» »

Dogodki na cestah

Dogodki na cestah

««
5 / 15
»»

JohanP ::

jype, Se da dobiti track za omenjeni kolovoz do Nizozemske? Ali pa vsaj kak namig.

Kar se tiče pešcev na kolesarskih stezah, priznam, da sem se že večkrat zalotil, da hodim do rdeči stezi.
Če grem v mesto s kolesom, lahko praktično do avtobusne pri Gospodarcu vozim do 25km/h, od tam naprej pa hitrost precej pade. Sploh mimo Bavarca in dalje - bolje je iti zadaj po Prešernovi.
Neke gužve na kolesarskih stezah po Ljubljano ni, treba pa je pazit na pešce in pred prehodi čez ceste pogledat ali je prosto. Zadostuje vizualni kontakt z voznikom, ki tako prepozna tvojo namero. Priporočeno je tudi, če nakažeš smer z roko. Slednje predvsem priporočam pri križišču Dunajske z Nemško cesto. Skratka, pri prečkanjih je treba čuvat samega sebe in se ne zanašati na telepatske sposobnosti drugih udeležencev.

username ::

Če nardijo obvezno registracijo, grem stavit, da se bo 3/4 manj ljudi vozilo z bicikli.
In kaj potem? To ni pomembno.

ogromno ljudi uporablja kot sredstvo za rekreacijo po gozdnih cestah, kolovozih - kaj boš tam z registracijo..
Hja pač s tistim biciklom ne bodo vozili po javnih prometnih površinah. Tako kot ne moreš z gokartom na cesto.
Mislim, kakšen argument, no..

kar pa se tiče polne opreme koles - dokler ti mimogrede ukradejo še tako staro in oskubljeno kolo je kaj takega malo verjetno.
Ja pa kaj potem. V zakonu piše da mora biti traka in taka oprema.
Saj avto tudi lahko ukradejo. Pa boš še bicikel kasko zavaroval, a ne.

Policija pa je pri iskanju ukradenih koles praktično neučinkovita,
No evo - če bi bicikle registrirali, bi tudi policija lažje iskala ukradene oziroma bi imela manj izgovorov za sedenje na riti glede tega.

Tako da ne nakladat o tem kako naj biciklisti upoštevajo prometne predpise.
jype, a ta tvoj stavek pomeni, da po tvojem naj jih ne upoštevajo oziroma jim ni treba???
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Pyr0Beast ::

Ali pa preprosto mal 'odpasajo' zakon .. tut to se da ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

username> jype, a ta tvoj stavek pomeni, da po tvojem naj jih ne upoštevajo oziroma jim ni treba???

Ne smejo jih, ker jih to spravlja v življensko nevarnost.

username ::

?
Daj navedi en tak primer, ker to me pa res zanima.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

St@jler ::

Hehe, pod tole se pa podpišem. Če bi vozili dosledno po predpisih bi:
a) po hitrem postopku vzeli prezgodnji konec
ali
b) na raznih prehodih/križiščih bi lahko veselo čakal cel dan.

Udrihat po kolesarjih, samo zato da bi se avtomobilisti bolj varno vozili, je bull.

poweroff ::

??? Prepoved vožnje skozi rdečo luč?
sudo poweroff

jype ::

username> Daj navedi en tak primer, ker to me pa res zanima.

Po predpisih recimo ne smeš ustaviti pred zeleno lučjo, a žal pri kolesarjenju tega predpisa ne moreš upoštevati, če nočeš storiti bridkega konca.

Po predpisih ne smeš peljati po površini za pešce, kjer je na voljo kolesarska steza, a vožnja po cesti mimo narobe (na kolesarski stezi) parkiranih vozil je smrtno nevarna.

Po predpisih ni dovoljeno voziti po kolesarski stezi v napačni smeri, ampak ker na drugi strani ceste kolesarske steze ni, bi morali kolesarji pač pešačit po drugi strani ceste s kolesom ob boku. To je približno tako, kot če bi morali vozniki motornih vozil pravilno parkirati.

b ::


Poleg tega bi policisti morali preverjati tudi tehnično ustreznost biciklov. Če nimaš luči in vsega ostalega, se pač ne smeš voziti po javnih cestah/stezah. Če se kljub temu voziš, plačaj kazen. Če velja za avtomobile, naj še za kolesa.

Spet pa ponavljam idejo, da bi tudi za kolesa veljala registracija in obvezno zavarovanje, ker prav tako lahko povzročijo poškodbe in škodo. Sicer bi bile premije zelo nizke, ampak če moraš zavarovati katerokoli vozilo na cesti, zakaj ne kolesa?


Ne bi imel nič proti registraciji ipd., če bi bilo za kolesarje poskrbljeno vsaj približno tako kot za avtomobile. Recimo vsepovsod kolesarske steze, lepo ločene od pešpoti, ponekod še z več pasovi, kjer je dost "prometa", ali pa še bolje, na vsaki strani avtomobilske ceste, dva kolesarska vozna pasova v nasprotni smeri. Ne pa da se peleš po stezi in pol naenkrat lepo znak prepovedano za kolesarje, pa delaj pol kar hočeš.

Pa da ne rečem za kolesarske potim izven mest, naj si gredo odgovorni mal v nemčijo pogledat. Vsaj tam kjer sem jst bil so mel na vasi kolesarske poti. In to ne kr neki, kot je pri nas, pol metra rdeče poštrihanega na cesti, ampak lepo ločeno od ceste, široko okol meter, meter in pol!

Dokler pa tega ni, pa jaz ne bom plačal nič. Kdo bi pa od vas plačal registracijo, nadomestilo za uporabo cest, če cest sploh ne bi bilo!



Mislim, da ni noben omenjal nadomestila za uporabo cest (kar se mi zdi res nesmiselno, ker kolo ne naredi v primerjavi z avti ali celo tovornjaki res nič škode na cesti), ampak ZAVAROVANJE! Popolnoma se strinjam tudi z neke sorte "tehničnim pregledom" za kolesa.

Jaz sem lani poleti zavijal z Jadranske desno na Jamovo (v smer proti intersparu), ko je vame priletel kolesar, ki se je pripeljal po plocniku (po njegovi levi) in zavil na prehod za pešce. Na srečo je frajer nekako uspel naredit, da na mojem avtu praktično ni bilo škode, le ena praska dolga par centimetrov. Ko sem tipa nadrl kaj se gre, je odgovoril "bremze mi ne delajo". Super res.

jrtjtejtt ::

@b:
Mislim da je v citiranem odstavku navedena registracija in zavarovanje. Registracija pa mislim da pomeni plačilo cestnine. Če temu ni tako, naj me kdo popravi in se že vnaprej opravičujem ;)

EDIT: Sicer pa je moj zadnji stavek letel na plačilo teh stvari za avtomobile, ne za bicikle.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

@Roky, tako je. Ko bo pa narejena kompletna mreža kolesarskih stez v mestih in tudi med mesti (recimo LJ-Kranj, itd), ločene od ceste in lepo urejene, in ko bom lahko parkiral dobro opremljeno kolo za 300€+ brez strahu, da ga ukradejo, potem pa lahko uvedejo minimalne registracije.


ko kolesarju stopis na rep zacvili, kot sem ze enkrat rekel, kolesarji mislijo da so v prometu priviligirani in za njih ni pravil igre.
Voznja s kolesom ni pravica temvec dobrina (kakor z avtom) in potem takem, bodi zadovoljen z tistim delom kolesarske steze, ki jo imas in tam vozi po pravilih, ki so namenjena kolesarjem. Ko kolesarke poti ni, se vedi po pravilih cestne infrastrukture primerno, ce pa na nek del ceste ne smes, pac ne bos sel.
Jaz se tudi pritozujem ker regionalke niso urejene, kot bi morale biti pa vseeno placujem registracijo kakor tudi cestnino...pa verjemi, da si zelim bolj varno urejenih in hitrejsih cest . Ker pa jih ni, sem se pac moral prilagoditi vedno novim (nizjim) hitrostnim omejitvam ter manevriranju med luknjami poleg tega pa na regionalki se med vami, kolesarji.

energetik ::

Že 100x sm napisu, da imam opremljeno kolo in vozim po predpisih.
A sm zato priviligiran, če pričakujem da me ne bo avto zbil, ko pravilno peljem po kolesarski stezi? Sem priviligiran, če pričakujem pred sabo prazno kolesarsko stezo, ne pa parkiranih avtov in kokošk?
In če ni kolesarske steze in znaka za prepovedano kolesarjenje sem z enako pravico na regionalki kot z avtom in me morajo avti varno prehiteti in paziti, da me ne zbijejo v jarek (v praksi se na takih cestah zaradi lastnega zdravja ne vozim).

Azrael ::

>Na poti iz Ljubljane do Enschede (Nizozemska) neprekinjene kolesarske steze ni bilo samo na relaciji Ljubljana - Korensko sedlo

Kje na Avstrijski strani je s Korenskega sedla steza za bicikliste?

Glede javkanja o bogih biciklistih v mestih, dokler opletajo kot kure brez glave, jamranje ni na mestu. Včeraj na križišču za Miklošičevo v Lj, pri železniški postaji, pred semaforjem niti en od biciklistov, ki so v tistem kratkem času šli mimo, ni šel skozi križišče po pravilih (napačna smer vožnje, vožnja skozi rdečo, roke povsod, samo na balanci ne, da bi se prepričal ali je prosto, jih ne pade na pamet). Frdamane kamikaze!

Registracija za bicikle je nujna, tudi glede kraj. Kaj pa je sedaj suniti bicikel, saj lastniki v 99.999...% slučajev, še serijske številke ne vedo, sledljivost pa je enaka 0.

Ampak resnici na ljubo ogromni večini biciklistov na naših cestah taka anarhija zelo ustreza. Če mu že sunejo bicikel, se zlahka dobi drugega za drobiž ali zastonj. Ko bo enkrat gor tablica, pa hmm.

Res, ukraden bicikel bo postal nekoliko vroča roba, ampak strah večine je drugje. Povsem razumljiv strah.

Ob neumostih, ki jih večina počne redno vsakodnevo, ni treba biti ravno Einstein, da pogruntaš, da si s tablico mnogo lažje sledljiv. Sedaj niso odgovorni nikomur, kifeljci naj mi kar dokažejo, če morejo he, he, he. Če pa biciklista zaradi lastnih neumnosti le pride pod kolesa, so krivi drugi, vsaj v njihovem svetu popolne neodgovornosti.

Zato se tablice branijo kot hudič križa. Vsakodnevne neumosti in neodgovornost, ki je mnogim tako cool, bi s tablico zlahka znale biti dražje kot nekajkrat letno ukraden bicikel.

Tako je to.

Mopedisti niso bili nič boljši, dokler gor ni prišla tablica. Ne stane veliko, zaleže pa precej.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Buggy> ko kolesarju stopis na rep zacvili, kot sem ze enkrat rekel, kolesarji mislijo da so v prometu priviligirani in za njih ni pravil igre.

Tako je. Dokler vozniki motornih vozil ne bodo dosledno upoštevali predpisov, jih kolesarji _ne smejo_, sicer sami sebe spravljajo v življensko nevarnost.

Buggy> Jaz se tudi pritozujem ker regionalke niso urejene, kot bi morale biti pa vseeno placujem registracijo kakor tudi cestnino...

Seveda, saj ceste tudi obremenjuješ bistveno bolj kot kolesarji, hkrati pa tudi predstavljaš nezanemarljivo nevarnost na cesti za vse udeležence. Kolesarji predstavljajo sorazmerno bistveno nižjo nevarnost in zato smejo računati z bistveno nižjimi stroški uporabe prevoznega sredstva, kar je tudi prav.

Če se ne bi vozil s kolesom tudi po bolj kolesarsko razvitih državah bi seveda ocenjeval, da so kolesarji pri nas objestni in nesposobni - pa se mi zdijo zgolj povprečni udeleženci v prometu.

Na Nizozemskem kolesar ne zapelje v rdečo, ampak hkrati tudi nikoli ne vozi po glavni cesti (ker glavna cesta, ob kateri ni ločene kolesarske steze tam ne obstaja). Na Danskem se mi še ni nikoli pripetilo, da bi moral obvozit avtomobil, ki bi bil parkiran na kolesarski stezi. V Nemčiji še nisem videl znaka za konec kolesarske steze.

Skratka, balkan je za vse, ali pa naj ne bo za nikogar. Dokler pa vozniki dvoslednih motornih vozil nosite naprodaj pleh, kolesarji in pešci pa nosimo naprodaj glavo, je lahko edino sprejemljivo, da smo šibkejši udeleženci priviligirani.

Azrael> Zato se tablice branijo kot hudič križa. Vsakodnevne neumosti in neodgovornost, ki je mnogim tako cool, bi s tablico zlahka znale biti dražje kot nekajkrat letno ukraden bicikel.

OK, takole se zmenimo, pametnjakovič. Ti se boš pet let vsak dan vozil v fičotu brez vrat, ali pa ti bomo vsak teden spizdili avto. Ob prijavi kraje z vso potrebno dokumentacijo, posnetki varnostnih kamer in pričami ti bodo policisti odvrnili, da "ne moremo nič, veste, tega je veliko". Potem boš pa obešal okoli kako se branimo tablic za bicikle. Jaz bi z veseljem dal 100 evrov na leto, če bi se potem lahko varno vozil z biciklom za 2000 evrov v službo - pa se ne morem, ampak _MORAM_ imeti neizpravno kripo za po mestu in v kleti za debelimi železnimi vrati bicikle za prosti čas, katerih vožnja je tudi svojevrsten užitek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jrtjtejtt ::

@Roky, tako je. Ko bo pa narejena kompletna mreža kolesarskih stez v mestih in tudi med mesti (recimo LJ-Kranj, itd), ločene od ceste in lepo urejene, in ko bom lahko parkiral dobro opremljeno kolo za 300€+ brez strahu, da ga ukradejo, potem pa lahko uvedejo minimalne registracije.


ko kolesarju stopis na rep zacvili, kot sem ze enkrat rekel, kolesarji mislijo da so v prometu priviligirani in za njih ni pravil igre.
Voznja s kolesom ni pravica temvec dobrina (kakor z avtom) in potem takem, bodi zadovoljen z tistim delom kolesarske steze, ki jo imas in tam vozi po pravilih, ki so namenjena kolesarjem. Ko kolesarke poti ni, se vedi po pravilih cestne infrastrukture primerno, ce pa na nek del ceste ne smes, pac ne bos sel.
Jaz se tudi pritozujem ker regionalke niso urejene, kot bi morale biti pa vseeno placujem registracijo kakor tudi cestnino...pa verjemi, da si zelim bolj varno urejenih in hitrejsih cest . Ker pa jih ni, sem se pac moral prilagoditi vedno novim (nizjim) hitrostnim omejitvam ter manevriranju med luknjami poleg tega pa na regionalki se med vami, kolesarji.



No, no, ne se razburjat. Tle nihče ne cvili. Samo opisujemo realno stanje, da je za kolesarje z vidika infrastrukture slabo poskrbljeno. Kaj če bi se pa ti peljal z avtom iz Lj proti Celju in bi naenkrat zmanjkalo ceste. In jaz ne zagovarjam vožnje tam kjer je prepovedana, govorim, da bi morala biti zraven še kolesarska steza, kakor je to v normalnih državah. Poleg tega bi jaz bil zadovoljen tudi z makadamsko kolesarsko stezo - bolje išta nego ništa.

Tako da tle o kakih privilegijih ni govora, kvečjemu so kolesarji deprivilegirani.

Azrael ::

@jype

Danes se bicikle splača krasti. Ga pljuneš prvemu in čez par dni prodaš drugemu, ki so mu bicikel sunili in bicikel od drugega prodaš prvemu, in so vsi srečni...

Easy money, praktično brez tvganja, če imaš kako gorilo za zaščito.

Toda kdo bo še kradel bicikle, realno vredne 10 -20€ ali toliko kot dobiš zanj na Dinosu = drobiž, takih je ogromna večina, če bo imel gor registrsko tablico ali pa bo zelo vejetno vsaj serijska številka v registru in bo vsak ob morebitnem nakupu zahteval še dokumente in prepis?

Kako ultra precenjeno specialka, ki je BTW povsem neprimerna zadeva za javne ceste, bo že šla s kakim kombijem na jug ali vzhod, ampak saj Audije in podobno ropotijo tudi pouzmajo, saj se še splača. Za low cost škatle se uzmovičem kaj takega že dolgo ne splača več početi. So izjemno tržno naravnani.

In sedaj, če pride do uvedbe registracije biciklov koliko je resničnih specialk, ki bi bile še zanimiva tarča za uzmoviče?
Če odštejemo ponaredke in slabe približke Made in China?

1% ali še bolj verjetno še mnogo manj?

In s koliko pokradenimi bicikli bi se potem morala zabavati policija? Mnogo manj kot danes.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

No, jaz pravim, da sem takoj za registracijo biciklov.

Da če avtomobili ne bi bili registrirani, bi bilo stanje tako, kot sem ga opisal.

Ti pa praviš, da biciklisti nasprotujemo ideji - nimam pojma od kje si to pobral.

A.J. ::

Samo če bodo kolesa morala biti registrirana, bodo morala biti tudi popolno opremljena, kajne? Se pravi luči, zvonec in kaj vem kaj še. Kako bodo to uredili tisti, ki imajo kolo (tudi) za po terenu? Pa BMXerji recimo? Na takšnih kolesih oprema ne ostane prav dolgo na svojem mestu, hitro kaj stran pade. Ali pa je v napoto. Pri avtomobilih tega recimo ni, saj se vozijo lepo po cesti (večinoma).

Drugače pa bi se glede na število postov lahko naredila nova tema, ker ta ima rahlo drugačen namen, kot je razpravljanje o registraciji koles.

Azrael ::

O registraciji biciklov.

Avto F1 je v nekaterih pogledih superioren tistim na cesti (zavore, varnostni standardi, kvaliteta podvozja...), registrirati za uporabo v cestnem prometu pa ga kljub temu ni možno, saj mu manjka kup obvezne opreme za vozila v cestnem prometu in ne izpolnjuje vseh zahtevanih standardov (manjko luči, hupe, žmigovcev, mogoče je malce preveč glasen, nima katalizatoja...).

In po isti analogiji, kdor ima bicikel za BMX, down-hill in podone športe, bo že skašljal skupaj za en cestni bicikel s predpisano opremo, če ga seveda sploh rabi. Eno je pregrešno drag športni rekvizit, drugo je stvar za cestni promet. Dva popolnoma različna svetova.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

A.J.> Kako bodo to uredili tisti, ki imajo kolo (tudi) za po terenu? Pa BMXerji recimo? Na takšnih kolesih oprema ne ostane prav dolgo na svojem mestu, hitro kaj stran pade. Ali pa je v napoto. Pri avtomobilih tega recimo ni, saj se vozijo lepo po cesti (večinoma).

Saj taka kolesa niso za vsepovsod. Tudi z dirkalnimi avtomobili se ne smeš vozit kar kjerkoli - in se pač ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Binji ::

Eni tukaj dejansko enacite to, ce se kdo s kolesom pelje po nasproti strani, s tem ce se avto pelje po nasprotni strani ceste?
Pa saj niste resni
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

M-XXXX ::

Saj taka kolesa niso za vsepovsod. Tudi z dirkalnimi avtomobili se ne smeš vozit kar kjerkoli - in se pač ne.

Sam imam freeride bicikel, ki definitivno ne izpolnjuje standardov za "registracijo" (luči, odsevniki,...) pa mislite da bom samo zaradi take bedarije šel kupit nek bicikel za po mestu?

zee ::

OFF:
ste pa tici ficfirici.

Tako mopedi, motorji kot avti imajo tablice pa to ne olajsa iskanja ukradenih prav bistveno. Smatram, da bi bilo enako tudi s tablicami na kolesih.

Sem kolesar. Vsakodnevno se vozim s kolesom v sluzbo in vsako jutro znova ugotavljam, da bi nekateri dejansko morali uporabljati javni prevoz, saj so tako z avtomobilom kot kolesom nevarni, saj ne spostujejo prav nobenega pravila. Verjamem, da zaradi takih mnogim poci film.

Nadalje kolo, ki ga uporabljam je vsak dan oz. teden bolj razsuto, kar je dobro, saj je s tem manjsi magnet za tatove. Pa se to samo do dolocene stopnje. V aprilu so mi tako ukradli star bicikl s praznimi zracnicami, razsutim menjalnikom...zakaj bi torej kupoval kolo za >50 € ? da bom v roku dneva, morda dveh ostal brez njega? Mnogteri nimamo na razpolago notranje (morebiti celo varovane) kolesarnice, zato smo primorani kolesa puscati zunaj primerno priklenjena na temu namenjenih mestih, kar pa seveda ni dovolj.

\OFF

Tema je o dogodkih na cestah. Oni dan sem prvic zavestno opazil, da mnogi kolesarji preckajo cesto (Dunajska, Topniska, ...) kar pri rdeci luci. Da pescev (70+ let stari mescani), ki strumno peckajo Dunajso cesto niti ne omenjam.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

frudi ::

Eni tukaj dejansko enacite to, ce se kdo s kolesom pelje po nasproti strani, s tem ce se avto pelje po nasprotni strani ceste?
Pa saj niste resni

Kako nismo resni? Pri 20+ km/h je kolesar zelo ranljiv in že tako skoraj vsi ostali udeleženci ignorirajo njegovo vozno površino (pešci, vozniki, motoristi, sprehajalci psov...). Če nekdo vozi v nasprotno smer, tako povsem nepotrebno ogroža sebe in ostale kolesarje, ki vozijo pravilno. Sploh tam, kjer je umikanje s kolesarske steze lahko nevarno ali pa celo fizično nemogoče. Čisto logično, da je takšno početje prepovedano; škoda le, da se ga ne sankcionira...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

A.J. ::

Saj taka kolesa niso za vsepovsod. Tudi z dirkalnimi avtomobili se ne smeš vozit kar kjerkoli - in se pač ne.

Sam imam freeride bicikel, ki definitivno ne izpolnjuje standardov za "registracijo" (luči, odsevniki,...) pa mislite da bom samo zaradi take bedarije šel kupit nek bicikel za po mestu?


Točno to imam v mislih tudi jaz. Kaj resno mislite da se bom 200 m do svojih dirt jumpov peljal z avtom, v njem pa bmxa? Pa vsi ljubljanski bmxerji recimo, da bodo prišli do tisti redkih prostorov kjer lahko vozijo?

Pa vsi freeriderji, pa tisti z monokolesi, pa še ostali. Na takšna kolesa se opreme ne splača dajati, enkrat ali dvakrat padeš, ali pa pač kolo spustiš, da ne padeš z njim :D pa gre takšna "obvezna oprema" papa >:D


EDIT: napača

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A.J. ()

jype ::

A.J.> Kaj resno mislite da se bom 200 m do svojih dirt jumpov peljal z avtom, v njem pa bmxa?

Ne. Nesu ga boš na rami, tko kot drugi smučke.

M-XXXX ::

Ne. Nesu ga boš na rami, tko kot drugi smučke.

Upam da je bil tole sarkazem:D

St@jler ::

Ali pa se boš peljal :) Kot da bi policaji res imeli čas preganjati neregistirane kolesarje, ko pa ne preganjajo še voznikov, ki vozijo čez rdečo, po pločniku,...
Registracija nebi rešila nič. Samo dodatni dinarči bi tekli v proračun brezveze. Kot je nekdo rekel, se nič več ukradenih koles nebi iskalo.
Dejansko smo kolesarji najbolj jebena stranka v prometu. Skoraj še bolj kot pešci. Dosti je primerov, ko kolesarska zapelje na cesto, ampak neee, da bi kdo od voznikov to slučajno opazil in zavil 1 m bolj v levo..ha u wish. In potem seveda ne nosiš glave naprodaj in se pelješ naprej po pločniku. Kjer se pa seveda spet ne smeš peljat oz. se lahko pelješ 5km/h ;)
Tisti, ki ste za striktno preganjanje kolesarjev in registracijo koles, koliko km naredite tedensko po Lj ali pa kakšnem večjem mestu?

jype ::

St@jler> Kot da bi policaji res imeli čas preganjati neregistirane kolesarje, ko pa ne preganjajo še voznikov, ki vozijo čez rdečo, po pločniku,...

Tudi voznikov, ki vozijo neregistrirana vozila ne preganjajo preveč vestno.

Pa vsi vemo koliko nevarnejša so tehnično neizpravna motorna vozila od tehnično neizpravnih koles...

solatko ::

Če to narediš varno in brez oviranja ostalih (torej zapelješ neposredno iz prehitevalnega na izvozni pas), ne padeš na izpitu.

Če so vsi pasovi prazni, padeš zaradi tega, ker se voziš po prehitevalnem pasu.

solatko ::

Eni tukaj dejansko enacite to, ce se kdo s kolesom pelje po nasproti strani, s tem ce se avto pelje po nasprotni strani ceste?
Pa saj niste resni


Rezultat trka pri nesreči dveh kolesarjev, je lahko tako poguben, kot trk dveh nasproti vozečih avtomobilov.

Pyr0Beast ::

Rezultat trka pri nesreči dveh kolesarjev, je lahko tako poguben, kot trk dveh nasproti vozečih avtomobilov.
BS !
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Daedalus ::

Mah, nevarnost, ki jo pomeni kolesar na pločniku, ni lih enaka tisti, ki jo pomeni avto na pločniku. Kolesar, ki pelje skoz rdečo, je grožnja samemu sebi, avto pa? To je treba jemati v obzir v takih debatah.

Ko smo že lih pri tem - danes sta dva mulčka takoj, ko je semafor preklopil na rdečo za avte, zapeljala z bicikli v križišče (kolesarji in pešči smo meli še tud rdečo). No, sredi ceste ju je skor odnesel s sabo avto, ki je ravno tako zapeljal mirne duše (preko palca ene 70 km/h) skoz rdečo.

Tolko o splošni vozniški kulturi tu naokoli. Mene je že uspešno zbil avto - na prehodu za kolesarje. Je bla prehuda muka pogledat levo-desno. Da onih, ki sem se jim umikal na kolesarski stezi (avtom, namreč), sploh ne omenjam. Ne bi o vozniški kulturi, rajši, ker ne obstaja. Na zadnjem bližnjem srečanju me je skor s prehoda za pešče snela ena baba (sem mel zeleno, da ne bo pomote), ki je rajši telefonirala, kot da bi gledala, kam pelje. Al pa ona - pelješ po kolesarski stezi mimo Pentagona (Ministrstvo za obrambo), zraven tebe kolona. Na izvozu iz ministrstva (na Vojkovo) pa standardn kravatar z neko kripo, ki jo je postavil direkt na kolesarsko stezo. Se ustavim, mu potrkam na okno in nakažem, da naj se vzvratno umakne, da pridem mimo. Seveda se gospodič hitro razburi in mi poskuša dopovedat, da se tam nimam kaj vozit? No, na koncu mu le rata jasno (je še enkrat pogledal) in dal plac.

Vožnja s čimerkoli, lažjim od par ton po Lj je pravzaprav lepa vaja v preživetju brez poškodb. Z rolerji se sploh rajši ne lotim več vozit. Naokoli se pa prevažam s straim biciklom, ki sem mu takoj, ko sem ga dobil, menjal zavore (ki dejansko delajo), luči so tud brezhibne.

Rezultat trka pri nesreči dveh kolesarjev, je lahko tako poguben, kot trk dveh nasproti vozečih avtomobilov.


Seveda. Sploh, če jih na vsakem biciklu pelje po pet!
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Pyr0Beast ::

Nesreče kolesarjev se ponavadi končajo z odrgninami, natezninami, udarninami, redkogdaj zlomi.
Nesreče 4-h kolesnih vozil se ponavadi končajo s smrtjo ali pa frakturo lobanje in vretenc. Opekline niso redke, prav tako se pogosto zgodi, da kdo povozi koga medtem ko izvaja raznorazne manevre.
Poleg tega dosegajo motorna vozila mnogo večje hitrosti in imajo slabšo preglednost.

Torej, ČE bi bilo vse lepo in v redu, lahko na gorca na komot nazaj montiram vso potrebno opremo in ga odpeljem v ljubljano. Ker pa se krade tudi kripe, ne le nova kolesa je malce škoda se vozit na faks s čim drugim kakor ponijem.
Nebi imel pomislekov glede registracije, če bi bila res poceni, kakšnih 5 € ali kaj podobnega. Samo kaj, ko že zdavnaj nimam več papirjov o 'lastništvu' in nakupu, zaradi česar nisem mogel registrirati mopeda (dede pa tut ne bom iz bolnice vlekel za pričo).
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Trk dveh nasproti vozečih kolesarjev lahko doseže tudi 100km/h (kolesarska steza, brez pešcev in podobnega sranja - dobra kolesa so sposobni rekreativci sterat tudi preko 60km/h na ravni kolesarski stezi) in ne mi rečt, da bo tak trk končal samo z nekaj odrgninami in praskami. Pokojni kolega je pol življenja preživel na težkih motorjih, ubil pa se je s trobrzincem pri hitrosti cca 25km/h, ko je tako nesrečno padel, da je z glavo udaril v robnik (takrat še ni bilo čelad za mopede in kolesa). Tudi, ko dva športnika samo s svojimi telesi udarita skupaj med kakšno tekmo, lahko pride do zelo hudih posledic, zato ne modrujte kako vožnja v nasprotno smer po kolesarski stezi ni nič hudega. Je in zato je tak način vožnje tudi prepovedan, samo sankcionira ga ne nihče, saj so kazni pre nizke in preveč dela z zapisniki.

Pyr0Beast ::

Trk dveh nasproti vozečih kolesarjev lahko doseže tudi 100km/h (kolesarska steza, brez pešcev in podobnega sranja - dobra kolesa so sposobni rekreativci sterat tudi preko 60km/h na ravni kolesarski stezi) in ne mi rečt, da bo tak trk končal samo z nekaj odrgninami in praskami.
Not true.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

frudi ::

Na kolesarski stezi nimaš kaj dirkati s 50 km/h, ker je omejitev 25 km/h. Priznam pa, da jo na prazni in pregledni kolesarski stezi sam dostikrat presežem (za kakih 5 km/h, mogoče kdaj še kakšnega več).
Je pa tudi teh 25 km/h dovolj, da se komot resno polomiš ali ubiješ. V avtu ti marsikaj ublaži silo trka - varnostni pas, airbag, nenazadnje sama konstrukcija avta absorbira ogromno energije. Na kolesu pa ni kaj dosti izbire - s polno hitrostjo se boš razsul po (trdem) asfaltu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Pyr0Beast ::

s polno hitrostjo se boš s kolesom drsal po cesti, če le ta nima ravno velikih krtin.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

poweroff ::

Glede registracije koles - morda bi ta ukrep bil uspešen, nisem pa čisto prepričan.

Veliko bolje bi bilo, da bi v vsaki večji firmi uredili eno spodobno varovano kolesarnico. (Ne tako, kot je bila na FDV, ki je bila narejena iz železne mreže in jo je nekdo lepo razrezal in ven odnesel bicikle.) :-)

Pa na vsakem parkirišču eno - zraven varnostnika, ki bi lastniku kolesa odklenil ko bi mu ta pokazal parkirni listek.
sudo poweroff

jype ::

Matthai> Veliko bolje bi bilo, da bi v vsaki večji firmi uredili eno spodobno varovano kolesarnico.

Jankovićeva ekipa je v mestne odloke spravila tudi takega, ki predpisuje, da mora imeti vsak nov poslovni objekt, če naj dobi vsa potrebna dovoljenja za izgradnjo, tudi takšno (pokrito, varovano) kolesarnico.

A.J. ::

A.J.> Kaj resno mislite da se bom 200 m do svojih dirt jumpov peljal z avtom, v njem pa bmxa?

Ne. Nesu ga boš na rami, tko kot drugi smučke.



Pa tudi če bom šel en kilometer stran od hiše, avta? No ja, saj ima konec koncev le 15 kg, bom imel še malo fitnesa zraven, pa še ogrel se bom, da ne bom potem kakšne mišice pretegnil!


No, to glede odloka o kolesarnicah je pa zelo pohvalno. Tudi če imaš boljše kolo, ga lahko tako varno pospraviš. Za takrat, ko si pa doma in če nimaš na voljo garaže/dobro zaklenjene kleti/dobre kolesarnice, lahko pa tudi narediš nosilec, ali pa ga kupiš, zagotovo se ga da dobiti, pa kolo nekje v stanovanju obesiš pod strop v nekem kotu, največ kar bo štrlelo dol je krmilo, ki pa ponavadi ni ravno veliko, razen če imaš downhill kolo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: A.J. ()

Mercier ::

Eh, BMX z lučmi ni realen, pa še bedasto bi bilo to prepovedati. Pač se ne bi smel voziti z njim v mraku. Rabiš zavore, ki delujejo, pa mogoče zvonec, kar pa res ni problem, lahko je pač snemljiv.

A.J. ::

Hehe, moj bmx tudi zavor nima, spredaj jih sploh ne moreš namontirati, zadaj jih pa nimam, ker je vožnja bolj zabavna (zahtvnejša) brez njih. Če se je pa treba ustaviti, pa noga na kolo in se ustaviš ravno tako hitro kot če imaš zavore.

Odbojnih teles pa tudi nimam, bila so edino na originalnih pedalih, ki jih pa že dolgo ni več :D

Vem, da bi mi policaji najbrž lahko zaplenili kolo (ali kaj že naredijo, če ni opremljeno tako, kot mora biti), ampak še nisem imel težav z njimi. Tudi če se vozim z njim ponoči, se ne peljem drugje kot po pločniku, kjer nisem nič drugačen od pešcev brez kresničk. Če pa kje skačem, mora biti pa tudi dovolj osvetljeno, saj moraš le malo videti, kje se pelješ :D

Daedalus ::

rk dveh nasproti vozečih kolesarjev lahko doseže tudi 100km/h (kolesarska steza, brez pešcev in podobnega sranja - dobra kolesa so sposobni rekreativci sterat tudi preko 60km/h na ravni kolesarski stezi) in ne mi rečt, da bo tak trk končal samo z nekaj odrgninami in praskami.


Possible, but not likely. Medtem ko je trk dveh nasproti vozečih avtomobilov pri visokih hitrostih takorekoč vsakodneven dogodek. Sej maš point do neke mere, sam ne gre pretiravat. Al bi rajši šli iskat statistiko, kolk kolesarjev se poškoduje v medsebojnih trkih letno, kolk pa avtomobilistov? In kolko soudeležencev v prometu poškodujejo kolesarji, kolk pa vozniki motornih vozil?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

bluefish ::

in mimogrede, ne vem, kdo bi z mestnim kolesom po mestu vozil 60km/h. Sploh pa ne na šiht.

jrtjtejtt ::

in mimogrede, ne vem, kdo bi z mestnim kolesom po mestu vozil 60km/h. Sploh pa ne na šiht.


Še tud nism videl kravatarja ki bi vozu 60. Ker se kolesarji vozijo večinoma poleti, je vročina velik faktor in kravatar, ki bi vozu 60 bi pršu na šiht premočen do amena. To si pomoje lahko privošči kak direktor, ki ma na šihtu tuš v pisarni in omaro z novo obleko (ampak ti majo verjetn A6 s klimo). Jst vedno drgač lčovim tisto optimalno jitrost, da se ne matram preveč, ampak lih toliko da pihlja ugodn vetrc.

Glede tistih 100 na uro pa je tko, kt da bi se dva z avti zabila s skupno hitrostjo 300. Le kakšne so posledice takšnega trka?

Invictus ::

No ja ...

Tukaj se vidi po postih, da precej ljudi sploh ne kolesari.

Drugače bi vedeli, da v Sloveniji za kolesarje ni poskrbljeno. Državo bolj skrbi pobiranje davkov od bencina in novih avtov, kot pa skrb zazdravje in dobro počutje njenih državljanov. Zgleda je zdravstvo (poškodbe kolesarjev) še vedno stane manj, kolikor poberejo denarja od avtomobilistov.

Sicer se sam tud vozim z avtom v službo, ampak 110 km na dan v službo in nazaj s kolesom pa res ne bom delal. Sploh ne čez Ljubljano, kjer folk tako al tako ne zna vozit, ne po navadnih cestah, ne po avtocestah.

Zgleda si moram bližje najti službo ...

LP I.

solatko ::

Čas bi že bil, da ne bi delal drena v LJ.

jrtjtejtt ::

Evo en dogodek na cesti, sicer v Mehiki ampak....


Zelo prikladno za našo razpravo, se vam ne zdi...

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Bellzmet ::

Ja se strinjam.

Kaj za boga je delala skupina kolesarjev na celotnem voznem pasu, če izgleda, da je bila cesta odprta?

(pač ozadja ne poznam, ampak če so kolesarji vozili po odprti cesti takole, so si sami krivi).
««
5 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114354 (91376) solatko
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864583 (56303) BigWhale

Več podobnih tem