» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 40

Slidy ::

Pri tem seveda ni za zanemariti tudi veliko čistejši izpuh kot ga imajo avtomobili na dizelsko gorivo.

Boeing ::

Na ekološko foro pri LPG-ju sploh več ne igram, ker vedno bolj opažam, da narod enostavno doesnt give a fuck.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

SkIDiver ::

1. Letno delam cirka 30.000km, avto mi porabi 7.5l/100. Poraba se z zadnjimi sistemi dvigne zanemarljivo. Vsi, ki bluzite o dizlih si pa preračunajte. Recimo moj avto gledano na ceno s plinom pokuri 3.5l bencina. Dizla s 115konji in tako porabo pa ni.

p.s.
vw dizli že lep čas niso več nič posebnega;)

2. Cena montaže cirka 1000EUR. Prej kot v enem letu se mi povrne investicija.
Cene se bodo pa prej zvišale nafti in bencinu, kot pa plinu.


Nisem prepričan, če sem kaj zamudil. Ampak kje pride montaža oz strošek vgradnje 1k€?

Byla ::

Pozdrav vsem

Kot drugi avto imam Skodo Fabio 1.4 16 v (okoli 100 konjev), ki je bila pri 130k km predelana na plin (Prins, z maziljenjem in injektorji). Tudi sam se blizam tocki, ko se mi bo rec izplacala, izkusnje so pa sledece:

1. razliko v moci opazim samo v primerjavu s 100 oktanskim bencinom, pa se to nekako tezko definiram kot neko objektivno opazovanje. Zna biti, da je cisto subjektivno.
2. razlike v porabi opazim, torej da na plin kao pije več, vendar spet zelo subjektivno, ker od kar imam na plin, vozim bistveno manj gorenjsko in šparovno. Z okoli 52 litri plina plus bencin za vžig naredim od 650 km do 720 (rekord).

Stroski so sledeči: naprava me je z sistemom za maziljenje stala malce nad 1600 evrov, na priblizno 8.000 km moram dodati mazilno sredstvo v visini 20 evrov (pri firmi, ki mi je sistem vgradila), na vsake toliko naj bi se delal servis, predvsem cevi. In plinsko kanto imam namesto rezervne gume. Placati je treba homologacijo (mislim da sem dal 70 evrov)

Garancije imam, če se prav spomnim, 150k km. Kar pomeni, da se sistem vsaj 3x izplača v garancijskem obdobju, če gledamo le cenovno plat (in pozabimo na ekološko).

Dosedanji problemi: prvih nekaj 1000 km je bilo treba menjat injektorje. Ob prvi in drugi menjavi "olja" je bilo treba na roke (sam svoj mojster hehe) resetniti comp tako, da sem izpulil varovalke. Od takrat dalje je vse brez problema.


Tudi prvi avto sem nameraval kupiti v stilu potencialne predelave, pa sem potem dobil smesno poceni Fiat Cromo diesel. Torej, stvar lahko samo priporocim, ceprav slisim marsikaj negativnega, kar pa je v 99 % primerih povezano samo s tem, katerega izvajalca se izbere. Kot kazejo komentarji, so med njimi bistvene razlike. Sam sem se za lastnega odlocil izkljucno na podlagi tehnologije, ki jo vgrajujejo. In kot kaze, se mi je izplacalo.
www.thirdframestudios.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Byla ()

SkIDiver ::

Byla a ti porabo plina kaže tudi na potovalnem računalniku?

Sicer pa približna poraba plina okoli 8L/100KM. Ni slabo za ta motor! Ni neke razlike v primerjavi z bencinom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Byla ::

na board computru kaze ja, vendar je to vezano ocitno na stopalko na plin oz. neki podobnega, torej najbrz ne kaze prav, ker ne uposteva razlicne kaloricnosti obeh goriv. Torej, s stalisca kontrole, useless.
www.thirdframestudios.com

SkIDiver ::

Praviloma bi moralo bit vezano na pretok goriva v smeri motorja in povratni vod goriva oz razlika med njima na prevožene kilometre.

Byla ::

zna bit :)
www.thirdframestudios.com

Beli_Zajcek ::

Meni kaže na board kompu približno pravilno, ampak za natančno porabo sem lepo peš računal.

username ::

Na ekološko foro pri LPG-ju sploh več ne igram, ker vedno bolj opažam, da narod enostavno doesnt give a fuck.
In kaj bi ti rad, da narod naredi? Ti plača pivo al kaj?

naprava me je z sistemom za maziljenje stala malce nad 1600 evrov
Huh, skoraj toliko kot sem jaz doplačal, ko sem namesto anemičnega bencinarja vzel opazno močnejšega turbodizla. Pa bom to finančno morda še prej prinesel notri kot ti svoj LPG.


BTW, pa hvala za omembo "sistema za maziljenje" :))

Če kdo ne šteka razlike med izrazom 'mazanje' in maziljenje:
"To anoint is to pour or smear with perfumed oil, milk, water, melted butter or other substances, a process employed ritually by many religions."
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Buggy ::

username: jaz pa sem zalosten ker mi ni ratalo da dobim "anemicnega" turbo bencinarja (ce se ne ves benciski motorji so zaceli z turbinami prej kot diesli). Sem bil skoraj na tem da bom imel pod pokrovom uradno 129KW in bi jih obcutno predelal (ciptuning) s tem da bi poraba bila v plinskem zargonu 6 -7 litrov bencina, za 220 KM to ni ravno svoh kaj pravis?

Glede ekologije pa tako..ceprav se ti zdi to postranska stvar...jaz bi z veseljem dal vsakemu "samo" za pivo ki bi se odlocil predelati svoj avto v tej smeri..diesli pa si se preprical da so ekolosko neoporecni kajneda?

username ::

(ce se ne ves benciski motorji so zaceli z turbinami prej kot diesli)
Vem. Ampak to dejstvo ti pomaga natačno 0, če imaš non-turbo bencinarja... skratka: your point is?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Buggy ::

my point is...dieslom je odklenkalo in se vedno ga bodo kupovale iste ovce kot so ga zadjih 5- in vec let ko je diesel motor postal dovrsena tehnologija in s tem zaenkart dosegeli prag zmogljivosti in kvarljivosti...bencinski se pa na racun "ovac" zal ni razvijal tako in je bil tudi spregledan...do sedaj!

"my point is" je tudi to, da zal zaradi ovac v SLO ne morem kupiti rabljenega avta ki mi je pa pri srcu s primerno bencinsko turbo masino, ker so se je pri nas ocitno kupovalo vse po nacelu "kaj pa je moj sosed kupil".

Svoj bencinski 3-4 let star avto turbo bencinar bom ocitno moral iti kupit v tujino.

Boeing ::

username: ne, hvala. Se mi pivo, pravzaprav več 6pack-ov ponudi vsak teden samih, ko grem na petrol. Po LPG seveda.

buggy: dizlom še zdaleč ni odklenkalo, ravno zaradi owc. Kaj se sekiraš, pojdi po avto v tujino. Dobiš boljše in cenejše kot v naši dizelsko zasmrajeni podalpski dolini...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

zee ::

Zdaj pa pretiravas. Ko bo po podalpski dolini dovolj crpalk z LPG, bo uporabnikov gotovo vec (med njimi bom tudi jaz). Dokler je pa treba delati 20+ km ovinke, zato da napolnis tank z LPG, se pac zadeva ne bo kaj dosti prijela.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

Ales ::

Ena od redkih tehnoloških stvari, ki je v Srbiji bolj razširjena in uveljavljena kot v Sloveniji, je ravno predelava avtomobilov na plin in razširjenost črpalk. Vsaka večja črpalka v Srbiji ima LPG in večina majhnih tudi. Izvajalci vgradnje imajo izkušnje, cena je ugodna... Lahko samo priporočim, če se vam da zapeljat cca. 500 km v eno smer.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Phil ::

Ko bo po podalpski dolini dovolj crpalk z LPG, bo uporabnikov gotovo vec (med njimi bom tudi jaz).


Niti ni to glavna ovira. Glavni problem LPGja je da ni dejansko nič cenejši od dizla in bencina in da plinski sistemi niso vgrajeni že serijsko.

WarpedOne ::

da plinski sistemi niso vgrajeni že serijsko.


So že vgrajeni.
Le iz meni neznanega zastopniki teh avtomobilov ne uvažajo. Po njihovo so za naš trg še premalo zanimivi.

Jim bo treba direkt zatežit: uvozi mi tole al grem pa h konkurenci.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Phil ::

So že vgrajeni.


Hm katera znamka to? Edino kar se spomnim je en model Škode, ki so ga pred kratkim reklamirali na siol.net...

Zheegec ::

kaj vi še vedno vozite dizle brez filtra trdih delcev? Jao jao... Novejši boljši dizli to imajo že serijsko (večinoma), če ne pa doplačaš pri naročilu novega.

Je pa res, da bodo po novem zakonu dizli bolj obdavčeni ne glede na to, če imajo filter trdih delcev ali ne - torej striktno finančno gledano se ne izplača. Samo nekateri ga imamo vseeno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedOne ::

Hm katera znamka to? Edino kar se spomnim je en model Škode, ki so ga pred kratkim reklamirali na siol.net...

Praktično vse pomembnejše znamke:
- volvo
- renault
- citroen/peugeot
- fiat
- mercedes
- hyundai
- ...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Boeing ::

Ford ima, recimo, vse svoje bencinske mlinčke, ki so naprodaj v EU in ZDA, prirejene za uporabo etanola (flexfuel) - v to spada tudi možnost doplačila za tovarniško plinsko inštalacijo. Flexfuel motorji se prodajajao na vseh trgih, plinska možnost pa je zelo redka - italija, nemčija, za francijo pa že nisem več ziher...

zee: sej ni res. Meni najbližja črpalka je 25km stran, in vse kar je potrebno da natankam je, da zavijem iz avtoceste, se peljem 500m, natankam, obrnem in grem nazaj na avtocesto... ti dam delno prav, ogromno ljudi je nerazumno daleč od lpg črpalk, bistveno večji procent pa je takšnih, ki bi z majhno spremembno voznih navad to pomanjljivost brez težav odpravili. Ampak, ni ga čez komot....

cman: ni res. LPG je v prednosti pred benz/dizlom v čisto vseh kategorijah, razen dostopnosti črpalk. Ker pa avtonomija obeh goriv ostane, to ni v nebo vpijoča pomanjkljivost.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Brane2 ::

Kako je s sistemi za injekcijo tekoče faze, se že kaj več ve o tem ?

Sem malo googlal okrog pa sem celo našel nekaj ponudnikov in nekaj opisov problemov, ki so jih morali premagati.

V glavnem se vse zdestilira na problematiko odmerjanja majhnih volumnov natančno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Valvoline ::

Če neb bilo birokratskega preseravanja z trošarinami avtoplinskih sistemov nobedn neb povohal. Avte je treba obdavčit tut glede na tega kolk je deklarirana poraba,ne samo glede izpušnih plinov. In lepo opalit vse tisto kar žere več k 8 litrov na 100km. Tako bo bencina in nafte dovolj za vse.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Valvoline ::

Na ekološko foro pri LPG-ju sploh več ne igram, ker vedno bolj opažam, da narod enostavno doesnt give a fuck.

Ne vem sicer kak to trdijo da je avtoplin ne vem kolk ekološki,dejansko iz auspufa smrdi k hudič,5x bolj kot najslabši dizel.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Beli_Zajcek ::

Ne vem sicer kak to trdijo da je avtoplin ne vem kolk ekološki,dejansko iz auspufa smrdi k hudič,5x bolj kot najslabši dizel.


Pol pa svizec zavije čokolado v folijo. Zakaj še kar trolaš po tej temi? Voziš na kurilca in močno odsvetuješ vse kar ni dizel/kurilc iz nekih razlogov, ki so samo tebi jasni. Razloge za LPG smo že miljonkrat povedali, pojasnili smo tudi zakaj je smiselno se peljati na plin in zakaj so trošarine tako nizke. Samo ti še kar nekaj trolaš za kurilcem.

Iz aupuha ne smrdi niti približno ne tolk kot dizlom. Zdaj pa prosim ne smeti več debate, ljudje bi radi konkretne odgovore dejanskih uporabnikov ne nekih fanatičnih kriminalcev.

Brane2 ::

Pa saj kurilec ma tud full nizke trošarine...
On the journey of life, I chose the psycho path.

zee ::

Dokler te ne dobijo pri voznji nanj...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

Byla ::

jao jao, kolk enih cudnih komentarjev

moj na plin predelan avto res ni dirkalnik in je v resnici precej anemicen, ampak tak ni zaradi plina, ce smo ze pri tem. Moje mnenje je v resnici taksno, da se poceni 4 cilindrašev naceloma manj splaca predelovat, ker ce delas veliko km, potem si najbrz poskrbel, da se vozis kolikor se da udobno in imas malenkost mocnejsi in vecji avto (kot fabia). In ce razmisljas o plinu, ekologiji, itd, se v resnici najbolj splaca kupit rabljen avto, pa kaksen v6 z okoli 200 konji in nizko motorno kompresijo. Racionalno gledano se tak avto se najbolj splaca predelovat.

dejansko iz auspuha ne smrdi prav nic drugace kot pri bencinu. Torej, ze s tega vidika je manj problematicen kot diesel, ce smo ze pri malenkostih.

in v resnici je LPG cenejsi od bencina pri vseh avtomobilih, ce gledamo normalno zivljenjsko dobo. To, mislim, da ni treba vec dokazovat.
www.thirdframestudios.com

Phil ::

ni res. LPG je v prednosti pred benz/dizlom v čisto vseh kategorijah, razen dostopnosti črpalk.


V ceni že ni.

Byla ::

cman, kateri ceni zdej? Sej ves kolk je liter LPG in ves kolk je 0.9 litra bencina. To dvoje je direktno primerljivo.
www.thirdframestudios.com

Phil ::

Govorim o ceni brez dajatev, preden se začne vmešavat država in z trošarinami spodbujati neracionalno obnašanje državljanov (predelavo raznih gas guzzlerjev na plin).

C_maniak ::

kako ti ta cena pomaga?

Byla ::

Ok, cene brez dajatev. Ampak, koliko drzavljanov slovenije v resnici lahko dela racunico na podlagi goriva brez dajatve? Po mojem, bore malo. Zdej, ce smo pa ze pri core cenah, po moji logiki bi moral biti LPG na splosno opazno cenejsi od bencina in nafte, saj ga je naceloma v izobilju in se ga vec ali manj smarta skoraj kot nekaksen odpadek pri rafinerijah.

cman, na zalost ali sreco zivimo v okolju, ki je regulirano s strani izvoljenega ljudstva.
www.thirdframestudios.com

Boeing ::

Pa cena brez dajatev mene čisto nič ne briga, ker se jim NE MOREM ognit. Ok, lahko se jim - če tankam kurilca (pa še to ne čisto) - ampak to nekako ne šteje, ker se imam za približno poštenega državljana. Torej, trošarine so tu, ognit se jim ne da, lahko edino tankaš tisto, kar ma garantirano manjše trošarine.

Ker, v končni fazi, mene tudi čisto nič ne briga, po koliko ima kmet liter mleka. Kar me zanima je izključno samo bruto cena, ki jo plačam v trgovini za kilo jogurta.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

username ::

zal zaradi ovac v SLO ne morem kupiti rabljenega avta ki mi je pa pri srcu s primerno bencinsko turbo masino, ker so se je pri nas ocitno kupovalo vse po nacelu "kaj pa je moj sosed kupil".

Svoj bencinski 3-4 let star avto turbo bencinar bom ocitno moral iti kupit v tujino.
Zaenkrat kaže da ga boš precej verjetno potem moral tam tudi prodati, ker se bencinarji slabo prodajajo. Ljubiteljev kot ti je premalo.
Tudi jaz bi načeloma z veseljem kupil kak 3-4 leta star močnejši bencinar. Glede na svoje kilometre praktično dizla ne rabim, prodajalcu prej omenjenega rabljenega bencinarja bi pa lahko ceno zbarantal precej nizko - ravno zato, ker 'vsi hočejo dizle', torej težko najde kupce. Ampak po par letih bi ob menjavi bil v istem položaju kot trenutni prodajalec bencinarja (kar sem napisal, je relevantno predvsem za take avte, pri katerih dejansko skoraj vsi slovenski kupci izberejo dizla, na primer večji VWji, Audiji ipd)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Boeing ::

...(kar sem napisal, je relevantno predvsem za take avte, pri katerih dejansko skoraj vsi slovenski kupci izberejo dizla, na primer večji VWji, Audiji ipd)...


Si se kdaj vprašal zakaj?

Ker je ponudba dobrih bencinskih strojev pri omenjenem koncernu katastrofalna. Oz., z boljšimi besedami, res odličnega bencinskega stroja praktično nimajo.
Enako velja seveda tudi za druge evropske proizvajalce. Globalni playerji, ki vedo, kako se stvarem streže (Ford, Toyota, Honda, Nissan itd.) imajo v svoji ponudbi za ne-evropske trge super bencinske stroje, v EU pa to ponudbo zreducirajo na najmanjšega bencinca in dodajo kak brezvezen dizel, ki ga narod na veliko pograbi. Tipičen primer je Infiniti z novim EX35, ki ima na ameriškem trgu 3.0 v6 in 4.2 v8 bencinca, na evropskem trgu pa 3.0 v6 bencinca in 2.5 v6 dizla - seveda pričakujejo nad 90% kupcev dizelašev...

Še en primer je Ford Ranger - luškan mini pickup. Čez lužo ga dobiš z 4.2 v8 oz. 5.4 v8 bencinci s 290/320 konji in 6 stopenjskimi avtomatiki, pri nas z 145 konjskim 2.0 bencincem in 130 konjskim 2.5 turbodizlom. In stvar, ko je naložena kot se spodobi, ne gre nikamor...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

M-XXXX ::

Boeing če bi se kaj veliko s takimi avtomobili vozil bi hitro spremenil mnenje:)

Kot prvo okoli 20L/100km za 250KM? Povej kdo bi hotu tak avto? Če iščeš orenk mašino, nabavi si M6, pa imaš 500KM+, pa ti žre manj kot 200KM ameriški avto>:D

Zheegec ::

5 literski V8 s 300HP, 2.5literski dizel s 130HP?

Kaj to so 20let stari motorji? sorry, tako starih avtov ne mešati tukaj noter, dajmo še naprej govoriti o novejših avtomobilih :)

sedaj so pri FLAR počasi na vrsti tudi bencinci - novi 1.8TBi bo imel 230HP, porabo okoli 7-8 l/100km kar je super. 2.0 dizel pa okoli 180HP, novi model (m-jet2) pa okoli 200HP, poraba okoli 6l/100Km.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nebivedu ::

So že vgrajeni.


Hm katera znamka to? Edino kar se spomnim je en model Škode, ki so ga pred kratkim reklamirali na siol.net...



Eden izmed takih ki se kot BIFUEL (bencin + plin) prodaja v sloveniji je subaru.

Boeing ::

M-XXXX, alien:

Ne, niso 20 let stari motorji, so samo nenaviti bigblock low-revving high-torque mlinčki. In uporabniki na forumih pravijo, da ti motorji pijejo cca 11-12 litrov (18-20 mpg), ne 20, in to motorji letnikov 198x, da o novejših niti ne govorim. Sem že parkrat napisal, da če preračunaš porabo teh bigblock motorjev na moč in ga primerjaš z evropskimi "sodobnimi turbodizli", so dizelaši zadaj. Ne veliko, so pa.

Zdaj pa tak bigblock mlinček predelaj na plin (kot je to zelo razširjeno v avstraliji), pa dobiš super avto, ki je po stroških za gorivo tam-tam oz. cenejši od dizlov, bistveno manj svinja in konkretno bolj leti.


Po drugi strani pa, za primer, volvov 2.5 v5 turbo bencinar iz sebe da 220 konjev in z lahkoto pije čez 10 litrov (focus, mondeo, kuga - ST verzije). Pa je praktično nov motor in se kar dobro prodaja...


M-XXXX: M6 stane precej denarja in je rahlo neuporaben. Američan stane 3x manj, če ne 4x.

Sicer pa je tole offtopic. Dejmo takšne stvari parlamentirat v posebnem threadu...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

M-XXXX ::

In uporabniki na forumih pravijo, da ti motorji pijejo cca 11-12 litrov (18-20 mpg), ne 20, in to motorji letnikov 198x, da o novejših niti ne govorim.

Zanimivo, glede na to da sem se letos en mesec fural z ameriški avtomobili in je bil najbolj varčen 200 in še nekaj konjski avto, ki je imel pri 90km/h LE 13L/100km:D



Pa še to tako umirjene vožnje, da se ti pri najhujšem pospeševanju zvrhan kofe ne bo polil:D. Če moj Megane pri 90km/h umirjene vožnje kuri 4L/100 se že zelo sekiram, ti pa zagovarjaš 13+?:D

Američan stane 3x manj, če ne 4x.

Nek konkreten SUV z 200-300 konji stane 40-50k$, rabljen M6 pa okoli 50-70k€. Vendar nisem ciljal na to, ampak kako še enkrat močnejši Evropski avto žre za 1/3 manj od pol švohnejšega Ameriškega?

bond007 ::

3,5 V6 ... glej obrate in porabo pri 140km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

M-XXXX ::

Brez zamere, vendar misliš da bo kdo resno jemal slikco TRENUTNE porabe pri neki hitrosti?:D Jaz imam lahko pri 200km/h 0.5L/100 pa ima to kašno povezavo z povprečno porabo? Ne nima...

bond007 ::

To je nekak realna trenutna poraba - in ne tisto, ko spustiš gas, evo še sliko povprečne porabe (kot vidiš, se ni ravno šparalo). Če že pogledaš kako dolga prestavna razmerja imajo ti avti, vidiš da lahko kruzaš z zelo nizkimi obrati, za v mesto pa jasno, da tako velike mašine niso...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

M-XXXX ::

To je že bolje. Zdaj pa še povej moč motorja.

Valvoline ::

To je nekak realna trenutna poraba - in ne tisto, ko spustiš gas, evo še sliko povprečne porabe (kot vidiš, se ni ravno šparalo). Če že pogledaš kako dolga prestavna razmerja imajo ti avti, vidiš da lahko kruzaš z zelo nizkimi obrati, za v mesto pa jasno, da tako velike mašine niso...

Ma dej, clio 1.2 pokur na odprto 7-8 po mestu 12. A je to poraba v galonih mogoče :)
Mal resno no.
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

M-XXXX ::

Aha, da bi jaz temle verjel, bi rabil videti še kaliko km je naredil s tako povprečno porabo. Ker 500m v dolino pri taki porabi res ni problem prevozit...

bond007 ::

Motor ima 211 konjev (chevy impala).

Ma dej, clio 1.2 pokur na odprto 7-8 po mestu 12. A je to poraba v galonih mogoče :) Mal resno no.

Malo se bo treba znebiti predsodkov, kako ogromno pijejo te ameriške mašine. Pa se pelji se s tem kliotom 180 (če bo šlo seveda), pa mi sporoči porabo...

Brane2 ::

Zakaj bi bila relevantna poraba pri prepovedanem početju ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 40


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Diesel avto na plin ?

Oddelek: Na cesti
7561 (423) Arctander
»

Avti, ki nimajo potovalnega računalnika (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
563079 (713) Spajky
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
74828939 (7555) first_line
»

motor na prašno eksplozijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
804873 (2371) msjr
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
212390 (1842) Buggy

Več podobnih tem