Forum » Loža » Petrol prodaja vodeni bencin?
Petrol prodaja vodeni bencin?
krho ::
Hm Včeraj ob 16h sem tankal v Kranju na Petrolu. Danes zjutaj, pa mi avto ne vžge več, pač -20°C dela svoje. (S novim bencimo sem naredil ~2km)
NAjprej sem pomislil na akumolator, vendar avto ni vžgal tudi po 1h polnjenju le tega, zato sem šel pač kupit drugega. No tudi po zamnejavi akumolatorja zadeva smo vergla.
Oče pravi, da sem verjetno tankal voden bencin, in je ponoči pač zadeva zmrznila, čeprav je zvok pumpe za bencin čisto enak kot prej...
NAjprej sem pomislil na akumolator, vendar avto ni vžgal tudi po 1h polnjenju le tega, zato sem šel pač kupit drugega. No tudi po zamnejavi akumolatorja zadeva smo vergla.
Oče pravi, da sem verjetno tankal voden bencin, in je ponoči pač zadeva zmrznila, čeprav je zvok pumpe za bencin čisto enak kot prej...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
- premaknil iz Problemi človeštva: BigWhale ()
dolenska ::
men je tut včeraj zjutraj ob 7. avto cudn ropotal. sm ga pustil prizganega ene 5min, pa je blo potlej dobr. sem pa iz ljubljane. danes pa avta sploh prizgal nism ker nism sel v sluzbo
Backup22 ::
Hm, potem pa vzami vzorec tega bencina in ga nesi v kakšen laboratorij (če maš kakšne veze) in če je res "voden" idi na sodišče
//
pelican ::
Pokliči na Petrol in se zmeni. V primeru, da ti pripeljejo slabo kurilno olje, ti oni vzamejo vzorec in če je res slabo, pripeljejo novega in plačajo čiščenje. Poznam primere, kjer so vrnili škodo na tovornjakih zaradi slabe nafte (slab Biodiesel)
mile ::
jah men tud dons ni vzgala dizelca, pa je imel pol tank OMV "Aplin dizla"....
Jebat ga, je pac -20
Jebat ga, je pac -20
Utk ::
Dizel je dizel, on je imel pa bencin. To je dosti hujše, če zmrne...bencin ne more zmrznit kar tako, brez vode:)
ThinMan ::
Lani je bilo pri nas okoli -25 °C, vzgal normalno, tankam pa na OMV - masina bolj mirno dela (za mojega Renaulta)
lp,
lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
ThinMan ::
Ja pa se odgovor na post.
Cisto mozno da je bencin. Avto odpelji v najblizje Petrolovo skladisce pa ti izmerijo gorivo. Imej racun s seboj.
Prej lahko se poklices na Petrol, pa vprasas kako je stem merjenjem.
lp,
Cisto mozno da je bencin. Avto odpelji v najblizje Petrolovo skladisce pa ti izmerijo gorivo. Imej racun s seboj.
Prej lahko se poklices na Petrol, pa vprasas kako je stem merjenjem.
lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
krho ::
Ok definitvno je zmrznila voda nekje v cevki za bencin. JE bil avto sedajle 5h v kleti v garaži. In je vžgal takoj. Sm naredil sedajle 30km, ker je verjetno bil tudi novi akumolator malce zmahan od verglanja. Danes bo avto v kleti. Tako da naj bi zjutraj ne bilo problemov.
Bomo videli potem v noči na petek, ko bo avto zunaj...
Bomo videli potem v noči na petek, ko bo avto zunaj...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
KTr1sk ::
Jaz imam starega cliota (bencinar seveda) in mi dans prav tako ni hotel užgat oz. se je prižgal in kar ugasnil, amapak potem ko se je spet prižgal sem gas nabil do konca hehe (ma je že navajen) se je tak kadilo potem pa začelo orng kaplat iz mašine, odprem pokrov in vidim da se je palčka ki se preveri za olje "izvlekla" in zdaj je vse ok
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Phoebus ::
Ma sploh ni nujno da si včeraj tankal slab bencin- z leti se nabere malo vode spodaj v tanku, nekateri so odtakali celo po 3, 4 litre vode ko so čistili tanke.
Pač, se izloči iz bencina (nič ne pušča) in z leti se nabira. Dokler normalno tankaš sploh ne opaziš.
Pač, se izloči iz bencina (nič ne pušča) in z leti se nabira. Dokler normalno tankaš sploh ne opaziš.
Azrael ::
Voda v bencinu definitivno je, koliko ti jo prodajo po ceni bencina je precej odvisno od črpalke, ne toliko od firme (OMV, Petrol, Istrabenz).
Odtod razlog, zakaj kovinski tank za bencin običajno prerjavi od znotraj na ven... Kolegu je je prejšnji teden crknila pumpa za bencin na Alfi 75. Vzrok ogromno vode v bencinu na naših črpalkah. INA in Avstrijci imajo precej boljši bencin, samo je na žalost precej dražji.
Starejša tema.
Odtod razlog, zakaj kovinski tank za bencin običajno prerjavi od znotraj na ven... Kolegu je je prejšnji teden crknila pumpa za bencin na Alfi 75. Vzrok ogromno vode v bencinu na naših črpalkah. INA in Avstrijci imajo precej boljši bencin, samo je na žalost precej dražji.
Starejša tema.
Nekoč je bil Slo-tech.
bergers ::
To pa so naše črpalke .
Pri nas je dost slabša kakovost bencina kot v tujini ker pač pr nas malo vode not vlijejo da si svoje avte tankajo
Pri nas je dost slabša kakovost bencina kot v tujini ker pač pr nas malo vode not vlijejo da si svoje avte tankajo
Bergi
Širajzl ::
Tud jest sn mel lani probleme s petko ko je blo -20 je vžgala pol pa crknla potem sem se še navzdol po bregu spustu pa nič, tko da sm dal pol pri sosedu za eno uro v garažo pa je le vžgala.
V tanku se čez leta nabira kondenz in tako pri nizkih temparaturah voda zamrzne v dovodnih ceveh za gorivo. Priporočam ti, da daš očisti posodo za gorivo, ker imaš lahko tudi kasneje težave saj se ti bo lahko voda nabirala v "fergazerju" tako kot se je meni. Vode je blo vsaj en liter + smeti. Veliko je odvisno kje tankaš, jaz sem se malo pozanimal in sedaj tankam samo na eni črpalki, če se le da, ki redno čisti cisterne za gorivo.
V tanku se čez leta nabira kondenz in tako pri nizkih temparaturah voda zamrzne v dovodnih ceveh za gorivo. Priporočam ti, da daš očisti posodo za gorivo, ker imaš lahko tudi kasneje težave saj se ti bo lahko voda nabirala v "fergazerju" tako kot se je meni. Vode je blo vsaj en liter + smeti. Veliko je odvisno kje tankaš, jaz sem se malo pozanimal in sedaj tankam samo na eni črpalki, če se le da, ki redno čisti cisterne za gorivo.
M323SBA ::
Hm Včeraj ob 16h sem tankal v Kranju na Petrolu. Danes zjutaj, pa mi avto ne vžge več, pač -20°C dela svoje. (S novim bencimo sem naredil ~2km)
NAjprej sem pomislil na akumolator, vendar avto ni vžgal tudi po 1h polnjenju le tega, zato sem šel pač kupit drugega. No tudi po zamnejavi akumolatorja zadeva smo vergla.
Okej, kdor premore vsaj malo zdrave pameti, mu je jasno, da akumulator še živi, če štarter obrača glavno gred (tj. "vergla").
Jaz sem danes avto vžgal prvič po štirih dneh, zunaj pa je bilo -18° C. Prvi dve sekundi je malo kašljal in usklajeval bate, potem pa vžgal in pognal gred na 2.500 obratov, kot mu je to v navadi, ko je hladen. Skratka, nobenih znakov zime, skorajda.
Voda v bencinu definitivno je, koliko ti jo prodajo po ceni bencina je precej odvisno od črpalke, ne toliko od firme (OMV, Petrol, Istrabenz).
Odtod razlog, zakaj kovinski tank za bencin običajno prerjavi od znotraj na ven... Kolegu je je prejšnji teden crknila pumpa za bencin na Alfi 75. Vzrok ogromno vode v bencinu na naših črpalkah. INA in Avstrijci imajo precej boljši bencin, samo je na žalost precej dražji.
Zanimivo. Lansko poletje sem imel razstavljeno bencinsko pumpo in potem spotoma pogledal še v rezervoar. Je bil kar čist srebrn "rosfraj". Brez vsakršne rje. Tudi pri grlu je ni nič. Pa je star že skoraj 11 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M323SBA ()
Mati ::
Pismo meni pa nikakor ne vžge dizel, ko tankam na OMV tale Alpine, ki ga tako hvalijo nekateri. Po 5 minutnem probavanju itd, ga nekako zavergla. Tako, da zaenkrat ostajam na Petrolu. Da pa bi vodo dodajali v bencin pa moćno dvomim. Kako naj nalijejo delavci recimo v MB na Tržaški vodo v rezervoar, brez da bi kdo to opazil???
zile ::
Ej fak. Jest tud včeraj tankam na petrolu. Danes zjutraj mi avto 2x crkne. Stojim na mestu, v nevtranlni prestavi in puf, avto ugasne. Kot bi ga kdo z daljincem shutdownu. Jebo mast...wtf?
Phoebus ::
Mah dejstvo je, da
a) traktorji niso narejeni za pozimi :)
b) bo za vsako pokašljavanje neizpravnega avta kriv ta ali oni prodajalec bencina!
a) traktorji niso narejeni za pozimi :)
b) bo za vsako pokašljavanje neizpravnega avta kriv ta ali oni prodajalec bencina!
orescek ::
Meni je med vožnjo tudi enkrat zakašljal, pa crknil. Potem sem obrnil ključ pa je lepo vžgal, tako da nisem mel več problemov. Verjetno se je moral samo malo segreti.
Tankam pa na petrolu ponavadi.
S kom pa ponavadi plužijo ceste, tiste bolj stranske( pa nekatere ljubljanske ulice)?
Tankam pa na petrolu ponavadi.
S kom pa ponavadi plužijo ceste, tiste bolj stranske( pa nekatere ljubljanske ulice)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: orescek ()
nejc_ ::
Diesel naj bi se splacalo tankati na AGIP (upam, da se prav spomnim) - je pr Leclercu, na Rudniku. Tam naj bi garantiral do mislm da -20 da avto vzge.
stromar ::
Pri našem avtu se je kakšnih 10 let nazaj dogajalo, da avto nikakor ni hotel vžigat, ko je bilo zunaj mraz. Čez nekaj časa je crknila pumpa za bencin. Ko smo jo odstranili (nahajala se je v rezervoarju) smo našli kakšne 2-3L vode. Avto je bil pa kakšno leto star
Odstrani vodo, da ne bo šlo kakšnih 50k SIT za novo pumpo
Lp
Odstrani vodo, da ne bo šlo kakšnih 50k SIT za novo pumpo
Lp
btree ::
Petrol ma res nekvaliteten bencin, lani sem parkrat tankal na njem in mi potem avto zjutraj 2krat ni vžgal, od takrat naprej tankam samo na agip in omv, avto vžiga bp, tudi pri -20.
krneki0001 ::
Tud jest sn mel lani probleme s petko ko je blo -20 je vžgala pol pa crknla potem sem se še navzdol po bregu spustu pa nič, tko da sm dal pol pri sosedu za eno uro v garažo pa je le vžgala.
V tanku se čez leta nabira kondenz in tako pri nizkih temparaturah voda zamrzne v dovodnih ceveh za gorivo. Priporočam ti, da daš očisti posodo za gorivo, ker imaš lahko tudi kasneje težave saj se ti bo lahko voda nabirala v "fergazerju" tako kot se je meni. Vode je blo vsaj en liter + smeti. Veliko je odvisno kje tankaš, jaz sem se malo pozanimal in sedaj tankam samo na eni črpalki, če se le da, ki redno čisti cisterne za gorivo.
Kje v frgazerju se pa nabira voda?
Širajzl ::
V fergazerju v šalčki al kok ti temu praviš ne vem - tam kjer bi moral bit bencin! Dvakrat se mi je to nardil, pol mi je pa gor pršl da bi bla lohk voda v tanku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Širajzl ()
Tear_DR0P ::
men sta pa crknala zaganjač tako na fordu sierri, kot na renoju 9, sam ford je že pri prvi nuli crknu, reno pa učiri oba sta pa dizla, je pa reno lahek in ga porinem po bregu
kar pa se tiče vode u bencinu je pa res mal čudna, kondenz v tanku je pa neki povsem običajnega
kar pa se tiče vode u bencinu je pa res mal čudna, kondenz v tanku je pa neki povsem običajnega
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
krneki0001 ::
Men v frgazerju ni še nikoli nič zmrznil. Tebi nekje voda pušča ali pa se kondenz ustvarja.
Širajzl ::
Nism reku da mi je u fergazerju zmrznla, ampak v dovodnih ceveh. Zdaj je v redu, voda se mi je v fergazerju poleti nabirala pa je avto trokiral do konca!
Kawl6 ::
Zadnjič sem tankal kolegovega MANa in sem opazil na pokrovu zamaška ogromno "sreža",kestel je namontiran zunaj,lahko da se res pojavlja kondenz.
BigWhale ::
Hm, jaz sem se precej precej vozil, pa sem tankal vecinoma na Petrolu, avto ni bil na rednih servisih, olje ne vem vec kdaj sem menjal, takisto filtre. Ko sem probaval vozit 1000km z enim OMV bencinom in 1000km z Petrolovim, so bili rezultati enaki.
Aja, pa avto ni se nikoli crknil, nikoli ni kaj cudno kasljal ali kaj cudno sopihal, pospeski so vedno na uc enaki. Edina stvar, ki sem jo menjal na avtu je bil akumulator, ker je avto eno leto stal pred bajto in ga nisem odklopil.
Mnja, nevem koliko je kaj resnice o boljsih/slabsih gorivih. Razlike so najbrz minimalne.
Sicer pa, dajte se organizirat, vsak naj s svojim avtom prevozi 20.000km in pri tem vedno tanka pri enem dobavitelju. Pa spremljajte porabo. Ce se vas najde kakih 50 in boste vsi skupaj prevozili kak milijon kilomerov, potem bodo vasi rezultati relevantni in bi se jih lahko uporabilo za primerjavo. :)
Aja, pa avto ni se nikoli crknil, nikoli ni kaj cudno kasljal ali kaj cudno sopihal, pospeski so vedno na uc enaki. Edina stvar, ki sem jo menjal na avtu je bil akumulator, ker je avto eno leto stal pred bajto in ga nisem odklopil.
Mnja, nevem koliko je kaj resnice o boljsih/slabsih gorivih. Razlike so najbrz minimalne.
Sicer pa, dajte se organizirat, vsak naj s svojim avtom prevozi 20.000km in pri tem vedno tanka pri enem dobavitelju. Pa spremljajte porabo. Ce se vas najde kakih 50 in boste vsi skupaj prevozili kak milijon kilomerov, potem bodo vasi rezultati relevantni in bi se jih lahko uporabilo za primerjavo. :)
SkIDiver ::
So so razlike.
Vzemimo Ford Fiesto 1.3 8V 60KS, ki ima servo volan in v povprečju prevaža 100kg ter 165/70/13 Sava Eskimo S3 pnevmatike, ki tudi niso ravno varčne za porabo.
Tankal na Agipu za BTC-jem v LJ. Poraba 7.8L/100km! Tankal na OMV Istrabenz v NM. Poraba 7L/100km. Tankal na MOL v Celju in je v avtu po 260km še pol tanka. Tank je velik 40L od tega 5L rezerve(domnevam). V knjižici ne omenja rezerve ampak samo velikost posode za gorivo je 40L. Če vzamemo, da je posoda velka 35L in je kazalec na polovici smo torej porabili 17.5L za 260km. Torej smo imeli porabo z MOL-ovim 98 oktanskim bencinom 6.7L/100km. Pa je nisem šparal pri plinu!
Tankam le in samo 98 ali 100 oktanski bencin(kaj naredi 95 sem že okusil na lastni koži) in se izogibam petrolovih bencinskih postaj! Avto je pri hiši od 5.1.2006 in prevozil cca 1200km. Nekaj malega vzamem pri porabi v račun tudi to, da je avto na novo pri hiši in ga ne poznamo ter ga še ne znamo vozit na nek optimum pri porabi. Je pa redno servisiran in dela brezhibno in tud plini so OK.
Torej tehnično brezhibno vozilo in razlika je očitna. Sicer ga nismo vajeni pa vseeno. Bomo videli kaj se bo pokazalo še po dveh ali treh tankih goriva.
V mrzlih zimskih dneh pa vžiga brez težav. Obrneš ključ in takoj zalaufa. Kakšno matranje in verglanje ni potrebno.
Vzemimo Ford Fiesto 1.3 8V 60KS, ki ima servo volan in v povprečju prevaža 100kg ter 165/70/13 Sava Eskimo S3 pnevmatike, ki tudi niso ravno varčne za porabo.
Tankal na Agipu za BTC-jem v LJ. Poraba 7.8L/100km! Tankal na OMV Istrabenz v NM. Poraba 7L/100km. Tankal na MOL v Celju in je v avtu po 260km še pol tanka. Tank je velik 40L od tega 5L rezerve(domnevam). V knjižici ne omenja rezerve ampak samo velikost posode za gorivo je 40L. Če vzamemo, da je posoda velka 35L in je kazalec na polovici smo torej porabili 17.5L za 260km. Torej smo imeli porabo z MOL-ovim 98 oktanskim bencinom 6.7L/100km. Pa je nisem šparal pri plinu!
Tankam le in samo 98 ali 100 oktanski bencin(kaj naredi 95 sem že okusil na lastni koži) in se izogibam petrolovih bencinskih postaj! Avto je pri hiši od 5.1.2006 in prevozil cca 1200km. Nekaj malega vzamem pri porabi v račun tudi to, da je avto na novo pri hiši in ga ne poznamo ter ga še ne znamo vozit na nek optimum pri porabi. Je pa redno servisiran in dela brezhibno in tud plini so OK.
Torej tehnično brezhibno vozilo in razlika je očitna. Sicer ga nismo vajeni pa vseeno. Bomo videli kaj se bo pokazalo še po dveh ali treh tankih goriva.
V mrzlih zimskih dneh pa vžiga brez težav. Obrneš ključ in takoj zalaufa. Kakšno matranje in verglanje ni potrebno.
BigWhale ::
Pocakaj se malo, en sam tank, je dalec od tega, da bi bil primeljiv. Kaj sele pol tanka.
Nevem sicer kako je s kazalci kolicine goriva v drugih avtih ampak jaz se nisem videl taksnega, ki bi imel kazalec linearen. Odvisno od oblike posode za gorivo (pa tudi od tega, ce kolicino goriva nadzira elektronika). Pa zna se zgodit tudi, da gorivo prekrije plovec, ko polno tankas in ti kazalec nekaj casa stoji na ful.
Nevem sicer kako je s kazalci kolicine goriva v drugih avtih ampak jaz se nisem videl taksnega, ki bi imel kazalec linearen. Odvisno od oblike posode za gorivo (pa tudi od tega, ce kolicino goriva nadzira elektronika). Pa zna se zgodit tudi, da gorivo prekrije plovec, ko polno tankas in ti kazalec nekaj casa stoji na ful.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
Človek božji, kar tako na oko gledat kazalec za gorivo, kilometre in najt razliko v porabi med 6.8 in 7 pa res ne moreš. Ni pogojev. Pa še praviš da si tankal v ljubljani in celju...najbrž nisi vozu skoz po isti trasi. Malo drugače se bi treba lotit primerjave:)
Stepni Volk ::
En sam tank goriva ne bo dal merodajnih rezultatov. Zakaj?
1. Merilniik pretočenega goriva na črpalkah imajo svoje napake (če bo sprejeta nova direktiva EU, bo ta napaka lahko do 1% !.
2. Koliko goriva boš spravil v popolnoma prazen tank je odvisno tudi od zunanjih vremenskih pogojev
3. Ročica za polnjenje rezervoarja ne bo vedno blokirala na istem mestu.
4. Merilniki v avtomobilu so sila nenatančni
5. Board computer je sicer nekoliko boljši, a še vedno v primeru turbinsko gnanih motorjev in kakšnih povratnih vodov dejansko ne ve kakšna je trenutna poraba.
Pravi test je, da v tanku ni več goriva. Potem doliješ TOČNO količino goriva in voziš na točno določeni progi v točno določenih vremenskih pogojih.
Brainiaci so nekaj podobnega počeli z 1 litrom goriva. Richard Hammond (drugače tudi Top Gear) je potem vozil na tri različne načine na progi v obliki črke O:
- s konstantno brzino
- inpulzno (pospeševanje in ler, posepeševanj in ler...)
- dirkanje do maksimuma.
Največ krogov je naredil ko je vozil s konstantno hitrostjo :)
EDIT: Dodal povezavo.
1. Merilniik pretočenega goriva na črpalkah imajo svoje napake (če bo sprejeta nova direktiva EU, bo ta napaka lahko do 1% !.
2. Koliko goriva boš spravil v popolnoma prazen tank je odvisno tudi od zunanjih vremenskih pogojev
3. Ročica za polnjenje rezervoarja ne bo vedno blokirala na istem mestu.
4. Merilniki v avtomobilu so sila nenatančni
5. Board computer je sicer nekoliko boljši, a še vedno v primeru turbinsko gnanih motorjev in kakšnih povratnih vodov dejansko ne ve kakšna je trenutna poraba.
Pravi test je, da v tanku ni več goriva. Potem doliješ TOČNO količino goriva in voziš na točno določeni progi v točno določenih vremenskih pogojih.
Brainiaci so nekaj podobnega počeli z 1 litrom goriva. Richard Hammond (drugače tudi Top Gear) je potem vozil na tri različne načine na progi v obliki črke O:
- s konstantno brzino
- inpulzno (pospeševanje in ler, posepeševanj in ler...)
- dirkanje do maksimuma.
Največ krogov je naredil ko je vozil s konstantno hitrostjo :)
EDIT: Dodal povezavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Nejc Pintar ::
Tole glede benza se mi zdi precej bull. Pri nas vedno tankamo na Petrolu (v bližini je le še OMV), pa še nismo imeli težav z gorivom, razen takrat ko je brat v dizla tankal 95
Lahko je biti prvi, če si edini!
bzp ::
Pomojem je res da ni odvisno samo od firme, ampak tudi od lokacije (na eni pumpi pac dolivajo vodo, na drugi ne).
Krho, a si cist slucajn tankov na petrolu zravn merkatorja? Sm jest mel isto cel teden probleme, avto kasljal, skoraj parkrat crknil (ce nebi sredi krizisca dodal gas), komaj lezel v klanec, prevozil 100km manj s polnim tankom, v glavi sem ze delal racune za zamenjavo, ker je izgledalo da bo vsak cas totalno spustil duso ... v sredo sem tankal v lj. na omv, pa do tega trenutka ni avto se niti enkrat trznil (ista trasa voznje).
Krho, a si cist slucajn tankov na petrolu zravn merkatorja? Sm jest mel isto cel teden probleme, avto kasljal, skoraj parkrat crknil (ce nebi sredi krizisca dodal gas), komaj lezel v klanec, prevozil 100km manj s polnim tankom, v glavi sem ze delal racune za zamenjavo, ker je izgledalo da bo vsak cas totalno spustil duso ... v sredo sem tankal v lj. na omv, pa do tega trenutka ni avto se niti enkrat trznil (ista trasa voznje).
krho ::
BZP tankal sem na Laborah...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
madmitch ::
Kakorkoli, kadarkoli tankam na Petrolu (Megane 1.6) je odzivnost avta slabša, poraba večja in zjutraj ga moram milo prositi da sodeluje. Če tankam na Letališki v smeri od BTC proti obvoznici na levi (mislim da je OMV, nisem siguren), deluje mašina kot urca, tako da...
Zakaj in kaj zlivajo notri na petrolu, me niti ne zanima, dejstvo je, da se pozna na delovanju motorja.
Pa ne mi o ininih črpalkah na hrvaškem, prosim, sem že praznil tank zaradi njih. Sicer pa, lahko da je to od črpalke do črpalke, da ne bom komu krivico kar po čez delal.
Zakaj in kaj zlivajo notri na petrolu, me niti ne zanima, dejstvo je, da se pozna na delovanju motorja.
Pa ne mi o ininih črpalkah na hrvaškem, prosim, sem že praznil tank zaradi njih. Sicer pa, lahko da je to od črpalke do črpalke, da ne bom komu krivico kar po čez delal.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
poweroff ::
Jaz imam dizla, te dni smo imeli -21,5 (ja, živim v malo bolj odročnih krajih), pa ni bilo problemov.
Res je pa, da tankam na Agipu. Glede na izkušnje pa so razlike med Agipom in ostalimi črpalkami zelo velike. Žena recimo je tankala bencin na Petrolu, pa je avto stalno nekaj cukal, kašljal... potem pa sem šel enkrat na Agip. In avto je nenadoma delal občutno bolje kot prej. Za foro sem skušal čez nekaj časa spet tankati na Petrolu, pa se je spet pojavilo cukanje.
Diesel pa tankam že ves čas na Agipu. Prejšnji lastnik je prvič (v nov avto!) tankal na Petrolu, pa so mu natočili toliko vode, da mu je odletela pumpa. Sicer je dobil škodo povrnjeno nazaj, samo potem ni nikoli več tankal na Petrolu. Isto je priporočil tudi meni. In dejansko - -21,5 pa ni bilo nobenih problemov.
Res je pa, da tankam na Agipu. Glede na izkušnje pa so razlike med Agipom in ostalimi črpalkami zelo velike. Žena recimo je tankala bencin na Petrolu, pa je avto stalno nekaj cukal, kašljal... potem pa sem šel enkrat na Agip. In avto je nenadoma delal občutno bolje kot prej. Za foro sem skušal čez nekaj časa spet tankati na Petrolu, pa se je spet pojavilo cukanje.
Diesel pa tankam že ves čas na Agipu. Prejšnji lastnik je prvič (v nov avto!) tankal na Petrolu, pa so mu natočili toliko vode, da mu je odletela pumpa. Sicer je dobil škodo povrnjeno nazaj, samo potem ni nikoli več tankal na Petrolu. Isto je priporočil tudi meni. In dejansko - -21,5 pa ni bilo nobenih problemov.
sudo poweroff
krneki0001 ::
Evo po parih mescih testiranja.
Najmanj 15 polnih tankov na vsaki pumpi zaporedoma(vedno ena in ista pumpa od enega prodajalca bencina, ker imajo približno bencin enake kvalitete) in vsak tank spraznjen skoraj čist do konca - do pumpe sem se pripeljal skor na hlape.
Avto je Daihatsu Feroza EX z frgazerjem. 63kW in 1596ccm, teža je 1180kg, gume so BFGoodrich ALL TERRAIN, ki so zelo grobe in orenk narezane za vožnjo po vseh terenih.
Z avtom je tudi dost vožnje po terenu in po snegu, kjer se poraba tudi orenk poveča. Vsak četrtek, petek in soboto pa vožnja do maribora in nazaj(fax ob delu). Avta ne šparam, ga pa redno servisiram(sam).
Meritve sem delal od 1. septembra lansko leto, do 6 januarja 2006. Vmes se je sicer zamenjal letni čas, vendar so gume ostale iste(all terrain, all weather all seazon). Poraba pa je ostala enaka.
Petrol.
Tankal 98 oktanski bencin. Bencinska pumpa petrol na šmartinski zraven glavnega vhoda v BTC.
Z enim tankom (60 litrov) naredim v povprećju 500 kilometrov, kar znaša 12 litrov porabe na 100km.
Največ 520km(11,5 litra) in najmanj 480km(12,5 litra) prevoženih z celim tankom.
OMV.
Tankal 100 oktanski bencin. Bencinska pumpa LOGO v Grosuplju.
Z enim tankom povprečno okoli 550km, kar znaša 10,9 litra na 100km povprečno porabo na 100km.
Največ je bilo 563km(10,65 litra), najmanj pa 520km(11,5 litra).
Agip.
Tankal 98 oktanski bencin. Bencinska pumpa na Letališki cesti.
Z enim tankom v povprečju 620 kilometrov, kar znaša porabo 9,6 litra, največ kar sem prevozil je bilo pa 760 kilometrov, kar je pomenilo porabo 7,9 litra, ampak vožnja je bila samo po avtocestah in do 100km/h. Drugače je pa od 600(10 litra) do 640 kilometrov(9,3 litra).
Zadnja dva tedna pa sem opazil, da delam z istim bencinom vedno manj kilometrov. Agip je začel točiti slabši bencin, ker naredim z enim tankom samo še od 550 do 600 kilometrov. Lahko pa da je to zaradi mraza, ker se je ozračje zelo shladilo, pa je zato tudi poraba večja.
V tem času(od septembra 2005 pa do sedaj) sem naredil 29.424 kilometrov in tankal 50X in povprečje kilometrov je 588,5 kilometrov prevoženih s polnim tankom, kar znaša porabo 10,2 litra na 100 km prevoženih.
Najmanj 15 polnih tankov na vsaki pumpi zaporedoma(vedno ena in ista pumpa od enega prodajalca bencina, ker imajo približno bencin enake kvalitete) in vsak tank spraznjen skoraj čist do konca - do pumpe sem se pripeljal skor na hlape.
Avto je Daihatsu Feroza EX z frgazerjem. 63kW in 1596ccm, teža je 1180kg, gume so BFGoodrich ALL TERRAIN, ki so zelo grobe in orenk narezane za vožnjo po vseh terenih.
Z avtom je tudi dost vožnje po terenu in po snegu, kjer se poraba tudi orenk poveča. Vsak četrtek, petek in soboto pa vožnja do maribora in nazaj(fax ob delu). Avta ne šparam, ga pa redno servisiram(sam).
Meritve sem delal od 1. septembra lansko leto, do 6 januarja 2006. Vmes se je sicer zamenjal letni čas, vendar so gume ostale iste(all terrain, all weather all seazon). Poraba pa je ostala enaka.
Petrol.
Tankal 98 oktanski bencin. Bencinska pumpa petrol na šmartinski zraven glavnega vhoda v BTC.
Z enim tankom (60 litrov) naredim v povprećju 500 kilometrov, kar znaša 12 litrov porabe na 100km.
Največ 520km(11,5 litra) in najmanj 480km(12,5 litra) prevoženih z celim tankom.
OMV.
Tankal 100 oktanski bencin. Bencinska pumpa LOGO v Grosuplju.
Z enim tankom povprečno okoli 550km, kar znaša 10,9 litra na 100km povprečno porabo na 100km.
Največ je bilo 563km(10,65 litra), najmanj pa 520km(11,5 litra).
Agip.
Tankal 98 oktanski bencin. Bencinska pumpa na Letališki cesti.
Z enim tankom v povprečju 620 kilometrov, kar znaša porabo 9,6 litra, največ kar sem prevozil je bilo pa 760 kilometrov, kar je pomenilo porabo 7,9 litra, ampak vožnja je bila samo po avtocestah in do 100km/h. Drugače je pa od 600(10 litra) do 640 kilometrov(9,3 litra).
Zadnja dva tedna pa sem opazil, da delam z istim bencinom vedno manj kilometrov. Agip je začel točiti slabši bencin, ker naredim z enim tankom samo še od 550 do 600 kilometrov. Lahko pa da je to zaradi mraza, ker se je ozračje zelo shladilo, pa je zato tudi poraba večja.
V tem času(od septembra 2005 pa do sedaj) sem naredil 29.424 kilometrov in tankal 50X in povprečje kilometrov je 588,5 kilometrov prevoženih s polnim tankom, kar znaša porabo 10,2 litra na 100 km prevoženih.
kixs ::
Sem pred kratkim zacel tankat OMV 100 oktanca in sem zelo presenecen. Avto bolje gre in pri bolj aktivni voznji kot po navadi celo manj pije Merjeno seveda na celoten tank!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
Super Sonic ::
" Glede na izkušnje pa so razlike med Agipom in ostalimi črpalkami zelo velike"
Agipu v Sloveniji dobavlja gorivo nihče drug, kot sam Petrol. To bi nenazadnje lahko celo opazil pri tankanju, saj se pr polnem tanku vedno na koncu zadeva "zapeni".
Edina pumpa kjer je dizelsko gorivo _res_ čisto, je MOL.
p.s.
ok, na OMV ne hodim zato ne vem za njihovo kvaliteto...
Agipu v Sloveniji dobavlja gorivo nihče drug, kot sam Petrol. To bi nenazadnje lahko celo opazil pri tankanju, saj se pr polnem tanku vedno na koncu zadeva "zapeni".
Edina pumpa kjer je dizelsko gorivo _res_ čisto, je MOL.
p.s.
ok, na OMV ne hodim zato ne vem za njihovo kvaliteto...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Stepni Volk ::
Super Sonic - lansko leto, ko so dizli serijsko zmrzovali, je to bilo zato, ker je Petrol in Istrabenz imel mejo -15C (ki seveda ni nikjer zavedena). Agip tega problema ni imel, saj garantira uporabo do -20 C.
Vir.: Glasilo AMZS december 2003, takratne novice žal ni več on-line http://www.amzs.info/novica.asp?id_pdr=1&i...x=37&id_nov=727, je pa lanskoletni Nasvet
Še več, marsikateri proizvajalec npr.: PSA (Citroen, Pegueot) ne dovoljuje dodajanja aditivov v dizelsko gorivo. Tako so imeli lastniki izbiro: točiti v Petrolu ali Istrabenzu in dodajati aditiv, ter izgubiti garancijo, ali pa točiti pri Petrolu/Istrabenzu brez dodajanja aditivov in potem tožiti Petrol (kar se je zgodilo), ter ostali, ki so točili pri Agipu in tega problema niso imeli.
Vir.: DELO - Na kolesih
Med žrtvami lanskoletne Petrol/Istrabenz afere je bil tudi brat oz. njegov 2.5 Tdi motor v A6. Bil je na smučanju in avto je miroval.
Ker je pred tem delal v Švici, mu niti na misel ni prišlo, da bi Petrol/Istrabenz točili dizelsko gorivo, ki zdrži samo borih -15C.
Še sedaj ne vem, zakaj na bencinskih servisih poleg cene ni zavedeno tudi do katerih minus stopinj gorivo zdrži. Še več, ne vem zakaj ne morejo ponuditi več različnih goriv?
Včasih bi ameriška zakonodaja bila dobrodošla tudi pri nas.
Vir.: Glasilo AMZS december 2003, takratne novice žal ni več on-line http://www.amzs.info/novica.asp?id_pdr=1&i...x=37&id_nov=727, je pa lanskoletni Nasvet
Še več, marsikateri proizvajalec npr.: PSA (Citroen, Pegueot) ne dovoljuje dodajanja aditivov v dizelsko gorivo. Tako so imeli lastniki izbiro: točiti v Petrolu ali Istrabenzu in dodajati aditiv, ter izgubiti garancijo, ali pa točiti pri Petrolu/Istrabenzu brez dodajanja aditivov in potem tožiti Petrol (kar se je zgodilo), ter ostali, ki so točili pri Agipu in tega problema niso imeli.
Vir.: DELO - Na kolesih
Med žrtvami lanskoletne Petrol/Istrabenz afere je bil tudi brat oz. njegov 2.5 Tdi motor v A6. Bil je na smučanju in avto je miroval.
Ker je pred tem delal v Švici, mu niti na misel ni prišlo, da bi Petrol/Istrabenz točili dizelsko gorivo, ki zdrži samo borih -15C.
Še sedaj ne vem, zakaj na bencinskih servisih poleg cene ni zavedeno tudi do katerih minus stopinj gorivo zdrži. Še več, ne vem zakaj ne morejo ponuditi več različnih goriv?
Včasih bi ameriška zakonodaja bila dobrodošla tudi pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Fizikalko ::
Meni je lani zamrznil Petrolov dizel pri -11. Prekleti k....
Letos tankal Alpinca pri OMV in dela vse BP.
Letos tankal Alpinca pri OMV in dela vse BP.
BigWhale ::
Stepni,
Jasno, da en tank ni merilo. :) Zato sem rekel, naj se organizirajo ljudje in naredijo 'meritev' tako kot treba. Da bo kaj pomenila. Za tako meritev rabis vec avtov in vec kot prevozit nekaj krogov z enim tankom.
No, on the subject me pa zanima, kako so narejene crpalke na petrolu in omv? In kako to, da lahko toliko vode pride v tank noter? Kaksno obliko imajo podzemni rezervoarji na posameznih pumpah in kako iz teh rezervoarjev pride bencin do avtomobila?
Bencin in diesel (za slednje ne vem, samo predvidevam)sta lazja od vode, torej, ce pride v tank voda, se nabere na dnu?
Kako poteka dovajanje goriva iz avtomobilskega rezervoarja v motor?
Jasno, da en tank ni merilo. :) Zato sem rekel, naj se organizirajo ljudje in naredijo 'meritev' tako kot treba. Da bo kaj pomenila. Za tako meritev rabis vec avtov in vec kot prevozit nekaj krogov z enim tankom.
No, on the subject me pa zanima, kako so narejene crpalke na petrolu in omv? In kako to, da lahko toliko vode pride v tank noter? Kaksno obliko imajo podzemni rezervoarji na posameznih pumpah in kako iz teh rezervoarjev pride bencin do avtomobila?
Bencin in diesel (za slednje ne vem, samo predvidevam)sta lazja od vode, torej, ce pride v tank voda, se nabere na dnu?
Kako poteka dovajanje goriva iz avtomobilskega rezervoarja v motor?
Stepni Volk ::
Dodajanje vode gorivu, predvsem dizlu, bo lahko tudi gorivo prihodnosti. Na Koelnski univerzi raziskujejo kako dodati vodo dizlu, da bi zmanjšali porabo dizla, ter hkrati zmanjšali onesnaževanje.
Motorji očitno nimajo problema, tudi če je vode do 50%. Z dodajanjem vode, pa se lahko saje zmanjšajo za 85%.
Na to idejo so prišli v Ameriki že v 70 letih. Problem je v tem, da mešanica ni stabilna in se voda, ter gorivo ločita. Z emulgotorji pa tega niso uspeli rešiti (zaradi cene ali dodatnega onesnaževanja).
KLIK
Motorji očitno nimajo problema, tudi če je vode do 50%. Z dodajanjem vode, pa se lahko saje zmanjšajo za 85%.
Na to idejo so prišli v Ameriki že v 70 letih. Problem je v tem, da mešanica ni stabilna in se voda, ter gorivo ločita. Z emulgotorji pa tega niso uspeli rešiti (zaradi cene ali dodatnega onesnaževanja).
KLIK
Phoebus ::
Stepni volk: Kaj pa poreče pumpa na mešanje z vodo? Že pri malo preveč vodeni nafti rade ribajo pumpe (ker se mažejo z gorivom), tako da 50% mešanica...yeah, sploh na kakega dCi-ja ali pa hDi-ja...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinske črpalke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22131 (19576) | Nesta |
» | Tankanje bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10556 (7331) | dux |
» | Točenje goriva na Petrolu(LJ) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36095 (33280) | Zheegec |
» | Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 29571 (27435) | kixs |
» | Slab bencin? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11371 (9536) | TribesMan |