Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
DominusSLO ::
Pr takšno porabo avtoplina (15-20l na 100km) ne vidim nobene ekonomske in ekološke opravičenosti,pa tut če se gre za željo po čimveč HP. 3.0tdi pomete z temi poraba še vedno manj k 10l na 100km.
Če mam viška keša za novga a6 ali a8 v nobenem primeru bencinca neb povohal.
Tanovi 4.2TDI
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Čipat se ga da ziher najmanj na 400km
pa še to
http://www.germancarblog.com/2009/04/au...
Ravno v primerih velike porabe, je upravičenost večja. LPG ni rešitev za ljubitelje dizelašev. To je naprava s katero postane bencinski motor po porabi eur/km primerljiv dizlom in obenem ohrani karakteristike bencinarja. Jaz ga vidim kot idealen dodatek kakemu 4.0 atmosferskemu bencinarju.
Tisti del, ki ga začenjaš s "Če", bi pa lahko tudi zase zadržal. Useless.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
Volk| ::
Ne se kregat no: ))
zanima me naslednje: Kaj je preklapljanje med plinom in bencinom lahko tudi avtomatsko? kaj je boljše če obstaja?
verjetno je cena temu pač višja.
kateri sistem pa je najboljše vgradit, glede na to da jih je več?
Pa nekdo je omenil da je vgradil v srbiji za 700 €! Kaj so to isti sistemi kot pri nas? Kako pa je pol z garancijo če gre kaj narobe(nastavitve). Ti lahko pol tu pri nas nastavijoo, da te ne bo pol nekdo poslal tja kjer so ti montirali.
Hvala za odgovore
zanima me naslednje: Kaj je preklapljanje med plinom in bencinom lahko tudi avtomatsko? kaj je boljše če obstaja?
verjetno je cena temu pač višja.
kateri sistem pa je najboljše vgradit, glede na to da jih je več?
Pa nekdo je omenil da je vgradil v srbiji za 700 €! Kaj so to isti sistemi kot pri nas? Kako pa je pol z garancijo če gre kaj narobe(nastavitve). Ti lahko pol tu pri nas nastavijoo, da te ne bo pol nekdo poslal tja kjer so ti montirali.
Hvala za odgovore
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Boeing ::
Preklop je avtomatski, ko temperatura motorja doseže cca 30*C, nazaj na bencin pa lahko preklopiš ročno, in seveda obratno tudi. Pogoj je temperatura motorja in tlak v rezervoarju (zadosti plina).
Zarad mene lahko vozite avte predelovat v srbijo če želite, ampak se zavedajte, da razlika v ceni niti sluačajno ni zadosti velika, da bi upravičila vse dodatne rizike.
Zarad mene lahko vozite avte predelovat v srbijo če želite, ampak se zavedajte, da razlika v ceni niti sluačajno ni zadosti velika, da bi upravičila vse dodatne rizike.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Karen ::
Volk: preklop je na tanovih sistemih vedno avtomatski (lahko pa seveda force-aš ročnega). Navadno je vezan na dve stvari: temperaturo motorja in s tem hladilne tekočine), včasih še na obrate. Npr ko je temperatura hladilne tekočine med 30 in 50 stopinj (ti lahko nastavljajo na servisu), in ko prvič pohodiš obrate nad 2000 na minuto ti naredi preklop na plin in tako ostane do naslednjega vžiga ali dokler ne zmanjka plina. Lahko pa tudi samo na temperaturo preklopi, brez obratov (verjetno je sistemov več, jaz sem opisal tisto na kar sem imel nastavljeno). Na zadnjem imam samo še na temperaturo.
Tisti ročni preklopi kot so jih včasih poznali - tega ni več, vsaj ne na injection motorjih (mogoče bi se na kaki stari mašini z vplinjačem (fergazar) še našel.
S Srbi je pa tako:
- baje skoraj brez izjeme vgrajujejo Bolgarske ali Turške kopije sistemov (ni nujno da so čisto zanič, konec koncev se vozi, so pa seveda bistveno cenejši - upam da so vsaj rezervoarji kolikrotoliko ok), ampak na 15.000 moraš res narediti menjavo filtrov in nastaviti sistem, pa včasih je fino od začetka še mal nastavit (po recimo 1000km en fine-tuning). Zdaj če se voziš 1x na mesec v Srbijo najbrž ni panike. Pa včasih so bile težave s homologacijo iz Srbije (baje so eni to uredili). Pa seveda odvisno od tega kaj ti nadgrajujejo. Za 700EUR je najbrž dobil eno tistih kopij, pa tuba rezervoar, pa 4cilindraš.
Me prav zanima koliko bi prišla predelava mojega osemcilindraša s 311km, pa toroidnim rezervoarjem (verjetno tam kje pri 1.500EUR).
Tisti ročni preklopi kot so jih včasih poznali - tega ni več, vsaj ne na injection motorjih (mogoče bi se na kaki stari mašini z vplinjačem (fergazar) še našel.
S Srbi je pa tako:
- baje skoraj brez izjeme vgrajujejo Bolgarske ali Turške kopije sistemov (ni nujno da so čisto zanič, konec koncev se vozi, so pa seveda bistveno cenejši - upam da so vsaj rezervoarji kolikrotoliko ok), ampak na 15.000 moraš res narediti menjavo filtrov in nastaviti sistem, pa včasih je fino od začetka še mal nastavit (po recimo 1000km en fine-tuning). Zdaj če se voziš 1x na mesec v Srbijo najbrž ni panike. Pa včasih so bile težave s homologacijo iz Srbije (baje so eni to uredili). Pa seveda odvisno od tega kaj ti nadgrajujejo. Za 700EUR je najbrž dobil eno tistih kopij, pa tuba rezervoar, pa 4cilindraš.
Me prav zanima koliko bi prišla predelava mojega osemcilindraša s 311km, pa toroidnim rezervoarjem (verjetno tam kje pri 1.500EUR).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karen ()
krneki0001 ::
Preklop je avtomatski, ko temperatura motorja doseže cca 30*C, nazaj na bencin pa lahko preklopiš ročno, in seveda obratno tudi. Pogoj je temperatura motorja in tlak v rezervoarju (zadosti plina).
Zarad mene lahko vozite avte predelovat v srbijo če želite, ampak se zavedajte, da razlika v ceni niti sluačajno ni zadosti velika, da bi upravičila vse dodatne rizike.
Kateri pa so dodatni riziki? Jaz jih ne vidim.
Boeing ::
- kvaliteta komponent
- kvaliteta vgradnje
- oddaljenost od instalaterja in s tem povezani problemi pri nastavitvah
- otežkočeno uveljavljanje garancije
- težave pri homologaciji
...
kot rečeno, to so riziki, ne dejstva. Lahko so, lahko so delno resnično, lahko jih pa sploh ni. It's up to you.
- kvaliteta vgradnje
- oddaljenost od instalaterja in s tem povezani problemi pri nastavitvah
- otežkočeno uveljavljanje garancije
- težave pri homologaciji
...
kot rečeno, to so riziki, ne dejstva. Lahko so, lahko so delno resnično, lahko jih pa sploh ni. It's up to you.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Volk| ::
Torej ne morem vgradit v srbiji nek sistem ki ga vgrajujejo pri nas, pol pa pri nas hodit na servis?
Malo čudno to. Kupim mercedesa v Nemčiji, pa pol ne morem servisirat pri nas?
Malo čudno to. Kupim mercedesa v Nemčiji, pa pol ne morem servisirat pri nas?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Boeing ::
Seveda lahko, a stroške in papirnato vojno za homologacijo itd nosiš sam.
Kot rečeno, cenovna razlikan niti slučajno ni takšna, kot jo želijo nekateri prikazati... za 400EUR ne dobiš drugega kot šrot, povprečen uporaben sistem pa stane 700EUR od uča... medtem ko so cene pri nas ne 1500-1800EUR kot je bilo rečeno "iz izkušenj", temveč 1300-1400EUR, pa za to ceno dobiš vse na ključ, v prvi varianti pa se moraš peljat dol, dolih počakat kak dan ali tri (medtem še kaj pojesti in kje prespati), homologacijo in papirje urejaš sam...
Lahko pa se voziš na kurilca, kot to prakticirajo nekateri, pa teh problemov seveda nimaš.
Kot rečeno, cenovna razlikan niti slučajno ni takšna, kot jo želijo nekateri prikazati... za 400EUR ne dobiš drugega kot šrot, povprečen uporaben sistem pa stane 700EUR od uča... medtem ko so cene pri nas ne 1500-1800EUR kot je bilo rečeno "iz izkušenj", temveč 1300-1400EUR, pa za to ceno dobiš vse na ključ, v prvi varianti pa se moraš peljat dol, dolih počakat kak dan ali tri (medtem še kaj pojesti in kje prespati), homologacijo in papirje urejaš sam...
Lahko pa se voziš na kurilca, kot to prakticirajo nekateri, pa teh problemov seveda nimaš.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
krneki0001 ::
boeing, za avto s frgazerjem je v srbiji cena 350 evrov skupaj s polnim tankom plina, za avto z injectionom in V6 motorjem (torej 6 injektorjev) je cena 700 evrov s polnim tankom plina. Pokličeš, se zmeniš za montažo, prideš zjutraj tja, vgradijo in zvečer se odpelješ domov. Brez problemov. Dajo ti tudi vse papirje zraven in greš na LPP, ter vpišeš plinsko napravo v homolomo, pa daš zato še dodatnih 72 evrov.
Servis imaš pa potem v sloveniji na servisih kjer tudi vgrajujejo sisteme, kateri je vgrajen v tvojem avtu.
Uglavnem pretiravaš in to zelo. Tisti dan v srbiji pa lepo preživiš, greš si pogledat malo znamenitosti, poješ kako kilo odličnih čevapov (ki jih pri nas ne dobiš tako dobrih), mal odojka, uživaš v živi muziki v lokalih in če kadiš, še dodatna olajšava za prebit cel dan - kadiš lahko namreč tudi v lokalih.
Servis imaš pa potem v sloveniji na servisih kjer tudi vgrajujejo sisteme, kateri je vgrajen v tvojem avtu.
Uglavnem pretiravaš in to zelo. Tisti dan v srbiji pa lepo preživiš, greš si pogledat malo znamenitosti, poješ kako kilo odličnih čevapov (ki jih pri nas ne dobiš tako dobrih), mal odojka, uživaš v živi muziki v lokalih in če kadiš, še dodatna olajšava za prebit cel dan - kadiš lahko namreč tudi v lokalih.
Boeing ::
Ej - super. Kaj še čakaš ? :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
zee ::
AFAIK ima nebivedu ze vgrajen plin
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Boeing ::
zato pa pravim :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Karen ::
Jaz pa ne vem na pamet, ampak mislim da je bila homologacija cca. 50EUR v A1 v Kranju.
Glede Srbije: če ti naši prevzamejo garancijo potem je to verjetno najcenejša varianta in bo jo verejtno tudi jaz ubral.
Srbi imajo definitivno več izkušenj z vgradnjami - bistveno večji trg in več avtov predelanih.
Za V8 je sicer pri nas kar slabih 2k cena, mogoče s tubo rezervoarjem prideš kakih 100EUR ceneje.
Glede Srbije: če ti naši prevzamejo garancijo potem je to verjetno najcenejša varianta in bo jo verejtno tudi jaz ubral.
Srbi imajo definitivno več izkušenj z vgradnjami - bistveno večji trg in več avtov predelanih.
Za V8 je sicer pri nas kar slabih 2k cena, mogoče s tubo rezervoarjem prideš kakih 100EUR ceneje.
krneki0001 ::
Ja naši so lepo prevzeli homologacijo iz srbskega servisa. Saj ti dajo vse papirje in potrdilo o strokovni vgradnji, ki pa ga LPP zahteva in je dovolj za homologacijo.
Sem šel še enkrat vse pregledat
- vgradnja plina + 60 litrov plina 670 evrov (srbija)
- izdaja vseh papirjev 30 evrov (srbja)
- homologacija 92 evrov (slovenija LPP)
Vse skupaj je prišlo 792 evrov + pot do dol in nazaj, ter odlični čevapi pa mal pijače.
P.S. tank ni bil polno napolnjen. V tanku je bilo 60 litrov goriva, tank ima pa 120 litrov(efektivno okoli 110 litrov. Cena v sloveniji pa je za 110 litrov celih 60,5 evra (0,55 evra za liter), s tem pa naredim okoli 800km. Poraba je okoli 14 litrov.
Sem šel še enkrat vse pregledat
- vgradnja plina + 60 litrov plina 670 evrov (srbija)
- izdaja vseh papirjev 30 evrov (srbja)
- homologacija 92 evrov (slovenija LPP)
Vse skupaj je prišlo 792 evrov + pot do dol in nazaj, ter odlični čevapi pa mal pijače.
P.S. tank ni bil polno napolnjen. V tanku je bilo 60 litrov goriva, tank ima pa 120 litrov(efektivno okoli 110 litrov. Cena v sloveniji pa je za 110 litrov celih 60,5 evra (0,55 evra za liter), s tem pa naredim okoli 800km. Poraba je okoli 14 litrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Zheegec ::
Uh, to je poraba samo plina? Pa si jaz govorim da moram začeti bolj počasi voziti, ker naredim s 60EUR dizla samo 1000Km Pač težka noga
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
krneki0001 ::
S kakšno mašino? 4.3 V6, al imaš pod 2 jurja kubikov? Teža avtomobila? Pogon? Menjalnik?
Chervolet Blazer 4.3 V6 z 200KM, automatik z vso opremo, prazen pa tehta 1837kg, prištej še okoli 15% večje in širše gume za vožnjo po terenu, pa boš videl, da je poraba majhna za ta avto.
Chervolet Blazer 4.3 V6 z 200KM, automatik z vso opremo, prazen pa tehta 1837kg, prištej še okoli 15% večje in širše gume za vožnjo po terenu, pa boš videl, da je poraba majhna za ta avto.
Zheegec ::
Hja, dobro, si nisem mislil, da je 1.2 bencinar, 4.3 pa vseeno nisem pričakoval. Koliko je pa še poraba bencina?
Drugače imam samo 150HP in 1500Kg prazne teže, samo z mojim načinom vožnje bi bila najbrž nižja poraba z malo več konjev
Drugače imam samo 150HP in 1500Kg prazne teže, samo z mojim načinom vožnje bi bila najbrž nižja poraba z malo več konjev
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Valvoline ::
S kakšno mašino? 4.3 V6, al imaš pod 2 jurja kubikov? Teža avtomobila? Pogon? Menjalnik?
Chervolet Blazer 4.3 V6 z 200KM, automatik z vso opremo, prazen pa tehta 1837kg, prištej še okoli 15% večje in širše gume za vožnjo po terenu, pa boš videl, da je poraba majhna za ta avto.
Poznam enga ki ima suzuki vitaro 1.6 se mi zdi. Žere mu 12-15l bencina. @nebivedu ni varijante da to porabi manj k 20l plina na 100km. Dizelski terenci popapcajo po 11-12l.
Touareg 3.2 bencin
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Touareg 3.0tdi
http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krneki0001 ::
valvoline, 14 litrov plina je poraba za mojo vožnjo - 110km/h po avtocestah, drugje vedno po omejitvi ali malo manj, če ne poznam ceste. Poraba z bencinom je bila od 12 do 14, odvisno od teže noge. Na terenu pa še nisem bil z avtom, pa najbrž tudi ne bom, ker ga bo vozila žena, jst imam svojo ferozo, ki dela BP (bo pa tudi predelana na plin v kratkem, ker me pride montaža plina 350 evrov v srbiji ali bosni. Samo tam bo pa razlika očitna, ker je avto še s frgazerjem).
Vitaro 1.6 in 5vratno imava pa tudi midva doma in je poraba stalno pod 10 litrov, tako da če avto tvojega kolega porabi 12 do 15 litrov, potem ta tvoj kolega avto zelo goni ali pa je nekaj narobe z motorjem.
Če ga goni po avtocestah čez 130, potem je brez problema taka poraba (avto ni narejen za te hitrosti, tako da se mu bo kmalu poznalo na motorju in pogonskih sklopih).
Pač ne moreš pričakovat od opeke na kolesih, da bo šla kot osebni avto in imela porabo kot 1.0 dizel motor v AX-u.
Vitaro 1.6 in 5vratno imava pa tudi midva doma in je poraba stalno pod 10 litrov, tako da če avto tvojega kolega porabi 12 do 15 litrov, potem ta tvoj kolega avto zelo goni ali pa je nekaj narobe z motorjem.
Če ga goni po avtocestah čez 130, potem je brez problema taka poraba (avto ni narejen za te hitrosti, tako da se mu bo kmalu poznalo na motorju in pogonskih sklopih).
Pač ne moreš pričakovat od opeke na kolesih, da bo šla kot osebni avto in imela porabo kot 1.0 dizel motor v AX-u.
Valvoline ::
Aja,sem mislu da se o terencu pogovarjamo :)
Še vedno se mi zdi 14l plina na 100 za tole zverino preveč optimistično.Če ti res tok pokur,bi verjetno moj golf čeb ga ti furu porabu 4l na 100.
Čak mal chevy blazer je terenc a ni ?
Če je pa res nemogoče da je poraba manj k 20l plina.
Evo ga,terenc,mašina tko k tvoja.
http://www.google.si/imgres?imgurl=http...
Not so podatki o porabi sicer v mpg,ne vem kolk je to v litrih na 100,bom pogledal.
Še vedno se mi zdi 14l plina na 100 za tole zverino preveč optimistično.Če ti res tok pokur,bi verjetno moj golf čeb ga ti furu porabu 4l na 100.
Čak mal chevy blazer je terenc a ni ?
Če je pa res nemogoče da je poraba manj k 20l plina.
Evo ga,terenc,mašina tko k tvoja.
http://www.google.si/imgres?imgurl=http...
Not so podatki o porabi sicer v mpg,ne vem kolk je to v litrih na 100,bom pogledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krneki0001 ::
Ja to je ta avto, samo da je moj črn in z veliko kroma(ki bo letel dol).
Da pa se ne boš preveč matral, 18MPG (kolikor je povprečna poraba blazerja, 16 v mestu in 21 na avtocesti) je približno 13 litrov na 100km. In to z 87 oktanskim bencinom (američani pač).
Meni žre malo čez 14 pri normalni vožnji (nikoli preko 110km/h), 783km sem naredil s 110 litri plina.
Da pa se ne boš preveč matral, 18MPG (kolikor je povprečna poraba blazerja, 16 v mestu in 21 na avtocesti) je približno 13 litrov na 100km. In to z 87 oktanskim bencinom (američani pač).
Meni žre malo čez 14 pri normalni vožnji (nikoli preko 110km/h), 783km sem naredil s 110 litri plina.
milc ::
Pretvorba iz mpg v l/100km... vtipkaš v google:
"16mpg to l/100km" in dobiš:
16 miles per gallon = 14.7009115 l/100km
...
18 miles per gallon = 13.0674769 l/100km
20 miles per gallon = 11.7607292 l/100km
"16mpg to l/100km" in dobiš:
16 miles per gallon = 14.7009115 l/100km
...
18 miles per gallon = 13.0674769 l/100km
20 miles per gallon = 11.7607292 l/100km
Boeing ::
pretvorba iz mpg v l/100km:
235 deliš z mpg.
primer: avto, ki ima porabo 18mpg: 235:18 = 13L/100km
:)
235 deliš z mpg.
primer: avto, ki ima porabo 18mpg: 235:18 = 13L/100km
:)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Buggy ::
samo dodam malo lazjo pot in to da je potrebno lociti med US mpg in UK mpg.
Tukaj je link za lazjo kalkulacijo.
Sem pa ravno danes postal lastnik Vectre Caravan 2.0 Turbo 175 KM in po novem letu gre v predelavo na plin.
Tukaj je link za lazjo kalkulacijo.
Sem pa ravno danes postal lastnik Vectre Caravan 2.0 Turbo 175 KM in po novem letu gre v predelavo na plin.
Trasher85 ::
Po podatkih Petrola se bo jutri, 8.1. cena LPGja dvignila na 0,649 eur/liter. Kar je več kot 6% podražitev goriva. Upam da bo potem za nekaj časa mir...
janez007 ::
Kje je zdaj tista evropska direktiva, ali kaj je že bilo da bi morala biti cena LPG 50% cene bencina
neoto ::
Jaz sem ravno prejšnji teden pospravljal in stran vrgel reklamo od Petrola (sejemska reklama) na kateri pravijo, da se vozi na plin do 50% ceneje.... Ma ja, konec pravljice. Pri meni je bolj pri 30% to razmerje trenutno (25% višja poraba plina ter plin za 43% cenejši od bencina).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neoto ()
milc ::
Ob zadnji tandenci višanja cene LPG bomo padli na ekonomiko dizlov, če ne še kje niže. Lahko se tolažimo, da se vozimo z ekološko najčistejšimi konjički.
Moje trenutne številke: 27,3% prihranka (kombinirana poraba).
Moje trenutne številke: 27,3% prihranka (kombinirana poraba).
neoto ::
Zheegec ::
valvoline - človek ima point. Vgradi si DPF - ja, nekateri ga imamo, potem pa se vozi dalje. Ti stari dizli precej onesnažujejo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Beli_Zajcek ::
Pustite trola pri miru. Ne vem zakaj se lopov ne spoka stran pa se ne hvali več v temi o avtoplinu s svojo vožnjo na kurilca. Medtem ko krade vsem, nima problemov označiti vse javne uslužbence za lene parazite. Kdo je tu idiot je itak vsem jasno.
neoto ::
Mogoče je samo naključje, ampak od zadnje podražitve mi je poraba padla za 0.5 l/100. So spremenil razmerje med propanom in butanom?
Volk| ::
Jaz sem zamenjal avto, ravno zaradi tega, ker sem mislil it na plin. Sedaj, ko tukaj berem...počasi se več ne bo splačalo.
Bom še počakal. Itak sedaj ni dnara, cena montaže pa bi naj se gibala okoli 1700 EUR, kolikor so mi povedali.
Gre na novi avto kot urca, pa se več luksuza mam
Bom še počakal. Itak sedaj ni dnara, cena montaže pa bi naj se gibala okoli 1700 EUR, kolikor so mi povedali.
Gre na novi avto kot urca, pa se več luksuza mam
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Boeing ::
Plin se bo splačal tudi, če mu cena skoči na 80centov, ob nespremenjeni ceni bencina.
Mislite malo.
Mislite malo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
neoto ::
Karen ::
Investicija se ti bo povrnila v:
http://old.amortisationsrechner.de/inde...
Jaz sem prebil v 3/4 leta. Zdaj sem že 3 mesece v fazi prihranka (samo do dejanskega prihranka bo trajalo še kako leto, namreč: notri prinesti pri avtu s 16-17l porabe ni tak problem, je pa res da če ne bi kupil takega avta bi se vozil z nečim kar ima porabo recimo med 8 in 10 litri in ne bi kupil avta s tako porabo in si delal toliko stroškov - če zanemarim udobje - no, razlika v nabavni ceni teh dveh vozil plus razlika tistih dveh litrov v porabi (udobja in varnosti večjega avta itak ne moreš ovrednotiti finančno) - ti šele prinese korist). Torej: ali sem res prihranil ko sem kupil npr. terenca s 16l porabe in se sedaj vozim z ekvivalentom 9l porabe po ceni, cena je bila pa npr. 10k eur, napram temu da bi kupil za isto ceno enega passata l 2003 130km dizla, ki spije tam med 8 in 9? Ah, dileme, večne dileme...
http://old.amortisationsrechner.de/inde...
Jaz sem prebil v 3/4 leta. Zdaj sem že 3 mesece v fazi prihranka (samo do dejanskega prihranka bo trajalo še kako leto, namreč: notri prinesti pri avtu s 16-17l porabe ni tak problem, je pa res da če ne bi kupil takega avta bi se vozil z nečim kar ima porabo recimo med 8 in 10 litri in ne bi kupil avta s tako porabo in si delal toliko stroškov - če zanemarim udobje - no, razlika v nabavni ceni teh dveh vozil plus razlika tistih dveh litrov v porabi (udobja in varnosti večjega avta itak ne moreš ovrednotiti finančno) - ti šele prinese korist). Torej: ali sem res prihranil ko sem kupil npr. terenca s 16l porabe in se sedaj vozim z ekvivalentom 9l porabe po ceni, cena je bila pa npr. 10k eur, napram temu da bi kupil za isto ceno enega passata l 2003 130km dizla, ki spije tam med 8 in 9? Ah, dileme, večne dileme...
neoto ::
Ma ja... sej pričakujem tam nekje okoli enega leta.
Jezi me le to, da sem se pustil 'nategnit' pri izračunih na začetku. Petrol je oglaševal 'Vozite se 50% ceneje', Plineks je trdil, da se poraba zveča za kakih 10%, ostali niti tega niso omenjali... Tako so mi naračunali okoli 30k kilometrov za povrnitev investicije.
Če gledam trenuten trend višanja cene plina glede na ceno bencina in skoraj 25% višjo porabo v mojem primeru, me malo skrbi, da se bo sedanji izračun, ki kaže nekje 60k kilometrov, še poslabšal. 20k kilometrov bo kmalu mimo, upam da bodo razmere v bližnji prihodnosti ostale približno enake.
Jezi me le to, da sem se pustil 'nategnit' pri izračunih na začetku. Petrol je oglaševal 'Vozite se 50% ceneje', Plineks je trdil, da se poraba zveča za kakih 10%, ostali niti tega niso omenjali... Tako so mi naračunali okoli 30k kilometrov za povrnitev investicije.
Če gledam trenuten trend višanja cene plina glede na ceno bencina in skoraj 25% višjo porabo v mojem primeru, me malo skrbi, da se bo sedanji izračun, ki kaže nekje 60k kilometrov, še poslabšal. 20k kilometrov bo kmalu mimo, upam da bodo razmere v bližnji prihodnosti ostale približno enake.
Volk| ::
Si to dobro zračunal? 60k km da se ti povrne investicija? Pol jaz res ne bom še v to menjavo. jaz letno naredim 20k Km, in bi pol 3 leta se vozil samo za investicijo. Bog ne daj da se avtu kaj zgodi pa ga moraš prej menjat.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
neoto ::
Poraba na bencin: ~7.3 l/100km
Poraba pri plinu: ~8.9 l/100km
Oboje na isti relaciji, 90% avtocesta.
Predelava: 1400 EUR
Če te podatke vneseš v aplikacijo na strani, ki jo je prilimal Karen, dobiš cca. 60k kilometrov. Če ekstrapoliram trenutno stanje (15k v treh mesecih), se mi bo investicija povrnila v enem letu.
Če predeluješ avto s porabo pri bencinu čez 10 l/100km, potem se ti toliko hitreje povrne...
Poraba pri plinu: ~8.9 l/100km
Oboje na isti relaciji, 90% avtocesta.
Predelava: 1400 EUR
Če te podatke vneseš v aplikacijo na strani, ki jo je prilimal Karen, dobiš cca. 60k kilometrov. Če ekstrapoliram trenutno stanje (15k v treh mesecih), se mi bo investicija povrnila v enem letu.
Če predeluješ avto s porabo pri bencinu čez 10 l/100km, potem se ti toliko hitreje povrne...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: neoto ()
Byla ::
Včerej sem dobil namig od mehankarja, da bo Petrol v roku parih mesecev zacel dajat "subvencijske" kupone v visini 1000 evrov za LPG instalacijo. Lahko kdo kej potrdi?
www.thirdframestudios.com
Volk| ::
Včerej sem dobil namig od mehankarja, da bo Petrol v roku parih mesecev zacel dajat "subvencijske" kupone v visini 1000 evrov za LPG instalacijo. Lahko kdo kej potrdi?
To pa mislim da je iz trte izvito. Zakaj bi Petrol sam sebi v skledo pljuval?!
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44421 (31813) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9940 (6747) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12336 (5710) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4371 (1142) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6810 (6262) | Buggy |