» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
36 / 56
»»

Utk ::

Ja kaj pa plin in nastavljanje ventilov? To ni problem uradnega servisa, ker oni imajo predpisano na 150,000 km. Če voziš pa na plin, je treba to naredit veliko prej. Ampak tega uradni servis "ne ve", plinski monter mu pa tudi najbrž ni povedal. Pa še to če predpostavimo, da plin res dela optimalno. Če ne, itak niti to ne bi pomagalo.

Hayabusa ::

Samo motor mu sedaj popravlja uradni servis, ne plinski.

Utk ::

Ja res je, ampak če bi plinski monter naredil svoje delo do konca, dal naprej prava navodila, lastnik pa upošteval njegova navodila, do tega ne bi prišlo. Uradni servis dela po svoji knjižici, drugačno servisiranje zaradi plina jih ne zanima, ni njihovo delo, ampak če bi jim posebej naročil nastavljanje ventilov, bi tudi to naredili. Sej ne bi zastonj. In pol do tega zelo verjetno ne bi prišlo. Kdo je tu zajebal ne vem, ampak ta okvara ni bila ravno potrebna. Ta stvar je pri oplih poznana, ni to bila neka smola ali ne vem kaj. Vsak tak motor crkne pod temi pogoji. Tako da tu ne more bit izgovorov, jebiga, zgodi se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Epistola ::

Hvala za odgovore!

mehanik mi je dejal, da je prišlo do nepravilnega delovanja cilindrov. Najprej mi je nastavil ventile in preveril zračnost le teh vendar težava ostaja enaka. Kot je rekel Utk, sem že pred časom spraševal o namestitvi ventilov in pomembnosti pravilnega delovanja, vendar so mi pri Plineksu povedali, da jih preventivno ne nastavljajo, šele takrat, ko pride do težav. Katastrofalno! Redno sem preverjal mazanje ventilov, avta nikoli nisem "tiščal" do limita. Cena popravila: 500€ + odvisno od napake :/ V planu imam popravilo motorja, sledi prodaja in nakup novega. Plinsko inštalacijo pa bom po vsej verjetnosti pobral ven iz avta in jo namestil na novega, saj imam veljavno garancijo še več kot 3 leta. Prosim za nasvet pri nakupu avta :)

Hvala, E.

Aja pa 1.6 16V bencin je Opel Astra - odgovor za Hayabuso :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Epistola ()

Vikking ::

Tovarniško vgrajene plinske naprave v Opel motorje, te glave motorjev imajp vse ojačane sedeže ventilov.

Torej za Oplove motorje in naknadna vgradnja plinske naprave, je pomembno kvalitetno mazanje ter po nekaterih podatkih redna predčasna nastavitev ventilov. Kolikor mi je znano na Plinexu ne nastavljajo prav nobenih ventilov, tudi niso usposobljeni za to, da šarijo po motorju. Tega tudi oni ne počnejo in ne moreš pričakovati oz. zahtevati tega od njih.
Redni serviserji opel motorjev pa brez zahteve stranke ne bodo nastavljali ventilov predčasno, ampak samo ob zahtevi stranke oz. ko je po predpisih servisnih intervalov to določeno.

Opel, korejci in japonci, če bi si lastil to vozilo in hotel imeti predelano na plin, bi vgradil sistem od Prinsa.

Pri VW pa ni težav, gre za redke izjeme, kjer so v večini primerov glave delane v mehiki. Več na enem od seznamu lahko vidiš tukaj, kateri motorji imajo izredne težave:
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&...

Utk ::

Kupi astro tovarniško na plin in ne bo problemov. Nemontirana plinska inštalacija je vredna 200 evrov, če še tolk, zaradi tega se sekirat nima smisla.

plavko61 ::

Ventili zgorijo ker je preveč zraka oz. premalo plina in naprava ni samo nastavljiva, tako kot pri bencinu.
Tukaj v SLO je itak Texas, v tujini pa že ponujajo predelavo motorne glave na plin-odporno, tršimi ventili in sedeži.
Menjat moraš ventile in sedeže z plinsko obstojnimi.

Ponudnik predelav glav motorja
Lista občutljivih motorjev

Tudi če je avto v listi kot neproblematičen, ti lahko zgorijo ventili. Torej vse je odvisno od vgrajevanja in naprave.
Dvakrat preberi, nato pa blekni...

Utk ::

Zakaj bi to delal preden ti zgorijo?

Vikking ::

plavko61 je izjavil:

Ventili zgorijo ker je preveč zraka oz. premalo plina in naprava ni samo nastavljiva, tako kot pri bencinu.

Tudi če je avto v listi kot neproblematičen, ti lahko zgorijo ventili. Torej vse je odvisno od vgrajevanja in naprave.


Popolnoma napačne izjave:
- Nič ne zgorijo. Gre za recesijo ventilov.
- Ne zaradi preveče zraka/premalo plina. O kakšni samonastavljivi napravi govoriš me zelo zanima.

Bencin ima dovolj primesi, da hladi/maže sedeže ventilov (med ventilom in sedežem, je vedno dovolj primesi/film iz bencina, da se je preprečevala obraba sedežev ventilov. Saj so se primesi v bencinu nalagale na sedeže ventilov in s tem preprečeval obrabo.

Podobno kot smo v Sloveniji že pred nekaj časa prehajali iz osvinčenega na samo neosvinčen bencin in je bilo naprimer pri zastavi potrebno dodajati tisto tekočino v tank (nadomestek svinca). Ravno zaradi tega da se je nadomestek svinca nalagal na sedeže ventilov, in preprečeval takorekoč direktno "tolčenje" ventilov na sedež le-teh.

Medtem ko plin teh primesi nima (je čist), je potrebno pri vozilih ki imajo sedeže ventilov iz premehkega materiala, potrebno da vzpostavimo film med ventilom in sedežem ventila.
Proizvjalaci vozil ki tovarniško vgrajujejo plinsko napravo, pride iz tovarne sedeži ventilov iz tršega manj občutljivega materiala.
Naknadna vgradnja sedežev ventilov je tako draga da se ne izplača. Ter se kot taka ne vgrajuje.
Veliko vozil pa ima dovolj trde sedeže ventilov, da ni potrebe po dodatnem mazanju, imajo pa nekatera vozila/znamke premehek material.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Utk ::

Če je mešanca prerevna, premalo plina, se temperatura nenormalno dvigne in zgorijo. Če so mehki malo prej, če so trdi pa malo kasneje. Zgoreli bi tudi če bi vozil na prerevno mešanico z bencinom, samo da tam bi to ECU zaznal in popravil. Sej tudi plinski računalnik stalno popravlja mešanico, ampak če je slabo inštaliran, ti recimo na enem cilindru nikakor ne more dosti plina našpricat, in ventili v tem cilindru bojo zgoreli. Ker pa bojo ostali cilindri kolk tolk normalni delali, ti lahko ne bo posvetila CE lučka, kar bi drugače morala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

primar ::

Res bi rad videl tistega ki pri Oplu od uvedbe OHC motorjev (nekje v osemdesetih) nastavljanja ventile. Ni to Reno....

Lp

Utk ::

Od 2005 naprej se oplu ventili spet nastavljajo. Sožalje, če si ostal v 90ih.

krneki0001 ::

Na vseh avtomobilih se ventili nastavljajo, tudi samonastavljivi. Ti imajo sicer neke tolerance v katerih delajo, ko pa padejo izven teh toleranc, jih je treba spet nastavit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

matvoz ::

BTW, od danes dalje je na Petrolu cenejši avtoplin.. Je 0,798€/l

eric_cartman ::

wihuu :P No dobra novica.. Upam, da se trend nadaljuje in spet pride na tistih 0,693€/l.

D3m ::

Aja. Tankamo v Šiški industrijski coni, kjer je cenejši od Petrola :P
|HP EliteBook|R5 6650U|

eric_cartman ::

@D3m

Še vsakič ko sem tankal tam, sem naredil z isto količino plina vsaj 20 km manj kot pri Petrolu. In nisem edini, ki to opaža. Ne vem zakaj, ker bi predvideval, da moraš narediti več, glede na to, da naj bi direktno iz plinarne prihajal bolj kvaliteten plin.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

20 km? Si siguren, da je zaradi plina.
|HP EliteBook|R5 6650U|

umexteacher ::

Lahko je tudi drugačno razmerje propan/butan.

zormanze ::

Sem čisto nov, zato me zanimajo osnove. Imam starejši avto (Corsa 2001) in razmišljam o predelavi na plin, saj računam da bo avto še nekaj časa deloval. Ali se mi glede na starost to po vašem mnenju sploh splača?
Na kaj moram paziti pri izbiri izvajalca? Še kakšne druge pomembne informacije?

HVALA!

Hayabusa ::

Kateri motor ?

zormanze ::

Bencin 1.2

Invictus ::

zormanze je izjavil:

Sem čisto nov, zato me zanimajo osnove. Imam starejši avto (Corsa 2001) in razmišljam o predelavi na plin, saj računam da bo avto še nekaj časa deloval. Ali se mi glede na starost to po vašem mnenju sploh splača?
Na kaj moram paziti pri izbiri izvajalca? Še kakšne druge pomembne informacije?

HVALA!

A ni investicija parkrat večja od vrednosti avta?

Se ti res splača? Avto v res dobrem stanju? Če delaš 100km na dan, se bo hitro povrnilo. Drugače ne ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Hayabusa ::

Imho ne.

Buggy ::

Ewo, jaz zdej od sredine julija lani naredu dobrih 20Kkm na plin na avtu letnik .08, 2.0 Turbo in s skupnimi 200Kkm. Zaenkrat razen porodnih tezav (ki smo jih sanirali), pa se to zgolj pri extremnem priganjanju avtomobila nobenih omembe vrednih problemov. Povprecje na bencin 100Kkm pred predelavo je bilo 9l/100km na plin 10,8.
Avto tudi pozimi pri minusu zelo hitro preklopi na plin, tako da je bilo porabe bencina do sedaj extra za hladne zagone cca 0.8l/100km, Hladilno olje za elektronsko mazanje ventilov V-Lube sem kupil preko eBaya za 65€ 5l in ga imam za 50Kkm. Tankam cca dvakrat na teden (plinarna LJ) spotoma v sluzbo, tako da extra postankov oz. stranpoti zaradi uplinjenja ni. Ce bi se se enkrat odlocil? Imam ze ogledan avto V6 z 350KM, ki je na plinu zelo hvalezen...tako da absolutno ja! Morda bi bila dobrodosla se kaksna drzavna spodbuda za take predelave potem bi bila pa racunica sploh popolna.

Vsekakor preracunaj prihranke in izplacilno dobo (jaz bom na nuli letos septembra, ce razmerje energentov ostane isto) ter preveri kompatibilnost motorja z predelavo na plin. Naceloma so starejsi motorji bolj hvalezni ze te predelave kot novejsi. Vso sreco, pa ne pozabi najti dobrega vgrajevalca plinskega sistema.

Buggy ::

@zormanze
Aja, pri izvajalcu moras paziti, da so zmozni standardno instalacijo prilagoditi tvojemu motorju, skratka izogibaj se kaksnih konfekcijskih in malomarnih monterjev. Najvec izkusenj iz prve roke bos izvedel na kaksen avtomobilisticnem forumu. Imas tudi specializirane monterje prav za dolocen tip motorja in taki se ne reklamirajo na jumbo plakatih, temvec so bolj garazne narave z vrsto let izkusenj in vedo kaj pocnejo. V mojem primeru ker je avto se cipan so bile dolocene tezave in dvomim, da bi jih kdo reseval na tak nacin kot jih je (brezplacno) resil moj monter.
Kar se tvojega avta tice pa, ce ne delas res veliko kilometrov vprasanje, ce je smiselna predlava na tako starem avtomobilu (vprasanje koliko ima ze kilometrov za seboj ter kaksno je splosno stanje avtomobila). NAceloma najboljsa kombinacija glede prihranka pri predelavi na plin so vecje kubature v kombinaciji z veliko letno prevozenimi kilometri. Kot sem rekel naredi si racunico, dodaj cca 20% vec porabe plina na 100/km in preveri z razlicnimi monterji osebno kaj poreceje...jih po pogovoru lahko zelo hitro preberes, sploh, ce se bos na tem podrocju se malo izobrazil, da ti ne prodajo ravno macka v zaklju. Srecno!

BTW: koliko pa racunas dati za predelavo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

umexteacher ::

Kter v6 pa ima 350ps in je prijazen plinu??

Buggy ::

Verjetno jih kar nekaj. Jaz konkretno sem se pac ogrel za V6 2.8 turbo OPC Insignio (motor A28NER) z rahlo optimizacijo elektronike.

umexteacher ::

Ok, ampak zakaj naj bi bil prijazen plinu? Turbo motor je bojda ful zahteven za predelavo, za oplove ventile tud neb dal roko v žerjavco. Jaz bi hotel imet vsaj 5 dobrih referenc, preden bi dal predelat avto za "50k€"...

Buggy ::

To so izkusnje uporabnikov, ki ze vozijo to predelavo, je pa osnova tega motorja bila ze v Vectri/Signum/Saab 2.8V6 prejsne generacije. Informacij imas veliko na namenskih forumih in ce te zanima jih ne bo tezko najti.
Kar se turbine tice...ze tem forumu imas nekaj uporabnikov predelanih turbo bencinarjev in tudi sam sem eden izmed njih s tem da je avto se cipan pa iz tega naslova pri predelavi ni tezav. Kar se tice pa generaliziranja "Oplovih" motorjev...gre za GM motorje, ki pa so med sabo ZELO razlicni in jih ne mores metati v isti kos z najbolj problematicnim Oplovim Z16XE iz leta 2004.

Drugace pa za avto ne mislim dati 50kEUR, temvec najvec cca 3 leta staro 60Kkm za cca 25kEUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Vikking ::

umexteacher je izjavil:

Ok, ampak zakaj naj bi bil prijazen plinu? Turbo motor je bojda ful zahteven za predelavo,


Slišal v vaški gostilni? kaj pa je tako posebnega na turbo motorju da ne bi delovalo oz. bi bila vgradnja zahtevna?
Ni popolnoma nobene razlike kot pri NA motorju.

Se pa non stop vrtijo pravljice pametnjakovičev, se pravi "specialcev-znalcev" LPG-ja, kako ti tiši plin nazaj v tank in take fore. Verjetno še v življenju niso niti videli turbo motorja, kaj šele bili seznanjeni z osnovnim delovanjem. Kje je šele njihova pamet da bi razumeli osnovno delovanje LPG-ja.
Ter seveda kako oni pa že ne bi devali lpg na turbo motor ker to ne paše in nevem s katerim vraževerjem in lovom na čarovnice je to sicer povezano. Ampak bojda izhaja iz srednjega veka skupaj z zažiganjem čarovnic v turbo vozilih.

Dela brez najmanjšega problema, še bolje dela, ker turbo motorjem paše visokooktansko število, slabih 110oktanov ki jih ima plin, bo pa že vredi kaj ne? Graf dyno testa pa sem tudi že prilepil. Razlike v moči ni, pri delovanju na plin in bencin. Vsaj pri meni ni izgube, tako na papirju kot subjektivnem občutku.

umexteacher ::

Avtoplin (UNP za pogon vozil) mora imeti oktansko število po MON (motorno oktansko število) vsaj 89. Opozarjamo, da je pri avtoplinu predpisan le MON, za razliko od običajnih motornih bencinov, kjer je predpisan MON (motorno oktansko število) in RON (raziskovalno oktansko število). Kljub imenoma gre sicer v obeh primerih za oktansko število, ki se ugotavlja (meri) v posebnih preskuševalnih motorjih. Razlika med MON in RON je cca 10 enot.

MON avtoplina, ki je v prodaji na naših BS se giblje med 89.6 in 92.
Za primerjavo naj navedemo, da je RON 100 oktanskega bencina min 100 enot, MON pa cca 90.
Kalorična vrednost avtoplina je min 45MJ/kg, odvisno od razmerja Propana in Butana v mešanici pa se te vrednosti gibljejo med 45.5 do 49 MJ/kg.

- Tu berem, da sta si nekako ista. Zakaj pol avto "požre" 20% več plina napram bencinu?

Vikking ::

Poglej si RON in MON propana in butana. Tako RON in MON sta višja od bencina.
Seveda pa varira odvisno od mešanice propana/butana.
Pa sigurno ni prednost v tem da bo zdej 110 oktanski plin, 10% bolje potegnil kot 100 oktanski bencin. Ni to fora.


hint: Eno so litri, drugo so kilogrami.

matvoz ::

Skoraj točno eno leto nazaj sem dobil sledečo razlago glede razlike porabe med avtoplinom in bencinom.

If you compare the "specific caloric value" (per liter) of diesel, petrol and lpg it says how many MJ = energy is in 1 liter (it is almost the same as energy density - instead comparing per kg, you compare per liter)

Petrol = ca. 32.5 MJ/liter = 100%
Diesel = 37.5 MJ/liter = 115 % more than petrol
LPG = ca. 26.4 MJ/liter = 26,4 / 32,5 = 80% less than petrol
This is the reason why LPG runs exactly 20% less per liter than a petrol car. (And exactly 26.4/37.5 = 70,4% compared to diesel)

And of cause it depends on what kind injection system the car has, but this is marginal effects of 2%


Številke so sicer za odtenek drugačne (wiki), ampak je za razmisliti.

Vikking ::

kaj je tukaj za razmislit?

umexteacher je gledal podatke v kg namesto v litrih.

umexteacher ::

Da. Če imaš večinoma relacijske vožnje, 5 dobrih referenc, blizu servis in misliš imeti avto min 2 leti (VSAJ 30.ooo km, da se vgradnja povrne, če bo cena plina ostala v istem razmerju), načeloma nič. 30k km v avtu ki pije 10l/100km=3000l=4500€ bencina ali lpg 12l/100km=3600l=2860€ (cena 0,8€ za lpg + par filtrov in 1,5€ za bencin). PS da avta ni na listi "slabih ventilov", in da ne pričakuješ novega motorja, če gre kaj narobe (ker še nisem bral, da bi ga kdo dobil).

1-G??? ::

Veliko pohval sem slišal na račun G1. Zato sem tudi sam tam vgradil njihov plinski sistem.
Sistem verjetno ni slab, saj načeloma nimam problemov. PROBLEM je slaba izvedba, vse se maje, po treh mesecih mi je začelo smrdet po plinu, v kabini. Mesto puščanja sem našel sam z milnico, serviser sam ni odkril napake Sedaj samo čakam kaj se bo še zgodilo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

umexteacher ::

Kolk stvari se pa lahko maje? sistem ima injektorje, cpu, uparjalnik in rezervoar. Vzami izvijač in "zategni". Po plinu NE sme smrdet!!! Sicer je pa garancija...

Zgodovina sprememb…

1-G??? ::

Veš (umexteacher), če neko stvar kupiš, po pravilih mora delovat, ne da moram sam popravljat in privijat. Vse točke puščanja sem sam odkril. Problem je da se napaka ne odpravi v celoti. G1 slabo zalaga serviserje z rezervnimi deli. Ponavadi je tako da prideš na servis, serviser ugotovi kateri del se mora menjat. Seveda ga nima na zalogi, pridi čez kakšen dan nazaj.Halo tako se ne dela. Mislim na G1, ne na serviserja, ki ni kriv če ne dobi delov. Glede majavih komponent, posodo za mazalno olje sem dodatno pritrdil, uparjalnik je nameščen na tako ozek trak, da bom verjetno sam moral narediti novega, da bo zadeva bolj stabilna.
G1 sem zaupal, kod mladem Slovenskem podjetju, z lastnim razvojem, kar je pohvalno. Ampak daleč od tega da bi lahko vgrajevali svoj izdelek. Bilje bi bilo da bi imeli izvajalce, ki vedo kako se stvari streže.
Če bi se lahko dogovoril, da jim vrnem sitem, oni meni denar, bi še bil najbolj zadovoljen. Plin bi si dal vgraditi pri drugem podjetju .

krneki0001 ::

To ne drži. G1 bi z veseljem zalagal z deli serviserje. Ampak oni šparajo in nočejo imet nič na zalogi.

GLede montaže tudi ni kriv G1, ampak izključno serviser, ki dela ni opravil strokovno. Oprosti, ampak če se del maje, ga ni pritrdil mehanik in ne firma, ki del proizvaja.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

1-G??? ::

Ali imaš ti vgrajen sistem G1, kako dolgo in v kateri avto. Da zagovarjaš G1. Meni je sistem vgradil G1, zato bi morali oni na začetku vse komponente trdno vgraditi. Znanec je vgradi sistem pri avto plin maribor. Nima nobenih problemov, pa še ceneje ga je prišlo. Jaz sem namenoma šel po sistem od G1, ker podpiram slovenska mlada podjetja. Ampak nisem zadovoljen z njihovim izdelkom, menim da je to pozitivna kritika, ki jih bo predramila iz neodgovornega dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1-G??? ()

krneki0001 ::

Chervolet tahoe 5.7 V8, plin je notri že ene 6 let in avto deluje brez problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

eric_cartman ::

Chervolet tahoe 5.7 V8, plin je notri že ene 6 let in avto deluje brez problemov.


Čist iz radovednosti me zanima, kolko ti popije plina taka mašina? Jst mam plin notr v 1.6 mašini in je kar šparovček oz. se napol zastonj peljem naokrog. :) Me pa zanima zarad tega, ker bi šel na naslednji avto razreda npr. Mazda CX-7 in je kar konkretno težja. Mašina 2.3i popije tam cca. 13l bencina. Se pa bojim, da ne bom potem stalno visel po črpalkah in mi bo na koncu žal.

s6c-gEL ::

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
18 v povprečju.

nebivedu
Od kdaj si prestavil na velike Američane ? Sem te imel za ljubitelja Subaruja in podobnih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

1-G??? ::

krneki0001 je izjavil:

Chervolet tahoe 5.7 V8, plin je notri že ene 6 let in avto deluje brez problemov.

Predvidevam da sistem ni od G1

Utk ::

1-G??? je izjavil:

Veliko pohval sem slišal na račun G1. Zato sem tudi sam tam vgradil njihov plinski sistem.
Sistem verjetno ni slab, saj načeloma nimam problemov. PROBLEM je slaba izvedba, vse se maje, po treh mesecih mi je začelo smrdet po plinu, v kabini. Mesto puščanja sem našel sam z milnico, serviser sam ni odkril napake Sedaj samo čakam kaj se bo še zgodilo.

Zakaj si poslušal (samo) pohvale, če je poln internet graje? Graje se išče, ne pohval.

Buggy ::

no in taki izvajalci plinskih instalacij, potem na splosno mecejo slabo luc na te vrste predelav. Forumi niso sveta resnica...vedno se stvari preverja osebno z izvajalci seveda z dolcenim zgajenim predznanjem, ce te problematika seveda zanima. Drugace pa gres k preverjenim in drzajim izvajalcem...krivine iskati tukaj je zelo dvorezen mec.

krneki0001 ::

1-G??? je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Chervolet tahoe 5.7 V8, plin je notri že ene 6 let in avto deluje brez problemov.

Predvidevam da sistem ni od G1


Sistem je od G1, tako je zatrdil prodajalec tega avta, preverjal nisem.

eric_cartman je izjavil:

Čist iz radovednosti me zanima, kolko ti popije plina taka mašina? Jst mam plin notr v 1.6 mašini in je kar šparovček oz. se napol zastonj peljem naokrog. :) Me pa zanima zarad tega, ker bi šel na naslednji avto razreda npr. Mazda CX-7 in je kar konkretno težja. Mašina 2.3i popije tam cca. 13l bencina. Se pa bojim, da ne bom potem stalno visel po črpalkah in mi bo na koncu žal.


Nekje 22 do 25 litrov plina po mestu in nekje 18 do 19 na relacije, ampak je avtoi težek .

s6c-gEL je izjavil:

Od kdaj si prestavil na velike Američane ? Sem te imel za ljubitelja Subaruja in podobnih.


Sej imam japonce še vedno kot daily car, pa za offroad, ampak tega američana pa imava namesto avtodoma (tko bolj za šalo, ker so res poceni, sva ga vzela za malo testirat, ko se ga bova pa naveličala, ga bom, po moje, pa lahko samo še za staro železo prodal, ker kupil ga itak ne bo noben).
Drugače pa to ni prvi američan. Sem imel chervolet blazerja 4.3 V6 tudi na plin predelanega.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

1-G??? ::

Utk je izjavil:

1-G??? je izjavil:

Veliko pohval sem slišal na račun G1. Zato sem tudi sam tam vgradil njihov plinski sistem.
Sistem verjetno ni slab, saj načeloma nimam problemov. PROBLEM je slaba izvedba, vse se maje, po treh mesecih mi je začelo smrdet po plinu, v kabini. Mesto puščanja sem našel sam z milnico, serviser sam ni odkril napake Sedaj samo čakam kaj se bo še zgodilo.

Zakaj si poslušal (samo) pohvale, če je poln internet graje? Graje se išče, ne pohval.

Na žalost sem res iskal pohvale na račun G1, zato pa zadaj plačujem davek, obisk pri serviserju dava krat na teden, ker se vedno pojavi nova napaka. Pa še blizu ni, tako da tisto kar bi moral prihranit zavozim.

umexteacher ::

vse kar rabiš, je (vsaj) pet kompetentnih ljudi, ki ima to vgrajeno in so zadovoljni (eni so, pa jim ne dela, ampak nočejo priznat, ker so plačali 1700€). In njihovega monterja, ki ti je sorazmeroma blizu (ker ga boš večkrat obiskal, tudi če je dober)... Če se ti nakup sfiži, je pa pri nas bojda pravno ni podlage, ki bi ti povrnila denar (pač Slovenija). Ena opcija je, da vzameš na firmo, in v primeru nedelovanja naprave (če pač ne dela isto kot na bencin), ne plačaš računa. Druge garancije ni (vsaj ne da bi vedel zanjo). Če si malo grob, se komot zgodi, da ne dvignejo več telefona (mislim, da to ni redkost) da ne bo kdo presenečen...
««
36 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338240 (25632) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068798 (5605) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911400 (4774) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124178 (949) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216554 (6006) Buggy

Več podobnih tem