» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
16 / 56
»»

Brane2 ::

Dovljujejo marsikaj. Vprašanje je stroškov. Oprema mora prestati ustrezne teste.

Ki pa stanejo. Marsikaj "bi se dalo". To še ne pomeni da se vse to sme.

Probaj dat delat custom made feltne prio lokalnem mojstru in jih daj na homologacijo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

No, skratka,s a se vrnemo na temo- moj point je, da plin mogoče niti ni tako napačna rešitev, vendar v specifičnih pogojih.

Tale specifika je ta, da si ga zmontiraš sam, vendar za to pridobiš certifikat.

Ta rešitev izkorišča razliko v ceni med ceno samega materiala in ceno tipične predelave.

Zanjo je zahtevano da imaš podjetje, na katero bi certifikat pridobil in da gre po možnosti za službene avtomobile.

Mnogim ta rešitev ne odgovarja- saj zato pa je specifična.

Drugi bodo našli svojo specifično rešitev ali pa se odločili za splošno ( predelava na plin pri kakem drugem izvajalcu, dizel itd).
On the journey of life, I chose the psycho path.

;-) ::

Sedaj ko imam drug avto ki bo na mesec naredil približno 3-4k km razmišljamo o predelavi na plin. Poslal sem povpraševanje različnim ponudnikom v sloveniji in rezultati so takšnile:
Sigas: 1275EUR Garancija 2 leti
Plineks: med 1.180,00 in 1.490,00EUR (odvisno od sistema ki ga izberem)
Avtonaplin.si/IQ sistemi: 1850 EUR

V bistvo nevem kaj toliko "jamrajo" okoli tega kak sistem si želiš itd. ker mi je bolj malo poznano področje, rad bi samo čimcenejšo vgradnjo in da potem ene 2 leti dela kot je treba (to pa za vse zagotavljajo). Najbolj všeč mi je ponudba Sigas-a ker vključuje ceno homologacije, polnega rezervoarja plina, nadomestno vozilo in nič ne ovinkarijo okoli več sistemov itd. Slišal sem pa da nek privatnik na Polskavi (med MB in Slov.Bistrico) vgradi sistem in pridobi vse potrebne papirje za okoli 800EUR z garancijo. Žal pa še nisem dobil kontakta.

joze28 ::

To navajaš polne cene, če zatežiš za popust, ga povsod dobiš(moje izkušnje).

;-) ::

Sigas je napisal ceno z popustom, ostali ne oz. niso nič omenili. Se mi ne mudi, tisti ko bo dal najboljšo ponudbo pa bo dobil biznis. Če imate kakšnega v rokavu pa se priporočam. En k*** pa me briga kaj kateri ponuja itak mi morajo vsi vgraditi: sistemz direktnim vbrizgom, sistem za mazanje in hlajenje ventilov, rezervoar ter ventile. Sedaj pa eni naštevajo tako drugi tako vsi pa prodajajo iste buče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

redstrasse ::

Citroen Xsara 2.0 16v (163KM) l. 98

Približen strošek:
Bencin: 11.75€/100km
LPG: 7.7€/100km
Približen prihranek pri polnem tanku plina(650km): 25€
ROI (70000km) vložek 1350 : prihranek 2692


Avto sem predelal na plin 3 leta nazaj še v časih ko je bil plin 0,49€, naredil sem 70.000km, imam 100L tank v katerega spravim 75L plina, za kombinirano vožnjo naredim 650km (avtocesta 140-150, 4k-5k rpm), penzionerska vožnja po avtocesti... počasno speljevanje 750km.
Avto dela brez problemov, olje je ob menjavi bolj čisto, menjava filtra na 20.000km (strošek 15€), predelava je stala 1350€ s polnim tankom. Edina posebnost, da ob hitrem pospeševanju nad 4000 rpm avto trokira kot bi nabijal blokado, drugače pa z lepim pospeševanjem pridem tudi s plinom na 200km/h, vendar sem te slabosti vzel v zakup, ker plin nima toliko moči kot benz, pač prišparam, če se pa rabiš dokazat pa preklopiš na benz in v delčku sekunde te prehitim ;)

Malajlo ::

Pri plinski inštalaciji so razlike v tem, ali motor potrebuje mazanje (ležišč ventilov) ali ne. Če ga potrebuje, potem imaš na voljo mehansko ali pa elektronsko izvedbo. Od tu razlike v ceni.
Ne delam reklame, ampak poznam Avtonaplin.si in lahko rečem, da vejo, kaj delajo in tudi zakaj so v nekaterih primerih pač dražji.

Brane2 ::

Jaka muda. Celo v elektronski izvedbi cena tistega rezervoarčka in dozatorja ni nevemkaj.

EUR150 mogoče. Montaža je pa tudi 10 min dela.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

joze28 ::

500EUR zato ker vedo kaj delajo :)).
BTW: v dveh letih so se podražili za 300EUR

Byla ::

redstrasse je izjavil:

Citroen Xsara 2.0 16v (163KM) l. 98

Približen strošek:
Bencin: 11.75€/100km
LPG: 7.7€/100km
Približen prihranek pri polnem tanku plina(650km): 25€
ROI (70000km) vložek 1350 : prihranek 2692


Avto sem predelal na plin 3 leta nazaj še v časih ko je bil plin 0,49€, naredil sem 70.000km, imam 100L tank v katerega spravim 75L plina, za kombinirano vožnjo naredim 650km (avtocesta 140-150, 4k-5k rpm), penzionerska vožnja po avtocesti... počasno speljevanje 750km.
Avto dela brez problemov, olje je ob menjavi bolj čisto, menjava filtra na 20.000km (strošek 15€), predelava je stala 1350€ s polnim tankom. Edina posebnost, da ob hitrem pospeševanju nad 4000 rpm avto trokira kot bi nabijal blokado, drugače pa z lepim pospeševanjem pridem tudi s plinom na 200km/h, vendar sem te slabosti vzel v zakup, ker plin nima toliko moči kot benz, pač prišparam, če se pa rabiš dokazat pa preklopiš na benz in v delčku sekunde te prehitim ;)



to, da ti trokira pri pospesevanju, je ravno razlika med sistemi. Oz. napačni vgradnji. To se ne sme pojavljat, pod nobenim pogojem.
www.thirdframestudios.com

joze28 ::

Uparjalnik je preslab, večji uparjalnik oz. še enega poleg, pa bo dobro.

globoko grlo ::

a se je plon za avte tut podražil? za ogrevanje se recimo je

joze28 ::

http://www.butanplin.si/plin-v-jeklenka...

Na kaj se pa ogrevaš- zemeljski plin? če ja, je to drug plin kot "avtoplin"

Vini ::

zanima me če je kak junak ki si sam polni plin v avto in to doma baje da gre a je to res tudi plin ki ga uporabljaš v gospodinstvu

Brane2 ::

Junak ?

To misliš sarkastično v smislu "za ideale ginu budale" ? >:D

AFAIK je ta varianta bistveno dražja...
On the journey of life, I chose the psycho path.

joze28 ::

Zaradi preprostost/lenobe bi se splačalo pretakat UNP iz cistern/plinohramov.

miteja ::

Oj.

Mene pa zanima če ima kdo kakšne probleme pri vožnji s plinom, kot je naprimer da se vozilo zaganja v prostem teku, pa da med pospeševanjem včasih mal ˝cukne˝? To se mi dogaja že od same predelave na plin.
Hvala

joze28 ::

Med pospeševanjem cukne najbrž zato, ker preklopi nazaj na bencin. Pelji avto k monterju ter omeni opažanja enako kot tukaj.

Pyr0Beast ::

Aja, mestni plin ni enak UNP !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

joze28 ::

Mestni plin je metan v plinastem stanju. UNP(lpg) je pa utekočinjen naftni plin, mešanica propana ter butana.

Byla ::

miteja, ker sistem imas in ker avto?

meni skoda v leru niha obrate, krivim zracno loputo in mogoce svecke. Ker dela takorekoc isto na bencinu in plinu.
www.thirdframestudios.com

joze28 ::

Svečke je ob plinski napeljavi priporočljivo menjati hitreje, ker so bolj obremenjene zaradu večjega oktanskega števila plina in višje temperature..

Karen ::

Vini je izjavil:

zanima me če je kak junak ki si sam polni plin v avto in to doma baje da gre a je to res tudi plin ki ga uporabljaš v gospodinstvu

Je isti plin kot v plinohramu. Se pa ob teh rednih cenah ne splača (npr. naroči 1000l plina za ogrevanje od Butana pa te liter pride dražje kot če ga sproti tankaš na Verovškovi, tako da je brez zveze - če ima kdo boljpo ceno pa sem na voljo pod privat;)). Drugače pa rabiš kompresorček in pištolo za polnjenje s pripadajočimi cevmi, tam za cca. 400eur se da omisliti lastno črpalko.

valvoline1 ::

Primerjava bencin:plin italija vs slovenija
italija bencin 1.53e avtoplin 63c
slovenija bencin 1.28e avtoplin 78c

:D

matvoz ::

@valvoline1
Nikar zavajat..
Povprečna cena goriva v Italiji:
bencin - 1,514
lpg - 0,776
Vir

Še vedno boljše razmerje kot v Sloveniji, tolk ekstremno pa spet ni.

Brane2 ::

Pa se da avtoplin naročit v plinohram ?

Mislim v smislu, da bi ti nekdo nafilal plinohram po "avtoplin" cenah - ali nižje, zaradi količine ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

SkIDiver ::

Byla je izjavil:

miteja, ker sistem imas in ker avto?

meni skoda v leru niha obrate, krivim zracno loputo in mogoce svecke. Ker dela takorekoc isto na bencinu in plinu.


Katera Škoda? Če je 1.4 MPI motor potem je vzrok veriga motorja. Genialci so uporabl verigo brez napenjalca. Veriga dobi zračnost motor pa nihanje obratov. Čisti Češki proizvod:) Lahko menjaš verigo pa se ti bo po nekaj kKM problem spet pojavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Byla ::

16 v, torej motor s plasticnimi napenjalci jermena :).
www.thirdframestudios.com

matvoz ::

BTW: danes spustili ceno plina na Petrolu za 7 centov.

Malajlo ::

Jaz bi mel pa CNG pumpo kje v radiju 20km... Sem ženi kupil multiplo, bencinarja, da jo bom na plin predelal, je pa vrag že serijsko na metan.

SkIDiver ::

@Byla drži ja. 16V ima napenjalec zobatega jermena in ni vzrok za nihanje obratov. Očisti loputo motorja, ker zna bit umazana od oljnih hlapov. Mogoče jo je potrebno celo skalibrirat.

Byla ::

skidiver, sej ravno kalibracija me skrbi, ker kompjutra nimam :)

ma, loputa in svecke, to krivim. Pa ocitno bo pocas lambda za zamenjat, mi vcasih lucka gori, ki ni posledica kakšne nedelujoše stop lampe ali stikala. Ceprav obrati mi skačejo že par let gor in dol.
www.thirdframestudios.com

Spajky ::

Mene pa zanima (čisto iz firbca, glede da avto štarta in vozi v začetku na benz), koliko L potrošite benza/plina ponavadi (mešana vožnja) tisti, ki kaj vodite evidenco in imate že nekaj časa predelan avto na LPG. Se pravi npr.cca.koliko litrov benza in koliko litrov plina ste tankali v npr.celem/zadnjem letu in koliko ste cca.km napravli s toliko goriva.

Lahko bi blo tudi v razmerju %, npr, 15+85% ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

SkIDiver ::

Koliko prevoziš na plin in koliko na bencin je odvisno od relacije, ki jo voziš, hitrosti segrevanja motorja (tukaj se najbolj pokaže kondicija in pravilnost delovanja termostata), letni čas oz. temperatura okolice in začetna temperatura hladilne tekočine motorja. Če imaš recimo na hladilni sistem motorja nameščen grelec hladilne tekočine potem je lahko vožnje na plin izredno malo. No pa tudi zelo malo te pozimi zebe ob hladnih jutranjih zagonih:)

SimplTech ::

Spajky nekaj podatkov iz moje statistike, da dobiš malo občutka:

- od vgradnje je 1 leto
- prevoženih 26.624 km
- porabljenega bencina: 202,96 l
- porabljenega LPG-ja: 2.707,91 l

Tako je na 1 km vožnje v povprečju porabim: 0,008 l bencina in 0,102 l LPG-ja = 0,109 litra bencin+LPG. Iz tega pride razmerje 6,97% bencina in 93,03% LPG-ja v povprečju.

Je pa seveda odvisno od načina vožnje, kot je omenil že SkIDiver. Jaz imam več kot 90% samo relacijo, kar pomeni zjutraj start --> 75 km v eno smer --> avto stoji 8 ur --> popoldan obratno 75 km. Ko sem 2 tedna na kolektivnem dopusti se poraba bencina poveča, saj je samo žaganje po mestu.

Karen ::

Jaz imam nastavljeno tako da mi preklopi topel takoj, hladen pa pozimi po ene 2km. Pri 40.000km na leto tankam ene 50 litrov na četrt leta. Skratka bakšiš napram plinu. Ko sem imel nastavljeno tako da sem imel višjo temperaturo in delay 10s, pa je bilo cca. desetino tanka benza na tank plina, torej signifikantno več. Stvar nastavitve torej...

Spajky ::

SimplTech je izjavil:

Spajky nekaj podatkov iz moje statistike... Ko sem 2 tedna na kolektivnem dopusti se poraba bencina poveča, saj je samo žaganje po mestu.
Thank za podatke! Se mi je zdelo, da bi moralo bit nekje v % enih 10/90 običajno za daljše relacije (odvisno tudi od avta); za kratke (tvoj dopust npr.) po "kratke po mestu" pa enih največ 20/80. Se pravi, da sem imel še kar v redu idejo o največ cca.15/85 % za mešani režim preko celega leta ...

Ps.: sem zračunal, da si si prišparal enih 1.000.- EUR , torej se ti je se mi zdi glihkar izplačala investicija v predelavo (delaš pa še kar km, preko 2.000/mes) ..

Še enkrat hvala vsem za info 8-) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

prtenjam ::

Pozdravljeni,

A bi kdo vedel, kje v slo bi lahko kupil adapter za nemški sistem tankanja plina (ACME)...
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

prtenjam ::

No; adapter sem dobil (Plinex) in po Nemčiji se je na plin prav fletno voziti...
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

Byla ::

a nimajo adapterjev na bencinskih postajah?
www.thirdframestudios.com

globoko grlo ::

kolk vam pa kur tega plina?

mam 1.8 benz pa mi kur 8,5, potem bi plina ene 10, al se motim?

WarpedGone ::

Realno gledano pričakuj 15% višjo porabo pa verjetno ne boš zelo razočaran i.e. okrog 10, ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

...tisti ki imate malce vec novih informacij. Je za turbo bencinarja 200KM in vec, se vedno Prins edina izbira?
Je ze kaj novega pa podobno kvalitetnega z manjso ceno. Bi pricakoval da se sedaj, ko je avtoplin ze dokaj razsirjen, cene kaj umirjajo. Nekaj je bilo lansko leto govora o tem, da naj bi letos prisli boljsi uparjalniki ter ECU-ji, ki naj bi tudi sami delali potrebne adaptacije krmilnega mehanizma, posledicno manj pogost obisk montazerja, da opravi "fine-tuning". Ima kdo iz prve roke kaksne informacije o paleti dobrih plinskih instalacij in monterjev, ta trenutek v SLO?
Hvala!

prtenjam ::

Byla je izjavil:

a nimajo adapterjev na bencinskih postajah?

Verjetno imajo; a na vseh ne in preden uspeš razložiti kaj potrebuješ... Dejstvo je da vsi uslužbenci na črpalkah ne poznajo plina tako da...

globoko grlo je izjavil:

kolk vam pa kur tega plina?
mam 1.8 benz pa mi kur 8,5, potem bi plina ene 10, al se motim?

Da; jaz imam takšen primer in podobne številke pri primestni vožnji
Matjaž Prtenjak
https://mnet.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: prtenjam ()

Isotropic ::

;-) je izjavil:

Sedaj ko imam drug avto ki bo na mesec naredil približno 3-4k km razmišljamo o predelavi na plin. Poslal sem povpraševanje različnim ponudnikom v sloveniji in rezultati so takšnile:
Sigas: 1275EUR Garancija 2 leti
Plineks: med 1.180,00 in 1.490,00EUR (odvisno od sistema ki ga izberem)
Avtonaplin.si/IQ sistemi: 1850 EUR

V bistvo nevem kaj toliko "jamrajo" okoli tega kak sistem si želiš itd. ker mi je bolj malo poznano področje, rad bi samo čimcenejšo vgradnjo in da potem ene 2 leti dela kot je treba (to pa za vse zagotavljajo). Najbolj všeč mi je ponudba Sigas-a ker vključuje ceno homologacije, polnega rezervoarja plina, nadomestno vozilo in nič ne ovinkarijo okoli več sistemov itd. Slišal sem pa da nek privatnik na Polskavi (med MB in Slov.Bistrico) vgradi sistem in pridobi vse potrebne papirje za okoli 800EUR z garancijo. Žal pa še nisem dobil kontakta.


smem vprasati kam se vozis, da naredis 4kkm mesecno (200km dnevno)? pa zakaj potem nisi kupil dizla?
problem je namrec, da na plin z torusnim rezervoarjem naredis ene tuk km samo, da moras tankat vsaka dva dneva.

predlagam ANP-IQ, ker imajo neko napredno mazanje ventilov. vsi ostali imajo afaik na vakuum, teli pa na crpalko.
na crpalkah pa itak filas plin sam, je pa ze kar dost crpalk, kjer ga majo. vsaj na avtocestah, petrolova pocivalisca.

vseeno se imo bolj splaca dizel.

Zgodovina sprememb…

Byla ::

Buggy je izjavil:

...tisti ki imate malce vec novih informacij. Je za turbo bencinarja 200KM in vec, se vedno Prins edina izbira?
Je ze kaj novega pa podobno kvalitetnega z manjso ceno. Bi pricakoval da se sedaj, ko je avtoplin ze dokaj razsirjen, cene kaj umirjajo. Nekaj je bilo lansko leto govora o tem, da naj bi letos prisli boljsi uparjalniki ter ECU-ji, ki naj bi tudi sami delali potrebne adaptacije krmilnega mehanizma, posledicno manj pogost obisk montazerja, da opravi "fine-tuning". Ima kdo iz prve roke kaksne informacije o paleti dobrih plinskih instalacij in monterjev, ta trenutek v SLO?
Hvala!



pomojem je prins se vedno edina izbira za karkoli kompleksnejšega. Sploh turbo in direct injection. Sploh pa v kombinaciji :)
www.thirdframestudios.com

joze28 ::

Pins ni edini, ki zna plin kvalitetno vgraditi v 200KW+ motorje, obstaja tudi konkurenca(veliko cenejša) vendar ni tako medijsko oglaševana.

Isotropic ::

hec je vsaj v tem, da imajo najbolje porihtano mazanje ventilov... to je pa razlika med dragim popravilom ali ne.

joze28 ::

Vsak svojega konja hvali.

BTW: "mazanje" ventilov je potrebno, da pri izgorevanju plina nastajajo saje, ki se potem tudi naberejo na ventilih, ter jih to ščiti pred korozijo.(pri sodobnih motorjih šparajo pri kvaliteti ventilov-okvare so že pri vožnji na bencin)

SkIDiver ::

joze28 je izjavil:

Vsak svojega konja hvali.

BTW: "mazanje" ventilov je potrebno, da pri izgorevanju plina nastajajo saje, ki se potem tudi naberejo na ventilih, ter jih to ščiti pred korozijo.(pri sodobnih motorjih šparajo pri kvaliteti ventilov-okvare so že pri vožnji na bencin)


Prepričan? Tekočina "za mazanje ventilov" tako ali tako izgori pri eksploziji mešanice. Torej po logiki podmazuje samo sesalne ventile iz obeh strani. Izpušen ventil je podmazan kolikor je podmazan samo s strani, ki gleda v valj. Vseeno ne pride do korozije.

Največj smisel "podmazovanja ventilov" je samo podmazovanje po eni strani (bencin je bolj masten od plina) in predvsem hlajenje, ker plin je zelo suh in pri gibanju skozi sesalne ventile ne prevzame toliko toplote kot jo recimo bencin.
To sta dva glavna vzroka, ki sem ju zasledil pri proizvajalcih podmazovalnih sistemov. Lahko pa se že motim in so prišli do novih dognanj.
««
16 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337338 (24730) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068564 (5371) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911270 (4644) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124154 (925) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216512 (5964) Buggy

Več podobnih tem