» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
5 / 56
»»

M-XXXX ::

Malo se bo treba znebiti predsodkov, kako ogromno pijejo te ameriške mašine.

Edina škoda je to da to žal niso predsodki. Malo posrfaj po ameriških trgovinah in bodi pozoren na porabo.

bond007 ::

Zakaj? Zato, da bo enim jasno da mlinčki lahko več porabijo na AC (tudi pri 130), kot večje mašine. In zato, ker se eni dejansko toliko peljejo (premagovanje dolgih relacij ). In zato, ker se najdejo AC, kjer je takšna hitrost tudi dovoljena! Prepovedano je pa še marsikaj, pa smo vsi tukaj svetniki? Mislim ,da ne...

Valvoline ::

http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...
Evo tak mal na hitro podatki o porabi,ponavad je cca 1-2l+ kot je tu napisano. Za ameriških požeruhov je sicer bolj malo podatkov.
Motor celo slabši 3.3 v6 :)
Po mestu ta ziher ne pride na manj ka 20l na 100

Zgodovina sprememb…

bond007 ::

Edina škoda je to da to žal niso predsodki. Malo posrfaj po ameriških trgovinah in bodi pozoren na porabo.

Za hec sem to tudi naredil in dobil tale podatek za impale ("rahlo" večji avto kot klieci):
Fuel consumption 3.5 V6
Hwy: 7.0 L/100 km (40 mpg Imp)
Fuel consumption 3.9 V6
Hwy: 7.9 L/100 km (36 mpg Imp)
Fuel consumption 5.3 V8 DOD
Hwy: 7.8 L/100 km (36 mpg Imp)

Brane2 ::

akaj? Zato, da bo enim jasno da mlinčki lahko več porabijo na AC (tudi pri 130), kot večje mašine. In zato, ker se eni dejansko toliko peljejo (premagovanje dolgih relacij ). In zato, ker se najdejo AC, kjer je takšna hitrost tudi dovoljena! Prepovedano je pa še marsikaj, pa smo vsi tukaj svetniki? Mislim ,da ne...


Ne propagiram svetništva.

Le ko je govora o plinu, folk poudarja njegove splošne kakovosti in ne samo prednosti, ki jih daje njim osebno. Kje je razlika ? Pa recimo pri trošarinah. Plin je poceni sedaj za posameznike, a ta prednost se bo izgubila, ko večina preide nanj, ker država enostavno hoče ta denar.

Ravno tako je vprašljivo navajati kot splošno uporabno prednost to, da ti poceni potovanje daleč nad zakonsko dovoljeno hitrostjo, če tega ne smeš.

Ja, soc este, kjer to smeš, a te so za slovensko sliko povsem nepomembne.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Valvoline ::

http://www.avto.net/_EUROTAX/mycar.asp?...

Mestna vožnja: 18,2 lit./100 km
Izvenmestna vožnja: 10,5 lit./100 km
Kombinirana vožnja: 13,3 lit./100 km

3.3 v6 Torej ??

bond007 ::

Za kakega tovornjaka nisi najdel?:\
Še link iz katerega sem vzel porabo za impalo: http://www.canadiandriver.com/buyers-guide/2006/chevrolet/impala_impala-ss.php

Beli_Zajcek ::

Le ko je govora o plinu, folk poudarja njegove splošne kakovosti in ne samo prednosti, ki jih daje njim osebno. Kje je razlika ? Pa recimo pri trošarinah. Plin je poceni sedaj za posameznike, a ta prednost se bo izgubila, ko večina preide nanj, ker država enostavno hoče ta denar.


Jah to, da se bo plin podražil konstantno strašijo. Do 2020 so stvari take kot so. Zdaj pa, če tebi ni dovolj cca. 10 let dosti cenejše vožnje je pa seveda tvoja izbira. Strašit, da bodo pa zdaj vsi trumoma šli na plin in bo posledično zadeva dražja pa res ni treba. V bistvu ste mi taki kot ti všeč, ker z vašim skepticizmom poskrbite, da je število nas plinašev majhno in cena plina prav tako.

Valvoline ::

Le ko je govora o plinu, folk poudarja njegove splošne kakovosti in ne samo prednosti, ki jih daje njim osebno. Kje je razlika ? Pa recimo pri trošarinah. Plin je poceni sedaj za posameznike, a ta prednost se bo izgubila, ko večina preide nanj, ker država enostavno hoče ta denar.


Jah to, da se bo plin podražil konstantno strašijo. Do 2020 so stvari take kot so. Zdaj pa, če tebi ni dovolj cca. 10 let dosti cenejše vožnje je pa seveda tvoja izbira. Strašit, da bodo pa zdaj vsi trumoma šli na plin in bo posledično zadeva dražja pa res ni treba. V bistvu ste mi taki kot ti všeč, ker z vašim skepticizmom poskrbite, da je število nas plinašev majhno in cena plina prav tako.

Še vedno se ne splača. 6-7l nafte = 10-13l plina. Torej cenovne razlike ni.

Za kakega tovornjaka nisi najdel?:\
Še link iz katerega sem vzel porabo za impalo: http://www.canadiandriver.com/buyers-guide/2006/chevrolet/impala_impala-ss.php

Kar nabavi ga,pa nam boš z prve roke povedal kak šparovn je :D
Se grem stavit da po mestu ne boš pršu na manj k 15l na 100.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

Še vedno se ne splača. 6-7l nafte = 10-13l plina. Torej cenovne razlike ni.


Dej nehaj že trolat. Koeficient v BTU je 1,5 in ne 2. Cenovno se splača, razen če si lopov kot si se sam deklariral in furaš kurilca, kjer so dajatve bistveno manjše.

Valvoline ::

10l plina = 5.5e(srečn si da ti tolk porabi) pa še + bencin je treba dolivat in pri določenih sistemih drago olje za mazanje ventilov flashlube=20-30e za liter,+ ni ga na vsaki bencinski.
6l nafte= 6.3e
Tistih 0.8e na 100km ti ziher gre v omenjeno porabo bencina zjutraj.
P.S pa tut če je razlika 1e na 100km še vedno ni dovolj da bi folk spodbudilo,le takšni ki imajo doma ohranjenih bencincev tako k tvoj volvo in se jim ne da teh prodat. Sem prepričan da če bi ti jutri šel kupit novega ali rabljenega avta bi se ziher odločil za dizelaša.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

Gasoline (regular) gallon 114,100 BTU
Propane (LPG) gallon 84,300 BTU
Diesel #2 gallon 129,500 BTU

What's a BTU?

As a basis for determining energy content of a fuel, it is helpful to understand exactly what a BTU (British Thermal Unit) is. Its scientific definition goes something like this: British Thermal Unit - The amount of heat (energy) required to raise the temperature of 1 pound of water by 1 degree Fahrenheit.

Evo tukaj imaš energijske vrednosti goriv. LPG/dizel je koeficient 1,5 in ne 2 kot navajaš. Kar se pa ostalih argumentov tiče, pa so kot vsi že prej kar nekaj iz glave privlečeni in nimajo stika z realnostjo. Ja uau, vsake toliko časa moraš spet tankat bencin in pa, če imaš flashlube (samo nekateri avti ga potrebujejo) dofilat tekočino. Še vseeno se cenovno splača.

Valvoline ::

Sodobn tdi ima daleč največji energetski izkoristek, Bencinci so na tem področju katastrofa,avtoplin še slabše.

Steinkauz ::

Dej Valvoline ne bodi tak fanboy no...
Največji izkoristek ima elektro motor

Beli_Zajcek ::

Sodobn tdi ima daleč največji energetski izkoristek, Bencinci so na tem področju katastrofa,avtoplin še slabše.


Energetski izkoristek??? O čem ti govoriš? Domnevam, da si v svoji fanatični omejenosti ne veš, da se z enako količino energije pripelješ enako daleč. Ta količina se lahko skriva v 1 litru bencina, 0,8 litra dizla ali pa 1,2 litra LPG-ja. Tak, da nehaj trolat prosim. Je pa res, da bi lahko primerjali izkoristke motorjev, vendar potem bi morali meriti na merodajnih platformah. Samo v to se ne bom spuščal, saj ti že osnove niso jasne.

Povzetek, ki ga lahko razumejo tudi fanatiki (čeprav kot vsi pravi fanatiki zavračajo dejstva) : LPG se splača.

Zaenkrat se lahko tako poceni vožnji približaš z uporabo kurilca. Kar je nelegalno.

Boeing ::

Beli Zajcek: ne, fanatiki ne razumejo, pa če jim narišeš. Verjame in tera svoje do onemoglosti.
Sicer pa se strinjam z Valvoline-om. Je bistveno bolj enostavno kupit traktor in tankat kurilca ker ti ni treba nič drugega razmišljat kot samo ahtat se carinskih kontrol, kot pa se izobrazit, bit ekološki in tehnološko napreden in tankat precej manj svinjsko gorivo, ki te povrhu vsega pride še ceneje.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

WarpedGone ::

Nucam dejanske cifre: kolk km dosega lahko pričakujem ob vgradnji toroidnega rezervoarja v plac za 17 colsko kolo?

Uradna poraba bencina je:
- mestna vožnja 9,2
- vožnja zunaj naselij 5,7
- kombinirana vožnja 7

Motor je 1,4 turbo, 150KM

Zna kdo odgovorit vsaj približno?
Zbogom in hvala za vse ribe

Valvoline ::

Sodobn tdi ima daleč največji energetski izkoristek, Bencinci so na tem področju katastrofa,avtoplin še slabše.


Energetski izkoristek??? O čem ti govoriš? Domnevam, da si v svoji fanatični omejenosti ne veš, da se z enako količino energije pripelješ enako daleč. Ta količina se lahko skriva v 1 litru bencina, 0,8 litra dizla ali pa 1,2 litra LPG-ja. Tak, da nehaj trolat prosim. Je pa res, da bi lahko primerjali izkoristke motorjev, vendar potem bi morali meriti na merodajnih platformah. Samo v to se ne bom spuščal, saj ti že osnove niso jasne.

Povzetek, ki ga lahko razumejo tudi fanatiki (čeprav kot vsi pravi fanatiki zavračajo dejstva) : LPG se splača.

Zaenkrat se lahko tako poceni vožnji približaš z uporabo kurilca. Kar je nelegalno.

Dobr veš kaj sem jaz napisal. Tdi izkorišča do70-75% energije nafte,bencinc komaj 50%,na plin še slabše.
Torej vso tvoje natolčevanje o BTU in podobnih primerjav pade v vodo,ker dizel skoraj za 50% boljše izkorišča energijo na 1l goriva kot bencinc ali plinaš. Čeb tovornjake naredil z bencinskim motorjem bojo žrli 2x več. Tko k uni stari kamazi 100l na uro :)

Nucam dejanske cifre: kolk km dosega lahko pričakujem ob vgradnji toroidnega rezervoarja v plac za 17 colsko kolo?

Uradna poraba bencina je:
- mestna vožnja 9,2
- vožnja zunaj naselij 5,7
- kombinirana vožnja 7

Motor je 1,4 turbo, 150KM

Zna kdo odgovorit vsaj približno?

Turbo motorji niso glih za predelavo,še posebej takši našpanani kjer z 1.4 dobiš 150km. Ker plin enostavno nima takega pritiska kot bencin.
Matr kje pa najdeš takega 150 konjaša da pije k navadni polo55s npr :) Po mojem malo morgen.
Drugače toroid tam nekje 40-45l da se nafilat na max 90% če se ne motim,torej enih 400km,porabo manj k 10l na 100 težko da bo.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Noter bi ti znala iti 55 oz. 60 litrska piksna, kar nanese uporabnega volumna 45-48 litrov in pri porabi cca 8 litrov, mogoče malo čez, lahko pričakuješ med 500 in 600 kilometri dosega.


Valvoline, kolk izkoristka majo dizli ? A si ti na glavo padel z 75% ?! Link or it didnt happen.
Ker jaz ti bom sicer nalimal link, ki te postavlja na laž še bolj, kot to že zdaj počneš sam.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Noter bi ti znala iti 55 oz. 60 litrska piksna, kar nanese uporabnega volumna 45-48 litrov in pri porabi cca 8 litrov, mogoče malo čez, lahko pričakuješ med 500 in 600 kilometri dosega.


Valvoline, kolk izkoristka majo dizli ? A si ti na glavo padel z 75% ?! Link or it didnt happen.
Ker jaz ti bom sicer nalimal link, ki te postavlja na laž še bolj, kot to že zdaj počneš sam.

Ne da se mi zdaj iskat bom jutri. Scania in Man z najnovejšimi motorji in menjalniki so že pr 80% če se ne motim.

Boeing ::

No, jutri pa se le potrudi. Prav ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Beli_Zajcek ::

Dobr veš kaj sem jaz napisal. Tdi izkorišča do70-75% energije nafte,bencinc komaj 50%,na plin še slabše.
Torej vso tvoje natolčevanje o BTU in podobnih primerjav pade v vodo,ker dizel skoraj za 50% boljše izkorišča energijo na 1l goriva kot bencinc ali plinaš. Čeb tovornjake naredil z bencinskim motorjem bojo žrli 2x več. Tko k uni stari kamazi 100l na uro :)

Ko preberem poste takih neizobraženih trolov, me ima, da bi začel klet. Tebi niso jasne osnove. OSNOVE. Se nimamo kaj pogovarjat, kot prvo si neki neizobražen fanatik, kateremu niso jasne osnove (mogoče boš dojel, če dostikrat ponovim), kot drugo si fanatik in zavračaš vse kar ni po tvojem, ne glede na znanstveno dokazana dejstva.

Energija je energija, imajo celo mersko enoto zanjo. Skriva se v litru bencina, nafte, LPG-ja pa še v marsičem drugem. Razlika je samo koliko je je notri. Približne ekvivalente v litrih sem ti že prej napisal 1 : 0,8 : 1,2. Z isto količino energije z motorjem z enakim izkoristkom pripelješ enako daleč. Se pravi 1l bencina, 0,8 l dizla in 1,2 l LPG-ja te pripeljejo enako daleč ob prejšnji predpostavki o motorju. Izkoristek motorjev pa še zdaleč ni tako sanjski. Za bencin si v svoji nevednosti navedel 50% kot primer nizko učinkovitega. Če narediš tak motor več kot podvojiš sedanjo učinkovitost, ki je nekako 18%-20% v povprečju in velja za vse motorje (dizel, bencin in LPG). Vsi delujejo na enak princip in jih omejujejo isti fizikalni zakoni.

Moj profesor fizike pa mi je zaupal manjši trik, s katerim lahko povečaš izkoristek motorja celo na cca. 35%. Prižgeš gretje. Ne pričakujem, da ti bo jasno, ampak to vsekakor drži.

In pa še enkrat, mogoče boš dojel: LPG se splača. V 10 letih bom prihranil lepo število € pri hkratnem plačevanju vseh dajatev.

Bi te pa prosil, da se voziš z dizlom/bencinom še naprej. Manj kot bo nas avtoplinašev, dlje bo zdržala nadvse ugodna cena plina.

Valvoline ::

Power and fuel economy

The MAN S80ME-C7 low speed diesel engines use 155 gram fuel per kWh for an overall energy conversion efficiency of 54.4%, which is the highest conversion of fuel into power by any internal or external combustion engine.[1] Diesel engines are more efficient than gasoline (petrol) engines of the same power, resulting in lower fuel consumption. A common margin is 40% more miles per gallon for an efficient turbodiesel. For example, the current model Škoda Octavia, using Volkswagen Group engines, has a combined Euro rating of 6.2 L/100 km (38 miles per US gallon, 16 km/L) for the 102 bhp (76 kW) petrol engine and 4.4 L/100 km (54 mpg) for the 105 bhp (78 kW) diesel engine. However, such a comparison doesn't take into account that diesel fuel is denser and contains about 15% more energy by volume. Although the calorific value of the fuel is slightly lower at 45.3 MJ/kg (megajoules per kilogram) than gasoline at 45.8 MJ/kg, liquid diesel fuel is significantly denser than liquid gasoline. This is important because volume of fuel, in addition to mass, is an important consideration in mobile applications. No vehicle has an unlimited volume available for fuel storage.

Adjusting the numbers to account for the energy density of diesel fuel, the overall energy efficiency is still about 20% greater for the diesel version.

While higher compression ratio is helpful in raising efficiency, diesel engines are much more efficient than gasoline (petrol) engines when at low power and at engine idle. Unlike the gasoline engine, diesels lack a butterfly valve (throttle) in the inlet system, which closes at idle. This creates parasitic loss and destruction of availability on the incoming air, reducing the efficiency of gasoline engines at idle. In many applications, such as marine, agriculture, and railways, diesels are left idling unattended for many hours or sometimes days. These advantages are especially attractive in locomotives (see dieselisation).

Weight can be an issue, since diesel engines are typically heavier than gasoline engines of similar power output. This is essentially because the diesel must operate at lower engine speeds.[31] Diesel fuel is injected just before the power stroke. As a result of this, the fuel cannot burn completely until it has encountered the right amount of oxygen. This results in incomplete combustion with too much fuel, poor design or failing injectors resulting in black exhaust. In the gasoline engine, air and fuel are mixed for the entire compression stroke, ensuring complete mixing even at higher engine speeds.

Diesel engines usually have longer stroke lengths to achieve the necessary compression ratios. As a result piston and connecting rods are heavier and more force must be transmitted through the connecting rods and crankshaft to change the momentum of the piston. This is another reason that a diesel engine must be stronger for the same power output.

Yet it is this same build quality that has allowed some enthusiasts to acquire significant power increases with turbocharged engines through fairly simple and inexpensive modifications. A gasoline engine of similar size cannot put out a comparable power increase without extensive alterations because the stock components would not be able to withstand the higher stresses placed upon them. Since a diesel engine is already built to withstand higher levels of stress, it makes an ideal candidate for performance tuning with little expense. However, it should be said that any modification that raises the amount of fuel and air put through a diesel engine will increase its operating temperature which will reduce its life and increase service requirements. These are issues with newer, lighter, high performance diesel engines which are not "overbuilt" to the degree of older engines and are being pushed to provide greater power in smaller engines. The addition of a turbocharger or supercharger to the engine greatly assists in increasing fuel economy and power output, mitigating the fuel-air intake speed limit mentioned above for a given engine displacement. Boost pressures can be higher on diesels than gasoline engines, due to the latter's susceptibility to knock, and the higher compression ratio allows a diesel engine to be more efficient than a comparable spark ignition engine. Because the burned gases are expanded further in a diesel engine cylinder, the exhaust gas is cooler, meaning turbochargers require less cooling, and can be more reliable, than on spark-ignition engines.

With a diesel, boost pressure is essentially unlimited. It is literally possible to run as much boost as the engine will physically stand before breaking apart.

The increased fuel economy of the diesel engine over the gasoline engine means that the diesel produces less carbon dioxide (CO2) per unit distance. Recently, advances in production and changes in the political climate have increased the availability and awareness of biodiesel, an alternative to petroleum-derived diesel fuel with a much lower net-sum emission of CO2, due to the absorption of CO2 by plants used to produce the fuel. Although concerns are now being raised as to the negative effect this is having on the world food supply, as the growing of crops specifically for biofuels takes up land that could be used for food crops and uses water that could be used by both humans and animals. The use of waste vegetable oil, sawmill waste from managed forests in Finland funded by Nokia venture capital, and the development of the production of vegetable oil from algae, demonstrate great promise in providing feed stocks for sustainable biodiesel, that are not in competition with food production.

Diesel engines have lower power output than equivalent size petrol engine because its speed is limited by the time required for combustion.[32] A combination of improved mechanical technology (such as multi-stage injectors which fire a short "pilot charges" of fuel into the cylinder to warm the combustion chamber before delivering the main fuel charge), higher injection pressures that have improved the atomisation of fuel into smaller droplets, and electronic control (which can adjust the timing and length of the injection process to optimise it for all speeds and temperatures), have mostly mitigated these problems in the latest generation of common-rail designs, while greatly improving engine efficiency. Poor power and narrow torque bands have been addressed by the use of superchargers, turbochargers, (especially variable geometry turbochargers), intercoolers, and a large efficiency increase from about 35% for IDI to 45% for the latest engines in the last 15 years.

Even though diesel engines have a theoretical fuel efficiency of 75%, in practice it is less. Engines in large diesel trucks, buses, and newer diesel cars can achieve peak efficiencies around 45%,[33] and could reach 55% efficiency in the near future.[34] However, average efficiency over a driving cycle is lower than peak efficiency. For example, it might be 37% for an engine with a peak efficiency of 44%.

Pač 75% je teoretični max izkoristek. Še vedno drži da je dizel 2x bolj učinkovit kot bencinc,še posebej TDI in CRD. In je lepo napisano da dizel izpušča manj CO2,in da svinja le pr naglem povišanju števila obratov zarad načina delovanja motorja. K dela z konstantnimi obrati dizel izpušča precej manj CO2 kot bencinc. Vir wikipedia.

Valvoline ::

Unlike the gasoline engine, diesels lack a butterfly valve (throttle) in the inlet system, which closes at idle. This creates parasitic loss and destruction of availability on the incoming air, reducing the efficiency of gasoline engines at idle.

Zato je dizel idealni za mestno vožno,ker porabi v prostem teku(idle) precej precej manj k bencinc.

Boeing ::

No zdaj pa še enkrat preberi zadnji odstavek. Preberi, ne skopiraj.

V glavnem drži, da je izkoristek dizlov okoli 37-38%, bencincev pa nekje 33-35%. Razlika v porabi pa pridev glavnem iz višje kalorične vrednosti dizla napram bencinu, ne toliko zaradi termodinamičnega izkoristka.

Bukselj valvolineov.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

M-XXXX ::

Če narediš tak motor več kot podvojiš sedanjo učinkovitost, ki je nekako 18%-20% v povprečju in velja za vse motorje (dizel, bencin in LPG). Vsi delujejo na enak princip in jih omejujejo isti fizikalni zakoni.

Daj, daj daj, zdaj ga pa ti serješ. Kašnih 20% neki in to kar pri vseh motorjih:D

Dieslov motor ima okoli 35-45% izkoristek (neko povprečje pri dobrem avtu je 40%).
Ottov motor pa nekako doseže okoli 18-20% izkoristek.

Razlika v porabi pa pridev glavnem iz višje kalorične vrednosti dizla napram bencinu, ne toliko zaradi termodinamičnega izkoristka.

Spet ni res- sicer je kar nekaj razlike zaradi višje kalorične vrednosti, vendar je razlika v samem izkoristku motorja zelo pomembna!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Valvoline ::

In other words, of the total heat energy of gasoline, 70 to 75% is ejected (as heat) in the exhaust or consumed by the motor (friction, air turbulence, heat through the cylinder walls or cylinder head, and work used to turn engine equipment and appliances such as water and oil pumps and electrical generator), and only about 25% of energy moves the vehicle. At idle the efficiency is zero since no usable work is being drawn from the engine. At slow speed (i.e. low power output) the efficiency is much lower than average, due to a larger percentage of the available heat being absorbed by the metal parts of the engine, instead of being used to perform useful work. Gasoline engines also suffer efficiency losses at low speeds from the high turbulence and head loss when the incoming air must fight its way around the nearly-closed throttle; diesel engines do not suffer this loss because the incoming air is not throttled.

Zheegec ::

akaj? Zato, da bo enim jasno da mlinčki lahko več porabijo na AC (tudi pri 130), kot večje mašine. In zato, ker se eni dejansko toliko peljejo (premagovanje dolgih relacij ). In zato, ker se najdejo AC, kjer je takšna hitrost tudi dovoljena! Prepovedano je pa še marsikaj, pa smo vsi tukaj svetniki? Mislim ,da ne...

Za foro sem probal danes z mojo "malo mašino" - pri 180Km/h je poraba pod 8l/100Km, po lepi ravnini. Koliko pa s to tvojo večjo, "učinkovito mašino". Na relaciji sem imel povprečno porabo 6.4l/100Km - dosti klime, 4 ljudje v avtu, hitrost vsaj 130Km/h, prej kaj več :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Valvoline ::

No zdaj pa še enkrat preberi zadnji odstavek. Preberi, ne skopiraj.

V glavnem drži, da je izkoristek dizlov okoli 37-38%, bencincev pa nekje 33-35%. Razlika v porabi pa pridev glavnem iz višje kalorične vrednosti dizla napram bencinu, ne toliko zaradi termodinamičnega izkoristka.

Bukselj valvolineov.

Bencinar izkoristek 15-25%
Dizel izkoristek 35-50%

Citiram @beli zakcek.....
....Razlika je samo koliko je je notri. Približne ekvivalente v litrih sem ti že prej napisal 1 : 0,8 : 1,2. Z isto količino energije z motorjem z enakim izkoristkom pripelješ enako daleč. Se pravi 1l bencina, 0,8 l dizla in 1,2 l LPG-ja....

Torej že v osnovi si pridobil če se furaš na nafto 50% energije več na liter napram plina,in če upoštevamo da je dizel za 2x bolj energetsko učinkovit pridemo na 100%. In je tolk dejanska razlika v ceni med nafto in avtoplinom. Torej cenovne razlike NI !!

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

Daj, daj daj, zdaj ga pa ti serješ. Kašnih 20% neki in to kar pri vseh motorjih:D

Dieslov motor ima okoli 35-45% izkoristek (neko povprečje pri dobrem avtu je 40%).
Ottov motor pa nekako doseže okoli 18-20% izkoristek.


Termodinamika in toplotni motorji. Govoril sem o termalnem izkoristku motorja. Termalni izkoristek motorja je koliko energije, ki jo dobimo z izgorevanjem goriva pretvorimo v mehanično energijo. V povprečju je izkoristek približno toliko kot sem napisal. Srednješolska fizika še vedno velja. Cel kup energije, ki jo pridobimo iz goriva ne porabimo, nekaj jo izgubimo z ogrevanjem vode za hlajenje, nekaj z ogrevanjem izpušnih plinov potem pa je tu še trenje v motorju.

Zdaj kar pa Valovoline zamenjuje za izkoristek motorja je pa izkoristek goriva. Merjen v gramih goriva na proizvedeno Kw/h. Problem pri gorivih je, da niso ista. 1 kg LPG-ja > 1kg becina > 1kg diesla (energijsko gledano). Samo tankamo pa v litrih in ne v kilogramih. Tukaj se pa zadeva spremeni (LPG nenadoma volumnsko gledano premore najmanj energije). Spremeni se tudi, če upoštevamo težavnost pridobivanja goriva. Hja dizel je najdlje stran od surove nafte. Če že gledaš na to, potem glej na cel sistem ne samo na številke, ki so ti všeč.

Torej že v osnovi si pridobil če se furaš na nafto 50% energije več na liter napram plina,in če upoštevamo da je dizel za 2x bolj energetsko učinkovit pridemo na 100%. In je tolk dejanska razlika v ceni med nafto in avtoplinom. Torej cenovne razlike NI !!


Učinkovitost lahko gledamo na večih nivojih, ena je tudi koliko L goriva za 100km. Ampak vse kar ljudi zanima je cena. LPG in bencin sta bolj ekološka, pa se ljudstvu je*e za ta vidik. Tako kot se jim je*e za ekologijo se jim je*e za termodinamične izkoristke ali pa za izkoristke goriv. Vse kar je pomembno je za koliko denarja se boš pripeljal 100km daleč. Tukaj pa LPG zmaga in zmagoval bo še minimum 10 let. Lahko pa seveda tankaš kurilca se voziš še ceneje in si absolutni zmagovalec ter to na veliko razglašaš po forumu.

Veselo trolanje še naprej Valvoline...

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ponavljam še enkrat.....
The increased fuel economy of the diesel engine over the gasoline engine means that the diesel produces less carbon dioxide (CO2) per unit distance.
Tako da ne mi spet nekih ekoloških pridiganj.
V prostem teku oz idle delovanju bencinc svinja veliko veliko več k dizel.
In smo že ugotovil da cenovne razlike ni !!!

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Termalni izkoristek motorja je koliko energije, ki jo dobimo z izgorevanjem goriva pretvorimo v mehanično energijo.

Aha- in tukaj je okoli 20 za Ottov motor, ter okoli 35-40 za Dieslov.

Srednješolska fizika še vedno velja.

Srednješolska energetika FTW:))

Beli_Zajcek ::

Ponavljam še enkrat.....
The increased fuel economy of the diesel engine over the gasoline engine means that the diesel produces less carbon dioxide (CO2) per unit distance.
Tako da ne mi spet nekih ekoloških pridiganj.
V prostem teku oz idle delovanju bencinc svinja veliko veliko več k dizel.
In smo že ugotovil da cenovne razlike ni !!!


Ti pa si en butelj a ne? In koliko se voziš ti v prostem teku? Tisto minuto vsega delovanja ko je bencinar bolj svinjski od dizla ne odtehta dejstva : Dizel je bolj svinjski od bencina.
Tudi največjo učinkovitost, ima dizel motor po tistem tvojem članku v prostem teku. Kolk pa je to uporabno za prevoz? Me zanima, če se lahko v prostem teku pripeljem do Ljubljane?

Da cenovne razlike ni si ugotovil ti z svojo omejenostjo. Ljudje, ki upoštevamo več faktorjev in ne samo številk, ki so nam všeč, pridemo do drugačnih, pravilnejših ugotovitev.

Nehaj trolat...

Srednješolska energetika FTW:))


A se je kaj mogoče spremenilo v fiziki? So odkrili nove zakone? Napisal sem zakaj je cifra, ki sem jo podal pravilna in kaj sem gledal. Tudi pojasnil sem kaj je Valvoline navedel, ker se mi zdi da njemu ni čisto jasno. Vse bolj se mi pa dozdeva, da tudi tebi marsikaj manjka oz. ni jasno.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ponavljam še enkrat.....
The increased fuel economy of the diesel engine over the gasoline engine means that the diesel produces less carbon dioxide (CO2) per unit distance.
Tako da ne mi spet nekih ekoloških pridiganj.
V prostem teku oz idle delovanju bencinc svinja veliko veliko več k dizel.
In smo že ugotovil da cenovne razlike ni !!!


Ti pa si en butelj a ne? In koliko se voziš ti v prostem teku? Tisto minuto vsega delovanja ko je bencinar bolj svinjski od dizla ne odtehta dejstva : Dizel je bolj svinjski od bencina.
Tudi največjo učinkovitost, ima dizel motor po tistem tvojem članku v prostem teku. Kolk pa je to uporabno za prevoz? Me zanima, če se lahko v prostem teku pripeljem do Ljubljane?

Da cenovne razlike ni si ugotovil ti z svojo omejenostjo. Ljudje, ki upoštevamo več faktorjev in ne samo številk, ki so nam všeč, pridemo do drugačnih, pravilnejših ugotovitev.

Nehaj trolat...

Največjo učinkovitost ima dizel pr 1500-2000 obratih,takrat je izkoristek maksimalni,bencinc pr 3000-4000 obratih. Kakšna je poraba dizla pr 1500 in bencinca pr 3000 sploh ni omembe vredno.
V prostem teku učinkovitost obeh je 0,le da bencinc porabi parkrat več goriva in temu primerno svinja veliko več. In kot sem napisal dizel svinja le pr naglem pospeševanju,drugače svinja manj pa ti priznal ali ne.

Valvoline ::

@ beli zajcek-citiram: A se je kaj mogoče spremenilo v fiziki? So odkrili nove zakone? Napisal sem zakaj je cifra, ki sem jo podal pravilna in kaj sem gledal. Tudi pojasnil sem kaj je Valvoline navedel, ker se mi zdi da njemu ni čisto jasno. Vse bolj se mi pa dozdeva, da tudi tebi marsikaj manjka oz. ni jasno.

Ne vem kaj teb ni jasno. Vhodna energija goriva in izhodna kinetička energija.
Dizelaš izkorišča 40% energije nafte.
Bencinar izkorišča 20% energije bencina.
In kaj ti tu ni jasno ?

dzinks63 ::

Dizelaš izkorišča 40% energije nafte.
Bencinar izkorišča 20% energije bencina.

Razvoj je šel naprej. In v zadnjem času so bencinarje zelo doterali in se praktično že skoraj lahko primerjajo z dizlom.

M-XXXX ::

Razvoj je šel naprej. In v zadnjem času so bencinarje zelo doterali in se praktično že skoraj lahko primerjajo z dizlom.

No potem so nas v šoli učili narobe, ter večina internetnih virov je tudi narobe. Year righ- saj je šel naprej na pa toliko!

A se je kaj mogoče spremenilo v fiziki? So odkrili nove zakone? Napisal sem zakaj je cifra, ki sem jo podal pravilna in kaj sem gledal.

Ja podal si cifro, jaz pa tudi moje in tudi povedal zakaj tvoja ne drži. Pogovarjamo se o izkoristkih motorja, oziroma daš za toliko kJ goriva notri in koliko kJ dobiš po izgorevanju, to je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

dzinks63 ::

Nisem mislil na zakone fizike, ti so takšni kot so in bodo. Pri bencinarjih mislim na povečanje navora pri vseh obratih motorja, odpravo turbo luknje in zmanjšano porabo, kar jih naredi zelo primerjive z dizli. In med današnjimi sodobnimi bencinarji in dizli ni več tako velike razlike, kot je bila včasih.

Valvoline ::

Nisem mislil na zakone fizike, ti so takšni kot so in bodo. Pri bencinarjih mislim na povečanje navora pri vseh obratih motorja, odpravo turbo luknje in zmanjšano porabo, kar jih naredi zelo primerjive z dizli. In med današnjimi sodobnimi bencinarji in dizli ni več tako velike razlike, kot je bila včasih.

Mogoče,vendar velika večina teh se sploh ne da predelat da bi se fural na avtoplin,al pa bo predelava blazno predraga,še posebej če so našpanani turbomotorji z majno prostornino tok zgoraj omenjeni 1.4 150hp. Turbo motorji nasploh predelani na avtoplin zgubijo svojih lastnosti in se poraba precej poveča.

Boeing ::

No valvoline, dej kak link do teh motorjev, ki se kao ne dajo predelat...

vsi bencinci se dajo predelat, samo da velika večina jih ne rabi mazanja ventilov, redki ga na žalost pa. Turbina in ostala eksotika ni faktor.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

bond007 ::

Za foro sem probal danes z mojo "malo mašino" - pri 180Km/h je poraba pod 8l/100Km, po lepi ravnini. Koliko pa s to tvojo večjo, "učinkovito mašino". Na relaciji sem imel povprečno porabo 6.4l/100Km - dosti klime, 4 ljudje v avtu, hitrost vsaj 130Km/h, prej kaj več

Zanimivo, da si se oglasil .... očitno je za tebe predvidevam da okoli 2 litrska traktor mašina s turbino "mlinček". Porabe maš gor... povprečne, trenutne, zraven sem dal še link do uradnih specsov. Seveda porabi taka malo večja ameriška zadeva več od kakega evro traktorja, niso pa to porabe okoli 20l/100km, kot jih eni želijo prikazat. S tem, da so ameriški avti "malo težji" od povprečnih evropskih in da imajo v povprečju "malo več moči", je poraba na relacijah še zelo zmerna.... Maš pa sicer očitno zelo varčnega dizla, ker ko furam službenega TDI (77kW) je poraba 8l že pri okoli 140km/h.

Byla ::

150 konjski fiat motorji (ne direct injection) so ze bili v zgodovini predelani, in neki dobri firmi ne bi smeli predstavljat prevelikih problemov. Zdej, kolk je vse skupaj ucinkovito pri downsajzanih turbo motorjih, je pa drug problem. Pomojem lahko pricakujes 10 litrov LPG porabo pri malenkost slabsih performancih.
www.thirdframestudios.com

Valvoline ::

No valvoline, dej kak link do teh motorjev, ki se kao ne dajo predelat...

vsi bencinci se dajo predelat, samo da velika večina jih ne rabi mazanja ventilov, redki ga na žalost pa. Turbina in ostala eksotika ni faktor.

Ne bom našteval ker točn ne vem.Je pa ziher skoraj polovica najnovejših turbašev ki se jih ne da predelat.Turbo enostavno ni za predelat ker avtoplin nima takšnega pritiska ki jo lahka ustvari bencinska črpalka,in zato je zguba moči in navora neizogibna. Močnejša kot je turbina in manjša prostornina,izguba moči bo večja.
Sicer mislim da so že razvil električne plinske črpalke ravno za ta namen,vendar bi se sistem v tem primeru orenk podražil,ker je tut plinska bomba drugačna,uporaba visokotlačnih ventilov itn.

Beli_Zajcek ::


No potem so nas v šoli učili narobe, ter večina internetnih virov je tudi narobe. Year righ- saj je šel naprej na pa toliko!

Ja podal si cifro, jaz pa tudi moje in tudi povedal zakaj tvoja ne drži. Pogovarjamo se o izkoristkih motorja, oziroma daš za toliko kJ goriva notri in koliko kJ dobiš po izgorevanju, to je to.


Evo najprej eno lepo kopi pašto, ki pove kaj je Valvoline navedel najprej, preden je začel govoriti o učinkovitosti goriva.

There are many different ways to find the efficiency of an engine, and many different parts of an engine that you can rate the efficiency.
Thermal efficiency is the percentage of energy taken from the combustion which is actually converted to mechanical work. In a typical low compression engine, the thermal efficiency is only about 26%. In a highly modified engine, such as a race engine, the thermal efficiency is about 34%.
Mechanical efficiency is the percentage of energy that the engine puts out after subtracting mechanical losses such as friction, compared to what the engine would put out with no power loss. Most engines are about 94% mechanically efficient.
This means that for a stock engine, only 20% of the power in fuel combustion is effective.

@MXXXnekaj O tem sem se pogovarjal. In ti si odgovarjal na moj post in nenadoma trdil, da pa moje številke ne držijo, ker so tvoje številke o povsem DRUGAČNI zadevi drugačne. Primerjaš hruške pa jabolka in očitno si funkcionalno nepismen. Prihajaš ven s stvarmi, ki jih nikjer ne trdim in potem praviš, da so moje cifre napačne. Niso, napačno je šele tvoje sklepanje.

Še enkrat, učinkovitost motorja na notranje izgorevanje je dokaj nizka. Na začetku je Valvoline podal blazno visoke cifre, za katere se je izkazalo, da pomenijo nekaj drugega kot učinkovitost motorja. Učinkovitost goriv pa je različna. Dizelsko je bolj učinkovito, že zaradi energijsko gostejšega goriva (energija na liter, ne na kilogram). V povprečju lahko zaradi vsega tega predvidevamo, da je dizelski motor približno 20% učinkovitejši. Je pa dosti bolj svinjski.

Najenostavnejši kriterij za običajnega človeka pa je cena prevoženega kilometra. Ne rabiš biti ekološki, ne rabiš znati fizike, samo poznati moraš ceno na kilometer prevoza. LPG zmaga.
Lahko si pa lopov...

Buggy ::

VALVOLINE:Mogoče,vendar velika večina teh se sploh ne da predelat da bi se fural na avtoplin,al pa bo predelava blazno predraga,še posebej če so našpanani turbomotorji z majno prostornino tok zgoraj omenjeni 1.4 150hp. Turbo motorji nasploh predelani na avtoplin zgubijo svojih lastnosti in se poraba precej poveča.

TI PA RES GOVORIS KAR MALO IZ GLAVE A NE? Sem bil pred pol leta na Avto Triglav povabljen na testno voznjo z prav tem Bravotom in to 150KM 1.4 turbo masino predelano na plin. Da bo mera se bolj polna, ostaja tovarniska garancija navkljub predelavi neokrnjena. Poraba testnega avta 1.4 Tjet 150KM je bila 9 litov plina in to je bilo povprecje tega avta, ki ga je vsak teral.

Prav tako sem dobil od priznanega predelovalca na plin informacijo da za Saab-ov 2.0 turbo motor (175 KM) in tudi ce je cipan na 220 KM ni nobenega problema. Implementira se malo vecji uparajalnik (cena malenkost vecja od standarnega) ter poveca se pritsk na njem...kaj je tukaj zate takega, da ni mozna predelava pa res ne vem?

Valvoline ::

Yep,sam dauč od tega da boš vidu tistih 150 konjev,tam nekje bi bilo 100 ali manj za pričakovat.Enako velja tut za tega Saaba,mogoče manj opazno ker je prostornina večja in je razmerje moč/ccm3 manjše.Vprašanje kolk je zguba moči. Če pa gledamo porabo potem cool,zguba moči je definitivno neizogibna,noben uparjalnik ne zmore ustvarit takšnega pritiska kot bencinska črpalka.

@belizajcek..
Lopov je država k ti pobira trošarine da financira brezposelnih lenuhov in preštevilčno birokratsko in ostalo golazen ki je zaposleno v javnem sektorju. Wake up.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Beli zajček se ne strinjam. Trditev (citat spodaj) na katero sem se odzval je bila:

Če narediš tak motor več kot podvojiš sedanjo učinkovitost, ki je nekako 18%-20% v povprečju in velja za vse motorje (dizel, bencin in LPG). Vsi delujejo na enak princip in jih omejujejo isti fizikalni zakoni.

Iz te izjave se jasno razbere, da je učinkovitost (izkoristek) današnjih motorjev 18-20% in NI RAZLIK med Ottovim, Dieslovim ali Ottovim na LPG). Jaz sem napisal, da to ni res, da to niso niti pravilni izkoristki in izjava, da imajo vsi motorji isti izkoristek niti približno ne drži. Mene ne zanima koliko energije vsebuje liter nekega goriva, me ne zanima gostota goriva, nič od tega ker je podatek za izkoristek motorja popolnoma irelevanten. Tako da jabolka in hruške mešaš edino ti, saj vmešavaš čisto tretje zadeve, ki tako ali tako nimajo veze- (vsaj pri izkoristku motorja ne).

Beli_Zajcek ::

Beli zajček se ne strinjam. Trditev (citat spodaj) na katero sem se odzval je bila:

Če narediš tak motor več kot podvojiš sedanjo učinkovitost, ki je nekako 18%-20% v povprečju in velja za vse motorje (dizel, bencin in LPG). Vsi delujejo na enak princip in jih omejujejo isti fizikalni zakoni.

Iz te izjave se jasno razbere, da je učinkovitost (izkoristek) današnjih motorjev 18-20% in NI RAZLIK med Ottovim, Dieslovim ali Ottovim na LPG). Jaz sem napisal, da to ni res, da to niso niti pravilni izkoristki in izjava, da imajo vsi motorji isti izkoristek niti približno ne drži. Mene ne zanima koliko energije vsebuje liter nekega goriva, me ne zanima gostota goriva, nič od tega ker je podatek za izkoristek motorja popolnoma irelevanten. Tako da jabolka in hruške mešaš edino ti, saj vmešavaš čisto tretje zadeve, ki tako ali tako nimajo veze- (vsaj pri izkoristku motorja ne).


Podatek je za povprečni motor nepismeni bukselj. Saj sem ti lepo razložil v prejšnjem postu, da razlike so. Celo dizli so bolj učinkoviti kot bencinarji. Ampak v povprečju so pa cifre take in niti približajo se ne 75% učinkovitosti kot je Valvoline na začetku trdil.

@belizajcek..
Lopov je država k ti pobira trošarine da financira brezposelnih lenuhov in preštevilčno birokratsko in ostalo golazen ki je zaposleno v javnem sektorju. Wake up.


@ Lopov Valvoline Ne ne, lopov si kar lepo ti. Mogoče so golazen tudi zaposleni v javnem sektorju, vendar nedvomno si golazen ti.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Podatek je za povprečni motor nepismeni bukselj. Saj sem ti lepo razložil v prejšnjem postu, da razlike so. Celo dizli so bolj učinkoviti kot bencinarji. Ampak v povprečju so pa cifre take in niti približajo se ne 75% učinkovitosti kot je Valvoline na začetku trdil.

70% je seveda iz trte zvito, tisto sploh ne komentiram

povprečen izkoristek bencinskega motorja je 20%
povprečen izkoristek dizelskega motorja je pa okoli 35-40%

Če je pa tebi 20% primerljivo z 40% in ti je faktor izboljšanja 2 zanemarljiv potem pa je najbolje zadnjih 50 postov pobrisat.

Bi bil pa z veseljem tvoj delodajalec, ker kot kaže ti je vseeno če dobiš 500€ plače ali pa 1000€, ker je tako ali pa tako čisto podobno:D

Beli_Zajcek ::


povprečen izkoristek bencinskega motorja je 20%
povprečen izkoristek dizelskega motorja je pa okoli 35-40%

Če je pa tebi 20% primerljivo z 40% in ti je faktor izboljšanja 2 zanemarljiv potem pa je najbolje zadnjih 50 postov pobrisat.

Bi bil pa z veseljem tvoj delodajalec, ker kot kaže ti je vseeno če dobiš 500€ plače ali pa 1000€, ker je tako ali pa tako čisto podobno:D


20% večji izkoristek ne pomeni 40% izkoristek. 20% več od 20% izkoristka je 24% izkoristek in ne 40%. Niso ti jasne razlike med odstotnimi točkami in odstotki. Osnovna izobrazba ti je zelo borna. In ja, zadnjih 50 postov Valvoline-a in tebe bi bilo najbolje pobrisati. Preventivno, da se ne bo našel kje kdo, ki bi mislil, da imata celo kaj pojma o čem govorita. Podatek o 20% izkoristku je seveda nekako povprečje. Še enkrat poudarim, ker se obesita na vsako besedo in številko.

Pa še zdaj se ne morem znebiti občutka, da ne veš o kakšnem izkoristku govorim.
««
5 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35337941 (25333) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068711 (5518) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911370 (4744) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124166 (937) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216537 (5989) Buggy

Več podobnih tem