Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi

joze28 ::
FeanorNoldor:
Plin nima nič s porabo motornega olja.
Si že odprl navodila za uporabo? notri ti piše max poraba olja za tvoj motor: 0,7l na 1000km(iz glave).
Druga težave je pa še da imaš malo olja v motorju, cca 3,5l in se logično hitreje obrabi.
Plin nima nič s porabo motornega olja.
Si že odprl navodila za uporabo? notri ti piše max poraba olja za tvoj motor: 0,7l na 1000km(iz glave).
Druga težave je pa še da imaš malo olja v motorju, cca 3,5l in se logično hitreje obrabi.

SplitCookie ::
Pri četrt milijona se dobra mašina šele uteče, potem jih pa naredi vsaj še enkrat toliko, nato pa avto prerjavi, preden mašina crkne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

frenk30 ::
Lep pozdrav. Zanimam se za vgradnjo avtoplinskega sistema v Golf 4 1.4/16V letnik 2000 pri podjetju Eko plini družba za energijo d.o.o. Prevoženih imam realnih 99.000 kilometrov. Zanima me, če ima kdo pri njih kakšne izkušnje pri sami vgradnji avtoplina. Zanima me tudi, kako je pri omenjenem avtu z ventili. Malce sem se pozanimal na forumu, ter pri različnih ponudnikih, ki vgrajujejo avtoplinske sisteme, pa vidim, da so mnenja različna. Eni pravijo, da je obvezna vgradnja dodatnega sistema za mazanje ter hlajenje ventilov, eni pa pravijo, da pri temu tipu motorja, tega ni potrebno...... Zanima me tudi to, kako to dolgoročno vpliva na sam motor ( obrabo motorja, življensko dobo motorja ), ter kolikšne so izgube moči motorja pri vožnji na plin. Pri omenjenem podjetju uporabljajo napreden sistem mazanja in hlajenja ventilov s bencinom (VSR - Valve Seat Recesion ). Pozna kdo to ?
Najlepša Vam hvala za mnenja/odgovore
Najlepša Vam hvala za mnenja/odgovore


D3m ::
Mi smo svojo Opel Vectro l.95 Sedan A CDX model zaupali temu mojstru.
http://www.avtoplincenter.com/kontakt.h...
Stritev + homologacija 1064 €.
http://www.avtoplincenter.com/kontakt.h...
Stritev + homologacija 1064 €.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::
frenk, natvezili so ti nekaj čemur se strokovno reče PR bullshit. Naj ti povejo kater sistem ti bi vgradili in s katerim sistemom ti bi mazali ventile. Brez pridevnikov kot so "napredni", "patentirani" in podobno. Mazanja z bencinom pa tudi ne razumem. Če bi hotel kaj mazat z njim, ga bi moral kurit vsaj tretjino, ampak potem ne bi čisto nič prišparal. Nekateri sistemi res šprirajo še bencin zraven, ampak ne zaradi mazanja. Vsaj kolk je meni to poznano...
Drugače pa mislim, da bi temu motorju plin bolj koristil kot škodil. Če ga ne boš turiral.
Drugače pa mislim, da bi temu motorju plin bolj koristil kot škodil. Če ga ne boš turiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

frenk30 ::
Hvala vama za mnenje Utk in D3m...... Ja bom prej uprašal, kaj vgrajujejo. Kakšni sistemi pa so najboljši za vgradnjo? Kaj pa kakšen Zavoli je dober, oz. Kaj bi mi najbolj priporočali, ker kolikor se prebiral tale forum, me je kar malo odvrnilo že od tega, da bi karkoli kaj vgrajeval, ker kolikor vidim jih ima ogromno tukaj na forumu raznorazne probleme glede cukanja, problemov z ventili, izgubami moči motorja itd........

Utk ::
No, problemov je zelo malo, po mnenju nekaterih celo nobenega, ČE upoštevaš naslednjih 5 stvari v točno tem vrstnem redu:
- sistem mora vgradit pravi mojster.
- nič več turiranja na 4-5,000 (ali bog ne daj več) obratih.
- vgradiš kolk tolk soliden sistem, to so skoraj vsi pri nas, ampak izbrati moraš tistega, ki ga vgrajuje pravi mojster (glej prvo točko), ne pa (nujno) tistega, ki je najboljši (za svoj denar). Žalostno ali ne, ampak tako je. Dobri mojstri itak ne vgrajujejo slabih sistemov, jim ni treba, ker imajo zadost strank, kakšen, ki se gre vojno s ceno, pa zna montirat tudi kakšno sranje, da je cena potem lahko 700 evrov (čeprav, tudi za ta denar bi lahko montirali čisto dober sistem, če ne bi bil ravno tak naval na njih).
- dodatna prednost je, če ima motor ventile iz dobrega materiala. No, nekateri (vgrajevalci) pravijo, da tudi če jih ima iz putra, če upoštevaš prve 3 točke, boš vseeno naredil veliko km, če je pa tako zanič, da tudi pri upoštevanih prvih treh točkah skuriš ventile, jih bi verjetno skuril tudi na bencin, ne prav dosti kasneje.
- na zadnjem mestu so razni sistemi za mazanje, čim boljši, tem boljše, čeprav za 12 let star avto in to mašino verjetno ni treba pretiravat z njimi.
No, da upoštevaš vse servise plina in normalne od avta mora bit pa itak samoumevno.
- sistem mora vgradit pravi mojster.
- nič več turiranja na 4-5,000 (ali bog ne daj več) obratih.
- vgradiš kolk tolk soliden sistem, to so skoraj vsi pri nas, ampak izbrati moraš tistega, ki ga vgrajuje pravi mojster (glej prvo točko), ne pa (nujno) tistega, ki je najboljši (za svoj denar). Žalostno ali ne, ampak tako je. Dobri mojstri itak ne vgrajujejo slabih sistemov, jim ni treba, ker imajo zadost strank, kakšen, ki se gre vojno s ceno, pa zna montirat tudi kakšno sranje, da je cena potem lahko 700 evrov (čeprav, tudi za ta denar bi lahko montirali čisto dober sistem, če ne bi bil ravno tak naval na njih).
- dodatna prednost je, če ima motor ventile iz dobrega materiala. No, nekateri (vgrajevalci) pravijo, da tudi če jih ima iz putra, če upoštevaš prve 3 točke, boš vseeno naredil veliko km, če je pa tako zanič, da tudi pri upoštevanih prvih treh točkah skuriš ventile, jih bi verjetno skuril tudi na bencin, ne prav dosti kasneje.
- na zadnjem mestu so razni sistemi za mazanje, čim boljši, tem boljše, čeprav za 12 let star avto in to mašino verjetno ni treba pretiravat z njimi.
No, da upoštevaš vse servise plina in normalne od avta mora bit pa itak samoumevno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

SplitCookie ::
Na kratko je plin za avto neumnost
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Utk ::
Se strinjam, za avto je samo bencin. Dizel bi tako in tako morali z zakonom prepovedat, in ga tudi bojo. Kar poskusi z 8 let starim dizlom prit v Berlin...
Ampak dokler imamo takšne davke, kot jih imamo, je plin čisto v redu.
Ampak dokler imamo takšne davke, kot jih imamo, je plin čisto v redu.

D3m ::
SplitCookie je izjavil:
Na kratko je plin za avto neumnost
Nasprotno, Vectra je pridobila na moči z plinom sploh vožnja v klanec, kot pa, če bi peljali na bencin. Bosta morala sama preizkusiti zadevo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()

SplitCookie ::
To samo pomeni da si imel predhodno nevzdrževano mašino.
Mašina ni pridobila nič, le dela s polno močjo sedaj
Mašina ni pridobila nič, le dela s polno močjo sedaj
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

D3m ::
SplitCookie je izjavil:
To samo pomeni da si imel predhodno nevzdrževano mašino.
Mašina ni pridobila nič, le dela s polno močjo sedaj
Narobe. Mašina je bila vzdrževana.
|HP EliteBook|R5 6650U|

veqlargh ::
Frenk20: sam sem vgradil Zavoli sistem v svoj avto. Mazanje so mi dali, ampak mehansko (brez elektro pumpe za doziranje). Sem najprej zganjal paniko zaradi ventilov ampak sem se po pogovoru s par mehaniki umiril in naj bi bil sistem OK, dokler ne nabijam obratov v nebo (jih ne več :D). S sistemom zelo zadovoljen, nobenih težav, je pa res to, kar pravijo. Lahko imaš najboljši sistem, pa ti ga vgradi nesposobna oseba in nisi naredil nič. Sistem je samo tako dober kot monter, ki ti ga spravi notr. Sem pa peljal avto 2x nazaj. Prvič po cca 4k km, da so mi še zoptimizirali porabo, drugič pa, ker sem bil tečen in mi je šlo zelo na živce, da ledice za stanje plinskega rezervoarja kažejo kot se njim zazdi :) So mi še tisto finetunali in od takrat sistem deluje ok (cca 20k km od takrat).

Vikking ::
No, problemov je zelo malo, po mnenju nekaterih celo nobenega, ČE upoštevaš naslednjih 5 stvari v točno tem vrstnem redu:
- sistem mora vgradit pravi mojster.
- nič več turiranja na 4-5,000 (ali bog ne daj več) obratih.
- vgradiš kolk tolk soliden sistem, to so skoraj vsi pri nas, ampak izbrati moraš tistega, ki ga vgrajuje pravi mojster (glej prvo točko), ne pa (nujno) tistega, ki je najboljši (za svoj denar). Žalostno ali ne, ampak tako je. Dobri mojstri itak ne vgrajujejo slabih sistemov, jim ni treba, ker imajo zadost strank, kakšen, ki se gre vojno s ceno, pa zna montirat tudi kakšno sranje, da je cena potem lahko 700 evrov (čeprav, tudi za ta denar bi lahko montirali čisto dober sistem, če ne bi bil ravno tak naval na njih).
- dodatna prednost je, če ima motor ventile iz dobrega materiala. No, nekateri (vgrajevalci) pravijo, da tudi če jih ima iz putra, če upoštevaš prve 3 točke, boš vseeno naredil veliko km, če je pa tako zanič, da tudi pri upoštevanih prvih treh točkah skuriš ventile, jih bi verjetno skuril tudi na bencin, ne prav dosti kasneje.
- na zadnjem mestu so razni sistemi za mazanje, čim boljši, tem boljše, čeprav za 12 let star avto in to mašino verjetno ni treba pretiravat z njimi.
No, da upoštevaš vse servise plina in normalne od avta mora bit pa itak samoumevno.
Okej, da te malo popravim in demantiram nekaj tvojih nebuloz.
1. Se strinjam, da vgradnjo plinske naprave vgradi nekdo ki ve kaj dela. Logično in smiselno kajne? Ve se kateri vgrajevalec je najboljši in ima najboljši sistem mazanja ventilov. Cena pa je seveda krepko višja od ostalih ponudnikov pri nas.
2. turiranje? od kod tebi da ne smeš več turirat vozila na več obratov, ko enkrat dela na plin. Kavlitetna in pravilno vgrajena plinska naprava, ne bi smela povzročiti prav nobenih težav, pri turiranju vozila. Čista tvoja nebuloza
3. Kar se tiče ventilov. Vgrajevalci imajo svoje kataloge, ter po teh katalogih ti povedo če je nujno, mogoče, ali ni nujno mazanje ventilov. Čez palec rečeno, ga potrebujejo vsi japonci, vsi opli. Vagovci so bolj ali manj na varni strani.
4. Izguba moči pri pravilno vgrajenem sistemu je max. do 20%. Občutek zmanjšanja moči je enak, kot pri vožnji z prižgano ali ugasnjeno klimo.
Moje vozilo ima že 75k km prevoženih na plin. Vgrajen sistem od plinexa v vag-u. Če bi imel japonca ali opla, si ne bi niti v najbolj norih sanjah upal iti z vozilom do cenenega vgrajevalca kot je plinex. Dal bi 700€ več in bi šel k najboljšemu ponudniku.

Utk ::
Glej, jaz imam (drugo) najbolj občutljivo oplovo mašino predelano na plin, pri tistem, ki ga imaš ti za najboljšega (sej vsi vemo kdo je to), z mazanjem seveda. Po 20,000 km pa ne morem še rečt, da ne bo problemov. Ne vem kaj od tistega bi bila nebuloza. Vsak pošten inštalater ti bo povedal, da če imaš občutljivo mašino, jo ne goni na plin. Pri teh oplovih mašinah lahko skuriš ventile tudi če se na bencin redno voziš 180.
Sej, če je kvalitetno vgrajeno, verjetno ne bo problemov, ampak kako veš, da je kvalitetno vgrajeno? Ne veš, dokler ne narediš 200,000 km ali menjaš ventilov. Če ga ne goniš, ostaneš na varni strani, tudi če ni čisto 100% vgrajeno. Morda lahko zamenjamo kakšen vrstni red pri tistih stvareh, ampak vse stvari držijo, in če jih držiš je možnost problemov minimalna, nič večja kot na bencin.
Sej, če je kvalitetno vgrajeno, verjetno ne bo problemov, ampak kako veš, da je kvalitetno vgrajeno? Ne veš, dokler ne narediš 200,000 km ali menjaš ventilov. Če ga ne goniš, ostaneš na varni strani, tudi če ni čisto 100% vgrajeno. Morda lahko zamenjamo kakšen vrstni red pri tistih stvareh, ampak vse stvari držijo, in če jih držiš je možnost problemov minimalna, nič večja kot na bencin.

frenk30 ::
Super, hvala vam za Vaša izčrpna mnenja. Se pravi kateri sistem je po vašem mnenju res najboljši za vgradnjo, ter pri komu? Sam bi dal vgraditi v Golf 4 1.4/16V letnik 2000. Na cesto je bil postavljen leta 2001. Kupu sm ga od enga starejšega poznanega stričkota, tako da poznam celotno zgodovino avta.Prevoženih jih ima samo 99.000 realnih kilometrov, avto je kot nov, mislim pa ga imeti še vsaj 5 let, dnevno bom pa delal cirka 100 kilometrov na dan. Zato mi je res škoda, da mi avto zafura en šalabajzar, ki nima pojma pri vgrajevanju avtoplinskega sistema, ali da mi ga vgradi malomarno, ker proti nenatančnosti sem pa takorekoč res cepljen, me full moti........ Se pravi, kakšen sistem mi priporočate, ter pri katerem vgrajevalcu? Na ceno se nebom preveč oziral, tudi če bo 300 eur dražje, ali še malce več. Pomembno mi je samoo, da je sistem kvaliteten, ter kvalitetno vgrajen...... Hvala Vam še enkrat za Vaša mnenja......

D3m ::
Tole je moj mojster za naš avto pridelan na plin.
Pokliči in vprašaj, lokacija LJ-Rudnik
http://www.avtoplincenter.com/kontakt.h...
Pokliči in vprašaj, lokacija LJ-Rudnik
http://www.avtoplincenter.com/kontakt.h...
|HP EliteBook|R5 6650U|

Vikking ::
Glej, jaz imam (drugo) najbolj občutljivo oplovo mašino predelano na plin, pri tistem, ki ga imaš ti za najboljšega (sej vsi vemo kdo je to), z mazanjem seveda. Po 20,000 km pa ne morem še rečt, da ne bo problemov. Ne vem kaj od tistega bi bila nebuloza. Vsak pošten inštalater ti bo povedal, da če imaš občutljivo mašino, jo ne goni na plin. Pri teh oplovih mašinah lahko skuriš ventile tudi če se na bencin redno voziš 180.
Sej, če je kvalitetno vgrajeno, verjetno ne bo problemov, ampak kako veš, da je kvalitetno vgrajeno? Ne veš, dokler ne narediš 200,000 km ali menjaš ventilov. Če ga ne goniš, ostaneš na varni strani, tudi če ni čisto 100% vgrajeno. Morda lahko zamenjamo kakšen vrstni red pri tistih stvareh, ampak vse stvari držijo, in če jih držiš je možnost problemov minimalna, nič večja kot na bencin.
1. Za najboljšega se smatra PRINS. In ja prins ima najboljši mazalni sistem.
2. Kvaliteta vgradnje vpliva na težave ki se lahko pojavljajo kasneje. Pri turiranju v višje obrate preklapljanje na bencin, ugašanje vozila...
3. Nisem še slišal da oplov ne smeš turirati v visoke obrate ker ima občutljive ventile. Kvaliteten mazalni sistem in predelava na plin, morajo zdržati ventili enako časa, če avto ne bi bil predelan na plin.
4. Pri PRINSU so ti povedali da ne smeš gonit opla na plin, ker ima občutljive ventile, z njihovim mazalnim sistemom?. Prvič slišim kaj takšnega.
5. Če bi bilo kaj takšnega res, potem se verjetno z japoncem predelanim na plin, res ne bi smel peljati več kot 30km/h.
Eno so mazalni sistemi ki delujejo na podtlak. Tukaj mazanje je, vendar ni dobro kontrolirano in ni enakomerno. Vendar pri neobčutljivih motorjih ne vidim problema. Sam imam flashlube.
PRINS mazalni sistem je mogoč samo na njihovem sistemu.

Utk ::
Jaz sem tudi že marsikaj prvič slišal, pa nisem zato rekel, da so to neumnosti. Da, točno pri Prinsu mi je rekel, da naj vozim normalno, kot na bencin, ampak ko sem še malo vprašal kaj to pomeni normalno, je vseeno rekel, da pogosta vožnja recimo 180 oz. pri 5000 obratih ne spada pod normalno, niti pri plinu niti bencinu, in da pri taki vožnji bi lahko imel tudi pri bencinu probleme. Sej to ne pomeni, da pri prehitevanju ne smeš it na 4500 obratov ali kaj podobnega, samo VOZIT se ne smeš prav dolgo pri takih obratih.
Sej jaz nimam problemov s tem, pri 4000 obratih gre avto skoraj 160, če bi že hotel noret, bi pač preklopil na bencin. Zato je boljše, da je za plin mašina vsaj malo močnejša, potem ni noben problem vozit tudi samo do 3000 obratov.
Tudi vsak drug pošten monter ti bi to povedal, in tudi pove.
Sej jaz nimam problemov s tem, pri 4000 obratih gre avto skoraj 160, če bi že hotel noret, bi pač preklopil na bencin. Zato je boljše, da je za plin mašina vsaj malo močnejša, potem ni noben problem vozit tudi samo do 3000 obratov.
Tudi vsak drug pošten monter ti bi to povedal, in tudi pove.

Utk ::
Drugač si pa preberi tole, če še nisi. Čeprav je to njihova "reklama", kjer seveda valvecare zmaga, je vseeno videt, da je vseeno tudi nekaj obrabe, tudi z mazanjem po 100 urah kar dobrega pritiskanja na gas. Vprašanje pa je kaj bi blo, če bi na tistem ubogem prvem cilindu imeli mazanje, če bi sklepali iz 3. in 4., bi lahko rekli da mazanje pri turiranju niti ne pomaga prav dost. Če so ventili manj obremenjeni pa obraba itak ni kritična, tudi brez mazanja.
http://greencar.co.il/site/ValveCare%20...
http://greencar.co.il/site/ValveCare%20...

SplitCookie ::
Še vedno ti poje izhodne ventile, kar je čisto isti drek, kot če nebi naredil nič.
Učinkovitost mazanja je zelo vprašljiva kakorkoli obrneš. To, o čistem olju v avtu in daljšanju servisnega intervala pa je ena večjih bedarij. Saje od plina so drugačne barve kakor od bencina (Sive/bele), hkrati pa plin vsebuje druge primesi (silicij), katere se veselo nalagajo povsod.
To da je mašina sajasta od ogljika, je zanjo, kvečjemu bolje.
In to da je olje črno/umazano, ne pomeni da ne maže več.
Glede na stroške povezane z vgradnjo, to da avto požre več plina kot bencina, zagotovljene komplikacije, zmanjšanje moči motorja, ekstra teža in povečani obiski bencinskih pump - narediš ravno 0 profita.
Učinkovitost mazanja je zelo vprašljiva kakorkoli obrneš. To, o čistem olju v avtu in daljšanju servisnega intervala pa je ena večjih bedarij. Saje od plina so drugačne barve kakor od bencina (Sive/bele), hkrati pa plin vsebuje druge primesi (silicij), katere se veselo nalagajo povsod.
To da je mašina sajasta od ogljika, je zanjo, kvečjemu bolje.
In to da je olje črno/umazano, ne pomeni da ne maže več.
Glede na stroške povezane z vgradnjo, to da avto požre več plina kot bencina, zagotovljene komplikacije, zmanjšanje moči motorja, ekstra teža in povečani obiski bencinskih pump - narediš ravno 0 profita.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

SplitCookie ::
O kakšnem silikonu ti sanjaš ?
Silicijeve spojine (topne) se nahajajo v samem plinu. Sploh bioplin ima veliko fukarij s tem.
Silicijeve spojine (topne) se nahajajo v samem plinu. Sploh bioplin ima veliko fukarij s tem.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Big_Al ::
V kratkem bom imel 60.000km prevoženih na plinu. Kombinacija vgrajenega sistema G1 Impulse in motorja (M52TU B25) deluje do sedaj brez težav, mazanja nimam.
Poraba bencina je cca 9,5l/100km - 60.000km = cca 5700l goriva (B95) = cca 8800EUR (aktualna cena)
Poraba plina je cca 10,40l/100km - 60.000km = cca 6240l goriva = cca 5100EUR
Razlika je torej precejšnja, če odštejem cca 500EUR bencina (groba ocena mislim da je še manj) za hladne zagone in strošek servisa plinske naprave je ta cca 3000EUR. Strošek vgradnje sistema za R6 motor je bil 1700EUR. Torej zaenkrat izkušnja pozitivna, v predelavo pa sem se spustil po tem ko sem preveril primernost motorja za predelavo in izkušnje drugih uporabnikov na tujih forumih (predvsem Nemčija). Pogovori pri različnih "mojstrih" so bili včasih celo smešni, ko sem še z mojim skromnim znanjem fizike in tehnike marsikoga ujel na laži. Ne trdim, da je G1 brez težav in najboljši, ampak v mojem primeru sistem deluje.
Poraba bencina je cca 9,5l/100km - 60.000km = cca 5700l goriva (B95) = cca 8800EUR (aktualna cena)
Poraba plina je cca 10,40l/100km - 60.000km = cca 6240l goriva = cca 5100EUR
Razlika je torej precejšnja, če odštejem cca 500EUR bencina (groba ocena mislim da je še manj) za hladne zagone in strošek servisa plinske naprave je ta cca 3000EUR. Strošek vgradnje sistema za R6 motor je bil 1700EUR. Torej zaenkrat izkušnja pozitivna, v predelavo pa sem se spustil po tem ko sem preveril primernost motorja za predelavo in izkušnje drugih uporabnikov na tujih forumih (predvsem Nemčija). Pogovori pri različnih "mojstrih" so bili včasih celo smešni, ko sem še z mojim skromnim znanjem fizike in tehnike marsikoga ujel na laži. Ne trdim, da je G1 brez težav in najboljši, ampak v mojem primeru sistem deluje.

SplitCookie ::
Če je prav nastavljen, nima veze kakšen sistem imaš.
Tako kakor delajo mašine s fergazerji ali pa GDI čisto 'enako'
Tako kakor delajo mašine s fergazerji ali pa GDI čisto 'enako'
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vikking ::
SplitCookie je izjavil:
Še vedno ti poje izhodne ventile, kar je čisto isti drek, kot če nebi naredil nič.
Učinkovitost mazanja je zelo vprašljiva kakorkoli obrneš. To, o čistem olju v avtu in daljšanju servisnega intervala pa je ena večjih bedarij. Saje od plina so drugačne barve kakor od bencina (Sive/bele), hkrati pa plin vsebuje druge primesi (silicij), katere se veselo nalagajo povsod.
To da je mašina sajasta od ogljika, je zanjo, kvečjemu bolje.
In to da je olje črno/umazano, ne pomeni da ne maže več.
Glede na stroške povezane z vgradnjo, to da avto požre več plina kot bencina, zagotovljene komplikacije, zmanjšanje moči motorja, ekstra teža in povečani obiski bencinskih pump - narediš ravno 0 profita.
1. Da tudi plin vsebuje primesi, ki pa niso tako korozivne in agresivne do motornih delov, kot pa primesi ki so v bencinu.
2. Trditev da je kvečjemu boljše če je motor sajast. Ti čestitam za izjavo, polepšala mi bo dan, na ta račun se bomo s kolegi še smejali.
Res je če je motorno olje temne barve še ni izgubil mazalnih lastnosti. Je pa zaradi plina, manj zasvinjan z primesi, kar dolgoročno gledano le pomaga boljši mazalnim lastnostim olja, skozi celoten interval. Zaradi uporabe na plin, pa sam osebno ne bi podaljševal intervala zamenjave olja.
3.
- stroške vgradnje se ti povrnejo z prevoženimi kilometri, koliko jih narediš in kako hitro pa tudi določa kdaj se ti bo investicija povrnila.
- da avto požre več plina kot bencina. Sedaj pa ti postavim vprašanje. Bi kupoval bencin po 0,8EUR/l če bi ti zaradi tega poceni bencina vozilo popilo 10% več goriva. Preračunaj si dečko preden klatiš neumnosti.
- te komplikacije so rešljive. Kvalitetna naprava in kvaliteten vgrajevalec, pa je zagotovilo da ne bo težav.
- Da zmanjšana moč motorja, ki je takorekoč neopazna. 10% zmanjšanje moči, pa mi povej če bi pri 1300kg težkem vozilu tako zelo opazil zmanjšanje moči vozila iz npr. 100KM na 90KM. Verjetno, na dirkališču pri merjenju časa. To je pa tudi vse, v realnem navadnem prometu tega ne zaznaš.
- Ekstra teža? ja res? 50kg več je pa res uber strašna teža, ki vpliva na nevem kakšne sposobnosti vsakdanjih vozil, v vsakdanjem prometu.
- Povečani obiski bencinskih črpalk? ja res? od kod ti pa to? Sicer je to odvisno od velikosti tanka, ampak mislim da na 5.000km zaradi tega si glede na bencin, +1 dodatno na črpalki. JE pa res da mogoče malo dlje traja tankanje plina.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()

SplitCookie ::
1. Da tudi plin vsebuje primesi, ki pa niso tako korozivne in agresivne do motornih delov, kot pa primesi ki so v bencinu.
To da so manj bi rad videl. Za vse primere lahko upoštevaš da so najmanj enako, če ne še bolj. Pravtako pomanjkanje relativnega deleže ogljika v plinu povečuje obrabo motorja.
Ti čestitam za izjavo, polepšala mi bo dan, na ta račun se bomo s kolegi še smejali.
Menjaj kolege ker so dripci.
Je pa zaradi plina, manj zasvinjan z primesi, kar dolgoročno gledano le pomaga boljši mazalnim lastnostim olja, skozi celoten interval.
In kako se te domnevno boljše mazalne lastnosti olja pokažejo v praksi ?
Preračunaj si dečko preden klatiš neumnosti.
Računica je taka, da je ceneje preprosto ostati na bencinu.
Plin je poceni samo zato ker ga država drži poceni, ne zato ker bi bil karkoli boljši.
Hkrati pa bi rad videl, da bereš zadevo kot celoto, kar očitno nisi.
te komplikacije so rešljive. Kvalitetna naprava in kvaliteten vgrajevalec, pa je zagotovilo da ne bo težav.
Kar ni res.
Da zmanjšana moč motorja, ki je takorekoč neopazna. 10% zmanjšanje moči, pa mi povej če bi pri 1300kg težkem vozilu tako zelo opazil zmanjšanje moči vozila iz npr. 100KM na 90KM. Verjetno, na dirkališču pri merjenju časa. To je pa tudi vse, v realnem navadnem prometu tega ne zaznaš.
V realnem prometu pa zaznaš to tako, da je težje speljevati, ti crkne pri speljevanju, obrati mašine divje nihajo v prostem teku, etc etc etc
Brezveze je tudi plačevati zavarovalnino za 100KM motor če imaš od njega le 90KM (verjetno še manj)
- Ekstra teža? ja res? 50kg več je pa res uber strašna teža, ki vpliva na nevem kakšne sposobnosti vsakdanjih vozil, v vsakdanjem prometu.
Je tako. Dinamika vozila se spremeni.
Hkrati pa ob različnih montažah zgubiš možnost zamenjave pneumatike ali pa uporabe prtljažnega prostora.
Res zelo slaba izbira.
Povečani obiski bencinskih črpalk? ja res? od kod ti pa to? Sicer je to odvisno od velikosti tanka, ampak mislim da na 5.000km zaradi tega si glede na bencin, +1 dodatno na črpalki. JE pa res da mogoče malo dlje traja tankanje plina.
Plinski rezervoarčki so preprosto premajhni, če nočeš zgubiti še tisto malo prtljažnika ki ga imaš.
40L kakor ponujajo mnogo monterji - je realno 35L plina, kar znese mogoče 300km v mestu.
To je res zelo slab doseg.
Torej napram polnemu rezervoarju bencina (60L), se ti doseg prepolovi
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vikking ::
Grema po vrsti.
- Uporaba plina samo škoduje sedežem ventilom (občutljivim vozilom, za kar pa je tehnološka rešitev že več kot 30let). Vse ostalo je v prid plina napram bencinu.
- že samo merjenje izpušnih plinov, je velika razlika če vozilo deluje na plin ali bencin.
- kar se tiče speljevanja. če ima moje vozilo 150KM pa če sem izgubil 10%, zakaj zavraga lahko speljem v tretji iz mesta. Nobenih prav nobenih znakov da bi hotel crknati pri speljevanju.
- Nobeno ampak prav nobeno nihanje obratov v prostem teku ne sme biti, pri pravilno vgrajeni in nastavljeni plinski napravi.
- ja strašno se dinamika spremeni. Se pravi če vzameš sabo sopotnika težkega 80kg, pomeni da ne bi speljal nobenega ovinka več, ker se podre celotna dinamika vozila.
- Namesto rezervne imam več kot 60l plinski tank, v katerega gre povprečno 50l plina. Namesto rezervne pa imam peno in kompresor (je pa res da ni vsemogočna, v primerju večjega predrtja gume).
- Glede dosega si pa res ustrelil lovsko. Z plinskim rezervoarjem sem zelo povečal doseg. Ne pozabi še na 65l tank za bencin. Ko zmanjka plina se voziš naprej na bencin.
Človek najprej vozi nekaj časa avto na plin, potem mogoče ne boš streljal lovske. Jaz te ne prepričujem, a moje izkušnje govorijo drugače.
Pa še ena tvoja gozdarska, te citiram: Plin je poceni samo zato ker ga država drži poceni, ne zato ker bi bil karkoli boljši.
Država ni povečala trošarin na LPG od leta 2010. Okoljske dajatve CO2 za plin pa ni. Tako se cena spreminja samo zaradi borznih cen in ne politike naše države.
- Uporaba plina samo škoduje sedežem ventilom (občutljivim vozilom, za kar pa je tehnološka rešitev že več kot 30let). Vse ostalo je v prid plina napram bencinu.
- že samo merjenje izpušnih plinov, je velika razlika če vozilo deluje na plin ali bencin.
- kar se tiče speljevanja. če ima moje vozilo 150KM pa če sem izgubil 10%, zakaj zavraga lahko speljem v tretji iz mesta. Nobenih prav nobenih znakov da bi hotel crknati pri speljevanju.
- Nobeno ampak prav nobeno nihanje obratov v prostem teku ne sme biti, pri pravilno vgrajeni in nastavljeni plinski napravi.
- ja strašno se dinamika spremeni. Se pravi če vzameš sabo sopotnika težkega 80kg, pomeni da ne bi speljal nobenega ovinka več, ker se podre celotna dinamika vozila.
- Namesto rezervne imam več kot 60l plinski tank, v katerega gre povprečno 50l plina. Namesto rezervne pa imam peno in kompresor (je pa res da ni vsemogočna, v primerju večjega predrtja gume).
- Glede dosega si pa res ustrelil lovsko. Z plinskim rezervoarjem sem zelo povečal doseg. Ne pozabi še na 65l tank za bencin. Ko zmanjka plina se voziš naprej na bencin.
Človek najprej vozi nekaj časa avto na plin, potem mogoče ne boš streljal lovske. Jaz te ne prepričujem, a moje izkušnje govorijo drugače.
Pa še ena tvoja gozdarska, te citiram: Plin je poceni samo zato ker ga država drži poceni, ne zato ker bi bil karkoli boljši.
Država ni povečala trošarin na LPG od leta 2010. Okoljske dajatve CO2 za plin pa ni. Tako se cena spreminja samo zaradi borznih cen in ne politike naše države.

SplitCookie ::
že samo merjenje izpušnih plinov, je velika razlika če vozilo deluje na plin ali bencin.
Kakšna velika razlika
kar se tiče speljevanja. če ima moje vozilo 150KM pa če sem izgubil 10%, zakaj zavraga lahko speljem v tretji iz mesta. Nobenih prav nobenih znakov da bi hotel crknati pri speljevanju.
Zdaj pa zamenjaj to tvojo mašino s malim 70KM jajčkom
Nobeno ampak prav nobeno nihanje obratov v prostem teku ne sme biti, pri pravilno vgrajeni in nastavljeni plinski napravi.
Ja. Koliko jih je pravilno vgrajenih in nastavljenih ?
In koliko jih je pravilno nastavljenih po 50000km ?
ja strašno se dinamika spremeni. Se pravi če vzameš sabo sopotnika težkega 80kg, pomeni da ne bi speljal nobenega ovinka več, ker se podre celotna dinamika vozila.
Je tako če ne razumeš sarkazma.
50kil odvečne teže je 50 kil odvčne teže pa če se na glavo postaviš.
Tako kot tašče ne pelješ skus v avtu če ti ni treba.
Namesto rezervne pa imam peno in kompresor (je pa res da ni vsemogočna, v primerju večjega predrtja gume).
Pena ti zjebe feltno, po tem ko si jo uporabil imaš še več stroškov + v nevarnost spravljaš serviserja pneumatike (bilo je že več nesreč ravno zaradi tega, ena smrtna če prav pomnim)
Glede dosega si pa res ustrelil lovsko. Z plinskim rezervoarjem sem zelo povečal doseg. Ne pozabi še na 65l tank za bencin. Ko zmanjka plina se voziš naprej na bencin.
Ali pa če vzameš še kanto bencina zraven si povečal doseg.
To da se furaš na bencin namesto na plin je bedarija če že imaš plinski sistem, o lovskih pa veš samo ti.
Pa še ena tvoja gozdarska, te citiram: Plin je poceni samo zato ker ga država drži poceni, ne zato ker bi bil karkoli boljši.
Država ni povečala trošarin na LPG od leta 2010. Okoljske dajatve CO2 za plin pa ni. Tako se cena spreminja samo zaradi borznih cen in ne politike naše države.
Ti si tut en lubadar.
Zakonodaja EU prepoveduje večanje trošarin na plin - zadeva je takorekoč - subvencionirana
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

dope1337 ::
@Vikking - "kar se tiče speljevanja. če ima moje vozilo 150KM pa če sem izgubil 10%, zakaj zavraga lahko speljem v tretji iz mesta. Nobenih prav nobenih znakov da bi hotel crknati pri speljevanju."
@SplitCookie - "Zdaj pa zamenjaj to tvojo mašino s malim 70KM jajčkom".
Jz mam škodo felicijo (1080kg) 1.3 s 50kW, pa sm v 5. speljal (pač stavt smo se šli in verjem, da če ne bi speljal, ne bi dobil denarja
). Res je, da je sklopka mal zasmradela, je pa šlo ...Ampak vseeno ne vidim odvisnosti moči motorja od zmožnosti speljevanja v visoki prestavi.
Vama prepuščam temo, ker osebno nimam pojma o avtih
(P.S. vem da pridejo novi avti več kot 1000€ in da lahk s škodo felicijo spelješ v 5. prestavi).
@SplitCookie - "Zdaj pa zamenjaj to tvojo mašino s malim 70KM jajčkom".
Jz mam škodo felicijo (1080kg) 1.3 s 50kW, pa sm v 5. speljal (pač stavt smo se šli in verjem, da če ne bi speljal, ne bi dobil denarja

Vama prepuščam temo, ker osebno nimam pojma o avtih

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Vikking ::
Splitcokie:
Izkrivljaš svoje besede, ker če te citiram in citiram, potem sam sebe negiraš in demantiraš, samo da lahko meni odgovoriš. Mislim da je dovolj.
Jaz govorim iz svojih dejanskih izkušenj. Tako da prosim poveš uporabnikom kakšne izkušnje pa imaš ti z plinsko napravo.
Mislim da je dovolj tvojih nebuloz napisanih da uporabniki sami spoznajo.
dope1337: govora je o plinski napravi. Se pravi če si speljal v 5 prestavi nič hudega. Ampak uporabnik splitcokie, nam pojasnjuje da če bi si vgradil plinsko napravo, bi verjetno zelo težko potem speljal v katerikoli prestavi. Bognedaj še tistih 50kg pa bi bila popolna katastrofa za vozilo.
Izkrivljaš svoje besede, ker če te citiram in citiram, potem sam sebe negiraš in demantiraš, samo da lahko meni odgovoriš. Mislim da je dovolj.
Jaz govorim iz svojih dejanskih izkušenj. Tako da prosim poveš uporabnikom kakšne izkušnje pa imaš ti z plinsko napravo.
Mislim da je dovolj tvojih nebuloz napisanih da uporabniki sami spoznajo.
dope1337: govora je o plinski napravi. Se pravi če si speljal v 5 prestavi nič hudega. Ampak uporabnik splitcokie, nam pojasnjuje da če bi si vgradil plinsko napravo, bi verjetno zelo težko potem speljal v katerikoli prestavi. Bognedaj še tistih 50kg pa bi bila popolna katastrofa za vozilo.

Magic1 ::
V glavnem se hitro pride do zaključka, da se plin splača zgolj zaradi nizkih dajatev na plin.
Ne razumam pa zakaj ne prodajajo avtov zgolj na plin, če je že politika pozitivno usmerjena na plin. Namesto navadnega 60L tanka bi namontirali 55L plinskega in mašino naredili prilagojeno za plin.
Ne razumam pa zakaj ne prodajajo avtov zgolj na plin, če je že politika pozitivno usmerjena na plin. Namesto navadnega 60L tanka bi namontirali 55L plinskega in mašino naredili prilagojeno za plin.
Magic

Vikking ::
Zato ker ne obstoja samo en plinski sitem.
Gre se v bistvu za tri različice.
1. Kjer se tekoča faza vbrizga direktno v valj (novejši sistem, dragi, še vedno v razvoju. Ta sistem ni mogoč na starejših vozilih in vozilih ki nimajo direktnega vbrizga goriva. Pri tem sistemu ne potrebuješ več bencina.
2. kjer se je tekoča faza vbrizga v sesalni kolektor, ampak takšen sistem je povzročal veliko težav in se ga ne uporablja.
3. Večina se uporablja sistem vbrizga plinaste faze v sesalni kolektor. Kar pomeni, da se v uparjalniku tekoča faza spremeni v plinasto, kjer pa temperatura pade na -21C. Da uparjalnik ne zamrzne in ne zamrzne med delovanjem, se mora hladilna tekočina ogreti nekje na 50C. Kar pomeni da se vozilo prižge na bencin in deluje na bencin dokler ni hladilna tekočina ogreta (avtomatika sama poskrbi za preklop).
Tudi če se topel motor ugasne in prižge, bo vozilo vedno štartalo na bencin, vendar ker je hladilna tekočina že ogreta, bo avtomatika po nekaj metrih oz. sekundah preklopila na plin.
Pri tem sistemu potrebuješ seveda bencin. Sistem pa sicer omogoča v njunem primeru vžig vozila direktno na plinasto fazo. Nepriporočajo pa tega da bi redno počel.
Plin se splača ker je poceni ja itak. Mislim ka sedaj sanjate in razlagate o dajatvah. Saj so pri vseh gorivih. A misliš da bi predela na plin če bi bila enaka cena bencinu? Ravno ker je poceni in dovolj poceni, da se splača vložit denar, ter se dejansko potem voziš ceneje.
EU ne gleda povsem pozitivno na uporabo LPG v svojem dolgoročnem planu. Do leta 2023 se naj bi postopoma dajatve zvišale. Kot trenutna alternativa z manj onesnaževanja z co2 in onesnaževanja z prašnimi delci je boljši kot bencin in diesel, ter je zaradi tega podpiran s strani EU. Problem je, ker plin ni obnovljivi vir energije. Zato ni dolgoročni plan EU vztrajati ne neobnovljivem viru energije.
Kar se tiče pa proizvajalcev pa jih že sami ponujajo (ali pa v sodelovanju z podjetji ki se s tem ukvarjajo), recimo opel: http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n...
Gre se v bistvu za tri različice.
1. Kjer se tekoča faza vbrizga direktno v valj (novejši sistem, dragi, še vedno v razvoju. Ta sistem ni mogoč na starejših vozilih in vozilih ki nimajo direktnega vbrizga goriva. Pri tem sistemu ne potrebuješ več bencina.
2. kjer se je tekoča faza vbrizga v sesalni kolektor, ampak takšen sistem je povzročal veliko težav in se ga ne uporablja.
3. Večina se uporablja sistem vbrizga plinaste faze v sesalni kolektor. Kar pomeni, da se v uparjalniku tekoča faza spremeni v plinasto, kjer pa temperatura pade na -21C. Da uparjalnik ne zamrzne in ne zamrzne med delovanjem, se mora hladilna tekočina ogreti nekje na 50C. Kar pomeni da se vozilo prižge na bencin in deluje na bencin dokler ni hladilna tekočina ogreta (avtomatika sama poskrbi za preklop).
Tudi če se topel motor ugasne in prižge, bo vozilo vedno štartalo na bencin, vendar ker je hladilna tekočina že ogreta, bo avtomatika po nekaj metrih oz. sekundah preklopila na plin.
Pri tem sistemu potrebuješ seveda bencin. Sistem pa sicer omogoča v njunem primeru vžig vozila direktno na plinasto fazo. Nepriporočajo pa tega da bi redno počel.
Plin se splača ker je poceni ja itak. Mislim ka sedaj sanjate in razlagate o dajatvah. Saj so pri vseh gorivih. A misliš da bi predela na plin če bi bila enaka cena bencinu? Ravno ker je poceni in dovolj poceni, da se splača vložit denar, ter se dejansko potem voziš ceneje.
EU ne gleda povsem pozitivno na uporabo LPG v svojem dolgoročnem planu. Do leta 2023 se naj bi postopoma dajatve zvišale. Kot trenutna alternativa z manj onesnaževanja z co2 in onesnaževanja z prašnimi delci je boljši kot bencin in diesel, ter je zaradi tega podpiran s strani EU. Problem je, ker plin ni obnovljivi vir energije. Zato ni dolgoročni plan EU vztrajati ne neobnovljivem viru energije.
Kar se tiče pa proizvajalcev pa jih že sami ponujajo (ali pa v sodelovanju z podjetji ki se s tem ukvarjajo), recimo opel: http://www.opel.si/izkusnja-opel/opel-n...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()

SplitCookie ::
Jz mam škodo felicijo (1080kg) 1.3 s 50kW, pa sm v 5. speljal (pač stavt smo se šli in verjem, da če ne bi speljal, ne bi dobil denarja :D). Res je, da je sklopka mal zasmradela, je pa šlo ...Ampak vseeno ne vidim odvisnosti moči motorja od zmožnosti speljevanja v visoki prestavi.
And noone gives a fuck.
Pod speljevanje se seveda šteje speljevanje v prvi. Od takrat ko avto vžgeš, do destinacije mora le ta delovati brezhibno.
Kar pa bereš po forumih pa jim crkuje in cuka.
Ne razumam pa zakaj ne prodajajo avtov zgolj na plin, če je že politika pozitivno usmerjena na plin. Namesto navadnega 60L tanka bi namontirali 55L plinskega in mašino naredili prilagojeno za plin.
Ker plin uničuje mašine.
Ta sistem ni mogoč na starejših vozilih in vozilih ki nimajo direktnega vbrizga goriva
Bullocks.
kjer se je tekoča faza vbrizga v sesalni kolektor, ampak takšen sistem je povzročal veliko težav in se ga ne uporablja.
Predvsem zaradi tega ker sesalni kolektor ni vedno namenjen takim rešitvam - mrzel plin povzroča da se notri nabira led kar povzroča vse sorte ostalih težav
Zato ni dolgoročni plan EU vztrajati ne neobnovljivem viru energije.
Eu je glupa
Od plina imajo predvsem korist ruski mogotci, posebej zato ker plačujemo 3x dražji plin kakor npr. v ameriki.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vikking ::
Splitcookie: Glede na vse tvoje izjave, mislim da nisi dovolj star da bi imel izpit za vozilo, niti ne voziš avtomobila (mogoče tistega na pedala), niti ne razumeš osnov delovanja motorjev.
- Če ni direktnega vbrizga goriva v valj. Kje so in kam injektorji vbrizgajo gorivo?
- Če imamo starejše vozilo ki nima direktnega vbrizga goriva v valj oz. še starejše vozilo ki ima uplinjač. Mi prosim razloži kako bo delovala plinska naprava, katere sistem je vbrizg tekoče faze plina direktno v valj? Oziroma na kakšnem principu deluje potem vbrizg tekoče faze v valj, pri starejšem vozilu?
- plin ni obnovljivi vir energije in če to ne razumeš, potem bog pomagaj. Kej si našel ameriko, zakaj ne preveriš cene plina v italiji?
- plin ne uničuje motorja, kvečjemu mu podaljšuje življensko dobo. Problematično je le postavka pri ventilih. Lahko si prebereš, pogledaš, tuje raziskave zakaj je temu tako. Kakšne primesi ima bencin in kaj povzroča na motorju, ter kakšne primesi ima plin ter kaj povzroča na motorju. Prosim da se seznaniš z dejstvi preden navajš laži.
- lahko si prebereš komu cuka in zakaj. Odšli so najcenejšemu ponudniku ki je znan, da ima precej ljudi težave z njimi. Nadalje lahko ugotoviš da so na koncu takorekoč vsi odpravili težave, večino problemov pa povzroča: vgrajena defektna oprema, nepravilna vgradnja, nepravilno nastavljen plinski računalnik.
- Če ni direktnega vbrizga goriva v valj. Kje so in kam injektorji vbrizgajo gorivo?
- Če imamo starejše vozilo ki nima direktnega vbrizga goriva v valj oz. še starejše vozilo ki ima uplinjač. Mi prosim razloži kako bo delovala plinska naprava, katere sistem je vbrizg tekoče faze plina direktno v valj? Oziroma na kakšnem principu deluje potem vbrizg tekoče faze v valj, pri starejšem vozilu?
- plin ni obnovljivi vir energije in če to ne razumeš, potem bog pomagaj. Kej si našel ameriko, zakaj ne preveriš cene plina v italiji?
- plin ne uničuje motorja, kvečjemu mu podaljšuje življensko dobo. Problematično je le postavka pri ventilih. Lahko si prebereš, pogledaš, tuje raziskave zakaj je temu tako. Kakšne primesi ima bencin in kaj povzroča na motorju, ter kakšne primesi ima plin ter kaj povzroča na motorju. Prosim da se seznaniš z dejstvi preden navajš laži.
- lahko si prebereš komu cuka in zakaj. Odšli so najcenejšemu ponudniku ki je znan, da ima precej ljudi težave z njimi. Nadalje lahko ugotoviš da so na koncu takorekoč vsi odpravili težave, večino problemov pa povzroča: vgrajena defektna oprema, nepravilna vgradnja, nepravilno nastavljen plinski računalnik.

SplitCookie ::
O ja Vikking, ziher se vozim sam s beciklom tak k jype ne.
1. Kamor želiš. Maš en kup indirektnih vbrizgov in tudi visokotlačnih tehnologij.
2. Spremeniš sesalni kolektor tako da lahko špricaš direktno v valj, razen par lukenj več v sesalnem kolektorju nekih drugih težav niti ni.
3. Plin ne rabi biti obnovljiv vir energije, zato da bi bil lahko poceni. Hkrati pa tudi je.
4. Ja. Zelo mu podaljšuje. Rad bi videl 1.000.000km mašine narejenih s plinom. Prej sem videl scvrte mašine s sežganimi ventili kakor pa perfektno ohranjen avto. Navajaš laži pa kvečjemu ti, oz. samo ponavljaš laži serviserjev.
5. Je je. Ti kar lepo napiši kateri ponudnik garantira delovanje brez kakršnihkoli težav.
1. Kamor želiš. Maš en kup indirektnih vbrizgov in tudi visokotlačnih tehnologij.
2. Spremeniš sesalni kolektor tako da lahko špricaš direktno v valj, razen par lukenj več v sesalnem kolektorju nekih drugih težav niti ni.
3. Plin ne rabi biti obnovljiv vir energije, zato da bi bil lahko poceni. Hkrati pa tudi je.
4. Ja. Zelo mu podaljšuje. Rad bi videl 1.000.000km mašine narejenih s plinom. Prej sem videl scvrte mašine s sežganimi ventili kakor pa perfektno ohranjen avto. Navajaš laži pa kvečjemu ti, oz. samo ponavljaš laži serviserjev.
5. Je je. Ti kar lepo napiši kateri ponudnik garantira delovanje brez kakršnihkoli težav.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vikking ::
1. naštej in napiši proizvajalce le-te.
2. človek, prosim da se izobraziš o vbrizgih goriva. Ker tvoja betica še zgleda vedno ne razume osnovnih pravil.
3. Tako pravi EU, cena plina se določa na trgu borze.
4. Govorima o raziskavah ki govorijo o tem. Ne o lapanju serviserjev. O tujih raziskavah. Človek ti motorja z notranji izgorevanjem nisi še videl od blizu.
5. Garancija na plinsko napravjo je ponavadi 5let ali 100.000km. Kar pa ni nič drugače npr. ki jo ponuja izdelovalec avtomobilov. Tako da garantiranje in odpravljanje napak v garancijskem roku, je kar lepo obdobje.
Glede na tvoje poste v drugih temah, sma midva kar zaključila. Ne mislim se ukvarjat z nekom ki misli da je požrl znanost celega sveta, nima pa razčiščenih osnovnih pojmov.
Lahko pa ti svetuješ ljudem iz svojih bogatih izkušenj uprabe plinskih naprav.
2. človek, prosim da se izobraziš o vbrizgih goriva. Ker tvoja betica še zgleda vedno ne razume osnovnih pravil.
3. Tako pravi EU, cena plina se določa na trgu borze.
4. Govorima o raziskavah ki govorijo o tem. Ne o lapanju serviserjev. O tujih raziskavah. Človek ti motorja z notranji izgorevanjem nisi še videl od blizu.
5. Garancija na plinsko napravjo je ponavadi 5let ali 100.000km. Kar pa ni nič drugače npr. ki jo ponuja izdelovalec avtomobilov. Tako da garantiranje in odpravljanje napak v garancijskem roku, je kar lepo obdobje.
Glede na tvoje poste v drugih temah, sma midva kar zaključila. Ne mislim se ukvarjat z nekom ki misli da je požrl znanost celega sveta, nima pa razčiščenih osnovnih pojmov.
Lahko pa ti svetuješ ljudem iz svojih bogatih izkušenj uprabe plinskih naprav.

Valvoline ::
Kdaj bo Slovenija metanizirana faking bitches. V IT dobiš takorekoč zastojn odlično rabljeno limuzino predelano na metan. Vožnja pa pol cenejša kot nafta in LPG.
Lej tega lepotca:
http://annunci.ebay.it/annunci/auto/ven...
Lej tega lepotca:
http://annunci.ebay.it/annunci/auto/ven...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()

Vikking ::
Nevem če jim je sploh v interesu, finančno/tehnološko, ker šele v zadnji letih so komaj dovolj črpalk opremili z LPG-jem.

SplitCookie ::
1. http://www.prinsautogas.com/en/products...
Za ostalo si išči sam
2. Sam ti si trapast tule.
3. ja ja ja. In eu tako in tako pravi za bencin. Ko se bodo odločili da je dovolj vozil na plin bodo navili cene
4. In ti si trapast. Nalimaj mi raziskavo, drugače pa kar lepo STFU
5. Garancija na _PLINSKO NAPRAVO_ ne na vozilo. To za garancijo vozila pa se kar lepo obriši pod nosom, ne velja za mašino. Pa tudi pri plinaših te bodo nabrisali ob prvi priliki ko ne bodo znali odpravljati napake, ko ti npr pri 3000 obratih mašina skorajda ugasne
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Brane22 ::
@Valvoline:
"Bombole valido fini 2016" - tanka sta homologirana do 2016.
Kar se cene vežnje na CNG tiče, v bistvu ni pol cenejši.
Baje je pri nas nerazumno drag. V bistvu prideš isto skozi kot z LPGjem.
"Bombole valido fini 2016" - tanka sta homologirana do 2016.
Kar se cene vežnje na CNG tiče, v bistvu ni pol cenejši.
Baje je pri nas nerazumno drag. V bistvu prideš isto skozi kot z LPGjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()

Valvoline ::
@Valvoline:
"Bombole valido fini 2016" - tanka sta homologirana do 2016.
Kar se cene vežnje na CNG tiče, v bistvu ni pol cenejši.
Baje je pri nas nerazumno drag. V bistvu prideš isto skozi kot z LPGjem.
V Lj so znižal ceno metana na 1e za kg,še vedno zasoljeno vendar korak v pravo smer.V IT je 80-90c za kg.
Takle a3 bo pil:
5.5-6l nafte(1.9tdi) na 100km = cca 8-9e (kurilc 6e)
10l plina(1.6)+ nekaj benza za vžig = 8-9e
5kg metana na 100km = 5e zaenkrat,v IT 4e na 100km.
Metanskim ali LPG tankom lahko narediš reatest,al pa se furaš naprej brez tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()

Brane22 ::
Metanskim ali LPG tankom lahko narediš reatest,al pa se furaš naprej brez tega.
Težko se furaš brez tega, če ti to zahtevajo na tehničnem.

scenic16 ::
http://www.zemeljski-plin.si/si/aktualn...
Izračun energijske in cenovne primerjave pogonskih goriv:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
In koliko prevozimo z 10 evri v Sloveniji:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
Izračun energijske in cenovne primerjave pogonskih goriv:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
In koliko prevozimo z 10 evri v Sloveniji:
http://www.zemeljski-plin.si/upload/Fil...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 46927 (34319) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10415 (7222) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12638 (6012) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4458 (1229) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6892 (6344) | Buggy |