Forum » Na cesti » Avto na plin- podatki, izkušnje...
Avto na plin- podatki, izkušnje...
Temo vidijo: vsi
Buggy ::
@joze28: ce ves za alternative bi te prosil za vec informacij, lahko tudi na ZS.
Gre za motor, ki nima direktnega vbrizga je pa turbo in sicer gre za SAAB 2.0T motor letnik 07, ki ima hidravlicne ventile in low pressure turbino.
Gre za motor, ki nima direktnega vbrizga je pa turbo in sicer gre za SAAB 2.0T motor letnik 07, ki ima hidravlicne ventile in low pressure turbino.
joze28 ::
SKIdiver,
Večja težava so izpušni ventili, še posebno pri turbo motorjih z direktnim vbrizgom.
Plin izgori pri višji temperaturi ter preveč čisto-ni saj.Ta "tekočina" ustvari saje, ki sicer nastajajo ob izgorevanju bencina.
Večja težava so izpušni ventili, še posebno pri turbo motorjih z direktnim vbrizgom.
Plin izgori pri višji temperaturi ter preveč čisto-ni saj.Ta "tekočina" ustvari saje, ki sicer nastajajo ob izgorevanju bencina.
dexterboy ::
Tisti sistem za mazanje ventilov je zaradi toplotnih razlik med plinom in bencinom, kot je nekdo že opisal. Nekateri motorji to potrebujejo, nekateri ne, če vprašate strica googla, bo že našel pravi odgovor za vašo mašinco.
Drugače pri sistemih za vgradnjo plinov... bojim se, da nimate ne vem kakšne izbire. Sam imam vgrajen Prins in če bi se danes še enkrat odločal, bi izbral med omenjenim Prinsom ali pa slovenskim G-1. Te scene v bivši Jugi za 500 ojrov niso zgrešene ali nekvalitetne, potrebno je le najti pravega mojstra, ki se na to spozna, ne pa kašen vaški posebnež... sicer pa ,sej ste dovolj stari Potlej pa morate pri nas še opraviti homologacijo, pa če se kaj pokvari, je zopet potrebno na pot... vsak zase najbolj ve, kaj mu paše.
Še to, ko vidim, da sprašujejo; plin poraba je vedno višja od bencina zaradi manjše kalorične vrednosti. Je pa priporočljivo da se običajne svečeke zamenjajo z iridium svečkami, eni jih prodajajo kot svečke za avtoplin, ker ima plin višjo oktansko vrednost, cena je pa večja za faktor 3.
To da lahko sam štelaš, kdaj ti preklopi na plin, mi ta sistem ni poznan. Ko se motor ogreje na določene stopinje, sistem avtomatično preklopi na plin, pri meni je tako, da imam le gumb, ali želim na benz ali na plin. Ne morem pa neogreti motor dati na plin, če niso izpolnjeni pogoji.
Aja, multipla. pred leti sem jo jaz skoraj že kupil, pa je bil prodajalec fer in mi je razložil. Obstajata dva avtoplina; LPG in CNG. Drugega, ki je pri multipli serijsko, pri nas ni, je pa še boljši, ekonomičnejši in cenejši, shranjen pa je pod pritiski nad 200 barov. LPG, ki je pri nas povsod na voljo, ima pritisk par barov, ne vem točno (isto kot v jeklenkah za domačo uporabo?).
Rezervoar; če se odločiš za vgradnjo, moraš izbrati prostor za rezervoar. Lahko je v obliki valja v prtljažniku ali pa v obliki toroidnega rezervoarja namesto rezervnega kolesa, potlej je potrebno kupiti komplet za filanje pnevmatik, tista zelena zmes, dobite jo na AMZS, cena nekje med 30 in 40 evri.
To je v grobem to, če koga še kej zanima, naj povpraša.
Drugače pri sistemih za vgradnjo plinov... bojim se, da nimate ne vem kakšne izbire. Sam imam vgrajen Prins in če bi se danes še enkrat odločal, bi izbral med omenjenim Prinsom ali pa slovenskim G-1. Te scene v bivši Jugi za 500 ojrov niso zgrešene ali nekvalitetne, potrebno je le najti pravega mojstra, ki se na to spozna, ne pa kašen vaški posebnež... sicer pa ,sej ste dovolj stari Potlej pa morate pri nas še opraviti homologacijo, pa če se kaj pokvari, je zopet potrebno na pot... vsak zase najbolj ve, kaj mu paše.
Še to, ko vidim, da sprašujejo; plin poraba je vedno višja od bencina zaradi manjše kalorične vrednosti. Je pa priporočljivo da se običajne svečeke zamenjajo z iridium svečkami, eni jih prodajajo kot svečke za avtoplin, ker ima plin višjo oktansko vrednost, cena je pa večja za faktor 3.
To da lahko sam štelaš, kdaj ti preklopi na plin, mi ta sistem ni poznan. Ko se motor ogreje na določene stopinje, sistem avtomatično preklopi na plin, pri meni je tako, da imam le gumb, ali želim na benz ali na plin. Ne morem pa neogreti motor dati na plin, če niso izpolnjeni pogoji.
Aja, multipla. pred leti sem jo jaz skoraj že kupil, pa je bil prodajalec fer in mi je razložil. Obstajata dva avtoplina; LPG in CNG. Drugega, ki je pri multipli serijsko, pri nas ni, je pa še boljši, ekonomičnejši in cenejši, shranjen pa je pod pritiski nad 200 barov. LPG, ki je pri nas povsod na voljo, ima pritisk par barov, ne vem točno (isto kot v jeklenkah za domačo uporabo?).
Rezervoar; če se odločiš za vgradnjo, moraš izbrati prostor za rezervoar. Lahko je v obliki valja v prtljažniku ali pa v obliki toroidnega rezervoarja namesto rezervnega kolesa, potlej je potrebno kupiti komplet za filanje pnevmatik, tista zelena zmes, dobite jo na AMZS, cena nekje med 30 in 40 evri.
To je v grobem to, če koga še kej zanima, naj povpraša.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
joze28 ::
G-1 ne bi hvalil oz. nepriporočam vgradnje tam. Po kvaliteti se težko primerja z ostalimi.
Za kaj več se pa lahko dobimo na kavi.
Svečke menjaš bolj pogosta, pa ne rabiš nobenih posebnih(marketing...)
CNG pumpe pri nas ni.
Za kaj več se pa lahko dobimo na kavi.
Svečke menjaš bolj pogosta, pa ne rabiš nobenih posebnih(marketing...)
CNG pumpe pri nas ni.
Pyr0Beast ::
Svečke bi moral menjati celo manj pogosto, ker se ne zasajijo, pravtako bi moral imeti manj stroškov z oljem in katalizatorjem.
LPG je propan butan
CNG je metan
LPG je propan butan
CNG je metan
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
joze28 ::
Plin se vžge pri vešji temeraturi. Ima višje oktansko ševilo-> kar pomeni da se težje vžge. Torej so svečke bolj obremenjene.
Za katalizator je bolj prijazen. Olje kasneje postane črno zaradi saj, vendar pravtako izgubi viskoznost(kot pri bencinu).
Za katalizator je bolj prijazen. Olje kasneje postane črno zaradi saj, vendar pravtako izgubi viskoznost(kot pri bencinu).
Pyr0Beast ::
Vžge se pri višji temperaturi ? Ker svečka mora gorivo segreti natančno na določeno temperaturo preden se bo vžgalo ali za to poskrbi iskra ki ima nekajkrat višjo temperaturo kakor je potrebno ?
Višje oktansko število pomeni spet natančno kaj ? Da lahko mešanico bolj stisneš, preden samodejno detonira in nima veze z delovanjem svečk.
Olje ima določeno količino detergenta v sebi in ko se vse veže postane dre*.
Da zgublja viskoznost bi pa rad videl kakšno raziskavo na to.
Višje oktansko število pomeni spet natančno kaj ? Da lahko mešanico bolj stisneš, preden samodejno detonira in nima veze z delovanjem svečk.
Olje ima določeno količino detergenta v sebi in ko se vse veže postane dre*.
Da zgublja viskoznost bi pa rad videl kakšno raziskavo na to.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
valvoline1 ::
Tisti sistem za mazanje ventilov je zaradi toplotnih razlik med plinom in bencinom, kot je nekdo že opisal. Nekateri motorji to potrebujejo, nekateri ne, če vprašate strica googla, bo že našel pravi odgovor za vašo mašinco.
Drugače pri sistemih za vgradnjo plinov... bojim se, da nimate ne vem kakšne izbire. Sam imam vgrajen Prins in če bi se danes še enkrat odločal, bi izbral med omenjenim Prinsom ali pa slovenskim G-1. Te scene v bivši Jugi za 500 ojrov niso zgrešene ali nekvalitetne, potrebno je le najti pravega mojstra, ki se na to spozna, ne pa kašen vaški posebnež... sicer pa ,sej ste dovolj stari Potlej pa morate pri nas še opraviti homologacijo, pa če se kaj pokvari, je zopet potrebno na pot... vsak zase najbolj ve, kaj mu paše.
Še to, ko vidim, da sprašujejo; plin poraba je vedno višja od bencina zaradi manjše kalorične vrednosti. Je pa priporočljivo da se običajne svečeke zamenjajo z iridium svečkami, eni jih prodajajo kot svečke za avtoplin, ker ima plin višjo oktansko vrednost, cena je pa večja za faktor 3.
To da lahko sam štelaš, kdaj ti preklopi na plin, mi ta sistem ni poznan. Ko se motor ogreje na določene stopinje, sistem avtomatično preklopi na plin, pri meni je tako, da imam le gumb, ali želim na benz ali na plin. Ne morem pa neogreti motor dati na plin, če niso izpolnjeni pogoji.
Aja, multipla. pred leti sem jo jaz skoraj že kupil, pa je bil prodajalec fer in mi je razložil. Obstajata dva avtoplina; LPG in CNG. Drugega, ki je pri multipli serijsko, pri nas ni, je pa še boljši, ekonomičnejši in cenejši, shranjen pa je pod pritiski nad 200 barov. LPG, ki je pri nas povsod na voljo, ima pritisk par barov, ne vem točno (isto kot v jeklenkah za domačo uporabo?).
Rezervoar; če se odločiš za vgradnjo, moraš izbrati prostor za rezervoar. Lahko je v obliki valja v prtljažniku ali pa v obliki toroidnega rezervoarja namesto rezervnega kolesa, potlej je potrebno kupiti komplet za filanje pnevmatik, tista zelena zmes, dobite jo na AMZS, cena nekje med 30 in 40 evri.
To je v grobem to, če koga še kej zanima, naj povpraša.
Avto z sistemom za CNG mislim da brez težav lahko deluje in je popolnoma kompatibilen na LPG,medtem ko pa LPG sistem ne deluje na CNG oz metan.Bistvena razlika je shranjevanje CNG in LPG oz plinskih rezervoarjev,saj so za CNG precej večji in težji zarad ogromnega pritiska potrebnega za shranjevanje.Tak da mislim da v tvojem primeru multipla če je narejena za CNG bi kamot mogla brezhibno lavfat na LPG. Aja vožnja na CNG naj bi bila za 30-50% cenejša kot vožnja na LPG,ker je liter LPG skoraj enake cene kot kg CNG,avto porabi pol manj CNGja v kg kot pa LPG v litrih. Oz če avto pokur 10l plina bi poraba CNGja bila okol 5-6kg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
joze28 ::
Glede vžiganja je res nesmiselno. Plin izgoreva pri višji T kot bencin.
Če lahko višjeoktansko snov bolj stisneš preden se sama vžge. Se najbrž tudi pri normalnih pogojih "težje" vžge. Iskra svečka mora dati več energije od sebe(posledično "trpijo" tudi vžigalne tuljave-lastne iskušnje).
LPG na CNG: ne moreš kar lpg tankat na CNG(če ne drugega je "pištola" nekompatibilna), injektorji dvomim da so kompatibilni, pa razmerje zraka tudi ni enako.
Če lahko višjeoktansko snov bolj stisneš preden se sama vžge. Se najbrž tudi pri normalnih pogojih "težje" vžge. Iskra svečka mora dati več energije od sebe(posledično "trpijo" tudi vžigalne tuljave-lastne iskušnje).
LPG na CNG: ne moreš kar lpg tankat na CNG(če ne drugega je "pištola" nekompatibilna), injektorji dvomim da so kompatibilni, pa razmerje zraka tudi ni enako.
Pyr0Beast ::
Če lahko višjeoktansko snov bolj stisneš preden se sama vžge. Se najbrž tudi pri normalnih pogojih "težje" vžge. Iskra svečka mora dati več energije od sebe(posledično "trpijo" tudi vžigalne tuljave-lastne iskušnje).
Samo finta je v tem, da je stisnjena popolnoma enako.
Svečka da energije kolikor jo da, popolnoma neodvisno od mešanice in odvisno izključno od vžigalne tuljave.
Vžigalna tuljava nič ne trpi in ne 'dozira' energije, kolikor se jo shrani noter se jo, in potem se kontakti odprejo in zadeva 'kresne'.
V tvoje 'lastne izkušnje' bi pa dvomil.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Malajlo ::
CNG ne dela na LPG.
Svečke so po daljši neuporabi plina zapacane in dokler ne "preluftaš" motorja samo na plin, se vžigi izgubljajo (pol pa zasveti napaka na lambdi in te začne pošiljat v garažo). CNG (metan) se vžge pri okoli 600oC, bencin pri 250oC (toliko tudi o varnosti).
Kar se tiče porabe, je za Multiplo res dobrih 5kg/100km. Cena kile je pa 0.88 EUR (Celovec). 27 kg za dobrih 500km. Kot da bi imel avto porabo manj kot 5l/100km bencina (žre pa ta kontejner na štirih kolesih bencina dvakrat več - okoli 10l/100km). Poleg tega ima CNG manj saj kot LPG. In res ne vem, kaj se čaka (z vsaj eno) CNG pumpo
Svečke so po daljši neuporabi plina zapacane in dokler ne "preluftaš" motorja samo na plin, se vžigi izgubljajo (pol pa zasveti napaka na lambdi in te začne pošiljat v garažo). CNG (metan) se vžge pri okoli 600oC, bencin pri 250oC (toliko tudi o varnosti).
Kar se tiče porabe, je za Multiplo res dobrih 5kg/100km. Cena kile je pa 0.88 EUR (Celovec). 27 kg za dobrih 500km. Kot da bi imel avto porabo manj kot 5l/100km bencina (žre pa ta kontejner na štirih kolesih bencina dvakrat več - okoli 10l/100km). Poleg tega ima CNG manj saj kot LPG. In res ne vem, kaj se čaka (z vsaj eno) CNG pumpo
Pyr0Beast ::
CNG (metan) se vžge pri okoli 600oC, bencin pri 250oC (toliko tudi o varnosti).
No prob. Zdaj pa še poglej kje je eksplozijsko območje koncentracij plina in bencina.
5-15% Plin (Metan)
1.4-7.6 Bencin
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Ja. Metan ima za 3% večje eksplozijsko območje.
Bencin tudi ne izhlapi sam od sebe, kar plin z največjim veseljem stori.
Bencin tudi ne izhlapi sam od sebe, kar plin z največjim veseljem stori.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
joze28 ::
Pyrobeast:
Ob predelavi na plin sta odpovedali 2 tuljavi. Svečke po 20kkm lpg so enako kot po 40kkm bencina. Če želiš videti raziskavo, prispevaj € pa jo izvedem.
Ob predelavi na plin sta odpovedali 2 tuljavi. Svečke po 20kkm lpg so enako kot po 40kkm bencina. Če želiš videti raziskavo, prispevaj € pa jo izvedem.
Pyr0Beast ::
Ob predelavi na plin sta odpovedali 2 tuljavi.
2 od 4h ?
Ostale še naprej delujejo ?
Koliko časa po vgradnji so crknile ?
Svečke po 20kkm lpg so enako kot po 40kkm bencina.
Izberi svečke z višjo toplotno vrednostjo. Pa daj sliko svečk, da si zadevo ogledamo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Brane2 ::
Kaj so "tuljave" ? Vžigalne tuljave svečke ali tuljave elektromagneta injektorja ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
joze28 ::
Vžigalna tuljava(zin špula,bombina), res je tudi da je to sicer tudi hiba motorja, vendar ena od obeh je bila že enkrat menjana.
Sicer je pa splošno znano, da se veliko napak glede vžiga na motorju hitreje vidi na plinu.
tuljava elektromagneta injektorja- "plinski" injektor?
Sicer je pa splošno znano, da se veliko napak glede vžiga na motorju hitreje vidi na plinu.
tuljava elektromagneta injektorja- "plinski" injektor?
Brane2 ::
ja, plinski injektor sem mislu.
BTW: Rečeno mi je bilo, da se pri porabi plina veliko bolj poznajo svečke in da se splača dat tistih pardeset € za solidne.
Omenjenen so bile neke BOscheve, kot da so posebej namenjene za plin...
BTW: Rečeno mi je bilo, da se pri porabi plina veliko bolj poznajo svečke in da se splača dat tistih pardeset € za solidne.
Omenjenen so bile neke BOscheve, kot da so posebej namenjene za plin...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Slidy ::
V prejšnjem avtomobilu sem uporabljal NGK-jeve svečke, čisto navadne (niso bile kakšen Laser Line) in so po bile po prevoženih 40.000 na plin videti kot nove. Dobiš v hali a v 'kletnih' prostorih. ne vem pa kako se imenuje trgovina.
valvoline1 ::
V čem je fora da ma podjetje Butan plin v Lj 10% cenejš plin kot ga prodaja petrol? 0.699e vs 0.775e. Benz in nafta je povsod same price.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Isotropic ::
Vsak svojega konja hvali.
BTW: "mazanje" ventilov je potrebno, da pri izgorevanju plina nastajajo saje, ki se potem tudi naberejo na ventilih, ter jih to ščiti pred korozijo.(pri sodobnih motorjih šparajo pri kvaliteti ventilov-okvare so že pri vožnji na bencin)
Prepričan? Tekočina "za mazanje ventilov" tako ali tako izgori pri eksploziji mešanice. Torej po logiki podmazuje samo sesalne ventile iz obeh strani. Izpušen ventil je podmazan kolikor je podmazan samo s strani, ki gleda v valj. Vseeno ne pride do korozije.
Največj smisel "podmazovanja ventilov" je samo podmazovanje po eni strani (bencin je bolj masten od plina) in predvsem hlajenje, ker plin je zelo suh in pri gibanju skozi sesalne ventile ne prevzame toliko toplote kot jo recimo bencin.
To sta dva glavna vzroka, ki sem ju zasledil pri proizvajalcih podmazovalnih sistemov. Lahko pa se že motim in so prišli do novih dognanj.
zaradi hlajenja ja, pri nekaterih avtih ti lahko cisto bp unici ventile.
CallMeAl ::
valvoline1 je izjavil:
V čem je fora da ma podjetje Butan plin v Lj 10% cenejš plin kot ga prodaja petrol? 0.699e vs 0.775e. Benz in nafta je povsod same price.
Ceno bencina in dizla predpisuje država, ceno plina pa lahko ponudniki prilagajajo po svoje. Tu Petrol izkorišča svoj položaj, saj ima na voljo bolj razvejano omrežje, medtem ko ima Butan plin (če se ne motim) samo 2 točilni mesti in kupce privabljajo predvsem s ceno - čeprav je na marsikaterem forumu zaslediti, da naj bi imeli tudi bolj kvaliteten plin kot Petrol.
joze28 ::
Država določi maksimalno maržo prodajalcev ter ostale dajatve.
Lahko bi se našla kakšna pumpa, kjer bi bilo vse 20 centov ceneje.
Lahko bi se našla kakšna pumpa, kjer bi bilo vse 20 centov ceneje.
redstrasse ::
Malajlo ::
Mene bi bolj skrbelo tistih 200-300 barov pritiska v prtlazniku :)
Valjda so jih prej polne metali v tla, preden so jih montirali pod avto
Vikking ::
Danes znižanje cene avtoplina na 0,729€/L :)
Petrol in tušoil je znižal, kaj pa Istrabenz?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
TRIROG ::
Torej, tudi sam sem se odločil, da predelam avto na plin. Gre za 4.2 V8 motor s 300 KM.
Zanima ma katero opremo priporočate (PRINS, OMVL REG, G-1, D.T. GAS) in katerega vgrajevalca priporočate.
Prebral sem veliko o različnih sistemih, vendar je večina teh tem starih leto in več, zato ažurnih informacij ni. Želim pa, da je instalacija izvedena čisto (izgled) in
Sem pa pri večini opazil, da imajo težave pri prehodu med preklopom med bencinom in plinom (cukanje avta ob prehodu), zato me zanima ali imajo vsi današnji sistemi že vgrajen princip prehoda med plinom in bencinom tako, da se zamenjava izvede po sekvenčnem prehodu za vsak posamezen cilinder posebej (ne vem če sem to pravilno opisal, je pa to funkcija sistema G-1 - in bojda zagotavlja nezaznaven prehod med obema sistemoma tudi pod obremenitvijo.).
Zanima me ali kateri od teh sistemov omogoča tudi priklop na originsalni števec vozila za bencin in preklaplja skupaj s preklopi.
Kako ste pa drugače zadovoljni s svojimi sistemi?
Zanima ma katero opremo priporočate (PRINS, OMVL REG, G-1, D.T. GAS) in katerega vgrajevalca priporočate.
Prebral sem veliko o različnih sistemih, vendar je večina teh tem starih leto in več, zato ažurnih informacij ni. Želim pa, da je instalacija izvedena čisto (izgled) in
Sem pa pri večini opazil, da imajo težave pri prehodu med preklopom med bencinom in plinom (cukanje avta ob prehodu), zato me zanima ali imajo vsi današnji sistemi že vgrajen princip prehoda med plinom in bencinom tako, da se zamenjava izvede po sekvenčnem prehodu za vsak posamezen cilinder posebej (ne vem če sem to pravilno opisal, je pa to funkcija sistema G-1 - in bojda zagotavlja nezaznaven prehod med obema sistemoma tudi pod obremenitvijo.).
Zanima me ali kateri od teh sistemov omogoča tudi priklop na originsalni števec vozila za bencin in preklaplja skupaj s preklopi.
Kako ste pa drugače zadovoljni s svojimi sistemi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TRIROG ()
SimplTech ::
Jaz ti lahko povem iz prve roke za sistem od G-1 (vgrajen aprila 2010). Ob preklopu iz bencina na plin je cukanje občutno. Zame sicer ni moteče, a nikakor nebi rekel da se ga ne čuti.
Tudi poleti se ga zazna - sploh če preklopi med pospeševanjem. Mogoče je da so v zadnjem letu kaj naredili na tem področju in da moj sistem nima zadnjih izboljšav. Glede instalacije lahko potrdim da je izvedena zelo lepo - nikjer se ničesar ne vidi - na kratko vedo kaj delajo.
Na splošno sem zadovoljen da sem vgradnjo naredil in tudi da sem se odločil za njih. V dobrem letu uporabe samo redni servis in to je to. Je pa treba vedno za rezervo vzeti njihove številke , sploh ko govorijo o prihrankih (vozite se 50% ceneje in take marketinške fore). Kot vsaka druga alternativa se tudi vgradnja plina izplača na dolgo rok, če se veliko voziš in če imaš namen predelan avto tudi obdržati nekaj let. Tako na hitro mislim da je potrebno vsaj 40.000 - 50.000 km da se izvesticija povrne, šele nato se začnejo dejanski prihranki.
Toliko iz moje strani. Kaj več bodo pa povedali še drugi.
Tudi poleti se ga zazna - sploh če preklopi med pospeševanjem. Mogoče je da so v zadnjem letu kaj naredili na tem področju in da moj sistem nima zadnjih izboljšav. Glede instalacije lahko potrdim da je izvedena zelo lepo - nikjer se ničesar ne vidi - na kratko vedo kaj delajo.
Na splošno sem zadovoljen da sem vgradnjo naredil in tudi da sem se odločil za njih. V dobrem letu uporabe samo redni servis in to je to. Je pa treba vedno za rezervo vzeti njihove številke , sploh ko govorijo o prihrankih (vozite se 50% ceneje in take marketinške fore). Kot vsaka druga alternativa se tudi vgradnja plina izplača na dolgo rok, če se veliko voziš in če imaš namen predelan avto tudi obdržati nekaj let. Tako na hitro mislim da je potrebno vsaj 40.000 - 50.000 km da se izvesticija povrne, šele nato se začnejo dejanski prihranki.
Toliko iz moje strani. Kaj več bodo pa povedali še drugi.
Beli_Zajcek ::
G1 : Pri prehodu z mrzlim motorjem je nekaj cukanja (ne veliko), kasneje ko je motor segret pa lahko preklapljaš kolikor hočeš, pa cukanja ne bo. Najmočnejše cukne, ko zmanjka plina in preklopi na bencin (kar mi je zanimivo, ker če je plina dovolj in preklopiš nazaj na bencin je prehod neopazen).
TRIROG ::
Hmmm... kako je pa kaj s PRINS sistemi? nekako berem po forumih, da so med boljšimi. Lahko kdo priporoči kakšnega res dobrega monterja za vgradnjo PRINSa v ljubljani ali okolici??
Isotropic ::
v kr je en
drugace je pa edini problem tega plin sistema ta, da moras biti vsak drug dan na crpalki, ce delas kaksne orenk km... alpa izgubis 1/2 prtljaznika in moras nonstop gledat tisto grdo jeklenko not.
drugace je pa edini problem tega plin sistema ta, da moras biti vsak drug dan na crpalki, ce delas kaksne orenk km... alpa izgubis 1/2 prtljaznika in moras nonstop gledat tisto grdo jeklenko not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Karen ::
Če hočeš V8 4,2 300km, imaš verjetno v mislih tastarega Audija. Jaz sem ga dal predelati (300km je letnik 1995 do 1998 če se ne motim). Predelava je brez flashlube-a, pa še dva uparjalnika za plin sem imel. Sedaj imam malce novejšega, ima 5ventilov na valj, pa 311km če se ne motim. Predelava je tudi na tem poljska (DT Gas), samo en uparjalnik. Dela brezhibno - moram reči da bolje kot tastar, preuredil mi je Avtoplincenter (nasproti Semenarne na dolenjki). Kar se mene tiče človek ve kaj predeluje - jaz bi peljal k takemu ki je že kakega predelal - njega ti lahko priporočim. S toroidnim rezervoarjem namesto rezervne gume boš dal tam po mojem okol 2k€. Naredil boš cca 400km, tankal za nekje 40 eur. Torej 10€ na sto km. Je čisto neproblematična predelava, dela brezhibno, tiste filtre za plin daš zamenjat na 15kkm pa je (strošek ranga 40-50eur, pa še naštela ti ga). Jaz ga peljem 2x na leto že zato da ti ga naštela nazaj, se pozna poleti in pozimi. Imam pa tako nastavljenega da mi preklopi na plin takoj, tako da lahko rečem da pri 40kkm na leto tankam ene 4x na leto pol tanka. Če te kaj več zanima pa pod privat.
danijel76 ::
Pozdravljeni!
Prosil bi vas za mnenje.
Imamo ford c-max 1.6 100 ps letnik 08.Radi bi vgradili plinski sistem od G1 in me zanima kakšne izkušnje imate z njimi,
predvsem pa me zanima mnenje o mazanju ventilov ali mehanski ali elektronski sistem.Pri G1 pravijo da je za njihov sistem dovolj mehansko mazanje,drugje pa da za forda obvezno elektronsko.Ker so baje fordi ful občutljivi na plin.
Na enem nemškem forumu pa sem bral da na sploh odsvetujejo vgradnjo plina v c-max-e.Zdaj pa res več ne vem kaj naj.
Prosim za kakršne koli odgovore da se bom malo lažje odločil.
Hvala
Lp Dani :D
Prosil bi vas za mnenje.
Imamo ford c-max 1.6 100 ps letnik 08.Radi bi vgradili plinski sistem od G1 in me zanima kakšne izkušnje imate z njimi,
predvsem pa me zanima mnenje o mazanju ventilov ali mehanski ali elektronski sistem.Pri G1 pravijo da je za njihov sistem dovolj mehansko mazanje,drugje pa da za forda obvezno elektronsko.Ker so baje fordi ful občutljivi na plin.
Na enem nemškem forumu pa sem bral da na sploh odsvetujejo vgradnjo plina v c-max-e.Zdaj pa res več ne vem kaj naj.
Prosim za kakršne koli odgovore da se bom malo lažje odločil.
Hvala
Lp Dani :D
Pyr0Beast ::
----
Je avtoplin cenejši celo od kurilca ?
Se potem bolj splača ogrevat na avtoplin ?
Je avtoplin cenejši celo od kurilca ?
Se potem bolj splača ogrevat na avtoplin ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
Je cenejši, ampak LPG ima ~26MJ/l, kurilno olje pa 37MJ/l...
Razlika v ceni je definitivno manjša kot razlika v gostoti energije...
Razlika v ceni je definitivno manjša kot razlika v gostoti energije...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vikking ::
danijel76: Če je c-max problematičen glede plinske naprave, se bi raje odločil za Prins. Oziroma sploh razmisli če pričakuješ težave, da se odločiš za plin.
Pyrobeast: plin za ogrevanje (plinohram) stane 0,89€/l. Avtoplin pa 0,74€/l. Kako pa boš natankal avtoplin na bencinski v cisterno ter zadevo pripeljal domov pa tudi mene zanima.
Pyrobeast: plin za ogrevanje (plinohram) stane 0,89€/l. Avtoplin pa 0,74€/l. Kako pa boš natankal avtoplin na bencinski v cisterno ter zadevo pripeljal domov pa tudi mene zanima.
Pyr0Beast ::
>Kako pa boš natankal avtoplin na bencinski v cisterno ter zadevo pripeljal domov pa tudi mene zanima.
Kupiš cisterno za avto pa iz tistega kuriš
Kupiš cisterno za avto pa iz tistega kuriš
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
fr33sat ::
Dobra novica za vse lastnike CNG.
Energetika postavlja CNG polnilnico zraven LPP v Ljubljani.
KONČNO :)
Energetika postavlja CNG polnilnico zraven LPP v Ljubljani.
KONČNO :)
Malajlo ::
a pa bo tudi za navadne smrtnike ali bo treba avto prefarbat na zeleno in nabiti tablico LJ LPP-453 in se pripeljati s šofersko kapo in v uniformi
SkIDiver ::
Mislim, da se ti ne bo treba maškarat Sodeč po robnikih bo nova bencinska črpalka dostopna vsem.
fr33sat ::
Sem se ravno včeraj peljal mimo in vidim da je par vozil parkiranih na CNG črpalki pri LPP. Prijazni fantje so mi pokazali in razložili postopek filanja (čeprav so tudi zelo jasna navodila na sami postaji). Pumpa bo javna torej na voljo vsem. Odprto bo 24ur na dan in je popolnoma avtomatizirano. Približno 20kg naj bi nafilalo v minuti, plačilo z bančnimi karticami... Mislim da je dan ali dva že tudi testno obratovala in če se kaj ne zakomplicira je uradna otvoritev naslednji teden (po volitvah :) )
Pyr0Beast ::
Ima kdo slučajno info koliko tlaka zdržijo tile plinski injektorji ?
90bar bo verjetno preveč ?
90bar bo verjetno preveč ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
TribesMan ::
Zakaj pa bi tiščal notri 90 barov?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vikking ::
-valvoline- ::
Metan bo taprava alternativa,avto mislim da pridobi 10% na moči,poraba je v kg in povprečen bencinar bo pil tolk CNGja v kg kot enaki avto dizelska izvedna v litrih. Torej če a4 tdi pije povprečno 5-6l nafte,a4 1.8 bo pil cca 6kg metana. Cena metana v AT je 0,97E za kg,se pravi 6e na 100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 44554 (31946) | KAVINSKY |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9980 (6787) | hojnikb |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12361 (5735) | zobnik |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4374 (1145) | zobnik |
» | Izbira ponudnika predelave na plinOddelek: Na cesti | 6813 (6265) | Buggy |