» »

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

Močna pritožba na trgovino Rolan - pazite se ga.

Šimpanz ::

Tudi jaz mislim da če bi imeli svojo resnico bi jo že objavili, ne pa da skušajo vse skupaj pomesti pod preprogo.

toplakd ::

Mogoče čakajo, da jim čistilka sestavi ovadbo.

LP, Dejan

Tero ::

Torej bo tožba? :)
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

GLAVNI ::

Ko sem si pri njih sestavljal pc, so mi namest želene matične slabšo verzijo not fuknili, računali pa valda tisto, ko sem zahteval. Seveda sem to opazil šele čez par dni.

Niti ne kupujem kaj preveč od njih, raje prek neta iz tujine od trusted suplajerov.

PNG ::

Bravo Primoz, lep odgovor si jim napisal.

Z Rolanom imam tudi jaz ZELO slabe izkušnje in MOČNO odsvetujem poslovanje z njimi. Enako bi lahko povedal za mimovrste.

Ne bom se spuščal v detajle, vendar če se imate radi, se izognite tem dvem trgovinam, razen če kupujete kakšne res majhne stvari za majhen denar.

IvoJan ::

čudno.. še nikoli nisem slišal da bi se kdo pritoževal čez mimovrste :|
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

PacificBlue ::

me either..

pa sem kupil že par,ne ravno poceni stvari tam.
I’m out.
:3

PNG ::

Jaz sem moral prositi tržni inšpektorat, da jim grozi s tožbo, da sem dobil nazaj kupnino za izdelek, ki sem ga imel točno 20 minut.

Ne pozabimo: dokler ne pride do reklamacije vse štima. No, pri rolanu očitno še prej pride do komplikacij :D

djordjevic ::

Jaz sem imel tudi vedno pozitivne izkušnje z mimovrste. Do nakupa zadnjega prenosnika. Kot piše kolega nad mano - dokler ni treba zadeve reklamirati, je super vsaka trgovina.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IvoJan ::

meni so vrnili kupnino za prenosnik v trenutku ko sem jim ga po 4ih dneh prinesel nazaj(seveda v original embalaži in z vsem kar spada zraven)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

djordjevic ::

O, saj kupnino so meni tudi ponujali, toda jaz sem zahteval zamenjavo (poslan prenosnik namreč ni bil brezhiben). Dvakrat. Tretji je bil končno tak, kot mora biti. Po enem mesecu pregovarjanj in pošiljanj sem ter tja.
No grave is deep enough to keep us in chains.

PNG ::

Čisto možno, da sem jaz tista izjema ki potrjuje pravilo za mimovrste, vendar jaz sem čakal 2 meseca in pol na vrnjeno kupnino. Še takrat je ne bi dobil, če ne bi tržni inšpektor zagrozil s tožbo.

Da sploh ne omenjam, da so se mi zaposleni pri mimovrste smejali v telefon ko sem prosil za svoj denar nazaj - češ, kaj nam pa moreš?

V glavnem jaz pri njih več ne naročam.

LP

IvoJan ::

to pa potem dvomim da je njihova napaka ce ni bil brezhiben prenosnik. oni so ti ponudili kupnino.

ce bi se meni smejali v telefon bi se v istem trenutku narisal tam pri njih v BTCju pa bi potem videli kdo bi se komu v ksiht režal :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

djordjevic ::

IvoJan je izjavil:

to pa potem dvomim da je njihova napaka ce ni bil brezhiben prenosnik. oni so ti ponudili kupnino.

ce bi se meni smejali v telefon bi se v istem trenutku narisal tam pri njih v BTCju pa bi potem videli kdo bi se komu v ksiht režal :)

Glej, isti dan po prejemu prenosnika sem ga odnesel na prevzemno mesto, ker je nekaj ropotalo v notranjosti (kot bi se odlomil kakšen košček), in zahteval zamenjavo za brezhiben prenosnik (poleg vračila kupnine obstaja tudi ta možnost, ki sem jo izkoristil, ker mi je sicer izdelek zelo ustrezal). Nato je romal na mimovrste, kjer hišni serviser ni odkril ničesar, nato avtera nič, ko sem ga dobil domov in vzel iz škatle pa je spet ropotalo. Zadevo sem dokumentiral. Nato sem mimovrste vrnil prenosnik in dobil drugega. Ko sem ga razpakiral, sem odkril, da valj za polnjenje pod zaslonom (sony vaio) štrli iz ohišja. Poslikal, poslal nazaj. Tretji prenosnik, kot rečeno, je bil končno tak, kot bi moral biti že prvi.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IvoJan ::

hmm.. nevem zdaj kako je z njihovim servisom. ampak vem da je avterin servis tako zanic da se jim poščijem na njihov odnos do strank. sem enkrat odnesel plato v comshop ker mi je nekaj crknilo. sem po parih dneh klical v comshop in so mi rekli naj se na servisu pozanimam. sem klical na servis in so mi rekli da tretjim osebam ne dajejo informacij in mi prekinili. me je prijelo da bi sel tja samo kaj ko majo servis v nekih rovtah -.-
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

djordjevic ::

Ma, hec je, da niso imeli sploh kaj gledati, ampak bi morali dati takoj drug prenosnik. Dokler so ga še imeli na zalogi. Potem sem pa valjda moral čakati, da ga naročijo. Ampak ne, pošten in naiven sem hotel zadevo rešiti po reglcih. Mar bi se znašel, zahteval denar in še isti dan naročil enak artikel. Bi bila zadeva rešena prej in z veliko manj izgubljenimi živci. Samo se bojim, da bi tisto zadevo potem v roke dobila kaka druga, nič hudega sluteča stranka.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Key Quest ::

Ne vem kaj drugega bi lahko od stajercev pricakoval.

IvoJan ::

a niso mimovrste gorenjci?? ali si morda mislil rolan??
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

krneki0001 ::

Osebno bi jim prinesel računalnik nazaj in zahteval še tisto, kar sem pred dvemi leti plačal zanj, nazaj.


Poleg tega bi že ob nakupu zahteval tudi vse papirje, ki sem jih dostavil, nazaj. Lahko dobijo kopije, ki si jih sami skopirajo, originalov pa ne puščam nikomur.

bluefish ::

Ta tema je namenjena težavam s podjetjem Rolan, debato okoli Mimovrste nadaljujete v ustrezni temi: Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

toplakd ::

A je vodja servisa uspel spravit skupaj tisto tožbo oz. ovadbo?

LP, Dejan

IvoJan ::

še vedno išče pravi razlog :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

matej_jack ::

Jaz tudi ne kupujem več pri mimovrste.
Kako za vraga se odjaviš od Rolanovih e-obvestil/novic? Sem probal že 3x, nič. Na mail ne odgovarjajo. Res moram klicat?

poweroff ::

Poizkusi poklicat na Tržni inšpektorat - prijava zaradi spama. Ko jim bodo nabili nekaj tisoč EUR kazni, boš hitro odjavljen... :)
sudo poweroff

Saso_C ::

matej_jack je izjavil:

Jaz tudi ne kupujem več pri mimovrste.
Kako za vraga se odjaviš od Rolanovih e-obvestil/novic? Sem probal že 3x, nič. Na mail ne odgovarjajo. Res moram klicat?

Tole tudi meni ne dela. Pošiljajo mi na dva naslova in od nobenega se ne morem odjaviti!

Hardstyle ::

Nazadnje sem od rolana prejel mail, za potrditev spremembe gesla. Verjetno mi ni treba razlagati, da se v njihov sistem nisem (niti poskušal) vpisal že leto ali dve?

poweroff ::

http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...

Dodate še priponke - e-maile s headerji in to je to.
sudo poweroff

c3p0 ::

Ta odjava nikoli ni delovala (3x ugibaj razlog zakaj). Sam sem jim pred leti nato poslal mail in so me ročno odjavili iz spam liste.

Vanquish ::

jaz sem tudi jim napisal, da sem se ze odjavo in ce se 1x dobim njihov mail jih prijavim in ga nisem vec :D

toplakd ::

Pokliči onega serviserja oz. vodjo servisa, kaj tožbe sestavlja, pa naj te on odjavi.

LP, Dejan

larisa87 ::

No, da še jaz delim moje izkušnje z rolanom če že berem to temo.
Kupili smo asus laptopa uzel smo ga na trajnik na 12 mesecev.

Čez 6 mesecev jih seveda pokličemo nazaj zakaj ni bilo še nič odtegjeno nakar nam gospod razloži, da je prišlo do nekakšne napake in da je bila pogodba neveljavna že od samega začetka.

Tretji dan se seveda oglasimo v rolanu in tam nam naenkrat niso morali več sestaviti nove pogodbe (seveda niso povedali zakaj oz. kaj je narobe).
Na koncu nam je povedal prodajalec, da edina rešitev je, da začnemo plačevati po položnicah.

In tko so skenclal pogodbo in začel so pošiljat položnice vsak mesec.
Seveda je bila položnica na mesec oz. ta znesek na mesec dražji od trajnika za 18€ ampak smo bili pošteni in zadevo plačali.
Ni nam pa bilo jasno zakaj se to tako dela oz. zakaj pogodba ni bila veljavna.

Takšna je moja izkušnja.
Laptopa pa sem rabila za šolo.

Ziga Dolhar ::

Ni nam pa bilo jasno zakaj se to tako dela oz. zakaj pogodba ni bila veljavna.


Sama kupoprodajna pogodba je bila (najverjetneje) veljavna. Škoda, da si se pustila odpraviti na njihov način, vsekakor nisi bila dolžna pristati na višje mesečne obroke.
https://dolhar.si/

Okapi ::

ta znesek na mesec dražji od trajnika za 18EUR ampak smo bili pošteni in zadevo plačali.
??? Plačali ste 216 evrov več, kot je bilo sprva dogovorjeno, povsem po nepotrebnem. Niste bili pošteni, ampak naivni.

O.

Tilen ::

Očitno je to pri Rolan-u kar pogosto. Se jim pa splača, ker ljudje očitno raje doplačajo 216EUR, kot pa se grejo igrice z Rolanom. Škoda.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Izi ::

Jaz sem pa z Rolanom zelo zadovoljen.
Vedno sem dobil naročeno v enem ali dveh dneh. Podobno hiter je samo še Big-Bang iz Ljubljane, ostalih 100 računalniških internet trgovin je precej počasnih traja okoli 5 dni da kaj dobiš, včasih celo cel teden ko se izkaže, da naročenega sploh nimajo na zalogi čeprav tam tako piše.
Pa še pri Rolanu imajo dostikrat na zalogi zadeve, ki jih nikjer drugje nimajo.

Pa še nekaj me čudi. Tukaj prebiram, da ljudje pošiljajo nedelujoče in pokvarjene zadeve nazaj v trgovino 8-O Mislim kaj !!! To se nikoli ne dela, sami sebe jebete v glavo. Pokvarjene zadeve se pošlje ali odnese na najbližji uradni servis za tisto zadevo, ki ti je pač crknila in je zadeva najhitreje popravljena in brez hude krvi.

Če pokvarjeno robo pošiljaš nazaj v trgovino, kjer si zadeve kupil si delaš samo nepotrebne stroške pa še čakal boš najmanj 5-krat dlje kot na servisu.
Internet trgovine nimajo servisov in vsako zadevo pošljejo na uraden servis, tako čakaš, da poštarji tvojo zadevo prinesejo v trgovino potem čakaš, da jo tam pregledajo, prepakirajo in spet pošljejo naprej na servis, potem čakaš, da poštar zadevo dostavi na servis, potem čakaš, da jo popravijo potem pa še enkrat celotna procedura v obratni smeri, torej kakšnih 14 dni, če gre vse kot po maslu. Na servisu bi ti to popravili v dveh dneh.

Ljudje pamet v glavo. Sploh ne znate uporabljati internet trgovin. Ko dobiš naročeno iz internet trgovine si z dotično trgovino opravil. Za vse ostalo uporabiš najbližji servis za tisto znamko katere je tvoj izdelek.

Leks ::

@Izi
In naslov tvoje spletne trgovine je ? (šalo na stran)

Kupci imamo vso pravico vrniti okvarjen artikel na stroške trgovine nazaj k njim. Res pa je, da slednje artikel pošljejo na uradni servis in za to se izgubi cca 1 dan (v eno smer), razen če je trgovina okorna in valja moj okvarjen izdelek po skladišču. Če je dobra trgovina, ga še isti dan, kot ga prejme, odpošlje na servis. Zato lahko tukaj govorimo zgolj o izgubi cca 2 delovnih dni, ob predpostavki, da imamo opravka z "normalno" spletno trgovino.

Brane2 ::

Če se kaj zaplete, si hitro v trikotniku prodajalec-serviser-jebena_stranka.

Ne, hvala. Raje pošljem nazaj direkt trgovcu, serviserjem se pa menim opcijsko, če me nanj napoti trgovec, potem ko je roba že tam.

Izjema so trgovci, s katerimi delaš solidno dalj časa in lahko z neko razumno gotovostjo pričakuješ fer odziv.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Izi ::

Leks je izjavil:

Kupci imamo vso pravico vrniti okvarjen artikel na stroške trgovine nazaj k njim.

Zdaj si me pa nasmejal. Hvala za tako pravico. Imamo tudi pravico, da ves svoj denar poklonimo dobrodelni organizaciji, pa nihče ne počne tega, ker je milo rečeno neumno.

Pravilni stavek se glasi:
Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, na najbližji servis.
To je pravica, tisto tvoje zgoraj je pa neumnost.
Vpletaš 2 dodatni stranki, po nepotrebnem, sebi delaš dodatne stroške in si kradeš čas, mnogo časa.

Prva možnost:
Tvoje pakiranje -> tvoja pot na pošto -> pošta 2 dni -> trgovina 2 dni -> pošta 2 dni -> servis 2 dni -> pošta 2 dni -> trgovina 2 dni -> pošta 2 dni -> dobiš popravljeno nazaj (skupaj 14 dni, z možnostjo, da se kaj zatakne na pošti, pri trgovcu ali na servisu)

Druga možnost:
Pot na servis -> servis 2 dni -> pot na servis (skupaj 2 dni, z možnostjo, da se kaj zatakne na servisu)

Kaj je torej bolje zate?
Poleg vsega serviserji precej manj komplicirajo kot trgovci. Pogledajo račun in datum na njemu in brez besed vzamejo pokvarjeno robo. Na koncu pa ti še strokovno razložijo kaj je bilo sploh narobe in kako so zadevo popravili.
Če pa greš preko trgovina pa ponavadi sploh ne boš nikoli izvedel kaj je bilo narobe. Nazaj dobiš delujočo stvar brez razlage.

Brane2 ::

Pravilni stavek se glasi:
Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, na najbližji servis.


In če nadaljujem tvojo izpeljavo:

Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, na severni tečaj.
Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, na železniško postajo.
Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, na balkon.
Kupci imamo pravico odnesti okvarjen artikel, brez stroškov, h kolegu v popravilo.

Ene toliko kot je tvoj stavek pravilen, so tudi teli.

Kar pa se smiselnosti tiče, pravica vrnitve izdelka prodajalcu ni ravno nesmiselna IMHO, ravno zaradi možnosti različnih "igric".

Ne rečem, da je vedno optimalna za vse, mora pa biti razpoložljiva.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Leks ::

@Izi
Ne vem iz katerih krajev prihajaš, a pri nas pošta dostavi paket v 1 delovnem dnevu. Prav tako očitno zaupaš trgovinam, ki paket na servis pošiljajo 2 dni ali več...seveda se pa povsod lahko kaj zatakne, nič ni izključeno.

"Poleg vsega serviserji precej manj komplicirajo kot trgovci."
Ne vidim kaj bi kompliciral trgovec, vzame artikel in dokumente, ter odpošlje na servis. Trgovec načeloma ni specializiran, da bi se kregal o tem ali je okvarjeno ali ne.

"Če pa greš preko trgovina pa ponavadi sploh ne boš nikoli izvedel kaj je bilo narobe. Nazaj dobiš delujočo stvar brez razlage."
Kot stranka lahko zahtevam vpogled v servisni nalog, kjer se točno vidi kaj je bilo narejeno z artiklom. Ne prodajat buč.

Kot je dejal Brane2, se stranka sama odloči kam bo odnesla artikel na popravilo, na voljo ima obe možnosti in izbere sebi najbolj optimalno.

Wox ::

Izi, od kod si pa ti padu?
Commodore 64

Izi ::

Lepo se vidi, zakaj gre v Sloveniji vse k vragu. Še vedno smo popolni Balkanci.

En usrani paketek mora poštar sem in tja med različnimi naslovi prenašati 4-krat, ker se vam ne ljubi oditi direkt na servis. In internetna trgovina mora imeti par ljudi zaposlenih samo zaradi tega, da pregledujejo in pošiljajo na servis paketke.
Na koncu gre ves ta denar za vse te dodatne nepotrebne ure poštarjev in trgovcev iz naših žepov.

Brane2 ::

Zakaj je ta bližnjica tako fina (naj se stranka jebe s servisom) , tista Elektronikina ( naj stranka prišpara DDV - baje, torej če drži navedeno ) pa ni bila ?

Saj insistriranje na njih je pri obeh nezakonito.

In ko smo pri Balkanu, je ta postal slaven ravno zaradi tovrstnih bližnjic.

Ki jih recimo v nemških štacunah niti ni...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

šernk ::

Lepo se vidi, zakaj gre v Sloveniji vse k vragu.


oujeaaaaaaa točno to je krivo da gre vse v pm...

kar vem pošta v obeh primerih mora prevažati pakete okoli, pa a pošljem direkt na servis al pošlje trgovina. posebne ljudi samo za razpošiljanje paketov na servis?

če tiste ene reklamacije dnevno niso ostali sposobni poslati na servis (mimogrede enaa, mimovrste, big bang, vstavi poljubno še nikoli nisem videl neke gromozanske gužve), potem se pa res ne čudim, da gre vse k vragu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Poldi112 ::

V bistvu je smiselno pošiljat trgovcu, in mu težiti, saj več ko ima dela in posledično stroškov z okvarjeno robo, bolj bo naslednjič razmislil, da bi spet klump nabavil ;)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Tilen ::

Seveda mi na kraj pameti ne pride, da bi direktno nesel na servis.


ZVPoT

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- vrne plačani znesek

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Leks ::

Točno tako

@Tilen
zgolj točko (2) bi dopolnil, da je pred prenosom, prevozom do trgovine, potrebno slednjo obvestiti, ker mogoče ima svojo prevzemno službo in bi prišli k tebi na dom in prevzeli okvarjen artikel, ker jim to racionalizira poslovanje.

Mislim pa da smo zašli izven teme, zato back na Rolan :D Z njimi nimam slabih izkušenj :)

Spc ::

Evo danes sem se ravno spet spomno na rolan.
100x sem se že odjavil od njihovih e-mail novic ampak še kuj prihajajo, zgleda, da imajo še upanje, da bom jaz tam kdaj kaj še kupil.
Zgleda,da se od novic ne moreš odjaviti več nikoli.

Še slika:
 

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

Vanquish ::

sem imel isto tezavo, ko sem jim zagrozil so me sami takoj umaknili :D

Blazz ::

simpl, nastavi ta email naslov kot spam.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38082938 (73588) St235
»

NLB najboljša banka (not) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6211441 (9482) nekikr
»

Nakup računalnika na obroke

Oddelek: Kaj kupiti
2110056 (4476) Brias
»

Nova pogodba ali izkoriščanje ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19713369 (7878) Yossarian

Več podobnih tem