Novice » Grafične kartice » AMD: DX11 leta 2009?
MrStein ::
Ne razumete. Seveda so bili avti ne vem kdaj.
Enako kot so hologrami danes. So. Obstajajo. Ampak ne v mojem domu. Niti tvojem. Niti Janezovem. Niti Francovem. Šit, niti Bill Gates ga nima. Zdaj pa preštej, koliko od teh ljudi ima avto. Opaziš razliko ?
Enako za mobitel. Že pred x desetletji je bil izdelan. Dejansko del sedanjosti pa je postal dosti pozneje.
Pa na Luni smo tu bli preden sem se rodil. Gremo čez vikend na izlet ? Aja, ne moremo. Niti če bi bil najbogatejši zemljan. (no , ja če bi dejansko zapravil vso premoženje, potem lahko, ampak to je point. Ko je stvar "tu", greš v trgovino in vzameš. In zaradi tega ne prideš v novice.)
Enako kot so hologrami danes. So. Obstajajo. Ampak ne v mojem domu. Niti tvojem. Niti Janezovem. Niti Francovem. Šit, niti Bill Gates ga nima. Zdaj pa preštej, koliko od teh ljudi ima avto. Opaziš razliko ?
Enako za mobitel. Že pred x desetletji je bil izdelan. Dejansko del sedanjosti pa je postal dosti pozneje.
Pa na Luni smo tu bli preden sem se rodil. Gremo čez vikend na izlet ? Aja, ne moremo. Niti če bi bil najbogatejši zemljan. (no , ja če bi dejansko zapravil vso premoženje, potem lahko, ampak to je point. Ko je stvar "tu", greš v trgovino in vzameš. In zaradi tega ne prideš v novice.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Pesimist ::
Tilen: ti se ponovno smesis in zdaj bo pa ze hudo pocasi. Bolse da res utihnes. Zgoraj sem reko da je med DX9 in Dx10 velika razlika v grafiki. So pa igre v kateri to ni in tak, sej tudi ni doben pogoj da je Dx10 lepsi. Vsej nikjer ni MS izjavo da morajo nadgraditi igre ce hocejo uporabljati Dx10. Naketer programerji gradijo na hitrost kar pomeni. da izkoriscijo Dx10 kot posesevalec igre in ne kot graficni adut in navedel Lost Planet, kot prvi meni znani primer, kjer deluje Dx10 hitreje kot Dx9 in zgleda prakticno enako.
Se programerji so sami rekli da je njihov glavni cilj bil pospesit delovanje igre na Dx10 in ne jo zlepsat.
Tak da nevem kaj te muci. Povedo in pokazo si cisto isto kot sem ze jaz.
Prvhu tega zdaj slepec slepe v temo vodi. Cisto nic druga nisi dosego z tem ko si prilimal slike. Pokazal si prakticno dx9 spil iz Xboxa ki je portan na Pc na Dx9 in dx10. Za katerega se ve da je tudi bilo tako namenjeno.
Zdaj pa osebeki pod tabo nevidijo razlike med Dx9 in Dx10. Zakaj le? Ker je nikol ni bilo namensko imeti sploh v tem spilu.
Edina razlika ki je, da na Dx10 lahko shadows na max vklopis, na Dx9 pa te opcije sploh ni. In ce hoces 1:1 primerjavo igre moras seveda imeti iste nastavitve na obeh platformah, kar pomeni Dx10 tudi shadows na medium poganjat . Tam pa pride do par fps razlike v prido Dx10.
Linka nazalost ne najdem vec, but its there.
Point vsega pa je da Dx10 ni doben polzek, ce pravicno primerjas 1:1 torej graficno identicni opciji. Kadar pa vgradis te uber effekte pa bo seveda padlo.
Ce se ti v 45hp avto vsedes pa 3 tvoji debeli prijatelji, tudi nebo vleko vec tak dobro kot ce je samo en debeli not.
Ali pa ce klimo vklopis v tem avtu, debeli sicer nebo svical samo spelal pa tudi bol bogo
Se programerji so sami rekli da je njihov glavni cilj bil pospesit delovanje igre na Dx10 in ne jo zlepsat.
Tak da nevem kaj te muci. Povedo in pokazo si cisto isto kot sem ze jaz.
Prvhu tega zdaj slepec slepe v temo vodi. Cisto nic druga nisi dosego z tem ko si prilimal slike. Pokazal si prakticno dx9 spil iz Xboxa ki je portan na Pc na Dx9 in dx10. Za katerega se ve da je tudi bilo tako namenjeno.
Zdaj pa osebeki pod tabo nevidijo razlike med Dx9 in Dx10. Zakaj le? Ker je nikol ni bilo namensko imeti sploh v tem spilu.
Edina razlika ki je, da na Dx10 lahko shadows na max vklopis, na Dx9 pa te opcije sploh ni. In ce hoces 1:1 primerjavo igre moras seveda imeti iste nastavitve na obeh platformah, kar pomeni Dx10 tudi shadows na medium poganjat . Tam pa pride do par fps razlike v prido Dx10.
Linka nazalost ne najdem vec, but its there.
Point vsega pa je da Dx10 ni doben polzek, ce pravicno primerjas 1:1 torej graficno identicni opciji. Kadar pa vgradis te uber effekte pa bo seveda padlo.
Ce se ti v 45hp avto vsedes pa 3 tvoji debeli prijatelji, tudi nebo vleko vec tak dobro kot ce je samo en debeli not.
Ali pa ce klimo vklopis v tem avtu, debeli sicer nebo svical samo spelal pa tudi bol bogo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
_Enterprise_ ::
Lejte ljudje, vi morte vedt, da tele DX10 igre sprva niso bile narejene za DX10, s tem so se avtorji hoteli samo pohvaliti. DX-a 10 ne gre zdaj po tem ocenjevat. Kar smo videli, je le vrh ledene gore.
Tilen ::
Zgoraj sem reko da je med DX9 in Dx10 velika razlika v grafiki.
Kje? Pokaži.
Naketer programerji gradijo na hitrost kar pomeni. da izkoriscijo Dx10 kot posesevalec igre in ne kot graficni adut in navedel Lost Planet, kot prvi meni znani primer, kjer deluje Dx10 hitreje kot Dx9 in zgleda prakticno enako.
Če bi vsaj pogledal tista 2 screenshota, ki sem ju prilepil, bi ugotovil da se motiš. V DX9 je namreč pri Lost Planet, ki ga sam tako veselo izpostavljaš, performance DX9 v primerjavi z DX10 238% višji.
Se programerji so sami rekli da je njihov glavni cilj bil pospesit delovanje igre na Dx10 in ne jo zlepsat.
Vir? Od kje ti pa to? Torej trdiš, da je DX10 čisti nateg glede na to, da je DX9 povsem spodobno hiter s tem kar imamo?
Tak da nevem kaj te muci. Povedo in pokazo si cisto isto kot sem ze jaz.
Sploh ni res. Nisi nič kaj več pokazal kot sklicevanja na lastno avtoriteto. Nekateri poskušamo [če se le da] zadeve, ki jih govorimo, podkrepiti z viri.
Cisto nic druga nisi dosego z tem ko si prilimal slike. Pokazal si prakticno dx9 spil iz Xboxa ki je portan na Pc na Dx9 in dx10. Za katerega se ve da je tudi bilo tako namenjeno.
Od kje ti takšne ideje? Daj kak link pa ti vrjamem. Prej pač ne. GTA serije so tudi s konzol in so zoptimizirane precej všečno!
Zdaj pa osebeki pod tabo nevidijo razlike med Dx9 in Dx10. Zakaj le? Ker je nikol ni bilo namensko imeti sploh v tem spilu.
Pa si poglejmo Company Of Heroes!
Hm? Kaj pa praviš na tole?
Edina razlika ki je, da na Dx10 lahko shadows na max vklopis, na Dx9 pa te opcije sploh ni. In ce hoces 1:1 primerjavo igre moras seveda imeti iste nastavitve na obeh platformah, kar pomeni Dx10 tudi shadows na medium poganjat . Tam pa pride do par fps razlike v prido Dx10.
Linka nazalost ne najdem vec, but its there.
No, malo se potrudi! Tudi jaz sem se moral.
Point vsega pa je da Dx10 ni doben polzek, ce pravicno primerjas 1:1 torej graficno identicni opciji. Kadar pa vgradis te uber effekte pa bo seveda padlo.
V čem je potem point DX10 [ponovno sprašujem]? Če igramo na enakih nastavitvah nam DX9 seveda popolnoma zadostuje, kar je tudi razvidno iz screenov. Če pa že poganjam DX10 mode pa pričaujem neke vidne spremembe in posledično vsaj enak performance, saj zatrjuješ, da je pri enakih pogojih DX10 hitrejši od DX9 torej bi pri višjih detajlih moralo biti z DX10 približno isto, pa ni. A primer COH ti tudi ne odgovarja?
Ce se ti v 45hp avto vsedes...
Tukaj je govora o TOP end sistemih, ki so nezmožni poganjat zadeve kot se šika. Kupiš najboljšo grafično/cpu in zadeva ne deluje tako, da bi bila igrabilna. Ob nakupu TOP avtomobila, bi se pa lahko tudi tvoji 4 debeli peljali brez problema.
Kje? Pokaži.
Naketer programerji gradijo na hitrost kar pomeni. da izkoriscijo Dx10 kot posesevalec igre in ne kot graficni adut in navedel Lost Planet, kot prvi meni znani primer, kjer deluje Dx10 hitreje kot Dx9 in zgleda prakticno enako.
Če bi vsaj pogledal tista 2 screenshota, ki sem ju prilepil, bi ugotovil da se motiš. V DX9 je namreč pri Lost Planet, ki ga sam tako veselo izpostavljaš, performance DX9 v primerjavi z DX10 238% višji.
Se programerji so sami rekli da je njihov glavni cilj bil pospesit delovanje igre na Dx10 in ne jo zlepsat.
Vir? Od kje ti pa to? Torej trdiš, da je DX10 čisti nateg glede na to, da je DX9 povsem spodobno hiter s tem kar imamo?
Tak da nevem kaj te muci. Povedo in pokazo si cisto isto kot sem ze jaz.
Sploh ni res. Nisi nič kaj več pokazal kot sklicevanja na lastno avtoriteto. Nekateri poskušamo [če se le da] zadeve, ki jih govorimo, podkrepiti z viri.
Cisto nic druga nisi dosego z tem ko si prilimal slike. Pokazal si prakticno dx9 spil iz Xboxa ki je portan na Pc na Dx9 in dx10. Za katerega se ve da je tudi bilo tako namenjeno.
Od kje ti takšne ideje? Daj kak link pa ti vrjamem. Prej pač ne. GTA serije so tudi s konzol in so zoptimizirane precej všečno!
Zdaj pa osebeki pod tabo nevidijo razlike med Dx9 in Dx10. Zakaj le? Ker je nikol ni bilo namensko imeti sploh v tem spilu.
Pa si poglejmo Company Of Heroes!
Hm? Kaj pa praviš na tole?
Edina razlika ki je, da na Dx10 lahko shadows na max vklopis, na Dx9 pa te opcije sploh ni. In ce hoces 1:1 primerjavo igre moras seveda imeti iste nastavitve na obeh platformah, kar pomeni Dx10 tudi shadows na medium poganjat . Tam pa pride do par fps razlike v prido Dx10.
Linka nazalost ne najdem vec, but its there.
No, malo se potrudi! Tudi jaz sem se moral.
Point vsega pa je da Dx10 ni doben polzek, ce pravicno primerjas 1:1 torej graficno identicni opciji. Kadar pa vgradis te uber effekte pa bo seveda padlo.
V čem je potem point DX10 [ponovno sprašujem]? Če igramo na enakih nastavitvah nam DX9 seveda popolnoma zadostuje, kar je tudi razvidno iz screenov. Če pa že poganjam DX10 mode pa pričaujem neke vidne spremembe in posledično vsaj enak performance, saj zatrjuješ, da je pri enakih pogojih DX10 hitrejši od DX9 torej bi pri višjih detajlih moralo biti z DX10 približno isto, pa ni. A primer COH ti tudi ne odgovarja?
Ce se ti v 45hp avto vsedes...
Tukaj je govora o TOP end sistemih, ki so nezmožni poganjat zadeve kot se šika. Kupiš najboljšo grafično/cpu in zadeva ne deluje tako, da bi bila igrabilna. Ob nakupu TOP avtomobila, bi se pa lahko tudi tvoji 4 debeli peljali brez problema.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
para! ::
Pa smo spet tam, fantje! Skupina veleumov trdi, da na pogled ni nobene razlike med DX9 in DX10 grafiko.
Tako kot so nekaj časa nazaj nekateri trdili, da ga ni junaka, ki opazi razliko med 40, 60 in 90 fps.
Kaj bo naslednja neumnost?
lp
Tako kot so nekaj časa nazaj nekateri trdili, da ga ni junaka, ki opazi razliko med 40, 60 in 90 fps.
Kaj bo naslednja neumnost?
lp
Death before dishonor!
Mavrik ::
Jao... a noben izmed vas ni prebral nobenega izmed vseh sto Senitelovih postov, kjer je razlagal kaj je DEJANSKA prednost DirectXa 10? Tam je več kot jasno razložo, da DX10 ne pomeni nujno lepše grafike in tudi zakaj je tako.
Nehajte tukaj metat ven take bedarije no...
Nehajte tukaj metat ven take bedarije no...
The truth is rarely pure and never simple.
para! ::
Jao... a noben izmed vas ni prebral nobenega izmed vseh sto Senitelovih postov, kjer je razlagal kaj je DEJANSKA prednost DirectXa 10? Tam je več kot jasno razložo, da DX10 ne pomeni nujno lepše grafike in tudi zakaj je tako.
Zakaj bi bral Senitelove poste, če samo pogledam kako zgleda DX9 in DX10 in vidim, da lepše zgleda? In to je glavna prednost pri razvoju tehnologije za igre, da lepše, oziroma bolj realno zgleda.
Vse ostalo me ne zanima.
lp
Death before dishonor!
Pesimist ::
Razlika v fps je minimalna, bol 2-5fps max, ce se prav spomnim. Ce najdem link ga prilimam kasneje.
Tak da v dobenem primeru nebos dosego enakih performancov z pravim Dx10 nabildanim spilom. Ali zahtevas to od Dx9 in Dx8 tudi? Ker potem nevem zakaj sem COD2 spilal na Dx7/8 in imel 100+fps, medtem ko na DX9 komaj igrabilno, ceprav je lepse zgledalo.
Potem je po tvoje tak vse nateg. Zakaj nismo te ostali na Dx6 do danes? Sej bi vendarle poganjali vse v 500+fps, po tvoji logiki.
Danasnje graficne niso sposobne poganjati Dx10 iger oz doro nadgrajenih iger niti pri 60fps kajsele 120fps, tak da potem ja, je vse nateg.
Na tisti strani so bili COH, Call of J. , Lost Planet pa se ena. In Samo Lost je bil malenkost hitrejsi na Dx10.
http://www.driverheaven.net/gamingrevie...
To je en bench kjer je Dx10 pred Dx9. Ampak to ni ta stran katero sem prvotno gledo. Tam je tudi pod sliko pisala trditev programerjev kaj so hteli doseci z Dx10.
Tak da v dobenem primeru nebos dosego enakih performancov z pravim Dx10 nabildanim spilom. Ali zahtevas to od Dx9 in Dx8 tudi? Ker potem nevem zakaj sem COD2 spilal na Dx7/8 in imel 100+fps, medtem ko na DX9 komaj igrabilno, ceprav je lepse zgledalo.
Potem je po tvoje tak vse nateg. Zakaj nismo te ostali na Dx6 do danes? Sej bi vendarle poganjali vse v 500+fps, po tvoji logiki.
Danasnje graficne niso sposobne poganjati Dx10 iger oz doro nadgrajenih iger niti pri 60fps kajsele 120fps, tak da potem ja, je vse nateg.
Na tisti strani so bili COH, Call of J. , Lost Planet pa se ena. In Samo Lost je bil malenkost hitrejsi na Dx10.
http://www.driverheaven.net/gamingrevie...
To je en bench kjer je Dx10 pred Dx9. Ampak to ni ta stran katero sem prvotno gledo. Tam je tudi pod sliko pisala trditev programerjev kaj so hteli doseci z Dx10.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Mavrik ::
Zakaj bi bral Senitelove poste, če samo pogledam kako zgleda DX9 in DX10 in vidim, da lepše zgleda? In to je glavna prednost pri razvoju tehnologije za igre, da lepše, oziroma bolj realno zgleda.
Zato, da bi vedel, da DX10 sam po sebi niti približno ne zgleda lepše, ampak samo teče hitreje. Pa zato, da si neboš tukaj sramote delal z bluženjem neumnosti.
The truth is rarely pure and never simple.
para! ::
Drgač pa AMD, uzam si ga u izi.
Njihove napovedi na papirjih bolj slabo polnijo police trgovin.
In če Microsoft razvija DX, potem je jasno, da bo MS določil kdaj bo DX11 zunaj in nihče drug. Pametni proizvajalci so tiho, ker ne želijo vzeti za sveto nekaj kar je MS obljubil.
AMD pa očitno uživa v napovedovanju izdelkov, razvijanju, nekoliko manj užitka pa jim predstavlja proizvodnja.
Žal.
lp
Njihove napovedi na papirjih bolj slabo polnijo police trgovin.
In če Microsoft razvija DX, potem je jasno, da bo MS določil kdaj bo DX11 zunaj in nihče drug. Pametni proizvajalci so tiho, ker ne želijo vzeti za sveto nekaj kar je MS obljubil.
AMD pa očitno uživa v napovedovanju izdelkov, razvijanju, nekoliko manj užitka pa jim predstavlja proizvodnja.
Žal.
lp
Death before dishonor!
para! ::
Zato, da bi vedel, da DX10 sam po sebi niti približno ne zgleda lepše, ampak samo teče hitreje. Pa zato, da si neboš tukaj sramote delal z bluženjem neumnosti.
A mi boš ti pol razložu, zakaj večina iger izgleda lepše v DX10, kot DX9? Lahko pokličeš tud Senitela na pomoč, če sam ne zmoreš.
lp
Death before dishonor!
Pesimist ::
Sej to kaj tukaj vidis je zmogo ze 3D studio max pre dobilico leti. A si tisto lahko poganjal pri vec kot 0.000000000..1fps ?
para! ::
Če je DX10 omogočil hitrejše poganjanje boljše grafike, so torej današnje igre zaradi DX10 lahko lepše.
Al boš še kako irelevantno dejstvo navedel, Sawyer?
lp
Al boš še kako irelevantno dejstvo navedel, Sawyer?
lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
kriko1 ::
Nisem strokovnjak na tem področju, vendar sem zasledil na nekem developer forumu (ravno tista slika z gorom ki je zgoraj), kjer so rekli da so schreenshoti samo marketing, iste detajle naj bi se dalo naredit z z dx9.
Žal ne najdem več linka, ker so vsi zadetki nabasani s temi prerelease schreenshoti.
Žal ne najdem več linka, ker so vsi zadetki nabasani s temi prerelease schreenshoti.
Pesimist ::
Nic ni irelevantno. Sej tebe samo zanima lepota izgleda in sploh ne kak je dosezena.
Ja sej lahko naredijo ampak potem smo spet pri low fps problemu. Drugace pa nasplosno, to bomo sele videli pri Crysisu Dx9 in Dx10 kako tece v realtime.
Ja sej lahko naredijo ampak potem smo spet pri low fps problemu. Drugace pa nasplosno, to bomo sele videli pri Crysisu Dx9 in Dx10 kako tece v realtime.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Tilen ::
dzinks63, precej lepo marketinško prikazano imo, razen izjem.
1. slika
Predvidevam, da je DX9 tista spodnja slika? Malce me preseneča glede na to kako je vodo znal prikazat Far Cry v DX9 načinu.
2. slika
Skoraj prepričan sem, da so bili v DX9 načinu precej nižji detajli. Prvič se zgodi oziroma je razvidno iz screenshota, da v DX9 načinu nekaj enostavno izgine. Tisti črni oblaki naprimer.
3. slika
Žal premajhne slike.
4. slika
Vsi precej dobro poznamo Crysis in primerjavo DX9/DX10. Škoda le, da v tem primeru ni DX9/DX10 primerjava v enaki točki. Sceni kjer sta screenshota vzeta se razlikujeta. Ampak ok, Crysis ima neke vidne izboljšave, videno tudi v filmčkih.
5. COJ, glede na to kako igrabilen je v DX10 načinu, pa naj kar ima to razliko.
1. slika
Predvidevam, da je DX9 tista spodnja slika? Malce me preseneča glede na to kako je vodo znal prikazat Far Cry v DX9 načinu.
2. slika
Skoraj prepričan sem, da so bili v DX9 načinu precej nižji detajli. Prvič se zgodi oziroma je razvidno iz screenshota, da v DX9 načinu nekaj enostavno izgine. Tisti črni oblaki naprimer.
3. slika
Žal premajhne slike.
4. slika
Vsi precej dobro poznamo Crysis in primerjavo DX9/DX10. Škoda le, da v tem primeru ni DX9/DX10 primerjava v enaki točki. Sceni kjer sta screenshota vzeta se razlikujeta. Ampak ok, Crysis ima neke vidne izboljšave, videno tudi v filmčkih.
5. COJ, glede na to kako igrabilen je v DX10 načinu, pa naj kar ima to razliko.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
para! ::
Sej tebe samo zanima lepota izgleda in sploh ne kak je dosezena.
Jah, veš kaj, fant, končni rezultat je tisti, ki šteje. Al tud ti trdiš, da moram Senitela poklicat, da mi on pove prednosti DX10ke, ker jih sam ne morem opazit?
Oziroma povedano drugače: prednosti DX10 ne morem opazit, dokler mi jih nek strokovnjak na področju ne razloži?
O'rly?
lp
Death before dishonor!
Pesimist ::
Nerabis dobenga klicat razen svojga daktora ce ga rabis
Hitrejse poganjanje bolse grafike? Danes je sposoben ze hitrejse poganjanje iste grafike. Ampak to je samo eden meni znan primer in to je Lost.
Ker v prihodnje mocno dvomim da bodo isto grafiko metali v DX10 kot Dx9 sej tudi v preteklem ni bilo tako.
Drugace je pa ze sama Vista velik performance hit za trenutne Dx9 spile. Tak da to upostevaj tudi pri Vista igrah in Dx10 benchu. Ampak kot koncega uporabnika te seveda to ne zanima.
Hitrejse poganjanje bolse grafike? Danes je sposoben ze hitrejse poganjanje iste grafike. Ampak to je samo eden meni znan primer in to je Lost.
Ker v prihodnje mocno dvomim da bodo isto grafiko metali v DX10 kot Dx9 sej tudi v preteklem ni bilo tako.
Drugace je pa ze sama Vista velik performance hit za trenutne Dx9 spile. Tak da to upostevaj tudi pri Vista igrah in Dx10 benchu. Ampak kot koncega uporabnika te seveda to ne zanima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
bluefish ::
Se strinjam, COH že morda prikaže oh in ah detajlov v DX10, dokler pa ga lahko poganjaš le na nekaj fps, na današnjem skoraj najsodobnejšem sistemu, ne hvala.
Sicer pa me res že zanima izid Crysisa, ko bomo lahko dokončno potrdili oz. ovrgli trditve o "pravem" DX10 načinu in povečani zmogljivosti napram DX9.
Sicer pa me res že zanima izid Crysisa, ko bomo lahko dokončno potrdili oz. ovrgli trditve o "pravem" DX10 načinu in povečani zmogljivosti napram DX9.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
para! ::
Jaz sem samo povedal, da je v DirectX10 igrah lepša grafika ko v DirectX9 igrah. Ne bistveno, ampak izboljšave so vidne.
Zdaj, ne vem zakaj bi to pomenilo, da se ne da narest DX10 igre z grafiko na ravni DX9, če že res hočeš. Ampak z vsako novo serijo iger se grafika izboljša, ne pa poslabša.
Nihče ni trdil, da se z DX9 ne da narest isto lepega špila, ampak očitno je nekaj na tem DX10, da igre ki ga izkoriščajo zgledajo lepše.
Al ne?
lp
Zdaj, ne vem zakaj bi to pomenilo, da se ne da narest DX10 igre z grafiko na ravni DX9, če že res hočeš. Ampak z vsako novo serijo iger se grafika izboljša, ne pa poslabša.
Nihče ni trdil, da se z DX9 ne da narest isto lepega špila, ampak očitno je nekaj na tem DX10, da igre ki ga izkoriščajo zgledajo lepše.
Al ne?
lp
Death before dishonor!
Pesimist ::
ja in to je hitrejse delovanje . Ce nekaj hitreje deluje lahko vec stvari not vgradis, kar posledicno izgleda lepse koncnemu uporabniku.
Zheegec ::
Tega se ne bo dalo normalno primerjati, ker bo v Dx10 načinu tudi avtomatsko boljša grafika.
pravo primerjavo se bo lahko videlo šele, ko bo zunaj dosti špilov z native podporo za Dx10... Dajte se spomnit malo nazaj na prehod iz Dx8.1 na Dx9 - tudi tam so prej prišle ven grafične kartice, kot igre in tudi tam so bili na začetku veliki dvomi glede razlik, pa je sedaj čist logično, da je Dx9 > Dx8.1 v vseh pogledih.
pravo primerjavo se bo lahko videlo šele, ko bo zunaj dosti špilov z native podporo za Dx10... Dajte se spomnit malo nazaj na prehod iz Dx8.1 na Dx9 - tudi tam so prej prišle ven grafične kartice, kot igre in tudi tam so bili na začetku veliki dvomi glede razlik, pa je sedaj čist logično, da je Dx9 > Dx8.1 v vseh pogledih.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
para! ::
Ce nekaj hitreje deluje lahko vec stvari not vgradis, kar posledicno izgleda lepse koncnemu uporabniku.
E, Sawyeru, končno. Na to namigujem že več postov. Igre so lepše, zaradi česarkoli že.
Eni bi klicali strokovnjake da razložijo kaj se grejo, drugim pa je važen samo končni rezultat.
lp
Death before dishonor!
Pesimist ::
2. slika
Skoraj prepričan sem, da so bili v DX9 načinu precej nižji detajli. Prvič se zgodi oziroma je razvidno iz screenshota, da v DX9 načinu nekaj enostavno izgine. Tisti črni oblaki naprimer.
Tisto v sliki 2, beli oblaki je samo prilimana slika na skyboxu verjetno. Dx10 pa ze zmore volumetricne oblake kot prikazano na enem Crysis traileru. Seveda nebom trdil, da je to to ker niti spila ne poznam.
Drugace pa spet isti princip, verjetno je res low detail napram DX10 sliki. Zakaj? Ker je DX10 hitrejsi pac, samo to ne pomeni spet da mas vec fps kot koncni uporabnik, saj jih lepsi izgled spet dol spravi. Le razmerje je bilo dovolj veliko, da se je splacalo oz pac da se je delalo kolk tolk, oz je to MS spil ne? potem Dx10 nesme majnkat
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Pesimist ::
Sej pa doben ni trdil da niso lepse? No razen Tilena in njegovih korenjakov, ker je pac primerjal jabolko z jabolko, zanemaro pa vsa ostala dejstva, kot mogoce vseeno hitreje deluje ali pa kaksne namene so imeli programerji. Res je da je bilo dosti testov kjer deluje pocasneje, oz kjer so vklopili MAX shadowe, ali celo XP Lost in Vista Lost primerjava. Toda samo ena beseda. NOVI in optimizirani DRIVERI!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Tilen ::
|Sawyer|, kje trdim, da razlik ni?
Dx10 pa ze zmore volumetricne oblake kot prikazano na enem Crysis traileru. Seveda nebom trdil, da je to to ker niti spila ne poznam.
Ti volumetricni oblaki, kot jih sam imenujes, so tudi na prvem screenu DX9 načina - Crysis, katere je prilepil dzinks63.
Kako pa ti ves kaksne namene so v resnici imeli programerji, ko v rokah drzis koncen izdelek?
Dx10 pa ze zmore volumetricne oblake kot prikazano na enem Crysis traileru. Seveda nebom trdil, da je to to ker niti spila ne poznam.
Ti volumetricni oblaki, kot jih sam imenujes, so tudi na prvem screenu DX9 načina - Crysis, katere je prilepil dzinks63.
Kako pa ti ves kaksne namene so v resnici imeli programerji, ko v rokah drzis koncen izdelek?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
MrStein ::
2. slika sploh ni DX10 ampak na roko risana. Bilo prežvečeno pred meseci, ko se je pojavila.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Izi ::
Lepota ima z DirectX-om samo posredno povezavo in ne neposredno.
Prav vse super lepe detajle, ki jih bomo čez leta gledali na DirectX 20 igrah lahko že dandanes poganja sam glavni procesor popolnoma brez grafične kartice. Problemček je samo, da bo rabil za izdelavo ene same slike par minut, medtem ko jih mi rabimo po 30 vsako sekundo.
Vsak naslednji DirectX prinese samo hitrejše izdelovanje določenih grafičnih detajlov. Velikih novosti pa je bore malo.
Edina omembe vredna razlika med DirectX 9 in DirectX 10 je Shader model 4. Vse igre, ki bodo v bodoče uporabljale Shader model 4, ne bodo mogle teči na karticah, ki ne podpirajo DirectX 10.
Vse ostalo pa lahko poganjata tako DX 9 kot DX 10 kartice, samo DX10 kartice bodo iste zadeve poganjale hitreje, ker znajo nekatere reči narediti hitreje.
To, da vse DirectX 10 igre delajo počasneje je pa samo zaradi tega, ker so izdelovalci v želji, da bo vse izgledalo lepše v igre natlačili enostavno preveč detajlov.
Ob vsakem izzidi novega DirectX imajo izdelovalci dve možnosti.
Da izdelajo igro, ki bo izgledala enako kot igre prejšnje generacije in samo vključijo podporo za novi DirectX, kar bo pomenilo, da bo igre tekla mnogo hitreje.
Ali pa da poleg podpore novega DirectX dodajo še vse grafične bombončke, ki prej zaradi počasnosti niso prišli v poštev, kar ima za rezultat, da so igre enostavno prepočasne, če vklučimo novi DirectX.
Vedno se odločijo za drugo varianto. Tudi prve igre z podporo DirectX 9 nikakor niso bile igrabilne na prvih karticah z DX 9 podporo.
Naj še omenim, da ima Windows XP DirectX 9.0c, Vista pa DirectX 9.0l in DirectX 10.0
Najnovejša verzija DirectX 9.0l se je preimenovala v DirectX 9Ex in zaradi nekaterih izboljšav ne more teči na XP-jih. Za grafični vmesnik Aero se uporablja DirectX 9Ex.
Prav vse super lepe detajle, ki jih bomo čez leta gledali na DirectX 20 igrah lahko že dandanes poganja sam glavni procesor popolnoma brez grafične kartice. Problemček je samo, da bo rabil za izdelavo ene same slike par minut, medtem ko jih mi rabimo po 30 vsako sekundo.
Vsak naslednji DirectX prinese samo hitrejše izdelovanje določenih grafičnih detajlov. Velikih novosti pa je bore malo.
Edina omembe vredna razlika med DirectX 9 in DirectX 10 je Shader model 4. Vse igre, ki bodo v bodoče uporabljale Shader model 4, ne bodo mogle teči na karticah, ki ne podpirajo DirectX 10.
Vse ostalo pa lahko poganjata tako DX 9 kot DX 10 kartice, samo DX10 kartice bodo iste zadeve poganjale hitreje, ker znajo nekatere reči narediti hitreje.
To, da vse DirectX 10 igre delajo počasneje je pa samo zaradi tega, ker so izdelovalci v želji, da bo vse izgledalo lepše v igre natlačili enostavno preveč detajlov.
Ob vsakem izzidi novega DirectX imajo izdelovalci dve možnosti.
Da izdelajo igro, ki bo izgledala enako kot igre prejšnje generacije in samo vključijo podporo za novi DirectX, kar bo pomenilo, da bo igre tekla mnogo hitreje.
Ali pa da poleg podpore novega DirectX dodajo še vse grafične bombončke, ki prej zaradi počasnosti niso prišli v poštev, kar ima za rezultat, da so igre enostavno prepočasne, če vklučimo novi DirectX.
Vedno se odločijo za drugo varianto. Tudi prve igre z podporo DirectX 9 nikakor niso bile igrabilne na prvih karticah z DX 9 podporo.
Naj še omenim, da ima Windows XP DirectX 9.0c, Vista pa DirectX 9.0l in DirectX 10.0
Najnovejša verzija DirectX 9.0l se je preimenovala v DirectX 9Ex in zaradi nekaterih izboljšav ne more teči na XP-jih. Za grafični vmesnik Aero se uporablja DirectX 9Ex.
Pesimist ::
Kaj kje trdis da ni razlike? Zaj te pa mam ze poln k po pravici povedano. A si ti umsko bolan mogoce?
Od celega zacetka prepricujes vse kak ni razlike in limas slike od edine igre na svetu ki ni bila niti namensko nareta da bi lepse izgledala na Dx10, ceprav smo ze 10x povedali da samo v LOSTu ni. Nakar si nekak sprejel dejstvo po naknadnem prikazu par direktnih primerjav. Celi cas do zdaj si prepricujes folk z takimi, potem pa si upas vprasat kje trdis da ni razlike? Nesplaca se vec izgubljat besed.
Kako vem kasne namene so imeli? Ker je bilo ze veckrat povedano v raznih reviewih in raznih primerjavah igre. Ne niti ne mislim iskat linkov vec ,ker se mi neda vec z umsko bovnimi prepirat.
Pa da Dx9 to zmore sploh ni vprasanje. V Crysisu ko je verjetno bolse narejen spil ni problem. Flight simulator pa verjento ni tak fejst optimiziran da bi to not vgradili, nevem. Vglavnem ni vprasanje kaj kiri Dx zmore prikazat le kako hitro.
Od celega zacetka prepricujes vse kak ni razlike in limas slike od edine igre na svetu ki ni bila niti namensko nareta da bi lepse izgledala na Dx10, ceprav smo ze 10x povedali da samo v LOSTu ni. Nakar si nekak sprejel dejstvo po naknadnem prikazu par direktnih primerjav. Celi cas do zdaj si prepricujes folk z takimi, potem pa si upas vprasat kje trdis da ni razlike? Nesplaca se vec izgubljat besed.
Kako vem kasne namene so imeli? Ker je bilo ze veckrat povedano v raznih reviewih in raznih primerjavah igre. Ne niti ne mislim iskat linkov vec ,ker se mi neda vec z umsko bovnimi prepirat.
Pa da Dx9 to zmore sploh ni vprasanje. V Crysisu ko je verjetno bolse narejen spil ni problem. Flight simulator pa verjento ni tak fejst optimiziran da bi to not vgradili, nevem. Vglavnem ni vprasanje kaj kiri Dx zmore prikazat le kako hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Tilen ::
Odgovor tipično po |Sawyer|-sko na osebnem nivoju z žalitvami ipd...
Še enkrat. Kje pravim, da razlik ni? Tudi v LOST-u so razlike, samo ne takšne kot jih nekateri hočejo predstavit da so. Enako kot dzinks63-ovi primeri. Razlike so že, takšne kot so pa prikazane na prvih dveh primerih pa definitivno ne. Lep primer so testi, ki so skoraj popolnoma izvedeni tako kot morajo biti. [primer COJ]
Še enkrat. Kje pravim, da razlik ni? Tudi v LOST-u so razlike, samo ne takšne kot jih nekateri hočejo predstavit da so. Enako kot dzinks63-ovi primeri. Razlike so že, takšne kot so pa prikazane na prvih dveh primerih pa definitivno ne. Lep primer so testi, ki so skoraj popolnoma izvedeni tako kot morajo biti. [primer COJ]
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
w00tnes ::
Hm jaz sem pred casom imel 7900GTja, ki je v ETju zmogel okoli 1800fpsja, potem pa je crknil (gigabyte z clockom 525MHz, navadn 7900GT od npr asusa pa ma 450) pa so mi poslal 8600GTS (kao ekvivalent)...ET je poganjal z groznimi fps dropi (fps v fightu padel na 30, povprecen pa se je gibal nekje okoli 50 kar je komaj igralno (da nebote jamral da ne vidim razlike med 43, 76, 125, 333 fpsja si tisti nonbeliverji oglejte wiki zakaj je visji fps v tej igri pomemben - pac Q3 pogon :P )), po drugi strani je pa Armed Assault (malo novejsi spil) laufal malenkost bolje...dokler se graficna ni pregrela po dobri uri igranja ^_^
Sedaj sem nabavil (to poslal nazaj in doplacal nekaj drobiza) 7950GT in sem popolnoma zadovoljen (ArmA laufa na very high/high nastavitvah brez zatikanj kar na 8600GTS nisem niti pod SP videl...po vecini sem igral na low/med), ET pa laufa na konstantnih 125fps (doseze okoli 800 vendar najraje uporabljam 125...lepse miska dela ^^ )
Osebno bom DX10 "preskocil" saj ne igram iger, ki bi dejansko rabile DX10 graficno, ko pa bo taksna igra prisla (nekej se je govorilo da bo ET:QW potreboval DX10 grafikuljo potem pa so betatesterji potrdili da laufa igra zadovoljivo na 7600 in podobnih grafikuljah tako da bom tudi tisto igral kar na tej 7950tki)...spili, ki nimajo podpore za DX10 namrec laufajo na teh karticah dokaj pocasneje (naj bi bilo to zaradi zasnove kartice - v to nisem popolnoma preprican vendar je dost grozno da ET pa ArmA delata pocasnej na DX10 :P)
Lp
Sedaj sem nabavil (to poslal nazaj in doplacal nekaj drobiza) 7950GT in sem popolnoma zadovoljen (ArmA laufa na very high/high nastavitvah brez zatikanj kar na 8600GTS nisem niti pod SP videl...po vecini sem igral na low/med), ET pa laufa na konstantnih 125fps (doseze okoli 800 vendar najraje uporabljam 125...lepse miska dela ^^ )
Osebno bom DX10 "preskocil" saj ne igram iger, ki bi dejansko rabile DX10 graficno, ko pa bo taksna igra prisla (nekej se je govorilo da bo ET:QW potreboval DX10 grafikuljo potem pa so betatesterji potrdili da laufa igra zadovoljivo na 7600 in podobnih grafikuljah tako da bom tudi tisto igral kar na tej 7950tki)...spili, ki nimajo podpore za DX10 namrec laufajo na teh karticah dokaj pocasneje (naj bi bilo to zaradi zasnove kartice - v to nisem popolnoma preprican vendar je dost grozno da ET pa ArmA delata pocasnej na DX10 :P)
Lp
MrStein ::
je dost grozno da ET pa ArmA delata pocasnej na DX10 :P)
Sploh ne delata na DX10.
ET na primer sploh ne dela na Direct3D ampak OpenGL.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
wooted ::
ej folk.. DX10 dopušča večjo uporabo resnične fizike (lomljenje dreves, viseči most ki se pretrga - vse videno v crysis filmih) in razbremenitev procesorja in možnost boljših iger..dx10 je zdej še v povojih, kot je bil GPS pred 3 leti... sej tud na DX9 grafah nobena igra ne teče tekoče na high nastavitvah in velkih resolucijah (probejte cod2-razlika med DX7 pa DX9 je skor 100!FPS. manj pri dx9. se zna zgodit da je 50FPS največ kar dobiš, ampak je še vedno tekoča igra. se prav da bo pri boljši grafiki in dodelanosti delovala enako tekoče z 50FPS-ji kot na slabši sliki z 200FPS-ji.. get it?
destroyer2k ::
Razlika med dx9 in dx10 je prenos paketkov iz grafične skozi cpu do nazaj do grafične. Vse prednosti bi lahko dosegel v dx9 samo dx9 je zelo teško programirati da bi dobili enake effekte iz dx10 pa še nebi bilo gladko delovanje. DX10 nima samo eno nalogo da igra izgleda lepše od dx9 ampak so še effekti itd.. Aja v crysisu je prednost dx10 v tem da bo okolje interaktivno. To pomeni če bo kaj gorelo in se dimilo in bo veter začel pihat bo v dx10 se še dim premikal zraven vetra kar v dx9 se ne bo, so še druge stvari samo se mi ne da naštevat.
w00tnes
Tole si mal čudno dal ker 7900gt je višji razred kot 8600gt. Tako da ni presenetljivo da imaš majn fsp.
w00tnes
Tole si mal čudno dal ker 7900gt je višji razred kot 8600gt. Tako da ni presenetljivo da imaš majn fsp.
w00tnes ::
Mja to sem dobil v zamenjavo ker je bojda ekvivalent (po testih sodec je 8600GTS celo malo boljsi)..pa tudi ce je dejansko slabsa, vseeno ne sme bit tok huda razlika v fpsju (glede na to da sem 90+ konstantnega imel ze na 4200Ti-ju)
MrStein: v mislih sem imel DX10 grafikuljo :P
MrStein: v mislih sem imel DX10 grafikuljo :P
RejZoR ::
Ne vem kao lahko presojate DX10 na podlagi enega gnilega porta iz konzole in dveh napol patchanih iger da kao delata v DX10 načinu. Počakajte na pure DX10 naslove ala Crysis pa se pol oglašajte.
Seveda bo zadeva zahtevala hud hardware, grafika je state of the art najboljše kar lahko sploh dobiš trenutno in do zdej je blo s takimi igrami vedno tko (vse od časov prvega Quaka). Ampak vseeno bo drugače ko je igra od nule spisana za DX10 kot pa ko ji kasneje dodajo par flaštrov. Prvo ni pravega efekta, kot drugo pa je arhitektura zgrešena.
Seveda bo zadeva zahtevala hud hardware, grafika je state of the art najboljše kar lahko sploh dobiš trenutno in do zdej je blo s takimi igrami vedno tko (vse od časov prvega Quaka). Ampak vseeno bo drugače ko je igra od nule spisana za DX10 kot pa ko ji kasneje dodajo par flaštrov. Prvo ni pravega efekta, kot drugo pa je arhitektura zgrešena.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Senitel ::
Da... Medverzij oziroma "point releaseov" je bilo v dosedanji zgodovini DirectX ogromno... Obstajata celo dva: DX 6.1 in DX 8.1... Verzije z a, b, c, d,..., ž so izključno bug fixi v knjižnici, specifikacije in vmesniki SO IDENTIČNI, medtem ko se pri številčnih razlikah (iz 8.0 na 8.1 in na 9.0) spremeni specifikacija oziroma featurji. Tudi ni zunaj treh verzij WindowsevXP ali pač (original, SP1, SP2)?
Te mesečne posodobitve DX-a, ki jih MS daje ven pa tudi nimajo s samimi specifikacijami recimo driverjev čisto ničesar skupnega, ker se gre zgolj za posodobitve D3DX dela knjižnice (ki nima praktično ničesar veze delovanjem grafičnih kartic). Torej developerji se zanašajo na novejši HLSL compiler, ki podpira olala tralala trike in rabijo nov D3DX. Lep čas se je to pač zapeklo kar v exe od špila, potem pa se je izkazalo, da je to malce "pain in the ass" in je MS zapekel D3DX v dinamično knjižnico (DLL) namesto v statično (ki se "zapeče" v exe od igre).
DirectX 10 bo imel nekaj "point releasov." Torej DX 10.1, DX10.2,... zato ker je pač med velikimi premiki po 12 letih piljenja API-ja pač vedno daljše obdobje s point release-i pa se da lepo pokrit spremembe, ki se pojavljajo v hardware-u. DX 10.1 tako seveda bo (do DX11 bo še precej vode preteklo) in tako kot DX10 ne bo nazaj kompatibilen. Bodo spet novi shaderji (teselacija) in nova revzija obstoječih shaderjev (pixel shaderji 4.1,...) in ne ne boš ga mogel poganjati na GeForce 8 in Radeon X2900.
Glede DX10 vs. DX9 v igrah... Programerjem prav dol visi a pišejo za DX9 ali DX10 (no ja ampak DX10 je tko lep za programirat )! Igre se pišejo za hardware, ki je trenutno na trgu in ki prihaja čez pol leta ali leto. Pri vsakem spodobnem špilu, ko pride ven, boš potreboval high end kartico, da boš igral z vsemi detajli na high (in še resulucijo tam okrog 2560x1600 po možnosti). Če nimaš high end boš moral začet popuščat pri detajlih. To nima nobene veze z DX9 ali DX10. Primerjajte iste igre, na istem hardware-u, na istih nastavitvah in potem govorite o razlikah v hitrosti med DX9 in DX10.
Izi-jeva trditev "Vsak naslednji DirectX prinese samo hitrejše izdelovanje določenih grafičnih detajlov." je v bistvu napačna. Nov vedno prinaša nove efekte. Nikoli pa ne pohitri izvajanja določenih GRAFIČNIH detajlov. Seveda je sam DX lahko hitrejši (tako kot DX10 je), ampak to pride na vrsto že preden začne grafična kartica kar koli delat. DX lahko zmanjša obremenitev grafične kartice samo tako da predstavi neko elegantno rešitev za problem, kjer so dosedaj programerji hodili "okrog rit v varžet" po domače povedano.
Seveda je o novih efektih dandanes že kar težko govorit, ko pa je že v DX8 bilo možno vse sprogramirat... V bistvu, če bi se zares potrudil bi se že na Voodoo 1 lahko implementiral DX10 shaderje, sam bi trajal sto let, da bi eno slikco izrisal (100 let mišljeno precej dobesedno).
Marsikaj se da naredit recimo v DX8 pa enostavno ni praktično, ker nobena DX8 kartica tega ne bi bila sposobna poganjat. Medtem ko so DX9 kartice dovolj hitre, pa še programerjem ni treba "okrog rit v varžet." Ista štorija je sedaj z DX10, kjer je očitno glaven problem debate to, da bi se vse kar smo dosedaj videli v DX10 dalo narediti z DX9 (in po možnosti z GeForce 8800 GTX)...
Te mesečne posodobitve DX-a, ki jih MS daje ven pa tudi nimajo s samimi specifikacijami recimo driverjev čisto ničesar skupnega, ker se gre zgolj za posodobitve D3DX dela knjižnice (ki nima praktično ničesar veze delovanjem grafičnih kartic). Torej developerji se zanašajo na novejši HLSL compiler, ki podpira olala tralala trike in rabijo nov D3DX. Lep čas se je to pač zapeklo kar v exe od špila, potem pa se je izkazalo, da je to malce "pain in the ass" in je MS zapekel D3DX v dinamično knjižnico (DLL) namesto v statično (ki se "zapeče" v exe od igre).
DirectX 10 bo imel nekaj "point releasov." Torej DX 10.1, DX10.2,... zato ker je pač med velikimi premiki po 12 letih piljenja API-ja pač vedno daljše obdobje s point release-i pa se da lepo pokrit spremembe, ki se pojavljajo v hardware-u. DX 10.1 tako seveda bo (do DX11 bo še precej vode preteklo) in tako kot DX10 ne bo nazaj kompatibilen. Bodo spet novi shaderji (teselacija) in nova revzija obstoječih shaderjev (pixel shaderji 4.1,...) in ne ne boš ga mogel poganjati na GeForce 8 in Radeon X2900.
Glede DX10 vs. DX9 v igrah... Programerjem prav dol visi a pišejo za DX9 ali DX10 (no ja ampak DX10 je tko lep za programirat )! Igre se pišejo za hardware, ki je trenutno na trgu in ki prihaja čez pol leta ali leto. Pri vsakem spodobnem špilu, ko pride ven, boš potreboval high end kartico, da boš igral z vsemi detajli na high (in še resulucijo tam okrog 2560x1600 po možnosti). Če nimaš high end boš moral začet popuščat pri detajlih. To nima nobene veze z DX9 ali DX10. Primerjajte iste igre, na istem hardware-u, na istih nastavitvah in potem govorite o razlikah v hitrosti med DX9 in DX10.
Izi-jeva trditev "Vsak naslednji DirectX prinese samo hitrejše izdelovanje določenih grafičnih detajlov." je v bistvu napačna. Nov vedno prinaša nove efekte. Nikoli pa ne pohitri izvajanja določenih GRAFIČNIH detajlov. Seveda je sam DX lahko hitrejši (tako kot DX10 je), ampak to pride na vrsto že preden začne grafična kartica kar koli delat. DX lahko zmanjša obremenitev grafične kartice samo tako da predstavi neko elegantno rešitev za problem, kjer so dosedaj programerji hodili "okrog rit v varžet" po domače povedano.
Seveda je o novih efektih dandanes že kar težko govorit, ko pa je že v DX8 bilo možno vse sprogramirat... V bistvu, če bi se zares potrudil bi se že na Voodoo 1 lahko implementiral DX10 shaderje, sam bi trajal sto let, da bi eno slikco izrisal (100 let mišljeno precej dobesedno).
Marsikaj se da naredit recimo v DX8 pa enostavno ni praktično, ker nobena DX8 kartica tega ne bi bila sposobna poganjat. Medtem ko so DX9 kartice dovolj hitre, pa še programerjem ni treba "okrog rit v varžet." Ista štorija je sedaj z DX10, kjer je očitno glaven problem debate to, da bi se vse kar smo dosedaj videli v DX10 dalo narediti z DX9 (in po možnosti z GeForce 8800 GTX)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
OChack ::
jah AMDju gre kr uredu, glede an to da že razvija ono čudo imenovano fusion (CPU+GPU) poleg tega zadne revizije phenomov dosegajo 3.2 in 3.4Ghz in clock to clock lepo naščijejo core duo/quad, verjetno pa bojo počasnejši od peny procov, kar se pa grafike tiče pa pomoje tud ne bo panike če bo denar
Int€l inside, IDIOT Outside
_Enterprise_ ::
Ljudje, da smo si na jasnem, prva slika primerjave med DX9 in DX10 je lažna ker gre za PRIMERJAVO MED RESNIČNIMI FOTOGRAFIJAMI TER GRAFIKO V CRYSISU.
Kar čudi me, da ni noben opazu. Lol. Potem pa še govorite, da je resnična slika v DX9. ko bi vsaj rekli, da je v DX10 .
Kar čudi me, da ni noben opazu. Lol. Potem pa še govorite, da je resnična slika v DX9. ko bi vsaj rekli, da je v DX10 .
strictom ::
HDR ti še DX9 sliko naredi realno (v določenih primerih)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
bluefish ::
žal res samo v določenih primerih. Poleg tega pa ima vklop HDR-ja občutno vlogo pri padcu fps-jev. V nekaterih igrah pa nič ne prida na bolj realen igled, vse kar naredi je, da doda blur.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najboljše navijanjeOddelek: Navijanje | 1175 (1175) | Tr0n |
» | Slike R600Oddelek: Novice / Grafične kartice | 4458 (2406) | Pesimist |
» | X1950 XTXOddelek: Strojna oprema | 1155 (1026) | sid911 |
» | Nove slike PPU-jaOddelek: Novice / Grafične kartice | 4637 (3226) | jest10 |
» | ATI Crossfire SLIOddelek: Strojna oprema | 1673 (1492) | jest10 |