Forum » Na cesti » Loviti ali ne loviti motoriste?
Loviti ali ne loviti motoriste?
francek1 ::
K temu me je spodbudil policijski posnetek na Siolu (tu bi se res dalo debatirat tudi o tem, kako Siol ekskluzivno pridobi posnetek državnega organa..., predvsem pa debilni komentarji, ki so temu sledili. Eni "pametno" ugotavljajo, da je brez veze, da bi ga policisti zasledovali, ker itak ima registrsko tablico. Žal taki niti pomislijo ne, da ogromno takih tipov ukrade tablico iz drugega vozila in potem???? Kaj pa, če je pravkar ukradel cel motor? Če bi bil njihov, bi bili zagotovo full veseli, da so ga policaji spustili...
Eni pišejo, da policisti pri zasledovanju prav tako ogrožajo ostale udeležence. To je sicer delno res, ampak kršitelja je po zakonu treba dobiti na vožnji. Ko je enkrat na domačem dvorišču, je igra končana. Pozabi pa se tudi, da so prometni policisti dodatno usposobljeni za zasledovanja in hitro vožnjo in jih po sposobnostih nikakor ni mogoče primerjat z dedki ali mladimi vozniki. Če bi sledili logiki "zakaj bi jih pa lovili" je najbolje, da vsakemu norcu policisti le pomahajo v pozdrav in welcome anarchy. Pri tem se je potrebno tudi zavedati, da z zasledovanjem policisti sami sebe zavestno spravljajo v nevarnost. Se to splača za 700 € plače?
Eni pišejo, da policisti pri zasledovanju prav tako ogrožajo ostale udeležence. To je sicer delno res, ampak kršitelja je po zakonu treba dobiti na vožnji. Ko je enkrat na domačem dvorišču, je igra končana. Pozabi pa se tudi, da so prometni policisti dodatno usposobljeni za zasledovanja in hitro vožnjo in jih po sposobnostih nikakor ni mogoče primerjat z dedki ali mladimi vozniki. Če bi sledili logiki "zakaj bi jih pa lovili" je najbolje, da vsakemu norcu policisti le pomahajo v pozdrav in welcome anarchy. Pri tem se je potrebno tudi zavedati, da z zasledovanjem policisti sami sebe zavestno spravljajo v nevarnost. Se to splača za 700 € plače?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
mihec87 ::
Se splača trudit in z avtom lovit motorista..Pomoje ne(kakega z krossom ne vem če je smisel)...Glede tablic saj te stvari se dogajajo tudi pri avtih..Motor je problematična zadeva...
kmetek ::
Dvigniti cene motorjev, dvigniti cene registracije in zavarovalnih premij itd....pa seveda jim nabiti duple kazni itd....ustavljanje pa v dilemi...
Motor ni enako kot avto.
Motor ni enako kot avto.
francek1 ::
Dvigniti cene motorjev, dvigniti cene registracije in zavarovalnih premij itd....pa seveda jim nabiti duple kazni itd....ustavljanje pa v dilemi...
Motor ni enako kot avto.
...po logiki zajebaj poštene zaradi par budal, ne? Deluješ enako, kot podražiti medije zaradi prenosov nezakonitih vsebin.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
Hayabusa ::
Pozabi pa se tudi, da so prometni policisti dodatno usposobljeni za zasledovanja in hitro vožnjo in jih po sposobnostih nikakor ni mogoče primerjat z dedki ali mladimi vozniki.
Dodatno usposobljeni so samo oni v providah (btw, zadnjič sem na 500 m videl da so v tisti beli civilni škodi rs policaji, so se tako peljali da ni mogel biti nihče drug - toliko o kvazi usposobljenosti).
Ostali so samo lokalni Čuk Norisi.
Ne.
Če misli delati pizdarije jih bo, s policaji zadaj ali brez.
S tem da jih bo s policaji zadaj še 2x več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
francek1 ::
Če mene vprašaš, takim pomaga le strel v gumo...po možnosti pri 200 na uro...Sicer se pa temu pacientu vidi, da ne obvlada; če bi, bi bil posnetek z njim dolg le par sekund...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: francek1 ()
Hayabusa ::
strel v gumo...po možnosti pri 200 na uro
Nehaj gleda holliwod šodr, še pri 0 na uro ni tako enostavno zadeti s pištolo samo tarče v obliki gume na 15 m.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
francek1 ::
Mi je popolnoma jasno, da je tak zedetek težko doseč; dal sem le primer za zdravljenje takih osebkov. Že to, da se spravi na RR-a brez čelade, kaže na težko možgansko okvaro...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
PaX_MaN ::
Eni pišejo, da policisti pri zasledovanju prav tako ogrožajo ostale udeležence. To je sicer delno res, ampak kršitelja je po zakonu treba dobiti na vožnji.
Ni res:
Iz odločilnih dejanskih ugotovitev obeh sodišč izhaja, da sta policista 12.6.1999 ponoči v Ilirski Bistrici med izvajanjem poostrene kontrole prometa videla voznika motorja s sopotnikom, ki nista imela varnostnih čelad. S svetlobnimi znaki sta voznika opozorila, naj ustavi, vendar je ta vožnjo nadaljeval in je hitrost nato tudi pospešil. Zato sta policista peljala za njim, motorist pa je hitrost še pospešil, prehitel dve vozili preko neprekinjene sredinske črte in se kljub svetlobnim signalom in kasnejšemu zvočnemu signalu policistov oddaljil. Na daljšem ravnem odseku je tako pospešil hitrost, da ni mogel preprečiti nesreče v križišču z neprednostno cesto. Motorist pred tem ni upošteval niti prometnega znaka o križišču s prednostno cesto čez 100 m, niti STOP znaka. V križišču je trčil v osebni avtomobil, ki je imel prednost. V nesreči sta umrla 23-letni voznik motorja in njegov 19-letni sopotnik.
Sodišče prve stopnje je pravno opredelilo tako ravnanje policistov kot tudi ravnanje motorista. Drugačne revizijske trditve so zmotne. Ugotovilo je, da je bilo ravnanje policistov skladno s 14. členom Zakona o varnosti cestnega prometa, tudi uporaba modre luči in kasnejšega zvočnega signala je bila v skladu s 113. členom istega zakona. V ravnanju policistov ni ugotovilo nobenih znakov nedopustnosti in je še poudarilo, da sta policista skušala na način, kot ga določa zakon, ustaviti motorista, ki je v nadaljevanju storil še več prekrškov in je predstavljal nevarnost za druge udeležence v prometu. Glede na motoristovo neupoštevanje znakov policistov, v nadaljevanju pa zlasti glede na njegovo prehitro vožnjo in neupoštevanje prometnih znakov je presodilo, da je do tragične nesreče prišlo izključno zaradi motoristove krivde. S tako presojo se je sodišče druge stopnje strinjalo, na pritožbene trditve o nesorazmernem ravnanju policistov pa (na 3. strani svoje sodbe)
odgovorilo, da gre za posplošene trditve in da sodišče ne vidi, katerega bolj ustreznega ukrepa bi se policista lahko poslužila, da bi še govorili, da sta pravilno in v skladu z namenom opravljala naloge pri preprečevanju prekrškov, odkrivanju storilcev ter nadzoru in urejanju prometa iz 3. člena Zakona o policiji. Ob takih razlogih ni mogoče pritrditi reviziji, da se sodišče druge stopnje ni opredelilo do vprašanja sorazmernosti izvedenih ukrepov.
Revizijsko sodišče ugotavlja, da se tudi revizija strinja s tem, da sta bila policista upravičena legitimirati motorista kot storilca prekrška zaradi vožnje brez čelade. Strinja se torej z njuno uporabo modre luči in kasneje zvočnega signala, ne strinja pa se z zasledovanjem, ki ga ocenjuje kot nesorazmeren ukrep glede na težo storjenega prekrška. Zatrjuje tudi, da je vzrok vsega kasnejšega dogajanja v poskusu zaustavitve in v zasledovanju motorista. Ob takih trditvah torej šteje, da je med ravnanjem policistov in smrtjo motorista podana vzročna zveza in da je bilo zaradi zatrjevane nesorazmernosti ravnanje policistov nedopustno, torej protipravno.
Po presoji revizijskega sodišča je tako materialnopravno stališče napačno. Z nastankom škode so lahko v vzročni zvezi številne okoliščine, vendar vse niso pravno pomembne. Pojem pravne kavzalnosti je namreč znatno ožji od pojma kavzalnosti v naravoslovnih znanostih. Po teoriji o adekvatni vzročnosti se v pravu za vzrok štejejo samo tiste okoliščine, ki po rednem teku stvari pripeljejo do take posledice. Poskus zaustavitve voznika z modro lučjo po rednem teku stvari ne pripelje do smrti voznika. Isti odgovor velja za zasledovanje voznika. Zato motoristove smrti ni mogoče pripisati ravnanju obeh policistov. Njuno ravnanje je bilo v naravnem pomenu le povod ali sprožilni element nadaljnjega dogajanja, ki pa se ni odvijalo po normalnem teku stvari. Zato ni šlo za pravno pomemben vzrok. Normalen odgovor na take ukrepe policistov je namreč upoštevanje navodil in zaustavitev vozila, ne pa neupoštevanje navodil in nadaljnje dodatno in še hujše kršenje cestnoprometnih predpisov. Policista s svojim ukrepanjem nista determinirala nadaljnjega ravnanja motorista, nasprotno, motoristovo ravnanje je bilo povsem samostojno in tudi neobičajno, torej izven normalnega teka stvari.
Zadeva je v bistvu enaka, le da je bil rezultat sedaj - na srečo - popolnoma drugačen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
francek1 ::
Ja, to je to, dejstvo pa je, da bi se policijski avto pri prehitevanju v nepregleden ovinek(ne morem oceniti, kako nepregleden je bil)težje oz. nemogoče izognil nasproti vozečemu vozilu.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
harmony ::
K temu me je spodbudil policijski posnetek na Siolu Pri tem se je potrebno tudi zavedati, da z zasledovanjem policisti sami sebe zavestno spravljajo v nevarnost. Se to splača za 700 € plače?
Spravljati sebe v nevarnost ni vredno nobenega denarja. Ampak pač žal je to del njihove službe. Tako kot vojaki, ko gredo na misije. Plačani so zelo dobro, ampak garancije za preživetje pa tu ravno ni.
Daedalus ::
Že to, da se spravi na RR-a brez čelade, kaže na težko možgansko okvaro...
Kreteni, kot je ta na posnetku, ponavadi tako zaključijo kariero. Če imajo srečo, ne preživijo, če je nimajo, so pač degradirani v status rastline. Tam pri prehitevanju po desni ga je par metrov ločilo od zadetka v polno... vedno ne bo imel take sreče.
Glede zasledovanja pa... IMHO bi bilo boljše meti kak drone al pa dva stalno v zraku, pa naj pred tistim beži, če lahko. Patrulje pa pol usmerjaš glede na podatke, ki ti jih sporoči. Takole ganjanje za kretenom (ki ga bo itak Darwin slej ko prej nagradil), je prenevarno za policaje in okolico.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
joze-67 ::
Ampak tudi tak kreten brez preganjanja je nevaren za okolico.
Vedno so na forumih iste debate:
A. policaji nekoga preganjajo (akcija). Pride v javnost. Vprašanja so "je prav (da ga preganjajo)", "se splača", "ali policaji s tem ogrožajo..." itd
B. nekdo ("kreten") nekaj ušpiči, nekdo drug nastrada (če otrok, toliko b...e). Vprašanja so "kje je policija", "zakaj takih ne spravi s ceste", ... itd
Forumskim debatam na to temo lahko zadostimo samo po Butalsko:
"Policija poziva neodgovorne in neprilagojene voznike, da se sami izločijo iz prometa."
Vedno so na forumih iste debate:
A. policaji nekoga preganjajo (akcija). Pride v javnost. Vprašanja so "je prav (da ga preganjajo)", "se splača", "ali policaji s tem ogrožajo..." itd
B. nekdo ("kreten") nekaj ušpiči, nekdo drug nastrada (če otrok, toliko b...e). Vprašanja so "kje je policija", "zakaj takih ne spravi s ceste", ... itd
Forumskim debatam na to temo lahko zadostimo samo po Butalsko:
"Policija poziva neodgovorne in neprilagojene voznike, da se sami izločijo iz prometa."
Vikking ::
Kot motorist (sicer ne zelo veliko, a imam 60.000km prevoženih na motorju), povsem podpiram delo policije. Podpiram vsako lovljenje ubežnika na motorju.
Zakaj?
Če ima motorist "jajca" se vozit brez predpisane zaščitne opreme, če ima "jajca" se vozit po zadnjem, če ima "jajca" se vozit 200km/h po naselju, če ima "jajca" kršit prometne predpise in če ima "jajca" se vozit brez izpita in registriranega motorja. POTEM NAJ IMA "JAJCA" DA PREVZAME ODGOVORNOST ZA SVOJA DEJANJA.
Večina motoristov je odgovornih, ne pozabit da jih večina ki vozija motorje najvišje kategorije ima tudi osebno vozilo. Večina se zgražamo nad dejanji nekaterih osebkov, ki se izživljajo na cestah z motorji in počnejo razno kozlarijo.
Sicer pa avtomobilisti ki niste tudi motoristi. Ne pozabit, tako kot vi prehitite z osebnim vozilom kolesarja na glavni cesti (pa grete čez polno črto, v škarje, v nepregledni ovinek)zakaj, ker ste za sekundo mimo njega. NE pozabit da takisto motorist prehiti vas. Žal pa nekaterim nagaja ego.
Na obeh straneh tako avtomobilistom in motoristom, želim naj bodo strpni v prometu. Saj to je edina dolgoročna vzajemna varnsot, da si v prometu drug drugemu NE nagajamo, ampak da na drug drugega pazimo.
Zakaj?
Če ima motorist "jajca" se vozit brez predpisane zaščitne opreme, če ima "jajca" se vozit po zadnjem, če ima "jajca" se vozit 200km/h po naselju, če ima "jajca" kršit prometne predpise in če ima "jajca" se vozit brez izpita in registriranega motorja. POTEM NAJ IMA "JAJCA" DA PREVZAME ODGOVORNOST ZA SVOJA DEJANJA.
Večina motoristov je odgovornih, ne pozabit da jih večina ki vozija motorje najvišje kategorije ima tudi osebno vozilo. Večina se zgražamo nad dejanji nekaterih osebkov, ki se izživljajo na cestah z motorji in počnejo razno kozlarijo.
Sicer pa avtomobilisti ki niste tudi motoristi. Ne pozabit, tako kot vi prehitite z osebnim vozilom kolesarja na glavni cesti (pa grete čez polno črto, v škarje, v nepregledni ovinek)zakaj, ker ste za sekundo mimo njega. NE pozabit da takisto motorist prehiti vas. Žal pa nekaterim nagaja ego.
Na obeh straneh tako avtomobilistom in motoristom, želim naj bodo strpni v prometu. Saj to je edina dolgoročna vzajemna varnsot, da si v prometu drug drugemu NE nagajamo, ampak da na drug drugega pazimo.
c00L3r ::
Samo to bom rekel. Koliko motoristov je npr. lani ubilo ali hudo telesno poškodovalo druge udeležence v prometu? Neumen motorist ogroža ponavadi samo sebe in svojega sopotnika. Kdor pa se vozi zraven neumnega motorista pa si je tudi sam kriv. Bolj nevarni so idioti v raznih kravah od avtov, ki naredijo prometno, njim nič, v drugem manjšem avto pa mlada mamica z otroci.
Večina motoristov nas je odgovornih pri vožnji. Seveda pa si teh večina ne zapomni, saj ne izstopamo. Zapomnimo si tistega bedaka ki prehiteva v škarje skozi ovinek... In potem smo motoristi na slabem glasu...
Večina motoristov nas je odgovornih pri vožnji. Seveda pa si teh večina ne zapomni, saj ne izstopamo. Zapomnimo si tistega bedaka ki prehiteva v škarje skozi ovinek... In potem smo motoristi na slabem glasu...
Sriple Tix ::
Ampak tudi tak kreten brez preganjanja je nevaren za okolico.
Vedno so na forumih iste debate:
A. policaji nekoga preganjajo (akcija). Pride v javnost. Vprašanja so "je prav (da ga preganjajo)", "se splača", "ali policaji s tem ogrožajo..." itd
B. nekdo ("kreten") nekaj ušpiči, nekdo drug nastrada (če otrok, toliko b...e). Vprašanja so "kje je policija", "zakaj takih ne spravi s ceste", ... itd
Ne bi se mogel bolj strinjati!
Looooooka ::
Eni pišejo, da policisti pri zasledovanju prav tako ogrožajo ostale udeležence
Če me povozi motorist, ki gre 100 km/h na uro ali pa policist, ki ga lovi, bom najebal v obeh primerih.
Sniperke policistom pa naj jim lepo prestrelijo gume.
Mene njihove frustracije in potrebe po hitrosti ne zanimajo.
"Normalni" norci poskrbijo, da imajo 100 eur v denarnici in grejo baje na Hrvasko, kjer imajo urejeno dirkalno stezo.
Pri nas bi pa vsak pezde sparal na racun ostalih udelezencev v prometu.
Se to splača za 700 EUR plače?
Poklic pride z odgovornostjo. Sluzbe ne dobis zato, da bos pavsalno opravljal delo.
Ce jim ne pase naj zamenjajo sluzbo.
Za malce visjo placo morajo neoborozeni zdravniki in ostalo osebje v bolnisnicah vsak dan prenasati narkomane, pijance in ostale kretene. Kljub temu, da se jim "ne splaca".
Ne mesajmo visine place z neodgovornostjo kretenov na cesti. Eno nima veze z drugim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
gregor_m ::
Ko sem gledal posnetek imam občutek, da se motorist niti ne sili pobegniti, če primerjam z posnetki nekaterih norcev z takim motorjem.
Saj ne da bi tako vožnjo podpiral ampak med drugim vožnjo v rumeno luč v prometni konici se loti praktično vsak voznik. Ravno tako sekanje ovinkov.
Se mi pa zdi, da je 2020€ precej mila kazen za tako avanturo, kot si jo je privoščil.
Saj ne da bi tako vožnjo podpiral ampak med drugim vožnjo v rumeno luč v prometni konici se loti praktično vsak voznik. Ravno tako sekanje ovinkov.
Se mi pa zdi, da je 2020€ precej mila kazen za tako avanturo, kot si jo je privoščil.
AndrejS ::
Recimo da si 14 letni mulc sposodi skuterja in beži pred policisti in ga pri tem policist povozi? Otrok se še ne zaveda svoje odgovornosti !
Grumf ::
Jaz bi začel z prepoved uvoza in vožnje motorja ali avtomobila, ki nima blokade na 130km/h (ker ga tako ali tako ne rabiš, vse čez je kršitev predpisov).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Looooooka ::
Recimo da si 14 letni mulc sposodi skuterja in beži pred policisti in ga pri tem policist povozi? Otrok se še ne zaveda svoje odgovornosti !
Recimo, da si 14 letni mulc sposodi skuter in bezi pred policisti in pri tem zbije 6 letnika do smrti. "Otrok" se se ne zaveda svoje odgovornosti, lahko si pa sveto preprican, da bi skupnost zahtevala glavo policista, ki bi ga nekdo videl "kako je sedel, vlekel placo in ni ukrepal".
In tkole se gremo lahko v nedogled.
Dejstvo je, da je kriv motorist, ki krsi zakone. Jaz bi mogoce se nesreco, ki jo povzroci policist, ki je moral ukrepati in ni ravno s streljanjem strasil voznika, MOGOCE, pripisal motoristu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Invictus ::
Recimo da si 14 letni mulc sposodi skuterja in beži pred policisti in ga pri tem policist povozi? Otrok se še ne zaveda svoje odgovornosti !
So pač starši zafrknili ... In odgovorni so starši. Naj mu kupijo kolo. Vsaj ne bo v seznamu debelih.
Policajem se pač ustavlja ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Daedalus ::
Jaz bi začel z prepoved uvoza in vožnje motorja ali avtomobila, ki nima blokade na 130km/h (ker ga tako ali tako ne rabiš, vse čez je kršitev predpisov).
Po dirkališču ga komot zategnem do 300 km/h. Glup argument.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Buggy ::
strup121 ::
ubistvu so ravnali pravilno in sodba ki jo je prilepil pax man to tudi dokazuje. Čeprav sam trdi nasprotno :)
M-XXXX ::
Jaz bi začel z prepoved uvoza in vožnje motorja ali avtomobila, ki nima blokade na 130km/h (ker ga tako ali tako ne rabiš, vse čez je kršitev predpisov).
Po dirkališču ga komot zategnem do 300 km/h. Glup argument.
Če slovenček vozi samo po Sloveniji pač njegovi možgančki niso sposobni dojeti, da gredo recimo ljudje še kam drugam...
Daedalus ::
Če slovenček vozi samo po Sloveniji pač njegovi možgančki niso sposobni dojeti, da gredo recimo ljudje še kam drugam...
Je to pač problem slovenčka.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Fritz ::
Tako kot je Pax navedel...znak policije je ukaz in na znak policije se ustaviš. Vse drugo je tvoja odgovornost in krivda.
Policist, ki zasleduje drugo vozilo je dolžan to početi tako, da ne ogroža drugih udeležencev bolj kot je to potrebno. Če pri tem povzroči nesrečo zaradi lastne napake, bo za to odgovoren.
Tudi sam sem presenečen nad nizko kaznijo. Upam, da bodo temu dodali še kazensko ovadbo zaradi ogrožanja varnosti in seveda odvzem vozniškega dovoljenja.
Glede na to, da v takšnih ekscesih in nesrečah izrazito izstopajo SS (super-šport) motorji, kar potrjujejo statistike zavarovalnic v večjih EU državah, bi šlo dvigniti premije za tako rizična vozila. Žal pa so pri nas motorna kolesa za zavarovalnice prejkone ekzotika ali privesek avtomobilom.
Policist, ki zasleduje drugo vozilo je dolžan to početi tako, da ne ogroža drugih udeležencev bolj kot je to potrebno. Če pri tem povzroči nesrečo zaradi lastne napake, bo za to odgovoren.
Tudi sam sem presenečen nad nizko kaznijo. Upam, da bodo temu dodali še kazensko ovadbo zaradi ogrožanja varnosti in seveda odvzem vozniškega dovoljenja.
Glede na to, da v takšnih ekscesih in nesrečah izrazito izstopajo SS (super-šport) motorji, kar potrjujejo statistike zavarovalnic v večjih EU državah, bi šlo dvigniti premije za tako rizična vozila. Žal pa so pri nas motorna kolesa za zavarovalnice prejkone ekzotika ali privesek avtomobilom.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
šernk ::
Na obeh straneh tako avtomobilistom in motoristom, želim naj bodo strpni v prometu. Saj to je edina dolgoročna vzajemna varnsot, da si v prometu drug drugemu NE nagajamo, ampak da na drug drugega pazimo.
to je to, tega pač pri nas nikoli ne bodo vsi razumeli. Vedno bo nekdo bolj pameten od drugega, osebno se motoristom, ki ne priletijo z vso silo v rit in hoče iti v prvem nepreglednem ovinku mimo, vedno umaknem povsem na rob vozišča, ko je le možnost da me lahko varno prehiti in tisti, ki to vidijo tudi precej prej začnejo s prehitevanjem (če gre kdo nasproti), saj vejo da jih vidim in so v trenutku mimo avta, pa pogosto niti sredinske črte ne prepeljejo. Zastopim, da on lahko povsem varno prehiti kolono 10ih vozil, ki se vozijo 80.
Ne vidim pa razloga zakaj ne smejo policisti loviti motoristov, policisti so vsaj usposobljeni za lov, medtem ko motorist ki ne zastopi plave luči za seboj, ni usposobljen niti za vožnjo in tak se bo prej ali slej razkantal in lahko le upaš, da ne bo še koga s seboj pobral. Tudi izven naselja ne vem kako bo reagiral, če se sprehaja družina ob robu cestišča in jih dobi ob ovinku, v katerega pripelje po notranjem robu?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Hayabusa ::
Ko začno takega bedaka loviti kopsi, se skoraj vsak lov konča na Žalah.Ponavadi za dirkača, včasih se mu/ji pridruži še kdo.
V nobenem primeru pametno početje, sploh za ušivih 700 bakšiša.Prej ko bodo to eni dojeli boljše bo.Če bodo.
V nobenem primeru pametno početje, sploh za ušivih 700 bakšiša.Prej ko bodo to eni dojeli boljše bo.Če bodo.
Fritz ::
Ko začno takega bedaka loviti kopsi, se skoraj vsak lov konča na Žalah.Ponavadi za dirkača, včasih se mu/ji pridruži še kdo.
Vso odgovornost za to nosi bedak, ki se na znak policije ni ustavil. Tudi odgovornost za škodo, ki jo povzroči sebi ali drugim. Policistu pa dolžnost nalaga pregon takšnih dejanj.
Prej, ko bodo to vsi dojeli, prej bodo ceste bolj varne za vse. Ali pa morda kdo pričakuje da naj policija opusti pregon vsega kriminala, ker je to potencialno nevarno početje?
Motor vozim že kar nekaj časa a do takšnih 'motoristov', kot je zgornji primer, nimam nobenega sožalja, še manj pa neke licemerne solidarnosti. Prej, ko jih odstranijo s ceste, toliko prej bo bolje za vse ostale.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Grumf ::
se dobro da take glupe ideje zrasteje zgolj na zelniku tistih, ki ne bodo o tem nikoli odlocali
Boš razložil ali boš ostal pri "takih glupih izjavah".
Ti bom jaz razložil, zadeva je tako preprosta, da bi jo morali še idioti razumeti. Vožnja hitrejša od 130km/h v Sloveniji ni dovoljena.
Po dirkališču ga komot zategnem do 300 km/h. Glup argument.
Je lahko tudi blokada elektronska zaradi mene in se odblokira ko greš čez kapijo, če ti gre avto/motor 300km/h potem tudi to ne bo problem doplačat.
Aja dodatek, če policaj ugotovi, da je blokada odstranjena, nepreklicno odvzem vozila. Sicer bi bilo pa na splošno fino imeti blokado, ki se odzove na signal iz znaka, v bistvu bi se dalo tudi pasivno narediti, in prilagodi hitrost.
Se bom jaz zaradi bebevih divjakov vozil 30 po naselju, zato ker se ne znajo obvladati in dajo potem znak 30 zato da se ljudje vsaj 50 vozijo. Če bi zadeva delovala, lahko polovico znakov za omejitev kar umaknemo, drugo polovici pa dvignemo omejitev.
Startup anyone?
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
mailer ::
Sem tudi sam motorist pa še nikoli nisem bežal. Sicer sem proti lovljenju, vsaj takšnemu, ki vodi v ogrožanje varnosti kateregakoli udeleženca ali opazovalca, ne glede na vrsto vozila. Problem pri motorjih so pospeški in je normalno zasledovat motorista na varni razdalji nemogoče. Slej ko prej se bo nekje ustavil, ker mu bo zmanjkalo goriva. Saj imajo policisti postaje in lahko med seboj kontaktirajo, uporabijo lahko civilna vozila, ki jih bežeči ne prepozna. Ko bo nekdo videl, da policistov ni več za njim bo vozil počasneje in se kje ustavil, da se adrenalin poleže.
darkolord ::
Ko sem gledal posnetek imam občutek, da se motorist niti ne sili pobegniti, če primerjam z posnetki nekaterih norcev z takim motorjem.Mislim, da je brez čelade zadeva precej precej drugačna.
Hayabusa ::
Ko začno takega bedaka loviti kopsi, se skoraj vsak lov konča na Žalah.Ponavadi za dirkača, včasih se mu/ji pridruži še kdo.
Vso odgovornost za to nosi bedak, ki se na znak policije ni ustavil. Tudi odgovornost za škodo, ki jo povzroči sebi ali drugim. Policistu pa dolžnost nalaga pregon takšnih dejanj.
Prej, ko bodo to vsi dojeli, prej bodo ceste bolj varne za vse. Ali pa morda kdo pričakuje da naj policija opusti pregon vsega kriminala, ker je to potencialno nevarno početje?
Motor vozim že kar nekaj časa a do takšnih 'motoristov', kot je zgornji primer, nimam nobenega sožalja, še manj pa neke licemerne solidarnosti. Prej, ko jih odstranijo s ceste, toliko prej bo bolje za vse ostale.
Nekaj podobnega so trdili (sem samo sledil ukazom nadrejenih) po koncu WW2 obtoženi na nurnberških procesih.11 od 24 so jih obesili.Torej ne ravno obetajoča taktika.
Tudi Žide so spravili v taborišča po zakonodaji.Nič na pamet.
Sem tudi sam motorist pa še nikoli nisem bežal. Sicer sem proti lovljenju, vsaj takšnemu, ki vodi v ogrožanje varnosti kateregakoli udeleženca ali opazovalca, ne glede na vrsto vozila. Problem pri motorjih so pospeški in je normalno zasledovat motorista na varni razdalji nemogoče. Slej ko prej se bo nekje ustavil, ker mu bo zmanjkalo goriva. Saj imajo policisti postaje in lahko med seboj kontaktirajo, uporabijo lahko civilna vozila, ki jih bežeči ne prepozna. Ko bo nekdo videl, da policistov ni več za njim bo vozil počasneje in se kje ustavil, da se adrenalin poleže.
Dopovej ti to hitrosti željnim šerifom in njihovim brainless zagovornikom.Wish you luck, potreboval jo boš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Fritz ::
Sem tudi sam motorist pa še nikoli nisem bežal. Sicer sem proti lovljenju, vsaj takšnemu, ki vodi v ogrožanje varnosti kateregakoli udeleženca ali opazovalca, ne glede na vrsto vozila. Problem pri motorjih so pospeški in je normalno zasledovat motorista na varni razdalji nemogoče. Slej ko prej se bo nekje ustavil, ker mu bo zmanjkalo goriva. Saj imajo policisti postaje in lahko med seboj kontaktirajo, uporabijo lahko civilna vozila, ki jih bežeči ne prepozna. Ko bo nekdo videl, da policistov ni več za njim bo vozil počasneje in se kje ustavil, da se adrenalin poleže.
Seveda, najbolje je uporabiti helikopter ter 12 vozil, od tega 6 brez policijskih oznak ter pobeglega preganjat 6 ur, dokler mu ne zmanjka goriva in se sam ustavi.
Eni pa imate smisel za humor. Še enkrat in zelo počasi..na znak policista ustaviš, v nasprotnem tvegaš pregon pri čemer nosiš popolnoma vso odgovornost za nastalo situacijo, z izjemo nesreče, ki bi jo povzročil policist pri zasledovanju.
Ko začno takega bedaka loviti kopsi, se skoraj vsak lov konča na Žalah.Ponavadi za dirkača, včasih se mu/ji pridruži še kdo.
Vso odgovornost za to nosi bedak, ki se na znak policije ni ustavil. Tudi odgovornost za škodo, ki jo povzroči sebi ali drugim. Policistu pa dolžnost nalaga pregon takšnih dejanj.
Prej, ko bodo to vsi dojeli, prej bodo ceste bolj varne za vse. Ali pa morda kdo pričakuje da naj policija opusti pregon vsega kriminala, ker je to potencialno nevarno početje?
Motor vozim že kar nekaj časa a do takšnih 'motoristov', kot je zgornji primer, nimam nobenega sožalja, še manj pa neke licemerne solidarnosti. Prej, ko jih odstranijo s ceste, toliko prej bo bolje za vse ostale.
Nekaj podobnega so trdili (sem samo sledil ukazom nadrejenih) po koncu WW2 obtoženi na nurnberških procesih.11 od 24 so jih obesili.Torej ne ravno obetajoča taktika.
Tudi Žide so spravili v taborišča po zakonodaji.Nič na pamet.
Izvensodne poboje nič krivih Judov izenačuješ z legalnim preganjanjem cestnih objestnežev, katerim ogrožanje drugih ni odveč? No, dajmo videt, če ste sposobni spesniti še kak argument, ki ni prvo pretepen in potem privlečen za ušesa
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fritz ()
Hayabusa ::
O kakšnih izvensodne poboje ti ? Ko to počne država na veliko to ni več nedeljsko streljanje 3 domnevnih domoljubov.
Dolgočasen postajaš s ponavljanjem .
Boš pregrel copy/paste tipke.
Samo zate:
Dragan Petrovec: Kaznovalna strast ?je postala ena najmočnejših ?odvisnosti
http://www.delo.si/zgodbe/ozadja/dragan...
Dolgočasen postajaš s ponavljanjem .
Boš pregrel copy/paste tipke.
Samo zate:
Dragan Petrovec: Kaznovalna strast ?je postala ena najmočnejših ?odvisnosti
http://www.delo.si/zgodbe/ozadja/dragan...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
JanK ::
Dvigniti cene motorjev, dvigniti cene registracije in zavarovalnih premij itd....pa seveda jim nabiti duple kazni itd....ustavljanje pa v dilemi...
Motor ni enako kot avto.
Res je. Ce smo posteni, je avtomobil precej bolj nevaren motoristu in drugim udelezencem v prometu, kot motorist. Zelo redkokdaj preberes, da je motorist ubil kogarkoli razen samega sebe, posebej v trkih z avtomobili! Tudi o nesrecah, kjer bi motorist povozil pesca redko slisis.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
šernk ::
Kaznovalno politiko enačiš z lovom idiotov?
jaz bi tisto izenačil s postavljanjem radarjev na konec naselja, z namenom da deliš kazni za 10km/h prekoračitve, nikakor pa ne s kaznovanjem tistih, ki vozijo brezglavo.
torej če pride do ropa kakšne banke naj policija sploh ne posreduje, ker je precej verjetnosti, da bo ob blokadah ropar poizkušal zbežati in koga ubil. Ob ugrabitvah talcev, naj se policija umakne, saj je precej velika verjetnost, da če je človek ubil 20 ljudi za brezveze, da bo v primeru posredovanja policije še koga ubil. Mah kaj saj sploh ne rabimo policije, vsak naj dela kar se njemu zdi pravilno. Torej če se sosedu zdi pravilno, da pride krast v mojo hišo lahko to naredi, saj ga policija ne bo smela loviti, jaz se ga itak ne smem dotaknit, čeprav ga zalotim...
veste kako je v ameriki? Oseba kliče 911, da ji je nekdo udrl v hišo, povejo ji, da naj počaka na policijo in naredi vse, da zaščiti sebe, če čez pol minute odjekne strel, je case closed (gledal sem eno izmed oddaj, ko so govorili o takšnem primeru). Pri nas če roparja s kuhovnico po glavi udariš, postaneš kar naenkrat ti največji zločinec on pa žrtev.
jaz bi tisto izenačil s postavljanjem radarjev na konec naselja, z namenom da deliš kazni za 10km/h prekoračitve, nikakor pa ne s kaznovanjem tistih, ki vozijo brezglavo.
torej če pride do ropa kakšne banke naj policija sploh ne posreduje, ker je precej verjetnosti, da bo ob blokadah ropar poizkušal zbežati in koga ubil. Ob ugrabitvah talcev, naj se policija umakne, saj je precej velika verjetnost, da če je človek ubil 20 ljudi za brezveze, da bo v primeru posredovanja policije še koga ubil. Mah kaj saj sploh ne rabimo policije, vsak naj dela kar se njemu zdi pravilno. Torej če se sosedu zdi pravilno, da pride krast v mojo hišo lahko to naredi, saj ga policija ne bo smela loviti, jaz se ga itak ne smem dotaknit, čeprav ga zalotim...
veste kako je v ameriki? Oseba kliče 911, da ji je nekdo udrl v hišo, povejo ji, da naj počaka na policijo in naredi vse, da zaščiti sebe, če čez pol minute odjekne strel, je case closed (gledal sem eno izmed oddaj, ko so govorili o takšnem primeru). Pri nas če roparja s kuhovnico po glavi udariš, postaneš kar naenkrat ti največji zločinec on pa žrtev.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Fritz ::
O kakšnih izvensodne poboje ti ? Ko to počne država na veliko to ni več nedeljsko streljanje 3 domnevnih domoljubov.
Dolgočasen postajaš s ponavljanjem .
Boš pregrel copy/paste tipke.
Samo zate:
Dragan Petrovec: Kaznovalna strast ?je postala ena najmočnejših ?odvisnosti
http://www.delo.si/zgodbe/ozadja/dragan...
Heh, še vedno streljaš mimo. Tudi na teh straneh sem večkrat kritiziral policijsko inkasantstvo in visoke kazni ter neupoštevanje diskrecijske pravice policista. To pa nima nobene zveze s pregonom objestnežev na motorjih, saj si takšni represijo popolnoma zaslužijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Hayabusa ::
šernk
Evropa ni ZDA (na srečo).
Bi drugače na 24kur poročali že o 10 streljanju na SŠ letos.
Roparji imajo po samem ropu samo en namen, ostati čimbolj neopazni, in to počneš ne z divjanjem.
Ponavadi so zamaskirani, tako da so tiste policijske blodake bolj za imidž kot kaj drugega.Računajo da se bodo roparji preveč spotili ob pogleda nanjo, vendar na take trike padajo samo prestrašeni wannabeji.
Koliko ugrabitev talcev se zgodi letno v Slo ?
Fritz
Lov za takimi vozniki je odlična priložnost za šerife, onemu spredaj ne uide zajeten račun (če preživi), če se lov sfiži in je še kdo poškodovan mu obesijo še to.Win-win situacija.Pravi šerifi komaj čakajo na take dirkače.
Evropa ni ZDA (na srečo).
Bi drugače na 24kur poročali že o 10 streljanju na SŠ letos.
Roparji imajo po samem ropu samo en namen, ostati čimbolj neopazni, in to počneš ne z divjanjem.
Ponavadi so zamaskirani, tako da so tiste policijske blodake bolj za imidž kot kaj drugega.Računajo da se bodo roparji preveč spotili ob pogleda nanjo, vendar na take trike padajo samo prestrašeni wannabeji.
Koliko ugrabitev talcev se zgodi letno v Slo ?
Fritz
Lov za takimi vozniki je odlična priložnost za šerife, onemu spredaj ne uide zajeten račun (če preživi), če se lov sfiži in je še kdo poškodovan mu obesijo še to.Win-win situacija.Pravi šerifi komaj čakajo na take dirkače.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
Buggy ::
Boš razložil ali boš ostal pri "takih glupih izjavah".
Ti bom jaz razložil, zadeva je tako preprosta, da bi jo morali še idioti razumeti. Vožnja hitrejša od 130km/h v Sloveniji ni dovoljena.
...na se eno glupo ti cvet modrosti, mogoce ti bo pa potegnlo:
a tistim, ki ne bodo imeli vinjete bos pa blokiral avto na 90 Km/h, kaj pa tiste v mestu al kje se bos ustavil?
>Dokler se v nekih mozganih lahko rodi celo taka ideja kako zganjati kontrolo in urejanje prometa, nam ni res ni pomoci
Relanium ::
Jaz bi začel z prepoved uvoza in vožnje motorja ali avtomobila, ki nima blokade na 130km/h (ker ga tako ali tako ne rabiš, vse čez je kršitev predpisov).
Ti si en pajac
S(m)o ljudje, ki imajo motorje in avte v prafaktorjih in potem nazaj skup (pač kaka temeljita generalka, ipd.,
ti bi pa dajal blokade v njih? JE NI blokade, ki je ne moreš zaobit v 5-30 minut največ.
Še pri nemcih z njihovimi 250km/h blokadami je odstranitev eden manjših problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
Looooooka ::
Blokada ni problem. Problem je v norcih.
Nobenga problema ne vidim v tem, da bi imel vsak doma 600 konjsko masino...vazno samo, da jo gre gonit do konca v Nemcijo.
Cim to proba v Sloveniji je pa kriv za vse kar se zgodi.
Nobenga problema ne vidim v tem, da bi imel vsak doma 600 konjsko masino...vazno samo, da jo gre gonit do konca v Nemcijo.
Cim to proba v Sloveniji je pa kriv za vse kar se zgodi.
Fritz ::
Fritz
Lov za takimi vozniki je odlična priložnost za šerife, onemu spredaj ne uide zajeten račun (če preživi), če se lov sfiži in je še kdo poškodovan mu obesijo še to.Win-win situacija.Pravi šerifi komaj čakajo na take dirkače.
Še vedno nisem prebral enega pametnega argumenta proti pregonu objestnežev, ki ne ustavijo na policistov znak. Pisanje o nekih šerifih so bale.
Veliko raje imam provido, ki lahko z daljšim spremljanjem in snemanjem dokaže agresivnost in objestnost posameznega voznika kot pa kaznovanje vsakega, ki je vozil 10km/h čez omejitev na mestu kjer ni nikogar ogrožal (pa je treba tudi takšnega kaznovati, če opozorilo ne zaleže).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Grumf ::
Jaz bi začel z prepoved uvoza in vožnje motorja ali avtomobila, ki nima blokade na 130km/h (ker ga tako ali tako ne rabiš, vse čez je kršitev predpisov).
Ti si en pajac
S(m)o ljudje, ki imajo motorje in avte v prafaktorjih in potem nazaj skup (pač kaka temeljita generalka, ipd.,
ti bi pa dajal blokade v njih? JE NI blokade, ki je ne moreš zaobit v 5-30 minut največ.
Še pri nemcih z njihovimi 250km/h blokadami je odstranitev eden manjših problemov.
Ti si pa en pravi moški! Rambo, Rocky Balboa in Dolf Lundgren v eni osebi... če si pa na cesti si pa še večji ded!
Saj ni problema. Odvzem vozila. Pa tvegaj. Skratka, če te dobi na radar oz. greš sumljivo hitro gre na tehničnega in nato na javno dražbo. Pa pokazi kaksno protezo namesto organa imaš. V vseh primerih bo cilj dosežen, ne boš divjal izven zgornje meje.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
šernk ::
Evropa ni ZDA (na srečo).
Bi drugače na 24kur poročali že o 10 streljanju na SŠ letos.
seveda, zato pa na srečo poročajo o tem kako je policijsko zasledovanje ubilo nedolžnega motorista.
Ponavadi so zamaskirani, tako da so tiste policijske blodake bolj za imidž kot kaj drugega.Računajo da se bodo roparji preveč spotili ob pogleda nanjo, vendar na take trike padajo samo prestrašeni wannabeji.
in če en tak prestrašen wannabe prileti vate? Bo spet policija kriva ker je postavila blokado ane?
Koliko ugrabitev talcev se zgodi letno v Slo ?
praktično pri vsakem ropu pošte imaš vsaj enega talca (delavka), torej zakaj že policija sploh raziskuje te primere? Pa četudi bi bil samo 1 primeri na 10 let, torej po tvojem policija sploh ne sme posredovati?
pa v končni fazi so dobili tudi goriški gasilci pred kratkim opozorilo od inšpektorja, da so ogroženi med gašenjem (omeni to kakšnemu gasilcu, na mestu te bo zakuril). Torej predvidevam, da lahko v celotnem posočju gasilci dopustijo da vse pogori, ker itak neeksplodirana sredstva od 1. Svetovne vojne so na celotni soški fronti, mah kaj...sploh gasilcev ne rabimo! DA slednji ravno tako ščitijo življenja drugih ljudi, ko tvegajo svoje življenje, ne vidim kako so drugačni od policistov, ki lovijo nevarne ljudi na cesti?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Grumf ::
...na se eno glupo ti cvet modrosti, mogoce ti bo pa potegnlo:
Ja, lepo si povedal - še eno glupo (ergo ni prva).
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24333 (20723) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34517 (28745) | bluefish |
» | Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25750 (20069) | solatko |
» | Nori voznik trčil v policijsko vozilo in nadaljeval pot (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 14123 (10725) | PaX_MaN |
» | kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 33948 (12252) | Mehmed |