Forum » Loža » Petrol ultimax
Petrol ultimax
D3m ::
Cel kup jih maš.
http://www.youtube.com/results?search_q......73.2082.0.2240.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0.
http://www.youtube.com/results?search_q......73.2082.0.2240.7.6.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0.
|HP EliteBook|R5 6650U|
RejZoR ::
Gor je en omenjal, da se voda loči od dizla. Hja, dizel že, kaj pa bencin? Pri slednjem pa kakor vem ni tko striktno ločeno in se voda dosti raje pomeša z njim kot pa z nafto. Sicer se čez nekaj časa vseeno loči ampak bistveno počasneje kot pri zelo oljnatem dizlu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
borisk ::
energetik ::
Gor je en omenjal, da se voda loči od dizla. Hja, dizel že, kaj pa bencin? Pri slednjem pa kakor vem ni tko striktno ločeno in se voda dosti raje pomeša z njim kot pa z nafto. Sicer se čez nekaj časa vseeno loči ampak bistveno počasneje kot pri zelo oljnatem dizlu.Bencin je sestavljen iz nepolarnih molekul, zato se prav lepo loči od vode, ki v primeru bencinskih cistern čepi na dnu cisterne.
Sicer pa so ta neka nova "čudežna" goriva bolj kot ne sama reklama. Zakaj preprosto ne pokažejo rezultatov kemijskih analiz, recimo kurilno vrednost?
Hude razlike med različnimi bencini si pa nekateri bolj predstavljate kot pa so v resnici.
RejZoR ::
Men je poraba padla za 0,1L ko sem prešaltal na 100 oktanskega in avto je pri nižjih obratih za mišji organ bolj odziven (težje ga pripraviš do cukanja). To pa je to kar sem opazil razlike.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
energetik ::
Napaka števca kilometrov je vsaj 5%, napaka merilnika količine na pumpi ima par % napake in ti si uspel ugotoviti razliko 0,1L, kar pri ~7L/100km porabe pomeni 1,5%napake?
Še enkrat, če je mašina dizajnizarana za 95 oktanski bencin, ne bo od 100 oktanskega prav nobenega izboljšanja, ker imata oba bencina skoraj enako energijsko gostoto. Prav tako močno dvomim, da ima ta novi Q max višjo energijsko gostoto od prejšnje verzije bencina.
Še enkrat, če je mašina dizajnizarana za 95 oktanski bencin, ne bo od 100 oktanskega prav nobenega izboljšanja, ker imata oba bencina skoraj enako energijsko gostoto. Prav tako močno dvomim, da ima ta novi Q max višjo energijsko gostoto od prejšnje verzije bencina.
WarpedGone ::
Napaka števca kilometrov je vsaj 5%,
Mogoče na starih fičalnikih in yugotih, novejše zadeve so bistveno bol natančne. Če pa že lažejo, lažejo konstantno.
Mašina ni zdizajnirana za 95oktanski bencin ampak za nek minimum ki ga avtomatika in mehanika še pohendlata.
Če tankaš večoktanski bencin nekatere (tipično bol naspidirane) mašine prilagodijo parametre vžiga da to izkoristijo.
Ja, nekatere mašine imajo na večoktanskem bencinu nekaj malega več moči itd. Ne vse.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
RejZoR ::
Namesto konstantne 7,3L porabe sedaj konstantno kaže 7,2L. Motor je s kompresijo 10,5 tko da je 100 oktanski že opcija. Nisem pa opazil neke razlike med starim Eurosuper 95 in Ultimax/Maxxmotion/Carrera 95. Razlika je samo med 95 in 100.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
primar ::
Napaka števca kilometrov je vsaj 5%, napaka merilnika količine na pumpi ima par % napake in ti si uspel ugotoviti razliko 0,1L, kar pri ~7L/100km porabe pomeni 1,5%napake?
Še enkrat, če je mašina dizajnizarana za 95 oktanski bencin, ne bo od 100 oktanskega prav nobenega izboljšanja, ker imata oba bencina skoraj enako energijsko gostoto. Prav tako močno dvomim, da ima ta novi Q max višjo energijsko gostoto od prejšnje verzije bencina.
...še na pol litra natančno je preveč fino...
Če ima motor senzor klenkanja in pravo logiko od zadaj v ECU, potem se lahko pozna nekaj minimalnega, saj je točka predviga lahko malo bolj oprimalna. Pa še to se pozna pri večjih obratih in obremenitvah in ne pri klasični vožnji...
energetik ::
WarpedGone je izjavil:
Praktično večina tudi novejših avtov ima števce, ki lažejo vsaj 3-4 km/h.Napaka števca kilometrov je vsaj 5%,
Mogoče na starih fičalnikih in yugotih, novejše zadeve so bistveno bol natančne. Če pa že lažejo, lažejo konstantno.
Če tankaš večoktanski bencin nekatere (tipično bol naspidirane) mašine prilagodijo parametre vžiga da to izkoristijo.Zelo redke. No, TSI in podobne zadeve imajo tudi priporočen vsaj 98 oktanc. Praktično vsi običajni NA bencinarji pa ne bodo s 100oktancem delali prav nič bolje kot z 95.
Ja, nekatere mašine imajo na večoktanskem bencinu nekaj malega več moči itd. Ne vse.
Recimo moj 1,6 16V bencinar ima kompresijsko 10:1, pa nisem zaznal niti malo razlike, ko sem za probo tankal 100 oktanov.
šernk ::
ne vem kje vi dobite vodo v petrolovem bencinu? v vseh avtih kar jih imamo (smo imeli...imajo) so večinoma tankani na petrolovih servisih in če seštejem vse prevožene kilometre skupaj pridemo krepko čez par miljonov kilometrov v zadnjih 20ih letih in vsi večinoma tankani na petrolu (pač drugih ni veliko okoli)...pa če je bil problem je bil vedno problem v avtu oz. vrsti goriva in nikoli v kakršnikoli vodi.
skratka če je problem...prijava na petrol (ali ustrezno inšpekcijo) in bodo opravili nadzor, ker če je problem je problem v lastniku črpalke in ne v petrolovem gorivu.
pa ECU za nastavit nove optimalne parametre potrebuje reset ;)
skratka če je problem...prijava na petrol (ali ustrezno inšpekcijo) in bodo opravili nadzor, ker če je problem je problem v lastniku črpalke in ne v petrolovem gorivu.
pa ECU za nastavit nove optimalne parametre potrebuje reset ;)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
energetik ::
Tudi jaz ne vem, kje nekateri dobijo vodo v kateremkoli bencinu. Tankam po vseh pumpah, ki so mi ob poti, torej čisto random. Sicer so to samo Petrol, OMW in Agip, ker drugih skoraj ni. Tako daleč nazaj, kolikor jaz tankam (~13 let), nikoli ni bilo niti najmanjšega problema z bencinom ali celo vodo v bencinu. Tudi če pomislim še bolj nazaj (25+ let), ko sem se okoli prevažal s starši. Zdj pa ne vem, ali imam samo jaz tako srečo, ali pa imate nekateri tako smolo.
bdoxx ::
ve kdo slučajno na keterem petrolu v mb majo ''čisti'' dizl? (brez mešance z biodizlom).
Mislim da je zakonsko predpisan procent, koliko MORA biti biodizla...tako da mislim, da čistega dizla ne boš dobil.
mislim da je en petrol v mbji ki nima biodizla zraven oz ga ima minimalno, se bom pozanimal pa sporočil...
WarpedGone ::
energetik:
Tempomat 50kmh, obcestni radar pokaže 51kmh. Konstantno.
Tempomat 100, obcestni radar pokaže 100kmh. Konstantno, različni radarji različno a isti vedno isto.
Danes narest števec, ki nebi opazno lagal ni nobena umetnost. Kolk težko je zanesljivo štet obrate kolesa?
Ostane le še variabilnost obsega pnevmatike, kjer je trik v št. različnih dovoljenih dimenzij gume. Števec je pač naštiman na neko srednjo vrednost obsega, če zmontiraš manjši obseg, bo kazal mal preveč, če zmontiraš nekaj večji še dovoljen obseg, bo kazal mal premal.
Variabilnost iste dimenzije z opletanjem obrabe in tlaka v gumah je pa praktično nična. Sploh na nizkopresečnih gumah.
To ni funkcija same kompresije ampak je funkcija zasnove motorja - al elektronika nadzoruje in prilagaja parametre vžiga, vbrizga, izpuha al ne.
Klasične stare 100% mehanske zadeve res niso preverjale klenkanja in učinkovitost izgorevanja in temu prilagajale kot vžiga, vbrizg itd. Novejše sploh kakšne VVT mašine pa to sigurno počnejo. Nekatere le v smeri učinkovitosti izgorevanja (i.e. kontrola emisij) druge tudi v smeri čimvišjega navora oz. moči.
Komot da konkretno tvoj bencinar tega ne počne. Ni edini, so pa nekateri, ki to počno.
Back OT: Imata Petrol in OMV še vedno skupna/ista skladišča v kopru?
Praktično večina tudi novejših avtov ima števce, ki lažejo vsaj 3-4 km/h.
Tempomat 50kmh, obcestni radar pokaže 51kmh. Konstantno.
Tempomat 100, obcestni radar pokaže 100kmh. Konstantno, različni radarji različno a isti vedno isto.
Danes narest števec, ki nebi opazno lagal ni nobena umetnost. Kolk težko je zanesljivo štet obrate kolesa?
Ostane le še variabilnost obsega pnevmatike, kjer je trik v št. različnih dovoljenih dimenzij gume. Števec je pač naštiman na neko srednjo vrednost obsega, če zmontiraš manjši obseg, bo kazal mal preveč, če zmontiraš nekaj večji še dovoljen obseg, bo kazal mal premal.
Variabilnost iste dimenzije z opletanjem obrabe in tlaka v gumah je pa praktično nična. Sploh na nizkopresečnih gumah.
Recimo moj 1,6 16V bencinar ima kompresijsko 10:1, pa nisem zaznal niti malo razlike, ko sem za probo tankal 100 oktanov.
To ni funkcija same kompresije ampak je funkcija zasnove motorja - al elektronika nadzoruje in prilagaja parametre vžiga, vbrizga, izpuha al ne.
Klasične stare 100% mehanske zadeve res niso preverjale klenkanja in učinkovitost izgorevanja in temu prilagajale kot vžiga, vbrizg itd. Novejše sploh kakšne VVT mašine pa to sigurno počnejo. Nekatere le v smeri učinkovitosti izgorevanja (i.e. kontrola emisij) druge tudi v smeri čimvišjega navora oz. moči.
Komot da konkretno tvoj bencinar tega ne počne. Ni edini, so pa nekateri, ki to počno.
Back OT: Imata Petrol in OMV še vedno skupna/ista skladišča v kopru?
Zbogom in hvala za vse ribe
primar ::
ECU za nastavit nove optimalne parametre potrebuje reset ;)
Zdaj če je to letelo name - ni res, ECU na podlagi signala iz senzorja klenkanja vedno teži k čim večjem predvžigu (v normalnih mejah seveda) in ga po zaznavi klenkanja malenkost zmanjša. Če daš večoktanski bencin bo seveda predvžig večji.
Ampak tako kot mnogi tudi jaz nisem zaznal kakršnih koli izboljšanj.
Voda v gorivu je, se včasih tudi lepo vidi na dnu goriva ter na dnu dizelskega filtra. Ampak ponavadi ne dela kakih težav, razen če zamrzne na nepravem mestu.
LP
Buggy ::
ne vem kaj eni tolk uzaljeno razlagajo da ni variante da bi cutil razilko med razlicno oktanskimi/kvalitetnimi bencini?
Tocno tako kot je povedal W1
Knock detection
Due to the large variation in fuel quality, a large number of engines now contain mechanisms to detect knocking and adjust timing or boost pressure accordingly in order to offer improved performance on high octane fuels while reducing the risk of engine damage caused by knock while running on low octane fuels.
An early example of this is in turbo charged Saab H engines, where a system called Automatic Performance Control was used to reduce boost pressure if it caused the engine to knock.
Tocno tako kot je povedal W1
Knock detection
Due to the large variation in fuel quality, a large number of engines now contain mechanisms to detect knocking and adjust timing or boost pressure accordingly in order to offer improved performance on high octane fuels while reducing the risk of engine damage caused by knock while running on low octane fuels.
An early example of this is in turbo charged Saab H engines, where a system called Automatic Performance Control was used to reduce boost pressure if it caused the engine to knock.
šernk ::
ker je razlika tako majhna, da je več placebo efekta, kot pa dejanske zadeve. ko sem testiral ne morem reči ali je učinek bil ali ne, vse kar sem zaznal je malenkost glasnejši motor, poraba po 5ih tankih je pa bila ista in ko sem preklopil nazaj na 95 oktanskega, ne morem reči da bi avto slabše šel.
takrat smo istočasno testirali 4 različne motorje:
Alfa 1.6TS 16V
fiat g.punto 1.4 16 in 8V
kia 1.4 16V
pri vseh je bila razlika le v ceni na kilometer, glasu motorja in nič drugega. če daš pa na valje se morda kakšen KM pridobi...ampak tega praktično ne moreš opazit sam.
pred uvedbo 100 oktanskega na petrolu je bil edino 100 oktanski od OMV iz drugje, vozili sta tudi isti dve firmi za oba(te dve firmi pa najemata privatnike in kar vem nimajo nobenega tovornjaka v lasti, skratka praktično ne obstajajo, tako kot petrol nima tudi nobenega tovornjaka v lasti). glede nato da ne vem, da bi se v kopru kakšen dodaten rezervoar gradil, dvomim da je prišlo do sprememb, predvidevam (samo predvidevam!) pa da je sedaj tudi 100 oktanski isti.
takrat smo istočasno testirali 4 različne motorje:
Alfa 1.6TS 16V
fiat g.punto 1.4 16 in 8V
kia 1.4 16V
pri vseh je bila razlika le v ceni na kilometer, glasu motorja in nič drugega. če daš pa na valje se morda kakšen KM pridobi...ampak tega praktično ne moreš opazit sam.
Back OT: Imata Petrol in OMV še vedno skupna/ista skladišča v kopru?
pred uvedbo 100 oktanskega na petrolu je bil edino 100 oktanski od OMV iz drugje, vozili sta tudi isti dve firmi za oba(te dve firmi pa najemata privatnike in kar vem nimajo nobenega tovornjaka v lasti, skratka praktično ne obstajajo, tako kot petrol nima tudi nobenega tovornjaka v lasti). glede nato da ne vem, da bi se v kopru kakšen dodaten rezervoar gradil, dvomim da je prišlo do sprememb, predvidevam (samo predvidevam!) pa da je sedaj tudi 100 oktanski isti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
ker je razlika tako majhna, da je več placebo efekta, kot pa dejanske zadeve.
Ja, razlike so na meji statistične napake.
Spomnem se, da so nekoč to testiral pri tedniku. Izmerjene razlike je bilo od 0 do IIRC 5%. Al pa 0,5% ...
Se pravi na izvoru oz. meji imata OMV in Petrol isto reč. Kakšnakoli razlika lahko nastane le zaradi morebitnega različnega handlanja goriva kasneje, če bi imela ena firma značilno drugačne cisterne po pumpah, drugačne filtre itd. Ni nemogoče, ni pa ravno za garantirat.
Zbogom in hvala za vse ribe
RejZoR ::
Kaj pa moja teorija o manjši rabi goriva in s tem povezani kvaliteti pri točenju?
Recimo 95 oktanca točijo vsi in se v rezervarjih dosti bolj meša in nasplošno zamenjuje hitreje kot 100 oktanski. 100 oktanc po drugi strani pa toči bolj malo ljudi in se zadeva v tanku bolj umiri.
Je lahko kaj od tega prednost/slabost?
Recimo 95 oktanca točijo vsi in se v rezervarjih dosti bolj meša in nasplošno zamenjuje hitreje kot 100 oktanski. 100 oktanc po drugi strani pa toči bolj malo ljudi in se zadeva v tanku bolj umiri.
Je lahko kaj od tega prednost/slabost?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
ne vem, zadeva tako ali tako že precej časa stoji od rafinerije do črpalke, tako da dvomim, da pride do kakšne bistvene razlike, črpalke pa tudi nimajo 10 letnih zalog. je pa res da nimam pojma kako imajo izvedeno glede usedlin ter vode in mešanja le teh ko pripeljejo nov bencin na črpalko in lahko le ugotavljam, da imajo kakšen ločilni prostor, ki ga takrat zaprejo ali kako podobno tehnično izvedbo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Sem delal mal raziskave in ugotovil neki zanimivega. Petrol do neke mere mal zavaja z "novimi gorivi".
Bencin, torej sama osnova je enaka kot vedno do zdej. Pravilno bi bilo če bi oglaševali gorivo z novimi aditivi. Kar je tud razlog, da so na isti dan releasa lahko imeli na vseh servisih zadevo v ponudbi.
Pač so poslali enega strica z aditivi, ki jih je namešal v rezervarje.
Si pa lahko mal preberete na strani od Afton Chemical kateri dobavlja Petrolu te aditive: http://www.aftonchemical.com
Nekaj resnice je v izboljšanih lastnostih, čeprav je tisti okoli porabe bolj tko tko. Najbolj sta mi pritegnila pozornost njihov patentiran detergent, ki naj bi skrbel, da se ventili, injektorji, valji in bati ne zapacajo oz da se samodejno čistijo. Aditiv naj bi tud vseboval emulgator, ki prepreči usedanje vode na dno ampak da se zmeša z gorivom in sproti izloča preko izgorevanja v motorju (bolje skoz zelo majhne količine kot da ti posesa veliko vode naenkrat). In pa nek protikorozivni aditiv, ki preprečuje oksidacijo delov.
Tko da all in all, tisto okoli zmogljivosti je bolj tko tko, stvar debate in odstopanj, bolj je poudarek na negi samega motorja in delov.
Bencin, torej sama osnova je enaka kot vedno do zdej. Pravilno bi bilo če bi oglaševali gorivo z novimi aditivi. Kar je tud razlog, da so na isti dan releasa lahko imeli na vseh servisih zadevo v ponudbi.
Pač so poslali enega strica z aditivi, ki jih je namešal v rezervarje.
Si pa lahko mal preberete na strani od Afton Chemical kateri dobavlja Petrolu te aditive: http://www.aftonchemical.com
Nekaj resnice je v izboljšanih lastnostih, čeprav je tisti okoli porabe bolj tko tko. Najbolj sta mi pritegnila pozornost njihov patentiran detergent, ki naj bi skrbel, da se ventili, injektorji, valji in bati ne zapacajo oz da se samodejno čistijo. Aditiv naj bi tud vseboval emulgator, ki prepreči usedanje vode na dno ampak da se zmeša z gorivom in sproti izloča preko izgorevanja v motorju (bolje skoz zelo majhne količine kot da ti posesa veliko vode naenkrat). In pa nek protikorozivni aditiv, ki preprečuje oksidacijo delov.
Tko da all in all, tisto okoli zmogljivosti je bolj tko tko, stvar debate in odstopanj, bolj je poudarek na negi samega motorja in delov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Pyr0Beast ::
Pri meni razlike med 95 in 100 ni samo pri stock boost-u (bolj melanholično vse skupaj)
Pri večjem, 95-ka gre enako če tlak dvignem ali pa če ga ne.
100-ka pa leti.
Poraba je tam-tam.
To da petrolovo gorivo ni neki posebnega - makes sense.
Sam sem opazil da njihova 100-ka manj ostro smrdi kakor OMV-jeva.
Pri večjem, 95-ka gre enako če tlak dvignem ali pa če ga ne.
100-ka pa leti.
Poraba je tam-tam.
To da petrolovo gorivo ni neki posebnega - makes sense.
Sam sem opazil da njihova 100-ka manj ostro smrdi kakor OMV-jeva.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Buggy ::
gorivo je cist ok..samo tako kot vedno, probajte se izogibat starih pump.
jaz imam lokalno eno Petrol pri kateri imam metodicno probleme pri visjih obratih pa ni vazno kaj not ulijem.
Drugace pa tudi jaz zadnje case (prej OMV) Tankam Petrol 100...poraba - isti kurac gledano na tank :D
jaz imam lokalno eno Petrol pri kateri imam metodicno probleme pri visjih obratih pa ni vazno kaj not ulijem.
Drugace pa tudi jaz zadnje case (prej OMV) Tankam Petrol 100...poraba - isti kurac gledano na tank :D
RejZoR ::
Mene bolj zanima kako so urejeni rezervoarji za 95 in 100 oktanca. Se aditivi mogoče mešajo med samim točenjem v avto ali ga namešajo v glavni rezervoar? Tukaj imam v mislih aditive za boljše "zdravje" motorja in za 100 oktanca. Torej ali je dejansko pri njih samo 95 oktanski v katerega dodajo aditive za zvišanje oktanskega števila in tko ven dobijo 100-ko al je dejansko čist drugo gorivo?
Ker tle me bega, če je stvar dejansko ločena vsak v svojem rezervoarju se 95 oktanski bistveno hitreje obrača kot pa 100, ker je slednji pač dražji in ga folk manj toči. Če pa je skupno in se aditivi mešajo med točenjem pa je stvar precej drugačna.
Ker tle me bega, če je stvar dejansko ločena vsak v svojem rezervoarju se 95 oktanski bistveno hitreje obrača kot pa 100, ker je slednji pač dražji in ga folk manj toči. Če pa je skupno in se aditivi mešajo med točenjem pa je stvar precej drugačna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hermes ::
Kar je tud razlog, da so na isti dan releasa lahko imeli na vseh servisih zadevo v ponudbi.
Pač so poslali enega strica z aditivi, ki jih je namešal v rezervarje.
Aditivi se dodajajo v skladiščih, kolikor pa vem so novo gorivo začeli v rezervarjena na pumpah filat že kakšen teden prej, tko da je bil na dan releasa v rezervajih samo nov benz.
Zdej a je to nov benz al ne je pa podobno kot če vprašaš peka a je pecivo, ki mu doda sezam al pa marmelado isto ali ne. Jaz mislim, da ne, pa tudi ni videti, da bi koga od kupcev peciva to motil..ergo.
energetik ::
http://www.siol.net/avtomoto/zanimivost...Pričakovan rezultat, še vedno pa novinarji niso sposobni doumeti, da je 0,1L/100km v rangu napake meritve iztočene količine in prevoženih kilometrov.
zanimivo branje!
Poleg tega - tudi če je isti avto vozila ista oseba, se še vedno ne da primerjati tankanja pri 2 ponudnikih. Torej če se pogleda te rezultate, se glede na merilno napako ne more videti razlike med gorivoma.
Poleg tega prihaja še do drugih razlik - recimo jaz imam pri OMV veliko večjo porabo kot na Petrolu - to izključno zato, ker grem po navadi po tankanju na Petrolu na daljšo relacijo (mi je bolj pri roki Petrol), po tankanju na OMV se pa velikokrat cijazim po mestu.
cordoba ::
Lp. S punco sva se zadnjč peljala, tank prazen, pojavi se lučka , tankava na petrolu za 10 eur kot imava običaj. Ko natankava, med potjo opazim, da se je števec dvignil minimalno. In res kmalu nama začne spet svetiti lučka. Kličem na petrol, kjer sem tankal in povem. Prodajalec, da so cele kolobocije s tem, da moram dokazat itd. No pač nikoli več na petrol, danes greva z morja na kavo, sem rekel nič pa še enkrat reskiram na petrolu, grem notr plačat in se prodajalec krega po telefonu s stranko, od odgovor sem slišal, da gre za enak primer. Vprašam prodajalca kao folk teži, on pa mi točno razloži in res enaka fora kot z mano. Zdej pa naj mi en pove kaj se dogaja s petrolom? Nateg?
RejZoR ::
Nikol mi ne bo jasno zakaj folk tanka za 10 EUR. Nafilaj tank do fula pa je. Al daš zdele 60 EUR al pa 6x po 10 s tem da moraš vsakič it ekstra pot do črpalke. profit? Ga ni. Nafilaj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
energetik ::
Lp. S punco sva se zadnjč peljala, tank prazen, pojavi se lučka , tankava na petrolu za 10 eur kot imava običaj. Ko natankava, med potjo opazim, da se je števec dvignil minimalno. In res kmalu nama začne spet svetiti lučka. Kličem na petrol, kjer sem tankal in povem. Prodajalec, da so cele kolobocije s tem, da moram dokazat itd. No pač nikoli več na petrol, danes greva z morja na kavo, sem rekel nič pa še enkrat reskiram na petrolu, grem notr plačat in se prodajalec krega po telefonu s stranko, od odgovor sem slišal, da gre za enak primer. Vprašam prodajalca kao folk teži, on pa mi točno razloži in res enaka fora kot z mano. Zdej pa naj mi en pove kaj se dogaja s petrolom? Nateg?Veš kolk je za 10€ bencina? Dobrih 6L. Če si bil prej že na hlapih, je bilo 6L mogoče dovolj, da je lučka ugasnila, komot pa se ti je po prevoženih 20, 30km spet prižgala. In za to je kriv Petrol?
Ko se meni prižge lučka, imam notri še vsaj 10 litrov.
šernk ::
V zadnjih letih sem samo 2x tankal za 15-20€, obakrat sem bil na črpalki isti dan še 1x , za 10€ mi še tanka ne zmoči lol, kaj šele da pričakujem da se mi bo lučka ugasnila. Sem pa tankal tako malo, ker se mi je pač mudilo in sem samo dotočil da pridem do cilja.
Minimalna rezerva avta mora biti za 80km, ponavadi je več in se vrti vedno vsaj okoli 8 litrov rezerva. V primeru, da je še plovec malce okvarjen, je pa rezerva hitro 10-12 litrov. In ja petrol je sedaj kriv, ker si ti natočil 6 litrov bencina in se ti je čez 2km spet prižgala rezerva
Minimalna rezerva avta mora biti za 80km, ponavadi je več in se vrti vedno vsaj okoli 8 litrov rezerva. V primeru, da je še plovec malce okvarjen, je pa rezerva hitro 10-12 litrov. In ja petrol je sedaj kriv, ker si ti natočil 6 litrov bencina in se ti je čez 2km spet prižgala rezerva
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Matev ::
tankava na petrolu za 10 eur kot imava običaj.
a to zato da ti za neumnosti ostane več denarja
a pa ti splog veš koliko škode povzročaš na svetu s tem ker eno opravilo 7x delaš namesto 1x
RejZoR ::
Jezst tankam praktično samo na Petrolu, ker ga imam najbližje na poti iz službe, 100 oktanca in vedno do vrha. Pa ker poznam Afton Chemical aditive in zadeva ni slaba, OMV jih sicer tud dodaja ampak so blazno skrivnostni kdo je dobavitelj aditivov, tko da grem pač raje k Petrolu, kjer se tega podatka ne sramujejo. Do zdej še nisem nikol imel problemov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
cordoba ::
Pa dobro kaj ste vsi pametni za kolk tankam? Avto je od punce in se dnevno vozi iz domžal v lj. in, ker nima še redne službe ji dam jaz npr 10 eur. Vglavnem nikavi odgovori, Matev pametnjakoviču, ti pa počneš same pametne stvari, odgovore maš pa neumne. Če ni še noben mel take situacije, jst sem imel in na petrolu ne tankam več. Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cordoba ()
Vice ::
Pa dobro kaj ste vsi pametni za kolk tankam? Avto je od punce in se dnevno vozi iz domžal v lj. in, ker nima še redne službe ji dam jaz npr 10 eur. Vglavnem nikavi odgovori, Matev pametnjakoviču, ti pa počneš same pametne stvari, odgovore maš pa neumne. Če ni še noben mel take situacije, jst sem imel in na petrolu ne tankam več. Lp
Če misliš da te goljufajo pa vzemi 5 litrsko kanto in najprej natoči v kanto nato pa v avto... boš presenečen, te bo prišlo manj kot 10€ (vsaj nekaj časa še)
Double_J ::
Lp. S punco sva se zadnjč peljala, tank prazen, pojavi se lučka , tankava na petrolu za 10 eur kot imava običaj. Ko natankava, med potjo opazim, da se je števec dvignil minimalno. In res kmalu nama začne spet svetiti lučka. Kličem na petrol, kjer sem tankal in povem. Prodajalec, da so cele kolobocije s tem, da moram dokazat itd. No pač nikoli več na petrol, danes greva z morja na kavo, sem rekel nič pa še enkrat reskiram na petrolu, grem notr plačat in se prodajalec krega po telefonu s stranko, od odgovor sem slišal, da gre za enak primer. Vprašam prodajalca kao folk teži, on pa mi točno razloži in res enaka fora kot z mano. Zdej pa naj mi en pove kaj se dogaja s petrolom? Nateg?
Sej se ne dogaja samo pri bencinu, še celo pri plinu se. Dvomim da lahko kaj dosežeš, ker so zelo prepričani vase...
http://www.petrol.si/povej/ali-je-mogoc...
Dve šivanki...
Double_J ::
Samo v ilustracijo - v vozilo, ki po knjižici proizvajalca vozila razpolaga z rezervoarjem prostornine 45 litrov (uraden podatek), je pod določenimi okoliščinami mogoče natočiti celih 56 litrov (!) goriva, torej celo 20% nad deklarirano prostornino. Podatek je preskušen tudi v praksi in 100% drži.
Da ne bo teh 20% postal nov Petrolov DDV.
Dve šivanki...
RejZoR ::
Lp. S punco sva se zadnjč peljala, tank prazen, pojavi se lučka , tankava na petrolu za 10 eur kot imava običaj. Ko natankava, med potjo opazim, da se je števec dvignil minimalno. In res kmalu nama začne spet svetiti lučka. Kličem na petrol, kjer sem tankal in povem. Prodajalec, da so cele kolobocije s tem, da moram dokazat itd. No pač nikoli več na petrol, danes greva z morja na kavo, sem rekel nič pa še enkrat reskiram na petrolu, grem notr plačat in se prodajalec krega po telefonu s stranko, od odgovor sem slišal, da gre za enak primer. Vprašam prodajalca kao folk teži, on pa mi točno razloži in res enaka fora kot z mano. Zdej pa naj mi en pove kaj se dogaja s petrolom? Nateg?
Sej se ne dogaja samo pri bencinu, še celo pri plinu se. Dvomim da lahko kaj dosežeš, ker so zelo prepričani vase...
http://www.petrol.si/povej/ali-je-mogoc...
Zelo prepričani vase z negativnim tonom? A eni niste jemal fizike in raztezanja snovi pri različnih temperaturah? Isto velja tud za plin in bencin kot tud za sam tank avtomobila.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Castiel ::
Pa dobro kaj ste vsi pametni za kolk tankam? Avto je od punce in se dnevno vozi iz domžal v lj. in, ker nima še redne službe ji dam jaz npr 10 eur. Vglavnem nikavi odgovori, Matev pametnjakoviču, ti pa počneš same pametne stvari, odgovore maš pa neumne. Če ni še noben mel take situacije, jst sem imel in na petrolu ne tankam več. Lp
kar ti je povedal je čisto prav. razumeš? 10 eurov znese približno 6 litrov goriva, kar je ob povprečni porabi za približno 80 km vožnje, morda še manj če ima bolj požrešno vozilo.
To torej pomeni da če vozilu sveti rdeča lučka, torej da avto vozi na rezervo goriva je povsem možno da si rezervo skoraj povsem že skuril in ko si šel tankat, si imel samo še za 5 km goriva čez rezervo. Ko si teh 5 km prevozil je spet svetila lučka, da voziš na rezervo. Saj to veš, da če zasveti luč, imaš za nekaj km rezerve? Preberi prej koliko km sem rekel da lahko narediš s 6 l goriva in ti bo vse jasno.
Žal si ugotovil izključno samo to, da je gorivo vedno dražje.
Za nastalo situacijo nikakor, niti v najmanjšem primeru ni kriv petrov ampak enostavno premajhna količina goriva. Na črpalki ti namreč jasno in glasno piše da ne tankaj količin manjših od 2 litrov. To je enostavno zaradi napake, ki se pojavi pri točenju. Misliš da če tankaš za 6 litrov je ta napaka kaj manjša?
dodatek.: namesto da ji daš 1x 10 eurov goriva in čez 1 teden spet ji tankaj 20 eur in naj se ti na vajin najbolj priljubljen način oddolži. Razen če imaš tudi ti težko finančno situacijo. Vem da je malce več...če se splača pa je odvisno izključno samo od vajine zveze. Ženi bi jaz tankal magari za 1000 eur, če bi bilo treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Castiel ::
Pa dobro kaj ste vsi pametni za kolk tankam? Avto je od punce in se dnevno vozi iz domžal v lj. in, ker nima še redne službe ji dam jaz npr 10 eur. Vglavnem nikavi odgovori, Matev pametnjakoviču, ti pa počneš same pametne stvari, odgovore maš pa neumne. Če ni še noben mel take situacije, jst sem imel in na petrolu ne tankam več. Lp
Če misliš da te goljufajo pa vzemi 5 litrsko kanto in najprej natoči v kanto nato pa v avto... boš presenečen, te bo prišlo manj kot 10EUR (vsaj nekaj časa še)
Ta komentar zmaga. Če misliš da te goljufajo prosim ne bodi bedak in ne obtožuj na pamet. Naredi poizkus in dokaži da imaš prav, sicer dokažeš samo to, da neveš koliko km rezervnega goriva ima vozilo (avto naj bi se vozil največ _do_ rdeče lučke, kar je več se smatra kot rezervno gorivo. Že to je v bistvu pretiravanje saj na tak način motor potegne iz tanka tudi vso umazanijo, ki se je mogoče nabrala v tanku tekom časa). Čeprav tak način tankanja se je na neki točki zagotovo zgodil vsakemu študentu, pa so nam avti še vedno delali :D
Sicer pa pohvalno, da pomagaš punci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
mr1two ::
(avto naj bi se vozil največ _do_ rdeče lučke, kar je več se smatra kot rezervno gorivo. Že to je v bistvu pretiravanje saj na tak način motor potegne iz tanka tudi vso umazanijo, ki se je mogoče nabrala v tanku tekom časa).
O rly? A pljuckanje med vožnjo pa ne dviguje usedline? Pumpa vedno vleče iz iste točke, če tega nisi slučajno vedel, in to je "najnižja" točka v rezervoarju. Pa tudi filtri za gorivo so tam z razlogom.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Castiel ::
(avto naj bi se vozil največ _do_ rdeče lučke, kar je več se smatra kot rezervno gorivo. Že to je v bistvu pretiravanje saj na tak način motor potegne iz tanka tudi vso umazanijo, ki se je mogoče nabrala v tanku tekom časa).
O rly? A pljuckanje med vožnjo pa ne dviguje usedline? Pumpa vedno vleče iz iste točke, če tega nisi slučajno vedel, in to je "najnižja" točka v rezervoarju. Pa tudi filtri za gorivo so tam z razlogom.
nekatere stvari se usedejo na dno....take reči so ponavadi povsem neškodljive, saj gre ponavadi za majhen prah ali kaj takšnega. Stvari, ki morda plavajo na površini so navadno bolj zanimive ;)
No, delaj kot želiš. Samo prosim ne izreči slabe besede čez bencinsko črpalko ali proizvajalca avta, če se ti kaj zamaši. To bi bilo namreč zelo podobno tistemu vedenju v osnovni šoli, ko je bla prfoksa kriva da je nekdo pisal 1, ker je dala tak test, učenec pa je bil "nedolžen" in "priden". :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
krneki0001 ::
Sorry, ampak enkrat sem o tem že pisal. Na avtu sem očistil tank in sem ga kompletno spraznil, opral in pobral ven kompletno vse smeti. Po tankanju na stari pumpi sem imel v tanku spet za en pokrovček od fruca smeti (sem moral spet očistit, ker je avto cukal).
Če misliš, da so bile vse te smeti v ceveh za gorivo, se motiš, ker sem vse prečistil, tako da so smeti moral priti od zunaj - torej samo s tankanjem, ker drugače je tank zaklenjen. Bili so pa koščki kovine, prah in še par smeti iz plastike.
Če misliš, da so bile vse te smeti v ceveh za gorivo, se motiš, ker sem vse prečistil, tako da so smeti moral priti od zunaj - torej samo s tankanjem, ker drugače je tank zaklenjen. Bili so pa koščki kovine, prah in še par smeti iz plastike.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Castiel ::
točno o tem govorim. Ampak, da to pride notri je praktično samoumevno, zato je priporočeno, da se tanka ne izprazni 100% in da se vsake toliko časa zamenja filter goriva. Piše v servisni knjižici na koliko km se mora čistiti.
sicer pa to ni stvar te teme.
sicer pa to ni stvar te teme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
energetik ::
Lej včasih sem velikokrat vozil skoraj na hlape (pumpa je na ovinkih že vlekla zrak), pa še niti enkrat nisem imel najmanjšega problema s cukanjem zaradi "smeti" v tanku. Pumpa v tanku ima že mrežast filter poleg tega je na dovodu še bencinski filter, tako da nima kaj cukat razen če sta filtra res totalno zabasana.
Sicer se pa strinjam in sem že napisal - model je imel v tanku recimo 5L bencina, natankal je 6L, lučka je ravno ugasnila. Prevoziš 10, 20 km, porabiš tisti liter ali dva, pa lučka spet gori.
Sicer se pa strinjam in sem že napisal - model je imel v tanku recimo 5L bencina, natankal je 6L, lučka je ravno ugasnila. Prevoziš 10, 20 km, porabiš tisti liter ali dva, pa lučka spet gori.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Relanium ::
krneki0001 je izjavil:
Sorry, ampak enkrat sem o tem že pisal. Na avtu sem očistil tank in sem ga kompletno spraznil, opral in pobral ven kompletno vse smeti. Po tankanju na stari pumpi sem imel v tanku spet za en pokrovček od fruca smeti (sem moral spet očistit, ker je avto cukal).
Če misliš, da so bile vse te smeti v ceveh za gorivo, se motiš, ker sem vse prečistil, tako da so smeti moral priti od zunaj - torej samo s tankanjem, ker drugače je tank zaklenjen. Bili so pa koščki kovine, prah in še par smeti iz plastike.
Pri nekaterih avtih so kovinski ali alu opilki znak, da se poslavlja črpalka goriva (tista v tvojem tanku)
Zdaj pa gruntaj naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
MadMax ::
No ja, tudi iz umirajoče pumpe skozi njeno lastno mrežico nazaj v tank ne bo prišlo prav veliko kosov pumpe, se ti ne zdi?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Relanium ::
MadMax ::
Saj prav, brainstorming pa to
Ja, iz pumpe gre najprej skozi filter, kateri bi -teoretično- lahko spustil skozi svinjarijo po ene parih desetletjih, ko bi se mu čreva razpadla (pa bi se itak prej zapacal v neprehodno kepo čmoka). A takrat bi bilo tistih par koščkov pumpe res pljunek v morje
/edit:
so mi pa petrolovci še vedno smešni, kako prodajajo "vrhunsko" gorivo, po drugi strani ti pa vsiljujejo še dodatke za izboljšanje...
Ja, iz pumpe gre najprej skozi filter, kateri bi -teoretično- lahko spustil skozi svinjarijo po ene parih desetletjih, ko bi se mu čreva razpadla (pa bi se itak prej zapacal v neprehodno kepo čmoka). A takrat bi bilo tistih par koščkov pumpe res pljunek v morje
/edit:
so mi pa petrolovci še vedno smešni, kako prodajajo "vrhunsko" gorivo, po drugi strani ti pa vsiljujejo še dodatke za izboljšanje...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
RejZoR ::
Bencin je bencin. Zanj so standardi in tisti, ki ga dobi Petrol al pa tisti, ki ga zrafinira sam Shell je isti drek dokler se držijo standardov. Aditivi so tisti, ki ločujejo potem goriva med sabo in kar loči Petrol in OMV med seboj, glede na to da dobivajo samo surovo gorivo od praktično istih dobaviteljev.
Konkretno od Aftona, torej ta, ki jih dajejo v Petrolova goriva gre za skupek detergentov in emulgatorjev, prvi v osnovi skrbijo za čistejšo notranjost motorja (specifično valjev, batov, ventilov in injektorjev), drugi pa da se voda, ki pride v rezervoar veže z bencinom in jo motor postopoma skuri, namesto, da jo potencialno posesa v enem šusu in ti poči blok motorja (ker vode ne moreš stiskat) ali pa da bi voda povzročala korozijo na določenih delih. Sicer imajo moderni avti senzor in filter za vodo, ampak vseeno. Zdej ne vem kakšne aditive uporabljajo drugi velikani ampak za te od Afton Chemical vem, da niso slabi aditivi. OMV tud uporablja neke, ampak so zelo skrivnostni glede tega, tko da ne morem komentirat kakšne lastnosti ponujajo njihovi aditivi...
Konkretno od Aftona, torej ta, ki jih dajejo v Petrolova goriva gre za skupek detergentov in emulgatorjev, prvi v osnovi skrbijo za čistejšo notranjost motorja (specifično valjev, batov, ventilov in injektorjev), drugi pa da se voda, ki pride v rezervoar veže z bencinom in jo motor postopoma skuri, namesto, da jo potencialno posesa v enem šusu in ti poči blok motorja (ker vode ne moreš stiskat) ali pa da bi voda povzročala korozijo na določenih delih. Sicer imajo moderni avti senzor in filter za vodo, ampak vseeno. Zdej ne vem kakšne aditive uporabljajo drugi velikani ampak za te od Afton Chemical vem, da niso slabi aditivi. OMV tud uporablja neke, ampak so zelo skrivnostni glede tega, tko da ne morem komentirat kakšne lastnosti ponujajo njihovi aditivi...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 39155 (34278) | Pithlit |
» | Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25823 (23259) | krneki0001 |
» | test bencina (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 47641 (40614) | edge540 |
» | Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 29594 (27458) | kixs |
» | Petrol prodaja vodeni bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20942 (18407) | gzibret |