Forum » Mobilne tehnologije » S!Mobil omejuje uporabnike
S!Mobil omejuje uporabnike
Poldi112 ::
>Dsl kot tudi gsm paketa sta oglaševana kot neomejeni internet. Seveda imaš pri DSL že takoj na začetku "umetno" omejitev, pri gsm ti pa zdaj uvajajo "tehnično" omejitev po določeni količini prenešenega z neomejeno hitrostjo, kjer pa še imaš sedaj vedno neomejen podatkov.
Tako pri gsm kot pri dsl imaš neko hitrost prenosa, ki jo zakupiš. In dokler imaš to hitrost, ki si jo zakupil, imaš neomejen prenos. Seveda v kontekstu - ne moreš prenesti več kot se da če neprestano dl na full. Ko ti pa enkrat po določeni količini podatkov pohabijo linijo pa temu ne moreš več reči neomejen prenos - ker si zelo očitno vezan na količino prenešenih podatkov. Sicer so kao dobri in te ne odklopijo, je pa predvidevam da kakovost storitve precej mizerna, glede na to da je že brez omejitev na meji zadovoljivega.
Tako pri gsm kot pri dsl imaš neko hitrost prenosa, ki jo zakupiš. In dokler imaš to hitrost, ki si jo zakupil, imaš neomejen prenos. Seveda v kontekstu - ne moreš prenesti več kot se da če neprestano dl na full. Ko ti pa enkrat po določeni količini podatkov pohabijo linijo pa temu ne moreš več reči neomejen prenos - ker si zelo očitno vezan na količino prenešenih podatkov. Sicer so kao dobri in te ne odklopijo, je pa predvidevam da kakovost storitve precej mizerna, glede na to da je že brez omejitev na meji zadovoljivega.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Tarzan ::
Če ne bo pogodbene kazni, aleluja, priznam da vsaj toliko fer so, da ne bodo zaračunavali tistih nekaj mesecev dokler se ne izteče pogodba. Gizmota jim ne mislim plačevat, vračat pa še manj. Do aprila se bo pa tako ali tako odplačal in s tem več ne bo problemov. Sem že skupaj nametal svoje pretekle telefone in račune, tako da jih bom nesel en dan na njihov servis skupaj vse odklenit, o čemer do sedaj nisem niti razmišljal. Šel bom pa po možnosti ob največji gužvi in ker bom sigurno deležen teženja s strani vseh okoli sebe, si že brusim jezik.
Poldi112, znižanje hitrosti se še preživi, odklapljanja ob ponavljajočih nad 20GB kvotah pa definitivno ne. Recimo, da nikjer ne piše, da zagotavljajo neomejeno hitrost prenosa, ok, zaradi omrežja, pravične uporabe in bla, bla, bla, se to lahko celo razume. Sicer ne v tako drastični obliki (64k ni za browsat po internetu niti približno dovolj) ampak vseeno. To, da te kljub omejevanju hitrosti odklopijo je pa ena velika perverzija s strani Simobila.
Tak odnos do strank ni vreden črvivega kostanja. Ko bi to končno spoznali, bi bilo super, tako pa samo čakamo, da zaveje kak svež veter v slovenskih mobilnih frekvencah.
Poldi112, znižanje hitrosti se še preživi, odklapljanja ob ponavljajočih nad 20GB kvotah pa definitivno ne. Recimo, da nikjer ne piše, da zagotavljajo neomejeno hitrost prenosa, ok, zaradi omrežja, pravične uporabe in bla, bla, bla, se to lahko celo razume. Sicer ne v tako drastični obliki (64k ni za browsat po internetu niti približno dovolj) ampak vseeno. To, da te kljub omejevanju hitrosti odklopijo je pa ena velika perverzija s strani Simobila.
Tak odnos do strank ni vreden črvivega kostanja. Ko bi to končno spoznali, bi bilo super, tako pa samo čakamo, da zaveje kak svež veter v slovenskih mobilnih frekvencah.
blaz87 ::
Ja to je pa seveda res. Si nisem dobro pogledal spremembe.
Ni glih poštena stvar, da te izklopijo, čeprav ti že omejijo hitrost.
Evo original iz simobilovega dopisa:
Kaj se zgodi, če občutno presegam običajno rabo Mobilnega interneta?
Če vaša raba Mobilnega interneta občutno presega običajno, vam bo Si.mobil še vedno omogočal uporabo storitve, vendar bo hkrati v skladu
s posebnimi pogoji upravljanja prometa znižal raven storitve (hitrost prenosa podatkov se bo pri dosegu 20 GB prenesene mesečne količine
podatkov znotraj vašega obračunskega obdobja praviloma znižala na največ 64 kbit/s). Z naslednjim obračunskim obdobjem se vam bo
omenjena znižana hitrost ponastavila na običajno hitrost, ki jo zagotavlja Si.mobil.
Si.mobil vas lahko v tem primeru v skladu s principom pravične porabe tudi kontaktira. Preko telefonskega klica ali sporočila SMS boste tako
prejeli nasvet, kako lahko zmanjšate neobičajno velik prenos podatkov preko Mobilnega interneta.
Če v naslednjem obračunskem obdobju ne bo prišlo do zmanjšanja neobičajne rabe Mobilnega interneta, vam bo Si.mobil poslal še pisno
obvestilo (opozorilo) z nasveti, kako zmanjšati prekomerne prenose podatkov. Obvestilo bo vsebovalo tudi opis nadaljnjih korakov, ki jih bo
Si.mobil izvedel v primeru, da se neobičajno velik prenos v naslednjih 8 dneh ne bo zmanjšal.
V primeru, da se prekomerno visok prenos podatkov v 8 dneh po prejemu obvestila ne bo zmanjšal, bo Si.mobil začasno izklopili vašo
telefonsko številko za dostop do Mobilnega interneta iz omrežja, s čimer vam bo začasno onemogočena uporaba storitev Mobilnega interneta.
Ponovna uporaba storitev bo uporabniku omogočena ob plačilu stroškov ponovnega priklopa v skladu z veljavnim cenikom. Če začasno
izklopljena telefonska številka za dostopanje do Mobilnega interneta s strani uporabnika ne bo ponovno aktivirana v roku 1 meseca, sme
Si.mobil odstopiti od naročniške pogodbe. Naročnik je dolžan Si.mobilu poravnati tudi vse zapadle obveznosti iz naslova naročniške pogodbe
in/ali drugih pogodb (npr. Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti), ki nastanejo kot posledica prenehanja naročniškega razmerja.
Ni glih poštena stvar, da te izklopijo, čeprav ti že omejijo hitrost.
Evo original iz simobilovega dopisa:
Kaj se zgodi, če občutno presegam običajno rabo Mobilnega interneta?
Če vaša raba Mobilnega interneta občutno presega običajno, vam bo Si.mobil še vedno omogočal uporabo storitve, vendar bo hkrati v skladu
s posebnimi pogoji upravljanja prometa znižal raven storitve (hitrost prenosa podatkov se bo pri dosegu 20 GB prenesene mesečne količine
podatkov znotraj vašega obračunskega obdobja praviloma znižala na največ 64 kbit/s). Z naslednjim obračunskim obdobjem se vam bo
omenjena znižana hitrost ponastavila na običajno hitrost, ki jo zagotavlja Si.mobil.
Si.mobil vas lahko v tem primeru v skladu s principom pravične porabe tudi kontaktira. Preko telefonskega klica ali sporočila SMS boste tako
prejeli nasvet, kako lahko zmanjšate neobičajno velik prenos podatkov preko Mobilnega interneta.
Če v naslednjem obračunskem obdobju ne bo prišlo do zmanjšanja neobičajne rabe Mobilnega interneta, vam bo Si.mobil poslal še pisno
obvestilo (opozorilo) z nasveti, kako zmanjšati prekomerne prenose podatkov. Obvestilo bo vsebovalo tudi opis nadaljnjih korakov, ki jih bo
Si.mobil izvedel v primeru, da se neobičajno velik prenos v naslednjih 8 dneh ne bo zmanjšal.
V primeru, da se prekomerno visok prenos podatkov v 8 dneh po prejemu obvestila ne bo zmanjšal, bo Si.mobil začasno izklopili vašo
telefonsko številko za dostop do Mobilnega interneta iz omrežja, s čimer vam bo začasno onemogočena uporaba storitev Mobilnega interneta.
Ponovna uporaba storitev bo uporabniku omogočena ob plačilu stroškov ponovnega priklopa v skladu z veljavnim cenikom. Če začasno
izklopljena telefonska številka za dostopanje do Mobilnega interneta s strani uporabnika ne bo ponovno aktivirana v roku 1 meseca, sme
Si.mobil odstopiti od naročniške pogodbe. Naročnik je dolžan Si.mobilu poravnati tudi vse zapadle obveznosti iz naslova naročniške pogodbe
in/ali drugih pogodb (npr. Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti), ki nastanejo kot posledica prenehanja naročniškega razmerja.
neres ::
Meni ni jasno zakaj omejitev na 64kbit/s ni dovolj. Da ti morajo potem še dodatno težit. Lahko kdo to razloži?
Ker konec obračunskega obdobja bojo vsi ti prestopniki zelo sprostili promet že samo s tem ko bodo šli na 64kbit.
Lahko bi jim pač še posebej zaračunavali ta promet, ampak da te zaradi tega izklopijo?!
Ker konec obračunskega obdobja bojo vsi ti prestopniki zelo sprostili promet že samo s tem ko bodo šli na 64kbit.
Lahko bi jim pač še posebej zaračunavali ta promet, ampak da te zaradi tega izklopijo?!
Poldi112 ::
Ja, izklopijo in potem še zaračunajo strošek priklopa, ker si pri UNLIMITED paketu preveč porabil :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
ivanuscha ::
Haha dobra Poldi :) Res so kekci ratal teli na Simobilu! S tistimi 8kb/s bi lahko en teden non stop vlekel dol pa ne bi porabil več kot 5GB! Ta paket morjo spremenit iz Unlimited na neki druzga... to je nateg.
Tomas 33 ::
No izid na pritožbo zaradi spremembe paketa:
Očitno so možnosti odstopa od pogodbe le pobožne želje.
Še kako je na mestu njihov slogan remisli/premisli, a ga očitno zaslepljeni z začetnimi obljubami ne upoštevamo.
Očitno so možnosti odstopa od pogodbe le pobožne želje.
Še kako je na mestu njihov slogan remisli/premisli, a ga očitno zaslepljeni z začetnimi obljubami ne upoštevamo.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Tarzan ::
Ha, koliko pravopisnih napak je notri. Vsaj skozi "spellcheck" bi lahko spustili...
Tale konec je pa še posebej posrečen: Lepo vas pozdravljamo in vam želimo prijetno uporabo storitev Si.mobil.
Tale konec je pa še posebej posrečen: Lepo vas pozdravljamo in vam želimo prijetno uporabo storitev Si.mobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tarzan ()
Ales ::
in hkrati na naslednjem računu zaračunali strošek uporabnine, ki na današnji dan, 3.11.2009, znaša 220 EUR.
Lepo, lepo... Oni očitno res mislijo, da lahko enostransko spremenijo lastnosti pogodbenega odnosa in potem ljudi prisilijo k temu, da pogodbe ne razdrejo. Če bi se to meni zgodilo, bi v tem trenutku iskal pravne možnosti, kako jih usekati po prstih.
Na srečo ne uporabljam teh podatkovnih storitev pri njih, sem pa drugače uporabnik S!mobila in bom dobro premislil, če bom še naprej.
Lepo "reklamo" si delajo.
Poldi112 ::
EUR220 za strošek uporabnine? Kaj sploh je to?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
BlaY0 ::
A jim je kdo že pisal in obrazložil, da ta ukrep ničesar ne reši, ker večini zaradi one manjšine zadeva dela slabo prve tri tedne v mesecu, zadnji teden v mesecu pa večini dela OK, manjšini pa slabo?
blaz87 ::
Ja so pa res nepošteni.
A vi veste da MCC modem na simobilu pride v prosti prodaji 220EUR, toliko koliko bi naj bila uporabnina, in na koncu še moraš modem vrnit, da ga oni dajo nasledni stranki ter seveda 2 leti garancije spet na njega itd.
Cena je prevejena, na današnji dan.
Se pravi bi ti morali modem pustit.
A vi veste da MCC modem na simobilu pride v prosti prodaji 220EUR, toliko koliko bi naj bila uporabnina, in na koncu še moraš modem vrnit, da ga oni dajo nasledni stranki ter seveda 2 leti garancije spet na njega itd.
Cena je prevejena, na današnji dan.
Se pravi bi ti morali modem pustit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blaz87 ()
BlaY0 ::
Mislim, da gre za običajno pogodbeno "kazen". Ti si se obvezal za recimo dve leti in v zameno dobil subvencioniran modem. Če prekineš pogodbo po enem letu, plačaš polovico vrednosti redne cene tega modema.
Bor H ::
Seveda, sam tukaj je hakelc ker si se ti vezal na nekaj, kar ti več ne zagotavljajo.
edit: wow, zdj sm prebral tist odgovor, torej dejansko zahtevajo vračilo naprav in plačilo pogodbene kazni? hecni so simobilovci hecni...
edit: wow, zdj sm prebral tist odgovor, torej dejansko zahtevajo vračilo naprav in plačilo pogodbene kazni? hecni so simobilovci hecni...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bor H ()
blaz87 ::
Ne more biti pogodbena kazen. Pogodbena kazen je takrat, ko se oprema obdrži. V dopisu je pa prejel da ga naj vrne, pa bo dobil 1EUR povrnjen za kunpnino, vendar bo uporabnina 220EUR na položnici. :)
Smešno, nepošteno, katastrofalno. Najboljše je ostati in počakat do konca vezave, pa je modem tvoj, interneta še vseeno imaš 20gb, pa je. Nato se pa modem odklene, in h konkurecni.
Smešno, nepošteno, katastrofalno. Najboljše je ostati in počakat do konca vezave, pa je modem tvoj, interneta še vseeno imaš 20gb, pa je. Nato se pa modem odklene, in h konkurecni.
BlaY0 ::
Ja jaz ga ne bi vrnil, definitivno. Plačal bi tisto pogodbeno kazen in ga obdržal.
Uporabnino plačaš za nekaj kar ni tvoje, ti pa si modem kupil in se zaradi subvencije zavezal za dve leti.
Bor H: Jebi ga, lahko bi tudi kupil modem v redni prodaji za 80 EUR (ne za 220 EUR, na kolikor ima S!Mobil navito ceno) in se ti ne bi bilo potrebno nič vezati.
Na tak način se folk "legalno" nategne. Kupiš nekaj česar ne rabiš za denar, ki ga še nimaš.
Uporabnino plačaš za nekaj kar ni tvoje, ti pa si modem kupil in se zaradi subvencije zavezal za dve leti.
Bor H: Jebi ga, lahko bi tudi kupil modem v redni prodaji za 80 EUR (ne za 220 EUR, na kolikor ima S!Mobil navito ceno) in se ti ne bi bilo potrebno nič vezati.
Na tak način se folk "legalno" nategne. Kupiš nekaj česar ne rabiš za denar, ki ga še nimaš.
Bor H ::
BlaY0: to da so cene navite je itak jasno, sicer sem pri mobitelu ampak tole se mi zdi svinjarija. Če bi mi na džabestu ukinili tisti giga podatkov bi se tut bunil, resno me zanima kaj APEK misli o tej svinjariji, če so pri Siolu tečnarl zarad TVja bi pomoje tukej mogl še bolj. Mogoče je edin problem ker je baza uporabnikov manjša.
BlaY0 ::
Bor H: kaj pa ta fora... vzameš telefon "vreden" 400 EUR za 1 EUR in se vežeš za dve leti. Telefon ima garancijo eno leto. Po enem letu in enem tednu se ti pokvari...
Bor H ::
Sej majo vsi telefoni garancijo 2 leti, vsaj vsi ki sem jih jst kupil in ki sem jih gledal. Sicer je pa to čist nepovezano s tem kar si je zdj simobil umislu.
BlaY0 ::
Nimajo vsi dve leti... pa nima veze. Hotel sem ti predstaviti še eno varianto natega, kjer se stranka po domače rečeno strinja s tem, da jo nategnejo...
Bor H ::
Zdj me pa res firbec matra, kater mobitel ima eno leto garancije?
Če pa hočmo bit ontopic: to da kupiš mobitel, ki ima manj garancije kot je vezava je zadeva, ki jo LAHKO preveriš pri sklenitvi vezame, to da ti bojo pol leta po sklenitvi vezave začel omejevat hitrost NE moreš prevert.
Če pa hočmo bit ontopic: to da kupiš mobitel, ki ima manj garancije kot je vezava je zadeva, ki jo LAHKO preveriš pri sklenitvi vezame, to da ti bojo pol leta po sklenitvi vezave začel omejevat hitrost NE moreš prevert.
BlaY0 ::
HTC Touch nekaj recimo. Ti so imeli še ne dolgo nazaj eno leto garancije.
Ko si podpisal pogodbo, si se strinjal, da boš upošteval splošne pogoje katerih del so tudi ceniki in tarife. Operater pa ti je v teh splošnih pogojih dal možnost odstopa od pogodbe brez sankcij (ne velja v primeru subvencionirane naprave - to je ločeno od storitve), če se ob spreminjanju le teh ne bi več strinjal z njimi.
Problem je ta, ker ti S!Mobil zagotavlja le neomejen prenos podatkov, nikjer pa ni specificirana hitrost prenosa. V splošnih pogojih se oni edino zavežejo, da ti bodo nudili storitve po najboljših močeh in zmožnostih omrežja (zelo pavšalno in nedoločeno, se strinjam).
Tole sem našel (skladno s trenutno veljavnimi zakoni in ostalimi predpisi):
http://etrgovina.mobitel.si/uporabno/ga...
Ko si podpisal pogodbo, si se strinjal, da boš upošteval splošne pogoje katerih del so tudi ceniki in tarife. Operater pa ti je v teh splošnih pogojih dal možnost odstopa od pogodbe brez sankcij (ne velja v primeru subvencionirane naprave - to je ločeno od storitve), če se ob spreminjanju le teh ne bi več strinjal z njimi.
Problem je ta, ker ti S!Mobil zagotavlja le neomejen prenos podatkov, nikjer pa ni specificirana hitrost prenosa. V splošnih pogojih se oni edino zavežejo, da ti bodo nudili storitve po najboljših močeh in zmožnostih omrežja (zelo pavšalno in nedoločeno, se strinjam).
Tole sem našel (skladno s trenutno veljavnimi zakoni in ostalimi predpisi):
http://etrgovina.mobitel.si/uporabno/ga...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
JayKay ::
mi smo predčasno prekinili unlimited paket in plačali pač razliko. modem smo obdržali.
Sicer pa oni še v edno zagotavljajo neoimejen prenos podatkov. omejujejo samo hitrost prenosa. Kar pa je še vedno v skladu s pogodbo.
Sicer pa oni še v edno zagotavljajo neoimejen prenos podatkov. omejujejo samo hitrost prenosa. Kar pa je še vedno v skladu s pogodbo.
BlaY0 ::
JayKay: Točno tako. Kot sem že večkrat omenil v različnih temah... ko gre za nepoštene pogoje tu (po prijavi) nastopi tržni inšpektorat.
JayKay ::
dejansko s pravnega vidika ne moreš nič. Če bi paket vseboval NEOMOJEN PRENOS PODATKOV Z MINIMALNO HITROSTJO 1Mbit pol obstaja pravna podlaga. V trenutnem primeru pač ne. Gre pa res za nesramno potezo Simobila, s čimer si delajo medvedjo uslugo.
T-h-o-r ::
imam mobitelov instant internet, pred tem pa sem razmišljal, da bi vzel simobilovega
ampak na srečo takrat njihovega interneta ni bilo več možno nabaviti, ker so imeli omrežje preveč zasedeno :)
ampak na srečo takrat njihovega interneta ni bilo več možno nabaviti, ker so imeli omrežje preveč zasedeno :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Tarzan ::
Sicer pa oni še v edno zagotavljajo neoimejen prenos podatkov. omejujejo samo hitrost prenosa. Kar pa je še vedno v skladu s pogodbo.
Daleč od tega. Zadeva gre takole:
1. mesec - do 20 GB deluje normalno, potem se upočasni, dobiš SMS in/ali klic, kjer ti prijazno povejo, kako lahko znižaš porabo
2. mesec - hitrost se resetira, deluje normalno do 20 GB, po tej kvoti, uporabnik dobi pisno obvestilo (opozorilo), kjer so navedeni koraki, ki jih bo simobil izvedel v primeru da ne zmanjša porabe.
8 dni kasneje (še vedno 2. mesec) - ker se poraba ni zmanjšala se uporabnika ODKLOPI, le ta plača za ponoven priklop
Če po enem mesecu ne vklopiš storitve nazaj, Simobil enostransko razdre pogodbo in ti zaračuna uporabnino, vrniti jim moraš opremo, morebitne stroške česar koli... V glavnem, zadeva SMRDI do neba. To nikakor ni NEOMEJEN internet paket, temveč gre za strašansko OMEJENEGA ponudnika.
BlaY0 ::
Tarzan: Je to "rekla kazala" ali lahko to s čim podkrepiš? Rad bi dejanske skene/transkripcije teh opozoril, mogoče bi pa na podlagi tega lahko kaj naredil. Lahko tudi na ZS.
Tarzan ::
Rekla Simobil.net, kazala http://www.simobil.net/sl/inside.cp2?ui...
Kaj se zgodi, če občutno presegam običajno rabo Mobilnega interneta?
Če vaša raba Mobilnega interneta občutno presega običajno, vam bo Si.mobil še vedno omogočal uporabo storitve, vendar bo hkrati v skladu s posebnimi pogoji upravljanja prometa znižal raven storitve (hitrost prenosa podatkov se bo pri dosegu 20 GB prenesene mesečne količine podatkov znotraj vašega obračunskega obdobja, praviloma znižala na največ 64 kbit/s). Z naslednjim obračunskim obdobjem se vam bo omenjena znižana hitrost ponastavila na običajno hitrost, ki jo zagotavlja Si.mobil.
Si.mobil vas lahko v tem primeru v skladu s principom pravične porabe tudi kontaktira. Preko telefonskega klica ali sporočila SMS boste tako prejeli nasvet, kako lahko zmanjšate neobičajno velik prenos podatkov preko Mobilnega interneta.
Če v naslednjem obračunskem obdobju ne bo prišlo do zmanjšanja neobičajne rabe Mobilnega interneta, vam bo Si.mobil poslal še pisno obvestilo (opozorilo) z nasveti, kako zmanjšati prekomerne prenose podatkov. Obvestilo bo vsebovalo tudi opis nadaljnjih korakov, ki jih bo Si.mobil izvedel v primeru, da se neobičajno velik prenos v naslednjih 8 dneh ne bo zmanjšal.
V primeru da se prekomerno visok prenos podatkov v 8 dneh po prejemu obvestila ne bo zmanjšal, bo Si.mobil začasno izklopili vašo telefonsko številko za dostop do Mobilnega interneta iz omrežja, s čimer vam bo začasno onemogočena uporaba storitev Mobilnega interneta.
Ponovna uporaba storitev bo uporabniku omogočena ob plačilu stroškov ponovnega priklopa v skladu z veljavnim cenikom. Če začasno izklopljena telefonska številka za dostopanje do Mobilnega interneta s strani uporabnika ne bo ponovno aktivirana v roku 1 meseca, sme Si.mobil odstopiti od naročniške pogodbe. Naročnik je dolžan Si.mobilu poravnati tudi vse zapadle obveznosti iz naslova naročniške pogodbe in/ali drugih pogodb (npr. Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti), ki nastanejo kot posledica prenehanja naročniškega razmerja.
Ti pogoji veljajo skupaj s Si.mobilovimi Splošnimi pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev (v nadaljevanju: splošni pogoji) in se med seboj ne izključujejo, razen če v teh pogojih ni izrecno določeno drugače. Zgoraj opisani pogoji veljajo od dne 5. 11. 2009 dalje. Si.mobil ima pravico, da v skladu s Splošnimi pogoji pogoje uporabe paketov Mobilni internet spremeni po predhodnem obvestilu.
Bor H ::
Kot rečeno, pogoji so bili spremenjini, oziroma so dodali "aneks" k pogodbi. In nekako ni neomejeno če te odlopijo zaradi količine prenešenih podatkov.
In potem se čudijo zakaj imamo nekateri raje mobitel...
In potem se čudijo zakaj imamo nekateri raje mobitel...
jurebo ::
@Tomas33: Še vedno drži, da bomo uporabniku, ki bi zaradi novih pogojev imel slabšo izkušnjo, omogočili prekinitev naročniškega razmerja brez pogodbne kazni in drugih s prekinitvijo razmerja povezanih stroškov. Obljubljam vam, da bomo skrbno preverili, ali je v katerem primeru prišlo do napake. In če je, se bomo za to tudi opravičili in ravnali v skladu z navedenim.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc, Si.mobil
Lep pozdrav,
Jure Bohinc, Si.mobil
BlaY0 ::
Ja, to so definitivno nepošteni pogodbeni pogoji, ki so bili s strani Si.mobila naknadno uveljavljani. S temi novimi posebnimi pogoji se je bistveno spremenila pogodba in sicer do te mere, da Si.mobil v tem kontekstu prenosa neomejene količine podatkov ne zagotavlja več osnovnega namena stortve oziroma paketa! Poleg tega si je Si.mobil z določenimi določili teh pogojev zagotovil priviligiran položaj v pogodbi.
Poleg tega Si.mobil z uvedbo dodatnih pogojev sploh ni zagotovil "principa pravične porabe".
Si.mobil, pripravite svojo pravno službo, denar za globe in odškodnine!
Poleg tega Si.mobil z uvedbo dodatnih pogojev sploh ni zagotovil "principa pravične porabe".
Si.mobil, pripravite svojo pravno službo, denar za globe in odškodnine!
Tomas 33 ::
Dragi g. Bohinc. Že s tem, da so se spremenili pogoji uporabe (ne pogodbe), imam slabšo izkušnjo. Ali to tudi šteje.
Drug primer pa je uporabniška nepokrščina in pretirano prenašanje (linux distribucij, da zadeva ne bo nelegalna) in bom posledično z omejitvijo hitrosti definitivno le to (slabšo izkušnjo) imel na omejenem unlimited paketu.
Drug primer pa je uporabniška nepokrščina in pretirano prenašanje (linux distribucij, da zadeva ne bo nelegalna) in bom posledično z omejitvijo hitrosti definitivno le to (slabšo izkušnjo) imel na omejenem unlimited paketu.
Ales ::
@Tomas33: Še vedno drži, da bomo uporabniku, ki bi zaradi novih pogojev imel slabšo izkušnjo, omogočili prekinitev naročniškega razmerja brez pogodbne kazni in drugih s prekinitvijo razmerja povezanih stroškov. Obljubljam vam, da bomo skrbno preverili, ali je v katerem primeru prišlo do napake. In če je, se bomo za to tudi opravičili in ravnali v skladu z navedenim.
Lep pozdrav,
Jure Bohinc, Si.mobil
Ni potrebno, da bi "imel slabšo izkušnjo". Enostranska sprememba pogojev je zadosten razlog, da bi morali uporabnikom omogočiti prekinitev naročniškega razmerja brez pogodbenih kazni in drugih s prekinitvijo razmerja povezanih stroškov. Brez "individualne obravnave" ali česarkoli podobnega.
Prosil bi za jasen odgovor, ali je stališče S!mobila tako ali ne. Hvala.
jurebo ::
@Tomas33: če spadate med uporabnike, ki prenašajo več kot 20 GB, kar pomeni, da boste zaradi preseganja deležni slabše uporabniške izkušnje, potem za vas velja prekinitev brez dodatnih stroškov (niti pogodbena kazen, niti uporabnina).
Thomas ::
Kaj pa po 100 EUR na presežni GB? Bo to, mislite, treba nam plačat vam?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
BlueRunner ::
kar pomeni, da boste zaradi preseganja deležni slabše uporabniške izkušnje
Aha, torej bo uporabniška izkušnja slabša zaradi samostojne odločitve podjetja in ne zato, ker sistem v danem trenutku ne bi omogočal boljšega delovanja. Lepo.
potem za vas velja prekinitev brez dodatnih stroškov (niti pogodbena kazen, niti uporabnina).
Kje je to Simobil jasno navedel, da bo vsak uporabnik, ki mu bo to storjeno, nedvoumno vedel kaj mu Simobil jamči? Seveda, če mu Simobil to sploh jamči. Nekako polanonimne objave na forumu ne morem vzeti kot zagotovilo, ki se ga bi lahko uporabilo v sporu, če bo računovodstvo Simobila slučajno izstavilo napačen račun.
Kar pa zadnje čase nekako ni ravno neobičajen pojav.
BlaY0 ::
Nekaj je potrebno še dodati... če se pogoji spremenijo, imaš čas 15 dni od začetka veljave, da prekineš pogodbo in ne nosiš nobenih stroškov. Če boš prekinil po tem datumu, ti lahko zaračunajo sorazmerni delež za naročnino tega meseca.
Pogodbena kazen za modem ostaja ne glede na zgoraj omenjeno, ker ni del te pogodbe.
Še to, vsako uradno dejanje najavite pisno, ter naštudirajte OZ ter ZVPot preden se lotite kakšnih pravdnih podvigov...
Pogodbena kazen za modem ostaja ne glede na zgoraj omenjeno, ker ni del te pogodbe.
Še to, vsako uradno dejanje najavite pisno, ter naštudirajte OZ ter ZVPot preden se lotite kakšnih pravdnih podvigov...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlueRunner ::
No, no... storitev kot takšna ni slaba. Samo ošpice pa dobim, ko se začno izmikanja in skrivanja, ker družba, po domače povedano, nima jajc, da bi na glas povedala, da naprej več ne gre in, da mora storitev odpovedati - z vsemi posledicami in stroški za družbo, ki iz tega sledijo.
Ne. Očitno je mnogo lažje spremeniti pogoje do te mere, da stranke same odločijo zapustiti ladjo, pri tem pa vztrajati na nekakšni "individualni obravnavi", katere glavni cilj je pobrati čim več denarja oziroma s pomočjo molčanja o posledicah med vrsticami sporočiti, da kdor si želi stran, bo moral dokazovati, da ni dolžan plačevati upoarbnin in podobnega, če bo opremo vrnil. Lepo preprečevanje churna, ni kaj.
Edini način, da se me prepriča v nasprotno je javna objava podjetja, da bodo vsi, ki želijo zaradi enostranske spremembe prekiniti pogodbo, to lahko storili brez dodatnih stroškov. Jure, če si faca in če imaš kaj moči v podjetju, potem poskrbi, da se bodo tvoje obljube dane na tem forumu tudi javno objavile s strani podjetja. Da bodo postale zavezujoče. Če pa tega ne moreš storiti, potem pa tudi tvoja obljuba na teh stranih ne more biti vredna počenega groša. Ker se tvoje podjetje s teboj očitno ne strinja...
Ne. Očitno je mnogo lažje spremeniti pogoje do te mere, da stranke same odločijo zapustiti ladjo, pri tem pa vztrajati na nekakšni "individualni obravnavi", katere glavni cilj je pobrati čim več denarja oziroma s pomočjo molčanja o posledicah med vrsticami sporočiti, da kdor si želi stran, bo moral dokazovati, da ni dolžan plačevati upoarbnin in podobnega, če bo opremo vrnil. Lepo preprečevanje churna, ni kaj.
Edini način, da se me prepriča v nasprotno je javna objava podjetja, da bodo vsi, ki želijo zaradi enostranske spremembe prekiniti pogodbo, to lahko storili brez dodatnih stroškov. Jure, če si faca in če imaš kaj moči v podjetju, potem poskrbi, da se bodo tvoje obljube dane na tem forumu tudi javno objavile s strani podjetja. Da bodo postale zavezujoče. Če pa tega ne moreš storiti, potem pa tudi tvoja obljuba na teh stranih ne more biti vredna počenega groša. Ker se tvoje podjetje s teboj očitno ne strinja...
BlaY0 ::
Tukaj je edini pomislek glede vsega skupaj samo to, ali ta paket/storitev "Unlimited" z dodanim aneksom sploh še izpolnjuje originalno definicijo.
Če dam recimo primer... nekdo prodaja krogle in v kupoprodajni pogodbi pise, da gre za geometrijsko telo brez oglov katerega prerez je vedno krog itd. Potem pa model kar naenkrat ne more več zagotavljati kakovostne/točne produkcije in zadeva rata elipsoid. Amapk model samo doda aneks v kupoprodajno pogodbo, da ta krogla od zdaj naprej ni več okrogla ampak jajčasta.
Torej, moje mnenje je, da bi pri Si.mobilu, če že ne morejo zagotavljati tistega kar so v prvi fazi napovedovali, morali ukiniti paket Unlimited in namesto njega ponuditi par novih... recimo Limited 1, Limited 2, Limited 3. Ampak problem bi bil, da obstoječih uporabnikov paketa Unlimited ne bi mogli kar skenslati.
Si pa predstavljam, kako je sploh do te situacije prišlo... njihova komerciala je butnila ven Paket, ne da bi se prej posvetovala s tehniko. To je klasika v Sloveniji, začneš prodajati nekaj, za kar sploh še ne veš ali deluje ali ne. Ali pa recimo prodajaš nekaj kar sploh še ni dobavljivo in sploh ne veš če kdaj bo
Če dam recimo primer... nekdo prodaja krogle in v kupoprodajni pogodbi pise, da gre za geometrijsko telo brez oglov katerega prerez je vedno krog itd. Potem pa model kar naenkrat ne more več zagotavljati kakovostne/točne produkcije in zadeva rata elipsoid. Amapk model samo doda aneks v kupoprodajno pogodbo, da ta krogla od zdaj naprej ni več okrogla ampak jajčasta.
Torej, moje mnenje je, da bi pri Si.mobilu, če že ne morejo zagotavljati tistega kar so v prvi fazi napovedovali, morali ukiniti paket Unlimited in namesto njega ponuditi par novih... recimo Limited 1, Limited 2, Limited 3. Ampak problem bi bil, da obstoječih uporabnikov paketa Unlimited ne bi mogli kar skenslati.
Si pa predstavljam, kako je sploh do te situacije prišlo... njihova komerciala je butnila ven Paket, ne da bi se prej posvetovala s tehniko. To je klasika v Sloveniji, začneš prodajati nekaj, za kar sploh še ne veš ali deluje ali ne. Ali pa recimo prodajaš nekaj kar sploh še ni dobavljivo in sploh ne veš če kdaj bo
BlueRunner ::
Ampak problem bi bil, da obstoječih uporabnikov paketa Unlimited ne bi mogli kar skenslati.
Seveda jih lahko skenslaš. Saj podjetje ne moreš prisiliti, da bi poslovalo v svojo lastno škodo. "Težava" je samo v temu, da če bi jih direktno skenslali, bi to bila prekinitev pogodbe s strani ponudnika, kar bi uporabnika avtomatično razvezalo pogodbenih kazni in uporabnin. Seveda pa je potrebno opremo, ki še ni odplačana bodisi vrniti, bodisi odplačati.
Če pa spremeniš samo pogoje na način, ki je na meji tega kaj se šteje pod "bistvene spremembe", pa zaseješ dvom. Marsikdo, ki bi sicer ostal brez pogodbe in morda šel k konkurenci, namesto na novo pogodbo k istem ponudniku, bo tako ostal. Morda zato, ker omejitev na 20GB za njega ni problematična, morda zato, ker ne bi vedel, da ne bo plačeval kazni. Pri odpovedi pogodbe in ponudbi nove je churn praktično zagovovljen.
Moje ugibanje pa je, da je Simobil preprosto izračunal katera meja v GB mu zajame 99% uporabnikov. Preostalega 1%, ki to presega in povzroča težave njihovem poslovnem modelu, pa se želi tako ali drugače znebiti. Če bi zaradi tega vsem razdrl pogodbe, ne gre, tako da se sedaj pač malo podjebavamo. Na koncu bo tem, ki se jih želi znebiti verjetno tudi res črtal kazni in uporabnine, ker s tem ne bo ustvarjal izgube, temveč kvečjemu izgubil nekaj malega prihodkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Double_J ::
"Pravična poraba" a smo v socializmu? Če pravite, da smo, potem vam lahko pridemo tudi zasesti podjetje in ga sami naprej upravljamo.
Leto 2009 je proglašeno za leto delavskega samoupravljanja!
Leto 2009 je proglašeno za leto delavskega samoupravljanja!
Dve šivanki...
Ice-Heki ::
@jan01: Na mobitelu piše, da dokler namerno ne zabašeš omrežja, da je vse neomejeno.
+ lahko ti dajo pisno dovoljenje, da ti omogočajo velike prenose, velike količine pogovorov, velike količine SMS sporočil, ipd.
+ lahko ti dajo pisno dovoljenje, da ti omogočajo velike prenose, velike količine pogovorov, velike količine SMS sporočil, ipd.
JayKay ::
Pravična poraba je standard vseh ponudnikov v UK in je pri Simobilu očitno posledica njihovega sodelovanja z Vodafone.
BlaY0 ::
Pravično porabo je potrebno definirati! Da imaš ti na strehi full dobro 3G anteno in ostalim pobereš večino časovnih oken je to nepravično? Da živiš ti v 8. nadstopju, nekdo drug pa v pritličju in ima slab signal, je to nepravično? Je to, da se med vašo bajto in bazno postajo dviga nebotičnik nepravično?
Ker fast data scheduling deluje na principu dodeljevanja tistemu z boljšim downlink signalom, je tu treba definirati pravičnost. Če imam jaz dober signal, nekdo drug pa slabšega, ni moja dolžnost da si poslabšam signal na raven onega s slabšim ampak je dolžnost ponudnika storitve, da onemu s slabšim signalom pomaga do boljšega, ne da bi pri tem oviral prvega, ki ima že tako ali tako dosti dober signal.
Če ponudnik neke storitve le te ne zna pravično porazdeliti med vse uporabnike, potem je nedorasel temu, da sploh to storitev ponuja. Če ne zna zagotavljati vsaj primerljive izkušnje vsem, potem naj se začne ukvarjati s čim drugim - recimo z reciklažo odpadkov...
Ker fast data scheduling deluje na principu dodeljevanja tistemu z boljšim downlink signalom, je tu treba definirati pravičnost. Če imam jaz dober signal, nekdo drug pa slabšega, ni moja dolžnost da si poslabšam signal na raven onega s slabšim ampak je dolžnost ponudnika storitve, da onemu s slabšim signalom pomaga do boljšega, ne da bi pri tem oviral prvega, ki ima že tako ali tako dosti dober signal.
Če ponudnik neke storitve le te ne zna pravično porazdeliti med vse uporabnike, potem je nedorasel temu, da sploh to storitev ponuja. Če ne zna zagotavljati vsaj primerljive izkušnje vsem, potem naj se začne ukvarjati s čim drugim - recimo z reciklažo odpadkov...
JayKay ::
recimo primer od vodafone UK, pri njihovem paketu za 45 funtov mesečne naročnine:
ter pol to http://online.vodafone.co.uk/dispatch/P...
Pravim samo, ta to omejevanje Simobila ni specialen primer.
Fair usage policy applies to unlimited texts and Mobile Internet.
ter pol to http://online.vodafone.co.uk/dispatch/P...
Pravim samo, ta to omejevanje Simobila ni specialen primer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JayKay ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Simobil podražil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 152115 (131616) | Lonsarg |
» | Mobitel bo podražil in spremenil naročniške pakete (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 64188 (56315) | nekikr |
» | Mobitelove spremembe (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 12777 (10693) | BlueRunner |
» | Simobil - količina prenešenih podatkov (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 8471 (7402) | BlueRunner |
» | Simobil unlimited - omejena hitrost (strani: 1 2 3 )Oddelek: Omrežja in internet | 19095 (13163) | ZdravkoČolič |