Forum » Zvok in slika » HD na hišnem kinu
HD na hišnem kinu
camagura ::
Mene pa zanima zakaj mi HD relisov, ki jih potegnem z neta ne predvaja na hišnem kinu, ki ima HDMI povezavo, pa tudi TV imam Hd ready. K zapečem HD dvd, ga dam noter in potem mi ga predvajalnik ne prebere. Kot, da ni nič zapečeno. Sam sem bolj laik na tem področju, zato vas prosim, če mi lahko kdon pomaga.
Hvala
LP
Hvala
LP
korelem ::
Khm, verjetno so filmi, ki si jih povlekel v .mkv formatu, teh pa trenutni predvajalniki ne podpirajo oz. so prešvoh, da bi jih predvajali... HDMI nima nobene zveze s predvajanjem datotek... Priklopi si računalnik na TV preko VGA (D-sub) kabla pa jih boš lahko gledal BP, če jih lahko na računalniku že sedaj... lp
cekr ::
ALi pa si kupi dober predvajalnik kot je tale
Zaimiva zadeva. Fajn bi bilo, če bi imela vgrajen še DVD.
Je pa ugodna cena. Ko bi ga lahko kje pri nas kupil.
Zaimiva zadeva. Fajn bi bilo, če bi imela vgrajen še DVD.
Je pa ugodna cena. Ko bi ga lahko kje pri nas kupil.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
AlienGT ::
V bistvu ga lahko kupiš tukaj za EUR 220. Samo jaz bi tole wireless.
Čakam ali bo imel popcorn takšnega, ali pa bo kakšen Freecomov ki je že zdaj wireless s podporo .mkv formatu (pri nas npr. Mediaplayer 350 WLAN, model 450 za sata pa zaenkrat samo v USA)).
Čakam ali bo imel popcorn takšnega, ali pa bo kakšen Freecomov ki je že zdaj wireless s podporo .mkv formatu (pri nas npr. Mediaplayer 350 WLAN, model 450 za sata pa zaenkrat samo v USA)).
Važno je da se dela, pa četudi škoda.
KoMar- ::