» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
12 / 56
»»

Buggy ::

zakaj bi si pa s kuponom za predelavo avtomobila na plin pljuval v skledo, saj ne predeluje avtomobilov Petrol?

Byla ::

no idea, mogoce zato, ker imajo vecjo dodano vrednost pri prodaji plina, in so pac izracunal, da se splaca delat kampanijo in kao subvencije?
www.thirdframestudios.com

Volk| ::

Koliko je meni znano je marža na bencinu večja kot na plinu. Zato.
No, mogoče se motim...
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Karen ::

Bistveno večja. Na bencinu naj bi bila 6 centov, niti ni neka hudo varovana skrivnost. Ne pozabimo da je lpg v bistvu odpadek pri črpanju nafte - kar ga ne ujamejo izgori. Problem je ujeti ga, skladiščiti, prepeljati...

Beli_Zajcek ::

Mogoče zaradi tega, ker so investirali v LPG postaje in so premalo uporabljane? Oz. hočejo povečati porabo. Mogoče bodo šli v kak projekt skupaj z državo/EU za povečanje čistejših goriv. Samo razmišljam. Če je seveda to sploh res.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Dajte mi povedat kako je kaj z lambda sondo ter korekcijo izven normal ko avto deluje na plin.
Namrec, ce plin ni optimalno nastavljen lambda sonda, ki skrbi za korekcijo zmesi potem uravnava parametre za bencinske injektorje in posledicno ko avto preklopis spet na bencin imas lahko probleme saj so prisle nastavitve na cudne vrednosti ko je avto tekel na plin. Bojda je to pri novejsih motorjih problem saj to lahko pri vecjih odstopanjih (spin turbine,razlike v nadmorsk visini, tuning... ) povzroci kar nekaj nevsecnosti. Imate kaksne izkusnje s tem oz. je kdo pri predelavi spraseval o delovanju lambda sonde po posegu?

neoto ::

Pri mojem sistemu je tako, da plinski računalnik ves čas 'uboga' glavni motorni računalnik. Celotno mapiranje časa odprtosti plinskih injektorjev je krmiljeno še vedno s strani glavnega motornega računalnika, plinski računalnik vrednost kot kaže samo preračuna z neko linearno funkcijo.
Lambda sonda je zato ves čas 'aktivna' pri plinu. Če je prej omenjena linearna funkcija prav nastavljena, pri preklopu med plinom in bencinom (in obratno) ni cukanja.
Ima pa kolega drugačen sistem, kjer ima pa v plinskem računalniku celo tabelo vrednosti za odprtost injektorjev. Tam pa ne vem kako je s lambdo.

Trasher85 ::

Tole z lambdo sondo se tudi sam zacel sprasevat. Pred kratkim se mi je prizgala lucka za kontrolo plinov in noce ugasnit, ko vozim na plin. Vmes sem za preizkus ugasnil plin in vozil na benz (cca 20 km) in mi je potem ugasnila, do trenutka, ko sem spet vklopil plin. Sedaj (po nekje 1000 km prevozenih na plin) niti na bencinu noce vec ugasnit.
Res je, da sem imel prej ze probleme z racunalnikom vbrizgavanja z istimi simptomi, ampak mi je cukalo tako na plinu kot na benzu.

Boeing ::

Če ti gori lučka za motor (lambda sonda), imaš po vsej verjetnosti malenkost prerevno mešanico. Pojdi na servis, da ti nastavijo malenkost bogatejšo zmes in bo problem izginil.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Buggy ::

Trasher85: na taksne simptome kot jih imas ti je mene opozarjal nek tuner, ki se dobro spozna na delovanje vseh sistemov v motorju in je imel tudi izkusnje z predelanimi avtomobili na plin, ki se jim je to dogajalo ko so prklopili na bencin.
Lambda naj bi se zopet ponastavila na prave vrednosti po kakih 100km voznje na bencin je pa v tem casu delovanje motorja pod bencinom rahlo vprasljivo saj dobi ali prerevno ali premocno mesanico zraka in bencina. V enem primeru ti avto zaliva v drugem pa jo ob nepravilni voznji lahko se poskodujes, saj ni zadosti hlajenja oz. mazanja.
Si probal odklopiti akumulator za 30 min, da se racunalnik resetira na privzete vrednosti?
Tale stvar mene res malo skrbi in bi me zelo zanimalo kaj pravijo vasi plinski servisi na to oz. kako se pri njih resuje. Do tega problema z lambdo pa naj bi prihajalo pri novejsih avtomobilih, ki imajo t.i "close loopd".

http://www.hondata.com/techclosed.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Karen ::

Pri svojih predelanih do sedaj nisem zaznal te težave. Če je dobro narejeno zna na plin še bolje delat kot na bencin (zadnjič sem moral bencinske šobe dat sčistit ker sem v celem letu samo 3x tankal benz - je blo vse na pol zamašeno, na plin je delal k urca) - gorenjc press:-). Skratka pri meni lučka za lambdo ni nikoli zagorela v tistih 100kkm ki sem jih naredil skupaj z avti na plin do sedaj.

WarpedGone ::

Karen, lahko poveš še modele in letnike?
To, da so to tvoje predelave ne pove nič. Zna pa bit odvisno, kakšen avto je to in kako pametno elektroniko ima.
Zbogom in hvala za vse ribe

Karen ::

2x Audi A8, l.96 in l.2000 nazadnje.

milc ::

Jaz sem tudi po 18000km od vgradnje doživel rumeno lučko za "check engine". Na pooblaščeni Toyoti so mi predlagali ugodno menjavo katalizatorja in obeh lamda sond za nekaj manj kot 2000 EUR.
Serviser za plin je povedal, da se z obrabo gumic v uparjalniku ščasoma stvari malenkostno razštelajo, ki jih na rednih servisih za plin ponastavijo, da delujejo kot morajo. Rekel je tudi, da zadeva dokler avto deluje normalno ni alarmantna, saj lučka, ki posveti sveti dokler se ne resitira ob priklopu na računalnik, kar pa spet naredijo samo na pooblaščenem servisu...
Kontrola katalizatorja, ker sem glih vmes imel T.P., je bila v tolerančnih mejah, kar nakazuje, da so na Toyoti brcnili v temo, ko so mi predlagali menjavo obrabljenega katalizatorja, kljub temu, da sem jim povedal, da imam sistem na plin.

Trasher85 ::

Buggy je izjavil:

Lambda naj bi se zopet ponastavila na prave vrednosti po kakih 100km voznje na bencin je pa v tem casu delovanje motorja pod bencinom rahlo vprasljivo saj dobi ali prerevno ali premocno mesanico zraka in bencina. V enem primeru ti avto zaliva v drugem pa jo ob nepravilni voznji lahko se poskodujes, saj ni zadosti hlajenja oz. mazanja.


Točno tako, kot si napisal. Pri 200 km vožnji na relaciji na benz je lučka izginila, avto je že po prvih 50 km dobil večji navor, čutilo se je spremembo. Očitno lambdo res nekako sam ponastavlja.
Je pa tole že rahlo tečno pri meni. Šel sem serviserju za plin, in mi je nastavil vrednosti, tako da je šlo normalno prvi dan, 500 km vožnje na plin, nobene lučke, avto lepo šel. Drugi dan ga vžgem in imam po 10 km vožnje spet lučko za lambdo. In avto spet cuka, dokler se ne segreje. Enih 6x sem že servisiru ta plinski sistem zaradi bolj ali manj večjih problemov. In še vedno ne gre, kot bi moral. Grem danes še enkrat, tokrat zadnjič temu serviserju. Kot da ga ne zna pravilno nastaviti, madona...

Volk| ::

Od plineksa sem dobil v nabiralnik reklamo za vgradnjo plina. Za moje vozilo pride vrhunska naprava(tako pravijo) 1500 EUR in seveda možnost plačila na 24 obrokov.
To pomeni da na mesec plačam nekje okoli 70 EUR kredita. Glede na to da zdaj porabim na mesec okoli 150 EUR za bencin, bi tedaj porabil 70 EUR za plin.
Računica se izzide, montaža plina se poplača sama. Po dveh letih pa se vozim veliko bolj poceni.

Kaj pravite?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Steinkauz ::

Razen če se plin podraži :))

Beli_Zajcek ::

Volk| je izjavil:

Od plineksa sem dobil v nabiralnik reklamo za vgradnjo plina. Za moje vozilo pride vrhunska naprava(tako pravijo) 1500 EUR in seveda možnost plačila na 24 obrokov.
To pomeni da na mesec plačam nekje okoli 70 EUR kredita. Glede na to da zdaj porabim na mesec okoli 150 EUR za bencin, bi tedaj porabil 70 EUR za plin.
Računica se izzide, montaža plina se poplača sama. Po dveh letih pa se vozim veliko bolj poceni.

Kaj pravite?


Procent prihranka variira, glede na razliko v ceni med plinom in bencinom. Trenutno je zelo ugodna. Tebi bi se pa tudi prej izplačalo, ker "pokuriš" toliko € mesečno za vožnjo. Kje in kaj boš vgradil je pa seveda tvoja izbira.

Volk| ::

Koliko plačujete za vsakoletni servis plinske naprave?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Karen ::

Mislim da 20-30 eur, pozabil. Filtri plus računalniška nastavitev. Skratka bagatela. Aja, servis ni letni, ampak na 15.000km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Karen ()

Boeing ::

V kratkem gre moj Prius na predelavo h G-1... računam da bom zbil strošek vožnje na cca 3-3.5EUR /100km.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Boeing je izjavil:

V kratkem gre moj Prius na predelavo h G-1... računam da bom zbil strošek vožnje na cca 3-3.5EUR /100km.

A to računaš da ti bo pil 4-5 litrov plina al kaj :)
V Mb ga tle en ima,pozna se šparovna poraba po mestu do 7l,medtem k na odprto pije tak k vsak bencinar 6-7l.Tko da kar sanjaj.Sicer po podatkih naj bi prius žr 4-5l na odprto vendar daleč od tega.Marketinški nateg.Sicer pa 7l po mestu je še kar super.Standard mestna vožnja za bencince je 10-15l na 100.
Ček dis aut :)

Zgodovina sprememb…

Byla ::

priusa dej predelat nekom, ki je to ze kdaj delal. Prius ma, kolikor je meni znano, zajeban sistem start stop, ki pri plinu najbrz dela kaksne probleme. In ful je malo tako predelanih priusov, v sloveniji pomojem manj kot 5 komadov.

Kolikor vem so edini, ki so predelal priusa uspesno, http://avtonaplin.si/ .
www.thirdframestudios.com

Volk| ::

Meni so svetovali na plineks.si vgradnjo sistema Landi Renzo, ki mi ne uniči garancije(Škoda Octavia 1.6, letnik 2008), tako da bom verjetno tega dal not.
Edino pri izbiri serviserja še nisem prepričan. V MB je edino servis Zaverski, s katerim sem pa enkrat imel slabe izkušnje glede nastavitev optike. Saj so pol popravli svojo napako(brezplačno) ampak še vseeno potreben enkraten obisk zaradi napake mehanika.
Vseeno je to tako delo, ko moraš biti natančen.

Ima kdo kake izkušnje z njimi pri montaži plina? Ali pa mi priporočate koga drugega. Ena poslovalnica je na Ptuju(Petovia avto) ali pa pol v LJ. Raje grem malo dlje, pa vem da je narejeno tako kot treba, kot pa da sem pol nonstop pri serviserju.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Byla ::

1.6 motor od VAG je itak neproblematicen, tko da najbrz nima kaksne blazne sile iskati nekaj res hudega. Sam da dela, pa da mas servis blizu.
www.thirdframestudios.com

SimplTech ::

Da še jaz delim svoje izkušnje s predelavo avta na LPG. O predelavi sem razmišljal relativno dolgo, zbiral menja, izračunaval prihranke... Nato sem videl akcijo od Petrola, kjer "subvencionirajo" vgradnjo z popustom 200 EUR in sem se na koncu odločil da grem v akcijo.

1. Predelava:

Predelati sem dal avto Renault Scenic 1.4 TCe letnik 2009. Predelavo so izvedli pri G1 v Celju. Glede same predelave morem povedati, da so stvar lepo izvedli, pod havbo se praktično nič ne vidi, tudi spodaj so cevi lepo napeljane, tudi rezervoar (namesto rezervne gume) so dali 70l, saj sem hotel čim večjega. Vse skupaj je prišlo 1361 EUR z polnim rezervoarjem plina. Servis plinske naprave je na 20.000 km, dodatni strošek je bila še homologacija pri Avto Miklavc (Velenje) 48 EUR in 35 EUR - kit za krpanje pnevmatik.

2. Uporaba:

Zadevo uporabljam dober mesec, naredil 2500 kilometrov in izkušnje so do sedaj pozitivne. Preklop med bencin/plin vse avtomatsko krmili elektronika, tako da v praksi ni kakšne opazne razlike. Je pa avto tišji, hkrati pa je izgubil malo odzivnosti. Lahko rečem, da je pri vožnji na plin potrebo prestaviti v nižjo prestavo in malo bolj pohoditi gas ob prehitevanju, a ker se večino vozim po AC (120 km/h) me to ne moti preveč.

Od Petrola sem dobil tudi obljubljenih 30 EUR, katere promocijsko dajejo na predplačniško Magna kartico. Trenutno lahko vse skupaj povzamem, da sem z investicijo zadovoljen. Naj povem vsem, ki razmišljate o vgradnji, da je veliko vreden občutek ko pumpo zapustiš s polnim tankom za 40 EUR.

Volk| ::

Koliko pa narediš kilometrov za teh 40 €?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Byla ::

s tem motorjem bi jih moral narest ene 700 km... ker je kar pozresen motor, turboti pa niso najbolj optimalni za LPG na splosno. SimplTech, se fejst motim?
www.thirdframestudios.com

globoko grlo ::

kako se pa kj oplov 1.8i ecotec obnese z plinom?
zdej zadeva kur :
pri 100 km/h 7.5 l
pri 130 km/h dobrih 8 l
pri 160+ km/h pa glih 10 l

je pa vprašanje, kdaj bojo plin enostavno podražil in potem spušiš vse skupi

Byla ::

ecotec je, kokr vem, lahko zelo problematicen motor, ki pri dolocenih predelavah za sabo potegne dodatne stroske menjanja glav cilindrov. Ampak kokr sem slisal, je to samo pri 2006 plus letnikih. Vec ti bodo plinski vgrajevalci povedal.
www.thirdframestudios.com

Valvoline ::

Starejši oplovi ecotec 1.6 1.8 2.0 16v do l.2002-2003 so najboljši in najbolj trpežni bencinski motorji nasploh.Čeprav sem VW fan(dizel) oplovim bencincem kapo dol.Baje v tujini so zelo iskani za predelavo na plin in uporabljani pogosto kot taxi vozila,po 1mil km na plin.Čeb sam nekaj nabavljal za predelavo bi to bilo definitivno nekaj z oplovim ecotec 16v noter.

globoko grlo ::

kaj pa chevrolet cruze 1.8 letnik 2009?

Karen ::

Byla je izjavil:

Kolikor vem so edini, ki so predelal priusa uspesno, http://avtonaplin.si/ .

To ne drži - avtoplincenter nasproti semenarne v lj je imel priusa kako leto nazaj (mogoče malce več) ravno na dvigalu ke sem delal servis, tako da ga je zagotovo predelal.

Volk| ::

garancija se z napravo Landi renzo ohrani ali uniči?
Vsak mi pove drugače.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Boeing ::

Pa ja, v bistvu res računam, da mi bo pil ene slabih 6 litrov plina... ker zdaj imam porabo po 1500km cca 4.6-4.8, od tega več kot polovico po avtocesti 115-120kmh.
Se je pa avto potrebno naučit pravilno vozit in izkoriščat vse sisteme, ki jih ima... če se samo usedeš za volan in teraš, kot bi teral dizla, delaš največjo možno napako. To je nekaj dosti bolj prefinjenega, kot dizel....


Obstaja pa še ena, sicer enkrat dražja, pa tudi mnogo bolj fancy in dolgoročno cenejša in predvidljivejša varianta... 10kWh paket LiFe akumulatorjev v prtljažnik in gumo ven... s tem paketom se dosegajo porabe med 3 in 3.5 litra in električni doseg 20km pri 70kmh.
Bi imel. Zelo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

SimplTech ::

@Byla: dobra ocena. Ker nimam narejenih še veliko kilometrov, je statistike bolj malo. Ocene so nekako takole:

1. v tank gre okoli 60 litrov plina (odvisno od pumpe) s tem sem do sedaj naredil povprečno okoli 650 kilometrov.
2. če je vožnje večina po AC (90% vožnje po AC, ostalo mestna vožnja) sem naredil tudi 680 km
3. ko pa se vmeša vmes več mestne vožnje pade domet na 630 km.
4. poraba na bencinu se je gibala okoli 8,5 l/100km pa lahko rečem da sem prej varčen voznik kot kaj drugega. Če pa malo pohodiš gas na tej mašini pa res skoraj slišiš podtlak v tanku, tako pije :)

Že ko sem se odločal sem vedel, da se investicija ne bo povrnila ravno čez noč. A ker delam na leto okoli 40.000 kilometrov in ker bo avto pri hiši vsaj 5 let sem šel v to. Do sedaj mi ni žal, bomo videli kako bo naprej.

Volk| ::

Pred nekaj časa sem bil že dogovorjen da namontiram plinsko napravo v vozilo. Sevede je vse padlo v vodo, zaradi tovarniške garancije na vozilo in servis. Namreč Plineks d.o.o trdi da garancija ostane(z napravo landi renzo, ki je najboljša po njihovem), Porche Slovenija pa mi je seveda poslal dopis, v katerem trdijo da vsak nepooblaščen poseg uniči tovarniško garancijo. Šli so še dalje in mi dali vedet da mojega vozila, ki bo predelano na plin oni ne bodo servisirali saj niso usposobljeni za servis takih vozil(imam mail, če kdo hoče dokaz). S tem se je pojavilo vprašanje, kdo pol zaboga servisira vozila, ki imajo tovarniško vgrajeno plinsko napravo?

Nadalje sem se pozanimal na http://www.avtonaplin.si (Prins) kjer so mi spet zatrdili da z njihovimi napravami, ki so spet najboljše, garancija ostane.

Cena na Plineks d.o.o je 1500 EUR(komplet z atestom in mazanjem ventilov)
Cena na Prins je 1650(z popustom)+50 EUR atest+ 350 sistem za mazanjem ventilov, torej vse skupaj 2050 EUR

Zdaj pa me zanima kaj je res:
Vsi trdijo da imajo oni najboljše naprave!
Vsi trdijo da moč motorja ostane enaka.
Vsi plinski servisi trdijo da tovarniška garancija na vozilo ostane.
Porche Slovenija trdi, da ne(imam dopis).

Jaz sem pa kot trotl.....
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

WarpedGone ::

Hvala za report! Tole tut mene žuli. Polno reklame, (grdih) detajlov pa zlo malo.
Zgleda, da ti za servis ostanejo "lokalni popoldanski mojstri", karkoli diši po uradnem zastopništvu odpade - ker tvegajo licence in odškodnine.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

Vsi trdijo da imajo oni najboljše naprave!

Seveda, od tega živijo. Večina naprav pa deluje bp, to je treba priznat, sploh pri firmah, ki so na trgu že dlje časa.

Vsi trdijo da moč motorja ostane enaka.

Malo lažejo, moč ne ostane enaka, izgubiš nekaj procentov. Je pa za vsakodnevne potrebe nepomembno.

Vsi plinski servisi trdijo da tovarniška garancija na vozilo ostane.

Ponavadi je tako, da moraš servisu dokazati, da instalacija ni kriva za napako. Kako in predvsem kako hitro se to da dokazati in koliko to stane, je pa druga zgodba. Večinoma tovarniška garancija pade, ti pa inštalater da garancijo, da bo kril vse stroške "garancijskih" popravil na avtu do datuma, do katerega bi trajala originalna garancija.

Porche Slovenija trdi, da ne(imam dopis).

Večjih diletantov in arogantnežev v Sloveniji ni, kot so na porscheju. Glede na znamko, ki jo zastopajo, je to čisto samoumevno - če pogledaš, kakšen fan-club uporabnikov imajo zadaj, se jim s prijaznostjo res ni treba trudit...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

blackbfm ::

Doma imamo citroen c-crosser 2.4 170 konjev, ene par mescov je že predelan. Ne opazim nobene razlike med plinom in bencinom. Edin 2x mi je crknu na križišču ker je sistem prekmalu preklopu, očitno še ni bila ogreta mašina, ampak to se da poštimat.

Byla ::

glede telih razlicnih vgrajevalcev.... je precej res, da cim vec placas, tem boljsi sistem imas. Ampak ce nimas avtomobila z nekim hudim motorjem (ala turbo, ala direct injection, ala 100 konjev na 1000 kubikov), pol v resnici ne bi smelo bit bistvenih razlik, razen v kvaliteti montaze in supportu.

poleg tega je se tko, da je plinski sistem popolnoma locen od ostalih sistemov, tako da garancijsko gledano ne bi smelo bit nobenga problema. Razen ce ribne masina, tam bi moral najbrz kej dokazovat.

Glede porcheja, sam sem servisiral svojo skodo s plinom ze pri porsche servisih, noben ni rekel nic o tem, da se ga ne bi upal dotikat. Samo prosili so me, da prej preklopim na bencin. Je pa res, da moja skoda takrat ze ni imela vec garancije.
www.thirdframestudios.com

WarpedGone ::

tako da garancijsko gledano ne bi smelo bit nobenga problema


Ponavadi je tako, da moraš servisu dokazati, da instalacija ni kriva za napako. Kako in predvsem kako hitro se to da dokazati in koliko to stane, je pa druga zgodba.


In tu je keč. Ko pride do tega, da mora servis/firma neki na lastne stroške spedenat, se jim direkt splača potrudit, da najdejo nek izgovor. Če najdejo kakršnokoli prčkanje pod havbo je to že "nepooblaščen poseg". Kolko izgovor drži vodo je druga zgodba ampak vseeno je neprijetno se jajcat gor in dol in grozit s tožbami in odvetniki. Uporabniška izkušnja sucks. Da imaš prav, ni nobena garancija, da ti ne bo treba plačat, samo slaba volja je še večja.

Izkušnja iz druge roke: je imel taksist sicer že nekaj let nazaj diesla, ki je moral delat tut v precej nizkih temperaturah (pač malo višja nadmorska in zima ...). Je šel direkt na uraden servis po nek dodatek za v nafto, tam so mu sveto zatrdili, da ta dodatek ne pomeni izgube garancije. No, ko je v mašini neki crknilo (ne vem točno kaj) o kaki garanciji ni blo ne duha ne sluha - neprimerno gorivo oz. "nepooblaščeni dodatki" press.

Zato, ko bom js šel na plin bom:
- dobil pisno garancijo od pooblaščenega servisa da vse garancije veljajo nespremenjene plus dodatna garancija na plinske naprave
ALI
- že v štartu odpisal garancijo in se sploh ne oziral ta to plat zgodbe
Zbogom in hvala za vse ribe

SkIDiver ::

Če se ne motim recimo Ford prizna garancijo na svoje vozilo kar se tiče motorja, če se ne izkaže, da je okvaro motorja povzročila uporaba plina. Iz tega naslova je tudi obvezna uporaba sistema za podmazovanje/hlajenje ventilov, ker to je edina težava, ki nastane, če se tega ne uporablja.

SimplTech ::

Se pridružujem splošnemu mnenju, da na področju vgradnje avtoplina v Sloveniji res vlada prej kaos kot kar koli drugega. Končnemu uporabniku je skrajno težko primerjati različne sisteme med seboj, vsaka firma seveda hvali svojega. Hkrati je veliko nasprotujočih si mnenj in tudi različne zgodbe okoli tovarniške garancije so mi znane.

Nekako je človek prepuščen sam sebi in informacijam, ki jih prebere na različnih forumih. Nekaj prispeva tudi občutek, ki ga dobiš ko se pogovarjaš z ljudmi v firmah, ki vgrajujejo posamezne sisteme.

Karen ::

Garancijo nudi proizvajalec oz. njegov zastopnik. Jasno je da poseg tretjega prekine garancijo (to je smisel garancije). Isto je pri PC-jih - nosilec garancije težko nudi garancijo če odpreš mašino in notri vgradiš še novo grafično ipd. To nenazadnje tudi ni potrebno glede na določila Obligacijskega zakonika. Torej načelno Porsche-u ni treba priznati garancije za predelave, ki jih ne naredijo oni (tega niso dolžni).
Glede padca moči: odvisno od moči, meni so govorili tako: pri fergazarju se pozna cca 10%, pri injection mašinah 2-3%. Seveda pri 70km moči 3% pomeni več kot npr. pri 300km (kolikor imam npr. sam). Kar se mene tiče tudi 10% ne bi porajtal (težko je ločiti 300km proti npr. "samo" 270km).

Volk| ::

Tisti kateri imate vgrajeno že, kateri sistem imate in kako ste zadovoljni?
Se odločam, kaj bi naj vgradil. Informacije je daj prins vrhunski dobivam od vsepovsod, toda je tudi najdražji.
Naj bi imel edini elektronski nadzor mazanja ventilov, kar ostali imajo mehanski in niso tako dobri. Je rtazlika če daš 2000 EUR ali pa 1500 EUR.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Byla ::

jest imam prins, sem zelo zadovoljen, ampak za to masino (skoda 1.4 16v) se mi zdi kr overkil. Je pa res, da niti priblizno nisem dal toliko denarja kot je situacija danes, s tem da bojda dobis boljse maziljenje kot vcasih. Hkrati je pa tud res, da ce bi se enkrat dal vgrajevat, bi vgradil pri istih fantih, ce ne zaradi drugega, pa zaradi supporta. Ki je bil v prvih tisoc kilometrih potreben.
Zdej, kolikor sem se takrat zanimal, ni razlika samo v sistemu mazanja, temvec tudi v sistemu injektorjev, izkoristku, zvoku, pa v kvaliteti vgradnje.
www.thirdframestudios.com

SimplTech ::

Sam uporabljam sistem od G1. Uporabljam ga šele kratek čas in ne morem nekih velikih zaključkov dajat - za enkrat po 3500 km vse OK.

Sem gledal tudi Prins, a je bila cena zame previsoka (okoli 2100 EUR). Zato sem vzel G1, ker imam servis blizu in relativno ugodni so.

Je pa zbranih veliko informacij o avtoplinu tudi na tem forumu: BMWslo1 , BMWslo2

janez007 ::

Uporabljam sistem od G-1

Trenutna statistika, sem si naredil majhen programček, ki mi vse preračuna.

Prevoženih km: 13923
Skupaj stroški plina: 811 €
Dodatni stroški, ala Flashlube in tudi bencin: 153 €

Ob predvideni povprečni porabi avta prej, ki je bila 8.5l/100km bi bil
strošek bencina: 1356 €
Povprečna poraba plina: 9.33 l/100km

Iz povprečne porabe je vidno da se je dvignila za cirka 10 %. Na moči motorja skoraj ne opazim razlike, razen če ga vrtim v visoke obrate se mi zdi da malo počasneje nabira obrate, prav tako je motor na plinu tišji.

Skupaj prihranek, upoštevajoč stroške je tako trenutno 392 €, kar procentualno glede na bencin znese približno 29%, tako da tu se vidi da je reklama o prihranku 50 % čisto pretiravanja. Strošek prevoza je tako trenutno okoli 6.93 € na 100/km. Težav zaenkrat nobenih, imam pa tudi Flashlube za mazanje ventilov, kako pa je z ventili pa bom videl v naslednjih tednih, ko se bom ob priliki lotil nastavljanja ventilov.

Gre se pa za avto Hondo Accord l.2000 1.8.

V glavnem zaenkrat zadovoljen, ob začetni investiciji 1350 € sem računal da se bo povrnila v letu in pol, vendar glede na trenutno stanje se bo to podaljšalo na dve leti. Letno naredim okoli 20-25 tisoč kilometrov.

Pa lep pozdrav!

imagodei ::

Evo, take informacije so pa več kot dobrodošle... Hvala!
- Hoc est qui sumus -
««
12 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35344427 (31819) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1069940 (6747) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6912336 (5710) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124372 (1143) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216810 (6262) Buggy

Več podobnih tem