» »

Simobil unlimited - omejena hitrost

strani: 1 2 3 »

BlueRunner ::

@pixel: Uh, kakšna bedarija stlačena v dva odstavka...

Le mnogi uporabniki in uporabnice ste razvajeni.


Mobilni internet ni bil in ne bo namenjen folku, ki preko njega piratizira s fajli.

Temu se reče pokroviteljsko podcenjevanje uporabnikov ali pa žaljiva obdolžitev. Glede na kontekst bi jo pripisal bedastoči in ne zlonamernosti.

In verjemi, zgolj z e-pošto, brskanjem, instant messengerji ter ogledi videa ne nabereš toliko podatkov, da bi presegel omejitev paketa.

Hvala, da si pojasnil kaj po tvojem mnenju ni možno. Na žalost si se uštel. 4 ure na dan. 20 dni na mesec. 800kbit/s (80kB/s). Več kot 20GB/mesec. Game Over, če si pri Simobilu. Velika obremenitev omrežja? A ma nemoj.

Kjerkoli drugje boš, te tudi dam ne bodo na vekomaj lepo gledali.

Bomo videli. Ampak Mobitel (kot ena možna alternativa tej omejeni ponudbi) zaenkrat ne komplicira. Za druge, ki so uporabljali ali pa še uporabljajo besedo "unlimited" pa tudi mislim, da ne komplicirajo.

Mobilno omrežje je še zmeraj v prvi vrsti namenjeno VOICE komunikaciji, zaradi nje je bilo razvito. Ponudba omrežja v namene uporabe možnosti interneta je zgolj dobra volja operaterja - kateregakoli.

Očitno ne veš kaj Simobil reklamira kot Širokopasovni mobilni internet.
Tri dobesedne navedbe: "Mobilni internet je primerljiv z internetom na fiksnem omrežju s hitrostjo do 2 MBit/s, kadar se uporabnik nahaja na območju pokritosti s signalom UMTS/HSDPA.", "Omogočamo tudi uporabo storitev za neposredno sporočanje (IM), uporabo spletnih aplikacij, sistemov za izmenjavo in prenos datotek (FTP, P2P) ipd." in še "Uporabnikom omogočamo uporabo vseh storitev mobilnega interneta".
Torej bodisi ti nimaš pojma kaj lapaš, ali pa Simobil zavestno in načrtno zavaja svoje bodoče uporabnike. Ne vem na katerem svetu pa bi uporabniki plačevali od 3€ pa do 18€ za dodatno storitev, ki se oglašuje tako agresivno, odvisna pa je od neke larifari dobre volje operaterja.

Če moram sam izbrati, bi rekel, da Simobil ve kaj oglašuje...


Sedaj pa bodimo pošteni: Simobil ima takšne ali drugačne razloge, da teh uporabnikov noče. OK. Nihče ga ne sili, da jim mora nuditi storitev. Težava je samo v temu, da v primeru spremembe ali odpovedi paketa pride do situacije, da je bila pogodba prekinjena zaradi razloga na strani operaterja. To pa pomeni adijo uporabniki, saj bi bili potrebno z vsemi podpisovati nove pogodbe. Zato je Simobil našel rešitev s spremenjenimi splošnimi pogoji.

O legalnosti takšnega načina spreminjanja vsebine storitve se bodo pregovarjali pravniki. Verjetno Simobil tega ni naredil na pamet, ampak je pazil, da se zakonov ni kršilo. Glede legitimnosti pa se mi zdi ta zgodba enaka zgodbam kot so "saj-nismo-spremenili-TV-sheme" in "090-pokliči-me-v-studio-za-1000-EUR". Čisto legalne, ampak v očeh vseh prizadetih strank seveda čisti nateg.

To moje mnenje pa nekako odgovori na tisto o "barabah". Simobil niso "barabe". Niso pa poslovni partner na katerega se bi lahko zanesel, da ne bo poskušal spreminjati pogodbenen pogoje tudi tako, da bo stranko po domače rečeno zaj...

Zgodovina sprememb…

klemen91 ::

In vse tiho je bilo...

knesz ::

Ko presežeš zakupljeno količino podatkov, se hitrost po novem zmanjša. Zaščita pred overloaderji.
In, Klemen, zaradi tega nismo barabe. Le mnogi uporabniki in uporabnice ste razvajeni.

Mene pa zanima, ali s penos podatkov šteje od 1. v mesecu?
Ker če se, je omejitev brezvezna. Namreč, omrežje je prve 3 tedne polno obremenjeno z "pirati" ki imajo polni prenos, zadnji teden se pa zadeva sprosti. Se pravi so ostali uporabniki na boljšem samo zadnji teden v mesecu (ob predpostavki, da se 20GB prometa ustvari v prvih tednih, ampak to niti nima nobene veze).
lp

servo ::

Simobil ima 4 obračunske cikle v mesecu in vsakemu se števec ponastavi na 0 ob njegovem ciklu (6., 13., 20., 27. v mesecu)
C2D E8500 / GA-P35C-3DS3R / 4x2GB DDR2 DC /
ATI Radeon 6850 1GB / SSD 256GB SAMSUNG 830 / 750GB Samsung F1

Bence ::

V bistvu je dovolj da si le nekaj ljudi dol nekaj večjega vleče pa obremenijo omrežje. Dokler nebodo posodobili omrežja pomoje nebo nič drugače kot zdaj.

Jaz tu v mariboru imam sprejemljivo povezavo, ampak velik ping večkrat, pa tudi hitrosti večkrat ne grejo čez 100kbs...

ahac ::

Izvoli. Mobilni internet ni bil in ne bo namenjen folku, ki preko njega piratizira s fajli.
In verjemi, zgolj z e-pošto, brskanjem, instant messengerji ter ogledi videa ne nabereš toliko podatkov, da bi presegel omejitev paketa.


Tak odnos do uporabnikov je slab. Zelo slab.

Sej je res, da se internet v Sloveniji full preveč uporablja za warez.
Ampak obstajajo pa userji, ki ga uporabljajo za druge stvari. Za iPhone in Android telefone imaš full appov, ki rabijo hiter internet. Nekdo bi recimo rad streamal video z telefona na net. Nekdo bi rad poslušal glasbo z neta. Poglej tanovo navigacijo od Googla. Brez neomejene povezave bo to neuporabno. OK, Slovenija res ni San Francisco, ampak vseeno...
Najbolj napredni userji so tisti, ki svetujejo drugim kam naj gredo. In ravno ti userji so zdaj zelo nezadovoljni z Simobilom.

Kjerkoli drugje boš, te tudi dam ne bodo na vekomaj lepo gledali. Mobilno omrežje je še zmeraj v prvi vrsti namenjeno VOICE komunikaciji, zaradi nje je bilo razvito. Ponudba omrežja v namene uporabe možnosti interneta je zgolj dobra volja operaterja - kateregakoli.

Čudno, da Telekom ne trdi, da je njegovo omrežje namenjeno v prvi vrsti VOICE komunikaciji, a ne?

Pol pa še take stvari:
Na Halo računu imam zdle 10,14€ gor. Poženem tinytwitter, naredim update, preberem par tweetov... ga zaprem. In kolk mam zdej na računu? 9,83€.
Ja, super način kako prepričat userje, da je omrežje v prvi vrsti namenjeno VOICE komunikaciji. Seveda z tem izgubiš prihodek od userjev, ki bi občasno uporabljali DATA komunikacije, ampak hey.. vsaj omrežje se ne uporablja za napačne stvari, a ne? Čudno, da niste samo na GSM 900 ostal.

Mislm... časi se spreminjajo in Simobil bi se moral zavedat, da mobilni internet postaja vedno bolj pomemben za uporabnike.
This post is awesome. I should get a medal.

ABX ::

Štorja je vedno ista, warez je prvi ki obremeni linijo kasneje pa sledijo "legalni" uporabniki.

Namesto da bi operater uredil zadeve raje joka kako mladina zabija linijo.


Na srečo imamo konkurenco in lahko na hitro menjamo operaterja ko le ta tehnološko zaspi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

benji ::

pixel tukaj se motiš!!!Ko sem sam jemal ta kurč** Simobilov internet ni nikjer pisalo,da ne bom smel snemat torrent datotek,ampak nasprotno,cepci so imeli celo napisano v reklami,da je primerljiv ostalim širokopasovnim internetom in,da ga lahko uporabljamo tudi med drugim za P2P!!Trgovec je celo nakladal o 3.2 Mbs kar vsi vemo,da ni mogoče,pa če bi bil zraven centrale!
Sedaj pa dejansko omejujejo paket,ki se mu reče unlimited!Sicer pa je res,da imamo vsi,ki imamo ta internet možnost pogodbo tudi prekinit!!
To so barabe in ne jih zagovarjat;(

SoulReaver ::

Ja, res omejujejo!
Zadnjih 24 ur je bila hitrost konstantno 16kb/s zato sem jih poklical in so mi razložili, da sem prekoračil mojih 20Gb neomejenega interneta... mislim da bom prekinil tudi naročnino za gsm poleg te za internet! bravo simobil...
pixel, tebi očitno ni jasno kaj pomeni zavajanje potrošnika...Po drugi strani meni postaja dokaj jasno zakaj je simobil sranje od podjetja - če ima zaposlene take kot si ti, to sploh ni čudno.

Utk ::

Izvoli. Mobilni internet ni bil in ne bo namenjen folku, ki preko njega piratizira s fajli.
In verjemi, zgolj z e-pošto, brskanjem, instant messengerji ter ogledi videa ne nabereš toliko podatkov, da bi presegel omejitev paketa.

Kjerkoli drugje boš, te tudi dam ne bodo na vekomaj lepo gledali. Mobilno omrežje je še zmeraj v prvi vrsti namenjeno VOICE komunikaciji, zaradi nje je bilo razvito. Ponudba omrežja v namene uporabe možnosti interneta je zgolj dobra volja operaterja - kateregakoli.

Lp.

S to dobro voljo operater mastno služi. Povprečen simobilov račun ni niti 15 evrov, pri internetu ima pa 19 garantiranih. Če omrežje tega ne zmore, naj to dobro voljo obdržijo zase, pa bo to ponudil kdo drug.

SoulReaver ::

zanimivo je tudi to, da naročnikov o spremenjenih pogojih sploh niso obveščali! Ko sem povprašal zakaj to, mi je fant odgovoril,da so obveščali samo tiste ki so večkrat presegali mejo ter, da je bilo obvestilo na njihovi spletni strani?!? kot, da jaz dnevno čekiram njihovo stran.... pa tega na strani itak nisem našel, ponudba UNLIMITED pa je še vedno na voljo....če pa slučajno ne poravnaš položnice pravočasno pa ni noben problem poslati SMS z grožnjo o izključitvi.
Vse to pove veliko o vrednosti zaupanja v tega operaterja. Ocena, da so navadne barabe, se mi zdi popolnoma na mestu.

Če le imate možnost zamenjajte simobil s kakim bolj poštenim operaterjem!

BlueRunner ::

Simobil je v skladu z ZEKom in svojimi splošnimi pogoji vse uporabnike obvestil o spremembi le teh.

Če ne preverjaš njihovih obvestil na njihovi spletni strani, pa ti ne more nihče pomagati. S sklenitvijo pogodbe si se strinjal s tem, da te Si.mobil o spremembah le teh obvešča preko svoje spletne strani (99.čl. njihovih Splošnih pogojev). Ker ZEKom zahteva samo to, da se uporabnike obvesti o spremembi 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb (85.čl.), ne predpisuje pa načina kako se to stori, tukaj ne more biti nič posebej spornega.

Roko na srce, to počno tudi vsi ostali operaterji v Sloveniji. Hkrati pa Si.mobilu ni možno očitati, da poskuša te spremembe pred uporabniki skrivati ali pa jim oteževati dostop do njih. Povezava do vseh obvestil tudi ni zakopana tako globoko, da se bi lahko reklo kaj takšnega.

Če ne veš kaj si podpisal, potem ne govori, da je kriv Si.mobil. Je dovolj drugih stvari zaradi katerih se ga lahko kritizira, sistem obveščanja pa ni ena izmed njih.

ABX ::

Simobil je v skladu z ZEKom in svojimi splošnimi pogoji vse uporabnike obvestil o spremembi le teh.

Če ne preverjaš njihovih obvestil na njihovi spletni strani, pa ti ne more nihče pomagati. S sklenitvijo pogodbe si se strinjal s tem, da te Si.mobil o spremembah le teh obvešča preko svoje spletne strani (99.čl. njihovih Splošnih pogojev). Ker ZEKom zahteva samo to, da se uporabnike obvesti o spremembi 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb (85.čl.), ne predpisuje pa načina kako se to stori, tukaj ne more biti nič posebej spornega.

Roko na srce, to počno tudi vsi ostali operaterji v Sloveniji. Hkrati pa Si.mobilu ni možno očitati, da poskuša te spremembe pred uporabniki skrivati ali pa jim oteževati dostop do njih. Povezava do vseh obvestil tudi ni zakopana tako globoko, da se bi lahko reklo kaj takšnega.

Če ne veš kaj si podpisal, potem ne govori, da je kriv Si.mobil. Je dovolj drugih stvari zaradi katerih se ga lahko kritizira, sistem obveščanja pa ni ena izmed njih.


Bom izkoristil priliko za eno vprašanje ki me zanima.
Imaš pravico prekinit aneks v kolikor spremenijo pogoje, brez plačat penale?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BlueRunner ::

Prekineš lahko samo celotno pogodbo, pa še to bolj ali manj samo v dveh primerih:
1) če se ti z njimi uspe tako dogovoriti (pod črto je običajno grožnja s prijavo APEK-u ali tržni inšpekciji); in
2) če APEK že prej ugotovi, da so se pogoji bistveno spremenili do te mere, da so do tega upravičeni vsi prizadeti.

Oboje pa moraš storiti v predvidenem zakonskem roku, t.j. 30 dni od objave sprememb oziroma preden začno spremembe veljati.

Tretja možnost pa je ta, ki jo je Si.mobil javno objavil, da bo omogočil prekinitev pogodbe brez penalov vsem uporabnikom, ki bodo prizadeti zaradi novih splošnih pogojev in preseganja t.i. "poštene uporabe". Vendar pa to zapade pod točko 1), kreganje in nevarnost, da v vmesnem času pokasiraš še kakšen takšen račun.

V nobenem primeru pa te to ne odveže plačila subvencionirane opreme. Ta ostane tvoja, zato jo moraš odplačati, če se ne dogovoriš za njeno vrnitev.

ABX ::

Prav to kar nisem želel slišat. Hvala za informacije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

SoulReaver ::

BlueRunner je izjavil:


Če ne veš kaj si podpisal, potem ne govori, da je kriv Si.mobil. Je dovolj drugih stvari zaradi katerih se ga lahko kritizira, sistem obveščanja pa ni ena izmed njih.



Imaš prav. Pogodbe nisem dobro prebral in to je lahko samo moja krivda. Mislim, da bom to lepo sprejel, kot dobro šolo za v prihodnje čeprav me je šolnina nekaj stala. Malo se tolažim, da niti simobil ni nič profitiral od mene, kvečjemu bo v zgubi dolgoročno, ker bom v kratkem prekinil še telefone...po 10 letih...žalostno, simbil, zelo žalostno :(

Poldi112 ::

>Če ne veš kaj si podpisal, potem ne govori, da je kriv Si.mobil. Je dovolj drugih stvari zaradi katerih se ga lahko kritizira, sistem obveščanja pa ni ena izmed njih.

To da je legalno še ne pomeni, da ni pedersko.
Isto velja seveda tudi za ostale ponudnike. Malo offtopic, ampak a lahko kakšen naročnik t2 pove, če jim je t2 poslal kakšen mail o spremembi cene? Sicer sem naročnik, ampak ne neposredni, tako da niti ne vem če imajo moj mail :)
-------------------------------------------------
Nočem foto avatarja. Hočem risan avatar.
-------------------------------------------------

BlueRunner ::

To da je legalno še ne pomeni, da ni pedersko.

Se strinjam. Vendar če je ravnanje pri vseh identično, potem ni možno kritizirati posamičnega operaterja, temveč je pošteno, da se jasno pove, da so vsi enako p******* in, da bi lahko glede tega nekaj ukrenil regulator oziroma zakonodajalec.

Tisti pač, ki to dopušča.

Kot naročnik T-2 lahko povem, da sem dobil njihov e-mail v katerem je tudi povezava na "Slabo novico". Malo je vse skupaj zavito v neke uganke (marketiško sluzasto), ampak ideja nagradne igre je verjetno veliko večino prepričala, da je poklikala obe novici. Glede izbire oblike jih ne morem ravno pohvaliti, ampak kritizirati pa tudi ne. Nevtralno.

brlje ::

Pozdravljeni, sem navaden uporabnik "unlimited simobil interneta" ki je bil dokaj zadovoljen z hitrostjo doker je moj 3 letni otrok lahko normalno gledal risanke na youtube, problem se je začel pred 2ma mescoma ko se to več ni dalo (ta mal joka kot...) bi vam le pokazal kako sam se po mailu pritožil in kakšne odgovore ( bedarije) su poslali.

"Pozdravljeni

Zanima me vaše mnenje glede spodnje informacije v priloženoj povezavi, ker mi je bilo rečeno v telefonskem pogovoru z vašim uslužbencem naj bi normalna hitrost bila nekje med 3.6 Mb/s in 7.2 Mb/s , ker spodnja povezava ne kaže niti blizu vrednosti številke zgoraj navedene, je v povezavi prikazana največja meritev kar sam ih izmeril, in od Vas zahtevam obrazložitev.

"

Odgovor pa je bil takšen:
> Pozdravljeni,
>
> zahvaljujemo se za vaše elektronsko sporočilo.
> Obveščamo vas, da je mobilni internet primerljiv z internetom na fiksnem omrežju s hitrostjo do 2 MBit/s, kadar se uporabnik nahaja na območju pokritosti s signalom UMTS/HSDPA. Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od stanja omrežja, radijskih razmer in drugih dejavnikov na prenosni poti. Če storitev istočasno uporablja večje število uporabnikov, je lahko delovanje izbrane storitve temu primerno upočasnjeno. Prav tako vas moramo obvestiti, da se signal UMTS še vedno nadgrajuje in se stanje mesečno izboljšuje.
>
> Lepo vas pozdravljamo.
>
> Naročniški sektor
> Si.mobil d.d.
> xxxxxxxxxxx xxxxxx

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brlje ()

brlje ::

Ker z odgovorom nisem bil zadovoljen sem poslal še edn e-mail:

Lep pozdrav še enkrat

- Uporabnik se nahaja na območju z odličnim signalom UMTS/HSDPA, v Ljubljani.
- Preden je pršlo obvestilo o omejitvi storitve do 20GB Download sem imel dokaj vredu hitrost, obdobje od 20. novembra do 20 decembra sem imel zmanjšano hitrost zaradi omejitve ker sem prekoračil mejo omenjenega, sem nezadovoljen z spremembo o zmanjšanju hitrosti ker tega ni bilo nikjer povedano niti napisano ko sem sklepal pogodbo(račun pa v celoti znate zaračunat,ni kaj) . Po 20 decembru ko ste mi "vrnili hitrost na normalno" nemorem niti posnetka na YOU TUBE pogledat niti približno normalnem ker 2 sec predvaja, več kot 1 min pa nalaga, pred tem "aneksom" k pogodbi novembra sem posnetke gledal normalno. To bi Vam še napisal, citiram: "Dejanska hitrost prenosa podatkov je odvisna od stanja omrežja, radijskih razmer in drugih dejavnikov na prenosni poti. Če storitev istočasno uporablja večje število uporabnikov, je lahko delovanje izbrane storitve temu primerno upočasnjeno". Lep izgovor, ni kaj, bi vas pa prosil da ga še enkrat preberete in se zamislite nad tem kaj pišete.Tega se popolnoma zavedam, le nisem prepričan da ste se vi tega zavedali takrat kadar ste ponujali storitev. Zahtevam da v celoti izpolnite svoje obveznosti prema naročniku isto tako kot jo naročnik plačuje, v celoti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brlje ()

brlje ::

In seveda odgovor:

Spoštovani gospod xxxxx xxxxx,



zahvaljujemo se za vašo pritožbo, ki smo jo xx. xx. xxxx preko elektronske pošte prejeli v Naročniški sektor Si.mobil glede kvalitete in hitrosti podatkovnega prenosa za vašo naročniško številko 040/xxx xxx.



Na podlagi podatkov katere smo prejeli s strani pristojnega oddelka vam sporočamo, da je pokritost s signalom na vašem naslovu: xxxx xxxx, 1000 Ljubljana zadovoljiva za nemoteno uporabo mobilnega interneta. Bazna postaja, katera pokriva vaš naslov omogoča tako EDGE kot tudi UMTS signal. Hitrost prenosa podatkov je odvisna od radijskih pogojev ter zasedenosti bazne postaje.

Družba Si.mobil d.d. je z 05.11.2009 spremenila pogoje uporabe paketov Mobilni internet z neomejenim prenosom podatkov. O spremembi pogojev uporabe paketov Mobilni internet z neomejenim prenosom podatkov smo vas dne 20. 10. 2009 obvestili z dopisom, prav tako pa ste bili o omenjeni spremembi obveščeni tudi na naši spletni strani www.simobil.si.

Naj poudarimo, da je Mobilni internet v prvi vrsti namenjen dostopu do svetovnega spleta in uporabo elektronske pošte, torej storitev, ki jih naročniki najpogosteje uporabljajo. Količina prenesenih podatkov ni omejena, naročnik še vedno lahko prenaša podatke, vendar se bo raven storitve po prekoračitvi meje 20 GB podatkov v obračunskem obdobju zmanjšala na največ 64 kbit/s. Hitrost se z novim obračunskim ciklom nastavi na običajno hitrost, ki jo zagotavlja Si.mobil.

Želeli bi vas obvestiti, da sprememba pogojev uporabe paketov Mobilni internet z neomejenim prenosom podatkov ni vplivala na znižanje hitrosti podatkovnega prenosa do 20 GB.

V kolikor se s spremembami pogojev uporabe paketa Mobilni internet ne strinjate, vam lahko omogočimo predčasno prekinitev naročniškega razmerja za naročniško številko 040/xxx xxx brez dodatnih stroškov. Vljudno vas prosimo, da nas o svoji odločitvi obvestite najkasneje v roku 8 dni od prejema našega odgovora.

V upanju, da boste naš odgovor sprejeli z razumevanjem, vas lepo pozdravljamo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brlje ()

brlje ::

Nimaju nič pametnega povedat, danes pišem zahtevek za preklic pogodbe... LP

blaz87 ::

Pazi da se ne opečeš!!

ZdravkoČolič ::

Jest sm pred tednom sklenu ta paket "unlimited". To mi je jasno, da omejijo po 20gb hitrost na 64kb/s. Slišov sem pa tudi, da če večkrat prekoračiš teh 20gb ene sankcije iz strani simobila pridejo. Mi gdo lahko na hitr razloži. Hvala.

BlueRunner ::

Nič, kar ne bi bilo napisano v pogodbi in k njej pripadajočih splošnih pogojih.

Saj si si te stvari prebral preden si podpisal papirje, mar ne?

ZdravkoČolič ::

Ne v tej pogodbi, ki sm jo dobil zravn tega nism zasledu.
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UMTS

Oddelek: Omrežja in internet
7802 (594) MadPanter
»

Simobilov internet unlimited preko gprs-ja se splača

Oddelek: Omrežja in internet
292598 (1563) tictac
»

Hitrost???

Oddelek: Omrežja in internet
311199 (722) amigo_no1
»

linija, hitrejsa od ADSL -a

Oddelek: Omrežja in internet
131030 (563) Ibex
»

hitrost interneta

Oddelek: Omrežja in internet
5830 (542) Hux

Več podobnih tem