Forum » Loža » Airsoft
Airsoft
gregc1 ::
za rošenje očal so na trgu revision krpice proti rosenju. poglej malo v tej smeri. tudi antifog spreji obstajajo ampak je revision najboljši.
sej ni nujno da je 9.9 life.. lahko vzameš tudi 7.4lipo z večjo kapaciteto in večjim praznilnim tokom.
p.s. kakšen konektor imaš na repliki? če je original potem zamenjaj z deans t ali xc60, boš videl razliko že tukaj.
kako to mislis večjim praznilnim tokom?
sm probou te krpice in spreje pa nc ne pomaga. sm si pa ucer sposodu masko ki ima mrezo (nima stekla oz. plastike kot navadna ocala) in je bilo odlicno. ni se rosil :) haha
ucer sm govoru z enim serviserjem ki je mojster za airsoft replike in airsoft na sploh. je reku da 11.1v baterija naredi manj skode kot pa 7,4v. 9.9v je pa ze sla v pozabo. enostavno je reku da kar je pod 11.1v je skoda časa.
sm pa tud pr njemu kupu novo repliko. in mi je takoj reku da naj dam notri 11.1v baterijo, ker ta replika naj bi bila narejena za to baterijo, in če bom dau baterijo z manšo voltažo not lahko poškoduje repliko. in seveda sem dau. sem pa tudi probou z 7.4v baterijo in razlike nism opazu, razn to da je bla 7.4v baterija prazna v 10minutah :)
sm kupu pa TOLE. če naredim primerjavo z prejšno repliko (link od replike je zgoraj) in pa tole repliko. ma tale g&g je velik bolša (monster). razlika v ceni je bila pa slabih 50EUR.
karkoli ti ustreza. jaaz vem, da bi pod masko imel tudi očala. če ti krpice in sprej ne pomagajo potem poizkusi druga očala.
besed o serviserju ne bom izgubljal, ne verjemu mu vsega, včasih je treba precej predelat da bo replika delovala z maximalnim izkoristkom.
tale arp556 mi izgleda hecno, neka stubby izvedenka ar :)
sem pa ucer igrou do malce z TOLE repliko (prva kupljena). pol sm pa drugo kupu :) problem je biu isti. mal je strelal mal pa ni. in je serviser reku da je hopup gumica zanc.
Hopup gumico lahko zamenjaš sam. ampak če je replika nekaj časa delala nekaj časa pa ne.. je lahko problem drugje.. če se odtrga nub na gumici potem prileti ven vsak bb, samo let ima kratek pa razstros je ogromen. pomoje je težava v nozzle - hopup komora - gumica. Eventuelno lahko tudi nabojnik ni kompatibilen z repliko.. nekatere nabojnike je bilo treba včasih malo pobrusit, da se je popolnoma usedel v body.
Gumica je res najcenejša stvar za menjavo; ne uporabljam več drugih kot maple leaf.
Če mislite igrat po klubih z jurišnimi je meja 1.49J, namesto, da kupite fedro raje menjajte hopup gumico, bo več koristi, ker moč pripomore najbolj, ko so vsi ostali deli poštimani (cev, gumica itd)
Kolega ima stock JG G36, ki je stara dobrih 6let in še vedno stock deluje, tak da tudi cena nove ni nujno, da boste dobili nevemkaj za tisti denar.
Dobro napisano!!!
jaz imam že ene 7 let v kalašniku IRhop z guarderjevo gumico.. predelal je ogromno kilogramov bbjev, še danes je let isti kot prvi dan. gregc1: poglej še malo v tej smeri, v kombinaciji z precizno cevjo je rastros minimalen, domet pa ogromen.
sem testirou očala, več vrst, več let (večina pri delu). z usemi očali imam isti problem. ko sem v premikanju je uredu, ko pa stojim pri miru se mi pa zarosi.
mam namen zamenjati gumico in pa cev. dodau bi se mosfet in pa 11.1v baterijo. imam dva magazina. eden je original od replike, enega sem pa dodatno kupil. replika steka z obema. ko zasteka dam magazin vn in nazaj not in potem gre. vendar ne za dougo :)
kaj pomeni pri baterjiji 20c ali 30c?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
matobeli ::
Nisi odgovoril ali si preiskusil Revision(tm) krpice ali ne. Ker samo točno te krpice so tistopravo.
Pa seveda pravilna aplikacija.
Očala: Bolle, ESS, Revision
Baterija: xxC predstavlja praznilni tok baterije, motor potrebuje kar visok zagonski tok da deluje optimalno, prav tako se baterija hitreje stara če se nora praznit hitreje kot je specifikacija.
Ok, torej Cji, če 30C pomnožiš z Ah (Amperure) od baterije, dobiš praznilni tok v A (Amperi). Baterija z 1000mAh in 30C ima torej 30A praznilnega toka, medtek ko bo imela baterija z 3000mAh pri 30C kar 90Ah praznilnega toka.
Še malo večo baterijah:
https://oscarliang.com/lipo-battery-c-r...
Pa seveda pravilna aplikacija.
Očala: Bolle, ESS, Revision
Baterija: xxC predstavlja praznilni tok baterije, motor potrebuje kar visok zagonski tok da deluje optimalno, prav tako se baterija hitreje stara če se nora praznit hitreje kot je specifikacija.
Ok, torej Cji, če 30C pomnožiš z Ah (Amperure) od baterije, dobiš praznilni tok v A (Amperi). Baterija z 1000mAh in 30C ima torej 30A praznilnega toka, medtek ko bo imela baterija z 3000mAh pri 30C kar 90Ah praznilnega toka.
Še malo večo baterijah:
https://oscarliang.com/lipo-battery-c-r...
lonewolf_ ::
Pravilna aplikacija s krpico bo, ko so "stekla" res čista, očistiš jih pod mlačno vodo z cetom in streseš odvečno vodo ter do suhega pobrišeš z nano krpico. Potem pa komaj pa komaj z revision. Ne bom rekel, da se mi z njimi ni rosilo, ampak se dosti manj oz. dosti dlje zdržijo stekla brez rošenja.
Mi imamo običajno treninge do 5ur in jih vmes ne snamem, in če se ne potim enormno ali pa da ni ravno sopare po dežju, sem vedno brez rosnih stekel. Jaz sem vzel neka TG brand očala, s snemljivimi stekli pa jih imam še zdaj, pa je že več let od tega.
PS. nekaj časa se je na ebay dobilo 100 krpic za ~35€. Jaz sem jih še enkrat enemu policaju prodal, ker mu je nekdo od njegovim htel računati po 6€ na krpico. Ostale sem porazdelil med člane pa še sedaj jih imam enih 6 v pouchu.
Stock motorčki do do 20A za zagon, pri 350-400fps več kot 25A tudi ne bi smel rabit. Če pa imaš kak dmr ali pa MG pa vse navito, pa bi znalo tudi do kakih 35A za zagon, tako da pri stock se razen višje voltaže ne bi smelo poznat, meni se zdi, da je 7.4V LiPo vseeno malenkost odzivnejša od 9.6V NiMH, ampak je RoF pri 9.6V vseeno višji. Je pa odvisno, na full auto lahko motorček porabi 15A za zagon, medtem ko pri singlanju so skoki tudi do 23A.
Pa ne pozabit, baterije prosim polnite z namenskimi polnilci, za daljšo dobo baterij si dajte polnilce skalibrirati, če imajo možnost. Moj B6 mini od SkyRC je "lagal" za dober 0.1V na celico kar posledično pomeni pri eni celici ob polni je dejansko stanja lahko: cell 1= 4.12V cell 2= 4.35V, čeprav je ekranček kazal 4.19-4.21V na celico. Za mojga je potrebno 6S baterija in en malo boljši volt meter (ne vem kako se zares reče napravi, vsak malo bolj resen modelar ga sigurno ima), vsi postopki so na YT.
Baterije, če jih ne boste uporabljali več kot en teden, shranite na 3.7-3.8V/ celico pa jih na tak način ne bo nič napihovalo pa tudi za požar je manjša možnost. V ta namen imam tudi lipo safe bag, boljše dati par €, kot pa da ti kaj zgori, ko te ni zraven.
Mi imamo običajno treninge do 5ur in jih vmes ne snamem, in če se ne potim enormno ali pa da ni ravno sopare po dežju, sem vedno brez rosnih stekel. Jaz sem vzel neka TG brand očala, s snemljivimi stekli pa jih imam še zdaj, pa je že več let od tega.
PS. nekaj časa se je na ebay dobilo 100 krpic za ~35€. Jaz sem jih še enkrat enemu policaju prodal, ker mu je nekdo od njegovim htel računati po 6€ na krpico. Ostale sem porazdelil med člane pa še sedaj jih imam enih 6 v pouchu.
Stock motorčki do do 20A za zagon, pri 350-400fps več kot 25A tudi ne bi smel rabit. Če pa imaš kak dmr ali pa MG pa vse navito, pa bi znalo tudi do kakih 35A za zagon, tako da pri stock se razen višje voltaže ne bi smelo poznat, meni se zdi, da je 7.4V LiPo vseeno malenkost odzivnejša od 9.6V NiMH, ampak je RoF pri 9.6V vseeno višji. Je pa odvisno, na full auto lahko motorček porabi 15A za zagon, medtem ko pri singlanju so skoki tudi do 23A.
Pa ne pozabit, baterije prosim polnite z namenskimi polnilci, za daljšo dobo baterij si dajte polnilce skalibrirati, če imajo možnost. Moj B6 mini od SkyRC je "lagal" za dober 0.1V na celico kar posledično pomeni pri eni celici ob polni je dejansko stanja lahko: cell 1= 4.12V cell 2= 4.35V, čeprav je ekranček kazal 4.19-4.21V na celico. Za mojga je potrebno 6S baterija in en malo boljši volt meter (ne vem kako se zares reče napravi, vsak malo bolj resen modelar ga sigurno ima), vsi postopki so na YT.
Baterije, če jih ne boste uporabljali več kot en teden, shranite na 3.7-3.8V/ celico pa jih na tak način ne bo nič napihovalo pa tudi za požar je manjša možnost. V ta namen imam tudi lipo safe bag, boljše dati par €, kot pa da ti kaj zgori, ko te ni zraven.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
gregc1 ::
Nisi odgovoril ali si preiskusil Revision(tm) krpice ali ne. Ker samo točno te krpice so tistopravo.
Pa seveda pravilna aplikacija.
Očala: Bolle, ESS, Revision
Baterija: xxC predstavlja praznilni tok baterije, motor potrebuje kar visok zagonski tok da deluje optimalno, prav tako se baterija hitreje stara če se nora praznit hitreje kot je specifikacija.
Ok, torej Cji, če 30C pomnožiš z Ah (Amperure) od baterije, dobiš praznilni tok v A (Amperi). Baterija z 1000mAh in 30C ima torej 30A praznilnega toka, medtek ko bo imela baterija z 3000mAh pri 30C kar 90Ah praznilnega toka.
Še malo večo baterijah:
https://oscarliang.com/lipo-battery-c-r...
teh krpic nisem preiskusil.
naročil sem tole baterijo...https://www.amazon.de/gp/product/B07PG5...... upam da paše, če ne paše jo bom nazaj poslou.
hvala za toliko informacji glede baterji.
lonewolf_ ::
Uh, za baterije bi priporočal https://hobbyking.com Ob strani imaš sliderje za velikost baterije, premeriš repliko in naročiš skoraj za pol ceneje... Mi smo vzeli že čez 15 baterij pa nikoli problemov.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
matobeli ::
Tud polnilci iz te strani so dobri, ugodni, predvsem pa malo bolj zanesljivi kot random kitajc. Dimenzije napisane na strani dejansko štimajo, edin imej v mislih da so kabli precej debeli in rabiš tudi z njih nekaj prostora.
20C bo že premalo, sploh za hladnejše dni. Oziroma, delovalo bo, ampak ne optimalno, spraznila se bo prej, če so se malenkost zlagali o specifikacijah (kar random proizvajalci radi počnejo), pa bo staranje baterije zelo hitro.
Da ne govorim o ceni
20C bo že premalo, sploh za hladnejše dni. Oziroma, delovalo bo, ampak ne optimalno, spraznila se bo prej, če so se malenkost zlagali o specifikacijah (kar random proizvajalci radi počnejo), pa bo staranje baterije zelo hitro.
Da ne govorim o ceni
gregc1 ::
ok. pravis da bols 25c? sicer pa mam namen sam se enkat letos igrat pa pol najbrs ne vec. drug let naprej :)
Entladung: 15C Constant / 25C Burst
kaj je pa to? shit enih novih podatkou. se pravi... gledam da je 20c constant 50 burst al kaj?
Entladung: 15C Constant / 25C Burst
kaj je pa to? shit enih novih podatkou. se pravi... gledam da je 20c constant 50 burst al kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
lonewolf_ ::
Če ima baterija 50C še ne pomeni, da bo motorček jemal 50A. Nič mu ne bo škodilo, le na kontaktih se lahko prej pozna obraba, če ni mosfeta - Electric arc @ Wikipedia
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
matobeli ::
Če baterija ni zmožna dovajat dovolj energije motorčku se bo prej uničila ter tudi izpraznila. Praznjenje baterije je strogo povezano z tokom s katero jo prazniš (praznilni tok). Pravilo je da mora biti izvor energije močnejši od potrošnika, to je dobro za izvor (baterijo) pa še porabnik (motor) deluje z vso svojo močjo.
Dejstvo pa je da se bodo, predvsem ob obilni uporabi single fire kontaktina sprožilcu precej hitro uničili. Danes so cene mosfetov tako zelo ugodne da se ne splača ga ne imet. Iskra namreč nastane ob vsaki sklenitvi kontakta (pritisku na sprožilec), ko pa je kontakt sklenjen (fullauto) iskre ni več.
Stvar pri motorčkih je da imajo visok zagonski tok, torej delček sekunde ko ga prižgeš. Potem že pade na nekih 25A oziroma manj, odvisno od moči motorja in vzmeti (eni motorčki so "pečke" in žrejo baterijo kot za stavo). Ampak če baterija ne dovaja dovolj toka tem začetnim špicam porabe se to pokaže v napihnjenih baterijah (previsoki praznilni toki) in slabši odzivnosti motorja.
čez palec računaš da ima motor zagonski tok 3x višji od porabe v teku, elektromotorji pač tako delujejo, izmeriš pa to lahko na osciloskopu (ki ga pa 99.99% serviserjev nima). Torej baterija z 75A discharga ne bo škodila. To porabo načeloma baterija pokrije v "burst" režimu (v tem režimu lahko baterija deluje kake 2-3sec). Če vzameš 1500mAh z 20C constant in 50C burst boš ravno na meji varnega delovanja.
Osebno uporabljam mosfet in 3000mAh 40C continious že nekaj let (bo verjetno že kakšnih 5 let) pa polnilec v testu še vedno pokaže 2800mAh kapacitete. Ampak taka baterija seveda paše samo v PEQ enote in polna, nezložljiva kopita.
P.S: Vse te zadeve veljajo za "competition" rang igranja. Če igraš malo bo karkoli držalo dolgo.
Dejstvo pa je da se bodo, predvsem ob obilni uporabi single fire kontaktina sprožilcu precej hitro uničili. Danes so cene mosfetov tako zelo ugodne da se ne splača ga ne imet. Iskra namreč nastane ob vsaki sklenitvi kontakta (pritisku na sprožilec), ko pa je kontakt sklenjen (fullauto) iskre ni več.
Stvar pri motorčkih je da imajo visok zagonski tok, torej delček sekunde ko ga prižgeš. Potem že pade na nekih 25A oziroma manj, odvisno od moči motorja in vzmeti (eni motorčki so "pečke" in žrejo baterijo kot za stavo). Ampak če baterija ne dovaja dovolj toka tem začetnim špicam porabe se to pokaže v napihnjenih baterijah (previsoki praznilni toki) in slabši odzivnosti motorja.
čez palec računaš da ima motor zagonski tok 3x višji od porabe v teku, elektromotorji pač tako delujejo, izmeriš pa to lahko na osciloskopu (ki ga pa 99.99% serviserjev nima). Torej baterija z 75A discharga ne bo škodila. To porabo načeloma baterija pokrije v "burst" režimu (v tem režimu lahko baterija deluje kake 2-3sec). Če vzameš 1500mAh z 20C constant in 50C burst boš ravno na meji varnega delovanja.
Osebno uporabljam mosfet in 3000mAh 40C continious že nekaj let (bo verjetno že kakšnih 5 let) pa polnilec v testu še vedno pokaže 2800mAh kapacitete. Ampak taka baterija seveda paše samo v PEQ enote in polna, nezložljiva kopita.
P.S: Vse te zadeve veljajo za "competition" rang igranja. Če igraš malo bo karkoli držalo dolgo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
gregc1 ::
Če baterija ni zmožna dovajat dovolj energije motorčku se bo prej uničila ter tudi izpraznila. Praznjenje baterije je strogo povezano z tokom s katero jo prazniš (praznilni tok). Pravilo je da mora biti izvor energije močnejši od potrošnika, to je dobro za izvor (baterijo) pa še porabnik (motor) deluje z vso svojo močjo.
Dejstvo pa je da se bodo, predvsem ob obilni uporabi single fire kontaktina sprožilcu precej hitro uničili. Danes so cene mosfetov tako zelo ugodne da se ne splača ga ne imet. Iskra namreč nastane ob vsaki sklenitvi kontakta (pritisku na sprožilec), ko pa je kontakt sklenjen (fullauto) iskre ni več.
Stvar pri motorčkih je da imajo visok zagonski tok, torej delček sekunde ko ga prižgeš. Potem že pade na nekih 25A oziroma manj, odvisno od moči motorja in vzmeti (eni motorčki so "pečke" in žrejo baterijo kot za stavo). Ampak če baterija ne dovaja dovolj toka tem začetnim špicam porabe se to pokaže v napihnjenih baterijah (previsoki praznilni toki) in slabši odzivnosti motorja.
čez palec računaš da ima motor zagonski tok 3x višji od porabe v teku, elektromotorji pač tako delujejo, izmeriš pa to lahko na osciloskopu (ki ga pa 99.99% serviserjev nima). Torej baterija z 75A discharga ne bo škodila. To porabo načeloma baterija pokrije v "burst" režimu (v tem režimu lahko baterija deluje kake 2-3sec). Če vzameš 1500mAh z 20C constant in 50C burst boš ravno na meji varnega delovanja.
Osebno uporabljam mosfet in 3000mAh 40C continious že nekaj let (bo verjetno že kakšnih 5 let) pa polnilec v testu še vedno pokaže 2800mAh kapacitete. Ampak taka baterija seveda paše samo v PEQ enote in polna, nezložljiva kopita.
P.S: Vse te zadeve veljajo za "competition" rang igranja. Če igraš malo bo karkoli držalo dolgo.
zdej sm meu 11.1v 1100mah in pa 20c (to mi je dau serviser ob nakupu pistole, samo za test). kašen je motor ne vem. naj bi meu 25tisoc rpm. se pravi ce kupim baterijo 30c al pa 40c ne bo poskodoval morotja. motor pa tud ni nc mocnejsi, da ne nela skode naprej? je močnejša samo baterija. motor pa uzame kokr rabi? sem prav razumeu?
ker polnilc pa maš da ti kaže use te podatke?
Če ima baterija 50C še ne pomeni, da bo motorček jemal 50A. Nič mu ne bo škodilo, le na kontaktih se lahko prej pozna obraba, če ni mosfeta - Electric arc @ Wikipedia
mosfet ima, druga pa nima samo ga bom najbrs ugradiu....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
lonewolf_ ::
Če imaš mosfet, ne vidim problema, da ne bi shendlalo 11.1v, tudi če bi bil stock motorček. Zdaj me bega bolj vprašanje, če je gearbox sestavljen primerno za takšen motorček in 11.1v. Saj deluje, ampak šansa, da pobere zobnike itd. je večja.
Nikomur ne privoščim dodatnim stroškov in nedelujoče replike, ker been there - done that haha
Je pa faktor sreče, lahko furaš eno leto na 7.4V pa ti gre vse narobe, eno leto 11.1V pa lahko, da bo vse okej :)
Nikomur ne privoščim dodatnim stroškov in nedelujoče replike, ker been there - done that haha
Je pa faktor sreče, lahko furaš eno leto na 7.4V pa ti gre vse narobe, eno leto 11.1V pa lahko, da bo vse okej :)
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
gregc1 ::
Če imaš mosfet, ne vidim problema, da ne bi shendlalo 11.1v, tudi če bi bil stock motorček. Zdaj me bega bolj vprašanje, če je gearbox sestavljen primerno za takšen motorček in 11.1v. Saj deluje, ampak šansa, da pobere zobnike itd. je večja.
Nikomur ne privoščim dodatnim stroškov in nedelujoče replike, ker been there - done that haha
Je pa faktor sreče, lahko furaš eno leto na 7.4V pa ti gre vse narobe, eno leto 11.1V pa lahko, da bo vse okej :)
sm zdej gledou baterijo 7.4v . je cist napihnjena. se mi zdi kod da bo usak cajt eksplodirala hahaha.
res da je večja šansa da pobere zobnike, sam je pa velik bols z 11.1v. usaj jaz tako menim. c pobere zobnike bom pa nove not utaknu. najbrs ne more bit tok tezko :)
me sam zanima če je baterija 30c al pa 50c. je to useeno.
matobeli ::
30C bo ravno še dovolj, 50C bo imel pa nekaj zaloge. Vzemi največjo z največ C kar ti paše not, cene so na hobbyking itak dovolj ugodne, razlike pa par EUR.
romex ::
11.1 naj ima manj kot 30c.. če boš kupil novo 7.4 pa naj ima več. kot ti je bilo že razloženo zgoraj, repliko daj nekomu da odpre, naredi shimming, zmontira sorbo +AOE ter inštalira mosfet.. potem kupi 11.1 baterijo po želji in voila.
drvo ::
Pubeci, konec je z airsoftom. Šiško ga bo porinil v ilegalo. Zaradi nekaj čudakov z replikami se je danes sestal svet za nacionalno varnost, pečeni ste. ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: drvo ()
matobeli ::
Če imaš kakšno pametno povezavo na to temo si dobrodošel da jo deliš.
Širit FUD na prazen želodec pa ni neki baš.
Širit FUD na prazen želodec pa ni neki baš.
drvo ::
Ja kaj ti naj rečem, danes se je sestal svet za nacionalno varnost, ker se Šiško s svojimi čudaki z zračnim orožjem(airsoftkami) šeta ob meji :)
Pa ni to nič slabega mišljeno, sem bil tudi sam airsofter, precej časa in v obdobju, ko je bil airsoft pri nas še eksotika in smo si hodili po replike in vse ostalo v San Marino.
Pa ni to nič slabega mišljeno, sem bil tudi sam airsofter, precej časa in v obdobju, ko je bil airsoft pri nas še eksotika in smo si hodili po replike in vse ostalo v San Marino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: drvo ()
Okapi ::
Ni treba nobenega zakona spreminjati, ker že sedaj ne smeš replik (airsoft ali zračnih ali igrač) v javnosti naokoli prenašati, ker s tem vznemirjaš javnost (ki lahko misli, da imaš pravo orožje) in kršiš javni red in mir.
Je pa res, da bi lahko v zakonu o orožju natančneje opredelili zračno orožje in airsoft, ker sedaj je to (skoraj) povsem nedorečeno. Po definiciji zračnega orožja iz zakona o orožju sodi airsoft med zračno orožje.
In po paragrafarski interpretaciji zakona je avtomatsko orožje kategorija A (prepovedano za civilno rabo), ne glede na vrsto - se pravi tudi zračno.
Je pa res, da bi lahko v zakonu o orožju natančneje opredelili zračno orožje in airsoft, ker sedaj je to (skoraj) povsem nedorečeno. Po definiciji zračnega orožja iz zakona o orožju sodi airsoft med zračno orožje.
Zračno orožje je kratko ali dolgocevno orožje, ki pod pritiskom zraka ali plinov izstreljuje zrna, kroglice ali druge izstrelke.
In po paragrafarski interpretaciji zakona je avtomatsko orožje kategorija A (prepovedano za civilno rabo), ne glede na vrsto - se pravi tudi zračno.
matobeli ::
Ja, ampak airsoft replike so igrače in ne orožje. Ker definicija orožja je nekje v smislu priprava za bojevanje ali obrambo
Ker drugače je tudi nerf gun ali pihalnik iz kulija lahko orožje.
Zoro velja za orožje.
Ker drugače je tudi nerf gun ali pihalnik iz kulija lahko orožje.
Zoro velja za orožje.
gregc1 ::
Boš kakšen člen zakona citiral, kjer to piše?
kaj si se pa zdej ti užgau? raj povej kero baterijo nej dam not. 30c , 20c,50c :):)
11.1 naj ima manj kot 30c.. če boš kupil novo 7.4 pa naj ima več. kot ti je bilo že razloženo zgoraj, repliko daj nekomu da odpre, naredi shimming, zmontira sorbo +AOE ter inštalira mosfet.. potem kupi 11.1 baterijo po želji in voila.
vem. lepo je razloženo. rad bi samo še potrditev. bolš da dvakat uprašam k pa da enkat zajebem. pa gre use v maloro :)
bom neki kupu do 50c. k bom kej naroču sporočim.
hvala za pozitivne odgovore :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
matobeli ::
Boš kakšen člen zakona citiral, kjer to piše?
a to da zoro velja za orožje ali to da je airsoft igrača?
zakona o tem kaj je igrača ni, obstaja samo zbirka predpisov o ustreznosti/varnosti.
imamo pa:
2. člen
Pojem orožja
Orožje po tem zakonu je predmet, izdelan ali prilagojen tako, da lahko pod pritiskom zraka, smodnikovih ali drugih plinov ali drugega potisnega sredstva izstreljuje krogle, šibre ali druge izstrelke, oziroma razpršuje pline, tekočino ali drugo substanco in drugi predmeti, ki so po svojem bistvu namenjeni zlasti:
- da z neposrednim učinkovanjem preprečijo ali zmanjšajo napad ali nevarnost;
- za lov;
- za športno streljanje.
ker prvi dve avtomatsko odpadeta nam osatne samo še športno streljanje kjer pa se ponavadi ponovno sklicujejo na definicijo orožja iz zorota.
Teoretično bi lahko padlo notri, ampak ni ker se ne uporablja v ta namen.
Ne šteje se za orožje po tem zakonu:
1. dekorativno orožje;
2. imitacije orožja;
Za klasifikacijo kot zračno orožje bi torej moralo najprej postati orožje, kar pa ni v skladu z namembnostjo.
Podobna zadeva je z bajoneti in sabljami ki niso orožje, kljib temu da so bili namensko razviti kot orožje, vendar so izgubili namen orožja.
lahko pa vsak predmet postane orožje v trenutku ko ga uporabimo kot orožje.
Bi me pa veselilo da podaš svoje mnenje zakaj bi airsoft replike morale spadati pod orožje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
matobeli ::
A po namenu? Ena je igrača, druga pa športni pripomoček za športno streljanje.
Z malo domišljije pa lahko zadovolji tudi prve dva kriterija.
Tudi po tehnični zasnovi sta si precej različni.
Pa ne da me želiš prepričati da samo zato ker deluje na plin in strelja kuglice jo to naredi primerno za karkoli drugega kot igranje in streljanje kolegov v rit?
Z malo domišljije pa lahko zadovolji tudi prve dva kriterija.
Tudi po tehnični zasnovi sta si precej različni.
Pa ne da me želiš prepričati da samo zato ker deluje na plin in strelja kuglice jo to naredi primerno za karkoli drugega kot igranje in streljanje kolegov v rit?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
matobeli ::
Aja še to, kategorija A, je strelno orožje in ne zračno orožje. Uporablja naboj, kaj je enoviti naboj in kaj so sestavni deli streliva je prav tako opredeljeno.
v resnici lahko kupiš "avtomatsko zračno puško", če želiš.
v resnici lahko kupiš "avtomatsko zračno puško", če želiš.
Okapi ::
Ne, ne smeš (oziroma ne moreš, pri nas). V Sloveniji, Nemčiji in še kje ti avtomatske zračke nihče ne bo prodal. Ravno zaradi tega, ker v zakonu ni razlike med strelnim in zračnim orožjem. V Nemčiji so eksplicitno prepovedane, pri nas pa implicitno, ker je zakon v tem pogledu pomanjkljivo napisan.
Lahko pa vprašaš na ministrstvo in če boš dobil pozitiven pismen odgovor, ti bodo mnogi trgovci hvaležni.
Avtomatske zračke so pa dovoljene v Španiji in Franciji, recimo.
Po tehnični zasnovi sta airosft (CO2) in zračka (CO2) identični. Ena je načeloma malo šibkejša, ampak moč, na osnovi katere bi ju lahko ločil, ni nikjer uradno opredeljena.
Kot rečeno, zakon je v tem pogledu pomanjkljivo napisan.
Lahko pa vprašaš na ministrstvo in če boš dobil pozitiven pismen odgovor, ti bodo mnogi trgovci hvaležni.
Avtomatske zračke so pa dovoljene v Španiji in Franciji, recimo.
Po tehnični zasnovi sta airosft (CO2) in zračka (CO2) identični. Ena je načeloma malo šibkejša, ampak moč, na osnovi katere bi ju lahko ločil, ni nikjer uradno opredeljena.
Kot rečeno, zakon je v tem pogledu pomanjkljivo napisan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
matobeli ::
Nisem imel potrebe spraševati, ti si jo imel, pa si raje po forumih spraševal, pa ti nihče ni znal povedat točnega odgovora.
Razen tistega da:
Torej, inšpektor se strinja da airsoft replike niso A kategorija, prav tako jih zgleda ne uvrščajo med zračno orožje.
Zakaj hudiča nisi vprašal na ministrstvo, če si itak želel imet un kos?
Razen tistega da:
No, pri nas prodajamo tole, kar je 10mm gumijasta kroglica, in ima možnost streljanja avtomatsko. Pogon je CO2 in ima 6J energije. https://www.365-plus.com/heckler-koch-h...
Ko smo se pogovarjali z inšpektoratom, ni bilo problema, smo se strinjali, da ni velike razlike med airsoft, paintball (imaš tudi avtomatske), al pa telim. Kje se potem potegne črta, da rečeš da zračka ni več dovoljena? Kaj je še igrača oz. replika in kje je potem orožje? Vse kar je pod 20J oz. 200m/s bi potemtakem šlo v povsem neregulirano kategorijo?
Torej, inšpektor se strinja da airsoft replike niso A kategorija, prav tako jih zgleda ne uvrščajo med zračno orožje.
Zakaj hudiča nisi vprašal na ministrstvo, če si itak želel imet un kos?
matobeli ::
Tole: https://www.proarmis.si/orozje/zracno-o... mi je recimo ena uganka, kao je semi only, ampak nikjer nisem zasledil da bi proizvajalec sploh delal sem only varianto...
Okapi ::
Ravno zato, ker so avtomatske marsikje eksplicitno prepovedane (Nemčija, Velika Britanija ...). Je še veliko takih primerov - Mauser C96, Beretta 92... Tudi pri nas dobiš samo polavtomatske.
https://m.youtube.com/watch?v=KaS1XdN_F...
https://m.youtube.com/watch?v=KaS1XdN_F...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
gregc1 ::
mogoče bi kupu tole baterijo... https://hobbyking.com/de_de/turnigy-nan...
ker pounilc naj kupm zdravn? meu bi da ma kasn ekrancek, da pokaže kašne podatke? oz, da bi meu se neko napravo da pokaže kok je baterija pouna pa se kej (nč ne najdem, vem pa da obstaja...)
ker pounilc naj kupm zdravn? meu bi da ma kasn ekrancek, da pokaže kašne podatke? oz, da bi meu se neko napravo da pokaže kok je baterija pouna pa se kej (nč ne najdem, vem pa da obstaja...)
lonewolf_ ::
To kar gledaš je firma Imax - kitajski ponaredek SkyRCjevega modela ImaxB6 https://www.banggood.com/de/SkyRC-iMAX-...
Na yt je kar nekaj posnetkov, kjer prikažejo, kakšna je razlika med kopijo in pač tem originalom, jaz sem raje vzel od SkyRC na koncu.
Na yt je kar nekaj posnetkov, kjer prikažejo, kakšna je razlika med kopijo in pač tem originalom, jaz sem raje vzel od SkyRC na koncu.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
gregc1 ::
To kar gledaš je firma Imax - kitajski ponaredek SkyRCjevega modela ImaxB6 https://www.banggood.com/de/SkyRC-iMAX-...
Na yt je kar nekaj posnetkov, kjer prikažejo, kakšna je razlika med kopijo in pač tem originalom, jaz sem raje vzel od SkyRC na koncu.
hvala. nism vedu
matobeli ::
Vzemi na hobbyking pa lahko vzameš tudi klon (če ga še imajo).
V resinici rabiš samo tole: https://hobbyking.com/en_us/hobbykingr-... delajo dobro, pa nič ti ga ni treba nastavljat, vtakneš not konektor in že polne. Vsi ostali imajo pa še kakšen korak več.
Če želiš diagnostiko je povsem dovolj kobija Imaxa B6 https://hobbyking.com/en_us/imax-b6-ac-...
dobri so tudi od Turnigy https://hobbyking.com/en_us/turnigy-p40...
Tale je nekje vmes, ampak boš rabič še en 10-18V napajalec: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-b40...
V resinici rabiš samo tole: https://hobbyking.com/en_us/hobbykingr-... delajo dobro, pa nič ti ga ni treba nastavljat, vtakneš not konektor in že polne. Vsi ostali imajo pa še kakšen korak več.
Če želiš diagnostiko je povsem dovolj kobija Imaxa B6 https://hobbyking.com/en_us/imax-b6-ac-...
dobri so tudi od Turnigy https://hobbyking.com/en_us/turnigy-p40...
Tale je nekje vmes, ampak boš rabič še en 10-18V napajalec: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-b40...
gregc1 ::
To kar gledaš je firma Imax - kitajski ponaredek SkyRCjevega modela ImaxB6 https://www.banggood.com/de/SkyRC-iMAX-...
Na yt je kar nekaj posnetkov, kjer prikažejo, kakšna je razlika med kopijo in pač tem originalom, jaz sem raje vzel od SkyRC na koncu.
hvala. nism vedu
https://www.amazon.de/dp/B07JGPPBZF/ref...
https://hobbyking.com/en_us/imax-b6-ac-...
je kej razlike med temi tremi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
matobeli ::
en je model mini, drug pa ni na zalogi.
vzemi takega ki bo šel direkt v 220V, razen če že imaš kakšen power supply.
pa vzemi unega naj enostavnejšega, če boš kdaj želel več ga boš komot prodal naprej kolegu za nabavno ceno in kupil boljšega.
vzemi takega ki bo šel direkt v 220V, razen če že imaš kakšen power supply.
pa vzemi unega naj enostavnejšega, če boš kdaj želel več ga boš komot prodal naprej kolegu za nabavno ceno in kupil boljšega.
lonewolf_ ::
Jaz imam od SkyRC b6 mini pa mi ni žal, da sem dal par € več kot pa za kopijo, ker ima tudi ventilator notri - pride zelo fajn, če hočeš baterijo spraznit ali jo po treningu enostavno daš na storage voltage in ti zbalansira celice na 3.8V.
Bratranec pa je takrat vzel Imax B6 AC original pa tudi mislim, da je kar zadovoljen. Ko sma primerjala takrat (že nekaj let nazaj) meritve in polnitve na eni Li Ion 3.7V bateriji, je bila razlika tam do 0.03V, če se prav spomnim.
Se pa dajo (za orginale vem) umeriti, potrebuješ pa 6 celično baterijo in voltmeter napravo, da izmeriš dejansko voltažo vsake celice in jo vneseš potem v napravi in na ta način skalibriraš.
Jaz sem dal takrat nekaj čez 30€ on pa nekaj čez 60€. Moj ima skyrc nalepko in unikatno serijsko, katera se da tudi na spletu pri njih preveriti. Pač, če daš nekaj na to. Ne vem kaj reči, jaz raje ne šparam pri stvareh zaradi katerih ti lahko zgori stanovanje, lahko tudi da bo imel nekdo kopijo pa noname baterije več let pa ne bo nič :)
Bratranec pa je takrat vzel Imax B6 AC original pa tudi mislim, da je kar zadovoljen. Ko sma primerjala takrat (že nekaj let nazaj) meritve in polnitve na eni Li Ion 3.7V bateriji, je bila razlika tam do 0.03V, če se prav spomnim.
Se pa dajo (za orginale vem) umeriti, potrebuješ pa 6 celično baterijo in voltmeter napravo, da izmeriš dejansko voltažo vsake celice in jo vneseš potem v napravi in na ta način skalibriraš.
Jaz sem dal takrat nekaj čez 30€ on pa nekaj čez 60€. Moj ima skyrc nalepko in unikatno serijsko, katera se da tudi na spletu pri njih preveriti. Pač, če daš nekaj na to. Ne vem kaj reči, jaz raje ne šparam pri stvareh zaradi katerih ti lahko zgori stanovanje, lahko tudi da bo imel nekdo kopijo pa noname baterije več let pa ne bo nič :)
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
romex ::
jaz imam klon že skoraj 10 let. ob nakupu sem ga skalibriral in od takrat deluje. pa ga uporabljam za vse živo. mogoče je z leti kvaliteta boljša/slabša. tega podatka nimam, mogoče je res boljše dat teh nekaj eur več in kupit original..
gregc1 ::
bom počakou na black friday c bo kej znizan. enga mam zdej sam je brez ekrancka :) rad bi meu pa enga dobrga da lahk prazni pouni, da ga lahk u autu prklopm. pa da fila use baterije. fipo fifi nmh in tako dalje...
gregc1 ::
ok. ni biu nc znizan. tko da ga se nism narocu. ga pa bom enkat u kratkem.
me pa se zanima kje kupujete bbje?
kako ga pa skalibriras?
me pa se zanima kje kupujete bbje?
jaz imam klon že skoraj 10 let. ob nakupu sem ga skalibriral in od takrat deluje. pa ga uporabljam za vse živo. mogoče je z leti kvaliteta boljša/slabša. tega podatka nimam, mogoče je res boljše dat teh nekaj eur več in kupit original..
kako ga pa skalibriras?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
romex ::
bbje dobis v mshop, panterairsoftshop, maxairsoft ali landingzone.
Kalibriraš ga takole.
Poglej si še ostale videe, mogoče ti bo kateri drug bolj razumljiv, načeloma vsi povejo isto.
Kalibriraš ga takole.
Poglej si še ostale videe, mogoče ti bo kateri drug bolj razumljiv, načeloma vsi povejo isto.
lonewolf_ ::
Jaz sem najbolj zadovoljen z BLS, King Arms in Rockets Platinum bb-ji, podobno v celotnem klubu. Naši so nekaj časa uporabljali tudi Specna metke pa potem ko je prišla serija, kjer so bili tudi "napihnjeni" do 8mm notri, smo ostali nekako na omenjenih treh. Mi naročamo tudi pri https://yetac-shop.com/sl/ , večino pa taiwangun in gunfire. Ker so na dva meseca naročila vedno nad 250€ (nas je kar nekaj), dobimo tudi popuste itd. pa še kaj kr tak zraven pošljejo.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
gregc1 ::
bbje dobis v mshop, panterairsoftshop, maxairsoft ali landingzone.
Kalibriraš ga takole.
Poglej si še ostale videe, mogoče ti bo kateri drug bolj razumljiv, načeloma vsi povejo isto.
ok. nism vedu da je tok lahko :) hvala
Jaz sem najbolj zadovoljen z BLS, King Arms in Rockets Platinum bb-ji, podobno v celotnem klubu. Naši so nekaj časa uporabljali tudi Specna metke pa potem ko je prišla serija, kjer so bili tudi "napihnjeni" do 8mm notri, smo ostali nekako na omenjenih treh. Mi naročamo tudi pri https://yetac-shop.com/sl/ , večino pa taiwangun in gunfire. Ker so na dva meseca naročila vedno nad 250€ (nas je kar nekaj), dobimo tudi popuste itd. pa še kaj kr tak zraven pošljejo.
hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gregc1 ()
gregc1 ::
kaj pa kej za lucke predlagate? mogoce obstaja, ko pritisnes malo je uzgana, ko pa pritisnes do konca je pa stroboskop?
gregc1 ::
kaj pa kej za lucke predlagate? mogoce obstaja, ko pritisnes malo je uzgana, ko pa pritisnes do konca je pa stroboskop?
najdu sm tole https://www.ebay.de/itm/253968342656?va... kakšno mnenje?
romex ::
jz mam obično lučko z pressure padom.. stroboskopa nisem nikoli uporabljal, ker moja 10 let stara lučka ne podpira tega :D
če prav vidim je tale lučka za pištolo?
če prav vidim je tale lučka za pištolo?
matobeli ::
kaj pa kej za lucke predlagate? mogoce obstaja, ko pritisnes malo je uzgana, ko pa pritisnes do konca je pa stroboskop?
najdu sm tole https://www.ebay.de/itm/253968342656?va... kakšno mnenje?
na forumu obstaja tema "katero kvalitetno ročno svetilko kupiti" tam precej debatiramo o svetilkah za zmerne cene. Obstaja tudi nekaj taktičnih modelov.
Ta iz linka je nažalost nekje spodnji rang celo za kitajca.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zračno orožje - replike (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 56693 (11096) | Okapi |
» | Katero airsoft pištolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16655 (12940) | krneki0001 |
» | Katero airsoftOddelek: Loža | 4362 (3349) | ru7 |
» | Airsoft kupovanje po internetu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8848 (7251) | Ovi |
» | airsoftOddelek: Loža | 2748 (2034) | Kaktuspv |