Forum » Zvok in slika » Vista x64 in Nvidiini driverji
Vista x64 in Nvidiini driverji
Jst ::
Prvo moram povedati, da sem iskal primerno temo, kjer bi postavil svoje vprašanje, vendar mi niti Iskanje niti googlanje po slo-techu pomagalo.
Torej, frišni, iz hude črne škatle Windows Vista Ultimate x64.
Nvidia mi je lepo ponudila driverje za mojo 88gts512. Potem pa hladen tuš: kje je nTune? Očitno so ga preimenovali v "NVIDIA System Tools with ESA Support."
Tole inštaliram, vendar na tabu performance, po accept risks, ni nikjer nastavitev za navijanje. Kar je pa še huje, ni nikjer kalibracije za monitor!
Torej, kje je kalibracija, kar mi je najpomembneje?
Torej, frišni, iz hude črne škatle Windows Vista Ultimate x64.
Nvidia mi je lepo ponudila driverje za mojo 88gts512. Potem pa hladen tuš: kje je nTune? Očitno so ga preimenovali v "NVIDIA System Tools with ESA Support."
Tole inštaliram, vendar na tabu performance, po accept risks, ni nikjer nastavitev za navijanje. Kar je pa še huje, ni nikjer kalibracije za monitor!
Torej, kje je kalibracija, kar mi je najpomembneje?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
Jst ::
Res???
Razen, če LCDji prek dvija ne rabijo kalibracije, kar pa močno dvomim, ker gledam drugačne barve, kot prej, na XPjih.
Na nvidiini strani piše pod:
Kaj mi je v takšnem primeru storiti? Vesel bi bil kakršnegakoli namiga....
Ali pa sem Visto Ultimate z sexy škatlo kupil brezveze in bom moral iti nazaj na 7-8 let stare XPje.... :/
Razen, če LCDji prek dvija ne rabijo kalibracije, kar pa močno dvomim, ker gledam drugačne barve, kot prej, na XPjih.
Na nvidiini strani piše pod:
NVIDIA System Tools with ESA Support
Version: 6.01
Release Date: May 6, 2008
...
"Operating System:
Windows XP 32-bit, Windows XP 64-bit,
Windows Vista 32-bit, Windows Vista 64-bit"
...
GeForce GPUs
– Enables GPU overclocking
Kaj mi je v takšnem primeru storiti? Vesel bi bil kakršnegakoli namiga....
Ali pa sem Visto Ultimate z sexy škatlo kupil brezveze in bom moral iti nazaj na 7-8 let stare XPje.... :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
AnWar ::
http://www.nvidia.com/object/ntune_5.05...
Dl si tole pa instalirej.Jst sem imel enako probleme, ter sm moral dodatno nalozit Ntune.
Lp Anwar
Dl si tole pa instalirej.Jst sem imel enako probleme, ter sm moral dodatno nalozit Ntune.
Lp Anwar
[Asus ROG Strix SCAR III]
Jst ::
Ko sem odinstaliral "NVIDIA System Tools with ESA Support;" tri komponente Sys performance, update ter monitoring mi je nehal delovati avast, ker mu je pobrisal nek dll.
Mogoče je pa to težava: da imata Avast ter NVIDIA System Tools with ESA Support enako poimenovan dll v istem direktoriju, ter tako je*e nvidia cp.
Mogoče je pa to težava: da imata Avast ter NVIDIA System Tools with ESA Support enako poimenovan dll v istem direktoriju, ter tako je*e nvidia cp.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Po restartu (od-instalacija omenjenih programov) mi javi, da ni GUIja za avast, ter javi tole:
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: OmegaBlue ()
bluefish ::
poskusi ta dll najti na netu in ga prekopiraj v ustrezno mapo.
Je pa glupo to, da je bilo možno v prejšnjih verzijah driverjev uporabiti .reg datoteko, ki je priklicala klasično nadzorno ploščo z vsemi opcijami. No, sedaj tudi naredi to, vendar pa ima le opcije, ki so v novem CP.
Je pa glupo to, da je bilo možno v prejšnjih verzijah driverjev uporabiti .reg datoteko, ki je priklicala klasično nadzorno ploščo z vsemi opcijami. No, sedaj tudi naredi to, vendar pa ima le opcije, ki so v novem CP.
Jst ::
Jaz imam same težave z Visto SP1... in se folk buni na ubuntu, pa ima vista sp1, katerega ubuntu nima. Drgučane težave, isti način reševanja. Microsoft hotline pa tudi seveda ne bo povedal nič takšnega, ki bi mi pomagalo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
AnWar ::
Verjetno imas tudi tezave z Riva Tunerjem da ni efekta ko navijas, vizalno ti pokaze, prakticno pa ni efekta?
[Asus ROG Strix SCAR III]
Jst ::
Največji drek je v rivatuner statistics server, kjer več, zaradi Viste in d3d10 memory virtualizacije, ne moreš videti koliko rama na grafični ti igra žre. To je jeba.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
AnWar ::
Probej,vse gonilnike pocisit,ter oddstrani avast,nato installiraj gonilnike za nvidia (najboljsi so tisti,na njihovi uradni strani,od proizvajlaca graficnih kartic),ter nato Ntunes (ce se vedno nimas dodatnih nastavitev),ter nato avast. Sm to mi je cudno da si bi "teplo" med sabo avast ter nvidia.Jst nisem imel teh problemov. Pa uporabljam avast ter nvidia drivers,ter vista x64 ultimate u sp1
[Asus ROG Strix SCAR III]
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AnWar ()
Jst ::
Senitel: (upam, da se mi oglasiš)
D3d10 ima GPU memorijo virtualizirano, zato v rivatuner statistics server ne moremo več gledati porabe rama na GPUju. Right?
BUT, Tudi če je memory virtuliziran, še vedno lahko dobiš po simple postopku, ne ravno točno, ampak dokaj zanesljivo oceno, koliko rama je porabljenega. Razen, če je še kakšna omejitev? A ni Carmack navijal za to?
Če imaš podatke, prosim povej, da kontaktitram Unwinderja, (ki publisha Rivatuner), da mu povem svojo idejo.
D3d10 ima GPU memorijo virtualizirano, zato v rivatuner statistics server ne moremo več gledati porabe rama na GPUju. Right?
BUT, Tudi če je memory virtuliziran, še vedno lahko dobiš po simple postopku, ne ravno točno, ampak dokaj zanesljivo oceno, koliko rama je porabljenega. Razen, če je še kakšna omejitev? A ni Carmack navijal za to?
Če imaš podatke, prosim povej, da kontaktitram Unwinderja, (ki publisha Rivatuner), da mu povem svojo idejo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Tale poraba rama na grafičnih je tko tko v vsakem primeru. Glede same virtualizacije je pa tko, da kolikor vem zadeva itak ni nujna v DX10/DX10.1 (če sploh je zraven). Sicer rivatuner ugotovi zasedenost video rama verjetno tako ali tako preko posebnih API-jev (NVAPI za NV), ki se tudi uporablja, da ugotoviš koliko je GPU-jev v SLI vezanih. Če se ugotavlja preko DirectDraw antike potem pa... :D
Jst ::
V Rivatuner Stats Server imaš opcije: Video Memory Usage, Local Video Memory (torej v kartici sami) Usage ter non-local (to zadnje, I Thing I remember correctly).
Vem za zadeva ne more biti do bita natančna, ampak, kaj ni vse kar je na GPu memoriji tudi hkrati v sys ramu? To je ugly method, vem.
In zakaj v visti d3d10 tega ne more prikazovati? Kaj se tako razlikuje, da je avtor rekel Mission Imposible? Še če imas dx9 kartico v visti ne moreš tega spremljati, spet If I Remember Correctly.
What's so fucking different?
Vem za zadeva ne more biti do bita natančna, ampak, kaj ni vse kar je na GPu memoriji tudi hkrati v sys ramu? To je ugly method, vem.
In zakaj v visti d3d10 tega ne more prikazovati? Kaj se tako razlikuje, da je avtor rekel Mission Imposible? Še če imas dx9 kartico v visti ne moreš tega spremljati, spet If I Remember Correctly.
What's so fucking different?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Če piše tako, potem se zato 99% uporablja "dobri" stari DirectDraw interface. Stvar je v tem kako pač izvedet ta podatek. Rabiš nek API. Windowsi dodeljujejo sistemski pomnilnik in lahko njih vprašaš koliko določena aplikacija zasde pomnilnika.
Za grafične kartice je je ta podatek dostopen preko DirectDraw vendar je to šlo z evolucijo API-ja v franže (D3D9 ima funkcijo ki vrne približno koliko je spomina za teksturiranje). Problem namreč nastane, ker so developerji začeli uporabljat te vrednosti za odločanje o tem kolk resourcev lahko naložijo v pomnilnik... Driver ti lahko do bita natančno pove koliko spomina je zasedenega in za kakšne namene je zaseden ter koliko je izgubljenega zaradi poravnavanja naslovov in podobno. Samo podatek: "256MB video pomnilnika je prostega" tebi kot developerju (ali končnemu uporabniku) niti pod razno ne pove: "Cool, lahko naložimo 256MB tekstur in ostalega sranja". Zato ker ne veš kako se bodo podatki poravnal po spominu, ali bo driver naredil kakšne konverzije formatov,... Že sam vrstni red nalaganja tekstur ti recimo lahko podre pravilnost podatka "koliko spomina je na razpolago". Edino če bi developerji za vsak resource, ki ga naredijo ponovno vprašali koliko spomina je še prostega (ampak s tem spet ne moreš sprejet odločitve, kaj vse naložit v video memory).
Podvajajo pa se spet samo določene stvari, ne vse. Recimo teksture se lahko podvajajo, frame buffer ne. D3D10 pa tudi nima potrebe po eksplicitnem podvajanju, ker se stvari ("večinoma") ne izgubijo če ti narediš alt-tab v drugo aplikacijo.
Vista pa nima več DirectDraw nativno, ampak vse kar je starejše od D3D9 emulira z D3D9 in tako ne moreš priti do podatka, ki je bil na razpolago samo v DirectDraw.
Za grafične kartice je je ta podatek dostopen preko DirectDraw vendar je to šlo z evolucijo API-ja v franže (D3D9 ima funkcijo ki vrne približno koliko je spomina za teksturiranje). Problem namreč nastane, ker so developerji začeli uporabljat te vrednosti za odločanje o tem kolk resourcev lahko naložijo v pomnilnik... Driver ti lahko do bita natančno pove koliko spomina je zasedenega in za kakšne namene je zaseden ter koliko je izgubljenega zaradi poravnavanja naslovov in podobno. Samo podatek: "256MB video pomnilnika je prostega" tebi kot developerju (ali končnemu uporabniku) niti pod razno ne pove: "Cool, lahko naložimo 256MB tekstur in ostalega sranja". Zato ker ne veš kako se bodo podatki poravnal po spominu, ali bo driver naredil kakšne konverzije formatov,... Že sam vrstni red nalaganja tekstur ti recimo lahko podre pravilnost podatka "koliko spomina je na razpolago". Edino če bi developerji za vsak resource, ki ga naredijo ponovno vprašali koliko spomina je še prostega (ampak s tem spet ne moreš sprejet odločitve, kaj vse naložit v video memory).
Podvajajo pa se spet samo določene stvari, ne vse. Recimo teksture se lahko podvajajo, frame buffer ne. D3D10 pa tudi nima potrebe po eksplicitnem podvajanju, ker se stvari ("večinoma") ne izgubijo če ti narediš alt-tab v drugo aplikacijo.
Vista pa nima več DirectDraw nativno, ampak vse kar je starejše od D3D9 emulira z D3D9 in tako ne moreš priti do podatka, ki je bil na razpolago samo v DirectDraw.
Jst ::
Jaz sem dev, samo nisem v GP (Graphics Processing) ampak v CP, zato me zanimajo točno določene stvari. Tvoj odgovor meni je bil pa v stilu MS HotLine: "Ali ste poskusili ponovno zagnati računalnik?"
Oprosti, I respect You, ampak z drugimi besedami si mi v odgovoru povedal: "Pojma nimam!"
Vem, da lahko iz nekaj vrstic kode za shaderje plus nekaj KB tekstur nastane nekaj sto megabajtov v GPU memoriji.
Ta podatek, ki ga je rivatuner prikazoval, Videomemory Usage je bil prekleto uporaben. Ko sem kakšen špil nastavljal in če je presegel vrednost, ki ga ima na razpolago kartica, je šel performance lahko tudi za faktor 10 dol.
Vista ima pa očitno še vedno lokalno shranjene vse stvari, ki gredo v ram grafične. To sem deduktiral ob opazovanju process explorerja in drugih, meni znanih metod (debugiranja, "crackanja",... You know what I mean.). Torej bi lahko ostalo nekaj v stilu approximate Videomemory (non-local) usage.
Ampak več kot očitno je, da ima avtor Rivatunerja več znanja, da pravi, this is just not posible anymore.
Jaz razmišljam v smeri, da je vmes verjetno tudi kakšen DRM-style "dodatek" Visti, da HD vsebino, ki gre čez GPU ne bi moral kar tako, na easy, pridobiti. HDCP and company.
Podobno kot je problem (bil?) pri creative zvočnih.
Oprosti, I respect You, ampak z drugimi besedami si mi v odgovoru povedal: "Pojma nimam!"
Vem, da lahko iz nekaj vrstic kode za shaderje plus nekaj KB tekstur nastane nekaj sto megabajtov v GPU memoriji.
Ta podatek, ki ga je rivatuner prikazoval, Videomemory Usage je bil prekleto uporaben. Ko sem kakšen špil nastavljal in če je presegel vrednost, ki ga ima na razpolago kartica, je šel performance lahko tudi za faktor 10 dol.
Vista ima pa očitno še vedno lokalno shranjene vse stvari, ki gredo v ram grafične. To sem deduktiral ob opazovanju process explorerja in drugih, meni znanih metod (debugiranja, "crackanja",... You know what I mean.). Torej bi lahko ostalo nekaj v stilu approximate Videomemory (non-local) usage.
Ampak več kot očitno je, da ima avtor Rivatunerja več znanja, da pravi, this is just not posible anymore.
Jaz razmišljam v smeri, da je vmes verjetno tudi kakšen DRM-style "dodatek" Visti, da HD vsebino, ki gre čez GPU ne bi moral kar tako, na easy, pridobiti. HDCP and company.
Podobno kot je problem (bil?) pri creative zvočnih.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
ps: Hail to the mighty dead of directdraw!!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Saj pravim... API ki je to omogočal je v Visti emuliran z API-jem, ki tega ne omogoča več in lahko vrača bolj ali manj samo bedarije.
Sem preveril mal kaj dejansko je na razpolago glede tega. NVAPI sicer zna povedat koliko ima posamezna kartica fizičnega/virtualnega pomnilnika, ne pove pa koliko je prostega. Tako da lahko do tega prideš samo preko NVPerfAPI-ja, za kar rabiš instrumented driver (vsi post 174.xx za Visto). Vse potrebno za NVPerfAPI pride zraven PerfHUD-a. Potem dobiš na NVIDIA Corporation/NVIDIA PerfKit/NVIDIA PerfSDK NVIDIA Developer Control Panel in na Performance Monitorju dodaš vse counterje, ki te zanimajo. Zdej greš lahko na Administrative Tools in poženeš uno Performance aplikacijo od MS-ja in dodaš GPU counterje, ki si jih prej vklopil.
To bi ti moral servirat vse kar hočeš vedet (BI zato ker se sam na XP-jih že ene 14 dni jaham zakaj mi instrumentacija noče delat ).
Sem preveril mal kaj dejansko je na razpolago glede tega. NVAPI sicer zna povedat koliko ima posamezna kartica fizičnega/virtualnega pomnilnika, ne pove pa koliko je prostega. Tako da lahko do tega prideš samo preko NVPerfAPI-ja, za kar rabiš instrumented driver (vsi post 174.xx za Visto). Vse potrebno za NVPerfAPI pride zraven PerfHUD-a. Potem dobiš na NVIDIA Corporation/NVIDIA PerfKit/NVIDIA PerfSDK NVIDIA Developer Control Panel in na Performance Monitorju dodaš vse counterje, ki te zanimajo. Zdej greš lahko na Administrative Tools in poženeš uno Performance aplikacijo od MS-ja in dodaš GPU counterje, ki si jih prej vklopil.
To bi ti moral servirat vse kar hočeš vedet (BI zato ker se sam na XP-jih že ene 14 dni jaham zakaj mi instrumentacija noče delat ).
Jst ::
Odgovor na mestu!
PerfHUD zelo očitno zelo natančno spremlja porabo memorije:
Iz PerfHUD6-UserGuide oz. slika iz nvidiine strani:
Hvala za odgovor; če te bo kaj bolj podrobno zanimalo o CPUjih, mi pošlji ZS.
PerfHUD zelo očitno zelo natančno spremlja porabo memorije:
Iz PerfHUD6-UserGuide oz. slika iz nvidiine strani:
Hvala za odgovor; če te bo kaj bolj podrobno zanimalo o CPUjih, mi pošlji ZS.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Zelo verjetno avtor Rivatunerja ve za tole, ampak mu nvidia stoji z pištolo na glavi, če bi hotel kaj uporabiti?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Pomojem mu noben glih ne drži pištole na glavi. IMO je večji problem ker tole potrebuje vklopljen instrumented del driverja (registry key, ~5-10% slabši performance) in je izključno NV only.
Jst ::
Aha, torej lahko API klice dobiš v d3d.mode samo v debug načinu?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Huh? NVPerfAPI nima čisto nič z D3D (ali OpenGL)... To je poseben API od NVidije, ki se pogovarja direktno z NV driverjem.
Jst ::
Sej ti pravim, Jaz sem CPU guy. Zato včasih butnem kakšno neumnost, ampak sem vesel, da me popraviš.
Bil bi tudi GPU guy, sem se nekaj ukvarjal z dx7 in ko sem videl kakšne svinjarije si moral početi, sem si rekel: "I'll stick to the bright - CPU - side of the moon." Čeprav sedaj, dx10 in clean slate me spet vleče, ampak nimam časa za tak hobi. Dan ima samo 24ur, žal...
Bil bi tudi GPU guy, sem se nekaj ukvarjal z dx7 in ko sem videl kakšne svinjarije si moral početi, sem si rekel: "I'll stick to the bright - CPU - side of the moon." Čeprav sedaj, dx10 in clean slate me spet vleče, ampak nimam časa za tak hobi. Dan ima samo 24ur, žal...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Nvidia system tools 6.02, torej verzija več, kot tista, s katero sem jaz imel težave, opisane v prvem postu.
Ta se več ne tepe z Avastom in lepo prikazuje tudi GPU/Shader/Memory clocke in jih pusti navijati.
Še vedno pa nimam nikjer opcije kalibracije.
Plus kaj sem še opazil... in to je KRUTO! Prej, na XPjih, mi je GPU Fan avtomatsko spreminjalo in če pogledam v NiBiTor, potem vidim, da je nastravljeno, da ventilator dela tako, da je temp 78.
A v Visti 64x sp1 in s temi driverji ventilator dela vedno enako. Prej je bila opcija "Automatic" in "Manual", sedaj je samo manual in dela vedno tako, kot je pač nastavljeno. Tudi če si nastavim "New Rule" in dam za spremenljivko Controlled Element GPU Fan, Input GPU0 Temp in "narišem" krivuljo. Ne dela.
--
(177EU VIsta Ultimate vredna NI!!)
Ta se več ne tepe z Avastom in lepo prikazuje tudi GPU/Shader/Memory clocke in jih pusti navijati.
Še vedno pa nimam nikjer opcije kalibracije.
Plus kaj sem še opazil... in to je KRUTO! Prej, na XPjih, mi je GPU Fan avtomatsko spreminjalo in če pogledam v NiBiTor, potem vidim, da je nastravljeno, da ventilator dela tako, da je temp 78.
A v Visti 64x sp1 in s temi driverji ventilator dela vedno enako. Prej je bila opcija "Automatic" in "Manual", sedaj je samo manual in dela vedno tako, kot je pač nastavljeno. Tudi če si nastavim "New Rule" in dam za spremenljivko Controlled Element GPU Fan, Input GPU0 Temp in "narišem" krivuljo. Ne dela.
--
(177EU VIsta Ultimate vredna NI!!)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ZlomljenZob ::
Mabe pa zanima, kaj je sploh fora teh 64bitnih windowsow...kaj sploh pridobiš?
Ali je slika lepša, bolj globoka ali kaj, tega pa res ne wem...
Ali je slika lepša, bolj globoka ali kaj, tega pa res ne wem...
t3hn0 ::
predvsem v spremenjeni arhitekturi, imas zmoznost poganjat x64 aplikacije, lahko uporablas vec rama...
^.^
Jst ::
2 stvari me zanimajo:
1. Driver Download na nvidia.com:
Označiš Visto 64, Geforce 8 in ti ponudi 175.19.
Če pa označiš Geforce 9, ti ponudi 177.79. Pogledaš kateri produkti so podprti in najdeš geforce 8800 gts 512, katerega si sam lastim.
2. Fan Speed. Kako za vraga driverju dopovedati, da naj sam spreminja hitrost vrtenja ventilatorja zvezno s temperaturo. Naredil sem profil. Nastavil, da ko se zaženejo windowsi, naj zače veljati. Nič. Nastavil, da ko se zažene igra, naj začne profil veljati. Nič. Ventilator se vrti vedno enako hitro, kot je nastavljeno. Profila nikakor noče upoštevati. Why, why, why!!
1. Driver Download na nvidia.com:
Označiš Visto 64, Geforce 8 in ti ponudi 175.19.
Če pa označiš Geforce 9, ti ponudi 177.79. Pogledaš kateri produkti so podprti in najdeš geforce 8800 gts 512, katerega si sam lastim.
2. Fan Speed. Kako za vraga driverju dopovedati, da naj sam spreminja hitrost vrtenja ventilatorja zvezno s temperaturo. Naredil sem profil. Nastavil, da ko se zaženejo windowsi, naj zače veljati. Nič. Nastavil, da ko se zažene igra, naj začne profil veljati. Nič. Ventilator se vrti vedno enako hitro, kot je nastavljeno. Profila nikakor noče upoštevati. Why, why, why!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Senitel:
V tej temi sva imela debato o Virtualizaciji GPU pomnilnika in kako je nemogoče dobiti porabo rama iz grafične.
V Win7 to očitno JE možno:
Kako pa Unwinder ni tega implementiral v Rivatuner Statistics Server? Oziroma, kako je to v gpu-z možno, da prikazuje količino porabljenega rama na grafični?
V tej temi sva imela debato o Virtualizaciji GPU pomnilnika in kako je nemogoče dobiti porabo rama iz grafične.
V Win7 to očitno JE možno:
Kako pa Unwinder ni tega implementiral v Rivatuner Statistics Server? Oziroma, kako je to v gpu-z možno, da prikazuje količino porabljenega rama na grafični?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Dr_M ::
Mogoce zato, ker Unwinder ze celo vecnost ni updatal RT?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jst ::
Sedaj dela na MSI Afterburner software-u.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Dr_M ::
Da, ampak v temu se marsikatera druga funkcija manjka.
Se pa se razvija program, tako da mogoce bo.
Se pa se razvija program, tako da mogoce bo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Senitel ::
V tej temi sva imela debato o Virtualizaciji GPU pomnilnika in kako je nemogoče dobiti porabo rama iz grafične.
V Win7 to očitno JE možno:
Win7 nima s tem nič. Potrebuješ API, ki tako informacijo daje. DirectDraw vrača eno cifro (ki je lahko tolk faljena, da glava peče). V konkretnem primeru gre bolj verjetno za NVAPI, ki da bolj natančne podatke (čeprav po hitrem preletu API-ja nisem našel funkcije, ki bi to vračala).
Kako pa Unwinder ni tega implementiral v Rivatuner Statistics Server? Oziroma, kako je to v gpu-z možno, da prikazuje količino porabljenega rama na grafični?
Kaj je uporabnost tega? Če imaš 1GB grafično in ti nek API pravi, da je še 889MB frej ali to pomeni, da lahko zasedeš 889MB s teksturami, pa ne boš overflowal v sistemski ram? Ne... Povsem isto kot v CPU svetu. Če ti nek API pove, da imaš še 1GB sistemskega rama prostega, to ne pomeni, da boš lahko alociral za 1GB nekih xy struktur, brez da bodo začel page-i letet v swap...
Jst ::
Zanimivo Senitel. V XPjih sem vedno gledal porabo rama na grafični, in ko je šla čez 250 (takrat sem imel 79GS 256MB grafo), je performance padel kot iz ten story building. Recimo UT: iz avg90 na avg30.
Tako sem si vedno lahko za igre, temeljeječe na UT Engine, optimiziral igranje na avg60+, ki ga imam tako rad.
Anyway, kako pa gpuz kaže GPU Usage? Pa je pri ATI karticah to kazalo že kakšnii dve verziji prej.
edit:
*igre, temeljeječe na UT Engine
S tem sem mislil, da ga poznam in imam rad njegove ini fajle, kjer si znam vse ročno nastaviti/optimizirati.
Tako sem si vedno lahko za igre, temeljeječe na UT Engine, optimiziral igranje na avg60+, ki ga imam tako rad.
Anyway, kako pa gpuz kaže GPU Usage? Pa je pri ATI karticah to kazalo že kakšnii dve verziji prej.
edit:
*igre, temeljeječe na UT Engine
S tem sem mislil, da ga poznam in imam rad njegove ini fajle, kjer si znam vse ročno nastaviti/optimizirati.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
Senitel ::
Ja UT je znal povedat kolk stuffa je alociral right? In tako beleženje pač ni nujno točno. Če narediš 500x500 ARGB8 teksturo in naračunaš točno 1 milijon bajtov bo stvar na grafični ziher večja, ker najmanj kar bo bo dodanih nekaj padding bytov na koncu vsake vrstice. Načeloma lahko driver tu zadaj počne kar mu paše (vključno s spremembami samega formata teksture).
GPU usage pride iz istega naslova kot podatek o zasedenosti pomnilnika ali pa temperature GPU-ja... V NV primeru je to NVAPI, za ATI pa ne vem iz glave kako se njihov API imenuje.
GPU usage pride iz istega naslova kot podatek o zasedenosti pomnilnika ali pa temperature GPU-ja... V NV primeru je to NVAPI, za ATI pa ne vem iz glave kako se njihov API imenuje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam ControllerOddelek: Novice / Konzole | 15365 (10371) | Testman42 |
» | 3D Igre na Eee PCOddelek: Pomoč in nasveti | 1418 (1280) | hojnikb |
» | [w7x64] Nvidia Control Panel, spet problemiOddelek: Zvok in slika | 1139 (1052) | Jst |
» | [NVIDIA] GeForce GTX 200 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Strojna oprema | 20964 (11213) | Jst |
» | Popotovanje nekega odsluženega čipa (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 6017 (3183) | Geo |