» »

Petrol prodaja vodeni bencin?

strani: 1 2 »

Stepni Volk ::

Eno je dolivanje vode in drugo mešanica. Če daš skupaj gorivo in vodo, se bosta kmalu ločili, ker gorivo ni topno v vodi in obratno.
Tisto, kar poskušajo je, da naredijo STABILNO mešanico z vodo. Takšnemu gorivu bodo dali novo ime. Vseboval pa bo: gorivo +vodo +emulgator.
Sam sem pomislil tudi na dva različna rezervoarja: eden z vodo, drug z gorivom in potem aktivno mešanje pred vžigom.

BigWhale ::

> Problem je v tem, da mešanica ni stabilna in se voda, ter gorivo
> ločita.

Mogoce ce bi implementiral en tak velik ladijski vijak v rezervoar, ki bi stalno 'sprudlal' gorivo... ;>


Bo na moja vprasanja kak mehanik znal odgovoriti? :( Ker me res zanima, kako pride voda v motor.

madmitch ::

OK, to sicer velja za mazut in ladijsko lahko nafto (ki ni D2). Oba sama po sebi vsebujeta vodo, ki se jo s centrifugalnimi separatorji skupaj z ostalo svinjarijo da odstraniti, a vseeno v dnevnih tankih ostaja kar veliko vode, ki se jo odstrani z izpuščanjem na dnu tanka.

Pri avtomobilu del vode v rezervoarju nastaja tudi s kondenzacijo ob spremembah temperatur in vlage v okolju ter verjetno slabem odzračevanju, del pa... Kaj pa vem. Mi je pa dosti nerazumljivo, da bi jo potegnil na črpalki, razen morda takoj po polnjenju podzemnih rezervorjev in iztočasno dosti veliki potrošnji (veliko vozil, frekventna črpalka), kjer polnjenje podzemnih tankov zmeša vodo, ki je že v tanku z gorivom in jo črpalka potegne še preden se uspe usesti na dno. Lahko pa je tudi šlamparija bencin kelnerjev, da ne čistijo rezervoarjev (vode in druge nesnage na dnu) za kar so rezervoarji opremljeni s "talnim izpustom".
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

madmitch ::

Mešanico fosilnih goriv in vode so zelo uspešno preizkušali v ranjki SSSR in to baje zelo uspešno, predvsem goriva za reaktivne avio motorje. Jim je pa verjetno zmanjkalo "$$mrtvih predsednikov$$" in posledično volje. Morda pa so ti znanstveniki odrinili na zahod in se zna še kaj zanimivega zgoditi. To bi sicer pomenilo zmanjšanje porabe nafte, kar pa nekaterim ne bi bilo všeč. Posledično bi maloprodajna cena tega goriva ostala enaka sedanjim, bi pa vsekakor manj obremenjevalo okolje, kar z ekspanzijo porabe na Kotajskem in v podobnih državah sploh ni zanemarljivo.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

Nejc Pintar ::

AFAIK je izgorevanje z mešanico vode lajko še učinkovitejše.

Najbolje bi bilo seveda 2 rezervoarja pa aktivno mešanje.
Lahko je biti prvi, če si edini!

Azrael ::

To vsekakor, pri zelo obremenjenih motorjih z notranjim izgorevanjem je dodatno vbrizgavanje vode že dolgo znano. Diesel motorji tudi lepše tečejo, če se vbrizgava tudi del vode, pri plinskih turbinah se lahko dvigne moč, ker so lopatice bolje hlajene.

Ampak takole enostano, ko je vse skupaj v enem tanku in se voda in gorivo loči, takrat ne more biti dobro.

Pred leti sem na nekem sat programu gledal oddajo, ko so delali raziskavo kvalitete goriv v Nemčiji in na mnogih črpalkah, kjer so odvzeli vzorce, je bila kvaliteta goriv na spodnji meji še dovoljenega ali še to ne. Taka raziskava bi prišla prav tudi pri nas, IMO bi bilo zelo pestro.
Nekoč je bil Slo-tech.

Highlag ::

Eno glup komentar na dodajajnje vode dezel gorivu:

Zakaj tega ne naredi kar motor? Tik pred vbrizgom v komoro. Voda bi se z ustrezno mešalno komoro konstantno lepo mešala z gorovom.
Pač bi poleg tanka za nafto imeli še tank za destilirano vodo:D
Never trust a computer you can't throw out a window

balocom ::

To obstaja:D Imenuje pa se water injetion (al neki tazga). BTW, brizganje vode v dizel motorje naj bi delalo kot N2O
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Mr.B ::

Pozimi tankam AGIP, dela ko urca. Avto mi je stal od prejšnega tedna do srede pa v v sredo zjutral lepo vžal, prvi kilometer je mel malo čuden zvok, potem pa se je normalno vglašal. Slo črpalk pozimi ne obiskujem.

Merilec tanka vsaj pri meni ne kaže linearno. Do polovice naredi 450 km od polovice dokler se ne prižge lučka pa slabih tristo bolj 250 km. skupaj jih naredim nekaj čez sedemsto. Je pa dizel...
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

Fizikalko ::

Moj rekord je z OMV-jem. 1370 kilometrov z enim tankom - Peugeot 206 HDi.

Širajzl ::

3,65l/100 - kako si se pa vozil, po jajcah?

Fizikalko ::

V tank gre 52, tko da pride 3,8. Ja, po jajcih, valjda.

Rekord je sicer 3,39, ampak ne na cel tank.

SkIDiver ::

Se strinjam, da kazalci niso zanesljivi. Zato se tudi ne dregam ob njega. To je pač samo na oko rečeno kolk naj bi bila poraba.

Drugače pa se vidi poraba, ko na bencinskem servisu natankam. In takrat vedno nalijem do roba zelene plastike, ki preprečuje, da bi se zmotil in vtaknil notr pipo za dizelsko gorivo. Tako je vedno isto napolnjen rezervoar. Nekaj je seveda odstopanj zarad temperatur in nenatančnih števcev na pumpi ampak tega pač nekako ne upoštevam in gledam dejansko stanje kot mi je prikazano. Na tej podlagi potem zračunam porabo. Kolko sm prevozil in kolk nalil notr. Poleg vsega tudi prevoženi km po moji oceni niso najbolj realni, ker števec za hitrost vedno kaže manj kot pa se dejansko pelješ. Od tega nekako sklepam, da je tudi podatek o prevoženi poti ni ravno najbolj točen. Za povrhu vsega pa tudi trasa vožnje ni vedno ista. Ampak za voljo porabe pa tud ne bom šel brez veze vozit po isti trasi samo zato, da bom videl kaka bo poraba, če ni potrebe, da bi se tam pač peljal. Poleg vsega pa je takoj razlika, če bom na isti trasi peljal po omejitvah v koloni ali pa bom na cesti sam in se peljal bistveno hitreje ali pa celo prehitel vozilo ali dva, ki sta se znašla pred mano.

Tu ne govorim o mirodajnosti podatkov o porabi vozila ampak samo v tem, da sam sem opazil razliko, če tankam na različnih bencinskih servisih. Ne samo pri porabi ampak tudi pri odzivnosti motorja in v končni fazi tudi zvok motorja ter kako vžge.

Utk ::

Sej, čudno bi blo, če ne bi blo razlike, če ima vsaka firma drugačen bencin. Kolk točno, je pa težko rečt. Pa že od črpalke do črpalke je razlika. Jaz imam tudi raje OMV kot Petrol, druge so pa predaleč. Je pa dobro o tem govorit...da bojo videli pri Petrolu, da ljudje opazijo razliko in se bojo bolj potrudli. Naj jim pada promet, bo kmalu boljši bencin:)

SkIDiver ::

Da dodam še eno na to temo.

S službenim kombijem pač tankam na Petrolu, ker imam magna kartico. Skratka pridem s praznim tankom na servis, zataknem pipo not in tankam. Ko mi sklop pipo in jo potegnem vn vidim samo en kup pene. Potem malo čakanja, da se zadeva malo poleže in dotankam do roba. Vidim pa seveda direkt notr v tank tako, da se lepo vidi pena in tudi nafta, ko se pena porazgubi.

Če zgodbo ponovim na lastno plačilo od privatni uporabi kombija na OMV-ju je te pene bistveno manj in se hitreje porazgubi kot na Petrolu. Zelo hitreje!

Ko pa sem v Würzburgu v Nemčiji prišel prazen na Shellov bencinski servis in sem točil notr nafto pa pene sploh ni bilo! Takoj, ko sem pipo potegnu vn je bila samo nafta. O peni ne duha ne sluha. Poznalo pa se je tudi pri odzivnosti kombija.

Sklepam, da je ta pena posledica prisotnosti vode. Poleg vsega pa ima na vsakem izmed teh treh omenjenih bencinskih servisov nafta drugačno barvo. Najlepša je bila na Shellu, modrikasta barva. Najgrša pa mi je na Petrolu, malo vleče na rdečkasto. OMV-jeva pa potegne malo na zelenkasto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

madmitch ::

Barva naj te ne bega, to je le umetno barvanje, da se dizel loči od kurilnega olja. Oboje sta le komercialni imeni iste čorbe. Pena je lahko posledica izvora nafte, aditivov ali pa tudi nečistoč, kamor spada tudi voda, ni pa nujno.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

xabre ::

pa pena je odvisna tudi od dizajna pištole.

Ne moreš imet peno za pokazatelj kvalitete goriva:\

SkIDiver ::

Kakšni designi pištol pa vse obstajajo, ko smo že pri tem? Kolkr jz vem je samo cev, ki ima znotraj manjšo cevčico, ki je povratni vod nazaj na ventil na pipi. Mislim, da dela na principu vakuuma. Ko pride do spremembe se ventil samodejno zapre kar prepreči izlitje, ko je tank povn.

Sicer pa OK sej peni. Pač poganja zadevo pumpa pa gre mogoče še čez kakšen prekat, itd. Ampak, ko je enkrat v tanku je pa vseen mal nenormalno, da traja 2 do 3 minute, da se pena poleže dol! Če tankam skoraj na prazen tank je to nekje 80L. In pr 70L mi zapre pipo, ker je polno pene notr. Potem pa čakam in dotočim še 12 do 13L notr. In to morm na petrolu počet kot po jajcih drugače lahko kampiram zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Brane2 ::

Ko smo že pri teh zadevah, rahlo OT, pa vseeno:

je možno, da delavci na črpalkah praznijo cevi pištool za vsako stranko in tako kradejo benz stranki ?

Danes sem bil spet nekaj preveč len in se mi ni dalo tankat, preden sem šel na bolšjak.

Precenil sem se za mogoče dva litra in jasno ostal brez benza kakih 6 km od delavnice, ko sem se vračal že nazaj.

Poikličem kolege, ta skoči na pumpo in mi prinese 5 L kantico benza. Natankam, avto vžge iz prve (ostal sem tik pred odcepu Rudnik, v smeri proti tunelu, kakih 500 m od tunela.)

Odpeljem se, vendar mi pade na pamet, da bi vendarle tankal do fula danes in ne bi čakal na ponedeljek. Najbližja pumpa v moji smeri je na Letališki. Petrol je bil zaprt (nedelja, cca 10h dopoldne), OMV pa odprt.
Ni gužve, na vsakih 5 minut pride mogoče en avto.

Se ustavim in tankam do vrha, tako kot vedno. Stvar mi odmeri 49.9L.

Računica se mi ne izide:

- moja Astra drži 50L, +/- 1L Sem že ostal prej brez benza in takrat sem uspel natankat le 50.5L
Dostikrat sem vozil že praktično na hlape in prilezel do pumpe, pa nisem uspel tankat čez 50L (mogoče deci ali dva).

-sedaj pa sem natankal 5L+50L=55L ! Ajde, do pumpe sem prevozil 8 km, glede na mojo porabo je to mogoče 6 dcl.

Nekako trije litri mi narobe hodijo.

Poleg tega, čim sem odšel, se je tip napotil s kanto ven proti črpalkam. Se odpeljem po letališki in čez 100m obrnem ter se zapoeljem še enkrat mimo pumpe. Tip je bil s kanto zraven točilne postaje, ki jo je ravno zapustila stranka za mano.

Naredim še en malodaljši krog in se 5 minut pozneje spet zapeljem mimo. Očitno je že prišla in ravno odšla še ena stranka in tip se je spet s kanto sprehajal okrog. Videt je blo,d a me je videl in spoznal.

Imam precej grd občutek, da kradejo, vendar mi ni jasno, kako bi to kdo lahko počel ob varnostnih kamerah, razen če to počne ob blagoslovu šefov ali varnostnikov.

Komu se da tak sum prijavit ? Domnevam, da bi policijo spravil s tem v slabo voljo, ampak mogoče pa je kje kak inšpektor, ki ga take stvari zanimajo ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Roadkill ::

S kanticam na petrolu ponavadi tankajo kurilca. To pa zato, ker jih kamere snemajo in ne smejo tankat direkt v avto. Tako, če poznaš enega prodajalca mu rečeš, da bi tankal kurilca, on natoči v kantico in potem to prelije v avto izven dosega kamer.

Drugače v cevi ostane bore malo bencina...

Imam pa tudi jaz občutek, da sem na Petrolu že večkrat dobil malo slabše gorivo. Če ne drugega, je bilo kaki dve leti nazaj tako, da smo imeli štirje probleme z avtomobilom, katerega smo nafilali s petrolovim gorivom v razmaku parih dni. Vse te težave (ugašanje motorja, "kašlanje" motorja) so z naslednjim tankanjem izginile.

Tko da jest zdej kar iz principa tankam na OMV. Ne da bi slepo vrjel, da ima boljši benz kot Petrol... zdaj že zgolj iz navade.

In ja: Črpalke so zelo različne. Skoraj vsaka je drugačna, kar se mi zdi povsem nelogično. Ampak že samo če izmeriš količino pretočenega bencina na sekundo vidiš, da je mnogo različnih. Od tega je potem tudi odvisna količina pene in tako količina bencina, ki ga lahko natankaš v prvem šusu.

Brane2: Jaz sem tankal 48l v avto, ki naj bi imel 45l tank. S tem, da sem se brez problemov pripeljal na črpalko, torej sem imel še nekaj bencina notri. Mi je prodajalec na črpali potem povedal, da so tanki ponavadi kakih 5l večji od specifikacij.
Ü

Brane2 ::

Kako da ni bil 5L večji od specifikacij vsa ta leta ?

Saj sem vsaj enkrat prej ostal brez benza, parkrat pa je avto že kašljal, ko sem se prikotalil na benzpumpo...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Azrael ::

Povsem mogoče, da si jim podaril 3-4l bencina.

Tisti ror drži nekaj litrov in če se ga redno prazni (sploh na malo bolj neobljudenih črpalkah ni problema, ker se posnetki varnostnih kamer baje sploh ne gleda ali kontrolira razen, če ni kakšne pi......) se hitro nabere za en tank.

Komu jih zašpecat ne vem, ker je vse skupaj kot ena mafija. Enako, kot za dobrote z vodo v bencinu ne vem komu. Mogoče se izogibat tistih pump, kar gre v domačem kraju, če nimajo enotno ponudbo, ko pa greš po svetu je loterija.

Brat je pred leti nalil na tisti pumpi na Dolenjski cesti v Lj. pred Leclerc-om toliko vode, da je potem komaj prilezel domov. Poraba je bila olala, voda pa je tudi tekla iz avspuha na veliko, pare tudi ni manjkalo in je najprej mislil, da je prtebilo tesnilo na glavi, vendar ker vode v hladilniku ni manjkalo je bilo lahko samo voda v bencinu. Edina sreča je bila, da je bilo poletje, da ni še kaj zmrznilo.
Nekoč je bil Slo-tech.

Brane2 ::


Drugače v cevi ostane bore malo bencina...



Kar pa se tiče tega kolk ostane v cevi, ne bi bil tako naiven.

Naj ostane pol litra. Če to narediš petkrat dnevno, verjetno pokriješ svoje potrebe po benzu za prevoz v službo in nazaj. Še parkrat več in ti sploh tankat ni treba.


Verjetno tega ne morejo početi med tednom, ko je več gužve, vikendi pa so verjetno optimalni.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Širajzl ::

Poraba je bila olala, voda pa je tudi tekla iz avspuha na veliko - prosim opiši postopek, kako se to naredi, da voda iz auspuha teče. Razen kondenza seveda.
Če je vbencinu voda ni teorije, da bi čez auspuh pritekla!!!!!!!!!!

Azrael ::

Ti misliš, da voda v mašini zgori ?!? Vodna para kondenzira , kdo bi si mislil, v vodo. Delaš na pumpi, da jih tako zagovarjaš ?
Nekoč je bil Slo-tech.

JamesBond ::

Meni se pa ne zdi sporno če delavec iztoči kaj je ostalo v cevi sebi v kanto.. zakaj pa ne? Saj ni on kriv če nekdo pusti benz v cevi..
Umik, umik, dajte plac da resim vse in se svet...
...sranje, sfalilo elektrike :(

Utk ::

Mislim, da nihče pol na usta scuza še zadnje kapljice iz cevi, tako da če kaj pusti not en, pustimo not vsi. Zdej pa po logiki, bi približno toliko bencina vsak pustil not, kot ga bi na začetku od prejšnega dobil zastonj. Če bi že bili pikolovski:)

dr.J ::

Kljub pretežno bencinski temi še malo dizla.

Tale mraz sem preživel z madžarskim dizlom brez problema. Sicer navadno tankam na OMV ali Petrolu. Redno si delam zapiske (litri & km) in sem to zimo nejevoljen ugotavljal, da mi avto porabi 0.7 l/100 km več kot sicer pozimi. Ko sem se o tem pogovarjal na servisu, so mi rekli, naj grem tankat na eno od MOLovih čropalk, češ da oni naredijo z eni tankom med 80 in 100 km več. Ravno danes sem tankal in povprečna poraba je kljub mrzlemu tednu spet - normalna! Naj povem, da vedno tankam do vrha, tako da vidim gladino, ter da doslej običajna odstopanja med dvema zaporednima tankoma niso presegala dva decilitra.

Seveda se mi ob tem postavlja vprašanje kvalitete goriva.

Brane2 ::


Meni se pa ne zdi sporno če delavec iztoči kaj je ostalo v cevi sebi v kanto.. zakaj pa ne? Saj ni on kriv če nekdo pusti benz v cevi..


Tista stvar je tako narejena, da naj bi VSI pustili benz v cevi. ČIm ti torej zaključiš s tankanjem, naj bi se ventil v ročki zaprl, ravno zaradi takih kraj.

Če pa je kdo pogruntal, kako priti mimo tega, te je okradel. Ko prideš ti tankat, ti zadeva seveda zaračuna tisti benz, ki ga je porabila, da je nafilala cev in tega pustiš na koncu v cevi, ga torej ne odneseš s sabo, ker ga ne moreš.

Tudi če ne bi bilo tako in bi bil n apumpi starega tipa, bi bilo to početje kraja. To, da "on ni kriv če ne kod busti benz v cevi", je neumnost.
Kaj misliš, kako bi te tip pogledal, če bi mu rekel "še dva litra, ki sem ju plačal,s ta v vaši cevi. Pridite prosim ven in jih izmolzite." Po možnosti, ko je gužva in je za tabo nekaj čakajočih. :D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Int BTW: mislim, da so razrredi točnosti precej strogo predpisani.

Kaj oni počnejo z benzom preden pride v tvojo kanto, je njihova stvar. Ti moraš dobiti benz ustrezne kvalitete in v željeni količini.
On the journey of life, I chose the psycho path.

BigWhale ::

Brane,

Hm, kako hitro bi iz tiste cevi bencin izhlapel? Dvomim, da je tisti ventil resnicno tako zelo plinotesen. Ce malo pusca, veter to hitro razpiha. :)

Brane2 ::

Tiste stvari imajo ventil v ročki, torej bencin iz cevi ne izhlapi.
On the journey of life, I chose the psycho path.

madmitch ::

Tudi če hlapi, to ni tako zelo hitro, kot se morda zdi. Sicer pa, nekoč je bilo na TV rečeno, da mora biti ročka polna.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

AngelOfDeath ::

Mogoče še kateri ne ve ampak rezervoarji majo raztezno posodo (del tanka) ki je ponavadi ne moreš napolnit z gorivom, no pri VW jo lahko napolniš tako da stisneš gumb ki se nahaja v cevi ki vodi v tank. Vendar tega nobenemu ne priporočam ker je raztezna posoda tam z določenim namenom.
edit: Slovnica

gzibret ::

Pri R5 five, bencinar, sem tankal na Petrolu in je notri bila nafta. Naredil 2 kilometra, nato pa obstal na cesti. Za popravilo (čiščenje motorja) sem plačal slabih 100 kSIT. Pred kakšnimi 8 leti.


Groza!
Vse je za neki dobr!
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Petrol ultimax (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
42330610 (8919) Matev
»

Tankanje bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
615823 (2598) dux
»

MOL, Petrol, OMW, INA...

Oddelek: Loža
487868 (3890) Super Sonic
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10212127 (9991) kixs
»

Slab bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
677034 (5199) TribesMan

Več podobnih tem