno nujno tako, zato je dobro malo tu in tam pošpegati, kaj se dogaja. Verjamem pa da velika večina sploh ne bi opazila razlike na položnici, tako, kot je jaz nisem....

LP

Jože

5er--> ::

NorrisChuck je izjavil:

eh niste resni ne :D

Nisem se prijavil zarad tega ne.

Dejstva govorijo drugače. Pa ne zdaj, da si hotel samo resit anketo... itd.

Leks ::

Mislim, da je mnenje o vnaprej načrtovanem nategovanju kupcev malce preveč za lase privlečeno, saj to ni praksa nobene trgovine, ki se ima namen na sceni obdržati več kot 1 mesec. Kakorkoli pa leži levji delež krivde na njih, zakaj niso pridobili denarja od stranke, sploh če jih je slednja po 1 mesecu obvestila, da ji ne odtegujejo sredstev. Če bi bil jaz kupec, bi s tistim dejanjem tudi zame bilo konec zgodbe in se ne bi ubadal več s tem ali bodo odtegovali ali ne. Bi pa bil seveda pripravljen na odplačevanje enakih zneskov pod enakimi pogoji v nekoliko oddaljeni prihodnosti, npr čez 2 leti.

Spc ::

Gerbic je izjavil:

Vanquish je prav normalno razumel, kaj sem hotel povedati. Seveda je trgovina naredila napako in tudi ni prav, da so težili na tako agresiven način, moj point je bil točno ta, da je Spc mislil, da bo prišel zastonj skozi, kar še vedno NE opravičuje trgovčevega ravnanja.

Glej hoteli smo kupiti notebook in za njega plačati.
Zakaj bi hodil v trgovino če bi hotel vkrast notebook ? plus tega smo morali prinesti vse izpiske iz banke, izpiske plač in vse papirje, da dokažemo, da smo sposobni plačati ta notebook.
Prodajalec mi je 5x preveril vse podatke, rabili pa smo podatke:
Ime, emšo, delodajalec, telefonska številka, ime prebivališča, rojstni kraj, kraj bivanja, izpiski iz plač (6 mesecev), izpisek trenutnega stanja na računu, kreditno stanje, datum rojstva ... itd itd tega je bilo tolko, da se nam je mešalo in vse smo morali pridobit.
Papirjev je bilo vsaj 12 A4, da smo prinesli vse kaj so potrebovali potem pa grejo pa to zgubijo..
Moja mati pa je takrat imela 1400€ na tekočem računu ampak notebook smo hoteli plačati na trajnik, da ne bi bilo 1125€ naenkrat. Opozoril sem jih in rekli so mi, da je vse ok, če pa v roku 7 dni niso mogli poslati enega pisnega obvestila, da se naj oglasimo v njihovi trgovini pa sem jaz sklepal, da je vse ok. Prometa pa nisem mogel nadzirati, ker še takrat nismo imeli abanet-a. Tako, da bi nekdo mogel fizično v banko vsaki dan hodit spraševat.

NorrisChuck je izjavil:

eh niste resni ne :D

Nisem se prijavil zarad tega ne.

Seveda ne, a ko grem gledat tvoje odgovorjene teme si aktivn samo v tej temi.
prispevki --NorrisChuck @ Slo-Tech

Če točno veš kaj je bilo narobe pa tako ali tako ne boš povedal ker bi verjetno rolan postavilo v zelo slabo luč .. saj vemo kako to je.

Leks je izjavil:

Mislim, da je mnenje o vnaprej načrtovanem nategovanju kupcev malce preveč za lase privlečeno, saj to ni praksa nobene trgovine, ki se ima namen na sceni obdržati več kot 1 mesec. Kakorkoli pa leži levji delež krivde na njih, zakaj niso pridobili denarja od stranke, sploh če jih je slednja po 1 mesecu obvestila, da ji ne odtegujejo sredstev. Če bi bil jaz kupec, bi s tistim dejanjem tudi zame bilo konec zgodbe in se ne bi ubadal več s tem ali bodo odtegovali ali ne. Bi pa bil seveda pripravljen na odplačevanje enakih zneskov pod enakimi pogoji v nekoliko oddaljeni prihodnosti, npr čez 2 leti.

Sej smo mi hoteli podpisati novo pogodbo z enakimi pogoji, enak mesečni otegljaj ampak to več ni bilo možno, ker je njihova (rolanova) banka imela nove pogoje (baje zaradi recesije, tako so povedali v rolanu) in bi zadeva prišla dosti dražje, nakar je pa inšpektorat odločil, da mora rolan plačati vse tisto kar presega originalen znesek, seveda jim to ni dišalo zato so naredili tako, da nismo morali skleniti nove pogodbe (uničevali so kartice) in ja na magnetni trak tudi ni deloval na kartici ker so to tudi sprobali. Tako, da ni delal ne magnetni zapis, ne sim čip na čisto novi kartici, ki smo jo probali pred 10min na bankomatu in je delovala. Na koncu bi baje naj dobila inšpekcija pismo, da kupec oz. mi uničujemo kartice doma.
Hotel sem tudi vrnit prenosnik ker se je enaki, malo rablen na bolhi prodajal za 250EUR in bi tako prišparal celih 1000EUR pa ga niso hoteli nazaj vzet.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Gerbic ::

Spc, hotel sem ti samo povedati, da malce poveličuješ določene stvari, npr. o tem, da se je inšpektorica ustrašila in pa, da so bili isti podpisi na treh imenih, ter da so kartice namerno uničevali. To zame še ne nujno pomeni to, kar si sam interpretiral. In hotel sem ti pokazati, da nekdo, ki gleda iz druge perspektive na tvojo zgodbo, ne more spregledati, da tudi sami neodtegljajev "niste opazili" oz. ste jih samo prvič opazili, potem pa na to pozabili (če ni abaneta, so pa mesečni bančni izpiski).
Prek trajnika še nikoli nisem kupoval, tako da ne vem, kako to izgleda, definitivno bi pa sam bil pozoren, že zato, da vidim, če mi pravilno odtegujejo obroke. Drugače sem pa že večkrat napisal, da ne odobravam Rolanovega ravnanja s teboj.

Leks ::

Predlagam, da se sporazumno domenite, da jim sedaj plačaš vse pretekle obroke v enkratnem znesku (verjetno si dajal na stran, če ti niso odtegovali), oni pa se naj za nastalo morebitno škodo pomenijo z zaposlenim, ki je storil to napako. Vsi vemo kakšne so sankcije znotraj podjetij glede povzročene škode. Pač prodajalec letos ne bo videl dopusta :D

Wox ::

Sej pa je že plačal. Prodajalec pa je že na dopustu.

Spc ::

Predlagam, da se sporazumno domenite, da jim sedaj plačaš vse pretekle obroke v enkratnem znesku (verjetno si dajal na stran, če ti niso odtegovali), oni pa se naj za nastalo morebitno škodo pomenijo z zaposlenim, ki je storil to napako. Vsi vemo kakšne so sankcije znotraj podjetij glede povzročene škode. Pač prodajalec letos ne bo videl dopusta :D

Na stran nisem dajal, ker bi morala banka iz našega ttr odtegovat pa ni.
Ja, smo plačali potem z nakazilom na ttr, kar je bil njihov cilj.
Če bi bila zadeva preko položnic pa bi seveda dajal na stran vsoto vsaki mesec.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

kixs ::

Vedno placam preko Maestro kartice ali v kesu, ce imajo kak dodaten popust, celoten znesek. Zaenkrat se nikoli nic tezav v razlicnih stacunah - tudi v Rolanu sem ze kupoval. Pac, ce ne bi imel dovolj kesa, potem vem, da je rec predraga za moj zep in mi niti na misel ne pride, da bi potem to vzel na obroke - samo pri stanovanju me tole malo jebe, ker bo tezko najprej zbrati kaksnih 150K+EUR ;(

djordjevic ::

Iz teme, ki naj bi služila bolj kot ne kot opozorilo glede poslovanja s podjetjem Rolan, ste prišli na splošno moraliziranje o poštenosti in nakupovalnih navadah. Bravo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Spc ::

djordjevic je izjavil:

Iz teme, ki naj bi služila bolj kot ne kot opozorilo glede poslovanja s podjetjem Rolan, ste prišli na splošno moraliziranje o poštenosti in nakupovalnih navadah. Bravo.

Se strinjam.
Jaz sem pač hotel vse opozoriti, da se naj pazijo rolana in da naj rajši gredo kam drugam kupit robo.
Želel sem jim preprečiti takšne težave kot sem jih jaz imel zato močno odsvetujem nakupe v tej trgovini.
 

jizzer ::

Tudi sam nevem zakaj bi še jih opozarjal naprej... Če so na začetku vse 5 krat pregledali in je bilo vse OK, naslednji mesec jih kličeš zakaj ne odtegujejo in ZAGOTOVIJO!!! da je vse vredu, nakar te čez 2 leti kliče oseba ki pravi da niste poravnali računa...JA HALO???Čaki malo kak ga nise poravnal? Če mi rolan ni odtegoval denarja potem ga zagotovo nočejo. Da pa bi jaz njim zdaj vsaki mesec moril zakaj ne odtegujejo pa niti ne vem zakaj bi...So oni na slabšem ne jaz...NIKJER PA NI REKEL DA DENARJA ZA NAKUP NI IMEL. torej pri tem s tvoje strani ni blo čisto nič narobe...Sam bi isto kot so nekateri drugi tudi rekli po možnosti tožil podjetje, klical policijo itd. Je pa res tam da se je inšpektorca vstrašla, ja halo? Kaj ti pa če nardit? Zakaj pa je policija?

No vglavnem Rolan je na rdeči listi če je 0.00005% od tega res...

bluefish ::

Tudi sam sem imel slabe izkušnje s podjetjem ob uveljavljanju garancije (obdobje, ko vsaka firma pokaže svoj pravi obraz) in že takrat so z moje strani prejeli črno piko, tale opisana situacija pa mojo odločitev še utrjuje, pa četudi bi bil resničen le del povedanega.

Slipi ::

Pozdravljen SPC
Najprej hvala lepa za obširno napisano opozorilo, ki nekaj velja, saj si s to objavo marsikomu prihranil trud in nepotrebne težave in poti.
Nadalje ti sporočam, da si en velik kekec, ki se v življenju nič ne nauči, ampak stalno ponavlja ene in iste napake. Kako to?
Da ste prvič pustili papirje in so jih izgubili je še normalno. Da pa ste jih še ponovno pustili, ko ste imeli že izkušnje s prvimi, je pa poden na vaš račun. In ravno take ljudi potrebujejo. Ker mogoče glede na tako naivnost kupcev, se pa jih le da mogoče nategniti, saj za to kar prosijo. Če so ti že prodali rabljen fotoaparat, kar je po eni strani popolnoma možno, ne vem s kakšnim smislom ste šli k njim ponovno v težave - v nakup še računalnika. A je ena šola premalo? To kar se je dogajalo z računalnikom, uničevanjem papirjev in ostalimi težavami, lahko pripišete čisto svoji naivnosti, kar je mili izraz za vaše neumnosti. Sam bi se še putil nategniti za fotoaparat, kaj več pa ne, ker bi bila to več kot dobra šola in opomin, ki še dolgo sveti in te odbija od take trgovine.
Ti pa čestitam, da si zbral toliko poguma in zadevo objavil, kar bo v korist marsikateremu kandidatu za nakup v tej trgovini. Upam, da ne boš šel naslednjič še kaj kupovati od njih in da ti je bil računalnik zadnja izkušnja, kam ne smeš pod nobenim pogojem več kupovat, pa če koj samo disketo, kaj šele kaj na posojilo, kar je drugje normalno in čisto poslovanje. 3/4 nevšečnosti glede nakupa računalnika lahko pripišeš kar sebi, zaradi svoje naivnosti in ker se prepočasi učiš. Morda si prepošten, da bi na kaj takega pomislil, vendar te je morala vsa zadeva okoli fotoaparata toliko naučiti, da ne bi niti od daleč več pogledal v to trgovino, kaj šele vstopil vanjo ali si sploh zamislil kak nadaljni nakup v njej. Upam, da v tretje ne boš več imel namena kaj kupiti od njih, saj je bila šola mukotrpna, stresna in predvsem sila poučna, tudi s te strani, da kot kupec skoraj nimaš nikogar, ki bi se kaj posebno potegnil za tebe in omogočil ostalim kupcem, da se take stvari ne bi mogle več dogajati.
Želim ti lepše in manj naporne dni, ter mirno uporabo kupljenih naprav! Trgovino pa le črtaj s seznama tvojih nakupov, v nasprotnem nimam izraza, ki bi te predstavil, kot nadaljnega xxxxxx kupca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Slipi ()

Spc ::

Ja zdaj rajši kupim kaj preko ebaya ali pa v avstriji.
Že če cenovno gledam je v sloveniji vsaj 1x dražje.
Lep primer je recimo EOS 7D, ki je v sloveniji dražji za 100%.
Tudi vremenska postaja oregon scientific WMR 928 stane v sloveniji okoli 450EUR v nemčiji pa jo dobim že za 160EUR.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

jureus ::

Ime, emšo, delodajalec, telefonska številka, ime prebivališča, rojstni kraj, kraj bivanja, izpiski iz plač (6 mesecev), izpisek trenutnega stanja na računu, kreditno stanje, datum rojstva ... itd itd tega je bilo tolko, da se nam je mešalo in vse smo morali pridobit.
Papirjev je bilo vsaj 12 A4, da smo prinesli vse kaj so potrebovali potem pa grejo pa to zgubijo..


Mater ej to je hujše kot, da bi mogo davčni dokazat, da ne utajaš davkov :)))!

Mater ko sem nazadnje kupil računalnik na obroke sem rabil izpisek za tri mesce, originalno davčno, pa službeno pogodbo in seveda osebno, ki jo pa imaš itak vedno zraven. Pa je blo v pol minute vse urejeno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jureus ()

Keyser Soze ::

Leks je izjavil:

Pač prodajalec letos ne bo videl dopusta :D

To! Še ena reč več za inšpektorja. Pa ne tržnega, da ne bo pomote.

A to res delajo privat firme al kako?
OM, F, G!

Vanquish ::

ni tako enostavno, je pa tezje razumljivo ker gre za odplacilo na obroke. Trajniki niso nekaj samoumevnega - nekatere banke nimajo moznosti, da bi sel trajnik v cakalno vrsto, ce ni zadostnih sredstev in v tem primeru moras sam poskrbeti za placilo, se pravi tudi trajnike je treba kontrolirati. Tudi ce bo banka zajebala in ti nebo bremenila ko bi mogla tebe ne oprosti od placila

To da mas trajnik ni zadeva koncana za tebe, je le olajsana. Dejstvo je, da morata obe strani pazit, da se dogovorjeni pogoji izpolnjujejo.

Dejstvo je, da je Spc pac upal, da so se vsekali - zgodbice, da je prvic preveril ce je slo dol, drugic pa ne vec, sploh glede na dejstvo, da prvic ni slo ne more prodajat

Poanta zgodbe je seveda tista ki je vazna, je pa zal Spc malo preusmeril vse skupaj, ko je pac dodal svojih 5 centov, kar po mojem mnenju ni bilo potrebno saj so ze sami poskrbeli za dovolj groznih zadev ne glede na to, da ni bil "nevedna" zrtev

Spc ::

Dejstvo je, da je Spc pac upal, da so se vsekali - zgodbice, da je prvic preveril ce je slo dol, drugic pa ne vec, sploh glede na dejstvo, da prvic ni slo ne more prodajat

Ja kolko krat bi jih te moral klicat ? vsaki dan , da bi mi potem rekli, da je vse ok ?
Jaz nisem nič upal, da so se vsekali, meni je bilo rečeno iz njihove strani, da je vse vredu in da bodo začeli odtegovat.
 

Spc ::

Upam, da sedaj nebo še slo-tech nastradal ker sem objavil svojo zgodbo oz. svoje mnenje:
http://slo-tech.com/forum/t378468/p2725337#p2725337

Kot sem že omenil je rolan na koncu dobil denar tako, da je to to.
Hotel pa sem to zgodbo povedati še drugim, da naj bodo bolj previdini sedaj pa se že slo-techu grozi.
Kam smo v tem svetu prišli.
Sedaj boste spet rekli eni, da to ni grožnja slo-techu.
Če bo slo-tech to temo zbrisal jo naj zbriše, te moje zgodbe več ne bom objavljal na novo (škoda časa).
8-O

Če pogledate sem:
http://slo-tech.com/forum/t148264/0
Boste opazli, da je še 10000 drugih pritožb in niso bile zbrisane, saj so to mnenja uporabnikov.
Upam, da še lahko ima človek v sloveniji svoje mnenje o neki stvari, osebi, podjetju.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Mehmed ::

Pa dobr, boljs je ze od ergolesa.
Ta je samo enkrat svojo firmo hvalu gor :D

vorantz ::

ahahaha budale
Namesto svojo stran povedat grejo grozit s tožbo :))
Way to get people on your side o/

Mehmed ::

zakaj pa ne?
tisti ki so prebrali temo so ze izgubljeni, ostali je pa ne bojo videli.

Tilen ::

Zakaj pa je ne bi smeli videti? Kaj pa če je vse res in je potrebno za skupno dobro potencialne stranke opozoriti?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

IvoJan ::

ma res so neumni no... ne znajo drugega.. samo grozili bi pa use bi na sodisce spravl ceprav so ze na zacetku sami zajebal vse skupaj, clovek je pa na forumu samo povedal celotno zgodbo in nam odsvetoval nakup pri njih. majkemi da ne bom nikoli nicesar pri njih nabavil :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

WarpedGone ::

Nekdo je reku, da se napake dogajajo, ampak resnična pizdarija nastane šele, ko skušaš napako prikrit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spc ::

No, reklama pa se lahko dela na tem forumu in zaradi tega nebo nihče nobenega tožil:
http://slo-tech.com/forum/t77882/p2633901#p2633901
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

Poldi112 ::

O lepa.

Se pa tu lepo vidi, zakaj je slabo, da serviser skrbi za PR :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

IvoJan ::

aja lol sej je tip xD samo me je zmedlo ko mu v podpisu pise andreja xD
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Primoz ::

No dajmo ... nivo.
There can be no real freedom without the freedom to fail.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081838 (72488) St235
»

NLB najboljša banka (not) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6211357 (9398) nekikr
»

Nakup računalnika na obroke

Oddelek: Kaj kupiti
2110032 (4452) Brias
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713297 (7806) Yossarian

Več podobnih tem