» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
6 / 56
»»

WarpedGone ::

vsi bencinci se dajo predelat, samo da velika večina jih ne rabi mazanja ventilov, redki ga na žalost pa. Turbina in ostala eksotika ni faktor.

Zna kdo tole mal bolj podrobno opredelit? Kdaj mazanje ja in kdaj ne?

P.S.
Prosim da nehate z butli, golaznijo in podobno šaro. Tudi prerekanje o zadnji decimalki izkoristka posameznega načina pogona je bolj kot ne off-topic. Zanima nas kaj se da predelat, koliko stane, kakšni so možni zapleti in kakšne so rešitve. Kakšna je potem poraba in performanse. Pa kako je z garancijo, servisi in servisnimi intervali. Malo manj ega in več uporabnih informacij, okej?
Zbogom in hvala za vse ribe

M-XXXX ::

20% večji izkoristek ne pomeni 40% izkoristek. 20% več od 20% izkoristka je 24% izkoristek in ne 40%. Niso ti jasne razlike med odstotnimi točkami in odstotki. Osnovna izobrazba ti je zelo borna

Nauči se brat, potem pa ostale obsojaj.

Dieslov motor ima okoli 40%, bencinski pa okoli 20%. Kje si ti potegnil, da ima Dieslov za 20% višji izkoristek mi pa tudi ni jasno.

krneki0001 ::

chervolet blazer 4300ccm in 195KM, poraba na 100km prevoženih je med 12 in 14 litri, odvisno kok se še po mestu vozim. Ko preklopim na plin je poraba med 13 in 15 litrov plina.

Placa ima pa avto tok, da ko zadnje zice podrem, lahko notri postavim blazino v velikosti 140x200cm in v miru spim na njej.

Beli_Zajcek ::

20% večji izkoristek ne pomeni 40% izkoristek. 20% več od 20% izkoristka je 24% izkoristek in ne 40%. Niso ti jasne razlike med odstotnimi točkami in odstotki. Osnovna izobrazba ti je zelo borna

Nauči se brat, potem pa ostale obsojaj.

Dieslov motor ima okoli 40%, bencinski pa okoli 20%. Kje si ti potegnil, da ima Dieslov za 20% višji izkoristek mi pa tudi ni jasno.


Kje si ti potegnil te cifre ne vem, ker nimajo veze z realnostjo. Dizlov motor ni toliko bolj učinkovit. Je pa za cca. 20% bolj učinkovit od bencinskega, ampak to ni faktor 2, kot navajaš ti.
Sicer pa kaj ti pomaga blazna učinkovitost, če se jaz v 9 let starem avtu peljem peljem po ceni modernega dizla. In to samo glede na ceno goriva, ostalih stroškov sploh ne upoštevam tukaj.

@ WarpedOne Nekateri avti po predelavi potrebujejo flashlube. Ampak to ti itak mojstri na servisu povejo, če je tak tudi tvoj avto. Stroški mazila na letni ravni niso veliki.

Boeing ::

W1: točno to sem mislil napisat med branjem tehle zadnjih postov... dejmo nehat z raznorazno golaznijo, lopovi in kar je še takih zanimivih pridevnikov, tudi z izkoristki motorjev bi v končni fazi tukaj lahko zaključili, ker to ni tema o izkoristku motorjev z notranjim izgorevanjem temveč tema o avtih KI SO ŽE predelani na plin in o izkušnjah s predelavami, predelovalci in na kaj je treba paziti.


Yep,sam dauč od tega da boš vidu tistih 150 konjev,tam nekje bi bilo 100 ali manj za pričakovat.Enako velja tut za tega Saaba,mogoče manj opazno ker je prostornina večja in je razmerje moč/ccm3 manjše.Vprašanje kolk je zguba moči. Če pa gledamo porabo potem cool,zguba moči je definitivno neizogibna,noben uparjalnik ne zmore ustvarit takšnega pritiska kot bencinska črpalka.



Pa dobro, daj že enkrat razloži o kakšnem pritisku nabijaš tukaj, kdo ga ustvarja in čemu služi. Konkretno, po možnosti s kakšnim primerom. Ker mi začenjaš s tem flancanjem it že rahlo na živce, ko je že na 150 km povsem očitno, da avta na plin še od daleč nisi videl, niti z njimi nimaš popolnoma nobenih izkušenj.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Slidy ::

WarpedOne, kot je že omenil Beli Zajcek ti povedo in namontirajo flashlube zadevo mojstri pri vgradnji plinske naprave. Stroški so cca 20EUR za prevoženih 8kkm.
Iz zanesljivih virov pa lahko povem, da je tale flashlube nateg. Sam ga imam v avtu, pa mislim, da ga bom odstranil, ker kamorkoli jo namontiraš vedno podmazuje nekatere ventile bolj druge manj (oziroma nič), tako, da se poraja vprašanje ali potem to služi svojemu namenu.

Glede porabe pa: 170 konjski motor pri moj nič šparovni vožnji porabi cca 10,5-11l LPG / 100km. Dedijev 140 konjski TDI pokuri cca 6,5l / 100km. Mislim, da se vozim ceneje :) kakorkoli že obračate številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Slidy ()

noname3 ::

izgleda sem zamudil pestro raspravo na tej temi ;)

verjetno ste že opazili da petrol daja kupon z 200€ za predelavo na plin?

Byla ::

to glede teh kuponov, kolikor mi je znano, so pa ti požegnani instalaterji LPG sistemov povišali cene :S

Glede flashlube, kolikor vem, se ga potrebuje za mazanje motorja, right? Ce res podmazuje tako neenakomerno, potem je res vprasanje, zakaj ga rabimo. Ker tako se dela ogromna skoda.
www.thirdframestudios.com

plavko61 ::

Koliko sem gledal ima proizvajalec Prins VSI svoj ValveCare sistem, ki je čisto druga liga kot tale jajc FlashLube. ValveCare je lektronski in integriran v sistem. Kak pa je v praksi???
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Byla ::

v praksi je tak, kot sem napisal. Na 8k km dodas novo flasko, okoli 20 evrov. To je kar se end userja tiče, vse.
www.thirdframestudios.com

plavko61 ::

A pozna kdo zadeve v MB koncih. Kako je kaj ta Zavoli za Scenika?
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Valvoline ::

W1: točno to sem mislil napisat med branjem tehle zadnjih postov... dejmo nehat z raznorazno golaznijo, lopovi in kar je še takih zanimivih pridevnikov, tudi z izkoristki motorjev bi v končni fazi tukaj lahko zaključili, ker to ni tema o izkoristku motorjev z notranjim izgorevanjem temveč tema o avtih KI SO ŽE predelani na plin in o izkušnjah s predelavami, predelovalci in na kaj je treba paziti.


Yep,sam dauč od tega da boš vidu tistih 150 konjev,tam nekje bi bilo 100 ali manj za pričakovat.Enako velja tut za tega Saaba,mogoče manj opazno ker je prostornina večja in je razmerje moč/ccm3 manjše.Vprašanje kolk je zguba moči. Če pa gledamo porabo potem cool,zguba moči je definitivno neizogibna,noben uparjalnik ne zmore ustvarit takšnega pritiska kot bencinska črpalka.



Pa dobro, daj že enkrat razloži o kakšnem pritisku nabijaš tukaj, kdo ga ustvarja in čemu služi. Konkretno, po možnosti s kakšnim primerom. Ker mi začenjaš s tem flancanjem it že rahlo na živce, ko je že na 150 km povsem očitno, da avta na plin še od daleč nisi videl, niti z njimi nimaš popolnoma nobenih izkušenj.

Škoda zgubljat besed.Če ti to ni jasno in ne veš kako zadeva deluje in z kakšnim pritiskom pr sportaših in turbo varijant(še posebej navitih motorjev) brezveze se naprej sploh kaj pogovarjat. Tok za primerjavo da ti povem da smo na staremu l98 suzuki swift 1.3 gti našpanan na 140hp(menjana bencinska črpalka,nova je imela kar 2x večjega pritiska) menjal cev za bencin,dal smo navado za gorivo ki je kupiš na meter v trgovinah,in se je raztrgala v manj k 5 minut zarad prevelikega pritiska bencina. Pa smo dal visokotlačno cev da je zadeva lavfala normalno. Zakaj po tvojem avta zjutraj ne moreš takoj zalavfat na plin oz ga lahko sam avto cuka in ne gre nikamor ? Ker ni dovolj pritiska ven iz uparjalnika. Možna je tut rešitev z 2 ali veš uparjalnikov,ampak v primerih kjer je večja prostornina motorja ker sam bat ustvarja velik vakuum in ni problem mešanco spravt noter. K pa maš mejhno prostornino z veliko KM(turbo,direct injection,supercharger,compressor) je pritisk uparjalnika daleč premajhen dab na silo spravu plina notr,enostavno motor bo vleku samo zrak.
Kapiš ?
Sicer evo nekaj obetavnega,vendar cena seveda temu primerna,ne vem če je glih tist model z plinsko pumpo,ker je na shemi ne vidim.
CR za avtoplin
http://www.avtoplincenter.com/

http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg....

Boeing ::

Aha. A tako torej. Vsak dan se kaj novega naučiš.

Kje in kako pa se potem plin iz uparjalnika vbrizgava, da pride v cilinder ? In ko si že omenil, me zanima samo še, kakšna je razlika med superchargerjem in compressorjem ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zheegec ::

Mogoče si mislil razlika med superchargerjem in turbochargerjem? Ker pri superchargingu se uporablja kompresorje, oziroma pri nas se kar reče da daš na motor "kompresor", ne pa "supercharger".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

joze28 ::

A ni namen uparjalnika tudi, da plin upari?
Ob hladnem motorju je hladilna tekočina tudi hladna in ni "dovolj" energije da bi se plin uparil.

krneki0001 ::

A ni namen uparjalnika tudi, da plin upari?
Ob hladnem motorju je hladilna tekočina tudi hladna in ni "dovolj" energije da bi se plin uparil.


Naloga uparjalnika je da tekoči plin upari, da gre skupaj z zrakom v vajle kjer zgori in nič več.

Boeing ::

Alien: gaddemit, no! Špilferderber!

Ne ne, mislil sem razliko med superchargerjem in compressorjem, ker je pač tako napisal, ane... zdej pa bi rad da valvoline tole mal razloži, ker mi ni nič več jasno.... kaj je supercharger in kaj compressor in kakšna je razlika med njima...

joze: kot je napisal nebivedu.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Karen ::

Uff, koliko nakladanja. Povem po svoje: na A8, 311km ne bi mogel na pamet povedati pri pospeševanju ali vozim na plin ali bencin (ni toliko razlike da bi opazil, če pokrijem indikator delovanja na plin). Tam enih 10-20% na moči bi verjetno opazil, tako da zagotovo ni toliko razlike.

Boeing ::

Karen, ne!

Tvoj a8 od 311 bencinskih konjev ne premore niti 100, ko gre na plin... kaj 100, še 80 komaj, ker ni pritiska v uparjalniku... ventili žarijo pri 800 stopinjah ker nimaš flashlube-a ker je predrag, lambda sonda pa dela čisto po svoje... ti tega sicer sploh ne opaziš, ampak ti povem, da nimaš več kot 80 konjev, verjemi mi... pa izkoristek maš tudi mizeren, to pa zato, ker iz raufenka ne kadiš, pa ker nimaš superchargerja in turbine! Ti tega sploh ne opaziš, ampak tko je, dokazano!



(Se opravičujem, moral sem. Res!)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

krneki0001 ::

boeing, na blazerju s 190KM se nič ne pozna al vozim na plin ali bencin. No mogoče je na plin bolj tih, če pa bi nekoga not postavil pa tudi nebi opazil razlike.

Valvoline ::

Uff, koliko nakladanja. Povem po svoje: na A8, 311km ne bi mogel na pamet povedati pri pospeševanju ali vozim na plin ali bencin (ni toliko razlike da bi opazil, če pokrijem indikator delovanja na plin). Tam enih 10-20% na moči bi verjetno opazil, tako da zagotovo ni toliko razlike.

Kolk je men znano ta je brez turbota in je 4.2 motor. Za takih predelava no problemo.

boeing, na blazerju s 190KM se nič ne pozna al vozim na plin ali bencin. No mogoče je na plin bolj tih, če pa bi nekoga not postavil pa tudi nebi opazil razlike.

Ta je verjetno oldschool motor ki sploh še elektronskega vbrizga nima,temu se da še najbl pocen plin gor zmontirat.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Karen, ne!

Tvoj a8 od 311 bencinskih konjev ne premore niti 100, ko gre na plin... kaj 100, še 80 komaj, ker ni pritiska v uparjalniku... ventili žarijo pri 800 stopinjah ker nimaš flashlube-a ker je predrag, lambda sonda pa dela čisto po svoje... ti tega sicer sploh ne opaziš, ampak ti povem, da nimaš več kot 80 konjev, verjemi mi... pa izkoristek maš tudi mizeren, to pa zato, ker iz raufenka ne kadiš, pa ker nimaš superchargerja in turbine! Ti tega sploh ne opaziš, ampak tko je, dokazano!



(Se opravičujem, moral sem. Res!)

Avti ki so brez umetnega komrpesiranja zraka(brez turbine itn) niso težavni za predelavo,še posebej omenjene mašine uber 3000ccm3 kjer bati vse posrkajo.
Težavne so turbo in kompresor varijante še posebej z majhno prostornino. če si sploh prebral zgornji post.

Sicer pa svaka čast k si lastite takih uber makin z 3000+ccm3 in 200+hp.Kolk je sploh registracija za takšno zverino ?
Filing je ja se z tem peljat.K pa je treba zverino registrirat pa je drugačna zgodba.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Valvoline, kakšna pa je razlika med polnilnimi tlaki 3L+ motorjev in motorjev, manjših od 1.8, recimo ? Tako, konkretno ?



Sicer pa, saj ni važno. Fordov 2.5T bencinar poje na plin tako lepo, da ga je veselje poslušat in priganjat...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Uff, koliko nakladanja. Povem po svoje: na A8, 311km ne bi mogel na pamet povedati pri pospeševanju ali vozim na plin ali bencin (ni toliko razlike da bi opazil, če pokrijem indikator delovanja na plin). Tam enih 10-20% na moči bi verjetno opazil, tako da zagotovo ni toliko razlike.

K se boš fural po neko cesto v hribe oz po kakšnem klancu kar prešalzaj na bencin in nam potem povej če je razlika ali ne. Al pa zahaklaj kšno prikolico na avtu. Pa se oglasi. IN povej resnico.

Valvoline, kakšna pa je razlika med polnilnimi tlaki 3L+ motorjev in motorjev, manjših od 1.8, recimo ? Tako, konkretno ?



Sicer pa, saj ni važno. Fordov 2.5T bencinar poje na plin tako lepo, da ga je veselje poslušat in priganjat...

Zgoraj maš vse napisano,ne bom še enkrat razlagal kako in kaj. Našpanan turbo z 1.5 mašino in lahki turbo z 2.5 oba motorja enako moč npr,pritisk zraka iz turbine je ziher 5x večji pr manjšem motorju.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Ja pa daj no, razloži. Ne bit zdaj pussi.

Kaki so to polnilni tlaki, da so lahko razlike 5x ? Kak konkreten primer ?

Kakšni so polnilni tlaki pri dizlih ? Veš mogoče ? Za vw 1.9 tdi, recimo... ker ga do obisti poznaš ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Ja pa daj no, razloži. Ne bit zdaj pussi.

Kaki so to polnilni tlaki, da so lahko razlike 5x ? Kak konkreten primer ?

Kakšni so polnilni tlaki pri dizlih ? Veš mogoče ? Za vw 1.9 tdi, recimo... ker ga do obisti poznaš ?

Nimam pojma :)
Ti pa lahka povem da je razlia v pritisku nafte pr šobah med starim navadnim 1.9d in novejšimi CRD turboD motorji 10-15x. Seveda potem še pritisk zraka mora bit podobn temu da bi se razmerje nafta:zrak obdržalo.

krneki0001 ::


boeing, na blazerju s 190KM se nič ne pozna al vozim na plin ali bencin. No mogoče je na plin bolj tih, če pa bi nekoga not postavil pa tudi nebi opazil razlike.

Ta je verjetno oldschool motor ki sploh še elektronskega vbrizga nima,temu se da še najbl pocen plin gor zmontirat.


Niti ne, ima elektronski vbrizg in računalnik, ker je letnik 1997.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::


boeing, na blazerju s 190KM se nič ne pozna al vozim na plin ali bencin. No mogoče je na plin bolj tih, če pa bi nekoga not postavil pa tudi nebi opazil razlike.

Ta je verjetno oldschool motor ki sploh še elektronskega vbrizga nima,temu se da še najbl pocen plin gor zmontirat.


Niti ne, ima elektronski vbrizg in računalnik, ker je letnik 1997. Pa težak je skor 2 toni.

mono injection ali full multipoint inejction ?
Enako vprašanje za plinskega sistema ?

krneki0001 ::

full multipoint tako bencin kot plin
Mašina je 4.3 V6 vortec

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Valvoline, noben te ne sprašuje po pritisku nafte, ker vsi vemo da CRD dela na cca 2000 barih, give or take. Moje vprašanje se glasi - kakšni so polnilni tlaki tik pred zaprtjem sesalnih ventilov pri turbo oz. ne-turbo bencinarjih/dizlih.

Pa še vedno nisi povedal, kje oz. kdaj se vbrizgava plin - med sesanjem zraka, med kompresijskim ciklom, v vrhnji točki... in kje se ta vbrizg dogaja - v cilindru, pred ventili, za ventili... kje ?

Sprašujem, ker si par strani nazaj trdil, da plinske sisteme poznaš. Daj razloži mi prosim, ker jaz jih očitno ne poznam tako dobro.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

full multipoint tako bencin kot plin
Mašina je 4.3 V6 vortec

KOOL :)

Valvoline ::

Valvoline, noben te ne sprašuje po pritisku nafte, ker vsi vemo da CRD dela na cca 2000 barih, give or take. Moje vprašanje se glasi - kakšni so polnilni tlaki tik pred zaprtjem sesalnih ventilov pri turbo oz. ne-turbo bencinarjih/dizlih.

Pa še vedno nisi povedal, kje oz. kdaj se vbrizgava plin - med sesanjem zraka, med kompresijskim ciklom, v vrhnji točki... in kje se ta vbrizg dogaja - v cilindru, pred ventili, za ventili... kje ?

Sprašujem, ker si par strani nazaj trdil, da plinske sisteme poznaš. Daj razloži mi prosim, ker jaz jih očitno ne poznam tako dobro.

Na usisnem kolektorju,navadni plinski sistem ima okrogli plinski injektor ki se ga zmontira pr sesalno loput za zrak,multipoint tut na sesalnem kolektorju vendar so zvrtane luknje za dovod plina zraven vsake brizgalne šobe za vsak cilinder posebej in se plin vbrizguje prek nekega računalniškega krmilnika.
Frgazr sistem kar cevka za dovod plina not v frgazr in to je to :)
Bencin ali plin se vbrizgava skupaj z zrakom,in tu nastane težava z turbopolnilniki ker zarad pritiska turbine plin je potisnjen nazaj.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Kako pa potem delujejo original motorji, če se bencin vbrizgava skupaj z zrakom in je tlak iz turbine prevelik ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Kako pa potem delujejo original motorji, če se bencin vbrizgava skupaj z zrakom in je tlak iz turbine prevelik ?

Nalogo opravi bencinska črpalka,kolk je močnejši motor in turbina tolk močnejša in z večjim pritiskom mora bit tudi bencinska črpalka.
P.S.
Un omenjen 1.4 motor z 150hp ma ziher zelo zelo hudo bencinsko črpalko,takih se montira v dirkalnih avtah.

Zgodovina sprememb…

Karen ::

Zoprna reč če potem z avtom ki ima tam nekje 1800kg pospešujem in peljem do 250km/h na plin s samo 80km moči (aja, uparjalnik prenese nekih 400km, tako da niti ne preklopi na plin) - nisem tehnik, ampak bolj mi diši po perpetuum mobile zadevi. Verjemi da če bi opazil razliko to ne bi bila že druga predelava takega vozila.
Kakšne hude izgube moči ni, vsaj ne da bi bila opazna - npr. vrhniški klanec in višnjegorski klanec mi pri 160+ na plin mirno pospešuje (ne opazim razlike na bencin). Ne vem, mogoče bi pri mašini 100km opazil, tukaj pa res ni hudega.
Pri prejšnjem A8 sem imel dva uprajalnika, pa mi je pri kickdownu prešaltal na plin za čas kickdowna, pri tem se to sploh ne zgodi.
Registracija: s 50% bonusom tam nekih 800 EUR če se prav spomnim.

Byla ::

zanimiv link je padu na avtomobilizem.com, sicer bolj metanovsko povezan, a vseeno:

http://www.metanoauto.com/modules.php?n...
www.thirdframestudios.com

Valvoline ::

zanimiv link je padu na avtomobilizem.com, sicer bolj metanovsko povezan, a vseeno:

http://www.metanoauto.com/modules.php?n...

Metan oz cng je zakon. To je prava altenativa.Le frdamani sistemi so svinjso dragi in ga nikjer ni za dobit pr bencinskih črpalkah pr nas. Vožbja je najmanj pol cenejša kot na avtoplin.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

zanimiv link je padu na avtomobilizem.com, sicer bolj metanovsko povezan, a vseeno:

http://www.metanoauto.com/modules.php?n...

Metan oz cng je zakon. To je prava altenativa.Le frdamani sistemi so svinjso dragi in ga nikjer ni za dobit pr bencinskih črpalkah pr nas. Vožbja je najmanj pol cenejša kot na avtoplin.


Upoštevaj manjko črpalk kjer ponujajo CNG. Upoštevaj zahtevnost vgraditve in dostopnost ter ceno teh sistemov. Upoštevaj tudi še manjši doseg avtomobila (tam 250 - 300km). Upoštevaj dolžino polnjenja tanka s CNG-jem (zadeva se dlje polni kot bencin/dizel/LPG, tanki so težki, saj morajo prenesti večje obremenitve). Glavno je, da se vidi cena, ki je blazno nizka.

Tisti, ki pa nimamo glave v oblakih, lepo pogledamo kaj je v Sloveniji dostopno, izračunamo stroške, pregledamo prednosti in slabosti vseh opcij in se potem odločimo.
CNG v Sloveniji je sanjanje. Za CNG rabiš imeti državno podporo, če misliš zadevo izpeljat v širšem krogu kot recimo samo nekaj zanesenjakov.

Zgodovina sprememb…

Pinoo ::

Še moje izkušnje.
Vgradnja 1350EUR.
Zalogovnik (rezervoar) za plin bruto 62 l. Vgrajen v prostor rezerve (185/165/15). Neto 52,5 l plina.
Poraba becina 8,2 l/100
Poraba plina 11,5 l/100 točeno na Petrolu (0,552 EUR/l)in 9,2 l/100 točeno v plinarni Lj (0,50 EUR/l)
Motor 1600 ccm atmosferski in 79 kW.
Za monterja ne želim delat reklame, vprašajte na ZS.
Da vozim na plin vem le tako, da pogledam signalno lučko in ko plačujem gorivo :-).
Tisti, ki imate veliko porabo plina, poizkusite še kje drugje točit. Sicer sem pa nov plinaš, šele 7500 km na plinu, pa cca 230EUR plusa na -1350EUR podlage.
Tudi s prikolico nisem čutil razlike, med vožnjo preklapljal na bencin. Tako da.... .


----------------------------------------------------
Ima še kdo drugi izkušnje z različnimi dobavitelji?
----------------------------------------------------
Prepričanih ne želim prepričevati, zase pa vem, da bo odslej vsak avto bencinar in na plin!.

Ker sem šele danes našel ta forum in sem nov, naj se predstavim.
Star sem 51 let, iz Lj. Moj moto pa je:"Ne naredi drugemu, česar ne želiš, da drugi tebi naredi".
LP Vsem

WarpedGone ::

Ha, zanimivo opažanje, da je taka razlika med različnimi dobavitelji plina. Kolk tankov si pokuru pri enmu in pri drugemu? Baje je od začetka sistem še nestabilen in neki časa traja da se ujame optimum.

Lahko še kdo tole potrdi? Razlika med 11,5 in 9,2 je že mal prevelika da bi jo pripisal samo načinu vožnje in slabemu vremenu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Boeing ::

Po čisto subjektivnem opažanju imam tak čuden občutek, da je petrolov plin "razredčen". Sicer tankam večinoma na petrolu in doma na plinohramu - problem je, ker na plinohramu nimam montiranega pretočnega števca (samo dva filtra in črpalko), tako da o litrih tu ne morem govorit - je pa, kot že rečeno, občutek, da če polno tankam doma, gre dlje, kot če polno tankam na petrolu. Sicer pa se poraba petrolovega plina giblje v rangu dobrih 8 litrov.

Načrtujem vgradnjo pretočnega števca, po možnosti takšnega, ki ima reset oz. "vmesne čase". Če kdo ve za kakšno pametno varianto, ki ne stane pol premoženja, prosim za informacijo.

Pinoo: hvala za dober opis. To rabimo! Lahko samo še poveš, kakšen motor imaš (da gre v "bazo" motorjev, ki se jih da brez težav predelat) ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

zanimiv link je padu na avtomobilizem.com, sicer bolj metanovsko povezan, a vseeno:

http://www.metanoauto.com/modules.php?n...

Metan oz cng je zakon. To je prava altenativa.Le frdamani sistemi so svinjso dragi in ga nikjer ni za dobit pr bencinskih črpalkah pr nas. Vožbja je najmanj pol cenejša kot na avtoplin.


Upoštevaj manjko črpalk kjer ponujajo CNG. Upoštevaj zahtevnost vgraditve in dostopnost ter ceno teh sistemov. Upoštevaj tudi še manjši doseg avtomobila (tam 250 - 300km). Upoštevaj dolžino polnjenja tanka s CNG-jem (zadeva se dlje polni kot bencin/dizel/LPG, tanki so težki, saj morajo prenesti večje obremenitve). Glavno je, da se vidi cena, ki je blazno nizka.

Tisti, ki pa nimamo glave v oblakih, lepo pogledamo kaj je v Sloveniji dostopno, izračunamo stroške, pregledamo prednosti in slabosti vseh opcij in se potem odločimo.
CNG v Sloveniji je sanjanje. Za CNG rabiš imeti državno podporo, če misliš zadevo izpeljat v širšem krogu kot recimo samo nekaj zanesenjakov.

CNG bi bil idealni glede na to da so pritiski plina nekajkrat višji kot pr LPG,in normalno deluje tudi z športnimi motorji in navite turbinske varijante. CNG se prodaja v KG in ne v litrih,kolk je men znano je kg metana precej bl energetsko kalorični kot liter LPG. Če je poraba avta 10l avtoplina bi poraba CNG bila okol 5-7kg. Pa še CNG je pol cenejši kot je avtoplin. Vsaj v Italiji je tako. In razvoj bi se mogu tja nagibat,ker CNG obstaja v ogromnih količinah,celo več k nafta. Sej bo počas,Petrol je že napoveda 3x črpalke za CNG,zaenkrat samo LJ in KP. Prodajajo se že novi avti original predelani na CNG in so cene primerljive dizelašem,oz ceneje,se da tut fajna rabljen CNG avto dobit iz Nemčije ali IT.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Valvoline, maš kak link za ilustracijo?
Zbogom in hvala za vse ribe

kopernik ::

Razmišljam o predelavi svojega 5-letnega karavana in imam eno vprašanje glede garaž. V bloku imamo klet v dveh nivojih, v enem so shrambe, v drugem garaža. Nikjer ni označeno, da so avti na plin prepovedani, imam pa nekjev spominu, da obstaja zakon/pravilnik, ki v podzemnih garažah generalno prepoveduje avte na plin. Ali je to res ali ne ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

WarpedGone ::

Zakona/pravilnika ti ne znam citirat, vendar je to res.
Problem je da je ta LPG težji od zraka in se zadržuje pri tleh. Posledično, če ti morda zadeva spušča, se bo ta plin zavlekel v najnižje predele garaže in se tam nabiral in koncentriral. Ko pride iskra/plamen, bo pa zavarovalnica jezna.

Ne vem pa kak vpliv ima prisilna ventilacija. Če bi meli kake ventilatorje za odvajanje izpušnih plinov, bi verjetno komot odvajal tut morebiten uhajajoč LPG?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

kopernik ::

Ja, ventilatorji so na obeh straneh garaže, po štirje komadi. Morda je to dovolj, bom malo povprašal upravnika in na zavarovalnico, kako je kaj s tem avtoplinom.

Valvoline ::

Valvoline, maš kak link za ilustracijo?

Zaenkrat tole.
http://www.avtomobilizem.com/modules/ar...

http://www.ah-moste.si/opel/index.asp?p...

Še ena velika prednost cng je to da se da zjutraj kar na plin direkt zalaufat avto,tudi pozimi k je -30,vsaj tako sem enkrat prebral.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

kopernik, avtomobili na LPG se ne smejo voziti po takih garažah samo ko imajo pogon vklopljen na plin, če se voziš takrat z bencinom ni problema. Pač luknja v zakonu - v tujini naj nebi smel v take prostore iz razloga, da če pušča, bi lahko imelo hude posledice, pri nas pa ne smeš, če imaš samo LPG, če imaš še dodatno bencin, pač preklopiš na bencin in lahko parkiraš v taki garaži.

Boeing ::

kopernik, brez problema parkiraš kjerkoli. Res je, prepoved izhaja iz strahu pred morebitnim puščanjem sistema, vendar je treba vzeti v račun dejstvo, da je pravilnik še iz časov, ko je bil ta strah dejansko upravičen.

Že precej časa so sistemi garantirano tesni in te nevarnosti pravzaprav več ni - v tujini (italija, nemčija) takšnih prepovedi ne poznajo in popolnoma normalno parkirajo v podzemnih garažah. Tudi pri nas se že na glas razmišlja o ukinitvi te prepovedi. Če velja za švabe, italjane in še marsikoga drugega, ne vem, zakaj nebi še za nas...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

krneki0001 ::

Hmm, v frankfurtu imajo še vedno te prepovedi, v minhnu tudi, pa po celovcu in dunaju tudi. Trst ima pa v parih garažnih hišah še vedno prepoved.
««
6 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338238 (25630) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068796 (5603) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911398 (4772) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124178 (949) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216552 (6004) Buggy

Več podobnih tem