» »

Arcania: Gothic 4

Arcania: Gothic 4

FeniksX ::

Lahk pa,da ima demo kakšno napako ... :P

qwea ::

Mene je demo razočaral! Zakaj? Fighting system je drugačen, ni več plezanja po skalah/hišah/..itd (občutek omejenosti), grafika se spet preveč sveti, questi so preveč vodeni, voda (kje je plavanje?), lik je nekej fensi, težavnostne stopnje, pridem do vrat pa napiše da jih trenutno ne morem uporabljati (lahko bi bla zaklenjena/ključ dostopen kasneje), ostali like se osvetijo ko prideš do njih,....
Jaz nimam občutka kot da bi igral GOTHIC, lahko pa je samo demo kriv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: qwea ()

Berserker ::

Meni pa je demo bil všeč. Lik je zanimiv, grafika je lepa, inventar pregleden in HUD enostaven. Edino kar me moti je občasna lesenost likov pri govorjenju, puščic katere iztreliš se ne da pobrati. Pa tista čarovnica ima tako obupen glas da bi ji najraje prerezal vrat. Pa tiste vijolčne pajke brez najdene macole nebi nikoli ubil.

Izi ::

Dejstvo, da smo po eni uri igranja že imeli super in bleščeč oklep, divjo macolo, ki je žarela z ognjenim sijem in te z vsakim udarcem zdravila, si jaz razlagam na dva načina.
Ali je to samo zaradi demonstracije in so vse nametali na kup, da se preizkusi in tega v končni verziji ne bo
Ali pa še bolj verjetno, da smo tisti del s čarovnico spodaj v podzemlju samo sanjali, ker nas čarovnica tako hoče naučiti magije in bomo ko se zbudimo ostali brez vse te super opreme iz podzemlja. To bi bilo zame bolj logično, še posebno, ker tisti vitezi in čarovniki v podzemlju zgledajo precej strašljivo, mi pa jih brez najmanjšega napora pobijemo kot za šalo.
Glede glasu tiste čarovnice Lyrce pa se sprašujem, kaj si pričakoval? Grdo staro čarovnico s seksi zapeljivim glasom? :D Jasno, da mora imeti nadležen glas. Meni se zdi prav posrečen, še bolj kot tisti stereotipni hreščeč glas večine starih čarovnic iz filmov. Prav zadeli so glas stare sitne babe s katero noče nihče imeti opravka >:D

Glede interakcije z okoljem in inventarjem so pa naredili velikanski korak, samo malo se je treba navaditi. Se še prav spomnim, kako sem v Gothic 1 rabil okoli pol ure, da sem uspel odpreti prvo skrinjo in iz nje pobrati zadeve. Sedaj pa samo dvakrat klikneš "E" in je vse iz skrinje v tvojem inventarju. V vseh Gothicih do sedaj sem vedno preklinjal, ko sem moral prav vsakič za utrgati rastlinico ali odpreti skrinjo, lepo zložiti orožje nazaj na hrbet, da sem sploh lahko kaj naredil. Tukaj so končno odpravili to stalno pospravljanje orožja, ki se ob vsaki uporabi akcijske tipke E, samo spravi nazaj na hrbet.

vorantz ::

Špil sam po sebi se mi zdi v redu, ampak ni to to :/

PARTyZAN ::

Ravno namestil demo, pa mi stvar v Fullscreenu noče nikjer drugje delat kot na sekundarnem monitorju, po vrhu tega pa še miš sploh ne upošteva klikov. Ko dam v Windowed je vse v redu...

vorantz ::

Ja tudi jaz sem mel par problemov za zalaufat zadevo.
Prvo mi je crashalo zaradi nekega audioblabla.dll. Rešitev je naštimat nastavitve zvočne na čim nižjo kvaliteto.
Potem pa še to da hoče zmeri zalaufat na napačnem monitorju če maš dva.

Berserker ::

Izi je izjavil:

Dejstvo, da smo po eni uri igranja že imeli super in bleščeč oklep, divjo macolo, ki je žarela z ognjenim sijem in te z vsakim udarcem zdravila, si jaz razlagam na dva načina.
Ali je to samo zaradi demonstracije in so vse nametali na kup, da se preizkusi in tega v končni verziji ne bo
Ali pa še bolj verjetno, da smo tisti del s čarovnico spodaj v podzemlju samo sanjali, ker nas čarovnica tako hoče naučiti magije in bomo ko se zbudimo ostali brez vse te super opreme iz podzemlja. To bi bilo zame bolj logično, še posebno, ker tisti vitezi in čarovniki v podzemlju zgledajo precej strašljivo, mi pa jih brez najmanjšega napora pobijemo kot za šalo.
Glede glasu tiste čarovnice Lyrce pa se sprašujem, kaj si pričakoval? Grdo staro čarovnico s seksi zapeljivim glasom? :D Jasno, da mora imeti nadležen glas. Meni se zdi prav posrečen, še bolj kot tisti stereotipni hreščeč glas večine starih čarovnic iz filmov. Prav zadeli so glas stare sitne babe s katero noče nihče imeti opravka >:D

Glede interakcije z okoljem in inventarjem so pa naredili velikanski korak, samo malo se je treba navaditi. Se še prav spomnim, kako sem v Gothic 1 rabil okoli pol ure, da sem uspel odpreti prvo skrinjo in iz nje pobrati zadeve. Sedaj pa samo dvakrat klikneš "E" in je vse iz skrinje v tvojem inventarju. V vseh Gothicih do sedaj sem vedno preklinjal, ko sem moral prav vsakič za utrgati rastlinico ali odpreti skrinjo, lepo zložiti orožje nazaj na hrbet, da sem sploh lahko kaj naredil. Tukaj so končno odpravili to stalno pospravljanje orožja, ki se ob vsaki uporabi akcijske tipke E, samo spravi nazaj na hrbet.


Heh mi JRPG fani smo vajeni lepih mladih zlobnih likov z veličastnim glasom 8-).
Se strinjam z tabo drugače . Tudi okolica je precej bolj pregledna kot jo ima Risen. Škoda edino da sem gothic 2 igral že dolgo nazaj tako da mi zgodba malo peša.

Lonsarg ::

Ja sej ostalo je vse fajn, zgodba pa lahko samo upam, da je to demo skropucalo, oziroma tutorial skropocalo. Kiri nedoživeti dialogi res. Kot bi 5 prijatljev igral:) Al pa telebajske hehe.

No poleg zgodbe me pa vseeno skrbi kako bo dejansko z levlanjem. Glede na to, da vsak večji skill samo 1% kupi, potem bo razlika level1-level25 samo 50% več določenih statov približno, ter tiste ekstra sposobnosti itd. Tisto kar boš največ levlal. To so ful neumno naredili, najbrž za loleke, da tudi če na slepo kupuješ skill pointe še vedno lahko nalomiš vsakega. Srčno upam, da bo pri Gothic težavnosti to drugače, in bo razlika lvel1-lvl25 tam 500%, ne pa 50%... To je pravi RPG, ORNH razlika glede na to koliko si na začetku in koncu močan.

Sicer nekaj razlike se bo ustvarilo z armorjem in bolšimi orožji. Ampak tudi leveli morajo nekaj pomenit no...

Meizu ::

Azgard se strinjam.

dukenukem ::

pomojem so ta orožja in armorje dodali v demo ,eden je rekel da se preveč sveti ,naštimaj euro in ne american,če se malo igrate z nastavitvami rata zadeva lepa

Rotaidal ::

Izi ::

Te dve napaki smo vsi opazili.
Lok je odločno premočan, in posebni udarci, predvsem pri sovražnikih, trajajo predolgo preden se izvedejo.
Oboje lahko popravijo mimogrede. Upam, da še ni prepozno in da izdelovalci kaj gledajo kritike.

Lonsarg ::

Itak da je prepozno. Take stvari se nahajo spreminjat pol leta pred izzidom. Nekaj malega upanja v Gothic težavnost, da ne bo samo težavnost, ampak alternativni fightning system:)

IvoJan ::

meni je spil dober glede na ostalo sranje od novejsih RPGjev.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Meizu ::

Izi saj nekako je logično, da je lok zelo močan - nekako nisem še srečal primera, da bi kakšen od vojakov v srednjeveških bitkah dejansko preživel strel samostrela od takšne bližine, kot je v tistem posnetku. Samostrel je močno orožje, prav je da ima svojo vrednost v igri.

Lonsarg ::

LOL balancing pa realnost orožij nima blage veze, če bi ble igre narejene po realnosti bi ultra sucks vse skupaj.

Meizu ::

Hja no nevem, veliko vas joče, kako je vseskupaj nerealno in veliko ljudi stremi k realni simulaciji nečesa (govorim namreč nasploh za vse igre) itd itd. No tu imate realnost. Zdaj boste jokali, da je preveč realno.

Lonsarg ::

Noben ni niti enkrat samkrat v tejle temi omenu realnost, ali pa nerealnost, popolnoma nepomembno, ne vem zakaj si z tem uletel v gothic. VSE igre majo fightning system narejen balanciran, čeprav v realnosti vemo, da so nekatera orožja pač bolša.

Tak da kot izgovor za slab balancing navesti realnost je prav otročje.

Sploh pa problemi Gothica 4 so prej marsikje drugje. To da je lok bolši na začetku igre in v late zmeraj bolj neuporaben je del Gothica, tudi 1,2,3 so bli tako, to je čisto fajn narejeno.

Ampak tko je stvar, ker so naredili dialoge, kot bi jih 15 letnik napisal, potem začne folk iskati še druge pomankljivosti, čeprav so manjše, to je čisto normalno.

Izi ::

Hja, realnost v fantazijskem svetu. Kakšno je kaj metanje ognjenih krogel v realnosti? >:D
Sicer pa tisto o premočnem loku na začetku ni omembe vredna pomanjkljivost, še vedno si vsak lahko nastavi težavnost po želji.
Večji problem je da traja 3 sekunde preden sovražnik uspe vreči ognjeno kroglo.
Ena rešitev je, da AI prekine izvajanje, ko ugotovi, da tebe že 2 sekundi ni več na tistem mestu kamor meri, ampak v tem primeru bi morali skrajšati čas izvajanja na največ eno samo sekundo.
Ali pa če naredijo sledilne ognjene krogle, katerim ne moreš ubežati. V tem primeru je 3 sekunde še prehitro, ampak bi morali pa zmanjšati moč sovražnikove magije, kajti 1 ognjena krogle ti vzame več kot polovico življenja.
To lahko dodajo tudi v popravek, če je igra že končana.
Menda naj bi izšla že čez dober teden, če tisti datum 12. oktober še vedno drži.

Glede dialogov pa sem že omenil, da naj tisti, ki jim gre v nos vsaka slovnična napaka in nepravilni naglasi, raje preigrajo igro v originalnem Nemškem jeziku. Za večino Slovencev pa to niti ni pomembno, ker noben izmed jezikov v igri ni naš materni jezik in slovničnih napak ponavadi niti ne opazimo.
Da pa so dialogi v začetni vasi precej enostavni na stopnji osnovnošolskega pogovora pa po moje ni minus. A je kdo pričakoval doktorske diskusije z mnogimi strokovnimi besedami v navadni pastirski vasici? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Heh bodi vesel, da ne uporabijo kakšnega njihovega alpskega narečja. :)

The Player ::

OK, danes smo 10 oktobra in kmalu bo prišel izid zgoraj omenjene igre. Ampak sedaj pride do problema. Na internetu piše, da je dan izdaje igre 12.10.2010, za Ameriško celino in Evropo, ampak pri prednaročilu, pa piše, da igra izide šele 21.10.2010. Kako to, da sta 2 datuma? Edino, če je prišlo, do pomote in je 12.10 za ameriški trg.
Drugače prednaročila že sprejemajo za neverjetnih 29,90 EUR kar se mi zdi malo v primerjavi z ostalimi igrami. Sedaj me celo mika, ali bi kupil ali ne :8) in kako je vaše mnenje? ali je igra vredna pričakovanja in denarja ali pa bo razočaranje kot je bilo pri večjih naslovih kot je GTA 4, Mafia 2,...
http://playtech.si/p/1/1384/arcania-got...
kakega drugega linka, nisem našel, bi blo pa dobrodošlo

Zgodovina sprememb…

IvoJan ::

se ti ne zdi bolj verjetno da je typo in so zamešali številki?? 21 in 12 sta si namreč nadvse podobni :)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

The Player ::

IvoJan je izjavil:

se ti ne zdi bolj verjetno da je typo in so zamešali številki?? 21 in 12 sta si namreč nadvse podobni :)


mah, ja, sam useen. Nej se že odločjo, ne pa da se zmišljujejo. V enem viru piše 12.10 v enem 21.10, zdej sem videl že datum 15.10. tko, da že to spominja na neko zmešnjavo, drgač pa se mi itak ne mudi >:D

Izi ::

Prvotno je bila aktivacija predvidena za 11. oktober.
Če si jo zagnal prej si dobil tole obvestilo: Release date check failed
Ampak ker so ljudje precej iznajdljivi, predvsem v Rusiji jo prodajajo že nekaj dni, se je JoWooD odločil, da jo aktivira nekaj dni prej in sicer včeraj 9.10.2010 ob poldne: [Offiziell] Arcania-Server wird morgen aktiviert!
Torej igro lahko že igrate, če jo seveda najdete v kakšni trgovini :P
Poleg Ruske verzije so se včeraj nekateri začeli hvaliti z Nemško verzijo, kar pomeni, da se jo je dalo včeraj nabaviti tudi v nekaterih Nemških trgovinah.
Angleške verzije se zaenkrat še ne da dobiti nikjer, v prednaročilih pa je povsod naveden datum 19.10.2010.

Cene, kolikor gledam prednaročila, kažejo na standardne cene za boljše igre.
$50 za PC, $60 za Xbox in PS3 (marca) in $20 za strateško knjižico. Link
Tudi na Amazonu je naprodaj za $50.

Izi ::

Prišlo je še uradno sporočilo, da je izid igre v Severni Ameriki prestavljen na 19. oktober 2010, v ostalih regijah po svetu ostaja datum izida nespremenjen in sicer 12. oktober 2010, se pravi jutri.
V naših trgovinah se bo tako verjetno pojavila okrog 20. ali 21. oktobra, ker se pri nas prodajajo Ameriške verzije iger, kolikor je meni znano.

IvoJan ::

kako se lahko pri nas prodajajo ameriske verzije iger ce smo v evropi?? potem nebi imeli dostopa do evropskih streznikov pri nekaterih igrah
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

BALAST ::

Izi tole si pa zelo zgrešil... V EU se prodaja EU roba, vsaj tista iz legalne poti.
Ilegalne pa so če naročiš s Kitajske ali ZDA, mogoče celo ameriška vojska uvaža, kot je bilo včasih z vso elektroniko.

Izi ::

Bomo videli ali bo igra pri nas v trgovinah čez 2 dni ali čez 9 dni. Pa boste potem komentirali kdo je zgrešil in kam Slovenija spada.
Glede strežnikov za povezovanje je važen tvoj IP in ne kje si igro kupil.
V bistvu smo Slovenci na nekem posebnem območju, ki ne spada nikamor na Zemljo >:D Podobno, kot da bi živeli na Luni.
Kakorkoli že, Ruski klondvd je že na travnikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Berserker ::

Odvisno od ocen in kritik je če bomo zadevo kupili. V demo sem igral na srednji stopnji ker sem se bal da mi bo pretežko ampak očitno je zadeva lažja kot Risen in oblivion.

nurmaln ::

Ne verjamem, pomoje je bil demo tako lahek samo zato ker je bil demo. Gothic ne bi bil Gothic če bi takoj na začetku že lahko pobijal okostnjake...
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

IvoJan ::

Si probal WOW igrat na evropskih serverjih z US acountom?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Izi ::

Pri Arcaniji bo po moje en sam server za cel svet, ker tukaj ni nič mrežnega igranja ampak se igra samo ob zagonu poveže na server, da preveri ali imaš igro aktivirano.
V "starih časih" so igre ob zagonu preverjale ali je originalna plošča v enoti, sedaj pa plošč ne rabiš več, ker se vse preveri preko interneta.

Outsajder ::

Kako pa to da so se zahteve tako pomanšale?:|

Berserker ::

Jaigra je tudi za xbox360, zdaj pa ugibaj dalje sam. Skratka upam da je to prineslo večjo potimizacijo. Drugače grafika ravno ni pomebna pri rpg igrah.

jizzer ::

se mi splača to špilat če nisem špilal nobenga dela prej?

Lonsarg ::

Se, ker se samo dogaja v Gothic Universe toliko let kasnej, tako da je v bistvu ločen špil. Prejšni trije deli so pa za igrati skupaj, predvsem prve dva. Upam da naredijo G1 & G2 remake z novejšim grafičnim pogonom. Čepra tut z tistim starim grem še kdaj obrnit:)

rawwer ::

Oj, če je kdo kupil igro (v Slovenji) mi lahko pove če je multilenguage al samo angleški jezik.
Hvala v naprej.
lp

The Player ::

mene, pa zanima, če je stvar že na policah v Sloveniji? Kakor vidim, se je stvar zelo razpasla in po trgovinah in tudi na "ilegalnih spletnih straneh" in je zelo vroče blago ta trenutek.
malo sem pobrskal po internetu in zelo slabo kaže. Na žalost je Slovenija še zmeraj obravnavana kot 3. svet, čeprav smo v EU. Namreč na igabibi in bigbang-u ni zadetkov, na WOTAM, kaže, da bo stvar čez 2 dneva naprodaj, medtem ko na playtech-u bo stvar šele 21.10 naprodaj. Žalostno, da si ne zaslužimo istega release date-a kot ostale države EU.

rawwer ::

V Muller v Kopru sem ga videl!

Izi ::

Hja, tole je kar se tiče naših trgovin:

Gameshop.si - 15.10.2010 - 35,99 EUR
WOTAM.com - 15.10.2010 - 34,57 EUR

Dobijo v petek, vsaj s ceno niso pretiravali.
Na travnikih so pa danes pognale rožice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Highlag ::

Steam ima že update za Arcanio....:8)
Never trust a computer you can't throw out a window

al3n ::

ok .. prebral sem da lahko zadevo igraš (na pcju seveda) z miško in tipkovnico, ter x360 controllerjem, čeprav nisem NIKJER v igri zasledil nastavitve kontrol za pad? osnova deluje, sam vse kontrole pa ne :S any helP?

Bolf3nk ::

Katastrofa od špila. Brez možgansko klikanje po miški. Edino grafika je na nivoju. Ostalo pa bruh.

pupsi1984 ::

... ma spet ni taka katastrofa... je pa zelo povprečna zadeva in se res ne more primerjat z boljšimi rpg-ji...

ABX ::

Bolf3nk je izjavil:

Katastrofa od špila. Brez možgansko klikanje po miški. Edino grafika je na nivoju. Ostalo pa bruh.


+1

Statično gledano je res lepo, vendar čim se začne zadeva premikat je vse skupaj en lag fest in pomanjkanje animacij.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Bolf3nk je izjavil:

Katastrofa od špila. Brez možgansko klikanje po miški. Edino grafika je na nivoju. Ostalo pa bruh.

V večini RPG iger, kjer je glavna zgodba, gre za brez možgansko klikanje. Če smo pošteni smo v vseh Gothicih, Mass Effectih in podobnih brez možgansko klikali in zraven spremljali zgodbo. In zgodba je tukaj povsem na nivoju, mogoče ne dosega Gothica 1, od Gothic 2, ki je bila samo kopija prvega dela in od Gothic 3 pa ima boljšo zgodbo.

Ena stvar v kateri se vsi trenutno strinjajo glede Arcania je, da igra potegne in zasvoji. Padeš noter. Kaj bi si želeli še več?
Prostora za izboljšave je še precej, bo pač dvojka boljša, na kateri mimogrede že nekaj mesecev intenzivno delajo.

Boj v tej igri ni pomemben, je pa vseeno treba omeniti, da je na precej višjem nivoju od vseh Gothicov dosedaj. Težavnost si vsak nastavi sam, je pa tudi na Normalni stopnji precej umiranja kasneje v igri.
Bistvena razlika med Arcanio in ostalimi Gothici je, da je začetek zelo lahek. V uvajalni stopnji in na začetku na velikem otoku tiste male živalice pobijaš kot za šalo, kasneje preživetje postane bistveno težje, ko te močni sovražniki napadajo v velikih skupinah. Umetna pamet je tudi kar precej napredovala, nekateri sovražniki vsakič odskočijo nazaj ko jih hočeš udariti z mečem, medtem pa te drugi udari po hrbtu. In v skupinah tisti z manj življenja vedno bežijo v ozadje in se intenzivno branijo, tisti bolj zdravi pa se rinejo naprej v prve vrste, tako da je treba kar nekaj taktike, da opraviš z velikimi skupinami.

Igra povsod dobiva ocene nekje med 75 in 85 %, kar je precej v redu.
Povsod hvalijo grafiko, ki je res ena najlepših do sedaj videnih. Zgodba ni ravno epska, je pa močno nad povprečjem. In seveda vsi se strinjajo, da igra potegne in jo težko nehaš igrati.
Boj je nekaj srednjega, nikjer ga posebej ne izpostavljajo ne v pozitivnem ne v negativnem smislu.
Močno pa povsod grajajo sinhronizacijo Angleškega govora z animacijo obrazov in pa slabe naglase v angleškem govoru. Glede tega minusa se strinjam, ampak kot sem že omenjal je to posledica, da je igra originalno v Nemščini, kjer so zadeve na opazno višjem nivoju, Angleščina je v igri samo kot dodatna opcija, ki jo roko na srce res niso najbolje implementirali. Predvsem moti, da lik že zdavnaj preneha z odpiranjem ust, medtem ko govor še vedno poteka. Zato priporočan uporabo podnapisov, ki te prisilijo v branje in potem ne gledaš likov v usta. Je precej boljša izkušnja.

Drugače imajo Rusi in Poljaki svoje verzijo igre, Evropska verzija pa ima skupaj v igri 5 jezikov (Nemščina, Angleščina, Francoščina, Španščina in Italijanščina).

Treba je še omeniti, da igra iz trgovine, brez vsakega popravka, dela od začetka do konca brez najmanjše napake, kar je dandanes nekaj neverjetnega, sploh pa za tako kompleksno igro kot je RPG. Ne glede na kakšen način rešuješ naloge vedno se vse konča brez problemov. Seveda pomaga tudi to, da ne moreš kar uleteti v mesto in pobiti vse prebivalce.
Poleg tega igra tekoče deluje tudi na šibkejših računalnikih, kar je za tako grafiko neverjetno.
Skratka lahko rečemo, da gre za eno najbolj optimiziranih in preizkušenih iger zadnjih let.


Kar se tiče dema, pa smo imeli prav, da tisti podzemni del na koncu z super opremo ni del igre in je bil tam samo za demonstracijo. V resnici na začetku kolovratiš naokoli precej borno oblečen in oborožen in zelo počasi skozi igro enakomerno dobivaš boljšo oborožitev in opremo. Ampak sovražniki na začetku igre so namenjeni zgolj nabiranju izkustvenih točk, dokler se ne naučiš posebnih udarcev in posebnih magičnih urokov.

Bojevanje z mečem zna biti res dolgočasno, čeprav je na razpolago kar nekaj posebnih udarcev in kombinacij in je potrebno biti kar skoncentriran, da ujameš pravi čas za nadaljevanje kombinacij.
Jaz sem zato vedno čarovnik, ki zahteva več taktike in občasno tudi bežanje na varno. Magija postane uporabna šele okoli 10. stopnje, pa še takrat samo če se posvetiš učenju izključno magije. Do takrat je potrebno zaključke bojev vedno izvesti z mečem, ker ti zmanjka mane.
Zaradi hudega pomanjkanja izkustvenih točk se ne moreš sproti učiti vseh treh vej magije, še za dve kmalu zmanjka točk. Izbrati si je treba eno primarno, ki je vedno do konca naučena in eno sekundarno, kamor daješ vse preostale točke.
Vse 3 magične veje so precej različne:
Ogenj naredi največ škode ampak deluje časovno, traja 4 sekunda, da povzroči celotno škodo.
Led naredi najmanj škode ampak močno upočasni sovražnika in zmanjša njegovo moč za celih 10 sekund.
Elektrika pa ima srednjo količino škode, vso škodo naredi v trenutku in povsem paralizira sovražnika za 4 sekunde.
Jas sem zato izbral ogenj in elektriko, ki ju kombiniram. Najprej z ognjem zakuriš sovražnika in ga potem paraliziraš z elektriko, da ima ogenj čas da opravi svoje delo, medtem ponovim zadevo na drugem sovražniku in tako dalje, dokler nisem obkrožen z skupino močno poškodovanih sovražnikov s katerimi potem lahko opraviš s sabljo ali pa eksplozivno ognjeno kroglo, ki deluje na celo skupino hkrati seveda če imaš še kaj mane, ponavadi jo nimaš več.
Podobno kot pri mečevanju, kjer je na boljo precej različnih udarcev in kombinacij je tudi pri magiji kasneje na voljo za vsako vejo po 3 različno močne izvedbe glede na čas, ko tiščiš levi miškino tipko.
Če samo pritisneš levo miško takoj izvedeš najšibkejšo izvedbo izbrane veje magije, če ga tiščiš se začne energija kopičiti in na merku opazuješ stopnjo nakopičene energije, so tri stopnje in za vsako je potrebna približno ena sekunda, se pravi 3 sekunde, da spustiš polno izvedeno magijo srednje stopnje. Na koncu, pri 16. stopnji, pa je če sem prav razumel je še najhujša stopnja "overcharge", ko magijo polniš čez mero, se pravi verjetno 4 sekunde in potem izvedeš strašen urok, ki zaobjame celotno področje naokoli in povzroči največjo škodo. Seveda je potrebno omeniti, da ti vsaka sekunda ko zbiraš energijo za urok pobere precej dodatne mane in seveda ko te z vseh strani napadajo sovražniki si je tudi težko vzeti 4 sekunda da izvedeš uničujoč udarec, seveda če sploh imaš dovolj mane zanj.

Kar se tiče napredovanja, se pravi delanja nalog in raziskovanja ozemlja si prisiljen, da delaš oboje hkrati. Ozemlje je sicer velikansko ampak so vedno naokoli zastražena ali zaklenjena vrata, kar pomeni, da je treba sproti delati naloge, da si omogočiš napredovanje naprej. Nazaj pa se lahko brez problema vedno vračaš, edino nazaj na mali začetni otoček se ne moreš več vrniti.
In če hočeš dobro opremo je potrebno precej podrobno raziskovanje ozemlja. Najboljšo opremo si namreč narediš sam z načrti, ki jih najdeš ali drago kupiš in za katere izdelavo rabiš precej redkih rastlinic, kovin in draguljev, ki jih najdeš samo v najglobljih in skritih rudnikih in jamah.
Poleg tega kot pri večini RPG iger imamo naokoli naključno raztresenih veliko predmetov, ki so jih iz takih ali drugačnih razlogov ljudje ali bogovi razmetali naokoli in če najdeš vse potrebne dele lahko sestaviš spewt nek super magični predmet, ki ima bogovske moči. Takih predmetov je vsaj 5 in vsak rabi okoli 30 delov, ki so skriti na najbolj nemogočih delih ozemlja, veliko je tudi zakopanih v zemljo. Klasika pač :D
Hint: Treba je opazovati okolico za tistimi svetlečimi metuljčki, ki frfotajo naokoli vsake uporabne rastlinice, in prav tako nad vsako krtino, kjer je skrit in zakopan skrivnostni premet. Tako da tega ne priporočam izklopiti, drugače ne boš prav ničesar našel. Pa tiste metuljčke se bolje vidi ponoči.

Možem spoiler: (nič pomembnega)
Zgodba je zanimiva, na nekaterih mesti šokantna, lahko namignem, da zaročenke iz domačega otočka ne bo potrebno peljati na poročno potovanje na veliki otok, če koga skrbi. Zakaj boste že videli >:D
Nekaj nalog se da reševati na več različnih načinov, ki precej spremenijo končni učinek. V velikem mestu lahko z svojimi dejanji celo zamenjaš vladarja, izbiraš med tisti, ki je naklonjen Rhobarju III in tistim ki je pripravljen do smrti braniti mesto pred napadalnim Kraljem Rhobarjem. Glede na prejšnje dogodke na domačem otoku sem se odločil, da se je treba upreti napadom zmešanega Kralja Rhobarja III. Upam, da nisem s tem dejanjem celotnega mesta obsodil na uničenje, kot so mi namignili nekateri meščani. Bomo videli, koliko dejanja vplivajo na nadaljevanje zgodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

lordgiant89 ::

Mene pa zanima daj bo prišo ta špil v trgovine?

Lonsarg ::

Arcania je zdavnaj boljša od Gothic 3 sranja omg. Gothic 3 se lahko skrije pred njo. Velik minus Arcania napravm G1&G2 je da craftaš/levlaš prek menija in ne trainerjev/orodij. Velik minus G3 napravm G1&G2 pa je nelinearnost, zmedenost, NOBENEGA skaliranja orožja in težjih bitij.

Ravno to ima Arcania čudovito narejeno, kar naprej, ko obračaš zgodbo postopoma najdeš po 1 in 1 dmg bolše meče, zelo lepo skalirano, kot se za RPG spodobi. Celo IMO dosti bolje kot pri G1&G2. Razlog sicer, da je lahko tako dobro skalirano je linearnost, ki je še večja od G1&G2, celo mapo linearno odkrivaš po pokrajinah.

Enako kot pri Witcherju naprimer in meni osebno je to najbolši način za naredit res dober RPG, da te vodi po potovanju po otoku. Pač dve možnosti sta za linearnost, ena so chapterji, druga pa sprotno odkrivanje pokrajih. Sramota Gothicu 3, da ne uporablja nobeno od teh, Community story project bo sicer naredil G3 linearen z chapterji, komaj čakam!

Fightning system je tut mnogo bolši kot G3, na Gothic težavnosti. Ko maš 3 sovražnike in kar naprej v različnih intervalih delajo močne odarce se moraš kar naprej metati in jaz zelo dosti umiram, no sedaj manj, ko sem drugi skill, ki je glavni za fajt že do konca pripeljal, pa sem komaj dobrih 10ur igral:) To ti je carski "gothic filing" ko komaj nalomiš eno bogo žval, ap rpideč 5 levelov močnejši pa jo z lahkoto, tega ni nič bilo v G3 šrotu.

Magija mi ni preveč všeč, ko maš skile namesto rune in scrolov. Fajn so mi edino tiste special rune, ki jih dobiš in ne porabijo mane, pač pa majo cooldown, recimo speed runa, runa k ti poveča dmg zmanjša armor(skaliran logaritmično in zraven piše % zelo fajn), al pa sedaj sem kupil runo za 2500golda(veliko), ki zmeče vse humanoide an tla:D Neprecenljivo za gobline.

Šel sem pa ene vrste battel maga. Pač kupiš osnovni level electric, k stuna za 4 sec in pr večjih levelih jim zmanjša armor. Al pa cold k slowa je tut fajn za fighterje, fireball je pač pure dmg.

Zgodba je čisto gothic, tako da kar se mene tiče super špil, takoj za Risenom, če hočete Gothic stil:) Škoda edino, ker moram na bratovem računalniku igrat, na mojem šteka(neodvisno od grafičnih sntavitev), čeprav je demo delal tekoče menda bo patch popravil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Izi ::

lordgiant89, ta špil je že v trgovinah, če ne najdeš sem dal zgoraj linke, kje lahko naročiš in imajo na zalogi.

Glede primerjave Risen in Arcania pa je treba reči, da je Risen precej bolj podoben stari Gothic seriji kot pa Arcania.
Risen = Gothic - Osebe iz Gothica
Arcania = Nov RPG + Osebe iz Gothica (približno 10 oseb nastopa iz prejšnjih delov Gothica)

Vsi se strinjamo, da je bil čas, da zastareli Gothic dobi modernega naslednika. Gothic je bil zastarel, za povprečnega igralca prezatežen, kjer si se brez navodil neprestano izgubljal in vedno je bil poln bugov, ki so jih popravljali še leta po izzidu. Značilnost Gothica je bila tudi, da so najosnovnejše stvari znali zakomplicirati do nerešljivosti. Vsaj pri prvem Gothicu si rabil pol ure, da si poštudiral kako odpreti prvo skrinjo in iz nje pobrati zadeve. Zaradi tega je Gothic svetovno gledano malo igrana igra, ki ni nikoli prinesla nobenega omembe vrednega dobička. Zanimivo je, da so jo prav ob vsakem izidu igralci množično popljuvali, čez kakšni 2 leti pa so jo množično kovali v zvezde. Tako si je nabrala opazno število fanatičnih oboževalcev. Podoben občutek imam sedaj pri Alpha Protocolu, ki je bil deležen precej slabih ocen in precejšnjih kritik, ampak ima pa po drugi strani veliko število oboževalcev, vključno z menoj :D

Meni izgleda, kot da so vse te minuse Gothicov vzeli preveč dobesedno in jih je hudo zaneslo v povsem drugo skrajnost kot pri Gothicu. Razen zgodbe, ki se navezuje na prejšnje Gothice, od njega ni ostalo popolnoma nič. Kriv je po moje založnik, ki je bil s prejšnjimi Gothici že prevečkrat razočaran in je preveč pritiskal na nove izdelovalce, da naredijo igro primerno za vsakega igralca. Nekaj podobnega kot Mass Effect. Oboževalci serije so seveda ogorčeni.
Arcania ima komajda še za spoznanje RPG elementov, je opazno lažja in precej bolj linearna.
Po nekaterih izbrisanih elementih, ki so še vedno v igri ampak neuporabni (postelje, stoli, mize za alkimijo,...), se vidi, da so na začetku hoteli zastaviti podobno kot stari Gothic ampak so sredi razvoje že vgrajene zadeve začeli opuščati.
Dejansko je Arcania sedaj precej podobna Mass Effectu, z velikansko razliko vsebine seveda. Založnik se je tega zavedal, zato so so najprej hoteli povsem izbrisati Gothic iz naslova, potem pa so ga zaradi vsebine in ker bo ime Gothic v naslovu sigurno nekaj povečalo prodajo, le obdržali.

Če jo vzameš kot nek nov Akcijski RPG potem igra sploh ni slaba, če pa pričakujemo zateženi in bugasti Gothic 4, potem pa bomo močno razočarani.

Sedaj je kar je. Stari Gothic je razpadel na dve igri. Če realno pogledamo smo igralci na boljšem. RPG iger je vedno premalo, če gledamo na poplavo streljačin za najmlajše igralce.
Risen - dela stari izdelovalec Gothica, nimajo Gothic pravic, zato ni Gothic nikjer omenjen ampak dejansko gre za Gothic. Igranje je težavno in dogotrajno, mestoma postaja igranje precej dolgočasno, pravi Gothic stil.
Arcania - drug izdelovalec, dela drugo igro v katero vklopi zgodbo Gothica za katero imajo licenco. Igranje je lahkotno in ne predolgo (dobrih 20 ur), vse se odvija brez pretiranega razmišljanja in ni časa za dolgčas.

RPG navdušenci bomo igrali obe novi seriji. Pravim seriji, ker sta že v izdelavi tako Risen 2 kot Arcania 2.

Če kot poznavalec RPG iger primerjam Risen in Arcanio pa sta obe po svoje vredni denarja, bistvena razlika pa je, da bo tisti, ki igra igre zaradi zabave bolj užival v Arcanii. Tisti, ki pa gleda na igre kot na nek življenjski izziv, ima mnogo prostega časa in mu je v užitek 2 dni hoditi naokoli, da opravi neko stransko nalogo in zraven 200-krat umre, pa bo jasno bolj užival v Risen.
Osebno bi dal Arcanii malo boljšo oceno kot Risenu, ampak to je stvar okusa, čeprav sta obe daleč od popolnosti in imata obe še precej prostora za izboljšave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
39171002 (2401) oo7
»

Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11119330 (11513) opeter
»

Two Worlds II (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9310883 (6036) oo7
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9417098 (12370) kratos
»

Gothic 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43042248 (21496) Lonsarg

Več podobnih tem