Forum » Znanost in tehnologija » Avtomobili na magnetno polje.
Avtomobili na magnetno polje.
world ::
Med gledanjem neke oddaje se mi je porodila zelo zanimiva ideja.S tem bi bil rešen problem onesnaževanja okolja,ter hitrejše potovanje in 0 smrtnih žrtev na cesti.
Torej:Pod vse ceste bi vstavili magnetne tirnice,ki bi jih napajala električna energija.Avtomobili pa bi imeli kolesa,ki bi sledila tirnicam s pomočjo magnetnih koles na avtomobilu.Električna energija bi se prenašala v avtomobil in ga napajala,avtoobil pa z potovanjem pridobival energijo in jo spučal v elektromagnetne tirnice,ki bi napajale druge avte in same sebe.
Če bi nam to uspelo bi avtomobil vozil sam in ga nebi vozila človeška roka.Kar bi pomenilo 99% večjo varnost in zanesljivost.Nove GPS naprave bi avtomobilu in omrežju pošiljale podatke o prometu na cesti.S tem bi tudi avtomobili vedeli kako voziti da se ne zaletijo drug v drugega.
Ta način vožnje bi pomenil tudi večjo hitrost potovanje in hitrejši prihod na cilj.
Torej avtomobil bi te sam pripeljal na cilj,hitro varno in ne da bi onesnažil zrak.
FAJN IDEJA ANE?
Torej:Pod vse ceste bi vstavili magnetne tirnice,ki bi jih napajala električna energija.Avtomobili pa bi imeli kolesa,ki bi sledila tirnicam s pomočjo magnetnih koles na avtomobilu.Električna energija bi se prenašala v avtomobil in ga napajala,avtoobil pa z potovanjem pridobival energijo in jo spučal v elektromagnetne tirnice,ki bi napajale druge avte in same sebe.
Če bi nam to uspelo bi avtomobil vozil sam in ga nebi vozila človeška roka.Kar bi pomenilo 99% večjo varnost in zanesljivost.Nove GPS naprave bi avtomobilu in omrežju pošiljale podatke o prometu na cesti.S tem bi tudi avtomobili vedeli kako voziti da se ne zaletijo drug v drugega.
Ta način vožnje bi pomenil tudi večjo hitrost potovanje in hitrejši prihod na cilj.
Torej avtomobil bi te sam pripeljal na cilj,hitro varno in ne da bi onesnažil zrak.
FAJN IDEJA ANE?
Utk ::
Je. Seveda, če je izvedljiva. In seveda bi to najprej treba uvest za vlake, buse itd.
Za po glavnih cestah bi to blo, za po stranskih bi pa rabil kakšno baterijo.
Za po glavnih cestah bi to blo, za po stranskih bi pa rabil kakšno baterijo.
Pyr0Beast ::
Kaj pa če bi preprosto naredili še eno progo za superhitri vlak ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jest10 ::
Električna energija bi se prenašala v avtomobil in ga napajala,avtoobil pa z potovanjem pridobival energijo in jo spučal v elektromagnetne tirnice,ki bi napajale druge avte in same sebe.
Nekaj tukaj ne bo štimalo. Uganeš kaj?
jest10 ::
Avto med vožnjo ne bi vračal niti pikice energije. Razen ob zaviranju, pa še takrat bi jo vrnil zelo malo, saj bi večino zaviranja morali opraviti na običen žlajf.
Utk ::
Ja seveda, da samo med zaviranjem, kako pa drugač? To je pa ja samoumevno...dost ne bi blo, nekaj pa.
Čeprav je res malo čudno napisal, vprašanje kaj je mislil :)
Čeprav je res malo čudno napisal, vprašanje kaj je mislil :)
Keyser Soze ::
Avto med vožnjo ne bi vračal niti pikice energije. Razen ob zaviranju, pa še takrat bi jo vrnil zelo malo, saj bi večino zaviranja morali opraviti na običen žlajf.
Ah, magnetni žlajf je lahko isto močan kot navaden. Samo vprašanje koliko energije vrne nazaj. Za en klinc najbrž.
OM, F, G!
T0RN4D0 ::
world, niti približno tko lepo kot si predstavljaš ni. oziroma sej je lepo kar si predstavljaš, z realnostjo in možnostmi realizacije tako kot si ti predstavljaš je precej podobna kot da uvedemo osebne teleporterje. sam napišeš kje bi rad bil, te vrže tja v nanosekundi, zraven ti pa še baterijo v mobitelu nafila ker bi to bil tak proces k ti da več energije kot jo porabi. :)
za vsakdanjo osebno uporabo ne pride v poštev. razen seveda, ko se z dizlom prpeleš do 20km oddaljene železniške postaje, pol se lahko mal pelješ tkole po magnetkih, pol pa spet nazaj v avto :) Aja, pa pr nas nismo sposobni 10km avtoceste zgradit tko kot treba, nismo sposobni enga k*čevga tunela nardit brez konkretnih zapletov, železniška infrastruktura je v riti, tko da predn bo kakšna Maglev scena pr nas bo še trajal kakšn miljon let :) PA tudi, je useless za naše razmere, sami ovinki in postaja vsakih 10km, navadne bogomolke inu simensi čist zadostujejo :)
za vsakdanjo osebno uporabo ne pride v poštev. razen seveda, ko se z dizlom prpeleš do 20km oddaljene železniške postaje, pol se lahko mal pelješ tkole po magnetkih, pol pa spet nazaj v avto :) Aja, pa pr nas nismo sposobni 10km avtoceste zgradit tko kot treba, nismo sposobni enga k*čevga tunela nardit brez konkretnih zapletov, železniška infrastruktura je v riti, tko da predn bo kakšna Maglev scena pr nas bo še trajal kakšn miljon let :) PA tudi, je useless za naše razmere, sami ovinki in postaja vsakih 10km, navadne bogomolke inu simensi čist zadostujejo :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
jest10 ::
Avto med vožnjo ne bi vračal niti pikice energije. Razen ob zaviranju, pa še takrat bi jo vrnil zelo malo, saj bi večino zaviranja morali opraviti na običen žlajf.
Ah, magnetni žlajf je lahko isto močan kot navaden. Samo vprašanje koliko energije vrne nazaj. Za en klinc najbrž.
Če hočeš vračati energijo nazaj, potem je švoh. Če pa zaviraš z obrnjeno polariteto je jasno bolje, vendar v tem primeru tudi za žlajfanje črpaš energijo iz omrežja.
Utk ::
Sej če bi to tako lepo laufalo, nekih hudih bremzanj niti ne bi blo, ker bi blo vse predvidljivo.
Tako in tako bi pa mora imet nekje še eno rdečo ročico...
Tako in tako bi pa mora imet nekje še eno rdečo ročico...
Sheteentz ::
Moje mnenje je, da je to brezveze. Infrastruktura bi bila draga, če bi pa hotel da bi avto samo vozil, bi pa raje šel na vlak. Kako bi pa zgledalo prehitevanje? Pa kako točno misliš s temi magnetnimi kolesi? Kolesa iz magnetov, ali mini magnetki znotraj gume?
Daj malo bolj ta tvoj koncept razloži.
Daj malo bolj ta tvoj koncept razloži.
world ::
Torej cesta bi bila normalno asfaltirana,le da bi pod asfaltom bile elektromagnetne tirnice,katerim bi elektromagnetna kolesa sledila.
Bellzmet ::
Saj ta tehnologija že obstaja pri vlakih. Vlak lebdi na magnetnih tračnicah, ki ga tudi poganjajo. Zadeva je super udobna in extremno hitra.
LINK
"Edini" problem je, ker je zadeva svinjsko draga.
lp
LINK
"Edini" problem je, ker je zadeva svinjsko draga.
lp
Keyser Soze ::
Če hočeš vračati energijo nazaj, potem je švoh. Če pa zaviraš z obrnjeno polariteto je jasno bolje, vendar v tem primeru tudi za žlajfanje črpaš energijo iz omrežja.
Itak večino zviranja navadno predstavlja postopno, nežno zaviranje in ne hitro in sunkovito. Kar pač pomeni, da še vedno lahko obnovimo kar nekaj % energije, katere del lahko porabimo tudi za močnejše zaviranje (permanentni magneti?). Pa še "wear&tear" bi bil praktično ničen na zavorah.
No, pa pustmo to. Tale njegova ideja bi bila izvedljiva. V delu. Na tak način, da se samemu gradbenemu materialu primeša določeno snov, ki omogoča, v kombinaciji z satelitskim in zemeljskim pozicioniranjem, natančno avtonomno vožnjo vozila. Brez magnetkov v tleh in gumah. Za ohranjanje medsebojne razdalje pa radar in nenehna komunikacija med vozili.
Del z napajanjem pa itak brezveze. Si predstavljaš zapletene tirne sisteme v mestih, kjer se križajo večpasovnice, ipd. Si predstavljaš stroške povezane s tem? Klasični sistemi (ali morda čez čas električno gnana vozila) so đabe v primerjavi s tem.
OM, F, G!
OChack ::
Med gledanjem neke oddaje se mi je porodila zelo zanimiva ideja.S tem bi bil rešen problem onesnaževanja okolja,ter hitrejše potovanje in 0 smrtnih žrtev na cesti.
Torej:Pod vse ceste bi vstavili magnetne tirnice,ki bi jih napajala električna energija.Avtomobili pa bi imeli kolesa,ki bi sledila tirnicam s pomočjo magnetnih koles na avtomobilu.Električna energija bi se prenašala v avtomobil in ga napajala,avtoobil pa z potovanjem pridobival energijo in jo spučal v elektromagnetne tirnice,ki bi napajale druge avte in same sebe.
Če bi nam to uspelo bi avtomobil vozil sam in ga nebi vozila človeška roka.Kar bi pomenilo 99% večjo varnost in zanesljivost.Nove GPS naprave bi avtomobilu in omrežju pošiljale podatke o prometu na cesti.S tem bi tudi avtomobili vedeli kako voziti da se ne zaletijo drug v drugega.
Ta način vožnje bi pomenil tudi večjo hitrost potovanje in hitrejši prihod na cilj.
Torej avtomobil bi te sam pripeljal na cilj,hitro varno in ne da bi onesnažil zrak.
FAJN IDEJA ANE?
stopi pešc na cesto in ga ubije....pa ene 10 nukleark bi rabil in bi šlo, aja pozabu si oment močno EMV sevanje ki povzroča levkemijo :D
res bi biv svet lepši ko bi pocrkal skor vsi
Int€l inside, IDIOT Outside
Vikking ::
world: zadevi se reče VLAK. In verjetno ne boš verjel, ampak ti povem da 100% celo v Sloveniji imamo tirnice in po njih vozijo vlaki, ki so varni....VLAK da ne boš spregledal.
Verjetno že sam veš, zakaj se velika večina še vedno raje vozi z avtomobilom, kot z vlaki.
Verjetno že sam veš, zakaj se velika večina še vedno raje vozi z avtomobilom, kot z vlaki.
KandazaR ::
Jaz pa worlda čisto razumem kaj hoče povedati le da se ne zna najbolje izraziti. Na cesti bi bili čisto običajni avtomobili (z pnevmatikami). Na sredini voznega pasu pa bi bila neka tirnica (ali nekaj podobnega) preko katere bi avtomobil dobival potrebno energijo (tako kot jo dobiva trolejbus le da jo ta dobi po žici nad njim).
"stopi pešc na cesto in ga ubije"
No to se da čisto lepo rešiti z vgrajenim radarjem (kar imajo nekateri marcedesi že zdaj vgrajeno), ki zazna oviro pred tabo in ustavi ali pa ustrezno zmanjša hitrost. Razmik med avtomobili bi bil idealen ker bi se avtomobili oz računalniki v njih "pogovarjali" med sabo in bi avto sporočil tistemu za njim da namerava upočasniti vožnjo in zavijati (oz kar koli). Da ne omenjam koordiniranje poti (da ne gredo vsi po eni). Sicer pa so nam stvari jasne že iz računalništva kako procesi pridejo na vrsto (ali v tem primeru avti) kot recimo first come first go ali pa priority based (recimo za reševalna vozila)...
Samo ta tehnolčogija je na žalost oddaljena še vsaj minimalno 15-20 let.
"stopi pešc na cesto in ga ubije"
No to se da čisto lepo rešiti z vgrajenim radarjem (kar imajo nekateri marcedesi že zdaj vgrajeno), ki zazna oviro pred tabo in ustavi ali pa ustrezno zmanjša hitrost. Razmik med avtomobili bi bil idealen ker bi se avtomobili oz računalniki v njih "pogovarjali" med sabo in bi avto sporočil tistemu za njim da namerava upočasniti vožnjo in zavijati (oz kar koli). Da ne omenjam koordiniranje poti (da ne gredo vsi po eni). Sicer pa so nam stvari jasne že iz računalništva kako procesi pridejo na vrsto (ali v tem primeru avti) kot recimo first come first go ali pa priority based (recimo za reševalna vozila)...
Samo ta tehnolčogija je na žalost oddaljena še vsaj minimalno 15-20 let.
space_monkey ::
Na cesti bi bili čisto običajni avtomobili (z pnevmatikami).
To bi bila glupost. Če bi že investirali toliko denarja bi se raje peljali na način, ki ga uporablja Maglev. To pomeni z veliko manj trenja, kjer vlak lebdi 15 mm od proge. To bi bilo varčnejše, ekološko in udobno. Problem je le v tem ker je vse skupaj predrago, npr. proga iz centra Münchena do letališča bi stala od 3.2 do 3.4 milijard eurov, zato je tudi niso zgradili.
Pyr0Beast ::
Zakaj je problem trenje med tirnico in kolesom ali gumo/cesto, če je zračni upor 10x večji ? [:\\]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Zračni upor pri cca. 500 km/h ni zanemarljiv ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Utk ::
Ja kdo pa govori o 500 na uro? Sej na gumi se sploh ne moreš tolk vozit. Razen če hočeš za gumo dat več kot za nek avto in bencin skupaj.
Pyr0Beast ::
.. sej vlaki tudi nimajo gum ... [:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
UnChien ::
Erm, samo eno vprašanje mi gre tukaj po glavi, pravite energija pri zaviranju naj bi se vračala v sistem, toda koliko energije se pa porabi za ponovno pospeševanje???
Če sem kaj spregledal ne vem, ampak se mi zdi, da se za pospeševanje porabi mnogo več energije kot se je dobi pri zaviranju - predvsem zato, ker bi se večino te energije izgubilo...ali pač ne ??
Če sem kaj spregledal ne vem, ampak se mi zdi, da se za pospeševanje porabi mnogo več energije kot se je dobi pri zaviranju - predvsem zato, ker bi se večino te energije izgubilo...ali pač ne ??
jest10 ::
Če bi imel prenos energije s 100% izkoristkom in ne bi bilo trenja, bi pri zaviranju dobil enako energije, kot pri pospeševanju. Jasno če ne bi porabljal energije tudi pri zaviranju za večji učinek le tega.
Utk ::
Ja tudi če bi samo 10 procentov energije zaviranja šlo v koristno energijo, bi blo nekaj. Zdej ne gre nič. Razen če zaviraš z mašino.
echo ::
pa sej zaviranje z mašino je edino logično.
Glede upora nardiš en lep vakuumski tunel.
Trenje se reši z magneti, je pa res da ti magneti porabjo elektriko za delovanje...
Glede upora nardiš en lep vakuumski tunel.
Trenje se reši z magneti, je pa res da ti magneti porabjo elektriko za delovanje...
Pyr0Beast ::
Ogromno elektrike ! .. če pa ne za delovanje, pa za ohlajanje le teh ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
echo ::
Ja sam če računaš "Trenutna poraba nafte" vs. "Poraba elektrike za ohlajanje" -_-
Sicer pa tut ta energija za ohlajanje se lahko nekako porabi. Recimo če hladiš z vodo, dobiš potem toplo vodo, ki se jo verjetno da kako uporabit. Če ne drugega, lahko odpremo še ene Čatežke :)
Sicer pa tut ta energija za ohlajanje se lahko nekako porabi. Recimo če hladiš z vodo, dobiš potem toplo vodo, ki se jo verjetno da kako uporabit. Če ne drugega, lahko odpremo še ene Čatežke :)
Pyr0Beast ::
:Ouch:
Večino elektrike pridobimo it fosilnih goriv, tako da, dokler ne uvedemo 100% JE energijo, bo 'kurjenje' elektrike za prevoz okoljsko daleč bolj škodlivo, kot direktno kurjenje derivatov v mašinah.
Kot energijo za ohlajanje sem mislil na ohlajanje superprevodnikov, tam si z odvečno toploto -'vodo' s temperaturo -48°C in končno temp 30°C nimaš kaj pomagati, saj so naprave izjemno glasne.
Večino elektrike pridobimo it fosilnih goriv, tako da, dokler ne uvedemo 100% JE energijo, bo 'kurjenje' elektrike za prevoz okoljsko daleč bolj škodlivo, kot direktno kurjenje derivatov v mašinah.
Kot energijo za ohlajanje sem mislil na ohlajanje superprevodnikov, tam si z odvečno toploto -'vodo' s temperaturo -48°C in končno temp 30°C nimaš kaj pomagati, saj so naprave izjemno glasne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
echo ::
Večino elektrike pridobimo it fosilnih goriv, tako da, dokler ne uvedemo 100% JE energijo, bo 'kurjenje' elektrike za prevoz okoljsko daleč bolj škodlivo, kot direktno kurjenje derivatov v mašinah.
Večino? Si ziher? JE - 40%, TE 35%, HE - 25%. Ko/če bo zgrajen drugi blok v Krškem se pridobljena energija nebo delila z Hhrvaško tako da bo JE predstavljala še večji delež. V spodnjem toku Save se gradijo nove HE. Delež termoelekrarn bo čedalje manjši.
Kot energijo za ohlajanje sem mislil na ohlajanje superprevodnikov, tam si z odvečno toploto -'vodo' s temperaturo -48°C in končno temp 30°C nimaš kaj pomagati, saj so naprave izjemno glasne.
Tega nisem popolnoma razumel. Kaj ima zvok veze s ohlajanjem? Tisto o toplicah ne smeš preveč resno jemat
jest10 ::
Nove HE na Savi bodo prispevale en prdek k celotni proizvedeni energiji pri nas.
Da bo delež TE vedno manjši? Okoli 600MW 6. blok v Šoštanju, nov okoli 290MW blok v Trbovljah, govora je tudi v čez 700MW bloku 7 v Šoštanju(po 2020), zgrajenih bo tudi nekaj srednjevelikih plinskih blokov itd...
Da bo delež TE vedno manjši? Okoli 600MW 6. blok v Šoštanju, nov okoli 290MW blok v Trbovljah, govora je tudi v čez 700MW bloku 7 v Šoštanju(po 2020), zgrajenih bo tudi nekaj srednjevelikih plinskih blokov itd...
Pyr0Beast ::
Poraba gre zdaj že strmo gor, da obesimo še avte pa razne vlakce na štrom se nam dolgo dobro piše ne, brez dobrih posodobitev omrežja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
echo ::
Če obesimo razne vlakce na štrom, nam ostane nafta, ki bi jo sicer porabljali avti. Če to vzameš v zakup...
Ok uno s zmanjšanjem deleža je bla bolj kilava... Sicer pa ko jebe če še lignit kuri? Sej CO2 itak ni večji dejavnik pri podnebju, ne?
Je pa ves koncep možno izvest. Namesto magnetov in superprevodnikov bodo pa že kej poštudiral. Al pa jim rata nardit superprevodnik, ki dela pri sobni temparaturi.
Pomoje se bomo še načakal...
Ok uno s zmanjšanjem deleža je bla bolj kilava... Sicer pa ko jebe če še lignit kuri? Sej CO2 itak ni večji dejavnik pri podnebju, ne?
Je pa ves koncep možno izvest. Namesto magnetov in superprevodnikov bodo pa že kej poštudiral. Al pa jim rata nardit superprevodnik, ki dela pri sobni temparaturi.
Pomoje se bomo še načakal...
Pyr0Beast ::
Samo čakati na to, da bodo drugi kaj naredili ni dovolj..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Če ti uspe, super [:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Grey ::
Ogromno elektrike ! .. če pa ne za delovanje, pa za ohlajanje le teh ..
Počakaj še vsaj 10 let na splošni superprevodnik pa bo tehnologija popolnoma uresničljiva. Izgube v prenosu se zmanjšajo na 1%, mogoče celo 0%. Tako da kolikor proizvedeš, toliko kuriš. Danes pa moramo proizvesti 1MW, da porabljamo 800kW. Mogoče celo superprevodniki pripeljejo do popolne decentralizacije električnega omrežja. Kar bi bilo idealno.
Pyr0Beast ::
Motor v avtu lahko na komot proizvede toliko energije, kot jo rabimo ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
echo ::
Ampak pri kakšnem izkoristku? Če upoštevamo splošni superprevodnik, vakuum in zaviranje z motorjem (vračanjem energije od koder smo jo dobili) potem imaš veliko večji izkoristek kot pri motorju na notranje izgorevanje. Plus tega bi bila hitrost v takih vlakcih gigantska.
Pyr0Beast ::
Vakkum ? .. potem mi pa pojasni, kako se bodo elektromotorji hladili, potniki dihali ipd.
Tipični avtomobilski dizel motor ima izkoristek okoli 34%, s tem, da dobiš ti čisto mehanično energijo ven.
Pretvorba fosilnih goriv v elektriko in nato nazaj v mehanično energijo pa se vrti okoli izkoristka 20% ali še manj.
Tipični avtomobilski dizel motor ima izkoristek okoli 34%, s tem, da dobiš ti čisto mehanično energijo ven.
Pretvorba fosilnih goriv v elektriko in nato nazaj v mehanično energijo pa se vrti okoli izkoristka 20% ali še manj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
echo ::
Kaj ti ni jasno z vakuumom? Imaš zaprt tunel brez zraka (brez upora) v katerem lebdi zaprt vlak. Seveda je v tem vlaku zrak.
ake zamisli so se pojavile ob razvoju teh magnetskih vlakov, kjer je edini minus v enačbi samo še zračni upor. Če tega ni, potem vlak brez problemov vzdržuje hitrost, tudi pri velikih hitrostih.
Me pa zanima kako bi zgledalo bremzanje z motorjem? To bi blo zanimivo videt
ake zamisli so se pojavile ob razvoju teh magnetskih vlakov, kjer je edini minus v enačbi samo še zračni upor. Če tega ni, potem vlak brez problemov vzdržuje hitrost, tudi pri velikih hitrostih.
Me pa zanima kako bi zgledalo bremzanje z motorjem? To bi blo zanimivo videt
Pyr0Beast ::
Če imaš okoli sebe vakum potem moraš računati tudi na mrebitno puščanje zraka iz kabine, ter čiščenje in vzdrževanje primernega zraka ter tlaka v kabinah.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
T0RN4D0 ::
Teleport is more likely, i tell you ;)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 23207 (19954) | Zheegec |
» | Avtomobilizem prihodnosti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 31074 (27131) | gulfstream |
» | O pnevmatikah, zavorni razdalji in oprijemu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31972 (30078) | energetik |
» | Pridobivanje energije iz vozečih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8168 (5676) | Pyr0Beast |
» | Vlak, ki potuje z nadzvočno hitrostjo (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6584 (5459) | Thomas |