» »

Dogodki na cestah

Dogodki na cestah

««
11 / 15
»»

Pyr0Beast ::

Prehiteva se s polno močjo motorja, ne z največjim navorom. Polna moč se pa nekje razvije na 2xnih obratih največjega navora.

Samo, če ti ni treba prehitevat in se ti ne mudi ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jrtjtejtt ::

Še en dogodek za deliti z vami. Se peljem iz Velenja proti Konjicam in tam v enih bregovih, malo pred odcepom za Dobrno, se en heroj v popolnoma nepreglednem ovinku v hrib navzgor in preko polne črte spomni, da bi prehitel voznika pred sabo. Jaz peljem ene 80 in naenkrat 30/40 m pred mano ta model na mojem pasu. Sreča, da je ravno začel s prehitevanjem in se je nekako uspel spravit na svoj pas nazaj, seveda ob izdatnem zaviranju z moje in njegove strani. Če bi se spravu prehitevat sekundo, dve prej bi ga direkt čelno nabasal.

w00tnes ::

@solatko: glede na to kaksen promet je bil z nasprotne smeri si nebi upal prehitevati tovornjaka + avtomobila niti z BWMjem (v skarjice pac ne mislim vozit... enkrat uspe drugic pa gledas kako lepo notranjost ima tisti, ki je pripeljal nasproti)
In kljub 86tim konjem, zadeva se v 2. komaj potegne (pomoje je masina zastana - ga je prej dedek vozil in je vecinoma samo stal v garazi)

solatko ::

Seveda imaš mašino zapacano (tudi poraba je večja). Pojdi na AC in nekaj časa vozi v tretji pod full gasom (kakšen km ali dva), to par krat ponovi, ker ima elektronika v hyundaih nek spominski efekt in se prilagodi na način vožnje. Po dveh do treh takšnjih manevrih, boš opazil, da ti avto dosti manj pije, pa še bolj živahen bo postal (preverjeno deluje - sinov accent je bil tudi v rokah starjše mamce in je po teh manevrih postal popolnoma drug avto. Iz 50 v tretji potegne kot strgan), razlika v porabi bo okoli -1l/100km, kar pa tudi ni zanemarljivo.

gzibret ::

> Se peljem iz Velenja proti Konjicam in tam v enih bregovih, malo pred odcepom za Dobrno, se en heroj v popolnoma nepreglednem ovinku v hrib navzgor in preko polne črte spomni, da bi prehitel voznika pred sabo.

He he he... Poznam ta ovinek. In podivjane lokalce na njemu. Eden kolega (je še živ) je prav postavljal (ali pa še postavlja, ne vem...) hitrostne rekorde na njem. Ne boš verjel, prišel je nekje do 130 km/h.
Vse je za neki dobr!

Pyr0Beast ::

Sicer res ni treba v tretji po ac vozit, lako pa speljuješ bolj agresivno. Recimo v prvo do 20, 2 do 60, 70, 3ji 100, 4 120 .
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Dr_M ::

EH parkrat stisnes za sekundo do blokade, pa bo :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

Pyr0Beast - Traja kar nekaj časa, najhitreje je tako, da nekaj časa voziž v čim višjih obratih in računalnik postavi drugačna razmerja in način vožnje.

Dr_M ::

Ubistvu je najbols odklopit akumulator za ene pol ure, da se racunalnik resetira.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

w00tnes ::

Um, pomoje nima racunalnika... je LS (ne GLS), letnik ~97 (nevem tocno - v glavnem nima nic, samo volan, bremze pa masino, sedeze so pa gratis zraven dali :D)

solatko ::

Vsi avti imajo računalniško krmiljeno mašino, saj drugače ne gre (ni več fergazerjev - vplinjačev), pri vseh je vbrizgavanje goriva in delo ventilov elektronsko krmiljeno.

Pyr0Beast ::

Vsi avti imajo računalniško krmiljeno mašino, saj drugače ne gre (ni več fergazerjev - vplinjačev), pri vseh je vbrizgavanje goriva in delo ventilov elektronsko krmiljeno.
Za ventile si nebi upal reči, da so elektronsko krmiljeni, ne še.


Malce zaspano mašino je treba polahko prilagajati na obrate, ne na silo. Preveri tudi filter, nastavitev mešanice in svečke.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

AngelOfDeath ::

Vsi avti imajo računalniško krmiljeno mašino, saj drugače ne gre (ni več fergazerjev - vplinjačev), pri vseh je vbrizgavanje goriva in delo ventilov elektronsko krmiljeno.


za upravljanje ventilov ponavadi skrbi jermen ali pa veriga ;)

za elektronski vbrizg pa rabiš motorni računalnik
edit: Slovnica

energetik ::

Vsi Accenti od začetka imajo računalnik oz. ECU. MIslim da ima nek fiksen pomnilnik in še zraven nek prilagoljiv. Oba skupaj pa določata čas in trajanje vbrizga ter vžiga svečk.
@solatko: a misliš da bo kar pridobil nekaj 10 kW, če ga bo malce teral po AC? Tuki gre za detajle. Pa ne govort o zaspanih mašinah, sej niso živa bitja.

jrtjtejtt ::

> Se peljem iz Velenja proti Konjicam in tam v enih bregovih, malo pred odcepom za Dobrno, se en heroj v popolnoma nepreglednem ovinku v hrib navzgor in preko polne črte spomni, da bi prehitel voznika pred sabo.

He he he... Poznam ta ovinek. In podivjane lokalce na njemu. Eden kolega (je še živ) je prav postavljal (ali pa še postavlja, ne vem...) hitrostne rekorde na njem. Ne boš verjel, prišel je nekje do 130 km/h.


Če mislima isti ovinek, pol svaka jim čast, ker jaz tam več kot 90, mogoče 100 ne bi upal peljati. Že pri 80 se konkretno čuti da te hoče ven odnest.

St@jler ::

Danes na Lj obvoznici se je nek voznik s CE registracijo očitno ustrašil tiste bele črte, ki zapira vključevalni pas in se je tam ustavil, ter čakal, da se bo vključil v promet, ki leti s 100+ km/h :D Ne, to ni tam, kjer je delo na cesti in so STOP znaki na uvozih.

solatko ::

Računalniki v avtomobilih, so narejeni tako, da imajo nek spominski efekt uporabe gasa, če pritiskaš sunkovito, če voziš polahko in tako prilagodijo napajanje motorja na največkrat uporabljeno kombinacijo. Razlike so sorazmerno majhne, razen če dobiš avto, ki se je vozil izredno počasi, skozi v nizkih vrtljajih, pri takem avtu pa je razlika zelo opazna. To se naredi tudi z resetom računalnka, kar pa najbolje storijo na servisu (je pa nekaj za plačat).

Utk ::

St@jler, Celjani so itak poglavje zase. Se jih bojim še bolj kot zagrebčanov.

jrtjtejtt ::

St@jler, Celjani so itak poglavje zase. Se jih bojim še bolj kot zagrebčanov.


Odvisno od grba. Najhujši so Žalčani, ki imajo zmaja. Vseeno pa Kranjčani vse posekajo po neumnostih na cesti, pa Mariborčani, pa....

Dejte no, lepo prosim. Od kod lahko po registraciji sklepate na vozniške sposobnosti. Pa da ne rečem, da tablica sploh ni več vezana na nič. MOj frend ma LJ tablco, pa je iz Štajerske, drug je iz lj pa ma MB...

Utk ::

heh, ti si kar misli, da se ne da sklepat. Jaz sklepam, in parkrat me je to že rešilo. Ko sem točno vedel, da bo Celjan pred mano naredil nekaj butastega, in je res. Pa ne enkrat.

McMallar ::

No, na celjane pa moraš v veliki večini primerov res pazit...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

jrtjtejtt ::

Očitno so se Celjani zarotili proti tebi...

McMallar ::

Proti meni? :D Mogoče. Verjetno zato, ker imam ženo z njihovega konca... :D
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

solatko ::

Nič boljši niso Domžalčani.

kronik ::

CE tud pri nas v MB delajno najevč sranja. Primer: zavija levo, vklopi pa desni smerokaz (to sem videl zadnjic v LJ). To pa res samo celjanu lahko rata :D

jrtjtejtt ::

No se bom pa še jaz pridružil: MB so na avtocestah daleč največji divjaki. Vsak drugi, ki pelje mimo mene kakih 180-200 ima MB registrsko.

perci ::

Tole ugotavljanje (ne)sposobnosti voznje, glede na stalno prebivalisce, naj se zaključi. Ste čist offtopic.

T0RN4D0 ::

Tisti, ki se je ustavil na koncu pospeševalnega pasa je by the book naredu prav. Kako se bo vkluču iz nule, če mu ni uspel prejsicer ne vem, ampak v avtošoli učijo tako :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Pyr0Beast ::

Za vklučevanje na AC potrebuješ hitrost vsaj 80kmh, raje 90 ali še več. Skoraj vsako vožnjo vidim kakšnega, ki se pricijazi gor s malenkost več kot 50imi. Pospeševalni pas je zato, da na njem pospešiš do hitrosti ostalih vozil.
Ustavljanje na pospeševalnem pasu se mi zdi, da ni prepovedano (pa bi moglo bit). Če se ne moreš vključiti pa pač pelješ po odstavnem toliko časa, dokler to ni možno. Da bi se pa ustavljal = nesreča.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

jrtjtejtt ::

Res je, eni ne razumejo pomena pospeševalnega pasu. Zadnjič grem v CE na Ac in model pred mano po tem pasu skos ene 60 in gleda levo nazaj, kdaj bo lahka skoču na AC. Seveda pa sta bla v tem trenutku na desnem pasu dva tovornjaka, ki sta peljala ene 90 in sta praktično modelu onemogočla vključit se na pas. Če bi človek prej lepo nateral avto, bi se vključu pred njima, tako je pa pol še premzal na pospeševalnem pasu, da sta šla tovornjaka mimo. Seveda sem jaz obtičal za njim in potem sem lahko izvajal smrtonosni manever vključevanja na AC z brzino 40 km/h.

šernk ::

ja z izjemo da se ponekod pospeševalni pasi končajo z zidom ali ograjo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Jah, tam je pa treba skoraj malo izsilit. Je pa res, da moraš imeti dober timing in pogledati kam se boš vključil še preden se začneš vključevati.

Poleg tega grem jaz na takih odsekih raje na 'prehitevalni' pas (če je možnost) in tako omogočim lažje vključevanje ostalim osebkom. Drugače pa ja, mal po bremzi, pa kakšnega spustiti naprej pa je.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

pa vsi grejo na AC na začetku pospeševalnega pasu, mislim adijo pamet.

Pyr0Beast ::

Zato se jim pa treba preventivno umaknit. [>:D]
A še ne veš, da ima pospeševalni pas prednost ? [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Utk ::

pa vsi grejo na AC na začetku pospeševalnega pasu, mislim adijo pamet.


Na AC moraš it takoj, ko je frej. Ne da si na pospeševalnem do konca in čakaš da kdo pride, da ga potem res izsiliš.

solatko ::

V kateri avto šoli učijo, da se moraš ali lahko ustaviš na pospeševalnem pasu. Pravilo je, da pridobiš takšno hitrost, da se vključiš pred avto, ki ga vidiš (tako je mene učil inštruktor, v avtošoli ZŠAM leta 1980). Vključevanja iz pospeševalnega pasu in krožišča, so najbolj varna križišča v prometu, če se udeleženci znajo obnašat, če pa že pride do nesreče, pa so posledice samo na plehu.

KandazaR ::

Ko se pospeševalne pas zapre se moraš ustaviti (in počakati da se lahko vključiš) če se še nisi uspel vključiti v promet (zakar moraš biti izredno lesen ali pa imeti veliko nesreče, da se ti ne uspe vključiti že prej). Vožnja po odstavnih pasovih je drugače kazniva.

Pyr0Beast ::

Vožnja po odstavnih pasovih je drugače kazniva.
Ja, ampak ne, ko se zaradi zgoraj omenjenih razlogov ne moreš vljučiti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Pyr0Beast - tako je, vendar, le redki uvozi so tako kratki, da ne moreš s povprečnim avtom doseči 100 + km/h, kar je pa praviloma zadosti, za varno vključitev, s 60 pa zelo težko, sploh na LJ-ski obvoznici. Tu pride do izraza odzivna sposobnost voznikov, treba je po gasu in pred tistega, ki ga vidiš na svoji levi z malenkost višjo brzino, ker nazaj nimaš časa in možnosti pogledat (ponavadi se zelo slabo vidi iz pospeševalnega pasu na desni vozni pas, ogledalo je v mrtvem kotu, z obračanjem glave fajn nazaj ima pa tudi dosti vozniko probleme, ker te že varnostni pas omejuje, če je pravilno nastavljen), teh manevrov te naučijo v dobrih avto šolah.

T0RN4D0 ::

Pyr0beast, praviloma se pač moraš ustavit če si preveč lesen da se ti ni uspelo vključit, get it? Ne gre se za to da po zdravi kmečki logiki, če se pospeševalni spremeni v odstavnega pač zapelješ na odstavnega in se potem vključiš, ampak samo povem kako naj bi to šlo uradno. :)

Sicer pa če si prelesen da bi se obrnu nazaj in pogledu bolš da se ne vključuješ sploh nikamor. :\ No ja, sicer maš na pospeševalnem dost časa da prečekiraš notranje in levo ogledalo... no ja sploh so te AC čist lepo narjene, najdeš pa kje kakšno počivališče kjer padeš direkt na AC, tam zna bit mal bolj nerodno, sploh če si v kakšnem zamorjenem kombiju naloženem do vrha in nucaš dobro minuto da notr 100 dobiš... :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

darkolord ::

če si preveč lesen da se ti ni uspelo vključit

Aha. To, da se romunski kamioni vozijo po voznem pasu, medtem ko se vključuješ, torej pomeni, da si lesen?

T0RN4D0 ::

Jap :) Če maš kamijon (al pa magar dva) in jih ne uspeš al prehitet al pa počakat in se vključit, si lesen. Pa če je kamijon bolgarski, romunski, al pa makedonski, niti nima kakšne blazne veze.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

b ::

če si preveč lesen da se ti ni uspelo vključit

Aha. To, da se romunski kamioni vozijo po voznem pasu, medtem ko se vključuješ, torej pomeni, da si lesen?


Ja, ali pa ne voziš avta.

(beri: takega vozila, ki na povprečnem pospeševalnem pasu lahko pospeši od cca 40 - 100 km/h. Po hitrem izračunu za tono težek avto in 100m pospeševalni pas to pomeni okoli 65kW)

Zanemaril sem zračni upor, veter, muhe ki se ti zaletavajo v vetrobransko steklo ipd. In to, da povprečni voznik od 40km/h ne bo pospeševal v drugi, ampak verjetno v četrti. Pol pa ne gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

Pyr0Beast ::

Ahh, 40 se pa ja že v prvi doseže, a ne ? [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Dr_M ::

Sej nima veze kok mocn avto, vazn kasn je sofer. Sm ze vidu ogromno primerkov, ko se je folk ukljuceval na AC s 50km/h, brez da bi sploh pogledal...
Mislm, da je ene 2 leti nazaj pri pocivaliscu barje zgorel en tastar, ker je na tak nacin zapelju pred kamion.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

T0RN4D0 ::

Hm, 65kw maš dovolj če maš en 3 tone težek avto/kombi in povrprečn pospeševalni pas. Vsaj jst nisem mel nikjer težave s to kombinacijo. S kakšnim tovornjakom pa ne rečem da se zna bit težavno vključit, ampak mislim da to ni predmet debate.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

balocom ::

Hm, 65kw maš dovolj če maš en 3 tone težek avto/kombi in povrprečn pospeševalni pas. Vsaj jst nisem mel nikjer težave s to kombinacijo. S kakšnim tovornjakom pa ne rečem da se zna bit težavno vključit, ampak mislim da to ni predmet debate.



Hmmm, kaj boš pol reku za 55kW pa 1 tono?>:D (sej ne zahtevam porše/m3/amg pospeškov, ampak za moje pojme je it z manj kot 80 al pa 90 na vozni pas AC samomor).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Utk ::

55kW in ena tona je čisto vredu. Dokler ni extremnih klancev :)

Pyr0Beast ::

Tut z 38kW in 700 kilami gre, je pa treba tiščat [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

sniffo ::

samomor je tudi vključevanje pri 150, če ne zijaš nazaj kaj se dogaja.

mene so v avtošoli učili, da takoj ko se zapelješ na pas za vključevanje pogledaš v ogledalo in oceniš s kakšno hitrostjo moraš pospeševat, da se lahko varno vključiš na koncu pasu. vsaj pri tovornih vozilih je tako, ne vem kako učijo za osebna.


še dve stvari so, ki jih pri nas opažam na AC:

1. najdejo se modeli, ki se pri uvozih ne umaknejo na prehitevalni pas, da bi s tem omogočili varnejše in lažje vključevanje na AC (ne poznam razloga, verjetno travme v otroštvu)

2. ko prehitevaš s počasnim vozilom kot je npr. tovornjak, daš smernik in počakaš, da se sprazne promet na prehitovalnem pasu. Če pa je na njem kolona, ki ne pelje bistveno hitreje upravičeno upaš, da ti bo nekdo dal prostor. In ker ti ga ne (kar je v SLO običajen pojav - ponavadi vsi stisnejo po gasu, ko vidijo da si dal smernik), pač enega izsiliš. Drugače ne gre.
««
11 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114530 (91552) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864667 (56387) BigWhale

Več podobnih tem