Forum » Loža » Mnenja glede menjave avta
Mnenja glede menjave avta
Gwanaroth ::
Živjo.
S punco sva v fazi zamenjave avta, pa bi rad še komentar širše množice, predvsem glede novega-rabljenega avtomobila.
Trenutno stanje: Peugeot 207 1.4l, 2006, 37.000km
Želja: VW Touran, letnik 2005+, do nekje 9.500 EUR (odvisno, koliko bi dobili za Peugeota).
Imava velikega psa (malamut), ki v prtljažnik Peugeota komaj še gre in nujno rabiva večji avto, ki bi ga imela kar nekaj let. Letno narediva 10-12.000km, tako procentualno bi rekel, da je nekje 60% mestne vožnje, 40% so daljše razdalje.
Zakaj Touran? VW 1.9 TDI motor, preizkušena zverina s sicer nekaj svojimi fičri, ampak naj ne bi imel večjih problemov. Npr. 2 znanca, oba Passat 1.9 TDI (isti motor), 400.000km+, pa še vedno pelje.
Poleg tega ima Touran vse, kar rabiva - velik prtljažnik, komforta ravo prav, snemljivi zadnji sedeži, pa še vizualno nama je OK.
Zanima me še mnenje iz prve roke vseh tistih, ki ste lastniki Tourana, kako se vam zdi ta avto.
Pa še to, za koliko naj se lotiva prodajat Peugeota (1.4ccm, 65kW, letnik 2006, 37.000km, Premium oprema)? Cena novega po Eurotax je 13.990EUR. Okoli 8k EUR bi šlo?
Hvala.
S punco sva v fazi zamenjave avta, pa bi rad še komentar širše množice, predvsem glede novega-rabljenega avtomobila.
Trenutno stanje: Peugeot 207 1.4l, 2006, 37.000km
Želja: VW Touran, letnik 2005+, do nekje 9.500 EUR (odvisno, koliko bi dobili za Peugeota).
Imava velikega psa (malamut), ki v prtljažnik Peugeota komaj še gre in nujno rabiva večji avto, ki bi ga imela kar nekaj let. Letno narediva 10-12.000km, tako procentualno bi rekel, da je nekje 60% mestne vožnje, 40% so daljše razdalje.
Zakaj Touran? VW 1.9 TDI motor, preizkušena zverina s sicer nekaj svojimi fičri, ampak naj ne bi imel večjih problemov. Npr. 2 znanca, oba Passat 1.9 TDI (isti motor), 400.000km+, pa še vedno pelje.
Poleg tega ima Touran vse, kar rabiva - velik prtljažnik, komforta ravo prav, snemljivi zadnji sedeži, pa še vizualno nama je OK.
Zanima me še mnenje iz prve roke vseh tistih, ki ste lastniki Tourana, kako se vam zdi ta avto.
Pa še to, za koliko naj se lotiva prodajat Peugeota (1.4ccm, 65kW, letnik 2006, 37.000km, Premium oprema)? Cena novega po Eurotax je 13.990EUR. Okoli 8k EUR bi šlo?
Hvala.
Lights often keep secret hypnosis..
- spremenilo: Gwanaroth ()
DOOM_er ::
če mata psa notr v peguoutu ga morja nujno ornk prezračt ter globinsko spucat, ker nihče ne kupuje avta ki smrdi.
Robots will steal your job. But that's OK
Gwanaroth ::
Waw, zelo uporaben odgovor si dal. Tnx. Si videl kdaj malamuta v živo? Ta pes dejansko _ne smrdi_. Sicer je pa to tema o avtu, ne o psih.
Lights often keep secret hypnosis..
djordjevic ::
@DOOM er: Ne bluzi. Midva sva eno leto vozila v cliotu (v boksu na zadnjem sedežu) kokeršpanjelko. Če avto redno čistiš, nima kaj zasmrdet.
@Gwanaroth: Glede prodaje peugeota je takole. S punco sva imela cliota letnik 2005 z extreme II opremo in 82-konjskim dizlom in 75k kilometri. Bil je redno servisiran in odlično ohranjen, pa sva ga prodajala eno leto in iztržila 5700 evrov. Realno gledano vidva več kot 6500 ne moreta pričakovati (nisem sicer preverjal cen na avto.net, vendar zadnje čase niso nekako najboljši pokazatelj realnega stanja, poleg tega pa, odkar je kriza, ljudje mislijo, da lahko dobijo majhen avto - ne glede na to, kakšen avto je - za 4k EUR). Touran za vaju res ne bi bil slaba izbira, dobiš pa za ceno, ki sta si jo zamislila bolj kot ne zgonjene primerke. Tisti malce bolj ohranjeni in količkaj opremljeni so hitro po 11k. Če iščeta v tem razredu, morda ne bi bilo napak vreč oči na C-maxa, ki je približno enako prostoren in tudi dokaj praktičen avto. Oče ga ima doma (1.8 tdci) in je z njim zelo zadovoljen. Mojih pet centov. Aja, midva prevažava najino v meganu grandtour (poseben boks na zadnjem sedežu), ki bi vsaj prostorsko ustrezal tudi za vajino pseto. :)
@Gwanaroth: Glede prodaje peugeota je takole. S punco sva imela cliota letnik 2005 z extreme II opremo in 82-konjskim dizlom in 75k kilometri. Bil je redno servisiran in odlično ohranjen, pa sva ga prodajala eno leto in iztržila 5700 evrov. Realno gledano vidva več kot 6500 ne moreta pričakovati (nisem sicer preverjal cen na avto.net, vendar zadnje čase niso nekako najboljši pokazatelj realnega stanja, poleg tega pa, odkar je kriza, ljudje mislijo, da lahko dobijo majhen avto - ne glede na to, kakšen avto je - za 4k EUR). Touran za vaju res ne bi bil slaba izbira, dobiš pa za ceno, ki sta si jo zamislila bolj kot ne zgonjene primerke. Tisti malce bolj ohranjeni in količkaj opremljeni so hitro po 11k. Če iščeta v tem razredu, morda ne bi bilo napak vreč oči na C-maxa, ki je približno enako prostoren in tudi dokaj praktičen avto. Oče ga ima doma (1.8 tdci) in je z njim zelo zadovoljen. Mojih pet centov. Aja, midva prevažava najino v meganu grandtour (poseben boks na zadnjem sedežu), ki bi vsaj prostorsko ustrezal tudi za vajino pseto. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.
tony1 ::
Za 12k km/letno in 60% mestne vožnje je kupovati TDI brezveze (da ne rečem še: predrago!). Pa še dizle se krade sto na uro (resnično ne poznam več človeka, ki vozi TDI, da mu ga še ne bi ukradli, čeprav morda enoprostorce nekoliko manj... ). Ni hudič, da ne bi imel VAG tudi normalnega bencinskega motorja (no, I may be mistaken ).
Glede cene priporočam tudi Seatove/Škodine zadeve, ki niso nič slabše, so pa precej cenejše (pa tudi servisna ura je nižja).
Še to: najverjetneje boš opazil povečano ponudbo avtov letnika 2004/2005, to pa zato, ker jim je pri tej starosti (oz. 120k km) treba zamenjati jermene in tipični VAG štos je, da se avto takrat proda. Na tak način lahko dobiš zelo soliden avto od 1. lastnika, ki je zato vzel novega - ampak, bodi pripravljen na strošek vsaj nekaj sto eur.
Glede cene priporočam tudi Seatove/Škodine zadeve, ki niso nič slabše, so pa precej cenejše (pa tudi servisna ura je nižja).
Še to: najverjetneje boš opazil povečano ponudbo avtov letnika 2004/2005, to pa zato, ker jim je pri tej starosti (oz. 120k km) treba zamenjati jermene in tipični VAG štos je, da se avto takrat proda. Na tak način lahko dobiš zelo soliden avto od 1. lastnika, ki je zato vzel novega - ampak, bodi pripravljen na strošek vsaj nekaj sto eur.
Scorpia ::
tony1 zanimivo, moji sosedi imajo tri tdi-ja pa jim niso še ukradli. Lokacija bližina lj, pa v fužinah tudi poznam folk ki mu niso ukradli avto. Drgač tudi če je mestna vožnja in če pametno voziš (ne nabijaš v obrate mrzlega) se nima kej pokvarit. Naš avto ima 260 tisoč km, pa še turbina dela normalno do zdej pa nič se ni pokvarilo, 95% pa je mestne vožnje. Tistih 5% pa ga redko kdaj vozimo zunaj ljubljane.
////
tony1 ::
Prav. 3 so kar statistika, ne? Btw. koliko od teh treh pa plačuje kasko za primer kraje?
Ne, da se nima kaj pokvariti, v avtu te zebe!!! Poleg tega so tudi redni servisi dražji od bencinarja.
Sicer pa: vsakomur svoje...
Ne, da se nima kaj pokvariti, v avtu te zebe!!! Poleg tega so tudi redni servisi dražji od bencinarja.
Sicer pa: vsakomur svoje...
Scorpia ::
Ubistvu niso nič dražji, olje lahko vsak sam zamenja, ali pa greš popoldancu. Jermen, jermenica, šponer itd. je nam zdržalo do 240 tisoč km. Čeprav v servisni knjigi piše da se menja pri 160 tisoč. Dizli večinoma imajo verigo in te ni treba menjati. Bencinar pa ima menjavo pri 120 tisoč, če veliko km narediš se pozna razlika. Glede na to da je naš toliko dolgo zdržal, bi lahko rekel da ni bilo nobenih stroškov kot menjava olja in zavornih plošč, ter enkrat diske. Je pa v veliko odvisno kako kdo vozi avto.
Drugače niso sam trije, jih kar veliko poznam da jim niso ukradli, ampak kot si zgoraj napisal je tvoja statistika vsak ukraden avto.
Drugače niso sam trije, jih kar veliko poznam da jim niso ukradli, ampak kot si zgoraj napisal je tvoja statistika vsak ukraden avto.
////
marnit ::
VWjev se res največ ukrade, ampak se jih tudi ogromno proda. Letno se jih ukrade okoli 250, mesečno pa proda med 500-600.
In tisto ni nobena VAG fora, ampak gre preposto zato, da nekateri ljudje (večina, ki kupuje avtomobile takih kalibrov) hoče vedno nov model in ponavadi pridejo vedno take cifre, kot jih ti navajaš.
Se pa strinjam, da bi tudi sam premislil in morda rajši nabavil bencinarja za tako malo kilometrov na leto.
In tisto ni nobena VAG fora, ampak gre preposto zato, da nekateri ljudje (večina, ki kupuje avtomobile takih kalibrov) hoče vedno nov model in ponavadi pridejo vedno take cifre, kot jih ti navajaš.
Se pa strinjam, da bi tudi sam premislil in morda rajši nabavil bencinarja za tako malo kilometrov na leto.
djordjevic ::
Poleg tega so tudi redni servisi dražji od bencinarja.
Joj, kak nabijamo v prazno.
No grave is deep enough to keep us in chains.
DOOM_er ::
Waw, zelo uporaben odgovor si dal. Tnx. Si videl kdaj malamuta v živo? Ta pes dejansko _ne smrdi_. Sicer je pa to tema o avtu, ne o psih.
ti si navajen in ti ne smrdi, jst recimo nism in pri kolegu tud avto smrdi pa ma pinča, ki ga enkrat mesečno vozi naokol, pa ima duh po psu
Robots will steal your job. But that's OK
tony1 ::
Če nisi še nikoli menjal šob, visokotlačnih črpalk, pretočnih črpalk, naftnih filtrov na vsak interval in turbine, potem res v prazno.
Lahko pa začneva že pri tem, da gre v povprečnega dizla več olja kot v povprečnega bencinarja. Spet v prazno.
Da je smiselno imeti dizla za 12k km letno je res: nabijanje.
Moj zadnji post, overclocking mularijo bom učil motoroznanstva, pa kaj še!
Lahko pa začneva že pri tem, da gre v povprečnega dizla več olja kot v povprečnega bencinarja. Spet v prazno.
Da je smiselno imeti dizla za 12k km letno je res: nabijanje.
Moj zadnji post, overclocking mularijo bom učil motoroznanstva, pa kaj še!
Scorpia ::
5,5 litra gre v večina dizla, v mojga bencinarja en liter manj. Glede na to da v tujini dobiš origan olje ceneje kot pri nas, ampak glede na porabo dizla, proti benzu, se razlika izniči. Šobe pa redko kdaj grejo, edino če se oslanjaš na renaultove dci kjer crkavajo šobe po tekočem traku. Naftni filter, pa lahko vsak zamenja, pa še drag ni. Je pa res da znajo biti kaki deli dragi glede na bencinarja, ampak vseeno glede na to koliko km naredimo z avti, je zanesljivost bila na strani dizla. Je pa res da nam tudi zdajšnja dva bencinarja presenetljivo že 5 let brez okvar delata (oba peugeota ki je znan po kvarljivosti).
////
;-) ::
Foter ma turana 2.0 TDI, zadovoljen. Z enim tankom naredi 800km (nevem kolk je velik tank) vozi pa tako da ko je čisto prazen tanka. Nobenega problema, leti pa kot sneta sekira.
Pes ki ne smrdi je lahko kak majhen pes z zelo kratko dlako, nikakor pa malamut. Navadil si se njegovega smrada če poenostavimo.
Waw, zelo uporaben odgovor si dal. Tnx. Si videl kdaj malamuta v živo? Ta pes dejansko _ne smrdi_. Sicer je pa to tema o avtu, ne o psih.
Pes ki ne smrdi je lahko kak majhen pes z zelo kratko dlako, nikakor pa malamut. Navadil si se njegovega smrada če poenostavimo.
šernk ::
Je pa res da znajo biti kaki deli dragi glede na bencinarja, ampak vseeno glede na to koliko km naredimo z avti,
človek govori o 12k km letno. ne mešaj ti nekoga, ki dela letno 50k km in nekoga, ki dela 12k km. to je isto kot da bi nekdo rekel: hočem ferrarija, ti bi mu pa šel ponujat passata, ker je cenejši, pa še več km zdrži.
če delaš do 20k km letno se dizel ne izplača, sploh glede na trenutne cene goriva, poraba bo zaradi kratkih relacij dokaj visoka, pokvarljivost pa še toliko večja kot pri bencinarju. pa ne mi sedaj o tem kako vaš avto zdrži... in servisi SO dražji!
kdo je vozil z jermenom 240k km namesto 160k km? ja lahko da si vozil, ti pa lahko povem za nekoga, ki je hotel prišparati na podoben način kot ti, le da mu je pri 150k km motor "poletel v zrak". potem je pa ogromno prihranil ja. sami menjamo jermen namesto na 120k na 100k.
ps: glede psa: lahko imaš takega kot hočeš, vonj se vpije v sedeže in se ga ne da popolnoma znebiti, tako kot kadilec ko se vsede v avto ne opazi da avto smrdi, sam pa v takem avtu niti sedeti ne morem brez odprtega vonja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
;-) ::
In zakaj se dizel nebi splačal tudi če so servisi dražji, itak jih bolj redko delaš če se manj voziš. In če naredi 10k km na leto pa bo delal servise vsake 2 leti, drugače pa bi moral vsako leto:D
prvi jermen imam 9let, 170k km:), stroškov če ga vtrga nebo (fire motor). Zakaj bi ga menjal?
kdo je vozil z jermenom 240k km namesto 160k km?
prvi jermen imam 9let, 170k km:), stroškov če ga vtrga nebo (fire motor). Zakaj bi ga menjal?
Sehnsucht ::
@ avtorju teme:
za tako malo km na leto bi vama priporočal, da raje vzameta bencinarja.
Glede prodaje 207-ke pa takole; odvisno kako hitro se želita znebiti avtomobila, mislim pa, da bi za okoli 7000-7500 definitivno moral iti. V oglasu moraš pač poudariti prave stvari, kupec se bo že našel, slej ko prej. Pa ne poslušat raznih znalcev, ki pravijo, da se avto slabše prodaja pozimi, pa da novega dobiš že za neverjetno ugodnih 7990 in podobne bedarije. Naj tak pametnjakovič stopi v salon pa bo že videl.
Sem se poskušal izogniti vojni dizel proti bencin.
LP
za tako malo km na leto bi vama priporočal, da raje vzameta bencinarja.
Glede prodaje 207-ke pa takole; odvisno kako hitro se želita znebiti avtomobila, mislim pa, da bi za okoli 7000-7500 definitivno moral iti. V oglasu moraš pač poudariti prave stvari, kupec se bo že našel, slej ko prej. Pa ne poslušat raznih znalcev, ki pravijo, da se avto slabše prodaja pozimi, pa da novega dobiš že za neverjetno ugodnih 7990 in podobne bedarije. Naj tak pametnjakovič stopi v salon pa bo že videl.
Sem se poskušal izogniti vojni dizel proti bencin.
LP
Sami ::
Za peugeota dobita 8000eur+.
Seveda pa so stroski z dizlom vecji. Za 12k km letno je dizel idiotizem. Sam delam na leto do 25k km pa vozim bencinarja. Novi bencinski motorji so varcni in za moje pojme se ne splaca dizla za manj kot 30k km letno. Punca pa ima dizla, zato seveda vecje stroske.
Seveda pa so stroski z dizlom vecji. Za 12k km letno je dizel idiotizem. Sam delam na leto do 25k km pa vozim bencinarja. Novi bencinski motorji so varcni in za moje pojme se ne splaca dizla za manj kot 30k km letno. Punca pa ima dizla, zato seveda vecje stroske.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
djordjevic ::
Če nisi še nikoli menjal šob, visokotlačnih črpalk, pretočnih črpalk, naftnih filtrov na vsak interval in turbine, potem res v prazno.
Lahko pa začneva že pri tem, da gre v povprečnega dizla več olja kot v povprečnega bencinarja. Spet v prazno.
Da je smiselno imeti dizla za 12k km letno je res: nabijanje.
Moj zadnji post, overclocking mularijo bom učil motoroznanstva, pa kaj še!
S prvim dizlom sem naredil 75k kilometrov (clio dci - glej, ga, zlomka, ni bilo treba menjati šob), na drugem imam dobrih 90k, takisto renaultov dci, le da je 1.9. O smiselnosti dizla pri nižji letni kilometrini sploh ni bilo govora. Poglej drugič, kaj citiram. In še glede olja - vsaj v mojih primerih je šlo tako v clia 1.2 bencin kot 1.5 dci 5 litrov olja. In četudi bi bil liter razlike - to je 10 evrov. Dvigne me, ko se poudarja, koliko dražji da so servisi za dizle. Pa saj ni res. Največji nepredviden strošek je turbina (in ajde, šobe), ki ti prav tako ne bi smela crkniti pred 170k, če avto voziš kolikor toliko pametno. Glede napenjalcev, jermenov in ostalega pa ... Ja, kaj jih bencinci nimajo? Ni na forumu sama overclocking mularija, veš. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
koyotee ::
Glede psov lahko samo potrdim, da tisti, ki nima psa, bo takoj zavohal smrad.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
tony1 ::
Sem rekel, da ne bom več pisal, pa bom vseeno: tudi dizli smrdijo. In med delovanjem in med tankanjem...
koyotee ::
lol. kaj lahko to malo bolj argumentiraš?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Sami ::
Glede psov lahko samo potrdim, da tisti, ki nima psa, bo takoj zavohal smrad.
Se strinjam, punca ga občasno vozi v svojem 206 in takoj zavoham.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
šernk ::
S prvim dizlom sem naredil 75k kilometrov (clio dci - glej, ga, zlomka, ni bilo treba menjati šob), na drugem imam dobrih 90k, takisto renaultov dci, le da je 1.9.
primer ki bi ga podala le overclocking mularija 90k km je bilo morda dosti za fičota, medtem ko razni yugeci pri 100k km so še kot novi
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
djordjevic ::
Primer je povsem na mestu. Za človeka, ki ni vešč vožnje dizla, je prek zadosti tudi 10k kilometrov, da mu kaj crkne. Je pa seveda predpogoj, da vse deluje, kot mora, redno servisiranje (in to pred predpisanim intervalom).
No grave is deep enough to keep us in chains.
dzinks63 ::
Off topic glede psa:
Malamut je pes brez izrazitega pasjega vonja, seveda če ga boš pravilno hranil in negoval. Moraš pa avtomobil po vsakem prevozu psa temeljito očistiti in prezračiti.
Drugače pa z vsakim avtomobilom (bencin ali dizel), če ni bil pravilno vožen in servisiran, boš imel veliko problemov. Res se pojavljajo tudi tovarniške napake določenih serij, vendar resne firme to popravljajo v ruku garancije z vpoklici na izredne servise, kateri so brezplačni. Zate če potrebuješ večji, pa vseeno ne prevelik avtomobil, je Touran prava izbira. Seveda moraš pri nakupu paziti, da dobiš čimboljši avtomobil (redno servisiran, lepo ohranjen, z malo km).
Koliko boš dobil za Peugeota je pa drugo. Če ni kupca, je lahko še tako poceni, pa ga ne boš prodal in obratno če si nekdo želi ravno takšen avtomobil kot ga imaš, ga bo kupil bp. Za cene poglej primerljive avtomobile na netu in formiraj ceno. Vendar včasih prideš zelo dobro skozi z nakupom staro za staro pri resnih firmah, kateri ti ponudijo ugodne pogoje, pa še veliko problemov ti odpade, saj imaš vse rešeno v enem paketu in na enem mestu.
Malamut je pes brez izrazitega pasjega vonja, seveda če ga boš pravilno hranil in negoval. Moraš pa avtomobil po vsakem prevozu psa temeljito očistiti in prezračiti.
Drugače pa z vsakim avtomobilom (bencin ali dizel), če ni bil pravilno vožen in servisiran, boš imel veliko problemov. Res se pojavljajo tudi tovarniške napake določenih serij, vendar resne firme to popravljajo v ruku garancije z vpoklici na izredne servise, kateri so brezplačni. Zate če potrebuješ večji, pa vseeno ne prevelik avtomobil, je Touran prava izbira. Seveda moraš pri nakupu paziti, da dobiš čimboljši avtomobil (redno servisiran, lepo ohranjen, z malo km).
Koliko boš dobil za Peugeota je pa drugo. Če ni kupca, je lahko še tako poceni, pa ga ne boš prodal in obratno če si nekdo želi ravno takšen avtomobil kot ga imaš, ga bo kupil bp. Za cene poglej primerljive avtomobile na netu in formiraj ceno. Vendar včasih prideš zelo dobro skozi z nakupom staro za staro pri resnih firmah, kateri ti ponudijo ugodne pogoje, pa še veliko problemov ti odpade, saj imaš vse rešeno v enem paketu in na enem mestu.
Scorpia ::
šernk, če ti dizlu jermen strga ali jermenica odleti, motorju ne bo nič. Avto bo normalno še naprej delal, dokler ne boš akumulatorja spraznil zaradi servo volana, zavore itd... Ampak to je samo pri novejših, pri starejših ti lahko zavore in ostala hidravlika odpove če ni električna. Ti lahko povem da veliko ljudi pri dizlu (posebej taksisti) čaka da samo od sebe odpove, in ni nobene škode na motorju. Edino zna biti problem vodna črpalka, ampak dizel se pozimi stežka ogreje in se komot do servisa zapelješ. Pa tudi to da se dizel ne splača voziti po mestu? Sam lahko povem ko se vsak dan zjutraj ob 6ih zjutraj v službo peljem ko se še po 12 km dizel ne ogreje, pa vseeno imam manjšo porabo od drugega bencinarja ki je 1.2 (ta pa je hitro ogret)? In kot sem rekel še danes ni imel nobene okvare. Pa tudi dosti jih poznam ki nimajo težav z dizli na kratke razdalje.
////
koyotee ::
pa sej je blo ne dolgo nazaj tu na st-ju, da dizel porabi manj tudi v prostem teku.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
M-XXXX ::
Sam lahko povem ko se vsak dan zjutraj ob 6ih zjutraj v službo peljem ko se še po 12 km dizel ne ogreje
Pomaga, da ga voziš pri takih obratih, kjer turbina že grabi (v mojem primeru nekako 1750-2250) in se motor opazno prej segreje...
T-Majo ::
Vem samo, da je nekako res, da je 1.9 TDI veliko bolj zanesliv kot 2.0 TDI.
14 dni nazaj je mama kupila 207 1.4i 16V 90konjev, 60k km, 5vrat, alu platišča, dvozonska klima za 6600EUR. Letnik je prav tako 2006. Je pa res, da je bil med cenejšimi.
14 dni nazaj je mama kupila 207 1.4i 16V 90konjev, 60k km, 5vrat, alu platišča, dvozonska klima za 6600EUR. Letnik je prav tako 2006. Je pa res, da je bil med cenejšimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
bond007 ::
@Scorpia: Se pravi se pri VSEH dizlih nikoli ne srečajo bati in ventili, če utrga jermen?
M-XXXX ::
Ja najboljše je da je mrzel pa stiskaš overboost gumbek:)
Nekaj je preganjanje mrzlega (naprimer 3000+) nekaj je pazljiva vožnjo pri ravno takih obratih da dela turbina...
PacificBlue ::
Pes ki ne smrdi je lahko kak majhen pes z zelo kratko dlako, nikakor pa malamut. Navadil si se njegovega smrada če poenostavimo.
Ne,malamuti in huskyi ne smrdijo, nasploh ne oddajajo izrazitega vonja, verjetno genetsko pogojeno.
I’m out.
:3
:3
Scorpia ::
bond007 če misliš zobati jermen (ta skrbi da se ventili ne srečajo z bati) nisem rekel pri vseh, pri enih dizelaših kar najdeš zobati jermen. Dizlom se daje veriga in ta nikoli ne utrga, vsaj tudi pri 500.000 tisoč in več nisem videl, da bi veriga popustila. Če pa misliš navadni jermen, ti tudi pri bencinarju ne škodi če se strga, sam hitro bo zrasla temperatura in je treba takoj ustavit oz. ugasnit motor.
////
;-) ::
Če ti na bencinarju vtrga zobati jermen pa tud če se takoj ustaviš in ugasneš maš škode ohoho
Scorpia ::
Ja bencinarju itak da maš škode, jst sem govoril za jermen, ne zobati jermen. Drugače so učasih eni proizvajalci motorjev imeli dovolj razmaka med batom in ventili, tak da se nismo mogli udarit. Problem pa bila velika poraba.
////
;-) ::
Fiat ima tako pri fire motorjih (moj punto 1.2 in ni problem velika poraba ni ti malo ker mi pije dobre 5 litrov). če ti vtrga jermen za altelnator pa obstaneš ker benz pumpa nima toka. ni pa škode ne
Zheegec ::
Sem rekel, da ne bom več pisal, pa bom vseeno: tudi dizli smrdijo. In med delovanjem in med tankanjem...
Če imaš kakšna stara jajca ja, bolj moderne (in ne tiste najbolj jajc poceni) zadeve pa pač smrdijo nekje toliko, kot bencinar. Je pa odvisno, kaj komu smrdi, meni vonj bencina ob tankanju ni všeč, je dizel manj "agresiven", ampak pustimo, to so brezvezni detajli.
Sam lahko povem ko se vsak dan zjutraj ob 6ih zjutraj v službo peljem ko se še po 12 km dizel ne ogreje
Pomaga, da ga voziš pri takih obratih, kjer turbina že grabi (v mojem primeru nekako 1750-2250) in se motor opazno prej segreje...
Po 12km? Kaj pa imaš to? Meni se po par Km lepe vožnje že čisto lepo ogreje (že prav toplo piha) in po 4Km je na 90C. Ravno pred trojanskim klancem, kar je super
Drugače turbina kaj veliko ne vpliva, deluje tako in tako VEDNO ko deluje tudi motor (le zakaj...), pri modernih avtomobilih je variabilna in prime že praktično malo nad 1000Rpm če le ne voziš noro previdno počasi. Če misliš, da ti ne imaš ali starejši avto, ali pa nimaš kazalca za pritisk turbine v avtomobilu...
Dokler si previden pri vožnji s hladnim dizlom je kar se kvarljivosti tiče vseeno ali bencin ali dizel. je pa dejstvo, da poraba dizla ne bo nič kaj nižja od bencinarja pri krajših relacijah, tako da vzemi dizla samo če bo cena enaka, kot pri bencinarju. Pa seveda ne vzeti manj, kot ~80HP na tono teže avtomobila
Čez 2.0 TDI sem tudi sam slišal nekaj graj. VW naj bi imel težave s commonrail, kar je zanimivo, ker pri Fiatu se pa (pre)hvali ravno modele s commonrail, je pa res da to Fiat uporablja že skoraj 10let, VW pa šele nekje 2 leti. Če kaj glede težav z 2.0TDI drži pa ne vem, te razne "govorice" kar se mene tiče niso ravno veliko vredne...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Steinkauz ::
Hja k mehaniku k jst vozim avto(ki živi za to delo, po cele dneve šraufa pa povečini sam VAG grupo rihta) pravi, da je precej več okvarjenih 2.0 tdi kot 1.9
oldguy ::
Če imaš kakšna stara jajca ja, bolj moderne (in ne tiste najbolj jajc poceni) zadeve pa pač smrdijo nekje toliko, kot bencinar. Je pa odvisno, kaj komu smrdi, meni vonj bencina ob tankanju ni všeč, je dizel manj "agresiven", ampak pustimo, to so brezvezni detajli.
E, novi lahko posmrdijo točno toliko kot stari (če seveda niso totalna jajca), razlike praktično ni. Odvisno pa seveda od voznika, kaj dela z avtom. A če pri mrzlem A4 l.2008 zjutraj na križišču stopiš po gasu, puščaš za sabo tako dimno zaveso kot T-34. Preverjeno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
M-XXXX ::
Drugače turbina kaj veliko ne vpliva, deluje tako in tako VEDNO ko deluje tudi motor (le zakaj...), pri modernih avtomobilih je variabilna in prime že praktično malo nad 1000Rpm če le ne voziš noro previdno počasi. Če misliš, da ti ne imaš ali starejši avto, ali pa nimaš kazalca za pritisk turbine v avtomobilu...
Two words: turbo luknja
Zheegec ::
Two words: turbo luknja
Your point?
E, novi lahko posmrdijo točno toliko kot stari (če seveda niso totalna jajca), razlike praktično ni. Odvisno pa seveda od voznika, kaj dela z avtom. A če pri mrzlem A4 l.2008 zjutraj na križišču stopiš po gasu, puščaš za sabo tako dimno zaveso kot T-34. Preverjeno...
Torej Audi = jajca? Čisto možno, nisem pa expert. Meni ne pokadi, pa če tiščim gas na polno, samo ko je mrzel tega ne prakticiram pogosto - pa še to bolj poleti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Gwanaroth ::
Hvala za odgovore. Opažam precej različnih mnenj. Kakorkoli, šli bomo v nakup Tourana 1.9 TDI, letnik 2004-2005.
Glede kilometrov ste se nekateri dregnili ob 12k/leto.. s Touranom jih bo (upam) bistveno več, saj s Pežojem npr. poleti na morje v Dalmacijo niti razmišljali nismo, da bi šli, ker bi se pes zadaj skuhal, mi pa dobili musklfibr zaradi nekomfortnosti Pežoja. 207ka je pač mestni avto.
Včeraj sem bil pri znancu, ki ima Tourana 2.0 TDI in me je samo še bolj prepričal v nakup (Touran, ne znanec). Kar je ključno zame je velikost prtljažnega prostora, snemljivost zadnjih sedežev itd.. skratka, pisan nam je na kožo, tako, da gremo v nakup.
Še enkrat hvala za odgovore.
Glede kilometrov ste se nekateri dregnili ob 12k/leto.. s Touranom jih bo (upam) bistveno več, saj s Pežojem npr. poleti na morje v Dalmacijo niti razmišljali nismo, da bi šli, ker bi se pes zadaj skuhal, mi pa dobili musklfibr zaradi nekomfortnosti Pežoja. 207ka je pač mestni avto.
Včeraj sem bil pri znancu, ki ima Tourana 2.0 TDI in me je samo še bolj prepričal v nakup (Touran, ne znanec). Kar je ključno zame je velikost prtljažnega prostora, snemljivost zadnjih sedežev itd.. skratka, pisan nam je na kožo, tako, da gremo v nakup.
Še enkrat hvala za odgovore.
Lights often keep secret hypnosis..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gwanaroth ()
Valvoline ::
Nabavi 1.9tdi. Je res da so tastari motorji boljši,in to še kako drži. Drugače je turan res najboljši v svojem razredu. Sosed ga ma že 3 leta,naredo 100tkm,poraba nekje 6-7l na 100km.
Glih taprave dimenzije ma,ni prevelik,in ni premal,zelo pregledn in lahek za furat.
Srečno pri nakupu !
P.S. za ostale braniake tle
K pa pride cajt za prodajo dizel gre za med,pa tut če ma 200tkm+ prevoženih,medtem k bencinca nobedn ne povoha.
Glih taprave dimenzije ma,ni prevelik,in ni premal,zelo pregledn in lahek za furat.
Srečno pri nakupu !
P.S. za ostale braniake tle
K pa pride cajt za prodajo dizel gre za med,pa tut če ma 200tkm+ prevoženih,medtem k bencinca nobedn ne povoha.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
oldguy ::
K pa pride cajt za prodajo dizel gre za med,pa tut če ma 200tkm+ prevoženih,medtem k bencinca nobedn ne povoha.
Ti kupuješ avto za to, da razmišljaš o tem, za koliko ga boš prodal? Oprosti, a to je neumnost...
Kupiš nov avto za npr. 10.000EUR. Ob npr. 30K km letno recimo da daš za bencin/dizel in servise 2000-4000EUR/letno (groba ocena). Po petih letih so dotedanji stroški torej približno enaki ali večji ceni vozila, ko je bilo še novo. Ob tem razmišljat o par 100EUR višji prodajni ceni je mimo. Avto je pač strošek...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20214 (17004) | Klemzz |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199876 (164889) | Spajky |
» | Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26935 (24603) | amigo_no1 |
» | Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 11586 (10619) | tomaz321 |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24183 (20492) | ivanuscha |