Forum » Navijanje » Popotovanje nekega odsluženega čipa
Popotovanje nekega odsluženega čipa
OwcA ::
Popotovanje nekega odsluženega čipa
Predgovor
Od ustanovitve Slo-Tech 3D teama nestrpno pričakujem, kdaj bom ugledal na kakšnem pvem mestu na ORB-u napis **Slo-Tech 3D team**. Verjetno bi nam z zadostno mero sofizma (saj veste, AMD-jev procesor pod 666 MHz z Okni 98 in natanko 384 MB spomina ) tak uspah pripisal že sedaj, ampak to ni tisto pravo, absolutno. Poglejmo, če bodo meni bogovi navijanja kaj bolj naklonjeni.
Začeti je potrebno seveda v kraljevskem razredu, torej GeForce2 MX/MX400 . Upam, da mi ni treba posebaj poudarjati, da se bomo igrali v 3D Marku 2001. Na to epsko popotovanje se bo za Triglav, Sočo in žlikrofe podal Asusov Geforce2 MX400 z 64 MB DDR RAM-a. Jedro deluje privzeto pri 200 MHz, RAM pa 166 MHz (6 ns Hynixovi čipi). Izbiri kartice je botrovala ponudba (bila je pri roki) in AvAkIovi nedavni uspahi s podobnm modelom.
Še sanja se mi ne do kod bom prilezel, cilja sta dva, prvo mesto v svojem razredu, kar zahteva vsaj 5797 točk in preseči magično mejo 6000. Ako tudi tragično pogorim že pri 4000, bo ta tema vseeno skušala biti OC popotovanje, nekakšno neuradno nadaljevanje članka Osnove navijanja 1.
O napredku bom poskusil poročati kar se da "v živo".
Pa se lotimo zadeve, vsakršni predlogi in vzpodbude so seveda dobrodošli.
- spremenilo: OwcA ()
OwcA ::
Hlajenje
Kartica sicer ni ravno peklenska pošast, vseeno pa velja poskrbeti za hlajenje.
Brušenje GPU čipa
Pri tovrstnem pakiranju je čip skoraj veno konkaven ali konveksen, kar nikakor ne pripomore k hlajenju, zato ga je potrebno zravnati.
Ker pri prevelikem navdušenju obstaja nevarnost, da zbrusite preveč, si velja narisati na čip oznako, ki kaže kako enakomerno je stvar zbrušena. Sam sem za to uporabil belo barvico in z njo naslikal lično snežinko.
Hlajenje RAM-a
Nič pretresljivega, le kopica majhnih hladilnih reber prileplenih z "domačim" termalnim epoksijem, torej mešanico epoksija in silikonske termalne paste.
Za več majhnih reber sem se odločil zato, ker tako ni nevarnosti, da bi ne bila vsa v stiku zaradi razlik v višini med posameznimi čipi.Hlajenje GPU-ja
Kot naročen za to nalogo je Intelov BOX hladilnik priložen FC-PGA Coppermineom, no skoraj.
Izkaže se, da moramo pred srečnim koncem razrešiti dve nadlogi, obe povezani z netaktično postavitvijo BIOS čipa.Prva je, da je precej višji od GPU-ja.
Ako se želimo poslužiti kakšnega zajtnejšega hladilnika je nujno potrebno izdolbti vanj duplinico zanj. Moj izbranec na srečo že ima stopnjičko (za premostitev dvignjenega dela socketa), tako je zadostovalo, da sem jo nekoliko poglobil s pilo. Precej več praglavic mi je delala nestandardna razporeditev lukenj. Na koncu sem se odločil izdelati adpter iz pleksija. Hkrati se bom lahko s tem končno znebil groznega rozastega pleksija, ki sem ga staknil neznano kje.
Po treh neuspelih poskusih, ali natančneje slabih zasnovah je končno nastalo nekaj prebavljivega. Verjetno mi ni treba poudariti, da sem vrlo slikal le prvi poskus.
Hladilnik je bil že zaradi svoje prejšne službe zravnan in nato še zglajen z 600-zrnatim brusnim papirjem.
V končni fazi vse skupaj izgleda takole:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
OwcA ::
Modifikacija napetosti
RAM-i se napajajo neposredno preko AGP vodila in posledično +3,3 V linije, tako da tu nimamo kaj praskati (na tem mestu pride v poštev modifikacija napajalnika, ki se ji bomo posvetili kasneje), kaj pa GPU?
Vse kar nam je storiti je vzporedno z nožicama 5 in 6 napetostnega regulatorja UNISEM US1150 vezati upor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
OwcA ::
Navijanje sistema
Ako nameravati iti do konca in po možnosti še malo dle, se splača posebaj poiskati mejo za procesor (in preostali sistem) in grafično kartico. Kajti ako je kakšna komponenta tik pred odklonitvijo sodelovanja, lahko to upliva na navijanje ostalih. Z iskanjem popolnega ravnovesja se bomo ukvarjali na koncu, najprej poglejmo s čim bo MX sodeloval.
Procesor je Pentium 4 2,4C na matični plošči Asus P4C800-E Deluxe z za 512 MB Kingstonovih PC3500 (BH-5 čipi) HyperXov v dveh ploščicah. Napajalnik je Chieftecov 420 vatnež. Ostala navlaka je bolj ali manj nepomembna.
Operacijski sistem so zaenkrat Windows 2000 Professional SP4. Splošno sprejeto je, da so Detonatorji 44.03 najboljša izbira za 3D Mark 2001, nekoliko neposrečeno je le, da imam DirectX 9.0b, ampak nič ne de, tekom dogodkov, bom tako ali tako verjetno prešel na WindowsXP.
Matična plošča je ovešena z Vdroop, Vdimm in Vagp (hkrati tudi Vdd) modifikacijami, NB hladi tovarniški hladilnik (le termalna pasta je zamenjana), nanj je poveznjen še 60 mm YS-Techovim ventilator. Procesor hladi priložen hladilnik (seveda s spodobno termalno pasto). Vsi ventilatorji so priključeni neposredno na napajalnik (ne preko matilčne plošče).
Na prevetrenost ohišja sem težko ponosen, le stranica je odprta, po potrebi bom dodal še kakšen 120 mm ventilator.
Najvišja stabilna frekvenca procesorja je 3496 MHz z napetostjo 1,6 V, kar pri mnogokratniku 12 nanese 291 MHz FSB. Vagp je 1,8 V. RAM-i delujejo v načinu 5:4 (233 MHz) pri zakasnitvah 2-2-2-5 in napetosti 3,2 V, Vagp je 1,8 V. PAT je vklučen, kot tudi Turbo način. DRAM burst length je 8, DRAM Idle Timer: infinite, DRAM Refresh Rate 64 μs. Hyper-Threading je zaradi izbire operacijskega sistema izključen. Frekvenca AGP vodila je 72 MHz, PCI pa 36 MHz.
V BIOS-u je še nekaj nastavitev, kot je frekvenca AGP vodila, AGP aparture size, izklopitev vseh integriranih naprav... s katerimi se bom ukvarjal, ko bo vsaka točka štela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Zheegec ::
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
DjTonic ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DjTonic ()
DjTonic ::
Pa gf 4 ti ;)
Ne 44.03 so za FX-a. GF4 ima rada kakšne 40.52, 40.72 pa še mogoče 42.01.
Za GF2 bi znali biti kakšni 30.82 dobri. Poskusiš lahko še z 40.52 ter 41.09.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DjTonic ()
OwcA ::
Tweakanje
Za začetek sem pognal test pri bolj ali manj privzetih nastavitvah. Te vklučujejo prej našteto, le da je bil procesor na "samo" 280*12. 2962. Ah ja, še veliko dela na čaka. Nekoliko hladen tuš je bilo tudi spoznaje, da prehod na 291 MHz ni spremenil rezutata niti za piko .
Windows 2000
Do neke mere (toliko, da je bilo vsakodnevno delo mogoče) so bila ta potweakana že prej. Ker so te optimizacije trivijalne in jih je moč najti širom preko interneta, se v njih ne bom poglabljal. Poglejmo si raje, kaj lahko storimo, ko imamo pred očmi le en cilj.
Najbolj osnovna stvar, ki jo lahko naredite je, da željenemu programu nastavite prioriteto na "Real-Time". To lahko naredite bodisi preko Task Managerja, bodisi zaženete program preko ukaza start. Najelegantnejša rešitev je gotovo uporaba CMD skripte, kar sem naredil tudi sam. V prazno tekstovno datoteko napišete
Start /realtime 3DMark2001SE.exein vse skupaj shranite kot nekaj.cmd (pot seveda prilagodite svojim potrebam) v mapo kjer domuje 3D Mark 2001. Namesto programa nato poženete to datoteko.
Naslednja žrtev so servisi. Za delovanje 3D Marka ne potrebujete skoraj nobenega, zato jih kar pogumno izklopite, namreč tistih, ki so nujni za delovanje sistema, tako ali tako ni mogoče izklopiti. Kar nekaj klikanja, kaj? Tudi to opravilo si lahko olajšamo s preprosto skriptno datoteko. Za vsak servis dodamo vrstico net stop "[ime servisa]" (narekovaji so zato, ker imajo nekateri servisi ime sestavljeno iz večih besed):
net stop "Windows Management Instrumentation" net stop "Server" net stop "Removable Storage" net stop "Logical Disk Manager" net stop "Workstation" ...Za uspostavitev prejšnega stanja lahko potem bodisi ponovno zaženete računalnik, bodisi si naredite podobno skripto, ker stop zamenjate s start. Pazite le na vrstni red, nekateri servisi so odvisnih od drugih.
V končni fazi bi vam moralo teči zelo malo procesov:
RivaTuner
Ako ga morda še ne poznate, RivaTuner je priričen programček za nastavljanje "skritih" nastavitev v gonilnikih ter navijanje.
Vklopite si Power user način in se malo razglejte naokoli.
Nas bosta zanimali postavki "Low level system settings" in "DirectDraw and Direct3D settings".
Prva omogoča navijanje, h kateremo se bomo vrnili kasneje, in nekaj nastavitev povezanih z AGP-jem. Vklopiti velja tako "fast writes", kot tudi "sideband addressing". Če je katera izmed možnosti neaktivna, jo lahko prisilite k sodelovanju v zavihku "NVStrap driver". Mnogi trdijo, da ti dve nastavitvi neugodno uplivata na navijanje pri starejših karticah. nVidia je recimo onemogočila Sideband addressing pri prvi generaciji GeForceov, ker so imeli prevelike težave s stabilnostjo. Nekateri proizvajalci so te omejitve sicer obšli s tem, ko so zasnovali lasten PCB (moj Asus sodi mednje), ampak vseeno se velja spomniti na to, ko ne gre več.
Ker napačne (preveč agresivne) nastaitve tu lahko povzročijo pretežno nedelovanje sistema, si velja zapomniti, da se, če med nalaganjem Oken, po tem, ko se prijavite, držite tipko CTRL, packanje v RivcaTunerju ne aktivira.
Sedaj pa še nastavitve povezane z Direct3D gonilniki (z OpenGL se ne bomo ukvarjali, ker je 3D Mark 2001 izključno Direct3D test, tako ali tako pa so analogne Direc3D nastavitvam).
Pod "Mipmapping" se velja pozabavati z LOD, za kar je potebno vklopiti "Enable user bitmaps". Začetni razpon je sicer precej omejen, zato ga zvečajte (vrednost 15 omogoči celoten interval) v "Power User"->"Nvidia\Global\". O tem kako in kaj z LOD je kopica mnenj. Zdi se mi, da je izrazito odvisen od GPU-ja in verjetno celo od sistema. Še najbolj salamonska vrednost je 4, ako pa ima kdo kakšne boljše ideje, pa se naj ojunači. To je še ena izmed nastavitev, za katero velja, da bom z njo bolj resno eksperimentiral, če mi bo manjkalo samo še prgišče pik.
Gremo naprej. "Depth Buffering" se mi zdi, da ne igra nikakršne vloge, saj DirectX 8 in novejši teh vrednosti ne upošteva, čeprav tu nisem povsem prepričan v svoj prav. Nekaj testov je še DirectX7. Predlogi?
Zavihek "Blitting" je pomben samo za DirectDraw, tako da ga lahko preskočimo.
Pod "VSynic" izklopite vertikalno sinhornizacijo vedno in povsod. "Prerender" zgleda kot še ena zanimiva nastavitev, še posebaj zato, ker je grafična kartica ozko grlo, a mi ni nikjer uspelo najti kakšnih pametnih priporočil do koliko se ga splača potisniti, zaenkrat naj ostane pri 3.
Pri teksturah kaj več od preklopitve "Texture filtering preferences" na kaj drugega kot "Highest preformance" niti ni za postoriti, kot tudi ne v zavihku "Compatibilty".
Ostane le še zameglevanje tekstur, ki ga nonšalantno izklopimo.
Poglejmo, kaj smo z vsem tem copranjem pridobili. Hip, hip, strašni trik, 3187 točk. Napočil je čas za navijanje ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
MilkyWay ::
OwcA ::
Trenutno sme pri 262/215, kar je med testiranjem stabilnosti (bolj na mestu bi bilo delovanja, ker so artefakti že pošteno negravžni ) naneslo 4095. Pri tem velja opzoriti, da je bilo v ozadju odpritih več programov.
Bom kasneje naredil še eno ponovitev "za res".
morphling1 ::
Moje izkušnje z Riva Tunerjem. Potem, ko sem sprobal res veliko kombinacij, sem prišel do sklepa, da je najhitreje na default nastavitvah samo LOD na 4 in to je to, včasih sicer pomaga izklop fog emulation in antialiasinga, to velja za GF4, če je pri GF2 MX kaj drugače pa ne bi vedel :)
AvAkI ::
Med katero kategorijo pa spada moja grafična kartica, glede na to da je Quadro 2MXr in ne GeForce 2 MX?
Katere driverje naj uporabim?
Velja tudi 3d Mark 2003 ?
lp Andrej
OwcA ::
Med katero kategorijo pa spada moja grafična kartica, glede na to da je Quadro 2MXr in ne GeForce 2 MX?
Lahko, da kar Gf2MX, ne vem. Poženi 3D Mark in poglej.
Katere driverje naj uporabim?
Sam bom poskusil še s 30.82.
Velja tudi 3d Mark 2003 ?
Seveda, samo da so stopnjičke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
AvAkI ::
Danes zjutraj sem poizkušal doseči kar najboljši rezultat v 3D Mark-u 2003. Dosegel sem 183 točk, kar prinese 2. mesto v kategoriji MX/MX400 z certificiranimi driverji-52.16
Aja..grafično sem moral z RivaTuner-jem modat v GeForce, ker me je prej, ko sem imel Quadro vrglo v neko drugo kategorijo. Ugotovil sem, da če je frekvenca GPU-ja nad frekvenco RAM-a, dobiš slabši rezultat. Rekordni rezultat sem dosegel z frekvencami 223/233, sicer na ORB-u piše 222/232, ker je bilo v resnici 232,9 .
Potrebno je najti pravo rezmerje GPU:RAM.
Z hitrejšim PC-jem bi 100% lahko zasedel prvo mesto (189).
p.s. Athlon je bil navit na 1620Mhz pri 2.5v, mojih 384MB SDR RAM-a pa je delovalo pri 154Mhz pri vseh nastavitvah na ful (cas2,turbo,Hi,....).
lp Andrej
sajko ::
eny ideas ??!
T0RN4D0 ::
drugač pa zanimiva tema
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
OwcA ::
@AvAkI: to mi deli!
Bom še sam poskusill.
bozicek ::
Trenutno je meni ratalo priti na prvo mesto v svoji skupini.
http://service.futuremark.com/servlet/I...
Upam, da bo link delal. Ce ne je pa tu print scr:
Ampak je se malo rezerve. A ima kdo idejo kako bi rame hladil? Gor imam rebra, samo bi se dalo se visje, ker mi pri 360 zacne artefakte kazati. Rabil bi recimo nekaj takega kot fen, samo da bi mrzel zrak pihalo.
Sedaj piha gor en 80mm vent samo je malce premalo
DjTonic ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DjTonic ()
Pyr0Beast ::
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
OwcA ::
Malo sem brskal po ORB-u, vidi se, da to ni ravno vrhunsko privlačen razred -- vsakdo uporablja druge gonilnike, torej ni nihče kaj prida preizkušal.
Skrbi me, ker nič kaj ne kaže, da bi zviševanje napetosti pripomoglo k dviganju frekvenc. Trenutno sem obtičal pri 282/217. Na navijanje RAM-a dviganje napetosti sploh ne upliva (vsaj ne dvig iz 3,3 V na 3,6 V), pri jedru je nekoliko boljše. Skok iz 2,0 V na 2,4 V je doprinesel 20 MHz, kaj več pa ne obrodi sadov. Deloma verjetno tudi zato, ker pod obremenitvijo pade za več kot 0,1 V in je zelo pogojena z 3,3 V napetosjo na napajalniku. 3,6 V tu zadošča za le 2,55 V na kartici.
Nihanja bom poskusil omejiti z vezavo še kakšnega kondenzatorja, glede spomina, pa bo treba poseči po bolj skrajnih metodah. Naslednja stvar na vrsti je tako modificiranje BIOS-a.
OwcA ::
Modificiranje +3,3 V linije napajalnika
Večina ATX napajlnikov ima senzorsko linijo za +3,3 V, kar nam omogoča podobno postopanje kot pri ostalih modifikacijah napetosti.
Ponavadi je rjave barve, druga je vedno oranžna, in tanjša izmed dveh zič, ki izhajata iz istega pina. Ako je takšnih dvojic več, vaš napajalnik nadzoruje več napetosti, potemtakem lahko postopek seveda ponovite tudi za ostale.
Skratka, nekako moramo izsiliti padec napetosti na senzorski liniji. V ta namen zaporedno z njo vežemo 10 Ω fiksen upor (v praksi žico prerežemo in vežemo le-tega med odrezana konca) nanj pa vzporedno (torej povežemo z zemljo) 1k Ω trimer.
Na začetku ga nastavite na največjo upornost in jo nato zmanšujte dokler napetost ne doseže željene vrednosti.
V kolikor vas skrbi, da boste kaj uničili med testiranjem, lahko napjalnik zaženete brez matične plošče tako, da naredite kratek stik med pinom 14 (zelena žica) in zemljo (katerakoli črna žica).
zile ::
Najbrž to že veš, ampak mogoče drugi obiskovalci foruma še ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zile ()
Zheegec ::
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
OwcA ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
OwcA ::
Vesoljc ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vesoljc ()
OwcA ::
OwcA ::
DjTonic ::
OwcA ::
bozicek ::
Zanimivo. Meni, recimo se pozna za okoli 220 pik ce iz 200FSB (2200) dam na 210FSB (2300)
OwcA ::
Detonatorji 40.72 v navezi z LOD 15 in 80 MHz na AGP-ju (za slednje dvomim, da kaj drastično pripomore) so obrodili sadove. [ http://service.futuremark.com/compare?2... Prvič čez 4200].
OwcA ::
Boki_ ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boki_ ()
OwcA ::
Ena od težav je v tem, da pod obremenitvijo napetost na jedru krepko pade. Vhodna napetost na IRU1150 je 3,07 V, kar je ob 3,3 V liniji pri 3,60 V (merjeno na ATX konktorju) precej neprijetno. Treba je upoštevati, da tudi da izkoristek ni popolen, tako imamo napetost na jedru v mirovanu in pri nizki frekvenci 2,7 V. Če sedaj kartico navijemo in jo pošteno obremenimo se voltmeter ustali pri 2,53 V.
Kaj nam je torej storiti? Zasekati v beštjo pri glavi, precej dobesedno. Sodeč po specifikacijah lahko IRU1150 napajamo (Vin) z vse do 7 V kar nanese največ 5,25 V na izhodu. Kaj ko bi mu torej privoščili eno pošteno porcijo. Recimo 5 V.
Vse kar je treba storiti je prekiniti obstoječo sled in na Vin prospajkati žico, ki bo vodila do kakšnega 5 V izvora (recimo MOLEX konektor). V navodilih priporočajo kondenzator na vhodu, ampak ker bo sedaj razlika med njim in izhodom precej večja tako ni nevarnosti prevelikega padca, nihanja pa bodo polovili kondenzatorji na izhodu. Bolj se splača okrepiti slednje, ker tako izničimo še nihanja, ki jih proizvede čip sam.
Jutri poskusim in poročam.
Fury ::
Velik srece
edit: popravil typo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fury ()
Azrael ::
Nihanja in padci napetosti na dovodnih žicah (bolj so dolge, slabše je - induktivnost) so v tvojem primeru zelo veliki (GPU je ima tokovmo porabo v impulzih) in to se hitro pozna pri kvaliteti napajanja, elektroliti na izhodu iz regulatorja tega problema ne morejo rešiti, ker ko je napajalna napetost pri velikem tokovnem impulzu prenizka (če na vhodu ni nič), nimajo izhodni elektroliti odkod vzeti - napetost pade, GPU dela napake in zmrz...
Drugače pa veliko sreče, s tem posegom boš prišel na zelo spolzka tla...
LP, Azrael
OwcA ::
@Azrael: Hvala za nasvet, kako naj vežem kondenzatorja?
OwcA ::
Modifikacija regulatorja napajanja
Ena od težav je v tem, da pod obremenitvijo napetost na jedru krepko pade. Vhodna napetost na IRU1150 je 3,07 V, kar je ob 3,3 V liniji pri 3,60 V (merjeno na ATX konktorju) precej neprijetno. Treba je upoštevati, da tudi da izkoristek ni popolen, tako imamo napetost na jedru v mirovanu in pri nizki frekvenci 2,7 V. Če sedaj kartico navijemo in jo pošteno obremenimo se voltmeter ustali pri 2,53 V.
Kaj nam je torej storiti? Zasekati v beštjo pri glavi, precej dobesedno. Sodeč po specifikacijah lahko IRU1150 napajamo (Vin) z vse do 7 V kar nanese največ 5,25 V na izhodu. Kaj ko bi mu torej privoščili eno pošteno porcijo. Recimo 5 V.
V ta namen moramo prekiniti obstoječo sled in na Vin prospajkati žico, ki bo vodila do kakšnega 5 V izvora (recimo MOLEX konektor).
Z nožem previdno prekininemo sled tik pred nožico regulatorja. Praskati je potrebno toliko časa, da odstranimo ves epoksi iznad povezave in nato prekinemo še to. Brez večje škode lahko preizkusimo ali rez dovolj globok s tem, da kartico priklopimo nazaj in zaženemo računalnik in zmerimo napetost na tej nožici. Ako je ni, smo s tem korakom opravili.
Tokrat bomo uporabili nekoliko debelejšo žico, ker se bo po njej pretakal precejšen tok. Sept priporočam uporabo vmesnega konktrja pritrjenega nekam na PCB, saj je tako manj možnosti, da bi po nesreči odtrgali žico iz nožice (pa še bolj urejeno zgleda ). Vse kar nam preostane je, da regulator s to prekrasno novo žico priklopimo na napajanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Azrael ::
LP, Azrael
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slo-Tech 3D Team: 3D Mark 2003 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Navijanje | 93355 (45293) | Shark-357 |
» | Slo-Tech 3D Team: 3D Mark 2001se (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Navijanje | 72371 (25551) | Shark-357 |
» | 3d mark 2003 (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Navijanje | 33258 (17405) | R33D3M33R |
» | 3DMARK 2001SE build330 (strani: 1 2 3 4 … 22 23 24 25 )Oddelek: Navijanje | 58730 (27462) | LittleDevil |
» | Flešanje gf4 420??? (strani: 1 2 )Oddelek: Navijanje | 4034 (3291) | Keki |