» »

Petrol ultimax

Petrol ultimax

šernk ::

na marsikateri manjši črpalki ni 98, kar se mi zdi popolnoma logično, saj se večinoma toči 95
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

Ina ima tako ali tako najslabši bencin. Na ininih servisih lahko še 91 oktanca tankaš, če ne pogledaš prav dobro, kaj gor piše.

U bistvu to ni nič tako zelo neobičajnega izven Slovenije.
Tudi v avstriji imaš na pumpah 91 oktanski bencin.
Tako je!

krneki0001 ::

Ja pa v avstriji ima BP tudi tok slab bencin kot ina na hrvaškem.

___ ::

po 1 tanku omv 100 oktanskega goriva sem sklenil da nima smisla tankat stotke...avto deluje praktično isto kot pri 95 oktanskem, razlika je le v nižjih obratih, pa še ta tako majhna da se enostavno ne splača.

Skratka v nove 1.3 mašine tankajte lepo 95 oktansko gorivo, da boste privarčevali tisti evro na tank goriva:) Glejte le da tankate na novih črpalkah in ne kakšnih privatnih nekje v neki vasi, saj bo zaradi novejših rezervarjev tank boljše kvalitete. Gorivo na petrolu in omvju je popolnoma isto.


lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ___ ()

___ ::

Ina ima tako ali tako najslabši bencin. Na ininih servisih lahko še 91 oktanca tankaš, če ne pogledaš prav dobro, kaj gor piše.

Sem šel enkrat not vprašat, če je to še osvinčen, pa je zatrdil da ni in da je pravi 91 oktanski bencin.



kako je s tvojim avtom nevem, vendar včina novih avtov je narejena za vsa goriva od približno 87 oktanov navzgor.Moraš vpoštevat da se avti prodajajo tudi v nerazvitih državah kjer je 95 oktansko gorivo že superduper dobro... Celo v ZDA se prodaja 87 oktansko gorivo..
vir: http://www.handymanusa.com/articles/oct...

What are octane ratings?
Octane ratings measure a gasoline’s ability to resist engine knock, a rattling or pinging sound that results from premature ignition of the compressed fuel-air mixture in one or more cylinders. Most gas stations offer three octane grades: regular (usually 87 octane), mid-grade (usually 89 octane) and premium (usually 92 or 93). The ratings must be posted on bright yellow stickers on each gasoline pump.

tako da bi tvoj avto deloval popolnoma normalno tudi z 91 oktanskim gorivom. Razen če imaš avto z 280 konji ali več, tam bi se pa mogoče poznalo premalo oktanov..

Mene je le zanimalo če je razlika na slovenjskem trgu med 95 oktanskim gorivom in 100 oktanskim gorivom pri 1.3 mašini..in je ni.razen v ceni...pozna se mogoče pri starejših avtih kjer vžig ni tako dobro nastavljen kot pri novejših, ali pa pri izredno močnih avtih, narejenih za tako gorivo..

Pri prejšnjem avtu se mi je naprimer poznalo, saj je bila tehnologija vžiga stara kakih 20 let, medtem ko pri novem avtu razlike NI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ___ ()

ahac ::

Je pa žalostno, da imamo v SLO kot polnopravni članici EU, isto kvaliteto bencina kot na balkanu in ne dosegamo EU standardov, čeprav jih plačujemo!

Seveda izopopolnjujejo zakonske standarde, ampak če bi se pozanimali in pogledali mednarodno raziskavo, bi videli, da imamo isti bencin kot Hrvaška, Bosna... Italija, Avstrija, Madžarska.., pa imajo nedvomno bolj kvalitetno gorivo.

Še nekaj imamo skupnega z balkanom: država določa ceno bencina. Potem pa jasno... zanimanja velikih evropskih oz. svetovnih firm, da bi odpiral črpalke v Sloveniji ni (ker se ne splača). Če pa ni konkurence pa tud ni razloga, da bi se kvaliteta izboljšala.


Celo v ZDA se prodaja 87 oktansko gorivo..

Oni drugače merijo oktane.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

___ ::

tega pa nisem vedel.Hvala za novo informacijo!

Octane rating @ Wikipedia

po tej tabeli sklepam da je 87 oktansko gorivo v zda isto kot 91 oktansko v evropi.


torej bi morala mašina vseeno normalno funkcionirati pri 91 oktanih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ___ ()

c00L3r ::

Nekateri starejši avti so imeli ročen preklop med 91/95 oktanskim gorivom. Vem iz prve za Opel Vectre, ki so bile narejene v zečetku 90-ih. Pri vbrizgu je bil en konetkor, ki si ga ven potegnil, obrnil in dal nazaj not. Ena stran je bila za 91, druga za 95 oktansko gorivo.

Če je motor narejen za višje oktane zna razvit malce več moči, če tanka 98. Pri motorjih narejenih za 95 oktanov, pa bistvenih razlik ni. Če se ne motim VW FSI motorji priporočajo 98. Delujejo pa seveda tudi z 95. Mislim da VW 1.6 FSI motor z 85 KW zahteva 98 oktanski bencin. Pri čemer pa VW 1.6 (ne FSI) motor z 75 KW zahteva 95 oktanski. Ta oba motorja sta se vgrajevala leta 2005 v Audi A3 in predvidevam tudi v druge modele iz VAG koncerna. Predvidevam da ti novi TFSI motorji od VAG tudi zahtavajo 98 oktanski bencin.

krneki0001 ::

Twstirali so imprezo 2.5 turbo. s 100 oktanskim bencinom je imela na valjih okoli 20 konjev več kot na 85 oktanskem bencinu. Ampak tist avto ima 305 konjev že v osnovi.

;-) ::

Torej če bi se po taki logiki poznalo 10KM pri 150KM mašini, bi človek lahko čutil\slišal razliko tud pri 120KM mašini, ker če vsak dan vozim avto točno vem kak ruži in če drugič ruži malo drugače (več kot 5 posto drugače) bom slišal, kmečka logika.

Ampak energetik, ti prvo probaj, če pa še nisi pa si kupi slušni aparat ker ne zaznavaš dobro okolice.

paper ::

Ko sem letos oktobra naredil 2 polna tanka na srbsko nafto ter enega polnega na makedonsko, sem moral menjat naftni filter in uporabiti cistilo za injektorje, ker je bila cela pizdarija. Tankal pa sem samo na avtocestah ter kjer so izdali racun in imeli euro5 nafto.

Pri nas je na vseh crpalkah gorivo po normativih, ne jamrajte. Tankam na petrol/omw/agip in je povsod isto. Razne ideje o 100km vec pri dolocenem proizvajalcu je zal le v glavi posameznika :)

lp

BigWhale ::

To maste ene slabe avte. Jaz sem na hrvaskem na Ini tankal tako Skodo Fabio, kot Xsaro Picasso in sem obakrat prisel cez velebit. U klanc gor sem se prehiteval, z uzgano klimo! :>

Ja ena stara jajca vozte, v tem je pa problem :P

Dr_M ::

Ravno nasprotno. Predobre avtomobile imamo, da ne laufajo na pomije. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

energetik ::

Torej če bi se po taki logiki poznalo 10KM pri 150KM mašini, bi človek lahko čutil\slišal razliko tud pri 120KM mašini, ker če vsak dan vozim avto točno vem kak ruži in če drugič ruži malo drugače (več kot 5 posto drugače) bom slišal, kmečka logika.

Ampak energetik, ti prvo probaj, če pa še nisi pa si kupi slušni aparat ker ne zaznavaš dobro okolice.

Sem že probal in ni razlike. Vsaj take, da bi jo lahko s svojimi čutili zaznal.
Poleg tega mi ni treba govorit, kako jaz zaznavam okolico, ker mislim da me ne poznaš, zato ne žali.

M-XXXX ::

sem se prehiteval, z uzgano klimo! :>

Tole bi bilo pa zanimivo videt>:D

Skyman ::

To maste ene slabe avte. Jaz sem na hrvaskem na Ini tankal tako Skodo Fabio, kot Xsaro Picasso in sem obakrat prisel cez velebit. U klanc gor sem se prehiteval, z uzgano klimo!


Pozabu si napisat da si prehitevu kolesarje in pešče 8-):P:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

;-) ::

2x sem že tankal na Tušu, če bi bil Lidl bi pa sigurno tam:D

Poraba pa me vedno bolj preseneča, sem će na
15.8km\l po fiatovo
oz. 6.32l\100km po domače in prvo prestavo vedno vdarim do konca. Ju3 nalijem do konca pol pa gremo pod 5 probat...

mikko ::

No pri močnejših mašinah se 100 oktanc zelo pozna, sploh pa petrol ni na nivoju napram omv.
Zdej sem tankal Agip, sicer 95 in se pozna napram 100 od omw, v prid slednjemu.
Pri šibkejših mašinah pa verjetno res ni take bistvene razlike.

energetik ::

Ne ravno pri šibkih ampak pri takih z nizkim kompresijskim razmerjem. Ti lahko narediš 500KM mašino z nizkim kompresijskim razmerjem, ki bo normalno laufala z 91 oktancem (100 oktanc ji pa ne bo prinesel več moči).
Lahko pa narediš majhno 30KM mašino z visoko kompresijo, ki bo rabila 100 oktanca in jih bo 95 oktanc zmanjšal moč (ECU odprava klenkanja).

plavko61 ::

kakšno kompresijsko razmerje pa je primerno ta 100oktanca?
Za mojga megana II 1.6 iščem podatke, ali je OK.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

energetik ::

There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.
Compression ratio /Octane
5:1 / 72
6:1 / 81
7:1 / 87
8:1 / 92
9:1 / 96
10:1 / 100
11:1 / 104
12:1 / 108

Vir: http://www.carbibles.com/fuel_engine_bi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

;-) ::

To je tista kompresija ko jo zmerim če na cilinder dam tisti "barometer" oz whatever.?

energetik ::

Tam izmeriš max pritisk v barih ali Pa. Kompresijsko razmerje je pa razmerje med prostornino valja nad batom pri SML in ZML.

Priporočam še branje tega članka. Odlično razloži vse o bencinu, oktanskih številih, aditivih.

plavko61 ::

a lahko preveč oktanski bencin škoduje avtu?
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

ivanuscha ::

Ha če pa tole drži glede kompresije in oktanov, potem jst komot tankam 100 oktanca in se bi moralo poznat. In to pri 1.4 8v 77km, ki ima kompresijsko razmerje 11:1. :D

;-) ::

Jaz mam tud 11:1.

energetik ::

Ja madonca, še z BOLD sem označil:
For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.
Vsem tistim vrednostim je treba odšteti 5-7 oktanov. Poleg tega piše, da je to a rough guide. Držal bi se tistega, kar piše v navodilih vsakega avta. Tisto pa merijo tako, da pod močno obremenitvijo preverjajo, pri katerih oktanih ravno še NE pride do klenkanja.

Plavko61, nič ne škodi.

P.S: zanimivo je to, da pri večjih nadmorskih višinah lahko uporabljaš manj oktanski bencin, prav tako pozimi in v vlažnem vremenu (iz prejšnjega linka).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

dj_arc ::

Za začetek naj povem, da sem zaposlen na petrolu, ampak kot študent, tako da nimam nikakršnega namena "zagovarjati" petrola...ker pač nimam nč od tega...

Pol pa da pokomentiram par izjav k sm jih prebral.

prvič:
Voda v gorivu? kondenz v rezervoarjih?? ljudje, če samo vzamemo za primer nafto, le ta ima manjšo gostoto od vode, zato plava na njej. Torej se kondenz in voda ki se nabere v rezervoarjih "usede" na dno, je tako?? Ker pa je sesalna cev dvignjena od dna rezervoarja minimalno 150mm, in ker so v rezervoarju merilniki nivoja vode, kateri opozorijo kdaj točno je TREBA (pa naj bo to stara črpalka al pa nova) izvleči vodo, iz rezervoarja, do mešanja teh dveh tekočin praktično ne pride. Vsaj ne tako da bi vi to fasali v tank od avta.
Nekoliko se voda dvigne, ko cisterna pripelje nafto, ampak takrat je na bencinskem servisu točenje nafte prepovedano! šele ko se voda v rezervoarju umiri, takrat se lahko toči naprej.

Drugič:
Ljudem, ki ne točijo vedno polnega tanka, ampak vedno malenkosti, se v lastnem tanku nabira kondenz, zato avto "cuka".

Tredjič:
nekdo je rekel, da je to marketinška poteza-novo ime, pa nekaj centov dražje. Ni res: je novo ime, pa tudi sama sestava Ultimax goriv je drugačna, ampak cena se je ohranila.

četrtič:
Petrol, OMW, Agip, vsi dobavljajo goriva iz istih skladišč, tako da pretirane razlike ne more biti, razen posledično od aditivov ki jih posamezne firme "mešajo" med gorivo. Sprint diesel ma svoje, primadiesel je mel svoje, prav tako ma svoje ultimax.(ne pozabimo seveda na placebo, ki je vsekakor največji faktor razlik)

petič:
Vsi govorite samo o porabi...je res da je bil poudarek tudi na ekonomiki vožnje, ampak še več stvari je tistih ki jih navadni potrošniki "ne vidimo", večja moč čiščenja motorja, manj neizgorelih delcev, odstranjanje že nastalih oblog itd...

šestič:
videl sem še vprašanje:"zakaj kao nova goriva, pa da jih niso nč podražil?"-->kar pomeni z drugimi besedami:"boljše gorivo my ass...nategavščina"... fora Ultimaxa ni v tem da bi petrol več zaslužil od svojih strank glede na prodano količino goriv, ampak je fora ta, da ponudi "boljši izdelek" za isto ceno kot je pri konkurenci "slabši". Torej, da zvabi zveste stranke konkurence k sebi...tukaj pa je tisti dobiček katerega načrtujejo... LP, pa brez zamere za tako dolg post ;) heh

dzinks63 ::

Torej, na Petrolovih bencinskih črpalkah je novo gorivo Q max. Bilo bi naj kvalitetnejše in pri vožnji z njim naj bi dosegali nižjo porabo goriva. Petrol pravi:

preskusi so pokazali, da je lahko poraba novega bencina Q Max 95 nižja tudi do 4 odstotke, dizelskega goriva Q MAx Diesel pa do 2,5 odstotka.

Je res možen tolikšen prihranek samo zaradi boljše kvalitete goriva? Potem bi morale avtomobilske tovarne podajati za svoje normative pri porabi avtomobilov podati tudi podatek s katerim gorivom so testirali, ker tiste njihove norme je skoraj nemogoče doseči.

Je pa res, da sem že v prejšnji tank nalil Qmax 100 (drugače je avtomobil deklariran na 95 oktanski bencin) in nekako se mi je zdelo, kot da ima avtomobil res nekaj več moči-navora, saj je bila vožnja z bencinarjem bolj prožna in tekoča, takrat še nisem bil pozoren, da je Qmax "novo" gorivo. Tudi že prej sem većkrat nalil v rezervar prejšnjo 100tko, pa razlike nisem zaznal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Buggy ::

Sem ravno prejsni teden preklel Petrolov bencin (tankat je sla zena), sicer je crpalka res stara in sumim na necistoce in/ali vodo v cisternah...avto je tako kasljal in se "zaletaval" nad 5K obrati, da sem ze mislil da je z motorjem kaj narobe. Tankanje na OMV (ista crpalka kot vedno)...in ni vec sledu o kaksen cukanju.

D3m ::

Bom vidu, ko porabim tank.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

Nekaj časa sem tankal na Petrolu, pa mi je leto star avto kar naenkrat začel grdo cukat, še posebej kadar je dolgo star primiru. Na servisu niso nič ugotovil, samo nadgradil so mi ECU software (po opisu naj bi bil izboljšan anti-knock) in svetoval naj probam točit na drugi črpalki. ECU upgrade je stanje sicer rahlo izboljšal ampak ne povsem. Knocking skor težko verjamem da je bil, ker je avto bil praktično nov, motor je preikušena zadeva in že od samega začetka tankam premium bencin (torej stotko). Pol sem iz čistega firbca spet začel tankat na OMV in po parih tankih na OMV (isto stotka, MaxxMotion), cukanja ni več. Zdej ne vem, al je bla v igri voda ali samo slaba kvaliteta goriva, nekaj je moglo bit. Ena izmed mojih teorij je bila, da stotko tanka manj folka, sploh zdej, ko je bencin tko grozno drag in se slednji v rezervarjih črpalke obnaša drugače kot 95-ka, ki jo vsi non stop tankajo. Ampak to je bila samo teorija, nimam pojma kako izgldajo tanki od znotraj oz kako rešujejo probleme zmanjšane uporabe nekega specifičnega goriva/rezervarja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Skyman ::

jz ze par let ne povoham petrola samo OMW 100okt pa naredim vec kilometrov avto oz mašina bolje teče to je to.. res pa da je malo dražji ampak 1€ me ne bo pobral na tank več

Tilen ::

Slika pove več kot 1000 besed.

 Petrol / Omv

Petrol / Omv



 Omv / Petrol

Omv / Petrol

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

RejZoR ::

95 mogoče, ker dejansko pride iz enih in istih tankov, 100 oktanski pa je bil baje pri OMV-ju od drugega dobavitelja kot 98 oktanski pri Petrolu (vsaj v preteklosti, ne vem kako je sedaj). Pa v igri je tud skrb za skladiščne tanke itd. Sicer Petrol zatrjuje, da imajo ne vem kakšen nadzor slednjih imam feeling da temu ni tako.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

primar ::

Jaz sem prav danes tankal ta novi dizel, mi je slučajno zmanjkalo biodizla in sem zavil na petrol. No malo kasneje sem na avtocesti mislil da mi je crknil MAF senzor, ker so simptomi čist enaki. Avto ne gre nikamor - vleče do 2,5k obr-1, potem pa konec. Senzor sem preveril in je OK, tako da je lahko samo ta hudič....

LP

Zheegec ::

no ja, nekateri tankamo v sloveniji skoz (večinoma omv pa agip) in gre avto normalno...
Se pa opazi, ko sem v tujini tankal na agipu neko boljšo verzijo dizla, je avto lepše lavfal (zvok v prostem teku). Pa v sloveniji je menda preveč žvepla, tako da vsi mehaniki priporočajo hitrejše servise, kot predlaga tovarna... Koliko je pa na tem res pa nevem....
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Buggy ::

tudi moja najmanjsa poraba se je (slucajno?) zgodila na Agip bencinu...tako da ocitno je kar kvaliteten.

Malajlo ::

Meni pa že drugi avto petrolovga dizla manj požre kot omv. In celo Agipa! Samo MOLov je še boljši. Ampak v Litijo se pa zato res ne bom vozil.

D3m ::

Kaj zdj, je güt al je crap.
|HP EliteBook|R5 6650U|

šernk ::

Isti drek :)

danes mi je prodajalka nekaj nakladala, pa sem se le veselo nasmihal in ubistvu v zajebanciji spraševal če bo avto kaj manj pil pa bolš letel, baje da ja...no 100 oktanca ne mislim testirat...ker mi je bil zvok motorja fenomenalen...in potem je poraba šla krepko gor namesto dol zaradi užitka :D

mimogrede pa tudi petrol nima več 98 oktanca temveč 100 že vsaj kakšno leto če ne več in na žalost moja veza s prevozniki je letos tako tako...se vidimo ko se vidimo in ga bom takrat povprašal kako je z 100 oktancem sedaj...ali je isti na petrolu in OMVju ali ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Ravnokar videl reklamo Petrola, ki sedaj ponuja neko "Q Max" gorivo. Ima kdo kakšne podatke iz ozadja za kaj točno se gre? Al gre zgolj za običajni bencin s praktično istimi dodatki kot do sedaj in z novim fancy imenom?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Looooooka ::

Vse kar vem je to, da sem z dizlom iz OMVja VSAKIC naredil vec km.
Dopuscam moznost, da te obisk petrola tko hudo naspidira, da potem cel mesec bolj tiscis na plin.
Dve leti zapored sem moral pozim avto pelat na servis, ker je tista voda, ki je pri petrolu "ni" zmrznila in gorivo ni moglo iz tanka(z dodatkom, ki naj bi ta shit prepreceval).
3x lahko ugibate kolikokrat se je to zgodilo ce sem mesec pred in med zimo tankal na OMV-ju.Pa se nobenga dodatka nisem rabil not zlivat.
Zal je vecina bencinskih okoli mene petrolovih in sem prelen, da bi sel tankat drugam.Ampak...vseeno se mi zdi, da je petrolovo gorivo drek v primerjavi z OMV-jem.
Majo pa zato boljse stacune in bare.V bistvu cakam, da postane gorivo njihova sekundarna dejavnost.Vec kot ocitno jim gostinstvo bolj lezi :)

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

black ice ::

Kaj je poanta tega oglasa? Če natankaš gorivo v prazen rezervoar motorja bo ta čudežno vžgal? Uau, tega pa res nisem vedel!

D3m ::

Kaj točno so želeli ne vem. Samo prilagam oglas.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Looooooka ::

Zakaj bo hotel kazat ceno bencina v reklami :D

sss ::

Naj mi kdo pove da se hecate in je oglas projekt nekega dijaka/študenta za šolo.



:))

bdoxx ::

ve kdo slučajno na keterem petrolu v mb majo ''čisti'' dizl? (brez mešance z biodizlom).

Buggy ::

OMG mogoce je samo se za kaksen osvezilec zraka bolj lejmerska reklama kot tole


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kje tankati benz? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16339155 (34278) Pithlit
»

Ali je v Avstriji boljši (kvalitetnejši) bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9425823 (23259) krneki0001
»

test bencina (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
25947640 (40613) edge540
»

Kvaliteta bencina/dizla (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10229594 (27458) kixs
»

Petrol prodaja vodeni bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8420941 (18406) gzibret

Več podobnih tem