Forum » Pomoč in nasveti » Problem z trgovino Mlacom!
Problem z trgovino Mlacom!
fraising ::
NO da ne bom zavlečeval bom kar takoj povedal:
3.4.2007 sem na servis nesel grafo 7900gt ki je bila ko sem jo kupil vredna 77.000 sit (tam okrog) in zdej je minil ze 45 dni odkar sem jo nesel na servis ampak se vedno niso popravili. Zej poskusil sem se zmeniti z njimi ampak so zmerom ponavlajali da naj poklicem naslednji ponedeljek pa se bomo zmenil, no tbh to men ze preseda. Sicer sem klical zzvp in so rekli da morajo na mestu ali zamenajti graficno ali vrniti kupnino! IN mlacom se vedno noce zamenjati za graficno kartico istega cenovnega razreda kot je bila vredna ko sem jo kupil in noce vrinit kupnine!
Torej kaj lahko storim v takem stanju?
3.4.2007 sem na servis nesel grafo 7900gt ki je bila ko sem jo kupil vredna 77.000 sit (tam okrog) in zdej je minil ze 45 dni odkar sem jo nesel na servis ampak se vedno niso popravili. Zej poskusil sem se zmeniti z njimi ampak so zmerom ponavlajali da naj poklicem naslednji ponedeljek pa se bomo zmenil, no tbh to men ze preseda. Sicer sem klical zzvp in so rekli da morajo na mestu ali zamenajti graficno ali vrniti kupnino! IN mlacom se vedno noce zamenjati za graficno kartico istega cenovnega razreda kot je bila vredna ko sem jo kupil in noce vrinit kupnine!
Torej kaj lahko storim v takem stanju?
JOKER ::
Stvar je preprosta !
Če daš izdelek oz. artikel na servis in je v garanciji, kar v tvojem primeru je, ti morajo, ČE NE POPRAVIJO ZADEVE V 45ih DNEH, zamenjati z novim izdelkom ali vrniti celotno kupnino. To piše tudi v garancijskem listu, tako da tukaj z tvoje strani ni nič sporno. Če imaš potrdilo, kdaj si oddal izdelek na servis potem si zmagal !
Za vsak slučaj to potrdilo kopiraj, da ti ga slučajno nebi vzeli in si ostal brez dokazov o predanem izdelku. Pokaži jim, kaj piše v garanciji in ne odstopaj od tega. Zahtevaj nov izdelek. Seveda pa na zvezo potrošnikov pošlji vso dokumentacijo o predanem izdelku, ter kdaj je kupljen in vloži pritožbo. Boš videl, v par dneh ti bodo zadevo izročili.
Upam, da čimprej rešiš tvoj problem.
Lp
Če daš izdelek oz. artikel na servis in je v garanciji, kar v tvojem primeru je, ti morajo, ČE NE POPRAVIJO ZADEVE V 45ih DNEH, zamenjati z novim izdelkom ali vrniti celotno kupnino. To piše tudi v garancijskem listu, tako da tukaj z tvoje strani ni nič sporno. Če imaš potrdilo, kdaj si oddal izdelek na servis potem si zmagal !
Za vsak slučaj to potrdilo kopiraj, da ti ga slučajno nebi vzeli in si ostal brez dokazov o predanem izdelku. Pokaži jim, kaj piše v garanciji in ne odstopaj od tega. Zahtevaj nov izdelek. Seveda pa na zvezo potrošnikov pošlji vso dokumentacijo o predanem izdelku, ter kdaj je kupljen in vloži pritožbo. Boš videl, v par dneh ti bodo zadevo izročili.
Upam, da čimprej rešiš tvoj problem.
Lp
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
lonz ::
Po moje ne bi bilo slabo povprašati še na tržnem inšpektoratu.
...arrrrrr, shiver me timbers...
fraising ::
ja imam vse Garancijo, uno za servis ter original racun( oz racun je garancija) tko da jest komot lohk zahtevam novo ane?
JOKER ::
... točno, kot je omenil predhodnik. Sem pozabil v naglici omenit.
Zadevo predaj tržnemu inšpektorju ....
V glavnem vstrajaj na svojem, ker imaš vse niti v svojih rokah.
Plus tega pa sem skeptičen, da bi na Mlacomu znali popravit grafo, razen če jo kam pošljejo, kakšnemu garažnemu serviserju - luzerju.
Zadevo predaj tržnemu inšpektorju ....
V glavnem vstrajaj na svojem, ker imaš vse niti v svojih rokah.
Plus tega pa sem skeptičen, da bi na Mlacomu znali popravit grafo, razen če jo kam pošljejo, kakšnemu garažnemu serviserju - luzerju.
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
JOKER ::
SEVEDA lahko zahtevaš novo !!
V garanciji lepo piše, če popravilo traja več kot 45 dni, so ti dolžni izdelek zamenjat z novim. Poglej si, kjer piše servis ... itd, na garanciji oz. papirjih, ki si jih dobil ob nakupu.
V garanciji lepo piše, če popravilo traja več kot 45 dni, so ti dolžni izdelek zamenjat z novim. Poglej si, kjer piše servis ... itd, na garanciji oz. papirjih, ki si jih dobil ob nakupu.
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
plavi85 ::
Mlacom pač :) . Sm meu podobne probleme , nakar je minilo 45 dni in sem znorel da zahtevam novo grafično takrat na AGP ali denar , to je blo glih v tistem obdobju k niso več mel agp grafičnih 6800 ampak sam se PCIe , moj sistem pa pač ni podperal pcie torejtakem so mi nakazali denar na moj tekoči račun...Pojdi direkt v štacuno z vsemi paperji..TEKOČIM RAČUNOM...
>>><<< ::
Jaz vem za en primer, ko nočejo odobriti garancije za grafično kartico (kupljena prek spletne trgovine), ker ni bila vstavljena s strani MLACOMOVEGA servisa.
ender ::
>>><<< Če je bila pri njih kupljena samo grafična, se nimajo kaj zgovarjat (razen, če dokažejo fizične poškodbe s tvoje strani).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
dukenukem ::
mlacom servis je pa res podn, js sem tud že mel probleme z njim ,zahtevaj enga taglavnga dol v štrcun ,če že zaposleni nimajo pojma
Matek ::
Aja, ker imaš pravico, za svoje dobro zahtevaj kupnino! Za ta denar lahko kupiš bistveno boljšo kartico.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
>>><<< ::
Matek, kaj pa lahko naredim glede tega, da mi ni MLACOM servis vstavil komponento in sploh ne morem uveljavljati garancije?
ender ::
>>><<<: Oni nimajo pravice, od tebe zahtevati, da plačaš njihovemu servisu za vgradnjo (razen, če je bil pri njih kupljen tudi računalnik, in uveljavljaš garancijo na računalniku, pri čemer je bilo med garancijskimi pogoji navedeno, da v računalnik smejo posegati samo na njihovem servisu). Če si kartico kupil posebej, in je nisi sam poškodoval, potem ti morajo upoštevati garancijo.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.
Matek ::
Jap, kot pravi ender. Potemtakem bi bil ves hardver, ki ga prodajajo preko spletne trgovine, brez garancije, ker če ga naročiš na dom, ti ga ne vgradijo oni. To je brezvezen argument, če nočejo poslušati, se obrni na zgoraj omenjene zavode, društva in inšpektorate.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
BluPhenix ::
S temi nalepkami je v bistvu druga fora .. in nekoč jo je prodajalec v mlacomu povedal sni stranki (sem stal zadaj v vrsti).
Oni dajo nalepko na računalnik in recimo garancijo 2 leti. Na celoten računalnik torej. Se pravi, če ima grafična garancijo eno leto, oni so jo pa prodali v računalniku ti upoštevajo dve leti. Če pa zadevo sam odpreš pa preneha veljati skupna garancija in velja garancija na komponente, tako kot jo garantira proizvajalec.
Oni dajo nalepko na računalnik in recimo garancijo 2 leti. Na celoten računalnik torej. Se pravi, če ima grafična garancijo eno leto, oni so jo pa prodali v računalniku ti upoštevajo dve leti. Če pa zadevo sam odpreš pa preneha veljati skupna garancija in velja garancija na komponente, tako kot jo garantira proizvajalec.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
AlienGT ::
Matek je zadel bistvo. Komponente, ki jih prodajajo preko spletne trgovine naj bi bile torej po tem tolmačenju brez garancije. Omg. Naj le to objavijo če si upajo. S podobnim argumentom lahko nastopiš tudi ti, sicer so ti pa že navedli na katere ustanove se drugače obrni.
Važno je da se dela, pa četudi škoda.
Zheegec ::
Inšpekcijo pokliči pa naj pride inšpektor skupaj s teboj tam. ker si že nekajkrat zahteval kupnino nazaj pa ti je niso dali imajo lahko velike probleme z inšpekcijo.
45-dni je rok za popravilo, zamenjavo kartice za enako ali boljšo ali vračilo celotne kupnine (točno toliko, kolikor si dal zanjo, ne glede na to da je nova dosti cenejša), v primeru popravila se ti garancija podaljša za čas, v katerem si imel grafično na servisu, v primeru zamenjave pa garancija začne ponovno teči od začetka.
Nekatere trgovine so že imele probleme s tem in se sedaj teh rokov striktno držijo, ti pa noben ne bo ponujal kupnine nazaj, če ne veš, da jo imaš pravico zahtevati, če čakaš 45dni.
45-dni je rok za popravilo, zamenjavo kartice za enako ali boljšo ali vračilo celotne kupnine (točno toliko, kolikor si dal zanjo, ne glede na to da je nova dosti cenejša), v primeru popravila se ti garancija podaljša za čas, v katerem si imel grafično na servisu, v primeru zamenjave pa garancija začne ponovno teči od začetka.
Nekatere trgovine so že imele probleme s tem in se sedaj teh rokov striktno držijo, ti pa noben ne bo ponujal kupnine nazaj, če ne veš, da jo imaš pravico zahtevati, če čakaš 45dni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
dukenukem ::
pred par leti sem bral ,da so dolžni povrniti tudi potne stroške, za obiske servisa zdj nevem, če jim še to piše na listinah zravn
JOKER ::
Torej Skiro, kako si rešil zadevo ?
Upam, da je bila v tvojo korist, kar v tem primeru kot sem ti napisal itaq ni dvoma.
Javi kaj !
Upam, da je bila v tvojo korist, kar v tem primeru kot sem ti napisal itaq ni dvoma.
Javi kaj !
________________________________________________________
Ka te češ ....
Ka te češ ....
misso ::
Imam sam eno vprašanje. Vem da pri vračilu kupnine morejo nakazati celotni znesek. Kaj pa pri zamenjavi grafične kolikor vem ti morejo dati enaki ali bolši izdele, ker vemo da se pri grafičnih karticah skozi nove prihajajo. pa me zanima sledeče
Rečmo kupim sem grafično 6800 GT (višji cenovni razred) takrat ko je ven prišla(vem da je bila kar draga) po 1 letu jih več nedelajo in ti jo nemorejo več zamenjati. Ali ti pripada podobna grafična (višji cenovni razred), ali samo da je po karakteristikah bolša grafična.
če me spomin nevara sta po karakteristikah podobna 6800 gt pa 7600 gt sam je bila tudi razlika v nakupni cena.
lp misso
Rečmo kupim sem grafično 6800 GT (višji cenovni razred) takrat ko je ven prišla(vem da je bila kar draga) po 1 letu jih več nedelajo in ti jo nemorejo več zamenjati. Ali ti pripada podobna grafična (višji cenovni razred), ali samo da je po karakteristikah bolša grafična.
če me spomin nevara sta po karakteristikah podobna 6800 gt pa 7600 gt sam je bila tudi razlika v nakupni cena.
lp misso
bastadu ::
Rečmo kupim sem grafično 6800 GT (višji cenovni razred) takrat ko je ven prišla(vem da je bila kar draga) po 1 letu jih več nedelajo in ti jo nemorejo več zamenjati. Ali ti pripada podobna grafična (višji cenovni razred), ali samo da je po karakteristikah bolša grafična.V tem primeru je bolje, da kar zahtevaš vrnitev celotne kupnine (ki jo lahko, če ti enakega izdelka ne morejo več ponuditi) in si kupiš trenutno najboljše za ta denar...
balasko ::
Obstaja pa še variana ko se sklicuješ pod stvarno napako, in če bi se pozanimal pri uradu za varstvo potrošnikov, bi lahko že takoj ko si prinesel staro na popravilo zahteval novo. Za uveljavljanje stvarne napake so nekatere omejitve, vendar je najboljše da se stvarna napaka uveljavlja takoj, ko kaj prineseš nazaj v trgovino in ni staro več kot 3 mesece (ali pa 6mesece,, kasneje se uveljavlja garancija) zdaj točno ne bi vedel. Se pozanimaj pri uradu za varstvo potrošnikov.
Jaz sem pod stvarno napako reklamiral LG lcd v BIG BANG-u in to prez problemov.
Fora je v tem, da če ti prodajo novo in pokvarjeno, kaj čejo ti popravljat. Jaz hočem meti takoj ko kupim pravo stvar ki deluje, pa če stane 5 €.
Drugače v bodoče, če nekaj kupite in se takoj pokvari uveljavljajte stvarno napako na izdelku (za roke se treba pozanimat, kako dolgo se lahko za izdelek uveljavlja stvarna napaka).
Jaz sem pod stvarno napako reklamiral LG lcd v BIG BANG-u in to prez problemov.
Fora je v tem, da če ti prodajo novo in pokvarjeno, kaj čejo ti popravljat. Jaz hočem meti takoj ko kupim pravo stvar ki deluje, pa če stane 5 €.
Drugače v bodoče, če nekaj kupite in se takoj pokvari uveljavljajte stvarno napako na izdelku (za roke se treba pozanimat, kako dolgo se lahko za izdelek uveljavlja stvarna napaka).
tomaz- ::
stvarno napako lahko uveljavljaš dve ( 2 ) leti od dneva nakupa ! Tako ti piše v ZVPot-u. Če zadevo zapakiraš in priporočeno ( morajo podpisat, da so prejeli!!) pošlješ na servis, ti morajo v osmih dneh pisno odgovoriti, kaj je z izdelkom narobe in kaj bodo storili. Če ti ne odpišejo, si avtomatsko upravičen do vračila kupnine, saj so kršili pogoje po ZVPotu, ne glede na to, kaj je z artiklom narobe. Res pa je, da večinoma napišejo, da je napaka na blagu sporna in potem preostane še dokazovanje s strani izvedencev... To pa ponavadi zadevo tako zakomplicira, da je kar joj.. Če si pa prepričan, da uspeš, ti pa itak "poraženec" vrne tudi stroške. In stvarna napaka dveh let velja ne glede na to, če v garanciji za izdelek piše eno leto, ker to ni ena in ista stvar!
S tem se srečujem dnevno in vem, kako je treba pazit na tiste, ki ti robo priporočeno z dopisom pošljejo...
S tem se srečujem dnevno in vem, kako je treba pazit na tiste, ki ti robo priporočeno z dopisom pošljejo...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6121 (2472) | DePalmo |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 7036 (5579) | Seljak |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9440 (6862) | St235 |
» | Nov artikel po 45 dneh na servisu - kako naprej?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2952 (2619) | St235 |
» | Garancija - vrnitev kupnineOddelek: Pomoč in nasveti | 3445 (2748) | BlueRunner |